BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële kom de zomerstop door topic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 16 mei 2022 - 01:55   quote  deeplink  
daley-blind-ajax-627ce77790e0d.jpg

Goed, we hebben een transfertopic die we doorgaans doortrekken per window, maar nu gaat er echt veel gebeuren. Zowel op het veld, als erbuiten gaan er op alle vlakken een hoop veranderen. Als kampioen gaat Ajax een nieuw tijdperk in na jaren van successen.

Daarom een topic. Een topic over alles wat deze zomer komt en gaat, maar ook alle voorbereidingswedstrijden tot aan de Johan Cruijff schaal aan toe.

Wat vooralsnog bekend is,

Vertrokken:
Erik ten Hag (Manchester United)
Nousair Mazraoui (FC Bayern Munchen)
André Onana (Internazionale)
Ryan Gravenberch (FC Bayern Munchen €24M)
Danilo (Feyenoord)
Zakaria Labyad (N.n.b)
Premislaw Tyton (was gehuurd)
Liam van Gelderen (FC Groningen)
Calvin Raatsie (FC Utrecht)
Dominik Kotarski (Gorica)
Enric Llansana (Go Ahead Eagles)
Sebastién Haller (Borussia Dortmund €35M)
Lissandro Martinez (Manchester United €67M)
Nicolas Tagliafico (Olympique Lyon 4.2M)

Aangetrokken: (92.1M totaal)
Alfred Schreuder (Club Brugge)
Steven Bergwijn (Tottenham Hotspur €31.25M)
Owen Wijndal (AZ €10M)
Calvin Bassey (Rangers FC €26.5M)
Francisco Conceição (FC Porto €5M)
Brian Brobbey (RB Leipzig €19.35M)

Terug uit huurperiode:
Lissandro Magallan (Anderlecht)
Kik Pierie (FC Twente)
Hassane Bandé (Istra)

Selectie
Doel:
Jay Gorter
Remco Pasveer
Maarten Stekelenburg

Verdediging:
Devyne Rensch
Youri Regeer
Jurrien Timber
Perr Schuurs
Daley Blind
Owen Wijndal
Calvin Bassey

Middenveld:
Edson Alvarez
Davy Klaassen
Kenneth Taylor
Mohamed Kudus
Mohammed Ihattaren

Aanval:
Steven Bergwijn
Mohamed Daramy
Steven Berghuis
Dusan Tadic
Antony
Francisco Conceição
Brian Brobbey

Wedstrijden voorbereiding
28 juni, 18.00 uur: Ajax - SV Meppen 3-0
02 juli, 13.00 uur: Ajax - SC Paderborn 2-5
09 juli, 14.00 uur: Ajax - NK Lokomotiva Zagreb 3-0
15 juli, 15.30 uur: Ajax - KAS Eupen 1-1
19 juli, 18.00 uur: Red Bull Salzburg - Ajax 2-3
23 juli, 15.00 uur: Eintracht Frankfurt - Ajax (Afgelast door coronabesmettingen bij Ajax)
26 juli, 20.00 uur: Ajax - Shakthar Donetsk
30 juli, 18.00 uur: Ajax - PSV (Johan Cruyff schaal)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2022 door Loetje --
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2022 - 07:11   quote  deeplink  
Wel prettig even een vers topic.

