BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord legt voorgang Feyenoord city stil na fors hogere bouwkosten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - zondag 07 november 2021 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 09:29 schreef Fart het volgende:

[..]

Zou jij het in de huidige omstandigheden een slimme investering vinden?
(De gekleurde bril thuis gelaten)
Gaat er om wat bepaalde mensen hadden uitgesproken als het nieuwe stadion niet door ging, dus kunnen ze nu inhaken.

Ik denk ook dat het op één of andere manier ook goed kan, gelijk de bezem er door en je belijd uit zetten dan.
Fart
 Fart - zondag 07 november 2021 - 10:23   quote  deeplink  
Toen die uitspraak gedaan werd zag de wereld er heel anders uit.
Zou mijn vingers er niet aan branden. Zou er pas instappen als de bezem er al doorheen is gegaan en je met het stoffer en blik bezig bent.
Te veel woorden zonder daden afgelopen tijd.
van geil
 van geil - zondag 07 november 2021 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:
Hypothese: de club koopt t stadion met geld van een investeerder.
Je koopt niet alleen t stadion , maar ook tientallen miljoenen schuld aan Goldman
pat
 pat - zondag 07 november 2021 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 09:42 schreef Bowie het volgende:
Even ter verduidelijking over de rol van BAM.
Ik heb uit de berichtgeving begrepen dat BAM beleidsmatig een andere kant heeft gekozen in de zin dat men niet meer meedoet in risicovolle projecten.
En deze beleidswijziging is begin oktober pas medegedeeld, met de grote kostenverhoging om dit kracht bij te zetten.

Daarom: top Feyenoord is genaaid door de grote bouwboeren!!!!
Sorry maar de BAM is ermee gestopt omdat ze om de haverklap boetes kregen, hier bij mij in brabant is een weg gebudgetteert zonder de zijkant. Dus geen berm voor licht en afwatering… zo heeft de BAM veel aanbestedingen gewonnen die hun erna op hoge boetes zijn te komen te staan. Zoveel macht als je ze geeft heeft de BAM niet.
van geil
 van geil - zondag 07 november 2021 - 10:30   quote  deeplink  
Sept 2019,
https://goudsdagblad.nl/Sport/volledige-brief-dit-voorstel-is-misdadig
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2021 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 10:25 schreef van geil het volgende:

[..]

Je koopt niet alleen t stadion , maar ook tientallen miljoenen schuld aan Goldman
Na faillissement. Als t in handen van GS zou zijn. Dan neem je de schulden niet over.
Maar zelfs nu zou t kunnen want de schulden van t stadion zijn niet die van de club op dit moment
VVout
 VVout - zondag 07 november 2021 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 10:27 schreef pat het volgende:

[..]

Sorry maar de BAM is ermee gestopt omdat ze om de haverklap boetes kregen, hier bij mij in brabant is een weg gebudgetteert zonder de zijkant. Dus geen berm voor licht en afwatering… zo heeft de BAM veel aanbestedingen gewonnen die hun erna op hoge boetes zijn te komen te staan. Zoveel macht als je ze geeft heeft de BAM niet.
Wie ontwerpt dan en neemt die opdrachten aan die half opgezet zijn. Zijn geen domme jongens hè, zo wordt er lekker veel aan gekloot.

Is als je zelf belazeren, dat je een auto gaat kopen zonder verdere opties. Kom je altijd duurder uit en je bent al over de streep, al is het maar voor de winterbanden of een trekhaak.
pat
 pat - zondag 07 november 2021 - 10:38   quote  deeplink  
Even he, de mensen die dit nu zo opschrijven dat wij zelfs de kuip kwijt kunnen raken is natuurlijk paniek.
De comment van iemand dit net op dit formun zit is er 1 maar meerdere hebben zelfs gezegd dat wij de kuip kwijt KUNNEN raken maar dat gebeurt natuurlijk niet. Ook GZ zal dat niet laten gebeuren onder het mom van het beschermen van hun investering.

Eigenlijk is dit het beste wat er kon gebeuren, een mooie nieuwe kuip voor minder dan de helf als het nieuwe…

Het kon ook niet tog? Zoveel geld kost een nieuw stadion helemaal niet.
Politiek heeft ervoor gezorgd dat het niet meer om voetbal maar prestige ging.
Blijf rustug en ga geen rare dingen lopen roepen jongens heb vertrouwen.
Het zal meer dan de afwijzing behelsen, ik denk dat dit wel een goed iets is.
De moeilijker organisatorische struktuur moet ook boven water gekomen zijn en dus vragen oproepen.
Mooi maar dit is hardstikke positief.

