BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële kom de zomerstop door topic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 mei 2022 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2022 - 01:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mingolet.

Keeper van Liverpool geweest. Was daar niet briljant, maar redelijk. Terug maar België gegaan en aanvankelijk ook redelijk goed. Maar het laatste half jaar is het weer het fenomeen waarvoor Liverpool hem ooit haalde.

Die titel van Brugge ligt echt voor 50% bij hem en Hans Vanaken. Club kreeg echt veel kansen tegen, maar Mingolet had de ene naar de andere krankzinnige redding soms.

Ik ben groot voorstander in ieder geval.
Ok helder.. dan is die van mij welkom als ik dit zo lees.. maar zou ook graag Gorter zien groeien..
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2022 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2022 - 09:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Volgens mij was Ajax 2 jaar geleden al geïnteresseerd in hem. Ik schat toch wel dat hij eind 20 begin 30 is
29 inderdaad.

Niks mis mee. Al kan ik al zeggen dat ook dat niet gaat gebeuren.
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2022 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2022 - 09:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ok helder.. dan is die van mij welkom als ik dit zo lees.. maar zou ook graag Gorter zien groeien..
Gorter nu echt als 2e keeper.

Kunnen die bejaarden ook mooi ophoepelen
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 mei 2022 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2022 - 12:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gorter nu echt als 2e keeper.

Kunnen die bejaarden ook mooi ophoepelen
Zul je zien dat steek gewoon bijtekend en pasveer weer 1 is en Gorter verhuurd word.. Wat eigenlijk te gek voor woorden zou zijn, maar zie het zo gebeuren..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 mei 2022 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2022 - 12:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gorter nu echt als 2e keeper.

Kunnen die bejaarden ook mooi ophoepelen
Hahaha een keeper mag niks kosten
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2022 - 14:28   quote  deeplink  
Mensen die terug of weg zijn van verhuur, zijn toegevoegd
Eide
 Eide - vrijdag 20 mei 2022 - 21:00   quote  deeplink  
FTLxFD4WUAED5VU?format=jpg&name=medium

Rensch als model voor het nieuwe thuistenue op Curaçao. Jammer van het oude logo en de rode biezen op de broek. En die Duitse klotestrepen maar vooruit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2022 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 mei 2022 - 21:38   quote  deeplink  
Ben d'r ook niet kapot van
Eide
 Eide - zaterdag 21 mei 2022 - 06:38   quote  deeplink  
Ik vind het verder best mooi eigenlijk hoor. Ik had alleen graag het oude logo behouden en die rode bies aan de onderzijde van de broek heb ik twijfel over. Daarnaast heb ik een gruwelijke hekel aan die Adidasstrepen. Die zijn gewoon niet mooi.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 mei 2022 - 08:31   quote  deeplink  
De lijnen van het logo rood.. de sterren wit zo te zien...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - zaterdag 21 mei 2022 - 08:49   quote  deeplink  
https://www.ajax.nl/artikelen/curacao-trip-ajax-besluit-2021-2022-op-curacao/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Heel leuk om te lezen en te bekijken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 mei 2022 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 06:38 schreef Eide het volgende:
Ik vind het verder best mooi eigenlijk hoor. Ik had alleen graag het oude logo behouden en die rode bies aan de onderzijde van de broek heb ik twijfel over. Daarnaast heb ik een gruwelijke hekel aan die Adidasstrepen. Die zijn gewoon niet mooi.
Heb precies het zelfde..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 mei 2022 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Mooie beelden, al die lachende gezichten.
Snap niet dat sommigen naar een andere club willen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 mei 2022 - 10:19   quote  deeplink  
Ben met name benieuwd naar het aankopen van nieuwe spelers, zie op dit moment alleen maar berichten dat spelers vertrekken.

Met Overmars had ik altijd wel een goed gevoel met name de laatste jaren
remco k
 remco k - zaterdag 21 mei 2022 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 10:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ben met name benieuwd naar het aankopen van nieuwe spelers, zie op dit moment alleen maar berichten dat spelers vertrekken.

Met Overmars had ik altijd wel een goed gevoel met name de laatste jaren
Huh. Welke berichten?

Enige wat er gebeurt zijn geruchten en de transfervrije spelers die weggaan.

Ook wat aantrekken betreft worden er namen genoemd en zijn er geruchten.

Bergwijn Wijndal en Brobbey terughalen komen iedere dag geruchten van voorbij.

Ajax komt overigens meestal gewoon ook met jongens waar helemaal geen geruchten over zijn.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 mei 2022 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh. Welke berichten?

