BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële kom de zomerstop door topic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 30 juni 2022 - 08:39   quote  deeplink  
Het allerbelangrijkste is dat die gozer er weer plezier in heeft. Dan komt de rest vanzelf. Hij is pas 20, echt nog heel jong.
p111
 p111 - donderdag 30 juni 2022 - 09:04   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax een goeie slag heeft geslagen door het risico te nemen met Mo.
AkaS
 AkaS - donderdag 30 juni 2022 - 10:19   quote  deeplink  
Tjonge... wat duren de Ajax transfers lang... Bergwijn... Komt hij nu wel of komt hij niet?
Zelfde geldt voor Brobbey...

Martinez en Antony... Kunnen deze behouden blijven wanneer Arsenal en United echt gaan bieden?

Dat zal dan vast wel weer lastminute worden en vind dan nog maar eens een gelijkwaardig alternatief.

Hoop deze week aangenaam verrast te worden door Huntelaar en Hamstra.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 30 juni 2022 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 10:19 schreef AkaS het volgende:
Tjonge... wat duren de Ajax transfers lang... Bergwijn... Komt hij nu wel of komt hij niet?
Zelfde geldt voor Brobbey...

Martinez en Antony... Kunnen deze behouden blijven wanneer Arsenal en United echt gaan bieden?

Dat zal dan vast wel weer lastminute worden en vind dan nog maar eens een gelijkwaardig alternatief.

Hoop deze week aangenaam verrast te worden door Huntelaar en Hamstra.
Inderdaad. Brobbey geloof ik wel dat hij terugkomt, maar gaan ze Bergwijn nog laten glippen?
Ik zie Anthony ook nog wel vertrekken last minute. Hopelijk kunnen ze hem nog een jaartje behouden.
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2022 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 10:19 schreef AkaS het volgende:
Tjonge... wat duren de Ajax transfers lang... Bergwijn... Komt hij nu wel of komt hij niet?
Zelfde geldt voor Brobbey...

Martinez en Antony... Kunnen deze behouden blijven wanneer Arsenal en United echt gaan bieden?

Dat zal dan vast wel weer lastminute worden en vind dan nog maar eens een gelijkwaardig alternatief.

Hoop deze week aangenaam verrast te worden door Huntelaar en Hamstra.
Ik verwacht deze week helemaal niks. Ik verwacht komende week het eerste nieuws.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juni 2022 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 10:19 schreef AkaS het volgende:
Tjonge... wat duren de Ajax transfers lang... Bergwijn... Komt hij nu wel of komt hij niet?
Zelfde geldt voor Brobbey...

Martinez en Antony... Kunnen deze behouden blijven wanneer Arsenal en United echt gaan bieden?

Dat zal dan vast wel weer lastminute worden en vind dan nog maar eens een gelijkwaardig alternatief.

Hoop deze week aangenaam verrast te worden door Huntelaar en Hamstra.
Verwacht dat het na Wijndal en met name na 1 juli dat het in een stroomversnelling gaat
p111
 p111 - donderdag 30 juni 2022 - 21:32   quote  deeplink  
Vanaf 1 Juli gaat het los barsten
Eide
 Eide - donderdag 30 juni 2022 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 21:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Verwacht dat het na Wijndal en met name na 1 juli dat het in een stroomversnelling gaat
Je hebt goed kans dat Wijndal pas op 1 juli of erna pas tekent. Het schijnt echt om het boekhoudkundige kunstje te gaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juni 2022 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 21:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Je hebt goed kans dat Wijndal pas op 1 juli of erna pas tekent. Het schijnt echt om het boekhoudkundige kunstje te gaan.
Juist, daarna komt Bergwijn, en halen ze nog een centrale verdediger en een spits maar wie dat worden ?
Ik denk dat Antony misschien wel blijft maar onze beide Argentijnen zie ik helaas vertrekken
Eide
 Eide - donderdag 30 juni 2022 - 23:34   quote  deeplink  
Rond Tagliafico schijnt ook beweging te zijn. Die zal echt wel weg gaan. Daar is natuurlijk Wijndal voor aangetrokken. Blind kan eventueel centraal achterin dus Ajax kan met 50 miljoen op zoek naar vervanging of je leunt een seizoen op jeugd. Ik zou overigens niet weten welke jeugdspeler dat kan invullen dus een aankoop lijkt logisch mocht Martinez vertrekken.

