BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord legt voorgang Feyenoord city stil na fors hogere bouwkosten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - maandag 08 november 2021 - 11:41   quote  deeplink  
Betalen ASAP!
Bloedzuigers !!

Goldman Sachs belongs to that shadow bank, of shady bankers, who do aggressive and clandestine banking, off balance sheet, chasing “bonus” millionaires robbing countries from the darkness of their offices. That sublime epic of prey. Now the bank of the “muppets” (puppets) – that’s what they called their clients – has decided to bet its peg leg in the usual international football auctions. The investment bank has disbursed 600 million euros in its attempt to restructure the debt of Fútbol Club Barcelona. The capital injection raised some questions about the ownership model if the entity fell into the hands of its creditors.
kenny
 kenny - maandag 08 november 2021 - 11:41   quote  deeplink  
de situatie vind ik toch wel erg zorgelijk worden ,
nieuw stadion of verbouwen voor beide is geen geld tel daarbij op dat het stadion langzaam vervalt tot een bouwval door achterstallig onderhoud
er zit een peleton aan bestuurders in dat maasgebouw die er een grote puinhoop van gemaakt hebben
van geil
 van geil - maandag 08 november 2021 - 11:49   quote  deeplink  
Volledig incompetente bestuurders.
Wurgcontracten aangegaan , en veel schulden gemaakt voor nota bene alleen plannen .
Gudde en van Geel , en de hele kudde erachter , oprotten met pek en veren.

Investeerders zijn noodzakelijk voor redding , en niet voor versterking/verbetering.
Het is om te janken wat die kneuzen bedacht hadden.
Ik persoonlijk ben helemaal klaar met die incompetente zooi.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 november 2021 door van geil --
VVout
 VVout - maandag 08 november 2021 - 12:04   quote  deeplink  
Failliete boedel opkopen en doorstarten, gewoon zien hoeveel de beste bieder het waard vindt. Belang van Feyenoord valt en staat toch met prestaties en bezoekers die er achter staan, dus als investeerder moet je dit belang wel delen anders kan je je geld beter gelijk in de zee smijten. Hoeveel dat iemand waard is maakt dus niet direct veel uit, wel wat hem de club in de toekomst waard is.
kenny
 kenny - maandag 08 november 2021 - 12:12   quote  deeplink  
we vergeten in deze dat buiten de 10 milj belasting en 5 milj aan GS ook nog de VvF 30 MILJ betaald moeten worden
en nu moet je weer aankloppen bij banken of investeerders pfff , feyenoord steek zijn kop steeds dieper in de strop
VVout
 VVout - maandag 08 november 2021 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 12:12 schreef kenny het volgende:
we vergeten in deze dat buiten de 10 milj belasting en 5 milj aan GS ook nog de VvF 30 MILJ betaald moeten worden
en nu moet je weer aankloppen bij banken of investeerders pfff , feyenoord steek zijn kop steeds dieper in de strop
En wat als je de boel failliet laat gaan en doorstart, ben je daar ook vanaf. Aart van Herk b.v. draait zijn hand er niet voor om een nieuwe "Voetbalclub Feyenoord bv" op te zetten en de zooi op te kopen en door te starten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 november 2021 - 12:28   quote  deeplink  
Verschil is dat bij de VvF niet direct een terugbetaalplicht is. Maar dat moet je wel heel graag willen.
CobusIII
 CobusIII - maandag 08 november 2021 - 12:33   quote  deeplink  
Er zijn vele belanghebbende die hier al te diep in zitten. Dat Feyenoord dreigt de stekker er uit te trekken, kan wel eens goed uitpakken voor Feyenoord.
kenny
 kenny - maandag 08 november 2021 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 12:27 schreef VVout het volgende:

[..]

En wat als je de boel failliet laat gaan en doorstart, ben je daar ook vanaf. Aart van Herk b.v. draait zijn hand er niet voor om een nieuwe "Voetbalclub Feyenoord bv" op te zetten en de zooi op te kopen en door te starten.
kan , maar dan moet je wel bedenken dat je niet meer in de eredivisie kan spelen omdat je door de knvb terug gezet wordt
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 november 2021 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 12:34 schreef kenny het volgende:

[..]

kan , maar dan moet je wel bedenken dat je niet meer in de eredivisie kan spelen omdat je door de knvb terug gezet wordt
Precies, dan ben je een amateurclub zelfs.
pat
 pat - maandag 08 november 2021 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 12:27 schreef VVout het volgende:

[..]