Enige wat er gebeurt zijn geruchten en de transfervrije spelers die weggaan.

Ook wat aantrekken betreft worden er namen genoemd en zijn er geruchten.

Bergwijn Wijndal en Brobbey terughalen komen iedere dag geruchten van voorbij.

Ajax komt overigens meestal gewoon ook met jongens waar helemaal geen geruchten over zijn.
Met name dat laatste vind ik wel erg knap om het allemaal binnenkamers te houden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 mei 2022 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh. Welke berichten?

Enige wat er gebeurt zijn geruchten en de transfervrije spelers die weggaan.

Ook wat aantrekken betreft worden er namen genoemd en zijn er geruchten.

Bergwijn Wijndal en Brobbey terughalen komen iedere dag geruchten van voorbij.

Ajax komt overigens meestal gewoon ook met jongens waar helemaal geen geruchten over zijn.
Hiermee bedoel ik meer de geruchten, Danilo en Mazraoui zijn meer de berichten.
Ben gewoon benieuwd hoe slagvaardig Huntelaar en Hamstra zijn t.a.v. Overmars.

Meer de komende maanden, ben nog niet ongerust of zo, eerst maar eens spelers verkopen.

Lees dat Quinten Timber heel geliefd is bij meerdere clubs, het gerucht gaat dat onder meer PSV en FC Antwerp geïnteresseerd zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 21 mei 2022 - 14:14   quote  deeplink  
Ik denk dat de vraag vooral is hoeveel ruimte ze krijgen van de RVC. Overmars had die RVC op een gegeven moment behoorlijk in de hand. Hamstra en KJH zullen zichzelf toch wel moeten bewijzen.
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2022 - 01:51   quote  deeplink  
Ja, dat gaat wel een ding worden. Hoewel Overmars recentelijk ook werd geremd door die Lenderink ofzo?

Zal wel heel lastig worden, want je moet ook kwaliteit inkopen in een steeds duurdere markt. Want het wordt er niet goedkoper op
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 mei 2022 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 14:14 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat de vraag vooral is hoeveel ruimte ze krijgen van de RVC. Overmars had die RVC op een gegeven moment behoorlijk in de hand. Hamstra en KJH zullen zichzelf toch wel moeten bewijzen.
Zeker weten, ik hoop dat ze het net als Overmars serieus genomen worden, sportief moet het Ajax voor de wind gaan, niet dat ze heel de portemonnee open trekken maar dat we op niveau blijven
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 mei 2022 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 01:51 schreef Loetje het volgende:
Ja, dat gaat wel een ding worden. Hoewel Overmars recentelijk ook werd geremd door die Lenderink ofzo?

Zal wel heel lastig worden, want je moet ook kwaliteit inkopen in een steeds duurdere markt. Want het wordt er niet goedkoper op
Klopt, kan best lastig worden, die Lenderink hield de portemonnee op de knip bij het aantrekken van Bergwijn wat ergens wel begrijpelijk was
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2022 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 01:51 schreef Loetje het volgende:
Ja, dat gaat wel een ding worden. Hoewel Overmars recentelijk ook werd geremd door die Lenderink ofzo?

Zal wel heel lastig worden, want je moet ook kwaliteit inkopen in een steeds duurdere markt. Want het wordt er niet goedkoper op
Afgelopen zomer ook maar 17,5 miljoen uitgegeven.

Men roept hier dat ten Hag zo verschrikkelijk veel nieuwe dure spelers kreeg ieder jaar, maar dat klopt feitelijk afgelopen seizoen dus gewoon niet.
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2022 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 12:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelopen zomer ook maar 17,5 miljoen uitgegeven.

Men roept hier dat ten Hag zo verschrikkelijk veel nieuwe dure spelers kreeg ieder jaar, maar dat klopt feitelijk afgelopen seizoen dus gewoon niet.
Nee, deels eens.

Alleen heb je nu waarschijnlijk best veel spelers nodig.

We waren er al redelijk uit dat er in Jong nog niet veel lopen die er direct klaar voor zijn. En de markt is duur geworden
nummer10
 nummer10 - zondag 22 mei 2022 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 12:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelopen zomer ook maar 17,5 miljoen uitgegeven.