Ik zie Antony niet snel vertrekken. Plat gezegd denk ik niet dat er een club met 80 miljoen op de proppen gaat komen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 juli 2022 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 23:34 schreef Eide het volgende:
Rond Tagliafico schijnt ook beweging te zijn. Die zal echt wel weg gaan. Daar is natuurlijk Wijndal voor aangetrokken. Blind kan eventueel centraal achterin dus Ajax kan met 50 miljoen op zoek naar vervanging of je leunt een seizoen op jeugd. Ik zou overigens niet weten welke jeugdspeler dat kan invullen dus een aankoop lijkt logisch mocht Martinez vertrekken.

Ik zie Antony niet snel vertrekken. Plat gezegd denk ik niet dat er een club met 80 miljoen op de proppen gaat komen.
Dan ga je er dus centraal op achteruit tenzij je een vervanger haalt... Persoonlijk zie ik liever Anthony verkocht worden aangezien die ook echt weg wel gezien de berichten, integenstelling van Martinez.. en rechtsback vergeten we ook even.. voorin zitten we veel beter met eventuele aankopen en opkomende mensen lijkt het...
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 juli 2022 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 07:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gisteren wat beelden gezien, idd was Ihattaren een lust voor het oog.
Zo vroeg al fit, nu nog wedstrijdfit worden liet Schreuder weten
Yep. En dat bedoelde ik ook, bij hem zie je gewoon het grootste verschil.

En begrijp ook, ik ga deels met Remco mee. Hij moet wedstrijdfit gaan worden, constant niveau gaan halen en het moet goed in het koppie blijven.

Maar wat een verschil. Hoorde zijn interview met AjaxTV na de wedstrijd, daar zit wel iemand die wat uitstraalt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 juli 2022 - 13:48   quote  deeplink  
Qua jeugd hoop ik op Unuvar en Taylor komend seizoen. Beiden kunnen hopelijk veel minuten gaan maken, maar onmogelijk daar volledig op te gaan bouwen. Dus er is werk aan de winkel.

Martinez weg zou een enorme domper zijn overigens.
Financieel leuk, maar vang dat maar eens op. Toch zou ik een koppel met Sanchez en Timber wel toejuichen. Voetbal en verdedigend vermogen naast elkaar. Maar Sanchez zal ook enorm duur gaan zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2022 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 juli 2022 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2022 - 13:48 schreef Loetje het volgende:
Qua jeugd hoop ik op Unuvar en Taylor komend seizoen. Beiden kunnen hopelijk veel minuten gaan maken, maar onmogelijk daar volledig op te gaan bouwen. Dus er is werk aan de winkel.

Martinez weg zou een enorme domper zijn overigens.
Financieel leuk, maar vang dat maar eens op. Toch zou ik een koppel met Sanchez en Timber wel toejuichen. Voetbal en verdedigend vermogen naast elkaar. Maar Sanchez zal ook enorm duur gaan zijn.
Sanchez.. man wat een beest is dat.. hoop met je mee overigens, zie dat duo wel zitten..
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2022 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2022 - 00:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan ga je er dus centraal op achteruit tenzij je een vervanger haalt... Persoonlijk zie ik liever Anthony verkocht worden aangezien die ook echt weg wel gezien de berichten, integenstelling van Martinez.. en rechtsback vergeten we ook even.. voorin zitten we veel beter met eventuele aankopen en opkomende mensen lijkt het...
Een nieuwe trainer wordt gewoon een tussenjaar. Dat kan iedereen wel niet willen, maar dat gaat zeker gewoon gebeuren.
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2022 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2022 - 13:48 schreef Loetje het volgende:
Qua jeugd hoop ik op Unuvar en Taylor komend seizoen. Beiden kunnen hopelijk veel minuten gaan maken, maar onmogelijk daar volledig op te gaan bouwen. Dus er is werk aan de winkel.

Martinez weg zou een enorme domper zijn overigens.
Financieel leuk, maar vang dat maar eens op. Toch zou ik een koppel met Sanchez en Timber wel toejuichen. Voetbal en verdedigend vermogen naast elkaar. Maar Sanchez zal ook enorm duur gaan zijn.
De sanchez van Ajax was geweldig. Bij Tottenham toch ook nooit meer dat niveau gehaald.

Ik juich dat ook wel toe hoor maar ga er niet zomaar vanuit dat hij dat niveau haalt.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 juli 2022 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2022 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Een nieuwe trainer wordt gewoon een tussenjaar. Dat kan iedereen wel niet willen, maar dat gaat zeker gewoon gebeuren.
Hoeft natuurlijk niet perse, maar wel afhankelijk van de beschikbare poppetjes.. ben wel bezorgd als bijv Martinez vertrek en rechtsachter.. middenveld en voorin zit het wel goed, s het al niet beter is met Bergwijn en eventueel brobbey.. middenveld en of ook voorin heb je Berghuis en Mo nog.. nee oprecht achterin ben ik het bangste voor...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 juli 2022 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2022 - 17:52 schreef remco k het volgende:

[..]

