BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Babbelen, babbelen, babbelen..........

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 09:50   quote  deeplink  
Okee dan ga ik toch maar de spits afbijten.
En een algemeen topic openen, waar iedereen van alles kan en mag plaatsen. IEDEREEN!
Laten we hier eens kennismaken met elkaar en dat wat ons bezighoudt of juist niet bezighoudt ter berde brengen.
Ik hoop dat we hiermee een opening maken en het heel gezellig gaan krijgen.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 09:52   quote  deeplink  
Hoe hypnotiseer je een man
instructies :
1) check link hieronder
2) klik op de foto? trek de foto naar links, naar rechts, naar boven of naar onder, en laat je muis dan los...

http://www.mxfiles.kneib.biz/drag_and_go_back_spezial.html
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 09:56   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juni 2008 door seya@headliner --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 10:23   quote  deeplink  


Column van Youp van 't Hek

Theotraal

Hoe leg ik het collega Maassen nou uit? We zijn Amsterdammers en Amsterdammers steken pas over als het voetgangerslicht op rood springt. Als iets niet mag dan gaat het bij ons kriebelen. Ik vrees dat hij bij zijn eerstvolgende Amsterdamse optreden kan rekenen op een zee van flitslicht. Wel een vrolijk gozertje die Theo. Jat af en toe een bekertje uit de prijzenkast van PSV en geeft die later weer keurig terug. Ik doe dat bij Ajax ook wel eens, maar daar merkt niemand het. De Amsterdamse prijzenkast is veel te vol. Wij letten hier niet op een Europacup meer of minder.

Wel interessant dat hij het zaterdagavond aan de zaal overliet of hij die camera zou mollen of niet. Schitterend uitgangspunt voor puur cabaret. Het klapvee dat bepaalt. De democratie van Rita. 2008 ten voeten uit. U zegt, wij draaien. Prachtig was het geweest als Theo op het moment dat het volk middels een denderend applaus besliste dat de camera van dat lieve meisje stuk mocht, zijn optreden had stil gelegd en naar huis was gegaan. Voor dat crapuul wil je niet spelen. Dat geteisem wil je niet in je zaal. Dan had je schitterende theatrale verwarring gehad. En: iedereen had achteraf uiteraard ontkend dat hij geklapt had.

Of, zoals ik nu in een paar reacties las, dat mensen klapten omdat ze dachten dat het bij de show hoorde. Maar wel geklapt dus. Geklapt of niet geklapt. That’s the question!
Hoe ik omga met fotografen? Dat soort dingen los je op met een grapje. Dat is namelijk mijn vak. Bij mij gebeurde het een keer in de tijd dat er nog filmpjes in het toestel zaten. Ik vroeg de camera aan de fotograferende dame en vertelde dat ze hem na de voorstelling op kon komen halen. Dat deed ze keurig. Ze mocht ook nog even met me op de foto. Later kreeg ik een boze brief van haar omdat ze bij de plaatselijke fotohandel nogal voor schut had gestaan. Dat klopte. Alle theatertechnici hadden in de pauze hun broek laten zakken en hun geslachtsdeel van zeer dichtbij laten vastleggen. En toen moest de keurige mevrouw aan de man van de plaatselijke fotowinkel uitleggen dat dit niet haar nieuwe hobby was. Of ik dat grappig vind? Zeer grappig zelfs. Sterker nog: ik had het bedacht. Tourneehumor noemen we dat.

Het camera-incident kan natuurlijk ook Brabantse folklore zijn. Dat ze in Eindhoven zo met elkaar omgaan. Dat je na het fout parkeren van je auto je vervoermiddel terugvindt zonder buitenspiegels, met een geknakte antenne en vier lekke banden. Dit alles onder het motto: Wie geen borden kan lezen moet maar voelen. Maar goed: Theo heeft zijn excuses aangeboden en de storm in het glas water is alweer gaan liggen.
Over verontschuldigingen gesproken: Vandaag wil ik mijn oprechte excuses aanbieden aan embryominister Rouvoet. Ik heb in mijn stukje van vorige week een grove fout gemaakt door te stellen dat het secretariaat van zijn ministerie voorafgaand aan een bezoek van de minister belt met de mededeling dat de heer Rouvoet het op prijs stelt als hij met Excellentie wordt aangesproken. Dat is onjuist. Naar aanleiding van dat stukje ontstond er licht rumoer op de radio, internet en in diverse kranten. Ik las dat de minister her en der beschimpt is om dit ijdele gedrag. Daarom heb ik de feiten over deze kwestie nog even extra goed gecheckt. En inderdaad: ik heb mijn zegsman verkeerd geciteerd. En dat wil ik, zeker in het belang van de heer Rouvoet, onmiddellijk rechtzetten. Ik ben niet te groot om te buigen als ik een domme fout heb gemaakt. Zoals in dit geval: een voor de minister beschadigende fout. Er is door zijn secretariaat namelijk niet gebeld met het verzoek dat onze André graag Excellentie genoemd wil worden. Er is door het secretariaat gezegd dat de minister graag Zijne Excellentie genoemd wil worden. Sorry dus.