En wat als je de boel failliet laat gaan en doorstart, ben je daar ook vanaf. Aart van Herk b.v. draait zijn hand er niet voor om een nieuwe "Voetbalclub Feyenoord bv" op te zetten en de zooi op te kopen en door te starten.
Dan verandert de naam
Alles wordt verkocht, ook de spelers om even twee dingen te noemen die zo in me opkomen.

Je kan het stadion wel kapot laten gaan maar dan is dat van GZ en die zullen wel verkopen maar voor veel.

Eigenlijk kan dit de redding zijn.
VVout
 VVout - maandag 08 november 2021 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 12:34 schreef kenny het volgende:

[..]

kan , maar dan moet je wel bedenken dat je niet meer in de eredivisie kan spelen omdat je door de knvb terug gezet wordt
Balen ja, daar zit je dan ook weer mee. Het gaat dus niet over die boeg.
VVout
 VVout - maandag 08 november 2021 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 12:48 schreef pat het volgende:

[..]

Dan verandert de naam
Alles wordt verkocht, ook de spelers om even twee dingen te noemen die zo in me opkomen.

Je kan het stadion wel kapot laten gaan maar dan is dat van GZ en die zullen wel verkopen maar voor veel.

Eigenlijk kan dit de redding zijn.
Voor wat er voor geboden wordt natuurlijk, das niet zomaar dat wat Sucks verlangd natuurlijk maar afhankelijk van de executiewaarde uit de taxatie.
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 november 2021 - 13:53   quote  deeplink  
Kijk eerst eens hoe die structuur in elkaar zit.......
Mooiste zou zijn als Feyenoord de Kuip kon kopen met hulp van de gemeente,
Goldman sachs laten participeren. Kan de verbouwing in delen beginnen.........................
Elk nadeel heb zijn voordeel. De gemeente kan de kuip ook gebruiken, in de tijd dat Feyeood niet speelt, van kermis tot recepties tot weet ik veel. En ik blijf erbij sentimenten weg ...en Sparta en Excelsior laten spelen in de kuip.....
van geil
 van geil - maandag 08 november 2021 - 14:18   quote  deeplink  
Of een duiventil er van maken , alles kan.
Nou nog even een paar honderd miljoen doekoes.
VVout
 VVout - maandag 08 november 2021 - 14:58   quote  deeplink  
Alles behalve Sucks, vraag me echt af wat je met die uitzuigers moet.
van geil
 van geil - maandag 08 november 2021 - 15:04   quote  deeplink  
Toen ik die naam zag in 2017/18 was al mijn support voor City volledig verdampt.
Daar kom je alleen uit als normale banken niet willen.
Goldman geeft geen drol om een hoogrisicoprofiel, sterker nog , daar verrijken ze zichzelf mee.
VVout
 VVout - maandag 08 november 2021 - 15:08   quote  deeplink  
Das een financieringsgroep die over het algemeen aast op moeilijke projecten, om ze vervolgens in dochtermaatschappijen onder te brengen. Geweten zonder geweten en toch komen ze er mee weg.
van geil
 van geil - maandag 08 november 2021 - 15:11   quote  deeplink  
Yep, haalde ik ook al aan , ze willen juist onroerend goed voor de dochters.
Daarnaast even wat rente en boetes trekken.
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 november 2021 - 17:40   quote  deeplink  
De nieuwe kuip is dood
Leve de oude kuip
Er komt echt wel een oplossing, een stadion waar niet in wordt gevoetbald, heeft niemand wat aan
Ook Goldman/Sachs niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 november 2021 door piet de paler --
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 08 november 2021 - 20:42   quote  deeplink  
Kan Feyenoord of De Kuip failliet gaan?
Mede door de coronapandemie heeft de BVO Feyenoord een zwakkere financiële positie dan twee jaar geleden. Maar failliet gaat Feyenoord als betaald voetbalorganisatie sowieso niet. Bij aanvang van het project in 2017 is vastgelegd dat Feyenoord zelf voor maximaal 2,8 miljoen euro risico loopt. Dat is een te verwaarlozen bedrag.

