BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Johan Cruijff Schaal, 7 augustus 2021, 20:00); 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 23:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Tagliafico is altijd geselecteerd en speelde nog in de finale. Als ik me niet vergis is hij zelfs reserve aanvoerder.

Dat hij hier minder speelt ben ik volledig eens. Dat riep ik al veel langer en werd door menigeen voor gek verklaard.
Ik weet het, Remco. Warrior heeft mij al eerder op de vingers getikt! :-)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar even andere vraag. Die rode kaart komt voort uit dat penaltymoment van Tadic, waarbij zijn.voet toch echt geklemd wordt door een speler van psv. Is hier überhaupt wel naar gekeken of dachten ze met die rode kaart die situatie te vergeten?
Kwam ze wel best uit. Tot die rode kaart kon het nog alle kanten op wordt alleen 2x slecht verdedigd en zelf een beetje pech.

Nico helaas al een tijdje met zijn hoofd ergens anders.
Had vandaag wel aanzien komen Psv is door de CL gewoon al verder en met vertrouwen.

Psv zet ook hoog in met alle inkomende transfers die moeten ook weer een keertje vol voor plek 1 gaan. Al met al zie ik het wel goedkomen met Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 augustus 2021 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 23:06 schreef Eide het volgende:
Dramatische uitslag. Toch ben ik niet helemaal ontevreden.

Ajax speelde tot de rode kaart van Nico gewoon uitstekend. Het voetbal was echt hartstikke goed. Wel is gebleken dat Ajax heel kwetsbaar is in de omschakeling. Een vent van Madueke is een killer in de counter. Daarnaast moet ok ik toegeven dat Haller bij dit soort tempo's gewoon tekort komt. Het was schrijnend om te zien hoe elke bal van z'n voet stuitert.

PSV was vooral dodelijk efficiënt, maar ik heb wel een Ajax gezien met en basis die prima is als fundament voor de rest van het seizoen. De spitspositie is dus een zorg en in de omschakeling moet het echt beter, maar ik heb Ajax ook een deel van de wedstrijd uitstekend zien voetballen.

Laten we hopen dat dit de selectie en de club prikkelt.
Ook goed samen gevat, het lag met name flink open in de omschakeling.

Te veel willen naar voor lopen, willen te graag het spel maken.

Ik denk ook dat we verdedigend Alvarez miste op het middenveld.

En dat Tagliafico mee ging in het naar voor lopen, te hoog stond.

Aan de rechterkant stond met name alles goed.

Ik zag ook net als jij een fundament waar we mee verder kunnen.
Om het positief af te ronden
nummer10
 nummer10 - zondag 08 augustus 2021 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 23:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Tagliafico is altijd geselecteerd en speelde nog in de finale. Als ik me niet vergis is hij zelfs reserve aanvoerder.

Dat hij hier minder speelt ben ik volledig eens. Dat riep ik al veel langer en werd door menigeen voor gek verklaard.
Ach ik riep gelijk dat Haller bepaalde dingen miste voor Ajax, volgens mij was jij 1 van diegene die mensen/mij voor gek verklaarde en naar zijn cijfertjes moest kijken.. nou taqi heeft meer credits bij mij dan die kut Haller ondanks zijn intikkertjes die veerman nog maakt als die bij Ajax speelde
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2021 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 01:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ach ik riep gelijk dat Haller bepaalde dingen miste voor Ajax, volgens mij was jij 1 van diegene die mensen/mij voor gek verklaarde en naar zijn cijfertjes moest kijken.. nou taqi heeft meer credits bij mij dan die kut Haller ondanks zijn intikkertjes die veerman nog maakt als die bij Ajax speelde
Haller doet wel meer dan alleen maar intikkers.

Ik heb nooit gezegd dat Haller de juiste aankoop is geweest. Ik heb altijd mijn twijfels geuit. Maar dat neemt niet weg dat hij de kans verdient en zijn stats gewoon heel goed waren vorig seizoen.

Gisteren in ieder geval dramatisch begonnen en geen enkel excuus te gebruiken voor hem.
AkaS
 AkaS - zondag 08 augustus 2021 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een creatieve 10 mag ook best van mij.

Plus Ajax moet de buitenkans omtrent Sanchez in de gaten houden
Sanchez zeker. Klaassen is voor mij een goede op 10. Spits erbij is broodnodig anders zijn overmars en van der Sar niet meer serieus te nemen.

Ondertussen loopt het lijstje van ten Hag zijn aankooplijstje lekker op...

Labyad. Kaliber. Marin en nu dus Haller.

