BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Houdt het nooit op?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 27 mei 2008 - 11:50   quote  deeplink  
Op één der buurforums, is het nog steeds gesprek van de dag: Amanda en Brian.
Haar verleden, haar moeder, het criminele..
Brian wordt op zo een vernederende manier gepersifleerd.
Evenals zijn naasten. En ook daar wordt de suggestie gewekt dat de hele familie crimineel is.
Wanneer laten ze die mensen eens met rust? Wanneer zullen ze de wet op privacy respecteren?
De ex-bewoners zijn GEEN eigendom van de streamers/kijkers..Tenminste niet meer.........
janeke
 janeke - dinsdag 27 mei 2008 - 12:05   quote  deeplink  
het si te zieleig voor worden
mensen hebben hun hobby van gemaakt
om het verleden van amanda enbrian uit te spitten
en weet je wat het mooiste is
voor de echte criminelen sluiten ze de ogen
en bombaderen brian tot crimineel
foto s van mensen die amanda s moeder konden zijn
de nummer van de paal van het graf vader
echt en niemand die daar zegt he dit gaat te ver
en waarom eigenlijk
ik zie niets anders dan ordinaire jaloezie
in deze mensen
headliner@ciska
 headliner@ciska - dinsdag 27 mei 2008 - 14:11   quote  deeplink  
ik zou zeggen moeder van amanda doe aangifte en doe ze een recht zaak aan dan houd het mischien op of niet op reageren maar het zijn steeds dezelfde die het doen sporen echt niet
Elske
 Elske - dinsdag 27 mei 2008 - 14:14   quote  deeplink  
het was te verwachten dat de No-lifers met modder zouden gaan gooien als Huub niet zou winnen...... Jaap durven ze niet aan te pakken, want dat is de vriend van Huub....... Ik hoop echt dat er iemand van de Brian en Amanda's kant maatregelen gaat nemen, want 1 ding is zeker":

ZIEK ZIJN ZE OP DIE SITE !!!!!
pauline
 pauline - dinsdag 27 mei 2008 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 14:14 schreef Elske het volgende:
het was te verwachten dat de No-lifers met modder zouden gaan gooien als Huub niet zou winnen...... Jaap durven ze niet aan te pakken, want dat is de vriend van Huub....... Ik hoop echt dat er iemand van de Brian en Amanda's kant maatregelen gaat nemen, want 1 ding is zeker":

ZIEK ZIJN ZE OP DIE SITE !!!!!
waarom nu weer nowlive elske bedenk jij dat nu?
Zie het zo ,, op fok vol en nowlive word gepost door veel mensen die het niet zo hoog op hadden met amanda en brian, dus komt daar ( niet door de moderators) veel negatieve berichtgeving uit voort... Hier op headliner zijn ze over het algemeen huub haters dus hier komt alles wat maar negatief gevonden kan worden over huub.. dus zo ziek als je hun vind zo ziek ben je zelf dus ook.
pauline
 pauline - dinsdag 27 mei 2008 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 11:50 schreef seya@headliner het volgende:
Op één der buurforums, is het nog steeds gesprek van de dag: Amanda en Brian.
Haar verleden, haar moeder, het criminele..
Brian wordt op zo een vernederende manier gepersifleerd.
Evenals zijn naasten. En ook daar wordt de suggestie gewekt dat de hele familie crimineel is.
Wanneer laten ze die mensen eens met rust? Wanneer zullen ze de wet op privacy respecteren?
De ex-bewoners zijn GEEN eigendom van de streamers/kijkers..Tenminste niet meer.........
ik begrijp je woede ook wel seya, het is ook belachelijk, maar stel je nu eens voor dat huub zijn moeder nooit in de villa wilde komen en ook niet op camera, en in het geruchten circuit werd geklets over een eventuele criminele moeder wat had er hier dan gestaan op headliner, of hadden jullie er dan geen mening over gehad...
En de privacy wet is hier niet van toepassing..
Dus seya denk nu eens na en spiegel het naar jezelf..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 27 mei 2008 - 15:02   quote  deeplink  
ohw shit it's back
trapper
 trapper - dinsdag 27 mei 2008 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 14:35 schreef pauline het volgende:

[..]