Zelf ontkent de woordvoerder van André dat het gevraagd is, maar volgens mij mag je van God niet jokken.

Youp van ‘t Hek

Bron: NRC 7 juni
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 10:36   quote  deeplink  


Chinezen verplicht op bezoek bij hun ouders

SHANGHAI - Volwassenen en kinderen van boven de achttien worden verplicht regelmatig hun ouders te bezoeken. Met die opmerkelijke maatregel hoopt het volkscongres in de Chinese provincie Liaoning de eenzaamheid onder bejaarden te kunnen verminderen.

Het wetsvoorstel moet voor het einde van dit jaar in werking treden, meldt de Chinese krant China Daily vrijdag. Kinderen die niet meer bij hun ouders wonen moeten volgens de nieuwe wet ,,regelmatig berichtjes sturen en naar huis komen voor familiebezoek''.
Overheidsfunctionarissen die zich niet aan de regel houden, zullen worden bestraft door hun leidinggevenden. Wat de sancties zijn en of ze ook zullen gelden voor Chinezen die niet in overheidsdienst werken, is nog niet bekend.
China is het meest vergrijzende land ter wereld als gevolg van het decennialange éénkindbeleid.

Bron: AD 7/6

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juni 2008 door seya@headliner --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 10:50   quote  deeplink  
Het Stenders EK lied



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juni 2008 door seya@headliner --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 11:11   quote  deeplink  
Alle Welpies helpen....

Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 12:26   quote  deeplink  
deze al gezien is ook erg leuk, even blijven kijken en let op de man in het midden. Een waarschuwing vooraf !!!!!!!!!!!!! Dit werkt erg op je lachspieren hihi

http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2008 - 12:26 schreef Bigfoot het volgende:
deze al gezien is ook erg leuk, even blijven kijken en let op de man in het midden. Een waarschuwing vooraf !!!!!!!!!!!!! Dit werkt erg op je lachspieren hihi

http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w
WIL JE DAT NOOOOOOOOOOOIT MEER DOEN??? Mijn kinderen hebben me moeten bijbrengen met water, ik heb kramp in mijn kaken!!
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 12:39   quote  deeplink  
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2008 - 12:38 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

WIL JE DAT NOOOOOOOOOOOIT MEER DOEN??? Mijn kinderen hebben me moeten bijbrengen met water, ik heb kramp in mijn kaken!!
Hij is leuk he haha
Hoe plaatst je die youtub dingen hier gelijk ? ik snap er geen hout van haha
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 12:46   quote  deeplink  
Ik zet het even neer met punten en dan moet je het dus plaatsen zonder punten.

[.youtube]Z4Y4keqTV6w[./youtube] dus alleen het achterste gedeelt na v= plaatsen
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 12:49   quote  deeplink  
oke, jeetje weer wat geleerd hihi
ff testen hoor

Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 12:49   quote  deeplink  
ja ik kan het ook, me zo trots hihihi
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2008 - 12:49 schreef Bigfoot het volgende:
ja ik kan het ook, me zo trots hihihi
Goed he!! hahaha
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 12:56   quote  deeplink  
dag lieve Seya, ik heb ff lekker gelachen met je maar ik moet werken, ik ben er vanavond weer. Latersssss
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 13:00   quote  deeplink  
Werk ze, en tot de volgende keer!!
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 17:23   quote  deeplink  
Ik ben er weer hoor, waarom is onze kooi niet verder gegaan ????
G.R.i
 G.R.i - zondag 08 juni 2008 - 17:53   quote  deeplink  
Geweldig Seya, je hebt flink je best gedaan, en nog wel met dit prachtige weer; Maar ik heb me kostelijk vermaakt;....
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2008 - 17:53 schreef G.R.i het volgende:
Geweldig Seya, je hebt flink je best gedaan, en nog wel met dit prachtige weer; Maar ik heb me kostelijk vermaakt;....
ik ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juni 2008 door Bigfoot --
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 09 juni 2008 - 01:44   quote  deeplink  
Medische blunders (Boomerang)

Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 09 juni 2008 - 01:47   quote  deeplink  
ja die is tegek die boomerang Seya ik kan om deze blijven lachen
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 09 juni 2008 - 02:09   quote  deeplink  
Samen met Patty Brard is Gerard op weg naar een zakenlunch. Een auto met chauffeur haalt ze op. Patty zit in het complot... Ze heeft nogal last van haar darmen en moet dan ook de auto uit op zoek naar een toilet...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 10 juni 2008 - 01:03   quote  deeplink  
Een man vertelt de dokter dat hij zich wil laten steriliseren. "Dat is een behoorlijke ingreep." zegt de dokter. "Heeft u daar uitgebreid met uw vrouw over gesproken?" "Ja hoor," zegt de man, "ze is het er helemaal mee eens." "En uw kinderen?" vraagt de dokter, "staan die er ook achter?" "Ja hoor," zegt de man "Die ook. Ze hebben erover gestemd; 17 zijn voor en maar 3 zijn tegen."
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 10 juni 2008 - 01:09   quote  deeplink  
hoe vinden jullie mijn nieuwe zomer sandalen??
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 11 juni 2008 - 15:45   quote  deeplink  
Die wil ik ook Moha, hihihi
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 12 juni 2008 - 01:05   quote  deeplink  
Een meisje heeft voor het eerst een vrijer en gaat die avond met hem uit.
Moeder besluit dat het tijd wordt om dochterlief wat voorlichting te geven.
"Kom eens hier meid," zegt ze vriendelijk: "Ik wilde je wat vertellen over de bloemetjes en de bijtjes."
"Kan dat niet een andere keer mama, want Kees komt zo...
... leg me dan alleen maar even snel uit hoe je een orgasme simuleert."
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 12:28   quote  deeplink  
Ik zet hier even een item van mijn eigen site, omdat er misschien mensen zijn, die er ook ongerust over zijn.

HOTNEWS!

Mogelijke kuilengraver in Helden betrapt.

Wandelaars hebben vrijdag in de bossen bij Helden een man betrapt die mogelijk bezig was met het graven van een valkuil. Ze schakelden direct de politie in, maar de man wist te ontkomen. De politie heeft wel een signalement, bevestigt een woordvoerder zondag. In de afgelopen maanden werden in de Limburgse bossen meermaals gevaarlijke kuilen aangetroffen.

Acht tips over valkuilen
Weer valkuil gevonden in Helden Kuil vol beton en roestige pinnen


De man werd gezien terwijl hij op een pad in de Kesselse Bergen aan het graven was. Verder leek hij een paal te hebben geslagen, waarschijnlijk om een touw over de weg te kunnen spannen. Toen de man werd betrapt, rende hij snel weg.

Vorige week zondag werd voor de derde keer een valkuil met daarin een betonnen blok met metalen pinnen ontdekt in het Limburgse bos. In maart en april werden soortgelijke kuilen aangetroffen. De politie heeft tot dusver niemand kunnen aanhouden.

Bron: De Pers 15 juni
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 12:30   quote  deeplink  
Zag het net op het nieuws.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 12:43   quote  deeplink  
Die dat doet, is wel zo een idioot he? Ik snap het af en toe niet meer, zulke rare dingen, stenen van viaducten gooien, touwtjes spannen en nu dit weer..
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 12:58   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 12:58   quote  deeplink  
discussie please!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 12:58 schreef seya@headliner het volgende:
Ik heb een ergernis.
Noem het maar gerust een irritatie.
Ik wil wel eens van jullie lezen, wat jullie ervan vinden.

Kijk, ik ben een heel sociaal mens.
Ik rook al jaren nooit een sigaretje zonder te vragen of iemand daar bezwaar tegen heeft.
Rook nooit in openbare gelegenheden of zelfs maar in de nabijheid van veel volk.

Prima dat het nu wettelijk gezien ook niet meer mag, want je hebt er die-hards bij.

Maar....het sluipt er zo langzamerhand in, dat ik straks stiekem in een bunker moet gaan zitten met mijn peukie.
Want...straks mag ik niet meer in de auto roken.
Nou okee, daar zal ik me wel weer in plooien.
Maar...stel nu eens dat bewonersverenigingen of corporaties het mogen gaan verbieden?
En dat mijn buurman ook niet meer wil, dat ik in mijn tuin een rokertje pak?

Volgens mij, stel ik me sociaal op. Misschien niet voor de ziektekostenverzekeraar, maar ik doe mezelf het meeste aan toch? Ik wil wel meer premie betalen desnoods.

