BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Houdt het nooit op?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 29 mei 2008 - 00:51   quote  deeplink  
Nu moet ik toch weer quoten.

Blijkbaar heb ik enkele zinsneden verkeerd geinterpreteerd dan.
Dat kan.

Ik heb nimmer berichten rechtstreeks van NL of andere fora gepost, integendeel, want daar ben ik ook op tegen.

Bovendien heb ik NL niet als zodanig genoemd in eerste instantie.

Ik bestrijd, dat oneigenlijke berichtgeving zo snel mogelijk verwijderd is/wordt.

Ik lees uit dit bericht toch werkelijk, dat DGK2 de aandacht zal krijgen op Headliner, echter met regelgeving, waar iedereen zich aan moet houden.

Maar ja, ik zal het wel verkeerd begrepen hebben.

Ik snap mezelluf niet...

Wat mij het meeste steekt, is dat wederom mijn oorspronkelijke bericht ondergesneeuwd is en niemand zich nog bekommerd, waar het in wezen werkelijk om ging. Namelijk de verschrikkelijke zaken waarvan Brian en Amanda + haar moeder worden beticht.
Kan me niks schelen waar dat staat. Het staat ergens en het heeft te maken met de Gouden Kooi. maar ja nu ineens is het niet belangrijk meer. Het zal je maar overkomen!

quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 14:14 schreef Caroline het volgende:
Dan snap ik nog steeds niet waarom het nowlive forum opzich niet gewoon dat forum te laten en waarom hier posten staan rechtstreeks vanaf het nowlive forum. Om wat??? Het nog meer aandacht te geven? Ik zou het ook niet prettig vinden als een post van mij hier op headliner door een ander op nowlive kwam te staan en ja, daarin kan ik verzet van de oorspronkeljke poster heel goed voorstellen. Persoonlijke aanvallen naar elkaar worden zo snel mogelijk weggehaald zodoende heb ik posten van mensen van nowlive weggehaald maar ook posten van mensen van headliner. Dat ging dus over en weer. De kunst is idd het te negeren met de wetenschap dat persoonlijke aanvallen hier niet zijn toegestaan dus worden weggehaald. Headliner forum gaat door met DGK2 maar op dat forum zullen een aantal regels komen waar iedereen zich aan moet houden.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2008 door seya@headliner --
Caroline
 Caroline - donderdag 29 mei 2008 - 04:05   quote  deeplink  
Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen. Wat ik schreef over posten van nowlive is mijn persoonlijke mening. Dat heeft verder niks met headliner forum te maken of diens policy. Gewoon een puntje wat ik niet snap zoals ik geregeld aan heb gegeven hier in het topic. Natuurlijk worden die posten niet weggehaald dus niemand hoeft iets met mijn mening te doen en gewoon als van ouds posten. Wat er met ex bewoners gebeurd waaronder Amanda en Brian keur ik ook niet goed, ook dat is te lezen in dit topic. Alleen maak ik me daar ws minder druk om. Er bestaat ook nog zoiets als politie als Brian en Amanda die laster en smaad zelf te erg vinden. Een beslissing die alleen door Amanda of Brian gemaakt kan worden. Feitelijk denken we dus hetzelfde alleen pakken we het anders aan. Dit was mijn laatste post zoals ik ook naar Boudewijn heb gemaild. Ik blijf vanaf nu stil aanwezig en haal mocht het nodig zijn teksten weg waar grove scheldwoorden, bedreigingen of persoonlijke aanvallen in staan zoals altijd. Seya als je nog niet begrijpt wat ik bedoel dan spijt me dat maar naar mijn gevoel heb ik in alle redelijkheid uitleg gegeven. Voor de mensen die naar DGK 2 gaan, ik zie jullie daar weer.
belle
 belle - donderdag 29 mei 2008 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 04:05 schreef Caroline het volgende:
Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen. Wat ik schreef over posten van nowlive is mijn persoonlijke mening. Dat heeft verder niks met headliner forum te maken of diens policy. Gewoon een puntje wat ik niet snap zoals ik geregeld aan heb gegeven hier in het topic. Natuurlijk worden die posten niet weggehaald dus niemand hoeft iets met mijn mening te doen en gewoon als van ouds posten. Wat er met ex bewoners gebeurd waaronder Amanda en Brian keur ik ook niet goed, ook dat is te lezen in dit topic. Alleen maak ik me daar ws minder druk om. Er bestaat ook nog zoiets als politie als Brian en Amanda die laster en smaad zelf te erg vinden. Een beslissing die alleen door Amanda of Brian gemaakt kan worden. Feitelijk denken we dus hetzelfde alleen pakken we het anders aan. Dit was mijn laatste post zoals ik ook naar Boudewijn heb gemaild. Ik blijf vanaf nu stil aanwezig en haal mocht het nodig zijn teksten weg waar grove scheldwoorden, bedreigingen of persoonlijke aanvallen in staan zoals altijd. Seya als je nog niet begrijpt wat ik bedoel dan spijt me dat maar naar mijn gevoel heb ik in alle redelijkheid uitleg gegeven. Voor de mensen die naar DGK 2 gaan, ik zie jullie daar weer.
klopt caroliene,de bewoners zijn nu buiten en kunnen zelf ageren als ze daar behoefte aan hebben.
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 16:51 schreef pauline het volgende:
bull amanda haar familie heeft gewoon een duister verleden, draai het gewoon om.. jij verklaart dus dat als er bij huub iets gevonden was over hem of zijn familie jullie niet hadden willen achterhalen om dat tegen hem te gebruiken? gelul en dat weet je zelf ook..
Ja, dat durf ik te beweren, Plien! Een tijdje geleden berichtte iemand hier dat Huubs moeder aan de drank was. Ik wist dat niet en vroeg of dat waar was. Er werd mij toen verteld dat het waar was, maar of we het daarbij konden laten OMDAT je dat soort dingen niet zegt over iemand.