ik begrijp je woede ook wel seya, het is ook belachelijk, maar stel je nu eens voor dat huub zijn moeder nooit in de villa wilde komen en ook niet op camera, en in het geruchten circuit werd geklets over een eventuele criminele moeder wat had er hier dan gestaan op headliner, of hadden jullie er dan geen mening over gehad...
En de privacy wet is hier niet van toepassing..
Dus seya denk nu eens na en spiegel het naar jezelf..
oke pauline, waarom dan alleen over amanda haar moeder, de vader van jaap is ook nooit in beeld geweest of in de villa. Daar hoor je niemand over, het is puur modder gooien naar amanda en brian en niet omdat haar moeder nooit geweest is.
pauline
 pauline - dinsdag 27 mei 2008 - 16:26   quote  deeplink  
ach ja trapper, hier word toch ook alleen maar met modder gegooid naar huub claire en de beide familie's dus wat is er anders aan?? Op veel site's zijn tegenstanders van amanda en brian dus daar worden ze ook door het sluik gehaald, net zoals huub hier door het slijk wordt gehaald..
En het geval amanda met haar moeder, ja dat is een verhaal apart. er zijn mensen die iets weten van amanda en haar familie en dat naar buiten hebben gebracht. en de verhalen groeien alleen maar..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 27 mei 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 16:26 schreef pauline het volgende:
ach ja trapper, hier word toch ook alleen maar met modder gegooid naar huub claire en de beide familie's dus wat is er anders aan?? Op veel site's zijn tegenstanders van amanda en brian dus daar worden ze ook door het sluik gehaald, net zoals huub hier door het slijk wordt gehaald..
En het geval amanda met haar moeder, ja dat is een verhaal apart. er zijn mensen die iets weten van amanda en haar familie en dat naar buiten hebben gebracht. en de verhalen groeien alleen maar..
huub was de speler en heb jij hier ergens gelezen dat we huub zijn verleden eens gingen uitpluizen??? nee dacht het niet. en ook de families van huub en claire hebben we niet naar hun verleden gezocht. waarom niet? omdat het niet om iemands verleden ging. maar om dat ze zich met het spel bemoeide werd daar kritiek over gegeven. Er zijn géén mensen bij NL die iets over Amanda haar moeder weten want ze zoeken nog steeds naar een foto van haar moeder en blijven uitzoeken waar haar moeder misschien een fout gemaakt heeft of wat ze nu doet. en dan nog over Amanda's vader nog maar te zwijgen zelfs het graf nr. moest vermeld worden bij No Live. hoe ziek ben je als je zover gaat.
pauline
 pauline - dinsdag 27 mei 2008 - 16:51   quote  deeplink  
bull amanda haar familie heeft gewoon een duister verleden, draai het gewoon om.. jij verklaart dus dat als er bij huub iets gevonden was over hem of zijn familie jullie niet hadden willen achterhalen om dat tegen hem te gebruiken? gelul en dat weet je zelf ook..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 27 mei 2008 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 16:51 schreef pauline het volgende:
bull amanda haar familie heeft gewoon een duister verleden, draai het gewoon om.. jij verklaart dus dat als er bij huub iets gevonden was over hem of zijn familie jullie niet hadden willen achterhalen om dat tegen hem te gebruiken? gelul en dat weet je zelf ook..
wij hebben niet eens gezocht naar een verleden van iemand omdat wij niet zo ziek zijn. en het gelul komt van jou en je NL vriendjes.
pauline
 pauline - dinsdag 27 mei 2008 - 16:55   quote  deeplink  
nee hoor moha jij bent nu typisch het voorbeeld van ,,, verbeter de wereld, begin bij jezelf, je weet niet eens meer wat voor rotzooi uit jou toetsenbord is gekomen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 27 mei 2008 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 16:55 schreef pauline het volgende:
nee hoor moha jij bent nu typisch het voorbeeld van ,,, verbeter de wereld, begin bij jezelf, je weet niet eens meer wat voor rotzooi uit jou toetsenbord is gekomen
je mag mij quoten en laten zien wat voor rotzooi uit mijn toetsenbord gekomen is, je begint nu helemaal onzin uit te kramen.
draakje
 draakje - dinsdag 27 mei 2008 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 16:51 schreef pauline het volgende:
bull amanda haar familie heeft gewoon een duister verleden, draai het gewoon om.. jij verklaart dus dat als er bij huub iets gevonden was over hem of zijn familie jullie niet hadden willen achterhalen om dat tegen hem te gebruiken? gelul en dat weet je zelf ook..
Plien, we zijn zo langzamerhand een beetje doodgegooid met je commentaar vol spelfouten. Het spel is voorbij. Accepteer je nederlaag. Wees een grote meid ...
pauline
 pauline - dinsdag 27 mei 2008 - 17:01   quote  deeplink  
draakje begrijpt het ook al niet meer helemaal, ik heb geen nederlaag geleden dat is nog mooier..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 27 mei 2008 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 17:01 schreef pauline het volgende:
draakje begrijpt het ook al niet meer helemaal, ik heb geen nederlaag geleden dat is nog mooier..
draakje begrijpt het maar al te goed jij hoort bij die sekte die het verleden van mensen uitzoeken en die sekte was/is voor huub en tja die werd als 1e naar huis gestuurd, dus tis een nederlaag ja maar ik wacht nog steeds op een quote van mij wat voor rotzooi ik uit mijn toetsenbord heb laten komen. en we hebben het nog steeds over iemands verleden uitzoeken he.
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 27 mei 2008 - 17:17   quote  deeplink  
Pauline, bedenkt eens hoe het zou zijn als een familielid van jou in de kooi zou zitten en je hele familie wordt uitgeplozen en op het internet zwart gemaakt. Hoe zou jij dat vinden ??

Ik vind het gewoon niet kunnen. En de kooi is allang voorbij, dus het boek is dicht. Overigens zijn het enkel speculatie's, concrete bewijzen heb ik nog niet gezien.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 27 mei 2008 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 17:17 schreef Bigfoot het volgende:
Pauline, bedenkt eens hoe het zou zijn als een familielid van jou in de kooi zou zitten en je hele familie wordt uitgeplozen en op het internet zwart gemaakt. Hoe zou jij dat vinden ??

