BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OVERMARS PER DIRECT WEG BIJ AJAX!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2022 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 00:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

+100000000000000000

1 van de redenen dat ik amper nog reageer! Zeker als hij daar dan nog dommer op reageert! Dan denk ik altijd maar, gelukkig zijn er in de echte wereld wel wijze mensen die normaal kunnen discussiëren zonder eerst geblowd of gezopen te hebben.
Dan vergis je je toch echt in de echte wereld... Dat je 5 mensen kent van een forum zegt ook wat.. bekijk is andere pagina's zou ik zeggen ipv enkel mensen die je wilt lezen of in je straatje passen qua denkwijze

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2022 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2022 - 01:13   quote  deeplink  
Beste aanvoerders,

Wij spreken ons als bestuur van ******** Almelo Futsal unaniem uit tegen het coronatoegangsbewijs in al zijn verschijningsvormen!!

Mocht je het nog niet hebben gedaan, check de link, sluit je aan bij de coalitie voor het onmiddellijk afschaffen van het coronatoegangsbewijs en teken de petitie.

https://onverdeeldopen.nl/

Graag delen binnen jullie teams.

Bestuur ******** Almelo Futsal

Wel ja joh, ben alleen ;) lekker prikken voor je vrijheid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 08 februari 2022 - 08:37   quote  deeplink  
En wat heeft dit met Overmars te maken.
remco k
 remco k - dinsdag 08 februari 2022 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 01:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ja joh hahaha..

Ben ik ff blij dat het forum al dood was voordat ik überhaupt weer een eerste post dropte.. laat iedereen hier zichzelf maar is ff achter de oren krabben.. sorry Loetje, je kan niet enkel meelopers hebben.. en media? Als ik iets niet volg is het de media.. dat jij dat niet geloofd is jou probleem man.. geen Facebook, geen tiktok, geen Instagram, en al helemaal geen tv.. misschien moet jeje is verdiepen in dingen, ipv enkel de mainstream rommel te volgen.. zal je goed doen.. want lees na wat ik ooit zei over bepaalde dingen en tijd stippen wanneer het in de media kwam.. ohja PS zo actief ben je dat je niet eens weet dat ik amper wat post nog... Nu toevallig met overmars, omdat ik het opgeblazen vind? Dude leer vrouwen kennen man, zo te zien verrekte weinig ervaring daarmee man.. dickpicks, nudes, seksfilmpjes.. random rommel man, zelfs bij kids onder 18 onderling
Weet je wat het grote probleem is.

Niemand hier ontkent dat dit tegenwoordig heel veel gebeurt. Echter trekt een normaal mens de grens bij iemand die dat niet wil, dan is dat dus grensoverschrijdend gedrag en moet dat worden aangepakt.
En jij roept doodleuk dat de vrouwen dit uitlokken en dat Overmars onschuldig is.

Dat terwijl er blijkbaar 6 verschillende vrouwen zijn die er melding van maken of hebben gemaakt.

Overmars is een werkgever die zich simpelweg niet zo mag en hoort te gedragen, daar moet hij dan passend voor gestraft worden.

En het feit dat jij dat niet zo ziet, zegt alles over je eigen bekrompen kijk op de wereld.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2022 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 08:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het grote probleem is.

Niemand hier ontkent dat dit tegenwoordig heel veel gebeurt. Echter trekt een normaal mens de grens bij iemand die dat niet wil, dan is dat dus grensoverschrijdend gedrag en moet dat worden aangepakt.
En jij roept doodleuk dat de vrouwen dit uitlokken en dat Overmars onschuldig is.

Dat terwijl er blijkbaar 6 verschillende vrouwen zijn die er melding van maken of hebben gemaakt.

Overmars is een werkgever die zich simpelweg niet zo mag en hoort te gedragen, daar moet hij dan passend voor gestraft worden.

En het feit dat jij dat niet zo ziet, zegt alles over je eigen bekrompen kijk op de wereld.
Ey wacht ff man had het over vrouwen in het algemeen die uitdagen en later melding maken.. en heb ook ergens gezegd als het onder dwang is of wat ever dat het een ander verhaal is.. hebben ze eerst zelf eraan meegedaan vind ik het indd overtrokken.. zelf denk ik dat er ergere dingen zijn als enkel die foto' en ja dan verdien je ontslag..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2022 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2022 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2022 - 20:04 schreef remco k het volgende:
De wereld zal niet van dit soort mensen verlost kunnen worden zolang er nog mannen zijn als nummer 10 die zijn kop in het zand steekt en het gewoon goed praat.