De sanchez van Ajax was geweldig. Bij Tottenham toch ook nooit meer dat niveau gehaald.

Ik juich dat ook wel toe hoor maar ga er niet zomaar vanuit dat hij dat niveau haalt.
Na 1 jaar was hij al vertrokken bij Ajax, nee dan zie ik het niet gebeuren dat hij graag terug komt, al hoeft hij bij Ajax niet te banken mits hij zijn niveau haalt
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 juli 2022 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2022 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Na 1 jaar was hij al vertrokken bij Ajax, nee dan zie ik het niet gebeuren dat hij graag terug komt, al hoeft hij bij Ajax niet te banken mits hij zijn niveau haalt
Na 1 jaar en een bod toen wat Ajax niet kon weigeren toen.. dat seizoen onder Bosz werden spelers plots enorm veel waard (finale el en Ajax voetbal) waardoor er verder gebouwd kon worden aan de toekomst..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juli 2022 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 00:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Na 1 jaar en een bod toen wat Ajax niet kon weigeren toen.. dat seizoen onder Bosz werden spelers plots enorm veel waard (finale el en Ajax voetbal) waardoor er verder gebouwd kon worden aan de toekomst..
Ik zou het ergens toe juichen maar lees hoe de transfer tot stand kwam, wie zegt dat hij terug wil naar Ajax?

https://www.ajaxlife.nl/articles/2017/8-augustus-2017/ajax-verkoopt-sanchez-voor-40miljoen-euro-aan-spurs#:~:text=Het%20is%20dan%20eindelijk%20officieel,miljoen%20euro%20in%20het%20verschiet.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 juli 2022 - 10:38   quote  deeplink  
Geen idee kerel of die wil of niet etc, maar het is wel iets wat ik persoonlijk toe zou juichen..
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 juli 2022 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2022 - 17:52 schreef remco k het volgende:

[..]

De sanchez van Ajax was geweldig. Bij Tottenham toch ook nooit meer dat niveau gehaald.

Ik juich dat ook wel toe hoor maar ga er niet zomaar vanuit dat hij dat niveau haalt.
Hoeveel spelers slagen in de PL vanuit de Eredivisie? Vrijwel niemand he
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 juli 2022 - 13:57   quote  deeplink  
Ajax kwam heel snel achter tegen Paderborn, maar staat met rust met 2-1 voor 2 goals van Mohammed Ihattaren.
Eide
 Eide - zaterdag 02 juli 2022 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 14:45 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]
FWlSviXX0AEFWyy?format=png&name=small
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2022 - 18:32   quote  deeplink  
Op zaterdag 9 juli oefent Ajax vanaf 14:00 uur tegen Lokomotiva Zagreb. Zes dagen later, op vrijdag 15 juli, is KAS Eupen vanaf 15:30 uur de tegenstander. Beide duels zijn live te volgen op Ziggo Sport.
Eide
 Eide - zaterdag 09 juli 2022 - 17:18   quote  deeplink  
Ajax heeft een besloten oefenduel met Lokomotiv Zagreb met 3-0 gewonnen.
Loetje
 Loetje - zondag 17 juli 2022 - 20:31   quote  deeplink  
Fabrizio Romano meld dat de transfer van Calvin Bassey afgerond is.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 18 juli 2022 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 09:04 schreef p111 het volgende:
Ik denk dat Ajax een goeie slag heeft geslagen door het risico te nemen met Mo.
Ik denk het ook :)
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 juli 2022 - 14:41   quote  deeplink  
Ben wel eens benieuwd naar jullie.

We zijn, mag ik tenminste hopen, allemaal Ajax fans. Hebben jullie nog specifiek clubs die je volgt of waar je een zwak voor hebt in NL of het buitenland? Zonder dat je er direct fan van bent?

Met mezelf te beginnen. Ik ben Ajacied in hart en nieren, maar altijd een zwak gehad voor Liverpool, Dortmund en Celtic. Als ze tegen Ajax spelen, heb ik er dan meteen helemaal niks mee. ;-)

In Nederland heb ik een zwak voor RKC en Den Bosch. Toen ik vroeger nog niet naar Ajax kon, was dat voor mij een ideale tussenoplossing. Woonde er precies tussenin.
Eide
 Eide - dinsdag 19 juli 2022 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 14:41 schreef Loetje het volgende:
Ben wel eens benieuwd naar jullie.

