BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Houdt het nooit op?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
G.R.i
 G.R.i - woensdag 28 mei 2008 - 10:15   quote  deeplink  
Van mij ook, altijd staat er wel iets in wat me opbeurt al is het maar een zinnetje; zoals deze: ""sommige mensen hebben een goed geweten, dank zij
een slecht geheugen""
G.R.i
 G.R.i - woensdag 28 mei 2008 - 10:21   quote  deeplink  
Ik ben gek op spreekwoorden en gezegde; wat vind je van deze:
""De wijzen en de dwaas, dromen over dezelfde dingen.
Er is slechts een verschil, de wijze droomt''s nachts
en de dwaas overdag""
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 10:29   quote  deeplink  
Sorry, zat even voor de honderdste keer dat filmpje van Huub, het keukenmes en Brian te bekijken.
Maar ben er weer. Ik ben het blad destijds gaan kopen vanwege de oosterse mystiek. Daar houd ik me nogal mee bezig.
G.R.i
 G.R.i - woensdag 28 mei 2008 - 10:51   quote  deeplink  
Kom steeds filmpjes van DGK tegen, met gemengde gevoelens kijk ik deze; Hoe konden ze zich zo gedragen vraag ik me af. Maar van de andere kant het zijn volwassen mensen met puberale gedrag, zo hoefde daar niet te zijn. Ik kan steeds meer afstand nemen. Maar wat nu gebeurt, dat geouweh.. over de familie van B & A vind ik beneden peil
berec
 berec - woensdag 28 mei 2008 - 10:58   quote  deeplink  
@ milou
Van mij krijg jij een staande ovatie!!!!!

***APPLAUSE***
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 10:51 schreef G.R.i het volgende:
Kom steeds filmpjes van DGK tegen, met gemengde gevoelens kijk ik deze; Hoe konden ze zich zo gedragen vraag ik me af. Maar van de andere kant het zijn volwassen mensen met puberale gedrag, zo hoefde daar niet te zijn. Ik kan steeds meer afstand nemen. Maar wat nu gebeurt, dat geouweh.. over de familie van B & A vind ik beneden peil
Heb je mijn berichtje over laster gelezen? Dit doe je niet, dan spoor je niet! Je hoeft niet iemands beste vriend te zijn, maar iemand bewust krenken en kapotmaken...

Ik vind dit heel erg. Las ergens dat er iets met een graf was? Nou sorry, daar staat mijn verstand bij stil.

En mijn verstand staat niet zo gauw stil ...
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 10:03 schreef G.R.i het volgende:
""Een scherpe tong is het enige gereedschap dat scherper wordt in het gebruik""

(uit: HAPPiNEZ)
Ik heb een heel scherpe tong. Ik probeer hem niet te misbruiken. Probeer hem te gebruiken om mensen over zichzelf te laten nadenken.

Maar bij sommige mensen - ik noem geen namen - zal dat wel nooit lukken ...
Caroline
 Caroline - woensdag 28 mei 2008 - 11:12   quote  deeplink  
Op FOK waren ze ook bezig de achtergrond van Huub en Amanda na te trekken. Blijkbaar houden meerdere fora zich daar mee bezig en niet alleen nl. Ik hoef die mensen niet te begrijpen want ik wil ze niet begrijpen. Ik lees er niet meer want het heeft voor mij geen enkele meerwaarde, jammer dat ik hier wel steeds moet lezen wat er op andere fora staat. Ik kom hier voor het headliner forum en niet voor een ander forum.
G.R.i
 G.R.i - woensdag 28 mei 2008 - 11:15   quote  deeplink  
Dat bedoel ik... beneden alle pijl; De spelers van DGK kozen er voor om daar te zijn. Sommige gingen wel erg ver en gedroegen zich te erg naar elkaar toe,;
heb me vaak opgewonden over hoe ze met elkaar omgingen. Maar de familie, daar moet iedereen afblijven, en zeker niet op zo'n erge, enge manier vuil spuien...
Ik hoop oprecht dat ze weten dat het slechts enkele gestoorde personen zijn en dat de meeste mensen dit afkeuren
ilse
 ilse - woensdag 28 mei 2008 - 11:17   quote  deeplink  
goh caroline hahahaha,zo dacht ik al een tijdje terug....toen het maar over andere fora's bleef gaan en hele teksten over werden gekopieérd,die ik maar nooit las,vond het allemaal maar bullshit en triest!toen ik er bij nl uit werd gegooid ben ikdaar nooit meer wezen lezen,want ook mij intereseert het geen reet,wat andere forums zeggen.Ook ik ben headliner van het begin,en ben het gebleven.
Caroline
 Caroline - woensdag 28 mei 2008 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 11:17 schreef ilse het volgende:
goh caroline hahahaha,zo dacht ik al een tijdje terug....toen het maar over andere fora's bleef gaan en hele teksten over werden gekopieérd,die ik maar nooit las,vond het allemaal maar bullshit en triest!toen ik er bij nl uit werd gegooid ben ikdaar nooit meer wezen lezen,want ook mij intereseert het geen reet,wat andere forums zeggen.Ook ik ben headliner van het begin,en ben het gebleven.
Ja dat heb ik wel eens van je gelezen. Maar toen was het spel nog bezig en dacht ik, toe maar. Ook hadden dat soort posten mijn interesse op den duur niet meer. Ik vind het jammer dat dit forum gebruikt wordt om nowlive de oren te wassen. Wat hebben wij met nowlive te maken?
G.R.i
 G.R.i - woensdag 28 mei 2008 - 11:22   quote  deeplink  
lieve draakje; dat van die scherpe tong was niet voor jou bedoeld
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 11:22 schreef G.R.i het volgende:
lieve draakje; dat van die scherpe tong was niet voor jou bedoeld
Dat weet ik, joh. Ik voelde me niet aangevallen, want eigenlijk ... ben ik best wel een beetje trots op mijn scherpe tong.