Intressant is de HYPOTESE (dus geen waarheid he, belangerijk!!!) van stylezz, kopen die grond.
Zie bv psv hoe die dat hebben gebruikt en de spelers die erna zijn gekomen. Ok de trainer gebruikt ze niet goed maar we hebbel slot en arnesen al, directeur pleite… dit is de tijd voor risico? Of is dit de tijd voor reflectie?
Koop de grond, wordt eigenaar en renoveer op ze rotterdams

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door pat --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 november 2021 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:
Hypothese: de club koopt t stadion met geld van een investeerder.
Dat dus.
En blijft gemeente aan de zijlijn staan?
pat
 pat - zondag 07 november 2021 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 10:33 schreef VVout het volgende:

[..]

Wie ontwerpt dan en neemt die opdrachten aan die half opgezet zijn. Zijn geen domme jongens hè, zo wordt er lekker veel aan gekloot.

Is als je zelf belazeren, dat je een auto gaat kopen zonder verdere opties. Kom je altijd duurder uit en je bent al over de streep, al is het maar voor de winterbanden of een trekhaak.
Ik ben zelf AVP gas water warmte, dit soort aanbestedingen worden op ingeschreven door veel bedrijven.
Degene met het beste plan wordt niet naar gekeken. De goedkoopste is de weg die ze kiezen en degene die kiezen weten vande techniek niks. De BAM besteed een rooskleurig plan aan zonder naar de omgeving te kijken.

De ontwerper werkt toch voor het bouwbedrijf en degene die goedkeurt is volgens mij de beleidsbepaler vd stad die moet goedkeuren. Deze kijkt alleen of het binnen het bestemmingsplan past eigenlijk niet veel meer
Bowie
 Bowie - zondag 07 november 2021 - 10:46   quote  deeplink  
Nee Leon, dat bedoel ik niet, ook ik zie dat alles gruwelijk aan het stijgen is, ik ben een boodschappenman namelijk.....

Maar die prijsstijging komt natuurlijk niet uit de lucht vallen en had al op een veel eerder tijdstip medegedeeld moeten worden.
En bij de oorsprong, dus BAM ook als deelnemer, zal er denk ik gelden dat BAM dát mede als risico zou dragen, en dát standpunt is dus gewijzigd, het risico wordt nu vol op de club gelegd en dat is voor Feyenoord natuurlijk niet te dragen.

Wat Stylzz als hypothese stelt daar zal het wel op uitdraaien.
Denk nu achteraf zelfs dat die Woerts verhalen over financierders die klaar staan, meer betrekking heeft op dit verhaal dat natuurlijk achter de schermen al langer speelt.
van geil
 van geil - zondag 07 november 2021 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 10:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Na faillissement. Als t in handen van GS zou zijn. Dan neem je de schulden niet over.
Maar zelfs nu zou t kunnen want de schulden van t stadion zijn niet die van de club op dit moment
Helaas , klopt niet , Feyenoord staat gedeeltelijk borg met inkomsten uit de club,
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1285042/Wat-als-er-een-streep-gaat-door-het-nieuwe-stadion-van-Feyenoord-Scherven-oprapen-en-kijken-naar-ontwikkeling-van-De-Kuip
pat
 pat - zondag 07 november 2021 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 10:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat dus.
En blijft gemeente aan de zijlijn staan?
Dat gebeurt nooi henkie, gemeente moet goedkeuren of het oud of nieuw is.
Of de gemeente instap heeft weer te maken met de prognose van dat gebied naar de toekomst maar dan veranderd de gemeente is geldverstrekker.
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 07 november 2021 - 10:56   quote  deeplink  
Ik snap alle verwarring, maar geloof nou niet blindelings al het gespeculeer. Of je het nou leuk vind of niet, het gaat misschien gebeuren dat Feyenoord City stopt. Als iedereen nou eens wat minder op berichten van de pers afgaat en dat wat meer met een korrel zout gaat nemen, dan wordt het je vanzelf allemaal wat duidelijker, ja het duurt alleen allemaal wat langer voordat er berichtgeving is, maar dan is het wel meteen het juiste bericht. Laten we morgen afwachten, misschien kunnen dan alsnog de voorstanders van Feyenoord City vuurwerk gaan afsteken bij De Kuip....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 november 2021 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 10:54 schreef pat het volgende:

[..]