Gravenberg is nog niet verkocht en heeft een contract voor nog een seizoen.
p111
 p111 - maandag 16 mei 2022 - 09:28   quote  deeplink  
Mooi en hopelijk ook een leuke transfer zomer.Mijn verwachting is dat de volgende spelers ons gaan verlaten, Mazra/Onana/Nico/Gravenberch/Haller.Niewe spelers Wijndal/Bergwijn/Gillisen/ Brobby(huur) de nw rechtsback verwacht ik toch dat ze dit okken met Rench/Vergeer alhoewel ik vind dat ze allebei op dit moment nog geen Mazra niveau hebben.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 mei 2022 - 09:41   quote  deeplink  
Cillisen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 mei 2022 - 12:36   quote  deeplink  
Mij bekoort de komst van Schreuder nog niet. Speelde bij Brugge heel behouden. Ik ben benieuwd wat zijn ervaring als assistent ons gaat brengen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 mei 2022 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 09:28 schreef p111 het volgende:
Mooi en hopelijk ook een leuke transfer zomer.Mijn verwachting is dat de volgende spelers ons gaan verlaten, Mazra/Onana/Nico/Gravenberch/Haller.Niewe spelers Wijndal/Bergwijn/Gillisen/ Brobby(huur) de nw rechtsback verwacht ik toch dat ze dit okken met Rench/Vergeer alhoewel ik vind dat ze allebei op dit moment nog geen Mazra niveau hebben.
Mazraoui was ook meer geblesseerd dan fit, dus echt van niveau kan je niet spreken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 mei 2022 - 12:41   quote  deeplink  
-----------------nieuw----------------

nieuw-------Timber-----Martinez------nieuw

------------------Alvarez-------------

-----Berghuis------------Klaassen------

Anthony----------nieuw------------Tadic

Als Anthony vertrekt dan nieuw
Als Timber of Martinez vertrekt dan nieuw.

Met nieuw bedoel ik aankoop. En Brobbey mag komen, maar geen noodzaak als het meer als 15 miljoen is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2022 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - maandag 16 mei 2022 - 13:35   quote  deeplink  
Ben benieuwd of Schreuder Simon Mingolet kan meenemen naar Ajax. Die is het afgelopen half jaar bij Brugge gewoon krankzinnig goed geweest.

Lopen sowieso een paar hele goede, misschien wel 1 op 1 vervangers rond.
Ik vind Hans Vanaken bijvoorbeeld een behoorlijk verbeterde versie van Davy Klaassen. En ook Charles de Ketelaere zou ik een meerwaarde vinden voor ons.

Ben echt benieuwd of die overstap nog wat te weeg gaat brengen.
Loetje
 Loetje - maandag 16 mei 2022 - 13:36   quote  deeplink  
Mingolet,
Geen flauw idee, Timber, Martinez, Wijndal,
Alvarez, Vanaken/Ziyech (onhaalbaar waarschijnlijk), Taylor,
Antony, Brobbey, Tadic/Bergwijn

En Eriksen is ook transfervrij. Nog steeds gewoon een fantastische voetballer bij Brentford. Een creatieve 10 hebben we maar half. Ihattaren heeft immers nog geen minuut in de ED gespeeld.

Vind dat soort spelers echt buitenkansjes. En een Eriksen met ervaring samen met een Taylor op het middenveld, kan aan de bal weer smullen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2022 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 mei 2022 - 17:06   quote  deeplink  
Het lijkt er naar uit te zien dat Timber ten Hag achter na gaat.

Hier baal ik enorm van
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 mei 2022 - 17:11   quote  deeplink  
Sky Sports: Timber hakt knoop door en kiest voor Premier League

15:50 – Jurriën Timber gaat komend seizoen aan de slag in de Premier League. Als Manchester United een akkoord weet te bereiken met Ajax, maakt de twintigjarige centrumverdediger na dit seizoen de overstap naar de Premier League. Timber verkiest een verlengde samenwerking met Erik ten Hag boven een overstap naar Bayern München.

Dat meldt Sky Sports. Ook de Duitse grootmacht heeft interesse in de verdediger, maar hij lijkt naar Manchester United te verkassen. De eerste gesprekken tussen het management van Timber en Manchester United hebben reeds plaatsgevonden. Het zou een fraaie opsteker zijn voor Ten Hag, die in Timber een belangrijke verdediger zet om de defensie te versterken.

Timber, die dit seizoen is uitgegroeid tot een van de beste spelers van de Eredivisie, zal voor een fors bedrag moeten worden losgeweekt bij Ajax. De verdediger heeft een contract tot de zomer van 2024 in Amsterdam. Ajax hoopte zijn verbintenis op korte termijn te verlengen, maar dat lijkt niet meer nodig. Grote vraag is voor hoeveel Timber kan worden verkocht.