De een neemt een keukenmes, de ander gebruikt de scherpe tong.
G.R.i
 G.R.i - woensdag 28 mei 2008 - 12:06   quote  deeplink  
draakje; heb je hier leren kennen met het hart op je tong;
( vorzigt...)
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 12:06 schreef G.R.i het volgende:
draakje; heb je hier leren kennen met het hart op je tong;
( vorzigt...)
Dankjewel. Je antwoord duurde zo lang dat ik net wilde vragen of je boos was. Ik ben blij dat je er weer bent.
G.R.i
 G.R.i - woensdag 28 mei 2008 - 12:21   quote  deeplink  
Boodschappen, was opvouwen, stofzuigen etc... een mens kan het soms druk hebben en vergeet de telefoon niet. Moet deze week 3 dg oppassen op mijn kleindochter geweldig is dat; een wondertje; dus nu heb ik het druk, druk, druk
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 12:21 schreef G.R.i het volgende:
Boodschappen, was opvouwen, stofzuigen etc... een mens kan het soms druk hebben en vergeet de telefoon niet. Moet deze week 3 dg oppassen op mijn kleindochter geweldig is dat; een wondertje; dus nu heb ik het druk, druk, druk
Echt blij dat je geantwoord hebt!
ilse
 ilse - woensdag 28 mei 2008 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 11:22 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ja dat heb ik wel eens van je gelezen. Maar toen was het spel nog bezig en dacht ik, toe maar. Ook hadden dat soort posten mijn interesse op den duur niet meer. Ik vind het jammer dat dit forum gebruikt wordt om nowlive de oren te wassen. Wat hebben wij met nowlive te maken?
ja niks zoiets had ik ook,vooral dat ohh moet je dit eenws lezen of dat??ik dacht ik ga helemaal niks lezen alleen wat hier op headliner staat haha;-)want door dat gedoe daalde het niveau hier gigantisch,en dat is jammer idd.op alle forums staat namelijk wel iets anders,zo werkt dat nou eenmaal,en als je toch alles eens serieus moest nemen??nope dank je wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2008 door ilse --
johan13
 johan13 - woensdag 28 mei 2008 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 11:22 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ja dat heb ik wel eens van je gelezen. Maar toen was het spel nog bezig en dacht ik, toe maar. Ook hadden dat soort posten mijn interesse op den duur niet meer. Ik vind het jammer dat dit forum gebruikt wordt om nowlive de oren te wassen. Wat hebben wij met nowlive te maken?
Op het moment dat er een aantal nowlivers hier kwamen om de boel te verstieren kregen wij te maken met nowlive. later zij er nog meer nowliver hier gekomen die dachten dat ze hetzelfde taalgebruik mochten gebruiken hier als op nowlive. ze noemde de miljonairs niet bij de naam maar schelden hier sommige miljonairs en ook forumgebruikers voor alles uit. toen heb ik besloten om ze met gelijke munt terug te betalen.

zolang er normaal een discussie wordt gevoerd heb ik daar geen problemen mee, maar op een gegeven moment werden hier zoveel onwaarheden gepost door een aantal gebruikers dat het taalgebruik in de reactie's verharde.iedereen heeft zijn eigen mening.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 28 mei 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 11:12 schreef Caroline het volgende:
Op FOK waren ze ook bezig de achtergrond van Huub en Amanda na te trekken. Blijkbaar houden meerdere fora zich daar mee bezig en niet alleen nl. Ik hoef die mensen niet te begrijpen want ik wil ze niet begrijpen. Ik lees er niet meer want het heeft voor mij geen enkele meerwaarde, jammer dat ik hier wel steeds moet lezen wat er op andere fora staat. Ik kom hier voor het headliner forum en niet voor een ander forum.
ja is zo maar heel veel van ons hebben daar gelezen uit boosheid omdat we een ban kregen wat nergens op sloeg.
ik lees daar een paar weken al niet meer omdat me maag ervan omdraait, en ik hier lol heb en dat zo wil houden.

