BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OVERMARS PER DIRECT WEG BIJ AJAX!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 februari 2022 - 12:16   quote  deeplink  
Overigens heerlijk dat de kranten het na 1,5 week weer een beetje hebben laten varen, behalve onze grote vriend Valentijntje Driessen. Vraag me echt af wanneer Ajax besluit hem en zijn kutkrantje de toegang tot de ArenA te ontzeggen. Ik weet dat je daarmee zijn negatieve houding in de krant niet voorkomt, maar die man heeft de afgelopen jaren zoveel mensen binnen Ajax met zijn negatieve verhalen proberen kapot te maken.
remco k
 remco k - vrijdag 18 februari 2022 - 16:24   quote  deeplink  
Driessen is louter negatief. Niet alleen naar Ajax toe in mijn beleving, maar iets positiefs zou je van hem niet lezen, evenals het toegeven van zijn ongelijk.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 februari 2022 - 11:45   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 februari 2022 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 februari 2022 - 11:45   quote  deeplink  
Las net ergens keje molenaar? Zou dat geen optie kunnen zijn?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 februari 2022 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2022 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:
Las net ergens keje molenaar? Zou dat geen optie kunnen zijn?
Is meer een algemeen manager als een technisch manager, wordt in de pers genoemd mocht van der Sar er de brui aan geven
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 februari 2022 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2022 - 16:24 schreef remco k het volgende:
Driessen is louter negatief. Niet alleen naar Ajax toe in mijn beleving, maar iets positiefs zou je van hem niet lezen, evenals het toegeven van zijn ongelijk.
Past goed aan tafel bij VI
remco k
 remco k - zaterdag 19 februari 2022 - 16:19   quote  deeplink  
Men opperde Raiola als mogelijke opvolger las ik net.

Nou is dat een naam waar ik niet vrolijk van wordt.

Maar iemand uit de makelaars wereld is natuurlijk niet een hele rare gedachte.
Eide
 Eide - zaterdag 19 februari 2022 - 16:31   quote  deeplink  
Sowieso belangenverstrengeling dus volslagen kansloos. Diegene die dat roept doet dat alleen maar om andere genoemde kandidaten in een bepaalde hoek te zetten.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 februari 2022 - 16:51   quote  deeplink  
Sjoerd Mossou zou dit gezegd hebben, igg dat het logischer was dan Seedorf of Sneijder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 februari 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - zaterdag 19 februari 2022 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2022 - 16:31 schreef Eide het volgende:
Sowieso belangenverstrengeling dus volslagen kansloos. Diegene die dat roept doet dat alleen maar om andere genoemde kandidaten in een bepaalde hoek te zetten.
Als iemand beide tegelijk zal doen zeker. Bij Raiola is het ook zijn eigen bedrijf dus kansloos.

Maar iemand uit die wereld die daar mee zou willen stoppen of eentje die gestopt is zou qua kennis van de markt en geruchten over talenten wel voldoen aan het profiel van een goede td denk ik
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 februari 2022 - 20:05   quote  deeplink  
Cruijff in Spanje genoemd als Overmars-opvolger, Driessen reageert
19:14, VandaagLaatste update: 19:57

Jordi Cruiff is in Spanje in verband gebracht met Ajax. De 48-jarige voetbaladviseur zou een kandidaat zijn om de vertrokken Overmars op te volgen.

Cruijff heeft nog een contract tot komende zomer bij FC Barcelona. Mundo Deportivo meldt dat Cruijff nog geen knoop doorgehakt heeft over de toekomst.

"Maar we weten niet hoe hij erin zit bij FC Barcelona", reageert chef voetbal Valentijn Driessen in de Kick-off podcast van De Telegraaf. "Daar heeft hij zich eigenlijk wel een beetje gecommitteerd aan de president, volgens mij is hij ook zijn belangrijkste adviseur. Dus daar heeft hij natuurlijk ook flink wat in de melk te brokkelen, dat is eigenlijk zijn club, daar is hij groot geworden, meer nog dan bij Ajax. Maar ik denk dat hij gerust nog aan de bak wil met de erfenis van zijn vader, dat lijkt me evident."

