BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OVERMARS PER DIRECT WEG BIJ AJAX!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 februari 2022 - 01:48   quote  deeplink  
"Marc Overmars vertrekt per direct bij Ajax"

Directeur voetbalzaken Marc Overmars vertrekt per direct bij Ajax. Dit heeft hij na gesprekken in de afgelopen dagen met de Raad van Commissarissen (RvC) en algemeen directeur Edwin van der Sar besloten en aan hen meegedeeld. Het gedurende een langere periode versturen van grensoverschrijdende berichten aan meerdere vrouwelijke collega’s ligt ten grondslag aan zijn besluit om te stoppen.

Overmars: "Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk. Daardoor voelde ik opeens een enorme druk."

"Ik bied mijn excuses aan. Zeker voor iemand in mijn positie is dit gedrag niet goed te praten, dat zie ik inmiddels ook in. Maar te laat. Ik zie geen andere optie dan te stoppen bij Ajax. Dit heeft ook grote impact op mijn privésituatie. Daarom verzoek ik iedereen mij en mijn gezin met rust te laten."

Marc Overmars (Emst, 1973) is sinds de zomer van 2012 directeur voetbalzaken bij Ajax. Sinds 1 februari 2013 vervult de voormalige topvoetballer van onder meer Ajax, Arsenal en Barcelona deze functie als statutair bestuurder. Recent werd hij herbenoemd voor een nieuwe termijn, tot en met 30 juni 2026.

RvC-voorzitter Leen Meijaard: "Dit is een dramatische situatie voor iedereen die hier op enigerlei wijze bij betrokken is. Het is ingrijpend voor de vrouwen die met het gedrag te maken hebben gehad. Toen wij geluiden hierover opvingen hebben we meteen gehandeld, daarbij zorgvuldig gewikt en gewogen wat het beste was om te doen. Alles in overleg met algemeen directeur Edwin van der Sar en daarbij geholpen door een externe expert."

"Marc is waarschijnlijk de beste voetbaldirecteur die Ajax gehad heeft. We hebben niet voor niks zijn contract opgewaardeerd en verlengd. Maar hij heeft helaas echt grenzen overschreden, dus verdergaan als directeur was geen optie, dat zag hij zelf ook in. Het is bijzonder pijnlijk voor iedereen. Ik wil de wens uitspreken dat alle betrokkenen de rust en privacy gegund wordt om dit te verwerken."

Algemeen directeur Edwin van der Sar: "Ik vind de situatie voor iedereen afschuwelijk en sluit me aan bij de woorden van Leen Meijaard. Ik voel me vanuit mijn rol ook verantwoordelijk om de collega’s te helpen. Een veilig werkklimaat is heel belangrijk, voor iedereen bij Ajax. We gaan daar de komende tijd nóg meer aandacht aan besteden. Marc en ik spelen sinds het begin van de jaren negentig samen, eerst bij Ajax en toen bij Oranje en we zijn nu alweer bijna tien jaar collega’s in de directie van Ajax. Dat stopt nu heel abrupt. We zijn hier bezig met iets heel moois dus voor iedereen die Ajax een warm hart toedraagt zal dit nieuws ook een klap zijn."

bron: Ajax.nl
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 februari 2022 - 01:49   quote  deeplink  
Wow!!! Wat een kutnieuws zo op de late avond!!!
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 02:03   quote  deeplink  
Gewoon dikke wtf... Ali b, Marco b, Marc o.. whos next.. golddiggers
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 februari 2022 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 02:03 schreef nummer10 het volgende:
Gewoon dikke wtf... Ali b, Marco b, Marc o.. whos next.. golddiggers
Heeft niks te maken met golddiggers, maar meer met mensen op posities die zich alles denken te kunnen veroorloven en daarbij hun machtspositie vergeten! En ik zeg bewust mensen, want ook vrouwen kunnen dat maar dat zal minder snel uitkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2022 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - maandag 07 februari 2022 - 05:15   quote  deeplink  
Poeh, dat is een naar bericht om mee op te staan.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 februari 2022 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 05:15 schreef Eide het volgende:
Poeh, dat is een naar bericht om mee op te staan.
Ja inderdaad. Overmars schaamt zich en zegt het zelf niet zo door gehad te hebben.
Of schaamt zich in ieder geval dat het uitgekomen is.

Geen idee wat er gespeeld heeft maar iedereen met een beetje foute opmerkingen naar vrouwen wordt nu met terugwerkende kracht aan de schandpaal genageld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 februari 2022 - 07:51   quote  deeplink  
Schrik me kapot, bizar bericht
remco k
 remco k - maandag 07 februari 2022 - 08:06   quote  deeplink  
Godsamme zeg.

Dit gaat voor Ajax een hele zware pil worden. Ga er maar vanuit dat ten Hag vertrekt en dat dit invloed gaat hebben op andere zaken richting en van de club.

Godsamme zeg. Zo’n imperium opgebouwd en dan zo’n vertrek.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 07 februari 2022 - 08:39   quote  deeplink  
Wat een drama, dit.
Had het zeker niet zien aankomen.

Het wordt heel erg zwaar om een goede vervanger te vinden.
En ook dat dit door kan dringen tot de wedstrijd tegen Benfica.