Goed bezig die kerel. Topper!!!
AkaS
 AkaS - zondag 08 augustus 2021 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar even andere vraag. Die rode kaart komt voort uit dat penaltymoment van Tadic, waarbij zijn.voet toch echt geklemd wordt door een speler van psv. Is hier überhaupt wel naar gekeken of dachten ze met die rode kaart die situatie te vergeten?
Precies, het was gewoon niet onze avond. Had gewoon een penalty moeten zijn omdat Tadic bewust of onbewust door toedoen van zijn tegenstander ten val werd gebracht en daardoor zijn actie niet kon afronden..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2021 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 00:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ook goed samen gevat, het lag met name flink open in de omschakeling.

Te veel willen naar voor lopen, willen te graag het spel maken.

Ik denk ook dat we verdedigend Alvarez miste op het middenveld.

En dat Tagliafico mee ging in het naar voor lopen, te hoog stond.

Aan de rechterkant stond met name alles goed.

Ik zag ook net als jij een fundament waar we mee verder kunnen.
Om het positief af te ronden
Je zag bij die 2-0 eigenlijk hoe te laat en sloom iedereen eigenlijk was.
Blind, Martinez, Gravenberch niemand kon meer bijsluiter of doordenken.

Ik denk dat Alvarez inderdaad beter is voor je restverdediging en het niet zo open laat.
Blind en Martinez zijn niet de snelste maar Gravenberch heeft ook wel een beetje een hekel aan verdedigen als er iets doorkomt van het middenveld zit zijn man daar vaak ook bij.
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2021 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 09:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sanchez zeker. Klaassen is voor mij een goede op 10. Spits erbij is broodnodig anders zijn overmars en van der Sar niet meer serieus te nemen.

Ondertussen loopt het lijstje van ten Hag zijn aankooplijstje lekker op...

Labyad. Kaliber. Marin en nu dus Haller.

Goed bezig die kerel. Topper!!!
Je vergeet de we geslaagde aankopen te noemen?
nummer10
 nummer10 - zondag 08 augustus 2021 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 09:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sanchez zeker. Klaassen is voor mij een goede op 10. Spits erbij is broodnodig anders zijn overmars en van der Sar niet meer serieus te nemen.

Ondertussen loopt het lijstje van ten Hag zijn aankooplijstje lekker op...

Labyad. Kaliber. Marin en nu dus Haller.

Goed bezig die kerel. Topper!!!
promes toch ook op voorhand van hem? Ivm hun tijd samen bij de Eagles.. tenminste dat meende ik
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 08 augustus 2021 - 10:34   quote  deeplink  
Goede waarschuwing dit inderdaad! Met Alvarez op het middenveld wordt het verdedigend wel een stuk minder kwetsbaar maar wie moet er dan uit? Anthony ipv Berghuis geeft ook meer dreiging en dan maar Blind terug naar achteren?
nummer10
 nummer10 - zondag 08 augustus 2021 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 10:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vergeet de we geslaagde aankopen te noemen?
Maar die zijn niet op voorhand gekomen door tenhag.. valt gewoon op dat zijn vriendjes uit Utrecht allemaal door de mand vallen..
nummer10
 nummer10 - zondag 08 augustus 2021 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 10:34 schreef bertus bikkel het volgende:
Goede waarschuwing dit inderdaad! Met Alvarez op het middenveld wordt het verdedigend wel een stuk minder kwetsbaar maar wie moet er dan uit? Anthony ipv Berghuis geeft ook meer dreiging en dan maar Blind terug naar achteren?
Ik hoop dat het van Alvarez geen opleving was vorig seizoen.. iedereen weet ook hoe het daarvoor was natuurlijk.. het liefst zie ik daar toch Martinez en blind centraal.. we gaan het beleven
p111
 p111 - zondag 08 augustus 2021 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 00:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ook goed samen gevat, het lag met name flink open in de omschakeling.

Te veel willen naar voor lopen, willen te graag het spel maken.

Ik denk ook dat we verdedigend Alvarez miste op het middenveld.

En dat Tagliafico mee ging in het naar voor lopen, te hoog stond.

Aan de rechterkant stond met name alles goed.

Ik zag ook net als jij een fundament waar we mee verder kunnen.
Om het positief af te ronden
Tja Alvarez maar wie zou daar voor moeten wijken op het middenveld??? ik vind mits iedereen fit is dit middenveld het sterkste .Gravenberch-Blind-Klaasen ik zou er geen een wisselen voor Alvarez en eerdaags ook nog Kudus
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 augustus 2021 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 09:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sanchez zeker. Klaassen is voor mij een goede op 10. Spits erbij is broodnodig anders zijn overmars en van der Sar niet meer serieus te nemen.