De Portugees Luis Campos is eerder op de dag aan Ajax gelinkt om Overmars op te volgen. Hij werkte onder meer bij Real Madrid en AS Monaco. Ajax lijkt geen haast te hebben in de zoektocht naar een nieuwe manager
remco k
 remco k - vrijdag 25 februari 2022 - 07:40   quote  deeplink  
Ik vind Ronald Koeman geen goede trainer. Maar zou dat een goede td kunnen zijn?

Hij herkent talent wel degelijk en Ajax koopt over het algemeen jongere talentvolle spelers. Zijn netwerk is daarnaast ook enorm en hij heeft een goede naam.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 februari 2022 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2022 - 07:40 schreef remco k het volgende:
Ik vind Ronald Koeman geen goede trainer. Maar zou dat een goede td kunnen zijn?

Hij herkent talent wel degelijk en Ajax koopt over het algemeen jongere talentvolle spelers. Zijn netwerk is daarnaast ook enorm en hij heeft een goede naam.
Geen slechte gedachte, maar wie als trainer mocht ten Hag vertrekken, want die kans is groot?
p111
 p111 - vrijdag 25 februari 2022 - 10:41   quote  deeplink  
Slot/v/dGaag/Letsch/Pascal Jansen/van t Schip - v/d Brom/Peter Bosch/Koeman/stein en Ron Jans .Van dit rijtje zou ik persoonlijk als 1 Slot/2 Letsch/ 3 John van t Schip/4 Ron Jans
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 februari 2022 - 10:59   quote  deeplink  
Het liefst geen van allen, misschien van 't Schip of Peter Bos, de rest boeit me niet passen niet bij een club als Ajax
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 februari 2022 - 12:42   quote  deeplink  
Campos zou bij de wedstrijd Benfica Ajax zijn geweest.. iemand enig idee of dat wat zou kunnen zijn ?
remco k
 remco k - vrijdag 25 februari 2022 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2022 - 10:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het liefst geen van allen, misschien van 't Schip of Peter Bos, de rest boeit me niet passen niet bij een club als Ajax
Gaat uiteindelijk toch om het type voetbal dat men speelt en zijn kwaliteiten die hij bezit.

Slot laat voetbal van hoog niveau zien met beperkt materiaal.
p111
 p111 - vrijdag 25 februari 2022 - 15:59   quote  deeplink  
Slot gaat de fout van zijn leven maken en bijktekenen bij fc Kakkerlakken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 februari 2022 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2022 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat uiteindelijk toch om het type voetbal dat men speelt en zijn kwaliteiten die hij bezit.

Slot laat voetbal van hoog niveau zien met beperkt materiaal.
Beter materiaal dan dat Advocaat had, maar doet het niet verkeerd met Feijenoord.
Ik zou graag Jonk voor de groep zien mits ten Hag vertrekt.
Maar dan moeten ze over een drempel bij Ajax, is niet zo fijn weg gegaan
remco k
 remco k - vrijdag 25 februari 2022 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2022 - 16:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Beter materiaal dan dat Advocaat had, maar doet het niet verkeerd met Feijenoord.
Ik zou graag Jonk voor de groep zien mits ten Hag vertrekt.
Maar dan moeten ze over een drempel bij Ajax, is niet zo fijn weg gegaan
Heel eerlijk heeft hij vrijwel hetzelfde materiaal met een paar hele goedkope aankopen die gewoon goed presteren. Hij laat met vrijwel dezelfde defensieve spelers wel degelijk zien hoog druk te kunnen zetten waar advocaat constant riep dat dit onmogelijk was met deze selectie.

Jonk lijkt mij ook een mooie optie, maar ik geloof nooit dat die gaat komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 februari 2022 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2022 - 19:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel eerlijk heeft hij vrijwel hetzelfde materiaal met een paar hele goedkope aankopen die gewoon goed presteren. Hij laat met vrijwel dezelfde defensieve spelers wel degelijk zien hoog druk te kunnen zetten waar advocaat constant riep dat dit onmogelijk was met deze selectie.