Ben ik nu a-sociaal? Dat ik mijn sigarenwinkeltje nog steeds mogelijkheid van bestaan geef? En de Praxis natuurlijk.
Als er niemand in mijn auto zit, en ik zet de portieren een uurtje open, na het roken?

Ik erger me rot, en vind het ook betutteling!
Ik erger me rot aan het toestaan van alcoholgebruik overal.
Ik erger me rot aan het toestaan van 'koffie'shops.
(Is niet waar, dat mag van mij allemaal best, maar dan wil ik niet in een crimihoekje gedrukt worden, omdat ik een sigaretje rook!)
Ik ben het 100% met je eens! Ik voel me zo langzamerhand een crimineel, en dat ben ik helemaal niet!

Ik las laatst een verhaal over een vrouw uit Finland die op de bon geslingerd was omdat ze op haar eigen balkon een sigaretje had gerookt. Maar je betaalt toch huur voor zo´n huis?

Ik had laatst een niet-rokende vriendin op bezoek. Ik had me ingehouden en de hele middag slechts 2 sigaretten gerookt, hetgeen toch niet echt veel is. Bovendien is bij mij alles open, zodat je niet in een afgesloten kamer zit. Ik heb een open keuken, open bovenverdieping enzovoorts.

Na mijn tweede sigaret begon ze zeer verstoord te kijken en vroeg ze of er een raam open kon. Er stonden er al twee open, maar goed, ik heb er nog twee open gezet en ben met mijn sigaretje vlak bij het open raam gaan zitten.

Het is pure terreur en moet toch niet veel gekker worden!
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 13:31   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 13:38   quote  deeplink  
Nou, ik denk dat het zo´n vaart niet zal lopen omdat de rokers dan toch wel in opstand zullen komen. Bovendien: waarom zou ik dan nog moeten betalen voor ski-ongelukken van wintersporters? Dat vertik ik dan ook. Hartaanvallen van te dikke mensen? Eigen schuld dikke bult. HIV? Moet je maar niet onbeschermd neuken. Suikerziekte type 2? Minder vreten en gezonder. Dan is het hek echt van de dam.

En even voor de goede orde: hier wil ik natuurlijk niemand mee kwetsen.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 13:38 schreef draakje het volgende:
Nou, ik denk dat het zo´n vaart niet zal lopen omdat de rokers dan toch wel in opstand zullen komen. Bovendien: waarom zou ik dan nog moeten betalen voor ski-ongelukken van wintersporters? Dat vertik ik dan ook. Hartaanvallen van te dikke mensen? Eigen schuld dikke bult. HIV? Moet je maar niet onbeschermd neuken. Suikerziekte type 2? Minder vreten en gezonder. Dan is het hek echt van de dam.

En even voor de goede orde: hier wil ik natuurlijk niemand mee kwetsen.
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 13:47   quote  deeplink  
Bovendien is het allemaal superhypocriet, en daar erger ik me eigenlijk nog het meeste aan. Jaren geleden stond ik ´s ochtends op een van de drukste plekken van Amsterdam in alle vroegte op de bus te wachten. Het was een hele grote halte met twee hokjes. Ik stond daar als enige en stak een sigaretje op.

Er komt een oudere dame aanlopen, die zo ongeveer tegen me aan komt staan en meteen begint te kuchen. Toen ik haar aankeek, wees ze op mijn peuk en zei: "Ja, ik kan er niet zo goed tegen."

Ik zeg: "Nou mevrouw, dan gaat u toch daar staan?" en wijs naar het tweede hokje.

Ondertussen vlogen de benzinedampen ons om de oren.
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 13:49   quote  deeplink  
Zelf rook ik niet, ben 25 jaar geleden gestopt. Mijn man en kinderen roken ook niet, maar mijn schoonzoon is een ketting-roker. Maar ik moet zeggen hij gaat altijd naar buiten om te roken ( heb car-port ) omdat m'n man niet wil dat er iemand binnen rookt.
Als m'n vriendin komt, die ook rookt laat ik haar gerust een sigaretje binnen roken dan lucht ik naderhand wel weer. Met verjaardagen vind ik het een andere zaak; veel mensen in relatief kleine ruimte. maar wij zijn beide in de winter jarig, dus zeg ik ga maar onder de afzuigkap staan dan hoef je niet naar buiten.

