BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OVERMARS PER DIRECT WEG BIJ AJAX!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 april 2023 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 20:04 schreef remco k het volgende:
Lekker hoor mensen. Nu is er een hetze aan de gang tegen van der Sar.

De laatste echte voetbalfan binnen de club, Huntelaar tel ik als broekie in zijn huidige functie nog niet mee.

Hij gaat straks ontslagen worden door mensen zonder voetbalverstand, en er zijn supporters die het verdomme gewoon steunen.

We zijn straks weer terug bij af, overmars weggejaagd, van der Sar weggejaagd en dat doet denken aan het tijdperk van der boog en de periode ervoor.
Maar echt he.. mag er niet aandenken
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 april 2023 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 00:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik snap je maat, toch is het in mijn ogen anders...
Wij mannen zijn direct en vol lof over onszelf, we hangen de beest uit op plaatsen waar meerdere personen zijn...lees; vrouwen èn mannen.

Als man ben je al snel TE direct/sexueel ingesteld en helaas moeten we daar heel erg op letten tegenwoordig.

M.A.A.R.-----> vrouwen daarentegen...lopen ook in de menigte te koop met hun uiterlijk en maken de mannen 'gek' door zich zo op te stellen, dat wij getriggerd raken...
Ze doen eigenlijk precies wat wij willen en juist daarom gebeuren dingen zoals Overmars heeft gedaan.

Kijk, ikzelf zou nooit mn lul fotograferen en naar een meid sturen (jajaja omdat ie zo klein is ;) ), maar het is wel iets wat honderdduizenden mannen doen in de wereld en Marc was er toevallig één van.
Dom...maar ik kan hem (hun) daar niet voor afbranden en een slecht persoon noemen.

Dit was al zo bij de dinosaurussen miljoenen jaren geleden, die waren ook op jacht op de vrouwtjes en die vrouwtjes liepen ook met hun staart te zwiepen om aandacht te krijgen...
Gelukkig voor hen, waren er geen camera's, telefoons, meldpunten etc. want dan was er misschien wel een dino-bajes nodig voor al die 'geile' mannetjes.

Wie is er nou eigenlijk fout? Ik denk niemand.
Als je zoiets niet wil, blijf je uit die scene, dus ga je niet eens verder in gesprek met een mr Overmars. Maar hij heeft echt niet random z'n stok op de foto gezet en verstuurd hoor...daar gaat van beide kanten wel iets aan vooraf.

Overmars uit z'n functie zetten is in mijn ogen heel stom geweest, want nu is hij juist slachtoffer geworden, terwijl er nooit iets duidelijk is uitgezocht wat er van beide kanten is gebeurd.

Ik pleit voor een terugkeer van Marc Overmars bij Ajax, hij was de beste die we konden wensen en heeft alleen z'n pik gestuurd naar een uitlokkende dame, dus geen aanranding of moord of mishandeling.

We zijn verrot qua mensheid, echt waar...de wereld gaat eraan met deze ongein.
+1 precies wat ik gelijk al zei..
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 april 2023 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 09:32 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zeker, maar directuer zijn als het goed loopt is makkelijke, maar nu merk je dat hij ervaring mist en geen beslissingen neemt. Laten we niet vergeten dat hij nooit in de directie heeft gezeten van een grote onderneming. Hij weet niet goed hoe dit allemaal moet.
Maar wat heeft hij eigenlijk fout gedaan ? Ok Schreuder een kans teveel gegeven.. maar verder ? Vertrouwen op Huntelaar en Hamstra, een Hamstra die ook gewoon goedwerk heeft geleverd door met talenten te verlengen... Geen directeur aanstellen omdat die er wellicht niet waren ? Maar verder ? Kijk hoe vd sar wereldwijd op de kaart heeft gezet en qua sponsoren heeft binnen geharkt, het was echt niet enkel Overmars hoor..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 09:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar wat heeft hij eigenlijk fout gedaan ? Ok Schreuder een kans teveel gegeven.. maar verder ? Vertrouwen op Huntelaar en Hamstra, een Hamstra die ook gewoon goedwerk heeft geleverd door met talenten te verlengen... Geen directeur aanstellen omdat die er wellicht niet waren ? Maar verder ? Kijk hoe vd sar wereldwijd op de kaart heeft gezet en qua sponsoren heeft binnen geharkt, het was echt niet enkel Overmars hoor..
Nou, het is duidelijk dat hij niet voor een goede organizatie heeft gezorgd. Overmars deed alles en daardoor kon Van der Sar zich richten op het commerciele gedeelte, en dat is prima natuurlijk. Maar je moet ook als algemeneen directeur zorgen dat als er iets gebeurd met je organisatei, zoals het wegvallen van Overmars, dat je direct een goede vervanger voor ogen hebt. Zeker in het voetbal moet je altijd voorbereid zijn dat iemand vertrekt. Of het nu een coach is, een technisch directeur. Hij komt over als iemand die geen beslissingen neemt en kijkt heel vaak naar de RVC. Ik heb het idee dat de RVC geen vertrouwen in hem heeft als directeur, vandaar dat de RVC veel beslissingen nemen en dat zorgt weer voor fricties.