We kunnen nu niets anders doen dan afwachten hoe erg het dat ook is ! ! !
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 02:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met golddiggers, maar meer met mensen op posities die zich alles denken te kunnen veroorloven en daarbij hun machtspositie vergeten! En ik zeg bewust mensen, want ook vrouwen kunnen dat maar dat zal minder snel uitkomen.
Vind het de laatste tijd te worden man.. wat is grensoverschrijdend.. gedwongen? Ja dan wel.. maar dat weten we nu dus niet, hoevaak komt het wel niet voor dat men eerst gewoon meewerkt en is niks aan de hand tot dat het ze niet meer zint.. dat is ook bij menig voetballer al gebeurt..

Anyway dat dit zwaar kut is voor Ajax mag duidelijk zijn..
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Overmars schaamt zich en zegt het zelf niet zo door gehad te hebben.
Of schaamt zich in ieder geval dat het uitgekomen is.

Geen idee wat er gespeeld heeft maar iedereen met een beetje foute opmerkingen naar vrouwen wordt nu met terugwerkende kracht aan de schandpaal genageld.
Precies daarop doelde ik
Eide
 Eide - maandag 07 februari 2022 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Overmars schaamt zich en zegt het zelf niet zo door gehad te hebben.
Of schaamt zich in ieder geval dat het uitgekomen is.

Geen idee wat er gespeeld heeft maar iedereen met een beetje foute opmerkingen naar vrouwen wordt nu met terugwerkende kracht aan de schandpaal genageld.
Je hebt je gewoon te gedragen naar anderen, ongeacht of ze man of vrouw zijn. Ik heb er geen moeite mee dat daar nu meer aandacht voor is en dat dit tot consequenties leidt. Ik ken de aard van de berichten natuurlijk niet, maar een hechte directie als die van Ajax doet dit ook niet zomaar.

Ik vind het, naast het persoonlijke aspect, wel een drama voor Ajax. Met Overmars vertrekt niet alleen een uiterst capabele DOF, maar ook een gigantisch netwerk. Die functie goed invullen wordt een hels karwei terwijl Ajax waarschijnlijk een hele pittige transferzomer te wachten staat.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 09:09   quote  deeplink  
Zondag even voor middernacht kwam Ajax met een persbericht over diezelfde Overmars. De 48-jarige oud-voetballer vertrekt per direct. Hij heeft gedurende een langere periode grensoverschrijdende berichten aan meerdere vrouwelijke collega’s gestuurd. Hij werd naar eigen zeggen vorige week geconfronteerd met zijn gedrag, mogelijk na het nieuws over misstanden bij het programma The Voice of Holland en grensoverschrijdend gedrag en seksueel geweld in de mediawereld.

Berichten.. Je moet dus tegenwoordig heel goed oppassen wat je naar vrouwen stuurt als bekende bn'er.. En zelfs onbekende Nederlanders gok ik..
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 09:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Je hebt je gewoon te gedragen naar anderen, ongeacht of ze man of vrouw zijn. Ik heb er geen moeite mee dat daar nu meer aandacht voor is en dat dit tot consequenties leidt. Ik ken de aard van de berichten natuurlijk niet, maar een hechte directie als die van Ajax doet dit ook niet zomaar.

Ik vind het, naast het persoonlijke aspect, wel een drama voor Ajax. Met Overmars vertrekt niet alleen een uiterst capabele DOF, maar ook een gigantisch netwerk. Die functie goed invullen wordt een hels karwei terwijl Ajax waarschijnlijk een hele pittige transferzomer te wachten staat.
De vrouwen dagen ook vies uit tegenwoordig, de man hapt en de man heeft het gedaan... Tjah
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 februari 2022 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 09:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De vrouwen dagen ook vies uit tegenwoordig, de man hapt en de man heeft het gedaan... Tjah
Marc is getrouwd, heeft kinderen en kent zijn positie binnen de club. Als hij zich dus heeft laten verleiden en er in mee is gegaan is het een grote DOMBO en SUKKEL!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 februari 2022 - 09:16   quote  deeplink  
Doen we alleen niet te dramatisch met zijn allen? Ja Overmars heeft enorm veel voor de club betekend, maar vergeet niet dat met Onana, Brobbey, Gravenberch en Mazraoui een groep is die niet meer wilde bijtekenen. Misschien is het wel tijd voor verandering binnen de club en iemand met andere inzichten!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 februari 2022 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 09:09 schreef nummer10 het volgende:
Zondag even voor middernacht kwam Ajax met een persbericht over diezelfde Overmars. De 48-jarige oud-voetballer vertrekt per direct. Hij heeft gedurende een langere periode grensoverschrijdende berichten aan meerdere vrouwelijke collega’s gestuurd. Hij werd naar eigen zeggen vorige week geconfronteerd met zijn gedrag, mogelijk na het nieuws over misstanden bij het programma The Voice of Holland en grensoverschrijdend gedrag en seksueel geweld in de mediawereld.