De financiële situatie van De Kuip is aanzienlijk zwakker, maar de directie van Stadion Feijenoord NV is ervan overtuigd dat ook De Kuip niet failliet zal gaan. Stadion Feijenoord NV heeft strakke afspraken gemaakt met Goldman Sachs, de kredietverstrekker. Terugbetaling van de lening voor de eerste investeringen zou over vijf jaar kunnen. De Kuip geldt als onderpand en zou alleen failliet gaan als de bank het in een keer opeist. Maar wat doet een bank met een stadion? De enige bespeler blijft Feyenoord en dus is er nog jaren business te bedrijven met het stadion.

Het stadion kan wél failliet gaan als het ministerie besluit dat alle voetbalstadions, zoals is geopperd, moeten worden onderzocht na het drama in het NEC-stadion en er zou blijken dat er gebreken aan De Kuip zijn. In dat geval wordt de maximum capaciteit teruggebracht.

Is renovatie van de huidige Kuip nu niet beter dan nieuwbouw?
Het bedrag voor renovatie is twee jaar geleden al gesteld op een bedrag tussen de 200 en 250 miljoen euro. Daar bovenop komen nog noodzakelijke herstelkosten van de bestaande constructies, die tussen de 60 en 120 miljoen zouden bedragen.

Bij renovatie heeft De Kuip uiteraard ook met aanzienlijk gestegen bouwprijzen te maken en dus zal de prijs voor renovatie ook aanzienlijk stijgen. Bijkomend probleem: financiering van renovatie is vele malen ingewikkelder dan financiering van nieuwbouw. De debt to credit ratio – de belangrijkste voorwaarde voor het lenen van geld – zou bij renovatie te laag zijn.

Simpel gesteld: het geld dat zou worden terugverdiend over de looptijd van het bouwwerk wordt bij nieuwbouw veel hoger gesteld door de bank dan bij renovatie.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 november 2021 - 06:45   quote  deeplink  
Haha 12 maanden bedenktijd.
Nog 12 maanden deze teneur.

Te vroeg gefeest ook door een aantal
MMM
 MMM - dinsdag 09 november 2021 - 07:30   quote  deeplink  
Treurig, weer een jaar uitstel. Amateuristische bende.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 november 2021 - 08:28   quote  deeplink  
Het terugtrekken van Feyenoord zou geregisseerde tactiek kunnen zijn. Welke partners willen per se door?
En verleg je daarmee de aandacht van eencelligen naar bv. Gemeente als 'kwade' genius achter het plan?
van geil
 van geil - dinsdag 09 november 2021 - 08:28   quote  deeplink  
Wachten op black friday .
VVout
 VVout - dinsdag 09 november 2021 - 08:50   quote  deeplink  
Ik weet het allemaal niet meer, maar met de druk van stijgende prijzen in de bouwsector kan je niet veel anders en de onrust er omheen maatschappelijk zal een jaartje bedenktijd goed doen.

Ondertussen zal de Kuip verder vervallen natuurlijk omdat vanwege besluiteloosheid hier ook niets aan gedaan wordt. Je zal je geld maar in een seizoenkaart hebben zitten en niet fatsoenlijk op de plee kunnen en de waterval van het dak in je nek krijgen. Gelukkig is het sportief nu wel de moeite waard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 november 2021 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 november 2021 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 08:50 schreef VVout het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer, maar met de druk van stijgende prijzen in de bouwsector kan je niet veel anders en de onrust er omheen maatschappelijk zal een jaartje bedenktijd goed doen.