De technische directeur moet zorgen dat de lijnen tussen de jeugd, scouting en het eerste elftal gewoon goed zijn, dat ze steeds overleggen en met plannen komen als er spelers vertrekken. Het kan niet zo zijn dat ze bij het wegvallen van 1 persoon niet genoeg connecties hebben om spelers aan te trekken. Dat iedereen maar wat doet.

Maargoed, ik ben niet op de werkvloer aanwezig, dus echt een goed oordeel kan ik niet geven, maar vind hem niet sterk overkomen. De RVC vind ik ook zwak trouwens. Stelletje no-nos.
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 april 2023 - 11:42   quote  deeplink  
Waar het probleem precies ligt weet ik niet, want zoals je ook zegt we zijn er niet bij.. maar ik weiger vd sar als hoofdschuldige aan te wijzen.. ik DENK zelf eerder dat de RvC de schuldigen zijn die dingen hebben tegen gehouden, en misschien heeft blind wel een erg groot aandeel gehad in bepaalde dingen...

Er is nu in iedergeval een nieuwe td aangenomen, hopen dat de rust weer komt...
Pietje
 Pietje - donderdag 06 april 2023 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 00:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik snap je maat, toch is het in mijn ogen anders...
Wij mannen zijn direct en vol lof over onszelf, we hangen de beest uit op plaatsen waar meerdere personen zijn...lees; vrouwen èn mannen.

Als man ben je al snel TE direct/sexueel ingesteld en helaas moeten we daar heel erg op letten tegenwoordig.

M.A.A.R.-----> vrouwen daarentegen...lopen ook in de menigte te koop met hun uiterlijk en maken de mannen 'gek' door zich zo op te stellen, dat wij getriggerd raken...
Ze doen eigenlijk precies wat wij willen en juist daarom gebeuren dingen zoals Overmars heeft gedaan.

Kijk, ikzelf zou nooit mn lul fotograferen en naar een meid sturen (jajaja omdat ie zo klein is ;) ), maar het is wel iets wat honderdduizenden mannen doen in de wereld en Marc was er toevallig één van.
Dom...maar ik kan hem (hun) daar niet voor afbranden en een slecht persoon noemen.

Dit was al zo bij de dinosaurussen miljoenen jaren geleden, die waren ook op jacht op de vrouwtjes en die vrouwtjes liepen ook met hun staart te zwiepen om aandacht te krijgen...
Gelukkig voor hen, waren er geen camera's, telefoons, meldpunten etc. want dan was er misschien wel een dino-bajes nodig voor al die 'geile' mannetjes.

Wie is er nou eigenlijk fout? Ik denk niemand.
Als je zoiets niet wil, blijf je uit die scene, dus ga je niet eens verder in gesprek met een mr Overmars. Maar hij heeft echt niet random z'n stok op de foto gezet en verstuurd hoor...daar gaat van beide kanten wel iets aan vooraf.

Overmars uit z'n functie zetten is in mijn ogen heel stom geweest, want nu is hij juist slachtoffer geworden, terwijl er nooit iets duidelijk is uitgezocht wat er van beide kanten is gebeurd.

Ik pleit voor een terugkeer van Marc Overmars bij Ajax, hij was de beste die we konden wensen en heeft alleen z'n pik gestuurd naar een uitlokkende dame, dus geen aanranding of moord of mishandeling.