De tering wat walgelijk.
Weet je wat walgelijk is? Mensen die dingen verdraaien zoals eerder hierboven..

Is het onder dwang of tegenzin zoals jij dat zegt gebeurd dan straffen, simpel..

Was het voorheen wederzijds en later word Marc met zijn domme fout genaaid, vind ik het overtrokken wat er nu gezegd en geschreven word..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2022 - 09:31   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1017147/nrc-spreekt-elf-vrouwen-en-maakt-appjes-geilneef-overmars-wereldkundig.html
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 februari 2022 - 09:51   quote  deeplink  
Het probleem met zo een dickpic is natuurlijk dat het altijd ongewenst is, tenzij een vrouw daar specifiek om vraagt. Moet je gewoon niet doen. En al zeker niet in de functie die Overmars heeft. Dan is het al snel machtsmisbruik.

Wat ik wel overtrokken vind is veel van de heisa rondom grapjes en opmerkingen die gemaakt werden op de club jegens vrouwen. Dat is al sinds jaar en dag 'voetbalhumor' en ik denk echt niet dat dat vervelend bedoeld is. Het zou me niks verbazen als er veel meer meldingen van meerdere voetbalclubs naar buiten komen dit jaar.

Het is allemaal niet goed te praten en ik vind het vervelend voor alle slachtoffers die zich op momenten onprettig en onveilig gevoeld hebben, maar laten we wel oppassen dat we niet doorslaan met zijn allen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2022 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 09:51 schreef Jaccio het volgende:
Het probleem met zo een dickpic is natuurlijk dat het altijd ongewenst is, tenzij een vrouw daar specifiek om vraagt. Moet je gewoon niet doen. En al zeker niet in de functie die Overmars heeft. Dan is het al snel machtsmisbruik.

Wat ik wel overtrokken vind is veel van de heisa rondom grapjes en opmerkingen die gemaakt werden op de club jegens vrouwen. Dat is al sinds jaar en dag 'voetbalhumor' en ik denk echt niet dat dat vervelend bedoeld is. Het zou me niks verbazen als er veel meer meldingen van meerdere voetbalclubs naar buiten komen dit jaar.

Het is allemaal niet goed te praten en ik vind het vervelend voor alle slachtoffers die zich op momenten onprettig en onveilig gevoeld hebben, maar laten we wel oppassen dat we niet doorslaan met zijn allen.
Eens je doet het niet zomaar... Maar wat ik nu overal lees waren het eerst onschuldig appjes die al snel andere vormen aannam... Die nemen niet zomaar een andere vorm aan toch? Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat als een vrouw niet in gaat op je appjes het tot die vormen aanneemt.. maar goed kan er natuurlijk naast zitten en ken het app verkeer heen en weer natuurlijk ook niet (wat er naar overmars zelf is gezegd)

En ja ben het met iedereen eens dat je het niet behoord te doen in zijn positie, maar gebeurt dit niet gewoon veel meer dan we denken onder zowel mannen als vrouwen..

Dus nee praat niks goed, maar had ook wel willen zien wat die vrouwen hebben gezegd.. En vind dit met name erg voor de club en de gevolgen.. nog niet zozeer een directeur vinden maar de naam Ajax mbt sponsoring etc etc
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 februari 2022 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 10:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens je doet het niet zomaar... Maar wat ik nu overal lees waren het eerst onschuldig appjes die al snel andere vormen aannam... Die nemen niet zomaar een andere vorm aan toch? Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat als een vrouw niet in gaat op je appjes het tot die vormen aanneemt.. maar goed kan er natuurlijk naast zitten en ken het app verkeer heen en weer natuurlijk ook niet (wat er naar overmars zelf is gezegd)

En ja ben het met iedereen eens dat je het niet behoord te doen in zijn positie, maar gebeurt dit niet gewoon veel meer dan we denken onder zowel mannen als vrouwen..