Ik vind het gewoon niet kunnen. En de kooi is allang voorbij, dus het boek is dicht. Overigens zijn het enkel speculatie's, concrete bewijzen heb ik nog niet gezien.
paul...ine is ff bezig zoeken naar wat voor rotzooi uit mijn toetsenbord is gekomen alsof ik in mensen hun verleden zou willen zoeken .... mja het spreekwoord zegt het al zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 27 mei 2008 - 17:30   quote  deeplink  
Nou dan kunnen we lang wachten Moha.........................
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 27 mei 2008 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 17:30 schreef Bigfoot het volgende:
Nou dan kunnen we lang wachten Moha.........................
ja idd en als paul...ine straks weer hier komt dan word hier niet meer op gereageerd ik weet inmiddels hoe paul...ine te werk gaat.
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 27 mei 2008 - 17:39   quote  deeplink  
En hij/zij begon net aardig te worden........zucht..............
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 27 mei 2008 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 17:39 schreef Bigfoot het volgende:
En hij/zij begon net aardig te worden........zucht..............
tja het ware aardje komt bij paul...ine dan toch weer omhoog he
headliner@ciska
 headliner@ciska - dinsdag 27 mei 2008 - 19:10   quote  deeplink  
laten we het gewoon op paul houden want zo heet het ventje
johan13
 johan13 - dinsdag 27 mei 2008 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 16:51 schreef pauline het volgende:
bull amanda haar familie heeft gewoon een duister verleden, draai het gewoon om.. jij verklaart dus dat als er bij huub iets gevonden was over hem of zijn familie jullie niet hadden willen achterhalen om dat tegen hem te gebruiken? gelul en dat weet je zelf ook..
voor een advocaat geen slimme opmerking, deze kan mooi in het rijtje van laster en smaad en de lijst wordt alleen maar groter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2008 door johan13 --
pauline
 pauline - dinsdag 27 mei 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 17:23 schreef moha het volgende:

[..]

paul...ine is ff bezig zoeken naar wat voor rotzooi uit mijn toetsenbord is gekomen alsof ik in mensen hun verleden zou willen zoeken .... mja het spreekwoord zegt het al zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
heb niets gezegd over dat jij spit in het verleden,, maar je woordenschat ten opzichte van bepaalde bewoners huub en claire. Maar heb nog geen antwoord op mijn vraag.

Stel dat er zou worden vermoed dat er iets met het verleden van huub aan de hand zou zijn, zou het dan een mogelijkheid zijn dat er hier over zou worden gespeculeerd??
Milou
 Milou - dinsdag 27 mei 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Pauline/ Nightshift is zo sensatie belust en denkt ook ales te weten over internet!
Ten eerste kan er wel degelijk wat aan gedaan worden aan zulke dingen op internet, maar dan moet je er aandacht aan geven en een advocaat nemen, en als de tegenpartij daar geen behoefte aan heeft en ze die lui gewoon laten kletsen dan houd het op!!!

Hier op deze site word niet gezocht naar het verleden van ex bewoners en dat is op andere sites wel anders, en de haat is daar ook echt tegen de persoon gericht, en niet alleen op forums maar word ook in werkelijkheid in het echte leven geuit en tot uitwerking gebracht en daar zijn ze nog trots op ook, dan ben je pas ziek.

Er is niks crimineels bij Brian en zijn familie/gezin, ook al willen ze dat graag over laten komen van wel....het is niet zo!!! Hard werkende mensen niets meer en niets minder, en als ik bepaalde dingen zie staan dan moet ik bijna lachen hoe ze er op komen zeg, en hoe ze het verzinnen. Ik weet nu maar al te goed wat het spreekwoord "van een mug een olifant maken" betekend :)
En daar is NL de grootste van en zo zijn er nog wat die wat kleiner zijn.

De moeder van Brian zat wel in bonaire en is overkomen om die dag in de kooi te komen en is toen ook weer terug gegaan om daarna voor goed naar Nederland te komen. Zo 1 leugen al weer opgehelderd! Brian heeft nooit gerookt dan alleen een sigaar en drugs heeft Brian nog nooit gebruikt. Zo tweede leugen opgehelderd!

Brian heeft echt zijn HBO diploma en is ICT-er, tja niks via internet of wat dan ook. Zo derde al weer opgehelderd!
Ook America met zijn tennis is te ophelderen maar dat is té privé dus dat schrijf ik niet, maar de sugesties die er zijn kloppen voor geen meter!
Alle bullshit met en over John de Mol met contacten en familie enz...1 grote onzin is dat en Brian kende Natasia niet voor de gouden kooi.

En zo zijn er nog veel meer die op te helderen zijn maar dat willen ze juist niet, dus laat ze dan maar mensen tot op het bot afmaken met woorden, speculaties, hersenspinsels, mailtjes sturen naar instanties enz.

Hier word alleen over Huub gesproken zoals ze hem gezien hebben op streams, en niet zijn privé alhoewel dat ook zou kunnen hoor, want het mishandelen van een taxichaffeur in de party zit waarheid in want Huub had er over met vriend Ben in de kooi, en over zijn moeder zijn er ook dingen maar dat word niet gebruikt en hebben deze fans ook een behoefte aan, dat is al zo vaak gebleken, anders had hier wel een topic gestaan over duisterenzaken.

En als hier gegraven gaat worden in het verleden van andere bewoners dan zou dat puur uit kwaadheid naar boven komen omdat er bewust op Nl 2 mensen volledig worden afgemaakt en kapot gemaakt en dat zet kwaad bloed maar dat hebben ze zelf niet door hoeveel haat ze er mee zaaien.En dan zeggen ze wat van brian en Amanda :o ????

Kijk eens hoe ze met Jaap om gaan....
zo kan hij dood vallen, en zo is hij geliefd want dan is het voor Huub, maar om Jaap zelf gaat het echt niet hoor. Want als je smst op iemand die je niet moet, maar je doet het omdat je Brian zo haat, waar ben je dan mee bezig zeg?!