Berichten.. Je moet dus tegenwoordig heel goed oppassen wat je naar vrouwen stuurt als bekende bn'er.. En zelfs onbekende Nederlanders gok ik..
Je moet weten naar wie je het stuurt! En zeker wanneer je een bepaalde positie hebt binnen een bedrijf of club! Jij en ik zullen niet direct onze benen onder het lijf vandaan gezaagd worden.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 09:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je moet weten naar wie je het stuurt! En zeker wanneer je een bepaalde positie hebt binnen een bedrijf of club! Jij en ik zullen niet direct onze benen onder het lijf vandaan gezaagd worden.
Klopt zeker.. En misschien heb je gelijk, misschien tijd voor verandering.. Geen idee wie overigens..
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 februari 2022 - 10:11   quote  deeplink  
WTF..
Ik vind het naar om te zeggen, maar ik hoop dat hij ernstig de fout in is gegaan en dat het niet een opmerking is geweest als 'leuk jurkje, staat je goed' die verkeerd is opgevat en nu voor ophef zorgt doordat alles onder een vergrootglas ligt nu.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 februari 2022 - 10:14   quote  deeplink  
Echt Waarom heeft Ajax vaak dit soort extreme berichten die een schok veroorzaken. Vooral de laatste jaren is er toch regelmatig ellendig nieuws!

Kluivert betrokken bij dodelijk ongeluk, hier begon de schok voor mij, daarna was het een tijdje stil.

en toen.....

Nouri in Coma na hartstilstand
Onana betrapt op doping en voor een jaar geschorst
Overmars weg na grensoverschrijdend gedrag

Drama voor Ajax, drama voor Overmars, drama voor de mensen die de berichten hebben gekregen, dit verhaal kent alleen verliezers, zoals wel vaker
remco k
 remco k - maandag 07 februari 2022 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 09:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Marc is getrouwd, heeft kinderen en kent zijn positie binnen de club. Als hij zich dus heeft laten verleiden en er in mee is gegaan is het een grote DOMBO en SUKKEL!
Helemaal met je eens.

Alle andere opmerkingen hierover zijn echt schrijnend.

Je moet die berichten gewoon niet sturen. Zo simpel is het.
p111
 p111 - maandag 07 februari 2022 - 10:18   quote  deeplink  
Drama nws kleine Marc was een klein gluipertje !!!! Drama voor Ajax,ik ben benieuwd hoe Ajax dit gaat invullen.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 10:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal met je eens.

Alle andere opmerkingen hierover zijn echt schrijnend.

Je moet die berichten gewoon niet sturen. Zo simpel is het.
Overdrijven is ook een vak man.. vrouwen zijn geen haar beter, sterker nog die konden nog wel eens erger zijn.. alleen een man boeit het niet zoveel als die zulke berichten binnen krijgt.. zoals ik al eerder zei tenzij het opdringerig word (doorgaan na waarschuwen) of gedwongen.. en zoals je weet tegenwoordig gebeuren deze dingen met regelmaat (vreemdgaan etc) zowel mannen als vrouwen maken zich hier schuldig aan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 februari 2022 - 10:37   quote  deeplink  
Ik denk dat van der Sar voorlopig invalt tot dat er iemand wordt aan gesteld
remco k
 remco k - maandag 07 februari 2022 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 10:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak man.. vrouwen zijn geen haar beter, sterker nog die konden nog wel eens erger zijn.. alleen een man boeit het niet zoveel als die zulke berichten binnen krijgt.. zoals ik al eerder zei tenzij het opdringerig word (doorgaan na waarschuwen) of gedwongen.. en zoals je weet tegenwoordig gebeuren deze dingen met regelmaat (vreemdgaan etc) zowel mannen als vrouwen maken zich hier schuldig aan..
Wie een ander dan ook uitlokt verdient het nooit om zo behandeld te worden. Dat heeft niks met overdrijven te maken, dat is gewoon menselijkheid.
remco k
 remco k - maandag 07 februari 2022 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 10:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak man.. vrouwen zijn geen haar beter, sterker nog die konden nog wel eens erger zijn.. alleen een man boeit het niet zoveel als die zulke berichten binnen krijgt.. zoals ik al eerder zei tenzij het opdringerig word (doorgaan na waarschuwen) of gedwongen.. en zoals je weet tegenwoordig gebeuren deze dingen met regelmaat (vreemdgaan etc) zowel mannen als vrouwen maken zich hier schuldig aan..
Wie een ander dan ook uitlokt verdient het nooit om zo behandeld te worden. Dat heeft niks met overdrijven te maken, dat is gewoon menselijkheid.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 11:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie een ander dan ook uitlokt verdient het nooit om zo behandeld te worden. Dat heeft niks met overdrijven te maken, dat is gewoon menselijkheid.
Dus een vrouw daagt uit, jij gaat erin mee.. en later gaat die vrouw klagen.. ben jij dan de boosdoener ? In mijn ogen niet
remco k
 remco k - maandag 07 februari 2022 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 11:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus een vrouw daagt uit, jij gaat erin mee.. en later gaat die vrouw klagen.. ben jij dan de boosdoener ? In mijn ogen niet
Erin meegaan is wat anders dan iets wat aantoonbaar onwenselijk is.

Maar jij stelt ook gewoon direct weer dat dit aan de hand is.

Feit is gewoon dat het nog heel erg veel gebeurt vanuit met name mannen in macht posities. Dat kun je ontkennen maar is gewoon een feit.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 11:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Erin meegaan is wat anders dan iets wat aantoonbaar onwenselijk is.

Maar jij stelt ook gewoon direct weer dat dit aan de hand is.