Ondertussen zal de Kuip verder vervallen natuurlijk omdat vanwege besluiteloosheid hier ook niets aan gedaan wordt. Je zal je geld maar in een seizoenkaart hebben zitten en niet fatsoenlijk op de plee kunnen en de waterval van het dak in je nek krijgen. Gelukkig is het sportief nu wel de moeite waard.
De plees zijn gefikst.
Die watervallen bestaan al sinds de tweede ring op de Kuip kwam.
Velen vinden dit juist de charme van de Kuip toch?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 november 2021 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 08:28 schreef FR-Henk het volgende:
Het terugtrekken van Feyenoord zou geregisseerde tactiek kunnen zijn. Welke partners willen per se door?
En verleg je daarmee de aandacht van eencelligen naar bv. Gemeente als 'kwade' genius achter het plan?
Vaak geloof ik niet in vooropgezette plannen. Maar deze lijkt wel heel voorgekookt.
Onder druk wordt alles vloeibaar, juist bij overheid. Zou t het middel zijn om de gemeente meer in te laten brengen via een slimme constructie? Binnenkort verkiezingen, welke partij wil er verantwoordelijk voor zijn om Feyenoord/de Kuip een molensteen om te hangen en vice versa?
MMM
 MMM - dinsdag 09 november 2021 - 09:09   quote  deeplink  
Gijp:

Liverpool zal nooit Anfield verlaten.
United zal nooit Old Trafford verlaten.
Barça zal nooit Nou Camp verlaten.
Real Madrid zal nooit Santiago Bernabéu verlaten.
De Kuip hoort in dat rijtje.

En daar heeft hij wel een punt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 november 2021 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 november 2021 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 09:09 schreef MMM het volgende:
Gijp:

Liverpool zal nooit Anfield verlaten.
United zal nooit Old Trafford verlaten.
Barça zal nooit Nou Camp verlaten.
Real Madrid zal nooit Santiago Bernabéu verlaten.
De Kuip hoort in dat rijtje.

En daar heeft hij wel een punt.
Ja, je hebt wel gelijk, maar er staan er legio tegenover waar je ook zo'n rijtje van zou kunnen maken, ook volksclubs
van geil
 van geil - dinsdag 09 november 2021 - 09:23   quote  deeplink  
Inflaties en rente's lopen op , ja laten we nog een jaar wachten .
Zeker die laatste is een belangrijke.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 november 2021 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vaak geloof ik niet in vooropgezette plannen. Maar deze lijkt wel heel voorgekookt.
Onder druk wordt alles vloeibaar, juist bij overheid. Zou t het middel zijn om de gemeente meer in te laten brengen via een slimme constructie? Binnenkort verkiezingen, welke partij wil er verantwoordelijk voor zijn om Feyenoord/de Kuip een molensteen om te hangen en vice versa?
Yep, en welke partijen gaan kokketeren met Feyenoord City? Het zet de hazen wat duidelijker neer ná de verkiezingen.
Ik denk dat ook de veranderde samenstelling van de raad heeft gemaakt om een overbrugging te maken.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 november 2021 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 09:09 schreef MMM het volgende:
Gijp:

Liverpool zal nooit Anfield verlaten.
United zal nooit Old Trafford verlaten.
Barça zal nooit Nou Camp verlaten.
Real Madrid zal nooit Santiago Bernabéu verlaten.
De Kuip hoort in dat rijtje.

En daar heeft hij wel een punt.
De Fransen zullen nooit de Eifeltoren slopen is nog ouder dan de kuip.
De italianen zullen het ciolloseum nooit slopen .....hahahahah
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 09 november 2021 - 11:07   quote  deeplink  
Ik vind het doodzonde dat dit de, voorlopige, afloop van het verhaal is. Het nieuwe stadion was jarenlang iets waar we naar uit konden kijken, want dat zou de aansluiting bij de top in Nederland en misschien zelfs de subtop van Europa gaan opleveren. Al was die gedachte eigenlijk al een tijdje weg.

Nu uithuilen en opnieuw beginnen. De tijd is er, vooral als gevolg van de corona, nu niet meer naar. Dan maar de mooie Kuip voorzichtig opknappen en wachten op betere tijden voor een dergelijke grote operatie. Tenzij de gemeente nu bereid is om flink mee te lappen.
pat
 pat - dinsdag 09 november 2021 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 11:07 schreef netsurfer het volgende:
Ik vind het doodzonde dat dit de, voorlopige, afloop van het verhaal is. Het nieuwe stadion was jarenlang iets waar we naar uit konden kijken, want dat zou de aansluiting bij de top in Nederland en misschien zelfs de subtop van Europa gaan opleveren. Al was die gedachte eigenlijk al een tijdje weg.