maar... als DGK 2 doorgaat en als de NL'ers dan bij hun fora blijven en wij hier zou het een stuk leuker zijn.
mja ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren. ik vraag jullie eens goed op te letten met welke intentie de mensen van NL hier komen, en dat is niet om ook gezellig mee te discussieren op een normale manier (op uitzondering na).
nee het gaat dan om het uitdagen en echt bloedzuigen.
verschillende mensen hebben hier al gevraagd niet meer op ze te reageren maar als ze je persoonlijk gaan aanvallen, word het heel moeilijk om niet te reageren.

hoe dan ook hoop ik dat het hier met DGK 2 hier nog gezelliger word dan het al was.
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 13:57   quote  deeplink  
Wij hadden het hier gezellig. Maar van sommige wezens mag dat blijkbaar niet!
Caroline
 Caroline - woensdag 28 mei 2008 - 14:14   quote  deeplink  
Dan snap ik nog steeds niet waarom het nowlive forum opzich niet gewoon dat forum te laten en waarom hier posten staan rechtstreeks vanaf het nowlive forum. Om wat??? Het nog meer aandacht te geven? Ik zou het ook niet prettig vinden als een post van mij hier op headliner door een ander op nowlive kwam te staan en ja, daarin kan ik verzet van de oorspronkeljke poster heel goed voorstellen. Persoonlijke aanvallen naar elkaar worden zo snel mogelijk weggehaald zodoende heb ik posten van mensen van nowlive weggehaald maar ook posten van mensen van headliner. Dat ging dus over en weer. De kunst is idd het te negeren met de wetenschap dat persoonlijke aanvallen hier niet zijn toegestaan dus worden weggehaald. Headliner forum gaat door met DGK2 maar op dat forum zullen een aantal regels komen waar iedereen zich aan moet houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2008 door Caroline --
janeke
 janeke - woensdag 28 mei 2008 - 14:16   quote  deeplink  
pauline
is zoekende maar ze dwaalt
janeke
 janeke - woensdag 28 mei 2008 - 14:20   quote  deeplink  
heeft iemand zich afgevraagd waarom jaap zijn vader nooit inde kooi kwam
of de verhalen van huubje aangedikt die hij zelfs over zijn moeder verteld
nee nee nee
en de moderaters kunnen wel degelijk iets doen
net zoals ,ze een ban geven als het om heilige huubje gaat
ze zijn net zo wagelijk als de mensen die zo dieken
Caroline
 Caroline - woensdag 28 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 14:20 schreef janeke het volgende:
heeft iemand zich afgevraagd waarom jaap zijn vader nooit inde kooi kwam
of de verhalen van huubje aangedikt die hij zelfs over zijn moeder verteld
nee nee nee
en de moderaters kunnen wel degelijk iets doen
net zoals ,ze een ban geven als het om heilige huubje gaat
ze zijn net zo wagelijk als de mensen die zo dieken
Tja, maar het ligt niet in jou hand iets aan de policy van dat forum te veranderen. Je kan er steeds heen gaan en je ergeren, je kan het ook negeren wat een hoop ergenis scheelt.
janeke
 janeke - woensdag 28 mei 2008 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 16:51 schreef pauline het volgende:
bull amanda haar familie heeft gewoon een duister verleden, draai het gewoon om.. jij verklaart dus dat als er bij huub iets gevonden was over hem of zijn familie jullie niet hadden willen achterhalen om dat tegen hem te gebruiken? gelul en dat weet je zelf ook..
wat heb je dan bij amanda haar fam gevonden
behalve jullie geroddel en verwensingen
schaam jij je niet polka
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 28 mei 2008 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 14:14 schreef Caroline het volgende:
Dan snap ik nog steeds niet waarom het nowlive forum opzich niet gewoon dat forum te laten en waarom hier posten staan rechtstreeks vanaf het nowlive forum. Om wat??? Het nog meer aandacht te geven? Ik zou het ook niet prettig vinden als een post van mij hier op headliner door een ander op nowlive kwam te staan en ja, daarin kan ik verzet van de oorspronkeljke poster heel goed voorstellen. Persoonlijke aanvallen naar elkaar worden zo snel mogelijk weggehaald zodoende heb ik posten van mensen van nowlive weggehaald maar ook posten van mensen van headliner. Dat ging dus over en weer. De kunst is idd het te negeren met de wetenschap dat persoonlijke aanvallen hier niet zijn toegestaan dus worden weggehaald. Headliner forum gaat door met DGK2 maar op dat forum zullen een aantal regels komen waar iedereen zich aan moet houden.
vaak werd er ook om bewijzen gevraagd he Caroline en misschien wou sommigen (ik ook) hiermee aantonen hoe ziek ze zijn omdat anderen niet konden lezen op NL.

any how het is beter om ons niet meer met NL bezig te houden.
janeke
 janeke - woensdag 28 mei 2008 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 14:23 schreef Caroline het volgende:

[..]