Feit is gewoon dat het nog heel erg veel gebeurt vanuit met name mannen in macht posities. Dat kun je ontkennen maar is gewoon een feit.
Tjah wat is onwenselijk...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 februari 2022 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 10:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak man.. vrouwen zijn geen haar beter, sterker nog die konden nog wel eens erger zijn.. alleen een man boeit het niet zoveel als die zulke berichten binnen krijgt.. zoals ik al eerder zei tenzij het opdringerig word (doorgaan na waarschuwen) of gedwongen.. en zoals je weet tegenwoordig gebeuren deze dingen met regelmaat (vreemdgaan etc) zowel mannen als vrouwen maken zich hier schuldig aan..
Dat zei ik al direct in 1 van de eerste reacties! Maar jij hebt het enkel over golddiggers enz.! Hij is gewoon fout! Punt uit!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 februari 2022 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 11:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus een vrouw daagt uit, jij gaat erin mee.. en later gaat die vrouw klagen.. ben jij dan de boosdoener ? In mijn ogen niet
Ben je dom of doe je dom? Ken de wetgeving vriend!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 februari 2022 - 14:00   quote  deeplink  
Onthou allemaal wel even de naam Olfers.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 13:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ben je dom of doe je dom? Ken de wetgeving vriend!
Dus als het heen en weer gaat van beide kanten en plots wil die vrouw het niet meer en hangt het aan de grote klok ben je fout? Hoevaak worden voetballers wel niet aangeklaagd voor aanranding of verkrachting of iets terwijl ze zelf de beentje open hebben gedaan? Daar doelde ik op.. is het echt dat je je positie misbruik en het is echt met tegenzin gegaan vind ik het wat anders, maar is dat hier het geval? I dunno.. en de wet, tjah.. die is vaak al krom zat indd.. net zoals vroeger dat de moeder automatisch meer voor elkaar kreeg dan de man en de vrouw al snel het voordeel kreeg..
p111
 p111 - maandag 07 februari 2022 - 14:57   quote  deeplink  
Nr 10 stop hier maar mee,dit is gewoon niet oke wat Marc heeft gedaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 februari 2022 - 17:13   quote  deeplink  
Jordy Cruyff of Wim Jonk dan maar ?
Eide
 Eide - maandag 07 februari 2022 - 17:15   quote  deeplink  
Wim Jonk komt niet terug bij Ajax zolang Van der Sar daar zit. Bovendien is Jonk trainer. Jordy Cruijff is niet eens een gek idee. Ik denk dat Van der Sar voorlopig de taken gaat waarnemen terwijl Ajax gaat zoeken naar een vervanger.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 februari 2022 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 17:15 schreef Eide het volgende:
Wim Jonk komt niet terug bij Ajax zolang Van der Sar daar zit. Bovendien is Jonk trainer. Jordy Cruijff is niet eens een gek idee. Ik denk dat Van der Sar voorlopig de taken gaat waarnemen terwijl Ajax gaat zoeken naar een vervanger.
Ach is zo wat betreft Jonk, dacht even dat hij niet met Overnames door één deur kon.
Van der Sar is idd zijn voorlopige vervanger

Jordy Cruyff of Marcel Brandts dan, zakelijk gezien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - maandag 07 februari 2022 - 17:39   quote  deeplink  
Marcel Brandt hoop ik toch niet. Die ziet alleen maar brandende wrakken in z'n achteruitkijkspiegel.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 07 februari 2022 - 17:42   quote  deeplink  
Ik denk even een stap verder.
Wat gaat ten Hag dien, gezien zijn zeer goede band met Marc ?

Gaat hij ( sneller ) weg of blijft hij ?
Mocht hij weggaan, wie zou er dan moeten komen ?

Moet Peter Bos misschien maar terugkeren, of is er nu een véél beter persoon in het vizier aanwezig ? Zo slecht vond ik Peter Bos niet.

En met nu drie jaar verder heeft hij veel meer ervaring erbij gekregen.
Zelf zou ik er niet raar van opkijken.

Ook de Trainer van Feyenoord blijft hangen bij Ajax.
Het zijn nu slechts twee opties. Ik ben heel erg benieuwd.
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 februari 2022 - 17:55   quote  deeplink  
Whahaha hij schijnt dickpics gestuurd te hebben hoor ik net op de radio.
Sjongejonge, wat een idioot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2022 door Jaccio --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 februari 2022 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 17:39 schreef Eide het volgende:
Marcel Brandt hoop ik toch niet. Die ziet alleen maar brandende wrakken in z'n achteruitkijkspiegel.
Geen verkeerde route door lopen hoor
Van RKC naar AZ, daarna naar PSV en later naar Everton
Deed het niet verkeerd bij PSV met de inkoop en verkoop van spelers
Vanwege een verschil van mening moest hij weg bij Everton, zit nu thuis.

Maar vindt hem ergens geen Ajacied, niet passen bij Ajax
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 14:57 schreef p111 het volgende:
Nr 10 stop hier maar mee,dit is gewoon niet oke wat Marc heeft gedaan.
We weten niks dus oordeel ik ook niet... Ja heeft vrouwen lopen appen.. meer niet toch?
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 17:55 schreef Jaccio het volgende:
Whahaha hij schijnt dickpics gestuurd te hebben hoor ik net op de radio.
Sjongejonge, wat een idioot
Volgens mij gebeurt dat volop tegenwoordig, en andersom nudes ook... Niet zo wereldvreemd doen man haha...
remco k
 remco k - maandag 07 februari 2022 - 20:04   quote  deeplink  
De wereld zal niet van dit soort mensen verlost kunnen worden zolang er nog mannen zijn als nummer 10 die zijn kop in het zand steekt en het gewoon goed praat.