Ik hoop oprecht dat Jaap beseft dat hij helemaal niet zo welkom is op NL als dat ze doen laten overkomen, echte Jaap fans zeg dit vaak genoeg tegen Jaap zelf, want zo is het wel...Jaap kan het zelf en zonder NL en Huub.
pauline
 pauline - dinsdag 27 mei 2008 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 20:50 schreef Milou het volgende:
Pauline/ Nightshift is zo sensatie belust en denkt ook ales te weten over internet!
Ten eerste kan er wel degelijk wat aan gedaan worden aan zulke dingen op internet, maar dan moet je er aandacht aan geven en een advocaat nemen, en als de tegenpartij daar geen behoefte aan heeft en ze die lui gewoon laten kletsen dan houd het op!!!

Nee op de inhoudelijke teksten word niet uitgegaan van waarheden enkel op de perspectie van een lezer

Hier op deze site word niet gezocht naar het verleden van ex bewoners en dat is op andere sites wel anders, en de haat is daar ook echt tegen de persoon gericht, en niet alleen op forums maar word ook in werkelijkheid in het echte leven geuit en tot uitwerking gebracht en daar zijn ze nog trots op ook, dan ben je pas ziek.

ten eerste praat je over mij in de wij vorm.
Ik stel alllen maar vast dat indien er iets zou zijn uit het verleden van huub er hier wel degelijk over zou worden gespeculeerd.

Er is niks crimineels bij Brian en zijn familie/gezin, ook al willen ze dat graag over laten komen van wel....het is niet zo!!! Hard werkende mensen niets meer en niets minder, en als ik bepaalde dingen zie staan dan moet ik bijna lachen hoe ze er op komen zeg, en hoe ze het verzinnen. Ik weet nu maar al te goed wat het spreekwoord "van een mug een olifant maken" betekend :)
En daar is NL de grootste van en zo zijn er nog wat die wat kleiner zijn.

Ik persoonlijk heb nooit het woord crimineel gebruikt, alleen heeft het voorkomen van een kenneth ervoor gezorgd dat veel mensen de gedachten kregen dat kenneth puur tuig is. Alleen al de reactie op de finale, toonde aan dat hij bijna door het lint ging, opzichzelf niet crimineel echter zet het je wel aan het denken.

De moeder van Brian zat wel in bonaire en is overkomen om die dag in de kooi te komen en is toen ook weer terug gegaan om daarna voor goed naar Nederland te komen. Zo 1 leugen al weer opgehelderd! Brian heeft nooit gerookt dan alleen een sigaar en drugs heeft Brian nog nooit gebruikt. Zo tweede leugen opgehelderd!

Weet niet waar je het over hebt,, dat zullen speculaties zijn van forummers, waar geen verantwoording voor

Brian heeft echt zijn HBO diploma en is ICT-er, tja niks via internet of wat dan ook. Zo derde al weer opgehelderd!
Ook America met zijn tennis is te ophelderen maar dat is té privé dus dat schrijf ik niet, maar de sugesties die er zijn kloppen voor geen meter!
Alle bullshit met en over John de Mol met contacten en familie enz...1 grote onzin is dat en Brian kende Natasia niet voor de gouden kooi.

zijn dezelfde speculaties die over huub rondgingen ,, hier en op andere fora

En zo zijn er nog veel meer die op te helderen zijn maar dat willen ze juist niet, dus laat ze dan maar mensen tot op het bot afmaken met woorden, speculaties, hersenspinsels, mailtjes sturen naar instanties enz.

van leugens heeft toch niemand last, brian kent zichzelf toch, dus als hij niets te verbergen heeft dan is er toch niets aan de hand

Hier word alleen over Huub gesproken zoals ze hem gezien hebben op streams, en niet zijn privé alhoewel dat ook zou kunnen hoor, want het mishandelen van een taxichaffeur in de party zit waarheid in want Huub had er over met vriend Ben in de kooi, en over zijn moeder zijn er ook dingen maar dat word niet gebruikt en hebben deze fans ook een behoefte aan, dat is al zo vaak gebleken, anders had hier wel een topic gestaan over duisterenzaken.

ja je hebt er gewoon niets over vandaar dit verhaal

En als hier gegraven gaat worden in het verleden van andere bewoners dan zou dat puur uit kwaadheid naar boven komen omdat er bewust op Nl 2 mensen volledig worden afgemaakt en kapot gemaakt en dat zet kwaad bloed maar dat hebben ze zelf niet door hoeveel haat ze er mee zaaien.En dan zeggen ze wat van brian en Amanda :o ????

Weet je wat wel gevaarlijk is qua kwaadbloed zetten, dat zijn de praatjes hier over de vermeende verkrachting cq. aanranding van huub jegens amanda. Dat zijn gevaarlijke uitspraken die een ander veel pijn kunnen doen.

Kijk eens hoe ze met Jaap om gaan....
zo kan hij dood vallen, en zo is hij geliefd want dan is het voor Huub, maar om Jaap zelf gaat het echt niet hoor. Want als je smst op iemand die je niet moet, maar je doet het omdat je Brian zo haat, waar ben je dan mee bezig zeg?!

De reden dat nowlivers voor jaap gingen stemmen was omdat ze hem wel gunden klaar! ALs je een hekel aan een persoon hebt, dan stem je er toch niet op!!

Ik hoop oprecht dat Jaap beseft dat hij helemaal niet zo welkom is op NL als dat ze doen laten overkomen, echte Jaap fans zeg dit vaak genoeg tegen Jaap zelf, want zo is het wel...Jaap kan het zelf en zonder NL en Huub.
1 ding. vond je relaas wel boeiend en er zijn dingen waar ik begrip voor op kan brengen
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 27 mei 2008 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 21:03 schreef pauline het volgende:

[..]