Dat gebeurt nooi henkie, gemeente moet goedkeuren of het oud of nieuw is.
Of de gemeente instap heeft weer te maken met de prognose van dat gebied naar de toekomst maar dan veranderd de gemeente is geldverstrekker.
Ja, dat snap ik.
Doel vooral op welk punt gemeente een rol gaat spelen.
Financieel bedoel ik.
pat
 pat - zondag 07 november 2021 - 11:06   quote  deeplink  
In de beslissing gaat de gemeente dus niet over geld. Het gaat om toekenning wat de aanvrager dient te betalen.
Geld komt pas in het verhaal naar boven als ze garant gaan staan, dan mogen ze ook meebeslissen.

Zie het zo, die grote eik in de tuin staat in de weg. Je vraagt een verwijderingsvergunning aan en geeft aan waarom die boom weg moet. Daarover wordt een ja of nee gezegd door de gemeente, pas al je de boom halverwege wil afzagen en er een luxe boomhut met een restaurantje erin wil maken kan de gemeente zeggen, als je geen geld heb voor die verbouwing, dat ze garant ervoor staan omdat dit het gebied verder ontwikkeld EN het is een redelijk aan te nemen dat het gekozen project levensvatbaar is. Over terugbetaling wordt NAAST dat pjocet over gesproken waarbij de eigenaar het vrij staat andere geldschieters aan te trekken.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 november 2021 - 11:14   quote  deeplink  
Precies, Patty, gemeente staat echt wel klaar op de achtergrond. Ging me vooraleerst even om wurgconstructie inzake GS en lening stadion en kleiner deel door club.

Overigens wil stadion Feyenoord topoverleg om alsnog de voortgang uitvoering nieuw stadion realiseerbaar te maken.
van geil
 van geil - zondag 07 november 2021 - 11:15   quote  deeplink  
Weten we dus gelijk waarom het eigen vermogen zo enorm is afgenomen , en de schulden fors opgelopen zijn , Goldman is aan het zuigen .
De melkkoe is geopend.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 november 2021 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 22:05 schreef pat het volgende:

[..]

13 posts, nee neem ik niet serieus.
??
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 07 november 2021 - 11:29   quote  deeplink  
Misschien kunnen we er ook op één of andere manier profijt van trekken. Indertijd, toen Feyenoord ook veel schulden had bij HCS, heeft de GKL, Jorien van den Herik voor de jongere lezers, ook het zo weten te draaien dat het in ons voordeel kwam.

Nu is het aan sterke mannen om te laten zien wat ze daadwerkelijk voor onze club kunnen betekenen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2021 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Is voor een deel. Dan kan inderdaad t andere scenario van stal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 november 2021 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 10:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Na faillissement. Als t in handen van GS zou zijn. Dan neem je de schulden niet over.
Maar zelfs nu zou t kunnen want de schulden van t stadion zijn niet die van de club op dit moment
Stadion Feyenoord failliet is een zegen .
Het gaat de club 15 miljoen euro kosten ofzo om het af te kopen .
Daarbij zijn ze gelijk af van een partij die ook altijd dwars hebben gelegen.
Directie en aandeelhouders stadion Feyenoord.
Bowie
 Bowie - zondag 07 november 2021 - 12:56   quote  deeplink  
Ben ik helemaal met je eens Leon

En nu ik zo de bedragen lees die in het geding zijn sterkt 't mijn gevoel dat de geruchten over geldschieters van de laatste tijd echt betrekking hebben op dit verhaal, en niet voor aankopen voor het 1e, dat blijkt met Slot trouwens ook helemaal niet nodig.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2021 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 12:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Stadion Feyenoord failliet is een zegen .
Het gaat de club 15 miljoen euro kosten ofzo om het af te kopen .
Daarbij zijn ze gelijk af van een partij die ook altijd dwars hebben gelegen.
Directie en aandeelhouders stadion Feyenoord.
Yep eens kan een zegen zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 november 2021 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 12:56 schreef Bowie het volgende:
Ben ik helemaal met je eens Leon

En nu ik zo de bedragen lees die in het geding zijn sterkt 't mijn gevoel dat de geruchten over geldschieters van de laatste tijd echt betrekking hebben op dit verhaal, en niet voor aankopen voor het 1e, dat blijkt met Slot trouwens ook helemaal niet nodig.
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben Bowie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 november 2021 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 13:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Yep eens kan een zegen zijn
Laten we het hopen Roony.
pat
 pat - zondag 07 november 2021 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 11:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

??
Klein kind
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 november 2021 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 19:39 schreef pat het volgende:

[..]