We zijn verrot qua mensheid, echt waar...de wereld gaat eraan met deze ongein.
Ik leg me er bij neer, beste vriend, dat ik romantisch als ik ben, moet accepteren dat de tijden veranderd zijn. Ook ik zie jonge dames, in sexy kleding, hun gezicht verstopt onder een dikke laag make-up op straat lopen of in het openbaar vervoer zitten. En ik maar denken dat die meiden uit een bepaald milieu komen (niet negatief bedoeld!). Ik zie dan ook weer de outfit en het gezicht van mijn kleindochter (14 jaar) die in minirok, decolleté en dikke make-up wel 10 jaar ouder lijkt...

Ik ben al eerder op mijn vingers getikt door Ajax Warrior en Nummer10). Jullie zullen beslist gelijk hebben en daar leg ik mij dus simpelweg bij neer.

Wat Marc Overmars betreft, denk ik niet dat die zelf wil terugkeren bij Ajax. Die zit lekker bij FC Antwerp en doet goede zaken.

Ik deel je mening over de "mensheid".
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 13:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik leg me er bij neer, beste vriend, dat ik romantisch als ik ben, moet accepteren dat de tijden veranderd zijn. Ook ik zie jonge dames, in sexy kleding, hun gezicht verstopt onder een dikke laag make-up op straat lopen of in het openbaar vervoer zitten. En ik maar denken dat die meiden uit een bepaald milieu komen (niet negatief bedoeld!). Ik zie dan ook weer de outfit en het gezicht van mijn kleindochter (14 jaar) die in minirok, decolleté en dikke make-up wel 10 jaar ouder lijkt...

Ik ben al eerder op mijn vingers getikt door Ajax Warrior en Nummer10). Jullie zullen beslist gelijk hebben en daar leg ik mij dus simpelweg bij neer.

Wat Marc Overmars betreft, denk ik niet dat die zelf wil terugkeren bij Ajax. Die zit lekker bij FC Antwerp en doet goede zaken.

Ik deel je mening over de "mensheid".
Dat beeldvorming voor die meisjes, komt ook alleen maar door..... SOCIAL MEDIA!!!!
Ik blijf het zeggen, dat is de grootste ellende van deze tijd.
Je kan het ook beter neerzetten als ASOCIAL MEDIA!!
Pietje
 Pietje - donderdag 06 april 2023 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 14:03 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dat beeldvorming voor die meisjes, komt ook alleen maar door..... SOCIAL MEDIA!!!!
Ik blijf het zeggen, dat is de grootste ellende van deze tijd.
Je kan het ook beter neerzetten als ASOCIAL MEDIA!!
Dat ben ik absoluut met je eens hoor. Ik HAAT (!) die social media. Je zult mij daar ook beslist op vinden. Mijn vrouw ook, overigens. En mijn beide kinderen alleen op Facebook en LinkedIn. De rest kan ze ook gestolen worden.
remco k
 remco k - donderdag 06 april 2023 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 09:34 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat Van der Sar hier wel steken heeft laten vallen, en dat kan komen door de RVC die niet goed aangestuurd worden. VAn der Boog is ook een drama. Je moet daar gewoon iemand neerzetten die weet hoe jhe een beurs genoteerd bedrijf moet leiden met een voetbal guru als tweede man.

Het is geen rocketscience
Is het zo ja? Heeft hij steken laten vallen? Of wordt hij die Ajax met overmars samen alle succes van de afgelopen 12 jaar heeft gebracht tegen gewerkt door het witteboorden politiek binnen de club die er net als na de beursgang en veel geld beschikbaar gewoon weer zijn. ??