Men roept hier dat ten Hag zo verschrikkelijk veel nieuwe dure spelers kreeg ieder jaar, maar dat klopt feitelijk afgelopen seizoen dus gewoon niet.
Selectie was ook zo goed als intact gebleven..
nummer10
 nummer10 - zondag 22 mei 2022 - 18:15   quote  deeplink  
Gravenberch zou al vanaf maart rond zijn met Bayern..
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2022 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 17:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Selectie was ook zo goed als intact gebleven..
Altijd maar weer zuigen. Gadverdamme.
p111
 p111 - zondag 22 mei 2022 - 18:57   quote  deeplink  
Wat een stilte rond Ajax,alleen maar veel geschreew over evt spelers die nar Ajax kunnen.Er gebeurd tot op heden verdomd weinig.
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2022 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 18:15 schreef nummer10 het volgende:
Gravenberch zou al vanaf maart rond zijn met Bayern..
Dat werd toen ook al geschreven. Ajax is alleen nog niet rond
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2022 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 18:57 schreef p111 het volgende:
Wat een stilte rond Ajax,alleen maar veel geschreew over evt spelers die nar Ajax kunnen.Er gebeurd tot op heden verdomd weinig.
Gek hè. De transfermarkt is nog niet open hè.
Eide
 Eide - zondag 22 mei 2022 - 19:41   quote  deeplink  
Komkommertijd. Allerlei gekke geruchten maar zolang de transfermarkt niet open is gebeurt er niet zo veel. De Nederlandse transfermarkt opent op 9 juni 2022 en sluit op 31 aug 2022.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 mei 2022 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Gek hè. De transfermarkt is nog niet open hè.
Klopt hahaha, helemaal niet ongeduldig
p111
 p111 - zondag 22 mei 2022 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Gek hè. De transfermarkt is nog niet open hè.
Gek he maar voor gesprekken heb je geen transfermarkt nodig zie Gravenberch en Mazra.
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2022 - 21:04   quote  deeplink  
Een transfermarkt hoeft zeker nog niet geactiveerd te zijn om tot transfers te komen, dat weet iedereen.

Echter zijn er wel een groot aantal factoren die bepalen of en hoe een transfer tot stand komt. Besef bijvoorbeeld dat Ajax in september pas CL speelt en dus niet medio juni al fit hoeft te zijn. PSV kan daarin in de JC schaal trouwens wederom een voordeel hebben.

Daarbij, we hebben 2 coronajaren gehad en clubs merken dat ook en nu nog steeds. De laatste jaren komt die transfermarkt gewoon later op gang. Clubs die nog willen verkopen, beslissen vaak later en spelers zijn dan vaak ook net wat goedkoper op te halen.

Dus het is vooralsnog hartstikke logisch.
Eide
 Eide - zondag 22 mei 2022 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 21:04 schreef Loetje het volgende:
Een transfermarkt hoeft zeker nog niet geactiveerd te zijn om tot transfers te komen, dat weet iedereen.
Eens, maar voor de transferperiode zijn overschrijvingen niet toegestaan. Daarnaast gaan clubs en spelers nu ook even in standje rust terwijl men eerst met trainers gaat puzzelen over selecties. Daarna komt het hele scouting gebeuren en dan pas komen transfers in beeld.

Kortom, er gebeurt inderdaad al veel, maar dat is echt achter de schermen en nog heel abstract. Het gaat straks echt pas vanaf halverwege de transferperiode opleven.
p111
 p111 - zondag 22 mei 2022 - 23:02   quote  deeplink  
Waar ik over bericht zijn de evt gesprekken of spelers waar Ajax echt belangstelling voor heeft enz enz en daar zie ik weinig van.
Loetje
 Loetje - maandag 23 mei 2022 - 02:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 23:02 schreef p111 het volgende:
Waar ik over bericht zijn de evt gesprekken of spelers waar Ajax echt belangstelling voor heeft enz enz en daar zie ik weinig van.
Zijn wij ook niet bij.

Geruchten zijn niks waard. Dat zijn de krantenvullers
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2022 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 20:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Gek he maar voor gesprekken heb je geen transfermarkt nodig zie Gravenberch en Mazra.
En dat blijft bij geruchten en dus gebeurt er niet heel veel.
AkaS
 AkaS - vrijdag 27 mei 2022 - 15:00   quote  deeplink  
Ik hoop dat Timber behouden kan worden. Wat ik niet snap is dat er beweerd wordt dat hij niet goed genoeg zou zijn voor United. Waarom kan hij wel met Ajax tegen topclubs overeind blijven en zou hij dit bij United niet kunnen.
Eide
 Eide - vrijdag 27 mei 2022 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2022 - 23:02 schreef p111 het volgende:
Waar ik over bericht zijn de evt gesprekken of spelers waar Ajax echt belangstelling voor heeft enz enz en daar zie ik weinig van.
Schreuder is pas net aangesteld. Daarnaast zijn Mazraoui, Onana en Gravenberch vertrokken maar heeft Ajax voor al die spelers in principe een vervanger binnen de selectie (Rensch, Steek/Pasveer/Gorter en Taylor). De vraag is dan of Schreuder het met die jongens aandurft of wil versterken. Aangezien Schreuder nog niet met spelers op het veld heeft gestaan kan ik mij voorstellen dat er niet meteen heel veel gebeurt.