Tja, maar het ligt niet in jou hand iets aan de policy van dat forum te veranderen. Je kan er steeds heen gaan en je ergeren, je kan het ook negeren wat een hoop ergenis scheelt.
het ligt niet in mijn hand om geen enkel policy op geen enkel forum te veranderen
maar ik mag mijn ergernis uitspreken
je hebt gelijk
ik kan beter nergens reageren
en julie met julie forums laten voor wat het is .
Caroline
 Caroline - woensdag 28 mei 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 14:27 schreef janeke het volgende:

[..]

wat heb je dan bij amanda haar fam gevonden
behalve jullie geroddel en verwensingen
schaam jij je niet polka
Nee Pauline, dat is geen gelul. Op FOK waren er redenen te over dat het met de achterban van Huub ook goed mis was. Dat zullen mensen hier op headliner ook wel weten. Niemand hier heeft ooit de moeite gedaan het uit te zoeken omdat hier terecht gedacht wordt dat achterban niks met het spel te maken heeft. Er werd geoordeeld op hetgeen zichtbaar was op de streams of filmpjes er werden geen dingen bij verzonnen om iedereen op te jutten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2008 door Caroline --
Caroline
 Caroline - woensdag 28 mei 2008 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 14:27 schreef moha het volgende:

[..]

vaak werd er ook om bewijzen gevraagd he Caroline en misschien wou sommigen (ik ook) hiermee aantonen hoe ziek ze zijn omdat anderen niet konden lezen op NL.

any how het is beter om ons niet meer met NL bezig te houden.
Ik begreep het wel in de tijd van het spel. Maar nu begrijp ik het niet.
Asrael
 Asrael - woensdag 28 mei 2008 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 21:54 schreef pauline het volgende:
ja asrael je word idd op nowlive gebaned als je beledigingen uit.. zoals het hoort, hier is dat idd een anders verhaal.
Niet beledigingen, maar wanneer je jezelf negatief uit over die smurf.
Ga niet de hele tijd alles proberen te verdraaien zodra het negatief uitvalt voor die smurf. Ik begrijp zowiezo niet wat je in die smurf ziet. Ik wil overigens wel nog iets kwijt over alle commentaar die jij hier schrijft, het word nooit onderbouwd en is altijd uit de lucht gegrepen. Typische smurf fan...............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2008 door Asrael --
Caroline
 Caroline - woensdag 28 mei 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 14:30 schreef janeke het volgende:

[..]

het ligt niet in mijn hand om geen enkel policy op geen enkel forum te veranderen
maar ik mag mijn ergernis uitspreken
je hebt gelijk
ik kan beter nergens reageren
en julie met julie forums laten voor wat het is .
Nergens staat dat je die ergenis niet mag uitspreken. Ik geef alleen mijn persoonlijke mening dat het mij niet interesseert wat er op nowlive geschreven staat. Ik lees hier, op headliner en dat is voor mij genoeg info betreft DGK.
janeke
 janeke - woensdag 28 mei 2008 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 14:43 schreef Caroline het volgende:

[..]

Nergens staat dat je die ergenis niet mag uitspreken. Ik geef alleen mijn persoonlijke mening dat het mij niet interesseert wat er op nowlive geschreven staat. Ik lees hier, op headliner en dat is voor mij genoeg info betreft DGK.
oja waarom haal jij dan berichten van andere site en kopieer je ze heir of is de policy van head liner in jouw handen
zeg het maar hoor
niet alles hoeft jou toch te interseren voor dat het hier mag staan
of mag hier alleen staan wat jouw interseerd
nou ik vind het anders opmerkelijk
wat er gebeurd en nog maals bouwdewijn als u vind dat ik hiet niet moet posten dan hoor ik het wel .
ilse
 ilse - woensdag 28 mei 2008 - 18:26   quote  deeplink  
er wordt gepost door headliner janneke niet door caroline.want dan zag je haar naam wel staan.reacties zijn van ons afkomstig,sommige hebben wel een forum geopend met daarin over de gdk...maar er werden op gegeven moment ook forums geopend over nowlive,en headliner is geen nowlive,en dat is wat ze zegt.

niet dat jij niet mag posten ,alleen dat er geen andere post van andere forums af mag worden gehaald,maar ik moet zeggen dat ik dat caroline nooit hebt zien doen hoor.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 28 mei 2008 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 14:14 schreef Caroline het volgende:
Dan snap ik nog steeds niet waarom het nowlive forum opzich niet gewoon dat forum te laten en waarom hier posten staan rechtstreeks vanaf het nowlive forum. Om wat??? Het nog meer aandacht te geven? Ik zou het ook niet prettig vinden als een post van mij hier op headliner door een ander op nowlive kwam te staan en ja, daarin kan ik verzet van de oorspronkeljke poster heel goed voorstellen. Persoonlijke aanvallen naar elkaar worden zo snel mogelijk weggehaald zodoende heb ik posten van mensen van nowlive weggehaald maar ook posten van mensen van headliner. Dat ging dus over en weer. De kunst is idd het te negeren met de wetenschap dat persoonlijke aanvallen hier niet zijn toegestaan dus worden weggehaald. Headliner forum gaat door met DGK2 maar op dat forum zullen een aantal regels komen waar iedereen zich aan moet houden.
Nou Caroline, als DGK2 er toe noopt om een aantal regels in te voeren, waaraan iedereen zich moet houden, dan ben ik weer weg hier.