Dus nee praat niks goed, maar had ook wel willen zien wat die vrouwen hebben gezegd.. En vind dit met name erg voor de club en de gevolgen.. nog niet zozeer een directeur vinden maar de naam Ajax mbt sponsoring etc etc
Voor Ajax is het verschrikkelijk inderdaad.
En ik ben het wel met je eens dat we niet weten wat de vrouwen zelf voor aandeel hebben in dit verhaal. Niemand van ons mag oordelen, omdat niemand van ons beide kanten van het verhaal kent en dus totaal geen inzicht heeft in wat er heen en weer is verstuurd in die appjes. Maar die schijnen binnenkort openbaar gemaakt te worden, dus we zullen zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 februari 2022 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 01:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan vergis je je toch echt in de echte wereld... Dat je 5 mensen kent van een forum zegt ook wat.. bekijk is andere pagina's zou ik zeggen ipv enkel mensen die je wilt lezen of in je straatje passen qua denkwijze
Hahaha echt, je klinkt met de minuut dommer en dommer! Ik moet echt om je lachen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 februari 2022 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 01:13 schreef nummer10 het volgende:
Beste aanvoerders,

Wij spreken ons als bestuur van ******** Almelo Futsal unaniem uit tegen het coronatoegangsbewijs in al zijn verschijningsvormen!!

Mocht je het nog niet hebben gedaan, check de link, sluit je aan bij de coalitie voor het onmiddellijk afschaffen van het coronatoegangsbewijs en teken de petitie.

https://onverdeeldopen.nl/

Graag delen binnen jullie teams.

Bestuur ******** Almelo Futsal

Wel ja joh, ben alleen ;) lekker prikken voor je vrijheid
En wat heeft dit met Overmars te maken? Dit is een actie, opgezet door een bepaalde groep mensen. Ik heb mijn 3 prikken gehaald en weet je, het interesseert me geen reet wat een ander daarvan vindt. Dat jij dat niet doet interesseert me net zo min! Ik houd me namelijk bewust afzijdig van die hele discussie omtrent corona, en weet je waarom? Omdat ik gewoon geniet van.het leven en niet overal een beer op de weg zie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2022 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 februari 2022 - 10:36   quote  deeplink  
En nu weer even over de zaak Overmars. Die storm gaat ook weer liggen. Over een paar maanden gaat Overmars gewoon weer bij een club aan de slag in Engeland en desnoods in Qatar of iets dergelijks. Mensen willen graag schande spreken nu, maar over een paar weken is er weer ander nieuws waar ze graag hun onverdeelde mening over willen geven alsof ze er bij waren.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2022 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 10:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En wat heeft dit met Overmars te maken? Dit is een actie, opgezet door een bepaalde groep mensen. Ik heb mijn 3 prikken gehaald en weet je, het interesseert me geen reet wat een ander daarvan vindt. Dat jij dat niet doet interesseert me net zo min! Ik houd me namelijk bewust afzijdig van die hele discussie omtrent corona, en weet je waarom? Omdat ik gewoon geniet van.het leven en niet overal een beer op de weg zie!
En die 3 is ook prima kerel.. ieder zijn eigen keus, dat heb ik ook altijd geroepen.. alleen andersom is dat niet altijd zo (gelukkig nu al een stuk minder) en binnenkort helemaal hoop ik :)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2022 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 10:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha echt, je klinkt met de minuut dommer en dommer! Ik moet echt om je lachen.
Nou dat scheelt, lachen is gezond
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2022 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 10:36 schreef Ajax Warrior het volgende:
En nu weer even over de zaak Overmars. Die storm gaat ook weer liggen. Over een paar maanden gaat Overmars gewoon weer bij een club aan de slag in Engeland en desnoods in Qatar of iets dergelijks. Mensen willen graag schande spreken nu, maar over een paar weken is er weer ander nieuws waar ze graag hun onverdeelde mening over willen geven alsof ze er bij waren.
Eens
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 februari 2022 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 10:36 schreef Ajax Warrior het volgende:
En nu weer even over de zaak Overmars. Die storm gaat ook weer liggen. Over een paar maanden gaat Overmars gewoon weer bij een club aan de slag in Engeland en desnoods in Qatar of iets dergelijks. Mensen willen graag schande spreken nu, maar over een paar weken is er weer ander nieuws waar ze graag hun onverdeelde mening over willen geven alsof ze er bij waren.
Ja, maar dan is de schade bij Ajax helaas al aangericht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 februari 2022 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En die 3 is ook prima kerel.. ieder zijn eigen keus, dat heb ik ook altijd geroepen.. alleen andersom is dat niet altijd zo (gelukkig nu al een stuk minder) en binnenkort helemaal hoop ik :)
Heeft nergens mee te maken. Er zijn genoeg anti-vaxxers die ook een behoorlijke debiele gedachte hebben. Gaat erom hoe je er zelf mee om gaat! Iets minder druk maken en iets meer van het leven genieten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 februari 2022 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 13:51 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja, maar dan is de schade bij Ajax helaas al aangericht.
Welke schade precies, daar ben ik gezien jouw reactie wel benieuwd naar.
remco k
 remco k - dinsdag 08 februari 2022 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 14:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Welke schade precies, daar ben ik gezien jouw reactie wel benieuwd naar.
Ajax gaat hier wel last van krijgen.