ZO HOORT HET!

P.S: Ik neem het haar niet kwalijk. Ik zou ook aan de drank raken als ik zo´n ellendig zoontje had!
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 29 mei 2008 - 08:37   quote  deeplink  
Dan heb ik het dus toch goed begrepen allemaal.
We denken dus geheel anders.
Overigens ga je niet in op de opmerkingen hier geplaatst over de veranderde policy.
Evenmin op de kritiek, die ik geef.
Helaas misschien, maar ik zal immer hier terug blijven komen, want Headliner gaat mij een beetje aan mijn hart, evenals alle lieve posters..
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 08:37 schreef seya@headliner het volgende:
Dan heb ik het dus toch goed begrepen allemaal.
We denken dus geheel anders.
Overigens ga je niet in op de opmerkingen hier geplaatst over de veranderde policy.
Evenmin op de kritiek, die ik geef.
Helaas misschien, maar ik zal immer hier terug blijven komen, want Headliner gaat mij een beetje aan mijn hart, evenals alle lieve posters..
Was dit tegen mij of tegen Plien?
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 09:22   quote  deeplink  
Plien zwijgt ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 29 mei 2008 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 08:57 schreef draakje het volgende:

[..]

Was dit tegen mij of tegen Plien?
nee draakje tegen Caroline
janeke
 janeke - donderdag 29 mei 2008 - 09:30   quote  deeplink  
een goede morgen fans van de goudenkooi
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 09:28 schreef moha het volgende:

[..]

nee draakje tegen Caroline
Dankjewel, Moha.
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 09:30 schreef janeke het volgende:
een goede morgen fans van de goudenkooi
Goedemorgen, Janeke.
pauline
 pauline - donderdag 29 mei 2008 - 09:53   quote  deeplink  
pauline had het te druk.
Wat een ellende alom, pauline schrijft sarcastisch. pauline schrijft alles met een ondertoon, pauline vind het prima dat (ex)bewoners lastig worden gevallen, pauline is samen aan de drank met de moeder van huub!
He wat een opluchting dat dat nu naar buiten is gekomen.
! ding word vergeten!! pauline post hier en niet nowlive, spreek mij niet steeds aan op wat bepaalde forummers uitten op nowlive.
Ik lees veel reactie's van medeforummers hier over hoe erg het is dat brian en amanda worden lastig gevallen, ook ik vind dat niet goed!!!!!! maar deze medeforummers schreven 2 weken geleden nog ,, dat huubje maar op moest passen na de kooi, en als ik hem tegen kom dan pak ik die kikker en nog meer van dat soort verwensingen..
Ik kan mij voorstellen dat zowel een carolien of een boudewijn het zeer sprijtig vinden dat dit soort onderwerpen constant weer een weg terugvinden op dit forum..
Nog 1 keer mijn visie op de gouden kooi en zijn/haar bewoners!! LET WEL IS EEN MENING!!