Ik wil je er op wijzen, dat ik nergens berichtgeving van NL heb geplaatst.

Ik schrijf hier echter mijn bezorgdheid neer, over de hetze jegens Brian en Amanda, die tot de bedoeling heeft ze tot de grond af te branden.
Als dit ook plaatsvindt op FOK, dan maak ik me daar evenzo bezorgd over.

Laster en smaad is het ergste waar een mens mee te maken kan krijgen en kan iemand compleet kapot maken.

Dat het hier gaat over mensen die in DGK hebben gezeten, maakt dat ik het Headlinerforum op zoek.
De aanstichters van deze laster en smaad maak ik bekend als zijnde leden van NL.

Ik kan natuurlijk ook vaag en schimmig blijven.

Het is meer dan ergerlijk, dat men de kop in het zand gaat steken, als het niet meer van de orde van de dag is.
Met andere woorden: DGk is afgelopen, dus wat men met ex-bewoners doet, daar zijn we blind en doof voor.

Ja ik kan het niet anders verwoorden, ik kan niet zeggen: op andere fora worden zij met de grond gelijk gemaakt en gedemoniseerd.

Dat dit Headliner is, was me inmiddels bekend.

Veel succes met de volgend Gouden Kooi.

Ik zal me echter hard blijven maken voor eerherstel van ex-bewoners, op welke manier dan ook.

Dan maar niet hier.

Machtspolitiek voer je maar lekker in, als het je blij kan maken.

Dit was overigens mijn begin topic, ik heb het nergens over NL

Op één der buurforums, is het nog steeds gesprek van de dag: Amanda en Brian.
Haar verleden, haar moeder, het criminele..
Brian wordt op zo een vernederende manier gepersifleerd.
Evenals zijn naasten. En ook daar wordt de suggestie gewekt dat de hele familie crimineel is.
Wanneer laten ze die mensen eens met rust? Wanneer zullen ze de wet op privacy respecteren?
De ex-bewoners zijn GEEN eigendom van de streamers/kijkers..Tenminste niet meer.........


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2008 door seya@headliner --
Caroline
 Caroline - woensdag 28 mei 2008 - 19:09   quote  deeplink  
Tja, je kan je ook alles persoonlijk aantrekken. Ik reageerde niet op jou persoonlijk maar op het verloop van je topic waar het wel over nl ging. Ik heb in dit topic nergens een quote van jou aangehaald. Je mag het er niet mee eens zijn, we mogen andere meningen hebben. Wat is er trouwens mis met een paar regels op een forum die ik trouwens niet zelf bepaal maar samen met Boudewijn. Ik heb ook genoeg van het steeds opstappen en terug komen. Niet alleen van jou voordat je het weer persoonlijk opneemt maar van meerdere. Veel succes in je doel.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 28 mei 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 19:09 schreef Caroline het volgende:
Tja, je kan je ook alles persoonlijk aantrekken. Ik reageerde niet op jou persoonlijk maar op het verloop van je topic waar het wel over nl ging. Ik heb in dit topic nergens een quote van jou aangehaald. Je mag het er niet mee eens zijn, we mogen andere meningen hebben. Wat is er trouwens mis met een paar regels op een forum die ik trouwens niet zelf bepaal maar samen met Boudewijn. Ik heb ook genoeg van het steeds opstappen en terug komen. Niet alleen van jou voordat je het weer persoonlijk opneemt maar van meerdere. Veel succes in je doel.
Ik hoef het me niet persoonlijk aan te trekken.
Maar waarom trek jij wél alles naar jezelf toe?
Je bericht staat vol met IK.

Wat betreft regelgeving op dit forum, dat is in zoverre mis, dat je daarmee de kans loopt een idem dito forum te krijgen, als zovelen. Waar men, als uiteindelijk meningen gevormd worden, de kans loopt uitgesloten te worden.
Het is verkeerd te denken, dat je boven die verdenking verheven zou zijn.
Zoals Headliner is, zou het moeten blijven. Ik heb hier met veel respect geschreven en gelezen. Juist omdat de regelgeving ontbrak en een beroep werd gedaan op eigen verantwoordelijkheid.
Dat er weleens berichtgeving aangepast of verwijderd moest worden is daar inherent aan. Dan moet je geen moderator worden. Het brengt werk met zich mee.

We zijn allemaal volwassenen en zeker niet onfeilbaar, maar er is zeker geen leiding nodig, zoals jij die voorstelt. Daarmee gaat de intentie verloren, die Boudewijn in eerste instantie met dit forum had.

Het valt me wel vaker op, dat mensen die een stukje macht krijgen, de touwtjes ozo graag in handen willen nemen. Dat noemt men machtsmisbruik.