Sponsoren kunnen hier iets van gaan vinden, Ajax kan er minder aantrekkelijk door worden en we kunnen een nieuw bestuur krijgen die Ajax naar de kloten helpt.

Na de successen van de jaren 90 was de portemonnee ook rijk gevuld en dat is ook compleet verneukt.

Ik ben bang dat ajax helemaal opnieuw moet gaan beginnen en dat er heel veel kapers op de kust zijn die er voor hun eigen gewin willen zitten.

Ik zeg niet dat het gebeurt hè, maar we zouden daardoor weleens hele lastige tijden tegemoet kunnen gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 februari 2022 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax gaat hier wel last van krijgen.

Sponsoren kunnen hier iets van gaan vinden, Ajax kan er minder aantrekkelijk door worden en we kunnen een nieuw bestuur krijgen die Ajax naar de kloten helpt.

Na de successen van de jaren 90 was de portemonnee ook rijk gevuld en dat is ook compleet verneukt.

Ik ben bang dat ajax helemaal opnieuw moet gaan beginnen en dat er heel veel kapers op de kust zijn die er voor hun eigen gewin willen zitten.

Ik zeg niet dat het gebeurt hè, maar we zouden daardoor weleens hele lastige tijden tegemoet kunnen gaan.
Ik snap je reactie totaal Remco, maar tot nog toe zijn dat aannames. En reken maar dat waar sponsors misschien stoppen, anderen juist een kans zien. Ajax staat als merk nog steeds standvast en dat is belangrijk! Zaak is om dit tot op de bodem uit te zoeken en zorg te dragen dit nooit meer te laten gebeuren.
remco k
 remco k - dinsdag 08 februari 2022 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 16:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik snap je reactie totaal Remco, maar tot nog toe zijn dat aannames. En reken maar dat waar sponsors misschien stoppen, anderen juist een kans zien. Ajax staat als merk nog steeds standvast en dat is belangrijk! Zaak is om dit tot op de bodem uit te zoeken en zorg te dragen dit nooit meer te laten gebeuren.
Dat is ook zeker zo. Het kan voorkomen worden maar de angst is er wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 februari 2022 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2022 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is ook zeker zo. Het kan voorkomen worden maar de angst is er wel.
Ow zeker, maar de angst wordt voor een heel groot deel gevoed door de media. Iedereen wil er zijn zegje over doen, iedereen wil een mening hebben en iedereen gaat partners van Ajax benaderen om die naar hun mening te vragen. Het probleem is de media die 1 grote hyena is. De vraag is of de slachtoffers hiermee echt geholpen worden?
Eide
 Eide - woensdag 09 februari 2022 - 07:51   quote  deeplink  
Tegelijkertijd lijkt Van der Sar echt wel god gehandeld te hebben na de uitzending van BOOS. Uiteindelijk is dit gaan rollen door een interne mail van Ajax en hebben directie en RVC getoond op te treden bij excessen. Hoewel de hele saga triest is lijkt het er toch op dat Ajax wel goed heeft gehandeld, ondanks de bewering van het NRC.