Ondertussen loopt het lijstje van ten Hag zijn aankooplijstje lekker op...

Labyad. Kaliber. Marin en nu dus Haller.

Goed bezig die kerel. Topper!!!
Antony, Rensch, Timber, Klaassen, Stekelenburg, Berghuis zijn ook gehaald of bij de selectie gehaald door hem.

Nee maar even zonder dollen, Ajax gaat niet zo maar iets aankopen omdat de trainer hem wil.
Overmars heeft destijds duidelijk laten weten dat hij Haller in de tijd dat hij bij Utrecht speelde al wou halen.

Er zijn dus meer mensen verantwoordelijk voor het aankoopbeleid, daar zit naast Overmars ook de scouting bij.

Het is net een bedrijf, meerdere mensen bepalen of je aangenomen wordt.

Ik vond Marin geen verkeerde voor de bank, ook Labyad niet.
Je moet ook spelers hebben die de bank warm houden, dat wil niet iedereen.

Haller is zoals jij al zegt een pinchhitter, ook goed voor de bank al is hij daar wel te duur voor.
Klaiber is een miskoop.

Maar nogmaals er zijn meerdere mensen verantwoordelijk voor het aankopen van spelers.

Ik hoop dat ze binnenkort een goede spits aantrekken ;-)
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2021 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 10:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar die zijn niet op voorhand gekomen door tenhag.. valt gewoon op dat zijn vriendjes uit Utrecht allemaal door de mand vallen..
Jij zit aan de tafel dat jij weet bij welke transfers ten Hag zelf wel of niet betrokken is?

Suggestieve opmerkingen en niks meer dan dat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 augustus 2021 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 12:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij zit aan de tafel dat jij weet bij welke transfers ten Hag zelf wel of niet betrokken is?

Suggestieve opmerkingen en niks meer dan dat.
Dat gezeik bij verlies krijg je elke keer Remco, is een bekrompen gedachte...
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2021 - 13:09   quote  deeplink  
Een half uur voor tijd hoorde ik nadrukkelijk het publiek juichen gisteravond, toen Sébastien Haller werd gewisseld. Ik begrijp de emotie, en ook ik vond Haller totaal niet in de wedstrijd zitten en betwijfel zelfs of hij wel de juiste spits is voor Ajax.

Maar door te gaan juichen bij zijn wissel, zou Haller een een volgende wedstrijd beter gaan spelen? Ook al beweert hij het niet te hebben gehoord...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 augustus 2021 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:09 schreef Pietje het volgende:
Een half uur voor tijd hoorde ik nadrukkelijk het publiek juichen gisteravond, toen Sébastien Haller werd gewisseld. Ik begrijp de emotie, en ook ik vond Haller totaal niet in de wedstrijd zitten en betwijfel zelfs of hij wel de juiste spits is voor Ajax.

Maar door te gaan juichen bij zijn wissel, zou Haller een een volgende wedstrijd beter gaan spelen? Ook al beweert hij het niet te hebben gehoord...
Er is nog geen wedstrijd geweest waarin hij goed gevoetbald heeft, dus ik betwijfel überhaupt of hij beter kan!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 augustus 2021 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 12:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij zit aan de tafel dat jij weet bij welke transfers ten Hag zelf wel of niet betrokken is?