Ik denk wel dat Ajax aanvallende versterking zoekt. Je zag dat er zonder Neres best veel wegviel en Antony staat breed in de schijnwerpers.
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 mei 2022 - 17:57   quote  deeplink  
Op iedere linie verwacht ik wel wat aan transfers.

Op doel zitten we met hele oude spelers, defensief gaan er een aantal weg, Mazraoui, Tagliafico waarschijnlijk en ik denk dat Schuurs ook wel wil vertrekken. Daarbij is het denkbaar al richting een opvolger van Blind te denken. Nog niet voor de basis, maar wel om eraan te gaan ruiken.

Middenveld zitten we helemaal niet zo breed en zoveel opties om daar qua spel te veranderen zijn er ook niet.

Aanvallend is er waarschijnlijk zelfs meer nodig.

Ik verwacht echt wel het nodige.
Eide
 Eide - vrijdag 27 mei 2022 - 19:01   quote  deeplink  
Tagliafico zal ook wel vertrekken maar we weten dat Ajax actief aan het zoeken is naar een linksback. Schuurs kan Ajax ook wel opvangen vanuit de jeugd, of een talentvolle aankoop.

Ik ben vooral benieuwd wat er voorin gaat gebeuren. Het is voor gasten als Unuvar en Hansen wel make-or-break tijd. Als ze dit seizoen niet structureel erbij zitten en minuten maken gaat het waarschijnlijk ook niet meer gebeuren. Ajax heeft met Van Axel Dongen meer tijd maar voor die gozer geldt het ook wel. Verder naar achter heb je nog wel een aantal talenten voor wie hetzelfde geldt, met misschien Misehouy als grootste talent uit de huidige jeugd die eraan komt.

Als Ajax massaal gaat kopen schrijf je die gasten af. Dat is prima als ze niet goed genoeg zijn, maar Quinten Timber laat wel zien dat je ook niet te snel moet zijn met afschrijven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 mei 2022 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2022 - 15:00 schreef AkaS het volgende:
Ik hoop dat Timber behouden kan worden. Wat ik niet snap is dat er beweerd wordt dat hij niet goed genoeg zou zijn voor United. Waarom kan hij wel met Ajax tegen topclubs overeind blijven en zou hij dit bij United niet kunnen.
Timber is zeker goed genoeg voor United, snap niet sommigen dit beweren.
Er wordt gezegd dat hij voor het Engels voetbal te klein zou zijn om centraal te spelen.

De rechtsback positie is ook niet verkeerd mocht blijken dat hij te kort komt centraal
Al ga ik hier niet van uit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 mei 2022 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2022 - 19:01 schreef Eide het volgende:
Tagliafico zal ook wel vertrekken maar we weten dat Ajax actief aan het zoeken is naar een linksback. Schuurs kan Ajax ook wel opvangen vanuit de jeugd, of een talentvolle aankoop.

Ik ben vooral benieuwd wat er voorin gaat gebeuren. Het is voor gasten als Unuvar en Hansen wel make-or-break tijd. Als ze dit seizoen niet structureel erbij zitten en minuten maken gaat het waarschijnlijk ook niet meer gebeuren. Ajax heeft met Van Axel Dongen meer tijd maar voor die gozer geldt het ook wel. Verder naar achter heb je nog wel een aantal talenten voor wie hetzelfde geldt, met misschien Misehouy als grootste talent uit de huidige jeugd die eraan komt.

Als Ajax massaal gaat kopen schrijf je die gasten af. Dat is prima als ze niet goed genoeg zijn, maar Quinten Timber laat wel zien dat je ook niet te snel moet zijn met afschrijven.
Tja het is er op of er onder voor sommige jeugdspelers.

Ben benieuwd hoe Schreuder het gaat zien, gaat hij sommige jeugdspelers inpassen?
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 mei 2022 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2022 - 19:01 schreef Eide het volgende:
Tagliafico zal ook wel vertrekken maar we weten dat Ajax actief aan het zoeken is naar een linksback. Schuurs kan Ajax ook wel opvangen vanuit de jeugd, of een talentvolle aankoop.