Jonk lijkt mij ook een mooie optie, maar ik geloof nooit dat die gaat komen.
Dan zijn we het vrijwel eens met elkaar ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 februari 2022 - 18:03   quote  deeplink  
Onana onder de lat morgen tegen de Eagles, Pasveer en Gorter geblesseerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 februari 2022 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 februari 2022 - 16:05   quote  deeplink  
Er zullen een hoop supporters niet kijken waarschijnlijk! ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 februari 2022 - 19:58   quote  deeplink  
Ajax heeft Jordi Cruijff benaderd om Overmars op te volgen'

16:51 – Ajax is in de zoektocht naar een nieuwe technisch directeur uitgekomen bij Jordi Cruijff. De zoon van Johan Cruijff is momenteel sportief adviseur bij FC Barcelona, maar wordt door Ajax gezien als ideale opvolger van de deze maand vertrokken Marc Overmars. Cruijf zou zelfs al benaderd zijn door Ajax.

Dat nieuws wordt in eerste instantie gemeld door Mundo Deportivo, maar die geruchten worden steeds hardnekkiger. Inmiddels heeft ook Marca dat nieuws bevestigd gekregen. Volgens het Spaanse medium heeft Ajax wel het probleem dat Cruijff nog voor ruim een jaar vastligt. Zijn contract loopt namelijk pas volgend jaar zomer af. Gezien FC Barcelona in hem een belangrijke schakel ziet in de toekomst van de club, is het nog geen uitgemaakte zaak dat hij ook daadwerkelijk overkomt.

Cruijff zelf zou wel oren hebben naar de functie bij Ajax, maar hij zal eerst in gesprek moeten met FC Barcelona. Eventueel staat hij er ook voor open om de functie pas vanaf volgend jaar in te gaan vullen. Tot die tijd vervult algemeen directeur Edwin van der Sar die werkzaamheden. Marca schrijft dat voorzitter Joan Laporta hem niet zomaar zal laten gaan, maar dat Barcelona nu 'serieuze concurrentie' heeft.

Daarmee moet hij het gat opvangen dat Overmars een aantal weken geleden liet vallen. De toenmalig directeur van Ajax heeft seksueel grensoverschrijdende berichten gestuurd naar vrouwelijke medewerkers bij Ajax, waardoor zijn positie onhoudbaar is geworden. Eerder gingen er al geruchten dat Luis Campos zijn vervanger zou worden.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 maart 2022 - 21:05   quote  deeplink  
Mocht die komen zie ik Bosz volgend jaar terugkeren, als PSV niet sneller is. En als tenhag vertrek natuurlijk. Geen idee hoe Jordi is overigens en of die geschikt is.
remco k
 remco k - woensdag 02 maart 2022 - 09:41   quote  deeplink  
Ik hoop oprecht dat ze Bosz lekker naar psv laten gaan. Weten we iig dat psv voorlopig geen prijs gaat winnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 maart 2022 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 09:41 schreef remco k het volgende:
Ik hoop oprecht dat ze Bosz lekker naar psv laten gaan. Weten we iig dat psv voorlopig geen prijs gaat winnen.
Bosz is een korte termijn trainer, heeft heel wat clubs gehad, schieten we niets mee op
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 maart 2022 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 09:41 schreef remco k het volgende:
Ik hoop oprecht dat ze Bosz lekker naar psv laten gaan. Weten we iig dat psv voorlopig geen prijs gaat winnen.
Aanval is de beste verdediging.. En snap je punt zeker, maar heeft eigenlijk ook nooit een kampioenschap waardig elftal mogen runnen, ja Ajax misschien na eerst heel veel puin ruimen. En een compleet nieuwe speelstijl in moeten brengen.. ik zou hem de kans wel willen geven met dit materiaal en de huidige financiële middelen.. Ik zou anders ook geen namen weten overigens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 maart 2022 - 13:16   quote  deeplink  
Er is nog geen contact gelegd met Jordy, volgens Ajax klopt de berichtgeving niet.
Ook ten Hag is nog steeds trainer, heeft nog niet laten weten dat hij opstapt
remco k
 remco k - woensdag 02 maart 2022 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 12:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Aanval is de beste verdediging.. En snap je punt zeker, maar heeft eigenlijk ook nooit een kampioenschap waardig elftal mogen runnen, ja Ajax misschien na eerst heel veel puin ruimen. En een compleet nieuwe speelstijl in moeten brengen.. ik zou hem de kans wel willen geven met dit materiaal en de huidige financiële middelen.. Ik zou anders ook geen namen weten overigens.
Dat plaatje paste mooi in de jaren 90 en heel af en toe bij bepaalde clubs.

