BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële kom de zomerstop door topic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 30 mei 2022 - 19:58   quote  deeplink  
En ondertussen wil die kut Ten Hag onze spelers kopen! Wat nou hart voor de club??? Opdonderen kale gek!
remco k
 remco k - maandag 30 mei 2022 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2022 - 19:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ondertussen wil die kut Ten Hag onze spelers kopen! Wat nou hart voor de club??? Opdonderen kale gek!
Misschien wel een vraag vanuit Ajax ook hè.

Misschien wel de kans om op een relatief makkelijke manier de absolute hoofdprijs voor timber te krijgen met nog twee jaar contract.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 mei 2022 - 21:29   quote  deeplink  
Ten Hag is ook aangesteld om een paar spelers (met name de toppers) van Ajax mee te nemen, in Engeland zien ze ook hoe Ajax de poulefase wint zonder puntverlies.

Een trainer bepaald niet alleen wie er aangekocht worden

En de verdediging van Manchester was brandhout dit seizoen, dus is de defensie prioriteit no.1 om aan te pakken.

Timber speelde een foutloos geweldig seizoen.

Nu is het aan Ajax om hem binnen te houden, ook gezien zijn leeftijd
AkaS
 AkaS - maandag 30 mei 2022 - 22:30   quote  deeplink  
Timber is gewoon weg.

wat mij meer zorgen baart is interesse in Koopmeiners. Dat lijkt mij toch niet het niveau waar Ajax zo graag naar toegroeit. Prima speler verder maar voor mij geen versterking.

Hoop wel dat er nu doorgeschakeld wordt zowel richting doorgroei eigen jeugd als noodzakelijke versterkingen middels aankopen. We hebben voorin sowieso snelheid en diepgang nodig. Hoop overigens ook dat Tadic nog goed genoeg is voor een seizoen, niet dat hij mag blijven staan vanwege de goede jaren maar het eigenlijk niet meer kan brengen....
nummer10
 nummer10 - maandag 30 mei 2022 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2022 - 21:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ten Hag is ook aangesteld om een paar spelers (met name de toppers) van Ajax mee te nemen, in Engeland zien ze ook hoe Ajax de poulefase wint zonder puntverlies.

Een trainer bepaald niet alleen wie er aangekocht worden

En de verdediging van Manchester was brandhout dit seizoen, dus is de defensie prioriteit no.1 om aan te pakken.

Timber speelde een foutloos geweldig seizoen.

Nu is het aan Ajax om hem binnen te houden, ook gezien zijn leeftijd
Volgens tenhag heeft de duurste verdediger daar een heel goed seizoen gespeeld.. dus mooi timber met rust laten haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 mei 2022 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2022 - 22:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Volgens tenhag heeft de duurste verdediger daar een heel goed seizoen gespeeld.. dus mooi timber met rust laten haha
Ik denk zo maar dat Timber niet naïef is, dat hij daarnaast Champions League wil spelen

Daarom hoop ik dat hij nog een jaar blijft en zijn contract verlengd anders loopt hij volgend jaar ook gratis de deur uit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 mei 2022 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2022 - 22:30 schreef AkaS het volgende:
Timber is gewoon weg.

wat mij meer zorgen baart is interesse in Koopmeiners. Dat lijkt mij toch niet het niveau waar Ajax zo graag naar toegroeit. Prima speler verder maar voor mij geen versterking.

Hoop wel dat er nu doorgeschakeld wordt zowel richting doorgroei eigen jeugd als noodzakelijke versterkingen middels aankopen. We hebben voorin sowieso snelheid en diepgang nodig. Hoop overigens ook dat Tadic nog goed genoeg is voor een seizoen, niet dat hij mag blijven staan vanwege de goede jaren maar het eigenlijk niet meer kan brengen....
Koopmeiners heeft een heel goed seizoen gedraaid bij Atalanta Bergamo.

Er wordt gesuggereerd dat hij de vervanger wordt voor Gravenbergh maar kan ook heel goed op de positie van Alvarez spelen.

Hij heeft zich het afgelopen jaar sterk verbetert, heeft ook een goede pass.
Is wellicht betaalbaar, stond op het lijstje van Overmars.

Maar zal ook op het lijstje van Schreuder staan.
Laat maar komen wat mij betreft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2022 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - dinsdag 31 mei 2022 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2022 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Koopmeiners heeft een heel goed seizoen gedraaid bij Atalanta Bergamo.

Er wordt gesuggereerd dat hij de vervanger wordt voor Gravenbergh maar kan ook heel goed op de positie van Alvarez spelen.