Uiteindelijk moet je als directeur inspirerend zijn voor je personeel en je gezamenlijke beleid weten uit te dragen naar je personeel. Dat hij naar de supporters geen geweldige spreekbuis is, vind ik totaal niet relevant.
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 april 2023 - 15:37   quote  deeplink  
En niet eens enkel social media... Verschrikkelijk hoe sommige loeders erbij lopen in tv programma s of muziek programmas... Maar dat sociale media de duivel is ben ik het mee eens en ben ik 3 jaar geleden mee gekapt...
remco k
 remco k - donderdag 06 april 2023 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 09:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar wat heeft hij eigenlijk fout gedaan ? Ok Schreuder een kans teveel gegeven.. maar verder ? Vertrouwen op Huntelaar en Hamstra, een Hamstra die ook gewoon goedwerk heeft geleverd door met talenten te verlengen... Geen directeur aanstellen omdat die er wellicht niet waren ? Maar verder ? Kijk hoe vd sar wereldwijd op de kaart heeft gezet en qua sponsoren heeft binnen geharkt, het was echt niet enkel Overmars hoor..
Een directeur heeft ook niet het alleenrecht bij beslissingen hè. Misschien is hij wel tegengewerkt bij bepaalde beslissingen waardoor hij er slecht uitkomt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 april 2023 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 15:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Een directeur heeft ook niet het alleenrecht bij beslissingen hè. Misschien is hij wel tegengewerkt bij bepaalde beslissingen waardoor hij er slecht uitkomt.
Absoluut eens, dat heb ik hier ergens anders ook gepost (weet ff niet onder welk kopje)
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Is het zo ja? Heeft hij steken laten vallen? Of wordt hij die Ajax met overmars samen alle succes van de afgelopen 12 jaar heeft gebracht tegen gewerkt door het witteboorden politiek binnen de club die er net als na de beursgang en veel geld beschikbaar gewoon weer zijn. ??

Uiteindelijk moet je als directeur inspirerend zijn voor je personeel en je gezamenlijke beleid weten uit te dragen naar je personeel. Dat hij naar de supporters geen geweldige spreekbuis is, vind ik totaal niet relevant.
Ja ik vind dat hij steken heeft laten vallen. Zeg niet dat alles verkeerd is wat hij doet, want hij doet ook echt heel veel goede dingen. GEloof me, dankzij Van Der Sar heeft Ajax de topbedragen gekregen van MAn UTd.
Het belangrijkste functie bij Ajax is toch echt de technisch directeur. Toen Overmars wegviel, is er werkelijk niets gebeurd. Er had allang een sceanrio klaar moeten staan met potentiele opvolgers. Zelfs als hij niet was weggestuurd, dan had een andere club hem weg kunnen kapen eb ga nu niet zeggen dat Hamstra altijd de beoogde opvolger was. HIj was bij Heerenveen al niet de juiste man op die positie. Hij had als taak om de jeugdspelers te binden. Dat is toch wat anders.

Wat betreft spreekbuis naar supporters toe, dat kan me echt niet schelen. Ik vind hem gewoon niet sterk overkomen en dat is wel een issue. Ik denk dat de RVC hem makkelijk bespelen, omdat hij gewoon daar ervaring mist.
remco k
 remco k - vrijdag 07 april 2023 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 16:42 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja ik vind dat hij steken heeft laten vallen. Zeg niet dat alles verkeerd is wat hij doet, want hij doet ook echt heel veel goede dingen. GEloof me, dankzij Van Der Sar heeft Ajax de topbedragen gekregen van MAn UTd.
Het belangrijkste functie bij Ajax is toch echt de technisch directeur. Toen Overmars wegviel, is er werkelijk niets gebeurd. Er had allang een sceanrio klaar moeten staan met potentiele opvolgers. Zelfs als hij niet was weggestuurd, dan had een andere club hem weg kunnen kapen eb ga nu niet zeggen dat Hamstra altijd de beoogde opvolger was. HIj was bij Heerenveen al niet de juiste man op die positie. Hij had als taak om de jeugdspelers te binden. Dat is toch wat anders.

Wat betreft spreekbuis naar supporters toe, dat kan me echt niet schelen. Ik vind hem gewoon niet sterk overkomen en dat is wel een issue. Ik denk dat de RVC hem makkelijk bespelen, omdat hij gewoon daar ervaring mist.
Maar welke steken heeft hij dan laten vallen die niet veroorzaakt zouden kunnen zijn door de witteboorden politiek binnen de club.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 april 2023 - 12:23   quote  deeplink  
Nou de vervanger is binnen... Ben benieuwd
p111
 p111 - dinsdag 11 april 2023 - 13:16   quote  deeplink  
Nou ik ben benieuwd wat die Duitser ons gaat leveren ??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 april 2023 - 14:09   quote  deeplink  
Ik ook, dan hoeven ze hier de trainer niet de schuld te geven, zoals ten Hag en Schreuder in het verleden en voor nu Heitinga...hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 april 2023 - 14:10   quote  deeplink  
Oh en H2 niet...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 april 2023 - 14:30   quote  deeplink  
En Heitinga blijft waarschijnlijk zitten volgens de media, enfin we gaan het zien!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 19 april 2023 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2023 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar welke steken heeft hij dan laten vallen die niet veroorzaakt zouden kunnen zijn door de witteboorden politiek binnen de club.
In zijn positie moet hij die witteboordjes managen.
Hij heeft dat met Overmars in mijn optiek verkeerd opgepakt, ook wat betreft de pers. Hij vind dat vreselijk, dus hij springt niet voor de groep. Ten Hag moest alles beantwoorden, heel merkwaardig. Nouri, heeft hij vind ik ook niet goed gedaan.