Suggestieve opmerkingen en niks meer dan dat.
Deze 3 zijn inderdaad met goedkeuring van Ten Hag gekomen, anders zouden ze er niet zijn geweest.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 augustus 2021 - 13:53   quote  deeplink  
Haller is gewoon domme paniekaankoop geweest, maar wel een hele dure domme paniekaankoop! En dat reken ik Overmars, maar ook Ten Hag aan!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 augustus 2021 - 13:54   quote  deeplink  
Pfff als ik dan nu Gorter zie keepen, hoop ik dat Pasveer gauw de tribune gaat warmhouden!
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2021 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Pfff als ik dan nu Gorter zie keepen, hoop ik dat Pasveer gauw de tribune gaat warmhouden!
Klopt zeker! Gorter is een natuurtalent.
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2021 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Haller is gewoon domme paniekaankoop geweest, maar wel een hele dure domme paniekaankoop! En dat reken ik Overmars, maar ook Ten Hag aan!
Dat is zeker waar. De roep destijds om een spits werd met de dag harder. En zoveel spitsen waren er niet voor handen. En dus werd het Haller, die Ten Hag kende van zijn Utrecht-tijd. Dat begrijp ik best, maar de paniek was inderdaad groot en dat voor zo'n bedrag...
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2021 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Er is nog geen wedstrijd geweest waarin hij goed gevoetbald heeft, dus ik betwijfel überhaupt of hij beter kan!
Maar hij scoorde wel of gaf assists af. Zijn cijfers waren best wel goed, maar het is nu wel duidelijk dat Haller zich ongelukkig voelt en eigenlijk niet bij Ajax past.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2021 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Pfff als ik dan nu Gorter zie keepen, hoop ik dat Pasveer gauw de tribune gaat warmhouden!
Ja keept goed de rest alleen niet bijzonder.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2021 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Pfff als ik dan nu Gorter zie keepen, hoop ik dat Pasveer gauw de tribune gaat warmhouden!
Ja keept goed de rest alleen niet bijzonder.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2021 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar hij scoorde wel of gaf assists af. Zijn cijfers waren best wel goed, maar het is nu wel duidelijk dat Haller zich ongelukkig voelt en eigenlijk niet bij Ajax past.
Hij ging van Utrecht naar Duitsland met veel vertrouwen. Daarna voor 50 miljoen naar Engeland
en daar verkeerd gebruikt. Mede daardoor geflopt daar. Ik denk dat het momenteel niet goed in zijn koppie zit en gewoon het vertrouwen niet heeft.

Cijfers zijn prima hopelijk bloeit hij net als Alvarez op.
Mag van mij wel een concurrent bij. Jonge talentvolle jongen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2021 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 10:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Tja Alvarez maar wie zou daar voor moeten wijken op het middenveld??? ik vind mits iedereen fit is dit middenveld het sterkste .Gravenberch-Blind-Klaasen ik zou er geen een wisselen voor Alvarez en eerdaags ook nog Kudus
Blind, Gravenberch vind ik verdedigend eigelijk te zwak zag je tegen Psv ook al.
Blind naast Timber en Alvarez op 6 is stabieler denk ik.
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2021 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij ging van Utrecht naar Duitsland met veel vertrouwen. Daarna voor 50 miljoen naar Engeland
en daar verkeerd gebruikt. Mede daardoor geflopt daar. Ik denk dat het momenteel niet goed in zijn koppie zit en gewoon het vertrouwen niet heeft.

Cijfers zijn prima hopelijk bloeit hij net als Alvarez op.
Mag van mij wel een concurrent bij. Jonge talentvolle jongen.
Dat ben ik zeker met je eens, Hummel. Het straalt er vanaf dat hij zich niet gelukkig voelt. Bij FC Utrecht en bij Frankfurt heeft hij aangetoond te kunnen voetballen en zijn cijfers bij Ajax zijn zonder meer goed. Ik had gehoopt met Berghuis of Neres op rechts en Tadic op links, dat Haller goed "bediend" zou gaan worden, maar daar kon ik gisteren niet veel van zien. Jammer.
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2021 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Deze 3 zijn inderdaad met goedkeuring van Ten Hag gekomen, anders zouden ze er niet zijn geweest.
Speculaties
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2021 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij ging van Utrecht naar Duitsland met veel vertrouwen. Daarna voor 50 miljoen naar Engeland
en daar verkeerd gebruikt. Mede daardoor geflopt daar. Ik denk dat het momenteel niet goed in zijn koppie zit en gewoon het vertrouwen niet heeft.

Cijfers zijn prima hopelijk bloeit hij net als Alvarez op.
Mag van mij wel een concurrent bij. Jonge talentvolle jongen.
Misschien zou je een jonge gast uit Brazilië kunnen halen daarvoor.

O wacht. Daar is Danilo.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2021 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien zou je een jonge gast uit Brazilië kunnen halen daarvoor.

O wacht. Daar is Danilo.
Tja Danilo mag een kans krijgen hoor.Twijfel wel of hij het red
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2021 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien zou je een jonge gast uit Brazilië kunnen halen daarvoor.