amanda: kwam als een leuke meid de kooi binnen, vond uiterlijk belangrijker dan innerlijk, stak haar (ex) beste vriendin een mes in de rug,, Werd meegetrokken in de negatiefe spiraal die gericht was op huub door vooral een natasia! Werd dus betiteld als meningloos, niet plooibaar, en dom! Werd een speelbal in het spel voor natasia en brian.

Brian: vlotte knaap, stoer en sterk. Een gevaarlijke tegenstander in het spel, die te vaak zijn fysieke kracht in het spel probeerde te benadrukken. Ook helaas een slachtoffer van natasia, die hem op alle manieren proberen te claimen, wat ook gelukt is. Een jongen die zich vaak drukker maakte over zijn familie dan het spel.
Heeft de hoon over zich heen gekregen door zijn overdreven reactie na het schopje van nena. Zich ten opzichte van huub veel te kwetsbaar opstelde, alwaar reactie op volgde.

Huub: Een te zelfverkerd knaapje die doormiddel van zijn mondelinge vaardigheden zich een vaste plek kon verwerven in het huis. Die zijn postuur probeerde te vergroten doormiddel van zijn agressie. Teveel zijn deelnemerschap af liet hangen van sexuele escapades. Zich teveel kleurloos opstelde naar medebewoners met als onderwerp geslacht afkomst en huidskleur!

Jaap: goed gecast personage, die zich zeer snel uit het oog verloor en het leven in de kooi verwarde met teveel fictie. Goede lobbes, geen kwaadwillendheid.
Het programma niet meer zag als een reallife soap maar als een klucht.

claire: netjes, verder geen mening!

Zo dat is mijn mening.
En als je die niet bevalt dan ga je toch lekker naar huis.
pauline
 pauline - donderdag 29 mei 2008 - 10:04   quote  deeplink  
Wat ik hoop is dat alle bewoners hun draai weer kunnen vinden in de maatschappij zonder een nare nasleep van het programma. Gun toch iedereen het beste en lees de negatiefe berichtgeving dan maar niet. Het meeste is toch onzin!
En mochten er toch dingen boven water komen, laat het dan maar, het is voorbij, op naar de volgende. Daar zullen ook weer huubjes amanda'tjes jaapio's en een nieuwe brian komen. en weer kiezen we onze favoriet. Zo zal headliner ook weer voorkeur hebben en nowlive idem dito, of misschien wel dezelfde??
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 29 mei 2008 - 10:08   quote  deeplink  
yw draakje
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 29 mei 2008 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 09:53 schreef pauline het volgende:
pauline had het te druk.
Wat een ellende alom, pauline schrijft sarcastisch. pauline schrijft alles met een ondertoon, pauline vind het prima dat (ex)bewoners lastig worden gevallen, pauline is samen aan de drank met de moeder van huub!
He wat een opluchting dat dat nu naar buiten is gekomen.
! ding word vergeten!! pauline post hier en niet nowlive, spreek mij niet steeds aan op wat bepaalde forummers uitten op nowlive.
Ik lees veel reactie's van medeforummers hier over hoe erg het is dat brian en amanda worden lastig gevallen, ook ik vind dat niet goed!!!!!! maar deze medeforummers schreven 2 weken geleden nog ,, dat huubje maar op moest passen na de kooi, en als ik hem tegen kom dan pak ik die kikker en nog meer van dat soort verwensingen..
Ik kan mij voorstellen dat zowel een carolien of een boudewijn het zeer sprijtig vinden dat dit soort onderwerpen constant weer een weg terugvinden op dit forum..
Nog 1 keer mijn visie op de gouden kooi en zijn/haar bewoners!! LET WEL IS EEN MENING!!

amanda: kwam als een leuke meid de kooi binnen, vond uiterlijk belangrijker dan innerlijk, stak haar (ex) beste vriendin een mes in de rug,, Werd meegetrokken in de negatiefe spiraal die gericht was op huub door vooral een natasia! Werd dus betiteld als meningloos, niet plooibaar, en dom! Werd een speelbal in het spel voor natasia en brian.