Hij heeft zich het afgelopen jaar sterk verbetert, heeft ook een goede pass.
Is wellicht betaalbaar, stond op het lijstje van Overmars.

Maar zal ook op het lijstje van Schreuder staan.
Laat maar komen wat mij betreft
Ik heb ook gelezen dat hij een goed debuutseizoen heeft gedraaid en dat hij op een lijstje van Overmars heeft gestaan. Maar de aankopen van Overmars waren lang niet altijd een schot in de roos. Ik vind hem een leuke voetballer maar is volgens mij geen topper die ons naar een hoger niveau zal tillen plus hij is volgens mij niet al te snel....
remco k
 remco k - dinsdag 31 mei 2022 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2022 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk zo maar dat Timber niet naïef is, dat hij daarnaast Champions League wil spelen

Daarom hoop ik dat hij nog een jaar blijft en zijn contract verlengd anders loopt hij volgend jaar ook gratis de deur uit
Die heeft nog een contract voor twee jaar en loopt dus volgend jaar niet gratis de deur uit.
Eide
 Eide - dinsdag 31 mei 2022 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2022 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk zo maar dat Timber niet naïef is, dat hij daarnaast Champions League wil spelen

Daarom hoop ik dat hij nog een jaar blijft en zijn contract verlengd anders loopt hij volgend jaar ook gratis de deur uit
Net als met Gravenberch is Ajax al ruim op tijd bezig met contractgesprekken. Dat doen ze met deze gasten beter dan met Nous is gebeurt, hoewel Ajax ook met Nous (en Onana) anderhalf a twee seizoenen in gesprek is geweest.
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 mei 2022 - 11:51   quote  deeplink  
Ajax speelt op 19 juli tegen Red Bull Salzburg in de voorbereiding.

Voor hun is dat zo'n beetje de afsluiting van de voorbereiding. Hoe dit bij Ajax zit, weet ik nog niet. Wedstrijd is in ieder geval toegevoegd
Eide
 Eide - dinsdag 31 mei 2022 - 12:06   quote  deeplink  
Van de site van de KNVB:

[...] Zowel de Eredivisie als de Keuken Kampioen Divisie beginnen in het weekend van 5-7 augustus 2022. Een week eerder wordt afgetrapt met de traditionele strijd om de Johan Cruijff Schaal. Vanwege het WK in Qatar (van 21 november tot en met 18 december 2022) zien de kalenders van de Nederlandse profcompetities er anders uit dan gebruikelijk.

[..]

Het eerste gedeelte van de competitie eindigt voor de Eredivisie in het weekend van 11-13 november 2022, een week voor de start van het WK. De Eredivisie hervat vervolgens weer in het weekend van 6-8 januari 2023, zo’n drie weken na afloop van het WK. Voor de Keuken Kampioen Divisie eindigt het eerste gedeelte van de competitie op 18 november 2022. Na een rustperiode van twee weken vinden vervolgens twee speelrondes plaats (11 en 16 december 2022). Na opnieuw een rustperiode van twee weken gaat de Keuken Kampioen Divisie verder op vrijdag 6 januari 2023.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2022 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 mei 2022 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2022 - 10:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Net als met Gravenberch is Ajax al ruim op tijd bezig met contractgesprekken. Dat doen ze met deze gasten beter dan met Nous is gebeurt, hoewel Ajax ook met Nous (en Onana) anderhalf a twee seizoenen in gesprek is geweest.
Laten we het hopen dat ze hem binnen board houden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 mei 2022 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2022 - 10:04 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik heb ook gelezen dat hij een goed debuutseizoen heeft gedraaid en dat hij op een lijstje van Overmars heeft gestaan. Maar de aankopen van Overmars waren lang niet altijd een schot in de roos. Ik vind hem een leuke voetballer maar is volgens mij geen topper die ons naar een hoger niveau zal tillen plus hij is volgens mij niet al te snel....
Het is wel een international, maar je hebt gelijk dat hij niet snel oogt
Eide
 Eide - donderdag 02 juni 2022 - 11:13   quote  deeplink  
Het is natuurlijk "silly season" in de komkommertijd richting de transferperiode. Elke dag lees je gekke dingen. Opvallend is wel dat er sterker wordende geruchten zijn dat Timber serieus overweegt bij Ajax te blijven. Hij heeft recent zelf aangegeven niet uitgeleerd te zijn bij Ajax en dat hij vooral veel wil spelen en UCL ambieert. Daarnaast gaat het hem ook om zijn plek bij het Nederlands Elftal. Z'n basisplaats en positie bij Ajax garanderen hem een plek in de WK selectie. Een transfer brengt ook op dat vlak onzekerheid met zich mee.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 juni 2022 - 11:23   quote  deeplink  
Het lijstje met verkoop wint het vooralsnog duidelijk van de inkoop. ;-)