Ik ben vooral benieuwd wat er voorin gaat gebeuren. Het is voor gasten als Unuvar en Hansen wel make-or-break tijd. Als ze dit seizoen niet structureel erbij zitten en minuten maken gaat het waarschijnlijk ook niet meer gebeuren. Ajax heeft met Van Axel Dongen meer tijd maar voor die gozer geldt het ook wel. Verder naar achter heb je nog wel een aantal talenten voor wie hetzelfde geldt, met misschien Misehouy als grootste talent uit de huidige jeugd die eraan komt.

Als Ajax massaal gaat kopen schrijf je die gasten af. Dat is prima als ze niet goed genoeg zijn, maar Quinten Timber laat wel zien dat je ook niet te snel moet zijn met afschrijven.
Met alle respect, Quinten Timber doet het goed bij Utrecht. Dat is zeker nog geen Nederlandse top en zegt ook zeker niet dat hij ineens wel goed genoeg is voor Ajax 1.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 mei 2022 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2022 - 21:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Timber is zeker goed genoeg voor United, snap niet sommigen dit beweren.
Er wordt gezegd dat hij voor het Engels voetbal te klein zou zijn om centraal te spelen.

De rechtsback positie is ook niet verkeerd mocht blijken dat hij te kort komt centraal
Al ga ik hier niet van uit
Ik ga wel met de mensen mee die twijfels hebben of hij daar past.

Een complete verdediger is in principe goed genoeg voor alles. Echter, het is wel een ventje dat het van de bal moet hebben, van slimheid enzo. In de Premier League zijn het krachtpatsers. Dat is heel anders voetballen en vooral verdedigen dan bijvoorbeeld in Spanje en Duitsland. Daar zou die echt perfect passen
Eide
 Eide - zaterdag 28 mei 2022 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2022 - 11:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met alle respect, Quinten Timber doet het goed bij Utrecht. Dat is zeker nog geen Nederlandse top en zegt ook zeker niet dat hij ineens wel goed genoeg is voor Ajax 1.
Eens, maar datzelfde kan je zeggen van Kenneth Taylor. Ze zijn niet allemaal top met 18 jaar. Frenkie de Jong was 20 toen hij z'n kans kreeg bij Ajax 1 en 21 toen hij echt doorbrak en z'n enige volle seizoen voor Ajax speelde. Het punt is vooral dat we ons laten leiden door gasten als Gravenberch, Jurrien Timber, Matthijs de Ligt en dergelijke jongens die met 17 a 18 jaar al mee kunnen op CL niveau. Dat is geen realistisch perspectief voor jonge voetballers die zich op verschillende tempo's ontwikkelen.
Loetje
 Loetje - maandag 30 mei 2022 - 12:19   quote  deeplink  
Even de meeste geruchten op een rijtje.

Flekken
Wijndal
Koopmeiners
Brobbey
Bergwijn
Q. Timber
Giovani Henrique
Ziyech (minst sterke)
p111
 p111 - maandag 30 mei 2022 - 12:50   quote  deeplink  
Nou ik ben benieuwd.
Eide
 Eide - maandag 30 mei 2022 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2022 - 12:19 schreef Loetje het volgende:
Even de meeste geruchten op een rijtje.

Flekken
Wijndal
Koopmeiners
Brobbey
Bergwijn
Q. Timber
Giovani Henrique
Ziyech (minst sterke)
Volgens mij een redelijk compleet overzicht van wat er op dit moment aan geruchten de ronde doet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 mei 2022 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2022 - 12:19 schreef Loetje het volgende:
Even de meeste geruchten op een rijtje.

Flekken
Wijndal
Koopmeiners
Brobbey
Bergwijn
Q. Timber
Giovani Henrique
Ziyech (minst sterke)
Inderdaad ook gelezen, zijn heel wat miljoenen bij elkaar.
Ze moeten maar proberen om sommige aan hun contract te houden lijkt mij
Ik hoop sowieso dat Timber en Martinez blijven anders wordt het rijtje nog langer.

Brobbey was belangrijk in zijn laatste wedstrijden maar heb nog steeds zoiets van laat maar...
Hij is best vaak geblesseerd.
Wou graag weg, luisterde niet naar alle goede raadgevingen.

Gratis weg en dan voor minimaal 10 miljoen terug kopen gaat er bij mij niet in.

Heeft niets met zijn voetballende kwaliteiten te maken, maar straks loopt iedereen gratis de deur uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2022 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële kom de zomerstop door topic.









0.0083210