Nu uithuilen en opnieuw beginnen. De tijd is er, vooral als gevolg van de corona, nu niet meer naar. Dan maar de mooie Kuip voorzichtig opknappen en wachten op betere tijden voor een dergelijke grote operatie. Tenzij de gemeente nu bereid is om flink mee te lappen.
ik denk dat het een plan is vanuit feyenoord. Toen ik hoorde dat abou dit als een prestige project ziet en wil afscheid nemen met dat nieuwe stadion zal het ons dus waarschijnlijk veel minder gaan kosten. (of het zelfde want de extra kosten zullen door de ego van abou betaald worden door de gemeente) op de een of andere manier is alles in een ander perspectief gekomen, alleen al door die opmerking...

stel dat het niet lukt kan feyenoord een failliete stadion feyenoord ook voor een "paar knaken" ophalen. Nadeel is dat dat moet worden verbouwd tijdens een lopend seizoen, dus das inkomstenderving... tis toch een intressant verhaal aan het worden maar ik denk steeds meer en meer dat wij, feyenoord, er niet de grootste verliezer zullen zijn, bij lange na niet denk ik zelfs...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 november 2021 door pat --
FR-030
 FR-030 - dinsdag 09 november 2021 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 12:16 schreef pat het volgende:

[..]

ik denk dat het een plan is vanuit feyenoord. Toen ik hoorde dat abou dit als een prestige project ziet en wil afscheid nemen met dat nieuwe stadion zal het ons dus waarschijnlijk veel minder gaan kosten. (of het zelfde want de extra kosten zullen door de ego van abou betaald worden door de gemeente) op de een of andere manier is alles in een ander perspectief gekomen, alleen al door die opmerking...

stel dat het niet lukt kan feyenoord een failliete stadion feyenoord ook voor een "paar knaken" ophalen. Nadeel is dat dat moet worden verbouwd tijdens een lopend seizoen, dus das inkomstenderving... tis toch een intressant verhaal aan het worden maar ik denk steeds meer en meer dat wij, feyenoord, er niet de grootste verliezer zullen zijn, bij lange na niet denk ik zelfs...
Voor of tegenstander van het stadion, de actie van Feyenoord om op de rem te trappen als de kosten onbeperkt gaan stijgen door het wegvallen van de bouwgarantie is volkomen reëel. Doordat er geen plan B ligt voor de kuip is het kopen van een jaar om te kijken wie het bonnetje voor de gestegen kosten voor het nieuwe stadion voor zijn rekening neemt gewoon een slim plan.

En ondertussen is de onzekerheid voor het nieuwe stadion nu zodanig toegenomen dat er in dat jaar ook ruimte is voor het ontwikkelen van serieus een plan voor de verbouwde kuip, met een goede Business Case inclusief de financiering als Aad van Herk echt zo serieus daarmee is en het wil gaan betalen. Boter bij de vis nu dan. De kans ligt er.

Ergens kan de club op dit moment ook gewoon winnaar zijn door heel even stil te staan. De overheid of een andere partij kan het bonnetje gaan nemen voor het nieuwe stadion; wie weet springt de club er wel beter uit dan ooit of er komt alsnog een goed doordachte business case inclusief financiering voor onze mooie kuip.
VVout
 VVout - dinsdag 09 november 2021 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 09:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De plees zijn gefikst.
Die watervallen bestaan al sinds de tweede ring op de Kuip kwam.
Velen vinden dit juist de charme van de Kuip toch?
Ik hoop nog steeds de dag ervoor niets verkeerds gegeten te hebben, maar dat is voor een groot deel ook veroorzaakt door mijn voorgangers natuurlijk. Wat verder charme is, moet je niet over twisten maar eens wat aan doen lijkt me.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 09 november 2021 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:
Hypothese: de club koopt t stadion met geld van een investeerder.
maar wat koop je dan? betonrot met een lekkend dak. Dan moet de opknapbeurt ook meteen gefinancierd worden...
VVout
 VVout - dinsdag 09 november 2021 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 09:23 schreef van geil het volgende:
Inflaties en rente's lopen op , ja laten we nog een jaar wachten .
Zeker die laatste is een belangrijke.
Rente willen ze nog in toom houden, maar uiteindelijk zal het net zo als met de inflatie gaan, die ook wel zou meevallen volgens de ECB.