De twintigjarige Oranje-international is zeker niet de enige speler van Ajax die op weg is naar de uitgang. Noussair Mazraoui verkast waarschijnlijk naar Bayern München, terwijl ook Ryan Gravenberch die kant op lijkt te gaan. Voor Sébastien Haller, Antony en Edson Álvarez bestaat bovendien veel interesse uit het buitenland.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 mei 2022 - 17:12   quote  deeplink  
Laten we hopen dat het bij een gerucht blijft
Loetje
 Loetje - maandag 16 mei 2022 - 17:16   quote  deeplink  
Sanchez terughalen bij verkoop

Het is helaas hoe het werkt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2022 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 16 mei 2022 - 17:20   quote  deeplink  
Plus, als Timber weg gaat, zal dat voor heel veel geld zijn. Die is jong, beheerst werkelijk alles. Dat gaat in de buurt van de duurste Nederlandse verdediger ooit worden. Dus dan komt er ook budget vrij
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 mei 2022 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 17:20 schreef Loetje het volgende:
Plus, als Timber weg gaat, zal dat voor heel veel geld zijn. Die is jong, beheerst werkelijk alles. Dat gaat in de buurt van de duurste Nederlandse verdediger ooit worden. Dus dan komt er ook budget vrij
Dat wel, die heeft nog een jarenlang contract dus die kan ons idd heel wat gaan opleveren Wie weet is Sanchez terug te halen mits hij terug wil komen
Loetje
 Loetje - maandag 16 mei 2022 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 17:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat wel, die heeft nog een jarenlang contract dus die kan ons idd heel wat gaan opleveren Wie weet is Sanchez terug te halen mits hij terug wil komen
Voor dat geld haal je 3 toppers terug en hou je 40 miljoen over.

Ajax moet immers hun kas ook vullen. Er is genoeg uitgegaan de laatste jaren. Zowel positief als negatief.
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2022 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 17:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Sky Sports: Timber hakt knoop door en kiest voor Premier League

15:50 – Jurriën Timber gaat komend seizoen aan de slag in de Premier League. Als Manchester United een akkoord weet te bereiken met Ajax, maakt de twintigjarige centrumverdediger na dit seizoen de overstap naar de Premier League. Timber verkiest een verlengde samenwerking met Erik ten Hag boven een overstap naar Bayern München.

Dat meldt Sky Sports. Ook de Duitse grootmacht heeft interesse in de verdediger, maar hij lijkt naar Manchester United te verkassen. De eerste gesprekken tussen het management van Timber en Manchester United hebben reeds plaatsgevonden. Het zou een fraaie opsteker zijn voor Ten Hag, die in Timber een belangrijke verdediger zet om de defensie te versterken.

Timber, die dit seizoen is uitgegroeid tot een van de beste spelers van de Eredivisie, zal voor een fors bedrag moeten worden losgeweekt bij Ajax. De verdediger heeft een contract tot de zomer van 2024 in Amsterdam. Ajax hoopte zijn verbintenis op korte termijn te verlengen, maar dat lijkt niet meer nodig. Grote vraag is voor hoeveel Timber kan worden verkocht.

De twintigjarige Oranje-international is zeker niet de enige speler van Ajax die op weg is naar de uitgang. Noussair Mazraoui verkast waarschijnlijk naar Bayern München, terwijl ook Ryan Gravenberch die kant op lijkt te gaan. Voor Sébastien Haller, Antony en Edson Álvarez bestaat bovendien veel interesse uit het buitenland.
Zo zie je maar dat dit soort geruchten vaak complete onzin zijn.
Mazraoui is namelijk al rond met Bayern zoals hij zelf aangeeft en hier noemen ze het waarschijnlijk.