Echt benieuwd hoe Huntelaar en Hamstra deze window door gaan komen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 juni 2022 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2022 - 12:06 schreef Eide het volgende:
Van de site van de KNVB:

[...] Zowel de Eredivisie als de Keuken Kampioen Divisie beginnen in het weekend van 5-7 augustus 2022. Een week eerder wordt afgetrapt met de traditionele strijd om de Johan Cruijff Schaal. Vanwege het WK in Qatar (van 21 november tot en met 18 december 2022) zien de kalenders van de Nederlandse profcompetities er anders uit dan gebruikelijk.

[..]

Het eerste gedeelte van de competitie eindigt voor de Eredivisie in het weekend van 11-13 november 2022, een week voor de start van het WK. De Eredivisie hervat vervolgens weer in het weekend van 6-8 januari 2023, zo’n drie weken na afloop van het WK. Voor de Keuken Kampioen Divisie eindigt het eerste gedeelte van de competitie op 18 november 2022. Na een rustperiode van twee weken vinden vervolgens twee speelrondes plaats (11 en 16 december 2022). Na opnieuw een rustperiode van twee weken gaat de Keuken Kampioen Divisie verder op vrijdag 6 januari 2023.
Onzinnige kut WK tussendoor!
Eide
 Eide - woensdag 15 juni 2022 - 10:06   quote  deeplink  
De KNVB heeft het conceptprogramma voor het seizoen 2022/23 goed publiceerde. Ajax speelt op 6 augustus de eerste wedstrijd tegen Fortuna. 18 september is de eerste topper tegen AZ. 22 januari 2023 staat pas de eerste klassieker op het programma.

Ajax opent het seizoen natuurlijk een week voor de competitiestart met de Johan Cruijff Schaal. Deze pot wordt op 30 juli.

De wedstrijden op zaterdag 16:30 en zondag 20:00 blijven. Vooral die laatste is een vreselijke hoerentijdstip.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 juni 2022 - 10:57   quote  deeplink  
Laatste 5 wedstrijden:
PSV - Ajax
Ajax - AZ
FC Groningen - Ajax
Ajax - FC Utrecht
FC Twente - Ajax

Holy shit!
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 juni 2022 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 10:57 schreef Loetje het volgende:
Laatste 5 wedstrijden:
PSV - Ajax
Ajax - AZ
FC Groningen - Ajax
Ajax - FC Utrecht
FC Twente - Ajax

Holy shit!
Voor de tijd staan we al straat lengtes voor joh, no panic hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 juni 2022 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 10:57 schreef Loetje het volgende:
Laatste 5 wedstrijden:
PSV - Ajax
Ajax - AZ
FC Groningen - Ajax
Ajax - FC Utrecht
FC Twente - Ajax

Holy shit!
Zegt dat wel, dit is niet in ons voordeel.
Betekent dit dat het ook lastig wordt aan het eind vd competitie of maakt het niet uit?
Loetje
 Loetje - woensdag 15 juni 2022 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 11:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zegt dat wel, dit is niet in ons voordeel.
Betekent dit dat het ook lastig wordt aan het eind vd competitie of maakt het niet uit?
Gewoon zorgen dat je wat marge hebt tegen die tijd. Anders redt je het niet.
remco k
 remco k - woensdag 15 juni 2022 - 14:17   quote  deeplink  
Ach waarom red je dat niet. Ajax wint de top wedstrijden juist vaak en is dan vaak op z’n best.
Eide
 Eide - woensdag 15 juni 2022 - 14:45   quote  deeplink  
FVSufVtXsAAOEAd?format=jpg&name=large
p111
 p111 - woensdag 15 juni 2022 - 14:50   quote  deeplink  
Lijkt wel doorgestoken kaart !!! Ajax mag niet weer kampioen worden.
Eide
 Eide - woensdag 15 juni 2022 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 14:50 schreef p111 het volgende:
Lijkt wel doorgestoken kaart !!! Ajax mag niet weer kampioen worden.
De keerzijde van dat argument is dat Ajax met een eenvoudig programma de competitie al kan beslissen voor de lastige potjes komen. Het is maar net hoe je het bekijkt.