Juist ten Hag heeft de afgelopen jaren laten dat je fantastisch aanvallend dominant voetbal kan spelen en toch met kleine aanpassingen de angel bij de tegenstander eruit halen.

Bosz heeft maar 1 manier.

Overigens echt complete onzin dat hij een compleet nieuwe speelstijl moest invoeren.

Ajax speelde ook onder de Boer altijd op de helft van de tegenstander met veel druk vooruit. Bosz heeft met de nodige financiële injecties het elftal wat dynamischer laten spelen. Maar meer veranderingen zijn er niet geweest. Je doet altijd net alsof de Boer vanuit een hele negatieve speelstijl speelde en defensief was ingesteld of geen 4-3-3 speelde.

En zijn team niet kampioenswaardig? Hoe kom je daar bij man. Ziyech sanchez de ligt Klaassen in je team en je moet gewoon kampioen worden.

De Boer, die had wat te klagen over spelers materiaal. Bosz zeker niet.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 maart 2022 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 16:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat plaatje paste mooi in de jaren 90 en heel af en toe bij bepaalde clubs.

Juist ten Hag heeft de afgelopen jaren laten dat je fantastisch aanvallend dominant voetbal kan spelen en toch met kleine aanpassingen de angel bij de tegenstander eruit halen.

Bosz heeft maar 1 manier.

Overigens echt complete onzin dat hij een compleet nieuwe speelstijl moest invoeren.

Ajax speelde ook onder de Boer altijd op de helft van de tegenstander met veel druk vooruit. Bosz heeft met de nodige financiële injecties het elftal wat dynamischer laten spelen. Maar meer veranderingen zijn er niet geweest. Je doet altijd net alsof de Boer vanuit een hele negatieve speelstijl speelde en defensief was ingesteld of geen 4-3-3 speelde.

En zijn team niet kampioenswaardig? Hoe kom je daar bij man. Ziyech sanchez de ligt Klaassen in je team en je moet gewoon kampioen worden.

De Boer, die had wat te klagen over spelers materiaal. Bosz zeker niet.
En zijn team niet kampioenswaardig? Hoe kom je daar bij man. Ziyech sanchez de ligt Klaassen in je team en je moet gewoon kampioen worden.

Dus moet tenhag sws met 2 vingers in de neus kampioen worden.. je vergeet overigens dat de ligt onana en zo nog een paar debutanten er waren onder Bosz.. en ja het was ook 433 onder de boer en toch een compleet andere speelstijl als in afjagen etc.. vind het overigens wel grappig dat Bosz zogenaamd gewoon kampioen had moeten worden maar als tenhag even tegenvalt hoeft dat weer niet want dat kan niet elk jaar.. vreemde manier van denken... Anyway Bosz hoeft van mij echt niet perse, maar heb jij andere namen?
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2022 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 22:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En zijn team niet kampioenswaardig? Hoe kom je daar bij man. Ziyech sanchez de ligt Klaassen in je team en je moet gewoon kampioen worden.

Dus moet tenhag sws met 2 vingers in de neus kampioen worden.. je vergeet overigens dat de ligt onana en zo nog een paar debutanten er waren onder Bosz.. en ja het was ook 433 onder de boer en toch een compleet andere speelstijl als in afjagen etc.. vind het overigens wel grappig dat Bosz zogenaamd gewoon kampioen had moeten worden maar als tenhag even tegenvalt hoeft dat weer niet want dat kan niet elk jaar.. vreemde manier van denken... Anyway Bosz hoeft van mij echt niet perse, maar heb jij andere namen?
Natuurlijk moet ten Hag kampioen worden, nooit heeft iemand gezegd dat dit niet zou moeten. Dat wil echter niet direct zeggen dat dit ook altijd gebeurt en dat het dan ook meteen een schande is.