Brian: vlotte knaap, stoer en sterk. Een gevaarlijke tegenstander in het spel, die te vaak zijn fysieke kracht in het spel probeerde te benadrukken. Ook helaas een slachtoffer van natasia, die hem op alle manieren proberen te claimen, wat ook gelukt is. Een jongen die zich vaak drukker maakte over zijn familie dan het spel.
Heeft de hoon over zich heen gekregen door zijn overdreven reactie na het schopje van nena. Zich ten opzichte van huub veel te kwetsbaar opstelde, alwaar reactie op volgde.

Huub: Een te zelfverkerd knaapje die doormiddel van zijn mondelinge vaardigheden zich een vaste plek kon verwerven in het huis. Die zijn postuur probeerde te vergroten doormiddel van zijn agressie. Teveel zijn deelnemerschap af liet hangen van sexuele escapades. Zich teveel kleurloos opstelde naar medebewoners met als onderwerp geslacht afkomst en huidskleur!

Jaap: goed gecast personage, die zich zeer snel uit het oog verloor en het leven in de kooi verwarde met teveel fictie. Goede lobbes, geen kwaadwillendheid.
Het programma niet meer zag als een reallife soap maar als een klucht.

claire: netjes, verder geen mening!

Zo dat is mijn mening.
En als je die niet bevalt dan ga je toch lekker naar huis.
Nou Paulien IK heb jou dus nauwelijks meer antwoord gegeven of ergens van beticht, want ik vond jouw reakties nergens opslaan, Verspilling van energie.
Dat vind ik ook zo van andere, kille reakties. Ik snap eigenlijk niet, dat mensen zo emotioneel waren tijdens DGK en nu ineens hun favo's laten barsten.
Maar ja DGK was een afspiegeling van de maatschappij en dat is het hier ook.
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 12:17   quote  deeplink  
Plien, ik hoop dat jij jezelf geestig vindt,

Dan is er tenminste nog één ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2008 door draakje --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 29 mei 2008 - 13:12   quote  deeplink  
ach moppies plien is plien een echte fan vd goudenkooi of een echte fan van een forum?
wie zal het zeggen denk dat plien het zelf niet meer weet waar ze voor staat.
Is ook niet erg mensen die niet weten waar ze voor staan en zomaar kansloze kreten neer smijt zijn letterlijk de weg kwijt kan geen kaart of tom tom tegen op zijn verblind en hangen graag in deze wereld..
Een koker visie is voor plien ook niet erg zo blijft ze heerlijk hangen in der eigen wereldje.
Ze hebben er opvang huizen voor maar ach liever los buiten want die arme mensen er mee opzadelen is ook echt niet alles hoor.
Zolang ze maar post weet ik zeker dat ze veilig tussen der eigen muren zit ik lees er wel overheen:d
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 13:16   quote  deeplink  
Waren het maar kansloze kreten, Jacqueline. Ik ben zo bang dat het niet zo is!
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 29 mei 2008 - 13:22   quote  deeplink  
hee draakje lieverd
brian en amanda hebben twee mensen gered die met een busje een ongeluk hebben gehad. dit weet ik van hun beide zelf dus is waar.
Zo zie je maar het zijn echt twee schatten van mensen.
ze proberen zo vaak mogenlijk te posten maar ze hebben het ook zo druk buiten en dat is begrijpenlijk maar ze zijn zo sociaal en blij met hun fans ze waarderen het ook echt.

en wat betreft plien ik blijf erbij mensen die zo kortzichtig zijn zijn voor mij kansloos
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 13:22 schreef Jacqueline het volgende:
hee draakje lieverd
brian en amanda hebben twee mensen gered die met een busje een ongeluk hebben gehad. dit weet ik van hun beide zelf dus is waar.
Zo zie je maar het zijn echt twee schatten van mensen.
ze proberen zo vaak mogenlijk te posten maar ze hebben het ook zo druk buiten en dat is begrijpenlijk maar ze zijn zo sociaal en blij met hun fans ze waarderen het ook echt.

en wat betreft plien ik blijf erbij mensen die zo kortzichtig zijn zijn voor mij kansloos
Misschien is Plien altijd kansloos geweest?