De afgelopen 10 seizoenen (muv 2019/20) waren (2e plaats +1 punt) respectievelijk 82, 73, 84, 80, 80, 82, 72, 77 en 70 punten voldoende om kampioen te worden. Je hebt dus gemiddeld 78 punten nodig om kampioen te worden.

Die rekensom is natuurlijk hartstikke mank, maar het punt is dat als je aan de 80 punten komt je normaliter wel zo'n beetje bent. Over 34 wedstrijden betekent dat je met 27 gewonnen wedstrijden eigenlijk altijd kampioen bent. Je mag dus normaliter 7 wedstrijden verkloten met een gelijkspel of verlies en dan ben je er nog.

Kortom, een zware periode aan het einde van een seizoen maakt eigenlijk niets uit, zolang je dan het makkelijkere deel maar goed doorkomt.
remco k
 remco k - woensdag 15 juni 2022 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 14:45 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax is vergeten Cambuur uit in het schema op te nemen.

Cambuur reageerde grappig met de vraag om de wedstrijd maar met 9-0 af te doen.
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2022 - 16:38   quote  deeplink  
Ajax plant twee nieuwe oefenwedstrijden in

De twee wedstrijden worden afgewerkt op het complex van Quick '20 uit Oldenzaal. In het nabijgelegen De Lutte verblijft Ajax tussen 27 juni en 2 juli voor een trainingskamp ter voorbereiding op het nieuwe seizoen. SV Meppen, de nummer twaalf van het afgelopen seizoen in de 3. Bundesliga, is op 28 juni om 18.00 uur de eerste tegenstander. Op 2 juli om 13.00 uur sluit Ajax het trainingskamp af tegen Paderborn, dat in de 2. Bundesliga als zevende eindigde.

Aanvankelijk hoopte Ajax ook tegen het Belgische AA Gent te oefenen, maar door die ontmoeting kan een streep. Een negatief advies van de Gentse lokale politie maakte dat er uiteindelijk geen toestemming is gegeven voor de oefenwedstrijd. Dat meldde Het Nieuwsblad vrijdagochtend. Ajax oefent op 19 juli in Oostenrijk tegen Red Bull Salzburg en zal in een lader stadium het verdere oefenprogramma bekendmaken.
Bron
Eide
 Eide - maandag 27 juni 2022 - 05:45   quote  deeplink  
FWBOs_LXoAIbJ-Q?format=png&name=small
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 juni 2022 - 10:09   quote  deeplink  
Je was vroeg op Eide! :-)
nummer10
 nummer10 - maandag 27 juni 2022 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 10:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Je was vroeg op Eide! :-)
Of erg laat gaan slapen :P
Eide
 Eide - maandag 27 juni 2022 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 10:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Je was vroeg op Eide! :-)
Ik zat al in de bus. Het wekkertje gaat normaliter om 05:00. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2022 door Eide --
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 juni 2022 - 19:08   quote  deeplink  
Ajax op dit moment met 3-0 voor met rust tegen Meppen.

2x Hansen, 1x Rasmussen en een ontketende Mohamed Ihattaren. Wat oogt die fit.

Ajax vooral met jeugd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2022 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 juni 2022 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 16:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zat al in de bus. Het wekkertje gaat normaliter om 05:00. :)
Jeminee, da's echt vroeg,en dan direct aan Ajax denken :-)
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2022 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 19:08 schreef Loetje het volgende:
Ajax op dit moment met 3-0 voor met rust tegen Meppen.

2x Hansen, 1x Rasmussen en een ontketende Mohamed Ihattaren. Wat oogt die fit.

Ajax vooral met jeugd.
Ihataren oogt wel fitter. Maar kom op zeg, die is er toch nog echt niet.

Met name unuvar erg goed en balvast. Hansen ook prima begonnen aan de voorbereiding.
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 juni 2022 - 21:04   quote  deeplink  
Schreuder zei nog iets ober Antony. Doe blessure duurt aanzienlijk langer dan verwacht en verwacht hem er pas aan het einde van de voorbereiding bij
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 juni 2022 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ihataren oogt wel fitter. Maar kom op zeg, die is er toch nog echt niet.

Met name unuvar erg goed en balvast. Hansen ook prima begonnen aan de voorbereiding.
Die oogt voor zijn doen echt wel fit en je haalt er aan alles wel uit dat die een hele zomer flink doorgetraind heeft.

Dat iemand gaandeweg een eerste oefenwedstrijd dan wat futloos wordt, vind ik niet raar.