De tering wat walgelijk.
Loetje
 Loetje - maandag 07 februari 2022 - 21:54   quote  deeplink  
Ik weet niet. Soms ben je blij dat je weg bent en dat ben ik nog steeds. Maar soms kun je toch even de behoefte voelen dat je wilt reageren op een aantal posts die beneden alle peil zijn. Vaak hou je die behoefte in, deze keer niet.

Nummer10, ik heb me oprecht altijd al afgevraagd in wat voor wereld jij leeft. Overal en altijd ben jij een een of andere verdwaalde eenling die vol fantasieën zit en dat blijkbaar in je eigen omgeving niet kwijt kan. Dat gok ik tenminste.

Het is bizar, regelrecht bizar hoe jij stelselmatig bevindingen gaat geven op feiten die volledig tegenovergesteld zijn, of jij dingen als feiten gaat af doen waar ten eerste niets over bekend is of in hef 2e geval, het gaat vergelijken met dingen die altijd weer totaal irrelevant aan losstaande feiten opzich zijn. Een andere mening is uiteraard niets anders, maar wat jij doet is minachting en vooral volkomen respectloos en dat is nu al zo godvergeten veel voorgekomen bij jou.

Dat begon al met onze Appie Nouri. Die jongen werd gereanimeerd op het veld en wat doe jij, jij gaat oordelen. Oordelen waar alles vanaf komt want jij, ja onze allesweter, weet precies wat er speelt, hoe het komt en wat er met zijn lichaam aan de hand was. Want ja, ergens in je zogenaamde omgeving was er vast een soortgelijk geval en nog belangrijker, in die geweldige theorieën van jou is eenieder exact hetzelfde. Terwijl het forum met open mond de gruwelijke beelden van een afgezette reanimatie mochten aanschouwen, was jij onze expert met werkelijk kansloze en schandalige argumenten. Respect voor een ander, had je zoals wel vaker niet. Des te genanter dat je altijd loopt te piepelen als een ander, waaronder ik, eens persoonlijk tegen jou werd.

Hetzelfde idiote en bezopen gedrag van jou keert stelselmatig terug bij wedstrijden. Je bagatelliseert zoals altijd alles dat dingen onjuist zijn, maar niets is minder waar. Ook daar heb je een bijna depressieve tunnelvisie zonder argumenten hoog in het vaandel staat. Oh, behalve als de media iets schrijft, dan is dat namelijk direct jou persoonlijke mening. Je bent dat vervelende depressieve ventje dat zich vanaf moment een af aan laat zien als het klote gaat rondom de club, ook daar allerlei totaal niet onderbouwde conclusies trekt en in rook opgaat zodra het goed gaat. Heel af en toe kom je dan even terug met als boodschap, zie je dat ik ook terug kom... Het is zo godvergeten hypocriet hoe jij in elkaar zit en dat meen ik op alles wat me lief is. Met spelers/trainers idemdito, je kiest je pispaaltjes en je vijanden op voorhand uit en kijkt er compleet blind na. Altijd zoeken, zoeken en zoeken en net zo lang tot je dat negatieve geleuter er weer uit kunt gooien. Al spreken feiten compleet tegen, jij doet het af als waarheid en dat niet alleen, je verziekt gewoon het genot van een ander op het forum. Een forum waar veel mensen veel tijd in steken en waar jij je depressie tot uiting kunt brengen. Maar, zeg alsjeblieft niets over de mannetjes waar je fan van bent want dan is het gek op de dam. Voor mij ben je geen Ajacied maar een chronisch depressieve droeftoeter.

Met Corona idemdito. Je gedraagt je altijd weer als de doorgedraaide wappie. Want ja, in jou fictieve omgeving maak je het weer mee dus weet je alles wat een ander meemaakt, voelt, denkt of doet. Jij weet allemaal hoe het van binnen en buiten bij iedereen gaat. Jij probeert van bewezen feiten onzin te maken en mensen die er kapot aan gaan, af te doen alsof alles verzonnen wordt. En waarom, gewoon omdat je je negatieve aandacht nodig hebt. Want volgens mij is dat echt hét probleem met jou. Ik zou even de docu op Videoland kijken over wat er in Bernhoven gebeurd en gebeurd is. Wellicht dat je dan eens stopt met die onjuiste waarheid van jou. Dat we de regels allemaal zat zijn, staat volgens mij buiten kijf. Maar gewoon de manier hoe jij op dingen reageert, het is te walgelijk voor woorden. Dit is ook geen eigen mening, dit is gewoon zoeken hoe je aan je trekken van aandacht kunt komen.