Haal maar weg, Boudewijn. Het moest er even uit!
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 29 mei 2008 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 14:06 schreef draakje het volgende:

[..]

Misschien is Plien altijd kansloos geweest?

Haal maar weg, Boudewijn. Het moest er even uit!
Go girl!
pauline
 pauline - donderdag 29 mei 2008 - 16:31   quote  deeplink  
dank jullie wel voor jullie liefdevolle woorden, het doet me echt heel veel, ik wist niet dat ik zulke goede vriendinnen hier had
janeke
 janeke - donderdag 29 mei 2008 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 14:06 schreef draakje het volgende:

[..]

Misschien is Plien altijd kansloos geweest?

Haal maar weg, Boudewijn. Het moest er even uit!
is waar ik heb het ook gelezen
mooi he amanda en brian
zijn nu dus echt helden
xxx
smile
janeke
 janeke - donderdag 29 mei 2008 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 09:49 schreef draakje het volgende:

[..]

Goedemorgen, Janeke.
dag lieve draakje

xxx
ben weer weg hier

maar heb effe een intervieuw gekopieerd hihi
voor de amanda fans op topic amanda brian blijven de winnaars
tot gauw
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 16:31 schreef pauline het volgende:
dank jullie wel voor jullie liefdevolle woorden, het doet me echt heel veel, ik wist niet dat ik zulke goede vriendinnen hier had
Weet jij wat liefde is, Plien?
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 18:12   quote  deeplink  
Plien is boos ...of heeft het druk.

Tja Plien, tegen mijn oneliners kun jij echt niet op!

Groetjes van Draakje!
pauline
 pauline - donderdag 29 mei 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 18:12 schreef draakje het volgende:
Plien is boos ...of heeft het druk.

Tja Plien, tegen mijn oneliners kun jij echt niet op!

Groetjes van Draakje!
wat een prachtige relaas draakje,, je hebt mij idd overdonderd, heb er uren over moeten nadenken
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 29 mei 2008 - 20:38   quote  deeplink  
plien ik kies liever me eigen vrienden wel uit en daar hoor jij zeker nooit bij dus dat ga aub op je sekte site door topic brian is wel wat voor je staat net zo veel bagger als in jou toetsenbord
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 29 mei 2008 - 20:42   quote  deeplink  
Zijn ze op NL nog steeds Brian en Amanda aan het bashen ?
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 19:26 schreef pauline het volgende:

[..]

wat een prachtige relaas draakje,, je hebt mij idd overdonderd, heb er uren over moeten nadenken
Ik neem aan dat dat mogelijk is met een traag denkvermogen ...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 29 mei 2008 - 20:56   quote  deeplink  
Hoi Draakje, alles kits ?
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 20:56 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Hoi Draakje, alles kits ?
Zekers. Met u ook, Mrs. B?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 29 mei 2008 - 21:37   quote  deeplink  
Draakje, zijn ze op NL nog steeds Brian en Amanda aan het bashen ?
johan13
 johan13 - donderdag 29 mei 2008 - 21:53   quote  deeplink  
ja ze zijn op nl amanda en brain nog steeds aan het bashen. afgelopen week was dj quintin ook aan de beurt
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 29 mei 2008 - 22:08   quote  deeplink  
ben zo terug
G.R.i
 G.R.i - donderdag 29 mei 2008 - 22:10   quote  deeplink  
pfff hebben ze niks anders te doen dan deze mensen lastig te vallen; ik word hier zo boos om en dat is niet gezond voor het slapen gaan.