Ach ja. Komkommertijd.
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2022 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 17:20 schreef Loetje het volgende:
Plus, als Timber weg gaat, zal dat voor heel veel geld zijn. Die is jong, beheerst werkelijk alles. Dat gaat in de buurt van de duurste Nederlandse verdediger ooit worden. Dus dan komt er ook budget vrij
Timber gaat het niet redden in de premier league. Die is daar als centrale verdediger vermoed ik gewoon te klein voor. Enige mogelijkheid die ik zie is bij Liverpool naast van Dijk.

Timber zou de perfecte speler zijn naast een de Ligt. Of bij Bayern.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 mei 2022 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 17:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voor dat geld haal je 3 toppers terug en hou je 40 miljoen over.

Ajax moet immers hun kas ook vullen. Er is genoeg uitgegaan de laatste jaren. Zowel positief als negatief.
Zo is het zeker, ik hoop alleen dat het niet ten koste gaat van het sportieve
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 mei 2022 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat dit soort geruchten vaak complete onzin zijn.
Mazraoui is namelijk al rond met Bayern zoals hij zelf aangeeft en hier noemen ze het waarschijnlijk.

Ach ja. Komkommertijd.
Nee er is nog niets zeker, wie weet wacht hij nog een jaar
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 mei 2022 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Timber gaat het niet redden in de premier league. Die is daar als centrale verdediger vermoed ik gewoon te klein voor. Enige mogelijkheid die ik zie is bij Liverpool naast van Dijk.

Timber zou de perfecte speler zijn naast een de Ligt. Of bij Bayern.
Ik weet niet wie er naast Timber centraal komt te staan mocht hij de overstap maken naar Manchester.
Maar ik vond hem een bijna foutloos seizoen maken
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2022 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 18:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee er is nog niets zeker, wie weet wacht hij nog een jaar
Mazraoui is wel degelijk rond met Bayern. Dat vertelde hij zelf na de pot tegen Heerenveen.
Eide
 Eide - maandag 16 mei 2022 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 18:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee er is nog niets zeker, wie weet wacht hij nog een jaar
Mazraoui en Bayern hebben beide bevestigd dat het rond is. Nous vertelde dit na de wedstrijd tegen Heerenveen live voor de camera.
Loetje
 Loetje - maandag 16 mei 2022 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Timber gaat het niet redden in de premier league. Die is daar als centrale verdediger vermoed ik gewoon te klein voor. Enige mogelijkheid die ik zie is bij Liverpool naast van Dijk.

Timber zou de perfecte speler zijn naast een de Ligt. Of bij Bayern.
Bayern of Barca

Hoewel Remco, slechter als Harry Maguire wordt je niet... ;-)
Loetje
 Loetje - maandag 16 mei 2022 - 19:13   quote  deeplink  
Kijk trouwens even de afscheidsvideo van de (oud) spelers voor Ten Hag.

Ik ben een van de criticasters geweest, maar op een ongemakkelijke Perr Schuurs na, een en al respect, tot 'u' aan toe.

Dan heb je het gewoon fenomenaal gedaan. Toen De Ligt het zelfs een mentaliteitsverandering binnen Ajax noemde, moeten wij denk ik onze smoel houden.
Loetje
 Loetje - maandag 16 mei 2022 - 19:13   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2022 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 mei 2022 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 18:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Mazraoui is wel degelijk rond met Bayern. Dat vertelde hij zelf na de pot tegen Heerenveen.
Huhh heb ik het over Mazraoui gehad?
Die is zeker rond met Bayern
Ik bedoelde Timber want daar ging de berichtgeving over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2022 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 19:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Huhh heb ik het over Mazraoui gehad?
Die is zeker rond met Bayern
Ik bedoelde Timber want daar ging de berichtgeving over
Oké. Maar in je bericht noem je Mazraoui ook. En je reageert op het akkoord wat ik benoem met Mazraoui dat het niet rond is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 mei 2022 - 09:20   quote  deeplink  
Ik benoemde Mazraoui niet, had het zelf over Timber dat hij misschien nog een jaar wacht met weg gaan, maar maakt niet uit.
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2022 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2022 - 09:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik benoemde Mazraoui niet, had het zelf over Timber dat hij misschien nog een jaar wacht met weg gaan, maar maakt niet uit.
Sky Sports: Timber hakt knoop door en kiest voor Premier League

15:50 – Jurriën Timber gaat komend seizoen aan de slag in de Premier League. Als Manchester United een akkoord weet te bereiken met Ajax, maakt de twintigjarige centrumverdediger na dit seizoen de overstap naar de Premier League. Timber verkiest een verlengde samenwerking met Erik ten Hag boven een overstap naar Bayern München.