Het is iemand met een commerciele achtergrond, dus daar doet hij het heel goed. Aanboren van nieuwe geld bronnen. Maar op het voetbaltechnische gedeelte is hij heel zwak. Overmars nam hem ook niet serieus. Overmars wilde ook dat Van der Sar zich niet bemoeide met het voetbaltechnische gedeelte, tenminste dat is wat er een beetje gelekt is.

Als buitenstaander is het moeilijk om hem te beoordelen. Je kan niet oordelen of hij het wel of niet goed doet, of hij wel of geen steken heeft laten vallen. Alleen heeft hij zelf ook wel toegegeven dat hij dingen anders had moeten doen, maar dat heeft iedereen. Daar leer je van en ik hoop dat hij hiervan heeft geleerd
remco k
 remco k - donderdag 20 april 2023 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2023 - 12:03 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

In zijn positie moet hij die witteboordjes managen.
Hij heeft dat met Overmars in mijn optiek verkeerd opgepakt, ook wat betreft de pers. Hij vind dat vreselijk, dus hij springt niet voor de groep. Ten Hag moest alles beantwoorden, heel merkwaardig. Nouri, heeft hij vind ik ook niet goed gedaan.

Het is iemand met een commerciele achtergrond, dus daar doet hij het heel goed. Aanboren van nieuwe geld bronnen. Maar op het voetbaltechnische gedeelte is hij heel zwak. Overmars nam hem ook niet serieus. Overmars wilde ook dat Van der Sar zich niet bemoeide met het voetbaltechnische gedeelte, tenminste dat is wat er een beetje gelekt is.

Als buitenstaander is het moeilijk om hem te beoordelen. Je kan niet oordelen of hij het wel of niet goed doet, of hij wel of geen steken heeft laten vallen. Alleen heeft hij zelf ook wel toegegeven dat hij dingen anders had moeten doen, maar dat heeft iedereen. Daar leer je van en ik hoop dat hij hiervan heeft geleerd
Je laatste zin is serieus te nemen. De rest niet want zijn aannames en persoonlijke meningen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 21 april 2023 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2023 - 23:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Je laatste zin is serieus te nemen. De rest niet want zijn aannames en persoonlijke meningen.
Ja maar dat is dat van jou ook. Jij kan hem net zo goed beoordelen als mij. Alles wat we hier zeggen is een aanname en zijn persoonlijke meningen. Of het nu om een speler gaat of een coach.
remco k
 remco k - zaterdag 22 april 2023 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2023 - 09:14 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja maar dat is dat van jou ook. Jij kan hem net zo goed beoordelen als mij. Alles wat we hier zeggen is een aanname en zijn persoonlijke meningen. Of het nu om een speler gaat of een coach.
Waar is een directeur verantwoordelijk voor? Het eindresultaat.

En wat is het resultaat van zijn periode als algemeen directeur tot nu toe.

Een halve finale cl en een finale Europa league wat sinds de jaren 90 niet meer is voortgekomen. Gigantische winsten uit spelers verkopen,

En een flink aantal landelijke prijzen.

Of hij dat zelf heeft gedaan en hoe boeit niet, blijkbaar had hij de juiste mensen om zich heen en dat is ook een kwaliteit.

Nu een slecht jaar gehad en daarom nu de tijd om zich opnieuw te bewijzen.

Zeg het maar, wat klopt er niet aan wat er staat?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 24 april 2023 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2023 - 09:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar is een directeur verantwoordelijk voor? Het eindresultaat.

En wat is het resultaat van zijn periode als algemeen directeur tot nu toe.

Een halve finale cl en een finale Europa league wat sinds de jaren 90 niet meer is voortgekomen. Gigantische winsten uit spelers verkopen,

En een flink aantal landelijke prijzen.

Of hij dat zelf heeft gedaan en hoe boeit niet, blijkbaar had hij de juiste mensen om zich heen en dat is ook een kwaliteit.