Regelmatig lees ik nog het topic van het cafe en luister/kijk naar die filmpjes daar vrolijk ik weer van op....
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 29 mei 2008 - 22:20   quote  deeplink  
Ik kan mij voorstellen dat je je mateloos aan ergerd. Maar ze zijn de moeite niet waard. Het zijn geen fans, van niemand dan ook.
Het zij lafaards zie hun pc gebruiken om anderen zwart te maken.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 21:37 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Draakje, zijn ze op NL nog steeds Brian en Amanda aan het bashen ?
Dat weet ik niet. Heb me daar uit principe nooit willen laten registreren.
headliner@ciska
 headliner@ciska - vrijdag 30 mei 2008 - 11:03   quote  deeplink  
ach laat lekker kletsen als wij maar weten dat het goed zit en paul niet
pauline
 pauline - vrijdag 30 mei 2008 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 11:03 schreef headliner@ciska het volgende:
ach laat lekker kletsen als wij maar weten dat het goed zit en paul niet
dit topic heet HOUDT HET NOOIT OP???
geldt misschien ook voor jou ciska,, hou eens op met persoonlijke aanvallen.
Vindt het knap hoor reageren op een topic over ophouden maar jij en anderen beginnen constant opnieuw
johan13
 johan13 - vrijdag 30 mei 2008 - 15:22   quote  deeplink  
verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:22 schreef johan13 het volgende:
verbeter de wereld en begin bij jezelf.
lees hier even http://forum.headliner.nl/topic-8371/p2/ misschien zie je dan dat Pauline dat juist doet
headliner@ciska
 headliner@ciska - vrijdag 30 mei 2008 - 17:04   quote  deeplink  
wil paul mij een bneetje aanvallen niet doen ik heb het zo graag bluf
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 17:04 schreef headliner@ciska het volgende:
wil paul mij een bneetje aanvallen niet doen ik heb het zo graag bluf
Ciska, dit is allemaal al achterhaald. lees http://forum.headliner.nl/topic-8371/p2/
Milou
 Milou - vrijdag 30 mei 2008 - 17:14   quote  deeplink  
Allemaal achterhaald vind ik een groot woord ...sorry.
Mijn mening staat daar al en die is 100% eerlijk en oprecht ;)
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 17:14 schreef Milou het volgende:
Allemaal achterhaald vind ik een groot woord ...sorry.
Mijn mening staat daar al en die is 100% eerlijk en oprecht ;)
Ja gelezen. Maar ik stel voor het idd wat draakje zei het gewoon te laten bezinken. Soms doen mensen dingen waar jij niet achter staat, of ik, ongeacht wie. Mensen zijn geen robots en het mooie is dat mensen "fouten" mogen maken. Als men daar een les uit trekt, des te mooier. En dat is wat nu gebeurd. Men kan in het verleden blijven leven maar wat er echt toe doet is het heden. We leven nu, niet gisteren en nog niet morgen. En wat ik dus in het heden lees vind ik het een heel mooi begin.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 17:36   quote  deeplink  
Nu ben ik echt verder met koken.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 20:33   quote  deeplink  
Dames/Heren met boos blijven verdoen we zoveel tijd terwijl het in diezelfde tijd zoooo gezellig kan zijn, we kunnen het op z'n minst toch proberen geef Pauline een 2e kans daar heeft iedereen toch recht op
Ricardo
 Ricardo - vrijdag 30 mei 2008 - 21:02   quote  deeplink  
Nu alleen nog maar hopen dat er geen "DGK 2" komt.
Het resultaat en de nasleep spreken voor zich.
haat ruzie vijandigheid enz enz.niks positiefs

Ik vraag me af of er mensen zijn die iets van dgk geleerd hebben.( iets nuttigs)
Een programma om half 8 sávonds waarvan 55% jeugdige kijkers waren.
Een programma waarvan vandaag de dag stopwoorden als "fucking hell,moeders uitschelden enz enz zeer populair en normaal zijn bij de jeugd.

:-) tja.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 21:02 schreef Ricardo het volgende:
Nu alleen nog maar hopen dat er geen "DGK 2" komt.
Het resultaat en de nasleep spreken voor zich.
haat ruzie vijandigheid enz enz.niks positiefs

Ik vraag me af of er mensen zijn die iets van dgk geleerd hebben.( iets nuttigs)
Een programma om half 8 sávonds waarvan 55% jeugdige kijkers waren.
Een programma waarvan vandaag de dag stopwoorden als "fucking hell,moeders uitschelden enz enz zeer populair en normaal zijn bij de jeugd.

:-) tja.
Ik heb mijn angst daar ook al over uitgesproken op een ander topic.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Houdt het nooit op?









0.0108740