1 ding. vond je relaas wel boeiend en er zijn dingen waar ik begrip voor op kan brengen
welke dan?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 27 mei 2008 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 21:27 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

welke dan?
Goede vraag, welke ? ik wil het ook wel weten.
Asrael
 Asrael - dinsdag 27 mei 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 16:26 schreef pauline het volgende:
ach ja trapper, hier word toch ook alleen maar met modder gegooid naar huub claire en de beide familie's dus wat is er anders aan?? Op veel site's zijn tegenstanders van amanda en brian dus daar worden ze ook door het sluik gehaald, net zoals huub hier door het slijk wordt gehaald..
En het geval amanda met haar moeder, ja dat is een verhaal apart. er zijn mensen die iets weten van amanda en haar familie en dat naar buiten hebben gebracht. en de verhalen groeien alleen maar..
Jou vergelijking klopt niet. Op die andere sites word je gekicked zodra je negatief over die pissmurf bent, hier niet. Dat is dus het verschil tussen hier en alle andere sites die pro smurf zijn.
pauline
 pauline - dinsdag 27 mei 2008 - 21:54   quote  deeplink  
ja asrael je word idd op nowlive gebaned als je beledigingen uit.. zoals het hoort, hier is dat idd een anders verhaal.
trapper
 trapper - dinsdag 27 mei 2008 - 22:01   quote  deeplink  
pauline je hebt nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven, waarom wel over de moeder van amanda zoeken en gooien en niet over de vader van jaap die net zo min in de villa of om de camera is geweest.
Milou
 Milou - dinsdag 27 mei 2008 - 22:04   quote  deeplink  
Kenneth is geen tuig en zijn reactie kwam voort uit hele andere dingen die jij niet weet en ik wel, dat is een feit! Dan nog een waarheid ook Joris wilde ontploffen maar Huub wist hem rustig te houden toen huub er als eerste uit ging en Huub kon bij zijn broer zitten en Brian niet dat was het het verschil! (Vraag het even persoonlijk aan Huub dan zal hij dit moeten toegeven, zijn familie moeder en andere broer en zus spraken dat ook uit op de finale avond aan het eind.)Een flinke frustratie uiting is nog geen gedachte naar crimineel zijn, maar goed....
En of jij het woord crimineel hebt gebruikt, kan ik niet zeggen want je maakt je ook niet bekend, en dat mag dat is jouw goed recht net als die van mij, maar dan ben je niet controleerbaar.

Het verhaal moeder/ Bonaire is bij iedereen bekent dus ook bij jouw.

Van leugens kan je wel degelijk last hebben, het zal maar van je gezegt worden in die bewoording die vooral bij NL word gedaan. Ik zou mij als mens kapot schamen om mij zo te uiten over mensen die ik niet ken, dan alleen van DGK en streams. Soms kan je beter een klap in je gezicht krijgen dan laster op deze manier, de pijn van een klap is gauw over en van laster niet, maar blijkbaar heb jij daar geen kaas van gegeten, en vind je het ook nog normaal. Ik niet!!! Ohja laster over Huub is/was wel zielig.....vreemd?!

Ik ga niet over de familie van Huub beginnen, maar ik heb het wel hoor en daar speelt "drank" al sowieso een grote rol in. Helaas voor jouw weet ik meer dan jij denkt, jammer hè alleen verlaag ik mij niet om het te zeggen. Dat is hun leven en hun privé. En denk wat je wilt dat ik niks heb, je moest eens weten.
Kijk hier kan ik dan hard om lachen bij deze hahahaha.

Wat dacht je van een slipje van Nadia's kont trekken??? Wat is dat...valt onder aanranding. Wat Amanda zegt zeg ik nog niet, lijkt mij duidelijk.
Maar brian voor paardenverkrachter uitmaken dat is erg en ook nog eens niet waar, heb zelf contact gehad met Ellen die de verantwoording had over Fries, en zij heeft het filmpje gezien hoor, en zij en haar man spraken 100% uit dat Brian niks fout deed met Fries, bij Anky is dat nog de vraag, want dat ging via een tussenpersoon. Dus alleen Huub is pijn aangedaan nee joh even eerlijk blijven, dat zou je sieren.
Nogmaals woorden kunnen veel pijn doen, en die woorden had Huub vooral met zijn walgelijke uitspraken, over terminale ziektes, vergassen van mensen en dat op bevrijdingsdag uitspreken en ook doodverwensingen in het algemeen. Nee echt Huub is heilig......

Je antwoord op het stemmen van Jaap is een groot leugen lees even de topic van de fandag door dan zie je waarom mensen het hebben gedaan die voor Huub waren. Ze gunde het Brian/Amanda niet omdat ze hem/haar haten, en die criminele aso's zijn en ga zo maar door.
Hoe kan je een hekel aan iemand hebben als je degenen niet persoonlijk kent?! Dat gaat mij te ver.
____________________________________________________________________________________

Ik ga hier niet in verder, want of ik nou de waarheid spreek of inhoudelijk ben, ieder zal het lezen zoals hij/zij dat wil.