We zijn, mag ik tenminste hopen, allemaal Ajax fans. Hebben jullie nog specifiek clubs die je volgt of waar je een zwak voor hebt in NL of het buitenland? Zonder dat je er direct fan van bent?

Met mezelf te beginnen. Ik ben Ajacied in hart en nieren, maar altijd een zwak gehad voor Liverpool, Dortmund en Celtic. Als ze tegen Ajax spelen, heb ik er dan meteen helemaal niks mee. ;-)

In Nederland heb ik een zwak voor RKC en Den Bosch. Toen ik vroeger nog niet naar Ajax kon, was dat voor mij een ideale tussenoplossing. Woonde er precies tussenin.
Het buitenland boeit mij geen zier. Ik heb clubs met wie ik meer of minder affiniteit heb, maar er is er geen één waar ik speciaal de TV voor aanzet. Ik volg Ajax en Oranje. Alle anderen zijn concurrenten die mij werkelijk niets boeien.

In Nederland zelf idem eigenlijk.

Ik volg naast het voetbal het American Football waar ik momenteel een zwak heb voor de Bengals. Dat zit meer in speelstijl dan een emotionele verbondenheid. Met een andere coach en QB kan dat ook zomaar wisselen.
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2022 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 14:41 schreef Loetje het volgende:
Ben wel eens benieuwd naar jullie.

We zijn, mag ik tenminste hopen, allemaal Ajax fans. Hebben jullie nog specifiek clubs die je volgt of waar je een zwak voor hebt in NL of het buitenland? Zonder dat je er direct fan van bent?

Met mezelf te beginnen. Ik ben Ajacied in hart en nieren, maar altijd een zwak gehad voor Liverpool, Dortmund en Celtic. Als ze tegen Ajax spelen, heb ik er dan meteen helemaal niks mee. ;-)

In Nederland heb ik een zwak voor RKC en Den Bosch. Toen ik vroeger nog niet naar Ajax kon, was dat voor mij een ideale tussenoplossing. Woonde er precies tussenin.
Voor mij in Nederland louter en alleen Ajax en de amateurclub waar mijn zoontje voetbalt ;-/

In Europa al vanaf eind jaren 80 een bovengemiddelde interesse voor Ac Milan en Barcelona waarbij met name Barcelona en het beleid dat daar is gevoerd vanaf Cruijff tot aan het aanstellen van Rossel mij enorm heeft aangetrokken, zoveel geniale eigen jeugd wat daar doorkwam en met Messi daarbij is dat voetbal voor mij het beste dat er ooit gespeeld is onder Guardiola.

Verder volg ik Klopp en Guardiola als trainer om de doodeenvoudige reden dat die het leukste en mooiste voetbal spelen van dit moment.

Leuk aanvallend voetbal met veel passie is waarvoor ik de tv aanzet.

Ik kijk ook een stuk minder dan voorheen door de kids, en kies de wedstrijden dus uit.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 juli 2022 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 14:41 schreef Loetje het volgende:
Ben wel eens benieuwd naar jullie.

We zijn, mag ik tenminste hopen, allemaal Ajax fans. Hebben jullie nog specifiek clubs die je volgt of waar je een zwak voor hebt in NL of het buitenland? Zonder dat je er direct fan van bent?

Met mezelf te beginnen. Ik ben Ajacied in hart en nieren, maar altijd een zwak gehad voor Liverpool, Dortmund en Celtic. Als ze tegen Ajax spelen, heb ik er dan meteen helemaal niks mee. ;-)

In Nederland heb ik een zwak voor RKC en Den Bosch. Toen ik vroeger nog niet naar Ajax kon, was dat voor mij een ideale tussenoplossing. Woonde er precies tussenin.
Heracles en daar kwam ik als Ajacied wekelijks toen ze nog in de gouden gids divisie actief waren.. Na de promotie eigenlijk niet meer of nauwelijks geweest integenstelling tot heel veel andere Ajacieden die wekelijks nog in vak q zaten via via.