En nu weer met Overmars. Want ja, jij weet alles exact en zo goed hoe alles is gegaan. Jij weet weer vooral hoe een ander zich daar bij gevoeld moet hebben dus trek je weer allerlei conclusies waarvan je 1, het verhaal niet kent en 2, niet weet hoe dingen voor eenieder op zichzelf kunnen overkomen. Mensen met macht hebben jarenlang kunnen doen wat men wilt, jarenlang die macht in optimaal forma kunnen uiten en jij doet of de slachtoffers de grootste aanstellers zijn. Je moet je niks meer dan schamen, schamen dat je zo'n verrot kutkarakter hebt dat je niet verder kunt kijken dan je neus lang is. Iets wat voor de een klein is, kan voor een ander immers heel groot worden ervaren. En weet je waarom? Omdat mensen juist zo verschillend zijn. Omdat we allemaal anders zijn en dingen meemaken op onze eigen manier. Het lukt jou gewoon echt niet een ander in zijn waarde te laten. En dan kan ik nog 85 voorbeelden aanhalen, maar je bent het gewoonweg niet waard.

Maar je mag er lekker trots op zijn, want je hebt het forum compleet naar de tyfus geholpen. Mensen zijn de lol kwijt en dat is met name door jou. Nogmaals, wees trots. Maar besef dat heb jij niet en dat ken je ook niet. Dat ken je niet omdat alles geoorloofd is zolang jij maar aan je negatieve aandacht komt.
Loetje
 Loetje - maandag 07 februari 2022 - 21:57   quote  deeplink  
Het is vreselijk voor de slachtoffers en ook voor Ajax. Automatisch wordt de club hier ook mee geassocieerd. Het was 10 jaar rustig in de bovenkamer en er zat een hechte ploeg die financieel ijzersterk was en rust en transparatie uitstraalde naar de buitenwereld. Helaas het zoveelste persoonlijke incident waar de club weer mee lastig gevallen wordt. Ik hoop oprecht dat er snel een oplossing komt, sponsoren niet afhaken en Ajax er sportief niet te hard op achteruit gaat. Want dit kent echt alleen maar verliezers.

Maar het blijft met dat betreft afwachten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 februari 2022 - 23:15   quote  deeplink  
Welkom brabo, fijn dat je er weer even bent.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 februari 2022 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 21:54 schreef Loetje het volgende:
Ik weet niet. Soms ben je blij dat je weg bent en dat ben ik nog steeds. Maar soms kun je toch even de behoefte voelen dat je wilt reageren op een aantal posts die beneden alle peil zijn. Vaak hou je die behoefte in, deze keer niet.

Nummer10, ik heb me oprecht altijd al afgevraagd in wat voor wereld jij leeft. Overal en altijd ben jij een een of andere verdwaalde eenling die vol fantasieën zit en dat blijkbaar in je eigen omgeving niet kwijt kan. Dat gok ik tenminste.

Het is bizar, regelrecht bizar hoe jij stelselmatig bevindingen gaat geven op feiten die volledig tegenovergesteld zijn, of jij dingen als feiten gaat af doen waar ten eerste niets over bekend is of in hef 2e geval, het gaat vergelijken met dingen die altijd weer totaal irrelevant aan losstaande feiten opzich zijn. Een andere mening is uiteraard niets anders, maar wat jij doet is minachting en vooral volkomen respectloos en dat is nu al zo godvergeten veel voorgekomen bij jou.

Dat begon al met onze Appie Nouri. Die jongen werd gereanimeerd op het veld en wat doe jij, jij gaat oordelen. Oordelen waar alles vanaf komt want jij, ja onze allesweter, weet precies wat er speelt, hoe het komt en wat er met zijn lichaam aan de hand was. Want ja, ergens in je zogenaamde omgeving was er vast een soortgelijk geval en nog belangrijker, in die geweldige theorieën van jou is eenieder exact hetzelfde. Terwijl het forum met open mond de gruwelijke beelden van een afgezette reanimatie mochten aanschouwen, was jij onze expert met werkelijk kansloze en schandalige argumenten. Respect voor een ander, had je zoals wel vaker niet. Des te genanter dat je altijd loopt te piepelen als een ander, waaronder ik, eens persoonlijk tegen jou werd.

Hetzelfde idiote en bezopen gedrag van jou keert stelselmatig terug bij wedstrijden. Je bagatelliseert zoals altijd alles dat dingen onjuist zijn, maar niets is minder waar. Ook daar heb je een bijna depressieve tunnelvisie zonder argumenten hoog in het vaandel staat. Oh, behalve als de media iets schrijft, dan is dat namelijk direct jou persoonlijke mening. Je bent dat vervelende depressieve ventje dat zich vanaf moment een af aan laat zien als het klote gaat rondom de club, ook daar allerlei totaal niet onderbouwde conclusies trekt en in rook opgaat zodra het goed gaat. Heel af en toe kom je dan even terug met als boodschap, zie je dat ik ook terug kom... Het is zo godvergeten hypocriet hoe jij in elkaar zit en dat meen ik op alles wat me lief is. Met spelers/trainers idemdito, je kiest je pispaaltjes en je vijanden op voorhand uit en kijkt er compleet blind na. Altijd zoeken, zoeken en zoeken en net zo lang tot je dat negatieve geleuter er weer uit kunt gooien. Al spreken feiten compleet tegen, jij doet het af als waarheid en dat niet alleen, je verziekt gewoon het genot van een ander op het forum. Een forum waar veel mensen veel tijd in steken en waar jij je depressie tot uiting kunt brengen. Maar, zeg alsjeblieft niets over de mannetjes waar je fan van bent want dan is het gek op de dam. Voor mij ben je geen Ajacied maar een chronisch depressieve droeftoeter.