Ik kwam alleen met wat dingen om van Brian neer te zetten zoals hij echt is en dan komen er toch weer tegen antwoorden, met een Huub, Amanda, Kenneth die er bij gehaalt worden :(
Ik had het over brian!
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 27 mei 2008 - 22:11   quote  deeplink  
milou in een woord prachtig verwoord,maar een antwoord van pauline over welk aspect zij respect kan ze niet of wil zij/hij niet.
omdat jij nu de waarheid zegt die elke brian fan al honderd keer probeerde uit te lggen maar op nl nooit begrepen werd.Daar waren ze teveel voor bezig met brian en amanda en hub familie.s ,Wano oh zei wisten het allemaal. Ze kenden brian zo goed.Nightsift was ook zo.n haatzaaier.in het begin las ik zijn stukken nog wel. maar hij werd steeds erger.de haat tegen brian en amanda vloog zijn toetsenbord uit.En dat noemt zich een columnist.Nou voor mij was het de grootste haatzaaier. heel de huubclan hing aan zijn lippen.elke dag hordes applaur mocht hij in ontvangst nemen.en met zijn uitspraken vlogen ze weer de topics over.
En verhalen verzinnen daar zijn ze goed in.En dan zeg ik verhalen.want meer is het niet.Niemand is concreet iets te weten gekomen.Omdat er ook niets was.Ze moesten zich doodschamen stuk voor stuk en gaan nog steeds door.
stelle zielepieten daar.
Milou
 Milou - dinsdag 27 mei 2008 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 21:54 schreef pauline het volgende:
ja asrael je word idd op nowlive gebaned als je beledigingen uit.. zoals het hoort, hier is dat idd een anders verhaal.
Nee je word daar echt om de verkeerde reden en manier geband en laten ze dat nou eens toegeven, dat is waar veel mensen boos om zijn!!!!

Kijk wat andere leden schrijven en dat mag blijven staan en als dan hetzelfde word gedaan maar dan over Huub of Claire kon je meteen vertrekken.

Er zijn mensen die een ban hebben gehad en nog hebben, waar gen onvertogen woord in zat, maar was simpel weg gewoon Brian of Amanda fan, want dat werd door leden al bekeken in een profiel en dan werd je door leden er op aangevallen. En als je dan jezelf wilde verdedigen dan kon die persoon oprotten en niet dat lid of viplid wat voor Huub was of Claire later dan.

Als NL eindelijk eens zou toegeven dat ze onterecht geband hebben, dan zijn ze eerlijk maar dat gebeurd niet.

Voorbeeld: Brian paardenverkrachter mag, en zegt een Brian fan dat Huub een aanrander is kan je meteen vertrekken voor altijd....wat is het verschil leg mij dat maar eens uit? Beiden zijn mensen en beiden met een beschuldiging van forumleden...
Milou
 Milou - dinsdag 27 mei 2008 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 21:52 schreef Asrael het volgende:

er zijn mensen die iets weten van amanda en haar familie en dat naar buiten hebben gebracht.
Vertel welke mensen, want resultaat zie ik nog niet hoor!

Jaap zijn vader wilde niet op camara...oohhh die is crimineel...of toch niet? Amanda haar moeder wilde niet op camara.....oohh die is crimineel....of toch niet? Ach wie weet zijn ze het beiden de vader van Jaap en de moeder van Amnada en wat dan nog...???...zijn dan Jaap en Amanda ook crimineel...bullshit!

Kinderen zijn niet verantwoordelijk voor eventuele daden van hun ouders en andersom ook niet.
Je bent pas crimineel als je zelf dingen doet die niet mogen volgens de wet en dan ligt het ook nog aan wat...en dat is voor mij niet een snoepje pikken bij de buurtwinkel wat bijna elk kind heeft gedaan.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 27 mei 2008 - 23:57   quote  deeplink  
Milou je hebt het heel goed verwoord, maar helaas is het tegen dovemans oren. die paar die hier nog rondhangen van NL zijn er op uit om ons te ergeren beter gezegd zwaar te bloedzuigen, zonder die bloedzuigers zou het hier nóg gezelliger zijn.

en waar ze mee bezig zijn is gwn te ziek voor woorden. en dan zichzelf goedpraten door te zeggen: "Stel dat er zou worden vermoed dat er iets met het verleden van huub aan de hand zou zijn, zou het dan een mogelijkheid zijn dat er hier over zou worden gespeculeerd??"

die mogelijkheid is er niet want het heeft niets met het spel te maken, en alleen boemoeizuchtige zieke mensen speculeren hier over, en die heb ik hier nog niet aangetroffen behalve een paar NL'ers ik geloof dat dit forum beheerd word door goede mensen en ook niet een topic toe zou staan over duisteren zaken. wat dus bij NL bestaat uit familieleden zwart maken met hun verzinsels.

mja zoals gewoonlijk komt er veel poeha uit maar in feite kan paul...ine net zo goed blanco posten.
bouwy
 bouwy - woensdag 28 mei 2008 - 00:06   quote  deeplink  
Zal Pauline dan toch nog te overtuigen zijn na vele pogingen van de anti-Hubers?
pamela10
 pamela10 - woensdag 28 mei 2008 - 00:08   quote  deeplink  
ach beste mensen laten we hier toch niet verder op in gaan ik heb het een keer met die paul aan de stok gehad omdat ik een brief had gestuurd naar brian en amanda om wat uit te leggen dat filmpje had ze gezien toen was ik zielig dus laat lekker gaan is voor mij geen woord meer waardig dat is deze site niet waard ik ben die paul liever kwijt dan rijk en ik ben brian en manny fan groetjes pamela
bouwy
 bouwy - woensdag 28 mei 2008 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 00:08 schreef pamela10 het volgende:
ach beste mensen laten we hier toch niet verder op in gaan ik heb het een keer met die paul aan de stok gehad omdat ik een brief had gestuurd naar brian en amanda om wat uit te leggen dat filmpje had ze gezien toen was ik zielig dus laat lekker gaan is voor mij geen woord meer waardig dat is deze site niet waard ik ben die paul liever kwijt dan rijk en ik ben brian en manny fan groetjes pamela
Ach Pamela, ik hou er wel van, om obsessieve Huub-fans te confronteren met uitspraken en streams van Huubje, die het tegendeel bewijzen van zijn oprechtheid.