Maar waarom weer ten Hag erbij halen, we hebben het toch over Bosz, en Bosz wint gewoon zelden een prijs.. Of wil jij anders beweren?
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 maart 2022 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2022 - 12:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk moet ten Hag kampioen worden, nooit heeft iemand gezegd dat dit niet zou moeten. Dat wil echter niet direct zeggen dat dit ook altijd gebeurt en dat het dan ook meteen een schande is.

Maar waarom weer ten Hag erbij halen, we hebben het toch over Bosz, en Bosz wint gewoon zelden een prijs.. Of wil jij anders beweren?
Ook niet echt bepaald ploegen gehad waarmee je makkelijk en zeker kampioen word of moest worden.. hooguit in Israël.. Ajax in een overgangs jaar vind ik en toch de finale el wat nooit iemand had kunnen dromen na het deboer tijd perk waarbij Ajax ook nog weer eens aanzien kreeg qua voetbal en talenten die onder hem doorbraken waaronder de ligt en onana.. En Heracles overigens meer dan top gedaan met het materiaal in beide periodes.. anyway mij maakt het niet uit welke trainer er na tenhag komt.. als we maar mooi blijven voetballen en prijzen pakken.. van mijn part staat Jantje van FC bal op het dak voor de groep..
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2022 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2022 - 14:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ook niet echt bepaald ploegen gehad waarmee je makkelijk en zeker kampioen word of moest worden.. hooguit in Israël.. Ajax in een overgangs jaar vind ik en toch de finale el wat nooit iemand had kunnen dromen na het deboer tijd perk waarbij Ajax ook nog weer eens aanzien kreeg qua voetbal en talenten die onder hem doorbraken waaronder de ligt en onana.. En Heracles overigens meer dan top gedaan met het materiaal in beide periodes.. anyway mij maakt het niet uit welke trainer er na tenhag komt.. als we maar mooi blijven voetballen en prijzen pakken.. van mijn part staat Jantje van FC bal op het dak voor de groep..
Ophouden met je overgangsjaar man. Dan had je ook nooit de finale van de el gehaald.
Loetje
 Loetje - donderdag 03 maart 2022 - 17:50   quote  deeplink  
Ziyech, Sanchez, Traore... Nee, Bosz had weinig goede spelers.

Bosz loopt overal het mes in omdat het totaalplaatje niet klopt. Ten Hag heeft altijd gevoel voor restverdediging gehad, Bosz slaat dat overal totaal over.

En die beelden liegen niet.

Daarbij ben ik niet vergeten hoe zwak die man als TD bij Feyenoord was. Alsjeblieft, geen Peter Bosz meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2022 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 maart 2022 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2022 - 17:50 schreef Loetje het volgende:
Ziyech, Sanchez, Traore... Nee, Bosz had weinig goede spelers.

Bosz loopt overal het mes in omdat het totaalplaatje niet klopt. Ten Hag heeft altijd gevoel voor restverdediging gehad, Bosz slaat dat overal totaal over.

En die beelden liegen niet.

Daarbij ben ik niet vergeten hoe zwak die man als TD bij Feyenoord was. Alsjeblieft, geen Peter Bosz meer.
Alle 3 nieuw zonder het systeem te kennen en veel jeugd waarvan je maar moest afwachten hoe het uitpakte.. qua verdediging en plan b of hoe je het noemt absoluut eens en vind ik erg jammer... en qua tenhag kan je weer zeggen dat die geen plan heeft als de verdediging de bus parkeert en dat vind ik weer jammer van tenhag na 3 jaar.. van mij mag die terugkomen, wint dan dan wederom niks (want spelers materiaal is natuurlijk nog hoger en hopelijk blijft dat zo) dan heeft die voor mij definitief ook afgedaan.. en waarom? Ik zou echt geen andere naam weten op dit moment.. zie zelfs de naam Koeman voorbij komen :/
Loetje
 Loetje - donderdag 03 maart 2022 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2022 - 18:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Alle 3 nieuw zonder het systeem te kennen en veel jeugd waarvan je maar moest afwachten hoe het uitpakte.. qua verdediging en plan b of hoe je het noemt absoluut eens en vind ik erg jammer... en qua tenhag kan je weer zeggen dat die geen plan heeft als de verdediging de bus parkeert en dat vind ik weer jammer van tenhag na 3 jaar.. van mij mag die terugkomen, wint dan dan wederom niks (want spelers materiaal is natuurlijk nog hoger en hopelijk blijft dat zo) dan heeft die voor mij definitief ook afgedaan.. en waarom? Ik zou echt geen andere naam weten op dit moment.. zie zelfs de naam Koeman voorbij komen :/
Zelden zoveel gelul in één post.