Dat meldt Sky Sports. Ook de Duitse grootmacht heeft interesse in de verdediger, maar hij lijkt naar Manchester United te verkassen. De eerste gesprekken tussen het management van Timber en Manchester United hebben reeds plaatsgevonden. Het zou een fraaie opsteker zijn voor Ten Hag, die in Timber een belangrijke verdediger zet om de defensie te versterken.

Timber, die dit seizoen is uitgegroeid tot een van de beste spelers van de Eredivisie, zal voor een fors bedrag moeten worden losgeweekt bij Ajax. De verdediger heeft een contract tot de zomer van 2024 in Amsterdam. Ajax hoopte zijn verbintenis op korte termijn te verlengen, maar dat lijkt niet meer nodig. Grote vraag is voor hoeveel Timber kan worden verkocht.

De twintigjarige Oranje-international is zeker niet de enige speler van Ajax die op weg is naar de uitgang. Noussair Mazraoui verkast waarschijnlijk naar Bayern München, terwijl ook Ryan Gravenberch die kant op lijkt te gaan. Voor Sébastien Haller, Antony en Edson Álvarez bestaat bovendien veel interesse uit het buitenland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2022 door remco k --
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2022 - 10:30   quote  deeplink  
In dit bericht van jou reageer ik op dat stukje van Mazraoui..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 mei 2022 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2022 - 10:30 schreef remco k het volgende:
In dit bericht van jou reageer ik op dat stukje van Mazraoui..
Oh vandaar, daarom snapte ik het niet... -;)
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2022 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2022 - 12:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Oh vandaar, daarom snapte ik het niet... -;)
Ach prima toch.
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2022 - 17:31   quote  deeplink  
Even een vraagje. Weet iemand wanneer de nieuwe shirts aangekondigd worden?

Traditioneel wordt het nieuwe uitshirt in de laatste wedstrijd getoond.

Kan er ook niets anders dan de geruchten over vinden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 mei 2022 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2022 - 17:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach prima toch.
Boks ouwe!
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 mei 2022 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2022 - 17:31 schreef remco k het volgende:
Even een vraagje. Weet iemand wanneer de nieuwe shirts aangekondigd worden?

Traditioneel wordt het nieuwe uitshirt in de laatste wedstrijd getoond.

Kan er ook niets anders dan de geruchten over vinden.
Vanwege corona, heeft Adidas problemen met de levering. Zowel het thuis en uitshirt mag je daarom pas in juni/juli verwachten.

Dit komt van Bart Sanders af, redacteur van Ajax Showtime
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2022 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2022 - 17:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vanwege corona, heeft Adidas problemen met de levering. Zowel het thuis en uitshirt mag je daarom pas in juni/juli verwachten.

Dit komt van Bart Sanders af, redacteur van Ajax Showtime
Dat stukje had ik gelezen. Maar nergens bevestigd vanuit Adidas of Ajax.

Met name dat vind ik wel apart als een groot deel van je aanhang zijn shirt direct besteld zodra dat kan, dan mag je daar best wat beter over communiceren.
Loetje
 Loetje - woensdag 18 mei 2022 - 00:53   quote  deeplink  
Danilo naar Feyenoord
p111
 p111 - woensdag 18 mei 2022 - 08:31   quote  deeplink  
Als je al die geruchten leest en het zou waar zijn dan hebben we nog 3 man over.Timber/Haller/Antoni/Gravenberch/Mazra/Schuurs/Nico/Alvares/Martinez/Danilo.Hopelijk is gelukkig
het meeste een gerucht.Je zal er toch niet aan denken dat dit allemaal door gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2022 door p111 --
Loetje
 Loetje - woensdag 18 mei 2022 - 13:28   quote  deeplink  
Dat zal allemaal wel loslopen. Ik verwacht zelf dat buiten de al bekende die gaan vertrekken, ook Schuurs, Tagliafico en Haller.