Die maakt echt stappen en heb er echt steeds meer hoop op dat die er straks bij is als we starten tegen PSV.
Eide
 Eide - dinsdag 28 juni 2022 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 21:04 schreef Loetje het volgende:
Schreuder zei nog iets ober Antony. Doe blessure duurt aanzienlijk langer dan verwacht en verwacht hem er pas aan het einde van de voorbereiding bij
Sowieso sluiten de internationals pas later aan omdat die in juni nog gespeeld hebben.
Eide
 Eide - dinsdag 28 juni 2022 - 21:16   quote  deeplink  
Unuvar en Hanssen zitten wel op een belangrijk moment in hun carrière. Ze moeten dit seizoen wel het perspectief op Ajax 1 gaan krijgen zoals Taylor dat eind vorig seizoen kreeg. Ze zijn veelbelovend begonnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 juni 2022 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 21:16 schreef Eide het volgende:
Unuvar en Hanssen zitten wel op een belangrijk moment in hun carrière. Ze moeten dit seizoen wel het perspectief op Ajax 1 gaan krijgen zoals Taylor dat eind vorig seizoen kreeg. Ze zijn veelbelovend begonnen.
Klinkt goed, heb het jammer genoeg niet gezien
Loetje
 Loetje - woensdag 29 juni 2022 - 08:29   quote  deeplink  
Ajax is niet voornemens een nieuwe doelman aan te schaffen trouwens. Ajax denkt het dus opnieuw te kunnen doen met Pasveer, Stekelenburg en Gorter.
p111
 p111 - woensdag 29 juni 2022 - 09:04   quote  deeplink  
Ik denk dat Steek eerste doelman word en Pasveer tweede en Gorter misschien word verhuurd.
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 juni 2022 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 09:04 schreef p111 het volgende:
Ik denk dat Steek eerste doelman word en Pasveer tweede en Gorter misschien word verhuurd.
Dat mag ik toch niet hopen...
remco k
 remco k - woensdag 29 juni 2022 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 21:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die oogt voor zijn doen echt wel fit en je haalt er aan alles wel uit dat die een hele zomer flink doorgetraind heeft.

Dat iemand gaandeweg een eerste oefenwedstrijd dan wat futloos wordt, vind ik niet raar.

Die maakt echt stappen en heb er echt steeds meer hoop op dat die er straks bij is als we starten tegen PSV.
Helemaal eens, maar ontketend vind ik wel heel erg overdreven.
Loetje
 Loetje - woensdag 29 juni 2022 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 09:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar ontketend vind ik wel heel erg overdreven.
Vond hem gister in de eerste helft echt heel goed, samen met Unuvar, Hansen en Fitz-Jim. Die vonden elkaar wel zo makkelijk
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 juni 2022 - 11:16   quote  deeplink  
Ben zaterdag ook benieuwd.. ben er bij in Oldenzaal..
remco k
 remco k - woensdag 29 juni 2022 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 10:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vond hem gister in de eerste helft echt heel goed, samen met Unuvar, Hansen en Fitz-Jim. Die vonden elkaar wel zo makkelijk
Er ging ook gewoon nog een hele hoop mis, en je speelt niet tegen heel veel tegenstand hè.

Dadelijk gaan de verwachtingen echt veel te hoog worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 29 juni 2022 - 18:41   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat er na vrijdag 1 juli staat te gebeuren wat betreft aan en verkoop
Loetje
 Loetje - donderdag 30 juni 2022 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2022 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Er ging ook gewoon nog een hele hoop mis, en je speelt niet tegen heel veel tegenstand hè.

Dadelijk gaan de verwachtingen echt veel te hoog worden.
Het heeft mij helemaal niets te maken of er wat fout gaat, niks te maken met een tegenstander. Maar dat ik een Ihattaren zie die totaal veranderd is. Fitter oogt, plezier heeft en gewoon goede dingen met een bal doet.

Dat kijkt zeer aangenaam weg en heeft voor mij niks met verwachtingen te maken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juni 2022 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 01:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het heeft mij helemaal niets te maken of er wat fout gaat, niks te maken met een tegenstander. Maar dat ik een Ihattaren zie die totaal veranderd is. Fitter oogt, plezier heeft en gewoon goede dingen met een bal doet.

Dat kijkt zeer aangenaam weg en heeft voor mij niks met verwachtingen te maken
Gisteren wat beelden gezien, idd was Ihattaren een lust voor het oog.
Zo vroeg al fit, nu nog wedstrijdfit worden liet Schreuder weten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële kom de zomerstop door topic.









0.0122840