https://www.euribor-rates.eu/nl/euribor-grafieken/
van geil
 van geil - dinsdag 09 november 2021 - 13:32   quote  deeplink  
En om inflatie te beteugelen moeten de rentes omhoog .
Is al in kleine stapjes aan de gang.
VVout
 VVout - dinsdag 09 november 2021 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 13:32 schreef van geil het volgende:
En om inflatie te beteugelen moeten de rentes omhoog .
Is al in kleine stapjes aan de gang.
Daarom vraag ik me steeds weer af wie ze nou voor de gek willen houden, die rente gaat er echt weer komen.
van geil
 van geil - dinsdag 09 november 2021 - 13:45   quote  deeplink  
Natuurlijk , en dan gaat de gemeente samen met Feyenoord wachten tot de prijzen dalen.
Kolder.
Mocht dat al gebeuren dan is de rente gestegen , koekoek.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 november 2021 - 14:56   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord op dit moment niet anders kan.
van geil
 van geil - dinsdag 09 november 2021 - 14:58   quote  deeplink  
Dat is ook zo, maar dat is dus echt geen luxe.
De ramp wordt alleen maar groter als er niet snel wat gebeurt.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 09 november 2021 - 17:08   quote  deeplink  
We zullen onder deze omstandigheden ook niet de hoofdprijs gaan vangen voor onze spelers. De gieren cirkelen al rond de Kuip.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 10 november 2021 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 13:45 schreef van geil het volgende:
Natuurlijk , en dan gaat de gemeente samen met Feyenoord wachten tot de prijzen dalen.
Kolder.
Mocht dat al gebeuren dan is de rente gestegen , koekoek.
Heb je als ziener ook al aandelen voor de toekomst gekocht?
Dit kan je nooit weten, en wel gokken
CobusIII
 CobusIII - woensdag 10 november 2021 - 13:31   quote  deeplink  
De rente stijgt, maar zal naar verwachting niet ver doorstijgen. De inflatie heeft deels te maken met de brandstof -en energieprijzen. Die gaan naar verwachting in het voorjaar weer naar beneden...
VVout
 VVout - woensdag 10 november 2021 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2021 - 11:58 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Heb je als ziener ook al aandelen voor de toekomst gekocht?
Dit kan je nooit weten, en wel gokken
De ECB is niet op zijn achterhoofd gevallen, als de tendens daar is staat de maatregel al klaar.

Eerste tekenen inflatie van over 4% zijn al daar, schommelingen van deze aard gezien het verleden elke keer weer een wederkerend verhaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2021 door VVout --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 november 2021 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 13:53 schreef piet de paler het volgende:
Kijk eerst eens hoe die structuur in elkaar zit.......
Mooiste zou zijn als Feyenoord de Kuip kon kopen met hulp van de gemeente,
Goldman sachs laten participeren. Kan de verbouwing in delen beginnen.........................
Elk nadeel heb zijn voordeel. De gemeente kan de kuip ook gebruiken, in de tijd dat Feyeood niet speelt, van kermis tot recepties tot weet ik veel. En ik blijf erbij sentimenten weg ...en Sparta en Excelsior laten spelen in de kuip.....
Excelsior krijgt volgend jaar een nieuw stadion met een wooncomplex erbij.
Misschien kan Feyenoord daar voortaan spelen haha

Oh en supporters ,vergeet niet Feyenoord financieel te steunen he
Zal wel weer een soort Giro 555 actie geopend worden waarin elke supporter een hart (euro €)
voor de club gevraagd word.
Je krijg daar een stukje inspraak voor terug ,geintje natuurlijk haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2021 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - woensdag 10 november 2021 - 21:40   quote  deeplink  
Ik ben al oliebollen aan t bakken , om het nieuwe stadion 1908 te kunnen betalen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord legt voorgang Feyenoord city stil na fors hogere bouwkosten









0.0096759