Ik verwacht alleen dat of Timber, of Martinez of Antony weg gaat, 1 van die 3. Voor de financiële klapper
p111
 p111 - woensdag 18 mei 2022 - 18:04   quote  deeplink  
Ik hoop het wel,want je kan niet een heel elftal vervangen.
Loetje
 Loetje - woensdag 18 mei 2022 - 18:22   quote  deeplink  
Gebeurd ook niet.

Daarbij denk ik dat er momenteel zeker kwalitatief waardige vervangers kunnen worden gehaald als Ajax het goed doen. Misschien gaan we er zelfs kwalitatief wel op vooruit. Met dat betreft kunnen Huntelaar en Hamstra zich direct bewijzen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 mei 2022 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2022 - 18:22 schreef Loetje het volgende:
Gebeurd ook niet.

Daarbij denk ik dat er momenteel zeker kwalitatief waardige vervangers kunnen worden gehaald als Ajax het goed doen. Misschien gaan we er zelfs kwalitatief wel op vooruit. Met dat betreft kunnen Huntelaar en Hamstra zich direct bewijzen
Dit zou goed kunnen, misschien neemt Schreuder Vanaken mee, zou niet verkeerd zijn
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 mei 2022 - 21:33   quote  deeplink  
Las ergens dat zie keeper het goed deed? Volgens mij was het loetje... Niks voor Ajax ?
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2022 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2022 - 21:33 schreef nummer10 het volgende:
Las ergens dat zie keeper het goed deed? Volgens mij was het loetje... Niks voor Ajax ?
Mingolet.

Keeper van Liverpool geweest. Was daar niet briljant, maar redelijk. Terug maar België gegaan en aanvankelijk ook redelijk goed. Maar het laatste half jaar is het weer het fenomeen waarvoor Liverpool hem ooit haalde.

Die titel van Brugge ligt echt voor 50% bij hem en Hans Vanaken. Club kreeg echt veel kansen tegen, maar Mingolet had de ene naar de andere krankzinnige redding soms.

Ik ben groot voorstander in ieder geval.
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2022 - 01:06   quote  deeplink  
En omtrent Hans Vanaken. Het is een verbeterde versie van Davy Klaassen. Veel loopvermogen, loopt altijd goed en loopt heel slim. Duikt zoals Van de Beek, Klaassen etc heel vaak in de 16. Kan scoren alleen in tegenstelling tot Klaassen, is hij gewoon net wat verfijnder aan de bal. Niet werelds, maar wel echt een stuk beter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 mei 2022 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2022 - 01:06 schreef Loetje het volgende:
En omtrent Hans Vanaken. Het is een verbeterde versie van Davy Klaassen. Veel loopvermogen, loopt altijd goed en loopt heel slim. Duikt zoals Van de Beek, Klaassen etc heel vaak in de 16. Kan scoren alleen in tegenstelling tot Klaassen, is hij gewoon net wat verfijnder aan de bal. Niet werelds, maar wel echt een stuk beter.
En hij heeft lengte, altijd welkom bij een hoekschop
p111
 p111 - donderdag 19 mei 2022 - 09:01   quote  deeplink  
Hoe oud is die Vanaken ? hij loopt al zo lang mee.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 mei 2022 - 09:23   quote  deeplink  
Volgens mij was Ajax 2 jaar geleden al geïnteresseerd in hem. Ik schat toch wel dat hij eind 20 begin 30 is
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 mei 2022 - 09:24   quote  deeplink  
Mignolet ken ik niet zo, maar klinkt goed Loetje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële kom de zomerstop door topic.









0.0165140