Kom op zeg, jouw reakties zijn de laatste tijd wel erg gekleurd en gestempeld en idd ik ben daar niet van gediend.
Dat ik destijds wegbleef had ook te maken met de moderatie. Als je iets doet, doe het dan goed!
Het ligt dus zeker niet aan de forummers, die hier schrijven, maar aan jouw irritante reakties. Ja Caroline het is jouw forum hoor, ga je goddelijke gang!
Caroline
 Caroline - woensdag 28 mei 2008 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 19:21 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik hoef het me niet persoonlijk aan te trekken.
Maar waarom trek jij wél alles naar jezelf toe?
Je bericht staat vol met IK.

Wat betreft regelgeving op dit forum, dat is in zoverre mis, dat je daarmee de kans loopt een idem dito forum te krijgen, als zovelen. Waar men, als uiteindelijk meningen gevormd worden, de kans loopt uitgesloten te worden.
Het is verkeerd te denken, dat je boven die verdenking verheven zou zijn.
Zoals Headliner is, zou het moeten blijven. Ik heb hier met veel respect geschreven en gelezen. Juist omdat de regelgeving ontbrak en een beroep werd gedaan op eigen verantwoordelijkheid.
Dat er weleens berichtgeving aangepast of verwijderd moest worden is daar inherent aan. Dan moet je geen moderator worden. Het brengt werk met zich mee.

We zijn allemaal volwassenen en zeker niet onfeilbaar, maar er is zeker geen leiding nodig, zoals jij die voorstelt. Daarmee gaat de intentie verloren, die Boudewijn in eerste instantie met dit forum had.

Het valt me wel vaker op, dat mensen die een stukje macht krijgen, de touwtjes ozo graag in handen willen nemen. Dat noemt men machtsmisbruik.

Kom op zeg, jouw reakties zijn de laatste tijd wel erg gekleurd en gestempeld en idd ik ben daar niet van gediend.
Dat ik destijds wegbleef had ook te maken met de moderatie. Als je iets doet, doe het dan goed!
Het ligt dus zeker niet aan de forummers, die hier schrijven, maar aan jouw irritante reakties. Ja Caroline het is jouw forum hoor, ga je goddelijke gang!
Het forum is van Boudewijn. Dat ik veel met ik schrijf is dan ook omdat ik uit mijzelf schrijf en dan is het automatisch ik. Dat ik of Boudewijn destijds die foto niet op tijd hebben weggehaald neem jij ons kwalijk. Misschien heb jij ruimte 24 uur om op een forum aanwezig te zijn dan stel ik voor dat je aan Boudewijn laat weten dat je hem wilt helpen. En verder Seya, ik ga verder niet meer op jou in maar reageer wel op berichten ondanks dat jij evt de topicstarter ben. Wat ik sowieso al niet meer deed.
Caroline
 Caroline - woensdag 28 mei 2008 - 19:52   quote  deeplink  
Verder zal ik hier niet meer posten ik wacht wel tot DGK2. Echter blijf ik wel berichten weghalen als dat nodig is. Hoef jij je niet meer te irriteren in mijn posten.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 28 mei 2008 - 20:04   quote  deeplink  
Nou Caroline, die behoefte om Boudewijn te helpen met modereren bestaat bij mij niet. Maar het is jammer, dat er van alles is veranderd sinds jij dat wel doet. Men zegt "nieuwe bezems, vegen schoon", maar of iedereen daar altijd zo blij mee is? en als er niet 24 uur iemand modereert, dan zou het handig zijn, dat wel in te stellen middels een simpel rooster. Vooral de laatste weken, was dat noodzakelijk.
Dat jij dus nu al mensen uitsluit, omdat meningen niet overeenkomen, doet me vrezen voor de toekomst van Headliner.
Dat ik het niet met jouw plannen of mening eens ben, zou je moeten respecteren.
Niet iedereen zal hier naar jouw pijpen dansen. Als je dat wenst, kun je beter een ander objekt kiezen.
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 20:13   quote  deeplink  
Ik word hier wel een beetje droevig van ...
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 20:18   quote  deeplink  
Mijn twee beste vriendinnetjes met elkaar in de clinch? Dames, denk toch na!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door draakje --
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 28 mei 2008 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 20:18 schreef draakje het volgende:
Mijn twee beste vriendinnetjes met elkaar in de clich? Dames, denk toch na!
Draakje, dat is juist een goede eigenschap van mij. Laten bezinken en er over nadenken. Dat wil niet zggen, dat ik het nalaat, om er op te reageren, als ik in alle rust een mening heb gevormd.
Ik zal niet zeggen, dat ik gelijk heb. Maar ik heb een aantal ergernissen op een rijtje gezet. Met name, die foto destijds en de discussie eromheen, heeft mij gekwetst en beledigd. Het bagataliseren ervan nog meer.
De discussie die nu een geheel andere richting opgebogen werd, omdat Nowlive in beeld was.
De discussie ging ineens niet meer over wat er plaatsvindt momenteel. Wat mij doet vermoeden, dat men het niet zo nauw neemt, met de laster en smaad jegens twee jonge mensen en hun familie.
Ik pas ervoor, dat men vanuit het beheer gaat bepalen welke onderwerpen wel of niet mogen.
Ik pas er ook voor, om als een schoolkind behandeld te worden straks bij DGK2.
Dan zijn er genoeg andere fora waar ik terecht zou kunnen, maar evenwel niet voor kies, gezien de ervaringen, die ik daarmee heb...
draakje
 draakje - woensdag 28 mei 2008 - 20:59   quote  deeplink  
Zijn jullie allebei te koppig?
Milou
 Milou - woensdag 28 mei 2008 - 21:01   quote  deeplink  
Mijn bescheiden mening is het volgende ;)
Als dit forum nog steeds over de gouden kooi gaat dan heb je het ook nog over ex bewoners, of over hoe het was in de kooi en wat de nasleep nu is, of zie ik dat nu helemaal verkeerd?!