Met Corona idemdito. Je gedraagt je altijd weer als de doorgedraaide wappie. Want ja, in jou fictieve omgeving maak je het weer mee dus weet je alles wat een ander meemaakt, voelt, denkt of doet. Jij weet allemaal hoe het van binnen en buiten bij iedereen gaat. Jij probeert van bewezen feiten onzin te maken en mensen die er kapot aan gaan, af te doen alsof alles verzonnen wordt. En waarom, gewoon omdat je je negatieve aandacht nodig hebt. Want volgens mij is dat echt hét probleem met jou. Ik zou even de docu op Videoland kijken over wat er in Bernhoven gebeurd en gebeurd is. Wellicht dat je dan eens stopt met die onjuiste waarheid van jou. Dat we de regels allemaal zat zijn, staat volgens mij buiten kijf. Maar gewoon de manier hoe jij op dingen reageert, het is te walgelijk voor woorden. Dit is ook geen eigen mening, dit is gewoon zoeken hoe je aan je trekken van aandacht kunt komen.

En nu weer met Overmars. Want ja, jij weet alles exact en zo goed hoe alles is gegaan. Jij weet weer vooral hoe een ander zich daar bij gevoeld moet hebben dus trek je weer allerlei conclusies waarvan je 1, het verhaal niet kent en 2, niet weet hoe dingen voor eenieder op zichzelf kunnen overkomen. Mensen met macht hebben jarenlang kunnen doen wat men wilt, jarenlang die macht in optimaal forma kunnen uiten en jij doet of de slachtoffers de grootste aanstellers zijn. Je moet je niks meer dan schamen, schamen dat je zo'n verrot kutkarakter hebt dat je niet verder kunt kijken dan je neus lang is. Iets wat voor de een klein is, kan voor een ander immers heel groot worden ervaren. En weet je waarom? Omdat mensen juist zo verschillend zijn. Omdat we allemaal anders zijn en dingen meemaken op onze eigen manier. Het lukt jou gewoon echt niet een ander in zijn waarde te laten. En dan kan ik nog 85 voorbeelden aanhalen, maar je bent het gewoonweg niet waard.

Maar je mag er lekker trots op zijn, want je hebt het forum compleet naar de tyfus geholpen. Mensen zijn de lol kwijt en dat is met name door jou. Nogmaals, wees trots. Maar besef dat heb jij niet en dat ken je ook niet. Dat ken je niet omdat alles geoorloofd is zolang jij maar aan je negatieve aandacht komt.
+100000000000000000

1 van de redenen dat ik amper nog reageer! Zeker als hij daar dan nog dommer op reageert! Dan denk ik altijd maar, gelukkig zijn er in de echte wereld wel wijze mensen die normaal kunnen discussiëren zonder eerst geblowd of gezopen te hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 februari 2022 - 00:58   quote  deeplink  
En laat ik afsluiten met de hoop.dat Ajax na al die shit er sterker uitkomt en gewoon verder gaat waar het gebleven is! Over een maand is alles weer vergeten, en weet je waarom? Omdat al die mensen met een mening die nu graag even stoer willen verkondigen zodat ze weer even op de voorgrond kunnen treden! En dat over de rug van slachtoffers!!! Allemaal hyena's in de media! De slachtoffers wens ik sterkte, de hyena's die graag hun mening willen geven zonder de feiten te kennen wens ik jeuk over het hele lichaam zonder dat ze handen hebben om te krabben!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2022 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 21:54 schreef Loetje het volgende:
Ik weet niet. Soms ben je blij dat je weg bent en dat ben ik nog steeds. Maar soms kun je toch even de behoefte voelen dat je wilt reageren op een aantal posts die beneden alle peil zijn. Vaak hou je die behoefte in, deze keer niet.

Nummer10, ik heb me oprecht altijd al afgevraagd in wat voor wereld jij leeft. Overal en altijd ben jij een een of andere verdwaalde eenling die vol fantasieën zit en dat blijkbaar in je eigen omgeving niet kwijt kan. Dat gok ik tenminste.

Het is bizar, regelrecht bizar hoe jij stelselmatig bevindingen gaat geven op feiten die volledig tegenovergesteld zijn, of jij dingen als feiten gaat af doen waar ten eerste niets over bekend is of in hef 2e geval, het gaat vergelijken met dingen die altijd weer totaal irrelevant aan losstaande feiten opzich zijn. Een andere mening is uiteraard niets anders, maar wat jij doet is minachting en vooral volkomen respectloos en dat is nu al zo godvergeten veel voorgekomen bij jou.

Dat begon al met onze Appie Nouri. Die jongen werd gereanimeerd op het veld en wat doe jij, jij gaat oordelen. Oordelen waar alles vanaf komt want jij, ja onze allesweter, weet precies wat er speelt, hoe het komt en wat er met zijn lichaam aan de hand was. Want ja, ergens in je zogenaamde omgeving was er vast een soortgelijk geval en nog belangrijker, in die geweldige theorieën van jou is eenieder exact hetzelfde. Terwijl het forum met open mond de gruwelijke beelden van een afgezette reanimatie mochten aanschouwen, was jij onze expert met werkelijk kansloze en schandalige argumenten. Respect voor een ander, had je zoals wel vaker niet. Des te genanter dat je altijd loopt te piepelen als een ander, waaronder ik, eens persoonlijk tegen jou werd.