Nu een slecht jaar gehad en daarom nu de tijd om zich opnieuw te bewijzen.

Zeg het maar, wat klopt er niet aan wat er staat?
Zoals het altijd is, je bent zo goed als je laatste prestatie. HIj had geluk dat Overmars daar zat en alles deed voetbaltechnisch. Overmars kende Ten Hag en wilde hem daar hebben. Daar had Van der Sar helemaal niets mee te maken. Dankzij de visie van Overmars, de contacten en het onderhandelen is Ajax zo ver gekomen, of denk je dat dit allemaal te danken was aan Van der Sar?

Overmars valt weg, dan is het aan de algemeen directeur om daarop te reageren en te anticiperen, dat heeft hij in jouw ogen heel goed gedaan??
Van de Sar heeft daar toch gewoon zeer opzichtig gefaald. Dat is gewoon is een feit en ik vind het prima als jij vind dat hij dit juist heel goed heeft gedaan. Hij hoeft niet ontslagen te worden, maar je moet wel kritisch blijven en je moet hem hierope aanspreken.
Dit was een van de steken die hij heeft laten vallen
nummer10
 nummer10 - maandag 24 april 2023 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 10:19 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zoals het altijd is, je bent zo goed als je laatste prestatie. HIj had geluk dat Overmars daar zat en alles deed voetbaltechnisch. Overmars kende Ten Hag en wilde hem daar hebben. Daar had Van der Sar helemaal niets mee te maken. Dankzij de visie van Overmars, de contacten en het onderhandelen is Ajax zo ver gekomen, of denk je dat dit allemaal te danken was aan Van der Sar?

Overmars valt weg, dan is het aan de algemeen directeur om daarop te reageren en te anticiperen, dat heeft hij in jouw ogen heel goed gedaan??
Van de Sar heeft daar toch gewoon zeer opzichtig gefaald. Dat is gewoon is een feit en ik vind het prima als jij vind dat hij dit juist heel goed heeft gedaan. Hij hoeft niet ontslagen te worden, maar je moet wel kritisch blijven en je moet hem hierope aanspreken.
Dit was een van de steken die hij heeft laten vallen
Overmars viel weg, iets waar vd sar totaal niks aan kon doen en kan je alleen Overmars aanrekenen (en misschien het bestuur die hem per direct ontsloeg zonder goed onderzoek) dat er daarna niemand kwam is niet enkel vd sar zijn schuld, er moeten natuurlijk ook geschikte kandidaten zijn...
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 26 april 2023 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 10:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Overmars viel weg, iets waar vd sar totaal niks aan kon doen en kan je alleen Overmars aanrekenen (en misschien het bestuur die hem per direct ontsloeg zonder goed onderzoek) dat er daarna niemand kwam is niet enkel vd sar zijn schuld, er moeten natuurlijk ook geschikte kandidaten zijn...
Het was bij Van e Sar een gebrek aan beslissingen nemen. Hij is iemand van pappen en nat houden, als Algemeneen directeur moet je beslissingenemen. Hij is prima in staat om dit te doen op alle andere gebeieden, maar niet op voetbal technisch gebied. Dit is niet nieuw, dit is ook wat Overmars al meerdere malen heeft laten doorschemeren. Het is ook niet erg, als je maar zorgt dat je een sterk persoon daar hebt zitten en daar moet Van de Sar voor zorgen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 april 2023 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2023 - 12:10 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het was bij Van e Sar een gebrek aan beslissingen nemen. Hij is iemand van pappen en nat houden, als Algemeneen directeur moet je beslissingenemen. Hij is prima in staat om dit te doen op alle andere gebeieden, maar niet op voetbal technisch gebied. Dit is niet nieuw, dit is ook wat Overmars al meerdere malen heeft laten doorschemeren. Het is ook niet erg, als je maar zorgt dat je een sterk persoon daar hebt zitten en daar moet Van de Sar voor zorgen.
Mits er iemand die geschikt is beschikbaar is..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 mei 2023 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 april 2023 - 11:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Mits er iemand die geschikt is beschikbaar is..
Ze waren vanaf dag 1 nadat Overmars weg was niet bezig met het zoeken naar een opvolger van buitenaf. Het was duidelijk dat ze het eerst intern wel even dachten op te lossen. Erg dure fout van Van Der Sar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OVERMARS PER DIRECT WEG BIJ AJAX!!!









0.0120201