Je kan als club een dergelijk dieptepunt ook aangrijpen om er weer beter uit te komen.
remco k
 remco k - woensdag 09 februari 2022 - 08:17   quote  deeplink  
Dat is zeker zo. Als je als club een situatie als deze direct aanpakt en bereid bent om zelfs je hoogste functionarissen te ontslaan, dan laat je zien dat er niemand groter is dan de club en creëer je een prettiger werk klimaat.
Eide
 Eide - woensdag 09 februari 2022 - 11:50   quote  deeplink  
Ajax heeft ook opdracht gegeven voor een onafhankelijk onderzoek. Ook dat is een signaal dat de club er echt wel serieus mee bezig is. Ik begrijp dat sponsoren een signaal afgeven, maar Ajax is ook een voortrekker in bijvoorbeeld het vrouwenvoetbal. Laat het maar donderen, dat is goed. Tegelijkertijd ben ik er van overtuigd dat Ajax op het gebied van gelijkheid al heel veel doet en al heeft laten zien.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 februari 2022 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2022 - 11:50 schreef Eide het volgende:
Ajax heeft ook opdracht gegeven voor een onafhankelijk onderzoek. Ook dat is een signaal dat de club er echt wel serieus mee bezig is. Ik begrijp dat sponsoren een signaal afgeven, maar Ajax is ook een voortrekker in bijvoorbeeld het vrouwenvoetbal. Laat het maar donderen, dat is goed. Tegelijkertijd ben ik er van overtuigd dat Ajax op het gebied van gelijkheid al heel veel doet en al heeft laten zien.
Absoluut waar... En kan me niet voorstellen dat dit uiteindelijk gevolgen heeft voor heel Ajax, zou ook absurd zijn als Ajax er alles aan doet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2022 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 februari 2022 - 09:00   quote  deeplink  
En nu weer geruchten over een jong Ajax speler die iemand verkracht zou hebben. Een half jaar na dato.
remco k
 remco k - donderdag 10 februari 2022 - 14:41   quote  deeplink  
Als dat waar is, die gozer voor zijn leven verbannen van prof voetbal,en uiteraard vervolgen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 februari 2022 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2022 - 14:41 schreef remco k het volgende:
Als dat waar is, die gozer voor zijn leven verbannen van prof voetbal,en uiteraard vervolgen.
Denk dat dit een wellus nietus spelletje word zoals wel vaker.. Maar mocht het indd bewezen worden de balletjes eraf halen..
Eide
 Eide - donderdag 10 februari 2022 - 16:07   quote  deeplink  
Dit is puur strafrecht, eerst maar eens zien wat er waar is en of er aangifte komt. Daarna is dit event aan de rechter. Ik kan mij wel goed voorstellen dat als het tot een strafrechtelijk onderzoek komt Ajax de speler op non-actief stelt gedurende het onderzoek en eventuele strafzaak.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 februari 2022 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2022 - 14:41 schreef remco k het volgende:
Als dat waar is, die gozer voor zijn leven verbannen van prof voetbal,en uiteraard vervolgen.
Hehehehe roddelpraat ouwe! Zou een half jaar geleden hebben plaatsgevonden?
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2022 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2022 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehe roddelpraat ouwe! Zou een half jaar geleden hebben plaatsgevonden?
Daarom zeg ik ook. Als het waar is.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 14 februari 2022 - 20:12   quote  deeplink  
Intussen ben ik wel benieuwd wie Overmars zal gaan opvolgen. De Televaag is begonnen met een lobby voor Clarence.... zo zullen de media ieder hun favorieten wel naar voren schuiven komende tijd. Marcel Brands kunnen we wegstrepen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 februari 2022 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2022 - 20:12 schreef bertus bikkel het volgende:
Intussen ben ik wel benieuwd wie Overmars zal gaan opvolgen. De Televaag is begonnen met een lobby voor Clarence.... zo zullen de media ieder hun favorieten wel naar voren schuiven komende tijd. Marcel Brands kunnen we wegstrepen....
Met dat laatste ben ik dolblij. Je moet iemand hebben met een Ajax-DNA en dat heeft Brands niet echt.
Robinho
 Robinho - woensdag 16 februari 2022 - 16:02   quote  deeplink  
Ik zie ook het liefst iemand met het Ajax-DNA, maar wie in godsnaam. Seedorf komt dichtbij, maar heeft geen ervaring. Arnesen heeft het ook niet. Kluivert en Sneijder zouden wel willen en zijn beiden ongeschikt. Jordi Cruijff en Maxwell worden genoemd en zijn prima kandidaten, maar zitten goed op hun plek lijkt me.....
Max Huiberts misschien? Dit wordt een hele puzzel
Eide
 Eide - woensdag 16 februari 2022 - 16:43   quote  deeplink  
Dat Seedorf geen ervaring heeft vind ik niet zo'n probleem. Hij heeft zakelijk z'n schaapjes goed op het droge en uiteindelijk zoek je iemand met zakelijk talent en een groot voetbalnetwerk. Overmars had feitelijk ook nauwelijks ervaring als technisch directeur.