Klein kind
Hoezo ??
Vraag me serieus af wat je hiermee nou wilt zeggen..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 november 2021 - 23:50   quote  deeplink  
Club heeft 10 miljoen achterstallige belastingschuld.
Stadion 28 miljoen lening bij GS, waarvan Feyenoord 5 miljoen.
De Kuip als onderpand.

Komt gesprek met gemeente, wellicht om alsnog 550 miljoen betaalbaar te maken voor Feyenoord City. Was eerder 440 miljoen.

Vernieuwbouw Kuip: we zal dat betalen? Wie ziet uberhaupt een goudhaan in de Kuip?

Aldus Arno Vermeulen, NOS.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 november 2021 - 07:02   quote  deeplink  
Sterkte allen.
''Feyenoord staat financieel op alle fronten op rand van de afgrond''

https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-staat-financieel-op-alle-fronten-op-rand-van-de-afgrond

Sportief goed. Financieel dood.
MightyAce
 MightyAce - maandag 08 november 2021 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 07:02 schreef Stylzz het volgende:
Sterkte allen.
''Feyenoord staat financieel op alle fronten op rand van de afgrond''

https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-staat-financieel-op-alle-fronten-op-rand-van-de-afgrond

Sportief goed. Financieel dood.
Dus hetzelfde als altijd, maar dan sportief goed?
MMM
 MMM - maandag 08 november 2021 - 08:01   quote  deeplink  
Met dank aan de beleidsbepalers. Wat hebben die er een puinhoop van gemaakt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 november 2021 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 08:01 schreef MMM het volgende:
Met dank aan de beleidsbepalers. Wat hebben die er een puinhoop van gemaakt.
Die zijn natuurlijk eindverantwoordelijk.
Maar er zijn vele partijen debet aan dit drama.
Dit is de Titanic van Rotterdam
van geil
 van geil - maandag 08 november 2021 - 08:28   quote  deeplink  
Overgeleverd en failliet.
Dat wordt n klus.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 08 november 2021 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 23:50 schreef FR-Henk het volgende:
Club heeft 10 miljoen achterstallige belastingschuld.
Stadion 28 miljoen lening bij GS, waarvan Feyenoord 5 miljoen.
De Kuip als onderpand.

Komt gesprek met gemeente, wellicht om alsnog 550 miljoen betaalbaar te maken voor Feyenoord City. Was eerder 440 miljoen.

Vernieuwbouw Kuip: we zal dat betalen? Wie ziet uberhaupt een goudhaan in de Kuip?

Aldus Arno Vermeulen, NOS.
Misschien kort door de bocht maar dan is het beter dat Feyenoord de Kuip overnemen zal met schulden.
van geil
 van geil - maandag 08 november 2021 - 09:22   quote  deeplink  
Dat kan toch helemaal niet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 november 2021 - 09:32   quote  deeplink  
Gemeente Rotterdam gaat hier in redden....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 08 november 2021 - 09:32   quote  deeplink  
Hoezo niet?
van geil
 van geil - maandag 08 november 2021 - 09:44   quote  deeplink  
Je kunt toch geen geld krijgen met 0 vermogen en tientallen miljoenen schuld.
En ook nog eens rode cijfers .
Feyenoord is eigenlijk failliet.
CobusIII
 CobusIII - maandag 08 november 2021 - 09:55   quote  deeplink  
Ze gaan Haarlem achterna....
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 november 2021 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 09:44 schreef van geil het volgende:
Je kunt toch geen geld krijgen met 0 vermogen en tientallen miljoenen schuld.
En ook nog eens rode cijfers .
Feyenoord is eigenlijk failliet.
Belastingschuld is denk ik dezelfde als andere ondernemingen op dit moment hebben en moet je voldoen binnen vijf jaar geloof ik.
van geil
 van geil - maandag 08 november 2021 - 10:21   quote  deeplink  
Ja , anders was je al definitief failliet geweest.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 november 2021 - 10:35   quote  deeplink  
Het nieuwe stadion van Feyenoord is nog altijd niet definitief afgeblazen. De club zelf ziet het naar verluidt niet meer zitten in de plannen, maar de gemeente Rotterdam hoopt nog altijd dat het stadion onderdeel gaat uitmaken van het project Feyenoord City. 'Op korte termijn' zal hierom een topoverleg plaatsvinden, zo weet RTV Rijnmond.