Buitenlandse clubs eigenlijk niet, ook al zou ik dolgraag nog wel een keer naar millwall willen..
Eide
 Eide - dinsdag 19 juli 2022 - 18:02   quote  deeplink  
Op die manier zijn er wel internationale duels die wel een keer zou willen bijwonen. De Old Firm bijvoorbeeld, of Inter tegen Milan. Dat heeftvook weer met beleving te maken, veel meer dan de clubs zelf.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 juli 2022 - 18:08   quote  deeplink  
Precies :) Inter tegen milan is ook wel een dingetje
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 juli 2022 - 18:37   quote  deeplink  
Ben van kinds af aan trouw aan Ajax terwijl mijn pa voor Feijenoord was.
Daarnaast een beetje voor NAC, in mindere mate Willem2.

Het Nederlands Elftal tijdens het EK of WK.
Kijk graag naar de topwedstrijden in de Premier League en de Spaanse competitie.
Heb een voorkeur voor Liverpool, Chelsea, Barcelona en Atletico.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 juli 2022 - 19:00   quote  deeplink  
0-1 voor Ajax door een strafschop van Tadic
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2022 - 19:04   quote  deeplink  
Waarom komt Schuurs nog in aanmerking voor de selectie van het eerste elftal?

Overigens vind ik dat Ajax de gehele voorbereiding matig voetbal speelt en alles behalve overtuigd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 juli 2022 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:04 schreef remco k het volgende:
Waarom komt Schuurs nog in aanmerking voor de selectie van het eerste elftal?

Overigens vind ik dat Ajax de gehele voorbereiding matig voetbal speelt en alles behalve overtuigd.
Klopt Schuurs weer drama, Wijndal red 2x goed.
Voor de rest blijft het onder het gemiddelde
Ze zijn duidelijk nog aan het oefenen
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 juli 2022 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 18:02 schreef Eide het volgende:
Op die manier zijn er wel internationale duels die wel een keer zou willen bijwonen. De Old Firm bijvoorbeeld, of Inter tegen Milan. Dat heeftvook weer met beleving te maken, veel meer dan de clubs zelf.
Ik heb de Old Firm mee mogen maken, omdat ik Celtic fans als vrienden heb. Tevens heb ik de Kohlenpotderby tussen Dortmund en Schalke mogen aanschouwen. Dat is wel even meer belevenis dan een Ajax - Feyenoord moet ik zeggen.

Liverpool - United moet de volgende worden.

De ultieme droom zou voor mij Boca - River zijn overigens.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 juli 2022 - 19:08   quote  deeplink  
1-1 in Oostenrijk. Achterin spelen Schuurs en Rensch toch wel heel erg matig hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2022 door Loetje --
Eide
 Eide - dinsdag 19 juli 2022 - 19:08   quote  deeplink  
Ajax oogbeschadigend slecht deze eerste helft tegen Salzburg. Dit lijkt werkelijk nergens op.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 juli 2022 - 19:08   quote  deeplink  
Ajax geeft wel echt enorme ruimtes weg hoor.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 juli 2022 - 19:12   quote  deeplink  
Mootje Kudus met 2-1, prima actie van Bergwijn. Die speelt samen met Wijndal nog wel aardig. Maar het houdt niet over
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 juli 2022 - 19:12   quote  deeplink  
Bergwijn laat soms wat moois zien over links, Kudus scoort weer net als van de week
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 juli 2022 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:12 schreef Loetje het volgende:
Mootje Kudus met 2-1, prima actie van Bergwijn. Die speelt samen met Wijndal nog wel aardig. Maar het houdt niet over
Die 3 springen er idd uit
Eide
 Eide - dinsdag 19 juli 2022 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:08 schreef Eide het volgende:
Ajax oogbeschadigend slecht deze eerste helft tegen Salzburg. Dit lijkt werkelijk nergens op.
Dit had ik eerder moeten schrijven want Ajax speelt plots een stuk beter. Zeker niet goed, wel beter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 juli 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Mis Timber achter in, Taylor en Berghuis spelen nog niet best
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 juli 2022 - 19:19   quote  deeplink  
Ajax met rust op 2-1. Wel is het zo dat toen Schreuder Tadic en Bergwijn om heeft gewisseld, het wat beter loopt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 juli 2022 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 - 19:19 schreef Loetje het volgende:
Ajax met rust op 2-1. Wel is het zo dat toen Schreuder Tadic en Bergwijn om heeft gewisseld, het wat beter loopt.
Wel een vreemd gezicht Tadic op rechts
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2022 - 19:36   quote  deeplink  
Er zit bij ons totaal geen voetbal in het middenveld. Dat het even wat beter oogt komt enkel en alleen door een gelukte actie van een aanvaller. Benieuwd of dat met Klaassen anders is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële kom de zomerstop door topic.









0.0089969