Tja, het is wel erg doorgeslagen, als er goed gelucht wordt moet je volgens mij toch kunnen roken. Ik ben er niet zo streng in maar zie het wel om me heen gebeuren.
Ik heb last van bronchitis dus heb wel frisse lucht nodig;
Wordt er gerookt elders en ik heb er last van loop ik zelf buiten een rondje....
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 13:50   quote  deeplink  
Als ik niet meer mag roken word ik een nog grotere zenuwpees dan ik al ben en krijg ik daar weer klachten van.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 13:51   quote  deeplink  
Misschien moet ik er maar gewoon een eind aan maken ... Da´s pas voordelig!
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 13:47 schreef draakje het volgende:
Bovendien is het allemaal superhypocriet, en daar erger ik me eigenlijk nog het meeste aan. Jaren geleden stond ik ´s ochtends op een van de drukste plekken van Amsterdam in alle vroegte op de bus te wachten. Het was een hele grote halte met twee hokjes. Ik stond daar als enige en stak een sigaretje op.

Er komt een oudere dame aanlopen, die zo ongeveer tegen me aan komt staan en meteen begint te kuchen. Toen ik haar aankeek, wees ze op mijn peuk en zei: "Ja, ik kan er niet zo goed tegen."

Ik zeg: "Nou mevrouw, dan gaat u toch daar staan?" en wijs naar het tweede hokje.

Ondertussen vlogen de benzinedampen ons om de oren.
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 13:58   quote  deeplink  
Maar dat mens rijdt misschien wel in een supervervuilende auto! Dat bedoel ik dus. Ze mogen ons wel ons sigaretje afnemen, maar auto´s moeten blijven kunnen. Mijn schoonzus is fel tegen roken vanwege haar kindjes, maar rijdt wel voor een halfje bruin naar de bakker op de hoek.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:02   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 14:03   quote  deeplink  
En Seya, ik heb een paar jaar geleden ook een paar maanden met een rollator gelopen. Vond het een moordding. Ik kwam uit een rolstoel en heb er weer helemaal mee leren lopen. En dat zitje is idd een uitkomst.
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 14:04   quote  deeplink  
Je haalt de woorden uit m'n pc, die jonge ouders lopen/fietsen geen meter.
Niet roken is natuurlijk wel een goed voorbeeld voor de kinderen, maar dan zijn ze er nog niet. Kinderen moeten ook opgevoed worden, zoals o.a. ieder in zijn waarden laten; respect voor de medemens en vooral = hoe zeg je iets, als je er niet mee eens bent =
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 14:05   quote  deeplink  
De ex-rokers zijn idd de ergsten. Die vinden zichzelf zo geweldig dat ze anderen ook wel eens even zullen omturnen. Nou, dat maak ik altijd zelf nog wel uit.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 14:05   quote  deeplink  
het zal nooit helemaal verboden worden want dat gaat ze teveel accijns kosten. ik rook ook en niet zo'n klein beetje ook stress en verslaving brengt mij op 2 pakjes p.d. als ik ergens kom waar ik niet roken mag gebruik ik mijn elecktrische sigaret, ik hoop op een dag helemaal te kunnen overstappen op de E-sigaret.

Als je nu bij een longarts komt is zijn 1e vraag rookt u? zodra je ja zegt krijg je een uitbrander ondanks dat je longen niet zwart zijn. en de cardioloog zegt dat de E-sigaret niet goed voor je hart is.

ik denk wel dat het zover gaat komen dat je alleen nog in je huis mag roken, en dat ze nog duurder worden.

maar zeg nou eerlijk zouden jullie niet ervan af willen als het kon? ik wel, ik kan maar kleine stukjes lopen omdat ik dan loop te hijgen.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 14:03 schreef draakje het volgende:
En Seya, ik heb een paar jaar geleden ook een paar maanden met een rollator gelopen. Vond het een moordding. Ik kwam uit een rolstoel en heb er weer helemaal mee leren lopen. En dat zitje is idd een uitkomst.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 14:08   quote  deeplink  
Ik kom helaas uit een gezin met twee kettingrokende ouders en goed voorbeeld doet goed volgen, hahaha.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 14:04 schreef G.R.i het volgende:
Je haalt de woorden uit m'n pc, die jonge ouders lopen/fietsen geen meter.
Niet roken is natuurlijk wel een goed voorbeeld voor de kinderen, maar dan zijn ze er nog niet. Kinderen moeten ook opgevoed worden, zoals o.a. ieder in zijn waarden laten; respect voor de medemens en vooral = hoe zeg je iets, als je er niet mee eens bent =


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Babbelen, babbelen, babbelen..........









0.0085759