Cruijff en Maxwell zijn ook interessante kandidaten. Maxwell is nu assistent. Director of Football zou een stap omhoog zijn voor hem. Cruijff is moeilijkere aangezien hij net met veel moeite in binnengehaald bij Barcelona.
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 februari 2022 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 16:43 schreef Eide het volgende:
Dat Seedorf geen ervaring heeft vind ik niet zo'n probleem. Hij heeft zakelijk z'n schaapjes goed op het droge en uiteindelijk zoek je iemand met zakelijk talent en een groot voetbalnetwerk. Overmars had feitelijk ook nauwelijks ervaring als technisch directeur.

Cruijff en Maxwell zijn ook interessante kandidaten. Maxwell is nu assistent. Director of Football zou een stap omhoog zijn voor hem. Cruijff is moeilijkere aangezien hij net met veel moeite in binnengehaald bij Barcelona.
Overmars was toch td bij goahead als ik me niet vergis? Cruijff gaat hem niet worden denk ik, maar Seedorf of Maxwell zou qua naam echt wel mooi zijn en wat je al zegt zakelijk zijn het volgens mij prima kandidaten..
remco k
 remco k - woensdag 16 februari 2022 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 16:43 schreef Eide het volgende:
Dat Seedorf geen ervaring heeft vind ik niet zo'n probleem. Hij heeft zakelijk z'n schaapjes goed op het droge en uiteindelijk zoek je iemand met zakelijk talent en een groot voetbalnetwerk. Overmars had feitelijk ook nauwelijks ervaring als technisch directeur.

Cruijff en Maxwell zijn ook interessante kandidaten. Maxwell is nu assistent. Director of Football zou een stap omhoog zijn voor hem. Cruijff is moeilijkere aangezien hij net met veel moeite in binnengehaald bij Barcelona.
Overmars had natuurlijk al jaren zijn zakelijke netwerk en was zeer succesvol in het vastgoed, daarnaast zeer succesvol gewerkt bij go ahead.

Seedorf heeft alleen als voetballer succes gehad volgens mij en heeft dat geld gewoon simpelweg niet allemaal opgemaakt. Ben je dan zakelijk succesvol?
Eide
 Eide - woensdag 16 februari 2022 - 18:58   quote  deeplink  
Hij is bijvoorbeeld eigenaar van een restaurantketen genaamd Fingers en On International, een management maatschappij. Volgens mij is het wel iets meer dan alleen z'n geld niet opgemaakt hebben.
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 februari 2022 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Overmars had natuurlijk al jaren zijn zakelijke netwerk en was zeer succesvol in het vastgoed, daarnaast zeer succesvol gewerkt bij go ahead.

Seedorf heeft alleen als voetballer succes gehad volgens mij en heeft dat geld gewoon simpelweg niet allemaal opgemaakt. Ben je dan zakelijk succesvol?
Volgens mij ook geïnvesteerd in voetbalclubs (Italië) en een race team en een eigen stadion dacht ik? Als je niet al je geld opmaakt en slim investeerd omdat je zuinig bent geweest weet je igg hoe je met geld om moet gaan, ook niet onbelangrijk.. Maxwell weet ik niet wat die deze dag doet moet ik zeggen.. maar qua naam en qua status vind ik Seedorf niet verkeerd..
Eide
 Eide - woensdag 16 februari 2022 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 19:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Volgens mij ook geïnvesteerd in voetbalclubs (Italië) en een race team en een eigen stadion dacht ik? Als je niet al je geld opmaakt en slim investeerd omdat je zuinig bent geweest weet je igg hoe je met geld om moet gaan, ook niet onbelangrijk.. Maxwell weet ik niet wat die deze dag doet moet ik zeggen.. maar qua naam en qua status vind ik Seedorf niet verkeerd..
Dat waren hebbedingetjes die allemaal al weg zijn. Dat stadion was ook eerder liefdadigheid. Dat neemt niet weg dat Seedorf ook een aantal succesvolle zakelijke ondernemingen heeft.