Trouwens, niet iedere Huub-fan denkt zo obsessief, maar er zijn er inderdaad een aantal, die echt de weg kwijt zijn in hun realistisch denkvermogen en de meesten komen van Nolive
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 28 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
Ik had wel verwacht, dat pauline hier weer de zogenaamde boemerang zou komen uitdelen.
Een feit is, dat het nog steeds niet ophoudt met alle verdachtmakingen aan het adres van Brian en Amanda en vrienden en familie op Nowlive. Het is zijn de belangrijkste topics op NL momenteel: Roepieroepie en Duistere zaken.

Wat ik me afvraag: welk recht denken die mensen te hebben, om twee mensen zo zwart te maken? Mensen die ze totaal niet kennen. Want anders zouden zij niet zo hoeven te zoeken.
De verdachtmakingen lijken idd ernstig op smaad en laster. Maar ook al zou er een fractie van waarheid inzitten, dan nog heeft niemand het recht, om dat openbaar te maken. Nederland kent nog altijd het recht op privacy.

Ik moet Milou gelijk geven. Brian staat bekend als een hardwerkende, joviale, vrolijke jongen, met een gouden hart.
Zijn moeder is zelfs terughoudend en verlegen. Zij heeft enorm moeten afzien, haar jongens heeft zij het beste van het beste gegeven en er keihard voor gewerkt. Dat de jongens in Bonaire zijn opgegroeid is voor haar noodzaak geweest, maar ze heeft altijd voor hen het allerbeste gewild. Zo'n hechte familie door het slijk halen, slaat nergens op.

En alsjeblieft geen komedie maken, dat anti-Huubfans hetzelfde hebben gedaan of zouden willen doen, dat slaat nergens op en er zijn ook geen bewijzen voor.

Er is op Headliner best weleens iets geschreven ten nadele van Huub, maar nooit en te nimmer zijn de verhalen verzonnen, men baseerde zich op de feiten en beelden die op de streams te zien waren.
Wat de familie Recourt betreft, die zijn alleen bekritiseerd op hun daden die zij tentoonspreidde in DGK en dus waarneembaar waren.
Ik heb alleen maar de hoop, dat men Nowlive zal aanspreken op dit onbehoorlijke gedrag en zal vragen die rotzooi te verwijderen. De schrijvers en beheerder van dat forum moeten zich diep schamen. (haal eerst de balk uit je eigen oog en dan de splinter uit andermans oog)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2008 door seya@headliner --
Caroline
 Caroline - woensdag 28 mei 2008 - 01:59   quote  deeplink  
Persoonlijk begin ik het beu te worden hier steeds zaken te lezen wat er op een ander forum gebeurd. Dit is headliner en geen nowlive en het verschil tussen de fora is al tijden duidelijk, lijkt mij. Door steeds topics van hen naar hier te halen geef je het extra aandacht en staat het niet alleen daar te lezen maar ook hier. Ik vind dat jammer voor een forum als headliner.
Poepy
 Poepy - woensdag 28 mei 2008 - 02:14   quote  deeplink  
Om Brian zwart te blijven maken zie ik dit als puur descrimantie. Niemand die het leven van Jaab of Huub zo gaat uitspitten. Iedereen maakt fouten in het leven, niemand is perfect dus JIJ ook niet. Brian had nooit kunnen winnen omdat hij een Antilliaan is. Wat Jaab of Huub ook maar ooit verkeerd heeft gedan in het leven of nog verkeerd gaan doen in de toekomst zal tussen de vingers gekeken worden. Maar Antillianen hebben nou eenmaal een negatieve stempel en dat zal altijd zo blijven. Nederlanders denken eenmaal zo over ons en zal altijd zo blijven, in hun ogen kunnen wij niets goeds doen. Dat Stichting Aap bleek stichting Jaap te zijn is voor mij net zo min een verrassing. Sommige Nederlanders zijn nooit te vertrouwen geweest en zal ook nooit te vertrouwen zijn. Ik hoop dat de Nederlanders dit nou eens door hebben hoe hun eigen mensen zijn. Maar ja, het is Jaap (een NL) hij mag alles maken. Had Brian het volk dit geflikt, dan was hij allang dood geweest. Grotensdeel is het Brian eigen fout geweest door Jaap te hebben vertrouwd en zoveel punten te hebben gegeven in de halve finale. Je kan alles zeggen van Antillianen, dat ze agresief zijn enz...
Maar Antillianen zijn niet vals en dat kan je niet van de Nederlanders zeggen. Zoals ook goede en eerlijke Nederlanders zijn, zijn er ook goede en eerlijke Antillianen. Dus, niemand heeft het recht om mensen over een kam te scheren!!!
Anne
 Anne - woensdag 28 mei 2008 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 02:14 schreef Poepy het volgende:
Om Brian zwart te blijven maken zie ik dit als puur descrimantie. Niemand die het leven van Jaab of Huub zo gaat uitspitten. Iedereen maakt fouten in het leven, niemand is perfect dus JIJ ook niet. Brian had nooit kunnen winnen omdat hij een Antilliaan is. Wat Jaab of Huub ook maar ooit verkeerd heeft gedan in het leven of nog verkeerd gaan doen in de toekomst zal tussen de vingers gekeken worden. Maar Antillianen hebben nou eenmaal een negatieve stempel en dat zal altijd zo blijven. Nederlanders denken eenmaal zo over ons en zal altijd zo blijven, in hun ogen kunnen wij niets goeds doen. Dat Stichting Aap bleek stichting Jaap te zijn is voor mij net zo min een verrassing. Sommige Nederlanders zijn nooit te vertrouwen geweest en zal ook nooit te vertrouwen zijn. Ik hoop dat de Nederlanders dit nou eens door hebben hoe hun eigen mensen zijn. Maar ja, het is Jaap (een NL) hij mag alles maken. Had Brian het volk dit geflikt, dan was hij allang dood geweest. Grotensdeel is het Brian eigen fout geweest door Jaap te hebben vertrouwd en zoveel punten te hebben gegeven in de halve finale. Je kan alles zeggen van Antillianen, dat ze agresief zijn enz...
Maar Antillianen zijn niet vals en dat kan je niet van de Nederlanders zeggen. Zoals ook goede en eerlijke Nederlanders zijn, zijn er ook goede en eerlijke Antillianen. Dus, niemand heeft het recht om mensen over een kam te scheren!!!
Ik snap de bedoeling van je stuk, maar je laatste zin komt niet overeen met wat je erboven zet...Ik voel mij als Nederlander nu wel aangesproken, ik denk negatief over antillianen, ik ben vals...ik ben geen van beiden, maar jij zegt wel dat ik zo ben...je zegt ook dat wij nederlanders nou eens zien hoe "hun eigen mensen" zijn....Geldt dat niet voor alle mensen op de hele wereld? Denk dat er overal wel rotte appels zitten, daar hoef je geen Nederlander voor te zijn. Nogmaals, ik snap de bedoeling van je stuk, maar je scheert wel mensen over 1 kam....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2008 door Anne --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - woensdag 28 mei 2008 - 08:11   quote  deeplink  
Ik vind het ook zwaar ziek om zo van achter je pctje te posten kijk dat je over stream momenten post is geheel logisch, maar inderdaad om brian en amandas fam door het slijk te halen en hoe inderdaad stond het graf nr op nl en fotos van mensen die niets mee te maken hebben.
Er stond ook dat kenneth vastzat gelukkig per toeval kwam kenneth in de kooi.
en vergeet niet wat ze gedaan hebben daar alles plat gemaild sandy zijn school werd gebeld gemaild filmpjes van brian.
Wat zouden ze trots geweest zijn als shandy zijn baan verloor.
mensen van nl hij werkt voor zijn centen heeft geen uitkering en hun wouden zorgen voor ontslag ze pakken nog zijn werk onder zijn kont vandaan en waarom???????