Als er dan een neutraal bericht word geplaatst over dat er een fora is die Brian en Amanda helemaal kapot maken, en dan komt een Pauline hier, waarvan we weten dat die met NL te maken heeft is het niet gek dat het beestje dan ook meteen bij zijn naam genoemd word!

Pauline doet dat ook en waarom mogen we er dan niet op reageren, want ik erger mij er ook dood aan, maar omdat ik het hier wel netjes van mij af mag schrijven zonder meteen van het forum geknikkerd te worden,en een eeuwige ban aan mijn broek te hebben hangen, geeft dat mij de kans om mijn ongenoegen te uiten en ook nog eens op waarheid gebasseerd! En nogmaals ik blijf netjes en dan zie je Pauline niet meer terug :o

NL heeft dit zelf over zich uitgeroepen door daar een methoden te hanteren die werkelijk niet éénlijnig is naar ale leden, maar doelgericht word op een bepaalde groep, daar zet je kwaad bloed mee en het is zelfs een verpakte manier van rasisme en hokje plaatsen en niemand kan ontkennen dat het niet is gebeurd, en we dus ook NL niet meer kunnen waarderen en tolereren.

Als dan iemand hier doelbewust steeds naar toe komt om dat hier nog even aan te wakkeren en de leden hier weer er mee te confronteren, kan je dit verwachten....sorry.(En de persoon is echt wel van NL, dat lijkt mij duidelijk, want de schrijfwijze is totaal de manier van daar, alleen netjes sarcastisch verpakt) Als zulke leden hier geen ban krijgen, dan blijf je dit houden. En nee ik zeg niet dat je ze moet bannen "echt niet", maar dan hou je dit wel en dat is gewoon een feit. Want ook al worden er geen namen genoemd van fora's, deze persoon in kwestie zal ten aller tijden er op blijven reageren, als hij zijn kans ziet!

8 van de 10 keer reageer ik helemaal niet, maar ineens is de maat vol bij mij en dan zal ik mijn reactie wel plaatsen, laat die persoon maar oprotten (om het even grof te zeggen nu) en laat de forum headliners leden met rust, wij zijn niet degenen die gaan uitdagen. Ik post niet bij die fora's en ben er ook geen lid, maar heb met verbazing en afschuw alles gevolgt, tja en verder zuig ik niks uit mijn duim en weet ik ook nog eens dingen voor een feit, dat zijn die van hun niet over Brian met bepaalde dingen....
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 28 mei 2008 - 21:05   quote  deeplink  
In welk opzicht Draakje? Ik sta altijd open voor iedereen. Dit lijkt eerder op een tunnelvisie, het is mij best. Maar echt toenadering zoek IK nog altijd, niet Caroline, die kapt alles bij voorbaat af.
Maar zij is de baas samen met de beheerder, zij bepaalt. Ik waarschuw alleen maar en kies er niet voor, dat mag ik niet eens zeggen.
Ik ga lekker bankhangen, ik mocht weer werken, dus heb GEEN 24 uur per dag de tijd voor een forum.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - woensdag 28 mei 2008 - 21:11   quote  deeplink  
lieverdjes toch aub maak geen ruzie met elkaar er is dan altijd een lachende derde.
Ik vind headliner het fijnste forum de redenen zijn openheid geenonnodige bans respect voor elkaar en de spelers.
Hier kan je open en ja mag hier je mening geven zonder dat er een beheerder of mod in je nek hangt en je mag hier discusseren hoef niet ontopic te blijven je mag met elkaar comuniceren dus dit forum is gewoon de beste.
lieve maatjes van headliner allemaal laten we met respect met elkaar omgaan zonder verwijten over en weer het kan nl zo gezellig en leuk zijn met elkaar.
we konden het ook toen de kooi er nog was dus kan het nu zeker.