Daar zal het Rotterdamse college het gesprek aan gaan met Feyenoord en de stadiondirectie. Hetzelfde medium bracht deze week al naar buiten dat de club zelf geen vertrouwen meer heeft in het project. Dit vooral door de forse stijging van de bouwkosten en veranderde voorwaarden van bouwconcern BAM. Omdat de club de kosten niet nog verder wil laten oplopen, is ook uitstellen geen optie meer.

Een woordvoerder van het college van burgemeester en wethouders liet tegenover Rijnmond echter weten dat de gesprekken nog lopen en dus lijkt het erop dat er nog altijd een kleine kans is dat het project wel doorgaat. Gezien het standpunt van Feyenoord zou de gemeente in dat geval wel water bij de wijn moeten doen, waar het eerder al liet weten dat er bij de afgesproken 40 miljoen 'geen cent' meer bij zou komen.
VVout
 VVout - maandag 08 november 2021 - 10:55   quote  deeplink  
Is de bouw elite de boel aan het nat houden?
Zien ze een groot project de mist in gaan, waarbij ze lekker veel geld bij elkaar kunnen schrapen.
Nou uitmelken dan maar die handel en de boemerang terug laten gaan naar deze schraperts.

Je mag het doen voor 440 miljoen en anders zoek je het maar uit, BAM!
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 november 2021 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 10:55 schreef VVout het volgende:
Is de bouw elite de boel aan het nat houden?
Zien ze een groot project de mist in gaan, waarbij ze lekker veel geld bij elkaar kunnen schrapen.
Nou uitmelken dan maar die handel en de boemerang terug laten gaan naar deze schraperts.

Je mag het doen voor 440 miljoen en anders zoek je het maar uit, BAM!
Vast.
Plus zijn de materialen natuurlijk duurder nu.
Daarnaast, vergeet de groen-mafia niet. Oftewel BAM moet nu anders bouwen vanuit hun 'groene' filosofie.
VVout
 VVout - maandag 08 november 2021 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 11:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vast.
Plus zijn de materialen natuurlijk duurder nu.
Daarnaast, vergeet de groen-mafia niet. Oftewel BAM moet nu anders bouwen vanuit hun 'groene' filosofie.
Snap ook dat alles duurder is, maar willen belanghebbende nou dat het door gaat of niet. Feyenoord is niet in de positie om de knip verder open te trekken, dus voet bij stuk houden of anders niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 november 2021 - 11:08   quote  deeplink  
BAM wil geld verdienen, als t niet bij Feyenoord gebeurt doen ze t wel elders.
VVout
 VVout - maandag 08 november 2021 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 11:08 schreef Stylzz het volgende:
BAM wil geld verdienen, als t niet bij Feyenoord gebeurt doen ze t wel elders.
Zou ik ook willen, net zoals ik niet als een melkkoe zou willen fungeren.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 08 november 2021 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 09:44 schreef van geil het volgende:
Je kunt toch geen geld krijgen met 0 vermogen en tientallen miljoenen schuld.
En ook nog eens rode cijfers .
Feyenoord is eigenlijk failliet.
Het stadion is failliet, Feyenoord niet. Of bedoel je dat niet?

Wat ik bedoel is dat het stadion van GS zal zijn als er niets gebeurt. Dat is sowieso niet gunstig. Maar als feyenoord nou het stadion overneemt plus de schulden? Het zal ongetwijfeld niet zo simpel zijn maar alles beter dan dat GS het zo even voor een appel en een ei 'krijgt'
kenny
 kenny - maandag 08 november 2021 - 11:35   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-staat-financieel-op-alle-fronten-op-rand-van-de-afgrond

misschien kunnen die hersenloze vanavond nogmaals een feestje bouwen op het stadionplein , hoe dom was het om feest te gaan vieren ? je wordt toch uit gelachen zo

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord legt voorgang Feyenoord city stil na fors hogere bouwkosten









0.0092048