nou ze haten brian en hebben van huub een afgod gemaakt en denken dat dan alles veroorlooft is.

pauline voor jou zou ik zeggen ga eens uitzoeken wat huubs moeder mankeert dan ben je oprecht bezig dan weet je het van beide heren hoef je niet hier te posten hoor we hebben nl geen belangstelling,
het paarden verhaal kwam in de party leugens van gefrustreerde nl en ze zijn er trots op zeg voor mij rijst dan de vraag hoe kan je trots zijn op je daden om een leven van iemand stuk te willen maken bewust met leugens??????????wie van die mensen die dat doen geven er antw op?
wie kan mij vertellen wat je ermee wint persoonlijk?
want huub heeft er niet door gewonnen eerder verloren
en brian moet daar nu in buiten wereld tegen vechten hoe ziek is dat.
roddelen is een kwaad iets laster is veel erger en haat tegen iemand is een groot gemis bij jezelf haat staat nl voor kwellingen van jezelf.
ik heb me naaste lief nu hun nog ben echt boos erover en denk maar zo het zijn kortzichtige mensen die elkaar volgen veilig van achter hun pc
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 09:54   quote  deeplink  
Voor alle mensen die denken dat laster geen kwaad kan: ik heb daar ooit eens mee te maken gehad. Het heeft me drie jaar gekost om eroverheen te komen, en helemaal slijten zal het wel nooit. Ik wist niet dat mensen zo vals konden zijn. Vriendinnen die hier kwamen eten en achter mijn rug de vreselijkste dingen vertelden. Ach, laat ik er maar over ophouden.
vonneke
 vonneke - woensdag 28 mei 2008 - 09:58   quote  deeplink  
we moeten proberen om niet meer op paul ine te reageren want volgens mij kick hij erop.
G.R.i
 G.R.i - woensdag 28 mei 2008 - 10:03   quote  deeplink  
""Een scherpe tong is het enige gereedschap dat scherper wordt in het gebruik""

""We kunnen meeleven, sympathie betuigen,maar we hoeven de gevoelens, stress of
emoties van een ander niet over te nemen""

(uit: HAPPiNEZ)
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 10:03 schreef G.R.i het volgende:
""Een scherpe tong is het enige gereedschap dat scherper wordt in het gebruik""

""We kunnen meeleven, sympathie betuigen,maar we hoeven de gevoelens, stress of
emoties van een ander niet over te nemen""

(uit: HAPPiNEZ)
Is mijn lievelingsblad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Houdt het nooit op?









0.0086038