en waar ik wel 100 procent mee eens ben is de smaad en laster tegen brian en amanda.
Daar kan ik inderdaad ook woest om worden maar lieverdjes is onderling geen heibel waard.
en tegen die laster en smaad kunnen we weinig doen het is nl een hele andere site maar snap wel dat mensen er hier over willen posten want het is inderdaad heftig wat daar staat de een kan er beter mee omgaan dan wil het posten om er met anderen over te hebben hun zorg uiten het gevoel uiten wat is goed wat is fout?????????

ik ben van mening dat dat ieder voor zich is en dat iedereen vrij is om hun gevoel neer te zetten, maar iedereen heeft een eigen idee en mening en alle meningen zijn in mijn ogen oke tenslotte kan een ander niet bepalen of die mening goed of fout is wat een mening en gevoel is iets persoonlijks. tip van mij laat elkaar er vrij in en ga gewoon samen door een deur hij is nl breed genoeg en scheeld hoop frustraties ellende.
ik wens iedereen een fijn forum plezier met elkaar liefs jacqueline
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 28 mei 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 21:11 schreef Jacqueline het volgende:
lieverdjes toch aub maak geen ruzie met elkaar er is dan altijd een lachende derde.
Ik vind headliner het fijnste forum de redenen zijn openheid geenonnodige bans respect voor elkaar en de spelers.
Hier kan je open en ja mag hier je mening geven zonder dat er een beheerder of mod in je nek hangt en je mag hier discusseren hoef niet ontopic te blijven je mag met elkaar comuniceren dus dit forum is gewoon de beste.
lieve maatjes van headliner allemaal laten we met respect met elkaar omgaan zonder verwijten over en weer het kan nl zo gezellig en leuk zijn met elkaar.
we konden het ook toen de kooi er nog was dus kan het nu zeker.

en waar ik wel 100 procent mee eens ben is de smaad en laster tegen brian en amanda.
Daar kan ik inderdaad ook woest om worden maar lieverdjes is onderling geen heibel waard.
en tegen die laster en smaad kunnen we weinig doen het is nl een hele andere site maar snap wel dat mensen er hier over willen posten want het is inderdaad heftig wat daar staat de een kan er beter mee omgaan dan wil het posten om er met anderen over te hebben hun zorg uiten het gevoel uiten wat is goed wat is fout?????????

ik ben van mening dat dat ieder voor zich is en dat iedereen vrij is om hun gevoel neer te zetten, maar iedereen heeft een eigen idee en mening en alle meningen zijn in mijn ogen oke tenslotte kan een ander niet bepalen of die mening goed of fout is wat een mening en gevoel is iets persoonlijks. tip van mij laat elkaar er vrij in en ga gewoon samen door een deur hij is nl breed genoeg en scheeld hoop frustraties ellende.
ik wens iedereen een fijn forum plezier met elkaar liefs jacqueline
Dát betwist ik juist Jaqueline. In de loop van de discussie over smaad en laster, maakte de moderator bekend het liever niet over andere fora te willen hebben.

Zij maakte ook bekend, dat er de volgende Gouden Kooi 2 regels zouden komen, die ieder diende op te volgen.

Maw: dat Headliner in de voetsporen zal gaan treden van andere fora dus.

Dat is dus nu het twistpunt.

Mijn mening hierover heb ik al duidelijk gemaakt.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - woensdag 28 mei 2008 - 21:42   quote  deeplink  
ik denk eerder dat het nu beetje over de top gaat want headliner is juist een fijn open forum ik denk dat caroline bedoeld er zijn dan wel regels en dat er soms dingen stil wordt verwijderd ik denk ook niet dat boudewijn net als andere foras met strakke regels en moderaters ga werken.
Boudewijn en caroline hebben dat nu ook nooit gedaan en regels zouden heus niet te gek worden gewoon in mijn optiek met gewoon dingen als normen en waarden en geen hetze naar en tegen elkaar.

caroline heeft mijn verhaal toen ook niet weggehaald boudewijn ook niet .
maar als dar grote ruzie van had gekomen of onenigheid was het een heel ander verhaal denk ik.

maar goed mijn punt is en blijft make love not war vooral niet omdat het hier juist altijd anders was en is .
omdat het hier altijd goed ging ook al poste je soms dingen. hier wordt zelden geband omdat ieders mening telt.
lieverdjes geloof me het is geen onenigheid waard de zon schijnt het wordt zomer het is nu ff tijd voor ontspannen tussen de gouden koois door .
elke discussie kan opgelost worden

ps lieve draakje hoi meid xxxxxxxxxx
G.R.i
 G.R.i - woensdag 28 mei 2008 - 23:22   quote  deeplink  
Lieve mensen, jullie ZIJN dit forum. Jullie maken het hier levendig en boeiend;
het is altijd prettig om hier te lezen (nu DGK is afgelopen is het rustiger)duidelijke uiteenzetting, ongezouten kritiek waar nodig, de ingredienten voor een
prettig forum.

even nog voor draakje als het mag;
""Wie het hart op de tong heeft, kan maar beter een grote mond hebben""
(van: H.W.BARKEMA)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Houdt het nooit op?









0.0076580