O wacht. Daar is Danilo.
En waar is Giovanni? Speelt hij bij Jong Ajax? Hoe doet hij het? Hij is toch een jonge aanvallende middenvelder, die ook in de spits kan spelen? Praat me even bij alsjeblieft, want ik ben de laatste maanden veel van huis geweest en kon niet alles volgen.
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2021 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja Danilo mag een kans krijgen hoor.Twijfel wel of hij het red
Zonder iemand kansen geven, weet je het ook niet.
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2021 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

En waar is Giovanni? Speelt hij bij Jong Ajax? Hoe doet hij het? Hij is toch een jonge aanvallende middenvelder, die ook in de spits kan spelen? Praat me even bij alsjeblieft, want ik ben de laatste maanden veel van huis geweest en kon niet alles volgen.
Volgens mij meer een flank speler. Groot talent volgens veel mensen.
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2021 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja Danilo mag een kans krijgen hoor.Twijfel wel of hij het red
Gewoon minuten geven.
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2021 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij meer een flank speler. Groot talent volgens veel mensen.
Speelt hij bij Jong of O-19?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2021 door Pietje --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2021 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon minuten geven.
Komt waarschijnlijk meer in beweging dan Haller
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2021 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens, Hummel. Het straalt er vanaf dat hij zich niet gelukkig voelt. Bij FC Utrecht en bij Frankfurt heeft hij aangetoond te kunnen voetballen en zijn cijfers bij Ajax zijn zonder meer goed. Ik had gehoopt met Berghuis of Neres op rechts en Tadic op links, dat Haller goed "bediend" zou gaan worden, maar daar kon ik gisteren niet veel van zien. Jammer.
Helaas schort het wel eens aan de aanvoer inderdaad.
Loetje
 Loetje - zondag 08 augustus 2021 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 12:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat gezeik bij verlies krijg je elke keer Remco, is een bekrompen gedachte...
Zeker, maar daar ga jij net zo goed in mee.

Vrijwel iedereen
Loetje
 Loetje - zondag 08 augustus 2021 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Haller is gewoon domme paniekaankoop geweest, maar wel een hele dure domme paniekaankoop! En dat reken ik Overmars, maar ook Ten Hag aan!
Hierin helemaal eens.

In januari heb ik alles over me heen gehad hier. En het is absoluut niet om me gelijk te halen, maar heb destijds meer dan genoeg argumenten genoemd waarom ik de transfer in alle facetten oliedom vond.
Loetje
 Loetje - zondag 08 augustus 2021 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Speculaties
90% van het forum is speculeren toch?

Ik kan het ook niet hard maken, maar verwacht inderdaad dat Ten Hag zeker bij 2/3 van deze transfers heel erg zijn stempel gedrukt heeft. Maar dat is zoals het hier gaat en wat we allemaal doen. Speculeren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2021 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 augustus 2021 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 15:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hierin helemaal eens.

In januari heb ik alles over me heen gehad hier. En het is absoluut niet om me gelijk te halen, maar heb destijds meer dan genoeg argumenten genoemd waarom ik de transfer in alle facetten oliedom vond.
Niet van mij gelukkig, want ook toen vond ik de aankoop van Haller oliedom en duur.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 augustus 2021 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Speculaties
Nee hoor, gewoon beetje tussen de lijntjes door lezen of luisteren bij interviews.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 augustus 2021 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 15:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker, maar daar ga jij net zo goed in mee.

Vrijwel iedereen
Klopt anders kunnen we wel stoppen met reageren hier, is er geen moer meer aan
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 08 augustus 2021 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Speelt hij bij Jong of O-19?
Zat vandaag op de bank bij Jong Ajax. Vorig seizoen ook bij Jong en is toen vooral ingevallen volgens mij.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 augustus 2021 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

En waar is Giovanni? Speelt hij bij Jong Ajax? Hoe doet hij het? Hij is toch een jonge aanvallende middenvelder, die ook in de spits kan spelen? Praat me even bij alsjeblieft, want ik ben de laatste maanden veel van huis geweest en kon niet alles volgen.
Dacht ook dat hij in de spits kon
Geef hem een kans, is niet voor niks aan getrokken
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2021 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 16:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zat vandaag op de bank bij Jong Ajax. Vorig seizoen ook bij Jong en is toen vooral ingevallen volgens mij.
Hé Hassie!
Alles goed met je?
Dank voor je antwoord. Ik ben weer helemaal bij!
pth
 pth - zondag 08 augustus 2021 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar hij scoorde wel of gaf assists af. Zijn cijfers waren best wel goed, maar het is nu wel duidelijk dat Haller zich ongelukkig voelt en eigenlijk niet bij Ajax past.
Goede cijfers in de Nederlandse competitie! Met dit stuk ellende kun je de CL toch niet in? Traag als dikke stront, de techniek van een drol en komt nog geen vuilnisbak voorbij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5176
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Johan Cruijff Schaal, 7 augustus 2021, 20:00); 0 - 4









0.0137150