Hetzelfde idiote en bezopen gedrag van jou keert stelselmatig terug bij wedstrijden. Je bagatelliseert zoals altijd alles dat dingen onjuist zijn, maar niets is minder waar. Ook daar heb je een bijna depressieve tunnelvisie zonder argumenten hoog in het vaandel staat. Oh, behalve als de media iets schrijft, dan is dat namelijk direct jou persoonlijke mening. Je bent dat vervelende depressieve ventje dat zich vanaf moment een af aan laat zien als het klote gaat rondom de club, ook daar allerlei totaal niet onderbouwde conclusies trekt en in rook opgaat zodra het goed gaat. Heel af en toe kom je dan even terug met als boodschap, zie je dat ik ook terug kom... Het is zo godvergeten hypocriet hoe jij in elkaar zit en dat meen ik op alles wat me lief is. Met spelers/trainers idemdito, je kiest je pispaaltjes en je vijanden op voorhand uit en kijkt er compleet blind na. Altijd zoeken, zoeken en zoeken en net zo lang tot je dat negatieve geleuter er weer uit kunt gooien. Al spreken feiten compleet tegen, jij doet het af als waarheid en dat niet alleen, je verziekt gewoon het genot van een ander op het forum. Een forum waar veel mensen veel tijd in steken en waar jij je depressie tot uiting kunt brengen. Maar, zeg alsjeblieft niets over de mannetjes waar je fan van bent want dan is het gek op de dam. Voor mij ben je geen Ajacied maar een chronisch depressieve droeftoeter.

Met Corona idemdito. Je gedraagt je altijd weer als de doorgedraaide wappie. Want ja, in jou fictieve omgeving maak je het weer mee dus weet je alles wat een ander meemaakt, voelt, denkt of doet. Jij weet allemaal hoe het van binnen en buiten bij iedereen gaat. Jij probeert van bewezen feiten onzin te maken en mensen die er kapot aan gaan, af te doen alsof alles verzonnen wordt. En waarom, gewoon omdat je je negatieve aandacht nodig hebt. Want volgens mij is dat echt hét probleem met jou. Ik zou even de docu op Videoland kijken over wat er in Bernhoven gebeurd en gebeurd is. Wellicht dat je dan eens stopt met die onjuiste waarheid van jou. Dat we de regels allemaal zat zijn, staat volgens mij buiten kijf. Maar gewoon de manier hoe jij op dingen reageert, het is te walgelijk voor woorden. Dit is ook geen eigen mening, dit is gewoon zoeken hoe je aan je trekken van aandacht kunt komen.

En nu weer met Overmars. Want ja, jij weet alles exact en zo goed hoe alles is gegaan. Jij weet weer vooral hoe een ander zich daar bij gevoeld moet hebben dus trek je weer allerlei conclusies waarvan je 1, het verhaal niet kent en 2, niet weet hoe dingen voor eenieder op zichzelf kunnen overkomen. Mensen met macht hebben jarenlang kunnen doen wat men wilt, jarenlang die macht in optimaal forma kunnen uiten en jij doet of de slachtoffers de grootste aanstellers zijn. Je moet je niks meer dan schamen, schamen dat je zo'n verrot kutkarakter hebt dat je niet verder kunt kijken dan je neus lang is. Iets wat voor de een klein is, kan voor een ander immers heel groot worden ervaren. En weet je waarom? Omdat mensen juist zo verschillend zijn. Omdat we allemaal anders zijn en dingen meemaken op onze eigen manier. Het lukt jou gewoon echt niet een ander in zijn waarde te laten. En dan kan ik nog 85 voorbeelden aanhalen, maar je bent het gewoonweg niet waard.

Maar je mag er lekker trots op zijn, want je hebt het forum compleet naar de tyfus geholpen. Mensen zijn de lol kwijt en dat is met name door jou. Nogmaals, wees trots. Maar besef dat heb jij niet en dat ken je ook niet. Dat ken je niet omdat alles geoorloofd is zolang jij maar aan je negatieve aandacht komt.
Ja joh hahaha..

Ben ik ff blij dat het forum al dood was voordat ik überhaupt weer een eerste post dropte.. laat iedereen hier zichzelf maar is ff achter de oren krabben.. sorry Loetje, je kan niet enkel meelopers hebben.. en media? Als ik iets niet volg is het de media.. dat jij dat niet geloofd is jou probleem man.. geen Facebook, geen tiktok, geen Instagram, en al helemaal geen tv.. misschien moet jeje is verdiepen in dingen, ipv enkel de mainstream rommel te volgen.. zal je goed doen.. want lees na wat ik ooit zei over bepaalde dingen en tijd stippen wanneer het in de media kwam.. ohja PS zo actief ben je dat je niet eens weet dat ik amper wat post nog... Nu toevallig met overmars, omdat ik het opgeblazen vind? Dude leer vrouwen kennen man, zo te zien verrekte weinig ervaring daarmee man.. dickpicks, nudes, seksfilmpjes.. random rommel man, zelfs bij kids onder 18 onderling

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OVERMARS PER DIRECT WEG BIJ AJAX!!!









0.0108220