Ik weet niet of hij de juiste is hoor. Er zijn meer namen die goed klinken. Ik denk dat Seedorf niet per definitie verkeerd is omdat het relatief weinig ervaring heeft. Dat is alles.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 februari 2022 - 19:53   quote  deeplink  
Maxwell of Seedorf zijn goede opties, wat vinden jullie bijvoorbeeld van Patrick Kluivert want ook die wordt genoemd ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 februari 2022 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 19:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat waren hebbedingetjes die allemaal al weg zijn. Dat stadion was ook eerder liefdadigheid. Dat neemt niet weg dat Seedorf ook een aantal succesvolle zakelijke ondernemingen heeft.

Ik weet niet of hij de juiste is hoor. Er zijn meer namen die goed klinken. Ik denk dat Seedorf niet per definitie verkeerd is omdat het relatief weinig ervaring heeft. Dat is alles.
Snap precies wat je bedoeld.. en qua naam absoluut niet verkeerd.. maar goed dit zijn denk ik wel de 2 namen als je in het Ajax DNA wil blijven
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 februari 2022 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 19:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Maxwell of Seedorf zijn goede opties, wat vinden jullie bijvoorbeeld van Patrick Kluivert want ook die wordt genoemd ?
Had die niet bij PSG gezeten ? Maar zakelijk gezien zou je zelfs Demy de Zeeuw of vd wiel kunnen noemen.. meende dat die ook 2 grote bedrijven runnen tegenwoordig?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 februari 2022 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 21:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Had die niet bij PSG gezeten ? Maar zakelijk gezien zou je zelfs Demy de Zeeuw of vd wiel kunnen noemen.. meende dat die ook 2 grote bedrijven runnen tegenwoordig?
Ja 2 jaar bij PSG als technisch manager
remco k
 remco k - woensdag 16 februari 2022 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 18:58 schreef Eide het volgende:
Hij is bijvoorbeeld eigenaar van een restaurantketen genaamd Fingers en On International, een management maatschappij. Volgens mij is het wel iets meer dan alleen z'n geld niet opgemaakt hebben.
Daarom was het ook een vraag.

Ik moet alleen wel zeggen dat er maar bar weinig over de ondernemingen te vinden is.

Ik heb het persoonlijk niet zo op Seedorf in deze functie.
remco k
 remco k - woensdag 16 februari 2022 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 19:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Maxwell of Seedorf zijn goede opties, wat vinden jullie bijvoorbeeld van Patrick Kluivert want ook die wordt genoemd ?
Aub niet zeg. Nergens na zijn carrière echt succesvol geweest in vergelijkbare functies.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 februari 2022 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Aub niet zeg. Nergens na zijn carrière echt succesvol geweest in vergelijkbare functies.
Het is ook mijn voorkeur niet, het is best lastig om een goede kandidaat te vinden.
Arnesen weg kapen zou ook kunnen maar is het net ook niet
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 februari 2022 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is ook mijn voorkeur niet, het is best lastig om een goede kandidaat te vinden.
Arnesen weg kapen zou ook kunnen maar is het net ook niet
Wat heeft hij laten zien? Oprechte vraag want ken zijn verleden niet.. maar zoals ik net aangaf qua zakenmannetjes is de Zeeuw niet eens zo slecht.. 433 en balr als bedrijven had ik even opgezocht.. waarvan 433 niet te koop is en rond de 250 mil waard zou zijn.. maar goed, qua verkoop en aankoop van spelers natuurlijk een heel ander verhaal.. ben heel erg benieuwd wie het word dat dan weer wel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OVERMARS PER DIRECT WEG BIJ AJAX!!!









0.0071530