Ik sla ff over.
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2022 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2022 - 18:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zelden zoveel gelul in één post.

Ik sla ff over.
Whahaha. Heerlijk. Zou ik ook wat vaker moeten doen. Maar ja.
Eide
 Eide - zondag 13 maart 2022 - 18:01   quote  deeplink  
FNvkgXrWYAUyy6g?format=jpg&name=large
nummer10
 nummer10 - maandag 21 maart 2022 - 13:09   quote  deeplink  
En overmars al een nieuwe baan in België...
Pietje
 Pietje - maandag 21 maart 2022 - 13:59   quote  deeplink  
FC Antwerp
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2022 - 14:09   quote  deeplink  
Tja en waarom niet? Had het al verwacht. En de hypocrisie op Twitter en Facebook slaat weer toe.

Goede zet van Antwerp!
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 14:54   quote  deeplink  
Hartstikke goed voor zowel Overmars als Antwerp dit.

Je leest overal dat dit niet zou mogen, maar waarom zou Overmars niet meer mogen werken dan in zijn leven?
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2022 - 15:55   quote  deeplink  
Antwerp is een club in ontwikkeling met heel goed en creatief beleid.

Overmars past daar goed en prima dat hij zich hiervoor niet te groot voelt.

Antwerp gaat binnen 10 jaar kampioen van België worden, en denk zelfs in 5 jaar.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 maart 2022 - 17:04   quote  deeplink  
Mooi voor overmars! Sterker nog had hem alsnog graag bij Ajax gezien na een schorsing of iets dergelijks..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 maart 2022 - 16:42   quote  deeplink  
De werled is doorgeschoten in al die Metoo, BLM, grensoverschrijdende dingen, vergeet niet dat die grensoverschijdende dingen echt aan beide kanten gebeurd, alleen zal een man zich niet snel bedreigd voelen.
Die gasten worden nu gestraft, prima en dan weer doorgaan en niet blijven zeiken. Verder gewoon zorgen dat het niet meer gebeurd, maarja wat is grensoverschrijdend nu echt precies, dat is zo'n grijs gebied.

Er ligt geen 1 aangifte tegen Overmars, dus waar hebben we het echt over. Hij heeft niemand verkracht, dat zal ik van ALi B niet zeggen, dat klonk toch allemaal wat erger inclusief aangiftes.

Ik gun Overmars een kans en prima als dat in Belgie is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2022 door Ajax we love you --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 maart 2022 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 15:55 schreef Loetje het volgende:
Antwerp is een club in ontwikkeling met heel goed en creatief beleid.

Overmars past daar goed en prima dat hij zich hiervoor niet te groot voelt.

Antwerp gaat binnen 10 jaar kampioen van België worden, en denk zelfs in 5 jaar.
Dit denk ik ook, met Overmars en een stinkend rijke eigenaar moet dit gaan lukken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 maart 2022 - 17:30   quote  deeplink  
Verdubbeling salaris in Antwerpen voor Overmars
Eide
 Eide - woensdag 27 april 2022 - 23:52   quote  deeplink  
Er gaan steeds meer geluiden op dat Ajax de tijdelijke aanstelling van Hamstra als Technisch directeur gaat inruilen voor een permanente aanstelling. KJH gaat dan verder in de rol die Hamstra had voordat Overmars moest opstappen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 april 2022 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2022 - 23:52 schreef Eide het volgende:
Er gaan steeds meer geluiden op dat Ajax de tijdelijke aanstelling van Hamstra als Technisch directeur gaat inruilen voor een permanente aanstelling. KJH gaat dan verder in de rol die Hamstra had voordat Overmars moest opstappen.
Dan doet hij niet verkeerd, hij is zeer zeker iemand waar niet mee valt te sollen, en ze kennen hem in de voetbalwereld.

Een mooie uitdaging!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OVERMARS PER DIRECT WEG BIJ AJAX!!!









0.0110981