BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Babbelen, babbelen, babbelen..........

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 21:26   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 21:28   quote  deeplink  
Ja Seya, waar we ooit voor stonden, grijpt ons nu bij de nek...............
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 21:12   quote  deeplink  
Seya, waar ben je?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 16 juni 2008 - 21:22   quote  deeplink  
nou gezellig is het he Draakje iedereen is voetbal kijken ik ga maar een spelletje doen
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 21:24   quote  deeplink  
Seya is vast geen voetbal kijken, die kijkt volgens mij alleen als Nederland speelt. Misschien onverwacht bezoek gekregen.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 16 juni 2008 - 23:40   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 23:43   quote  deeplink  
Nee joh, prima. Maar omdat je vanmorgen zei dat je vanavond hier zou zijn. Moha en ik zaten op een gegeven moment gewoon in onszelf te praten.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 16 juni 2008 - 23:48   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juni 2008 - 23:48 schreef seya@headliner het volgende:
Ja sorry klopt, maar ik had niet voorzien dat het zoveel tijd in beslag zou nemen. Meteen haar kast opgeruimd, zo werkt dat natuurlijk.
Overigens is één van mijn poezen ineeens ziek. Ik baal, want ik moet morgenochtend de hele ochtend weg en s-middags ook nog een uurtje, dus kan pas s-avonds naar de dierenarts. Hoop maar dat het een griepje is...Kan daar niet tegen, als ze wat hebben. Ze eet niet, dus wat kipfilet erin gekregen, 1 klein plakje, maar ze drinkt wel. Toch is ze pluizig..vervelend hoor..
Misschien een griepje. Dat kunnen katten ook hebben. Mijn vorige katje had dat ook wel eens.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 17 juni 2008 - 00:06   quote  deeplink  
Ja ik hoop het ook, mijn dierenarts zegt dat ook altijd: wij hebben ook weleens een slechte dag. Maar ze is nog zo klein, mijn hartsvriendinnetje ook nog.Pfftt Blijf ik liever thuis he?
yvonne
 yvonne - dinsdag 17 juni 2008 - 00:12   quote  deeplink  
misschien last van de rui??? lijkt wel op de symptonen van 1 van mijn katten en die is heel erg in de rui, als ze maar wel drinkt!
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 17 juni 2008 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 - 00:12 schreef yvonne het volgende:
misschien last van de rui??? lijkt wel op de symptonen van 1 van mijn katten en die is heel erg in de rui, als ze maar wel drinkt!
Ik moet haar steeds dat bakje voorhouden maar dan drinkt ze nog steeds zelf. Maar ze heeft nu een dekentje over zich heen en dat wil ze anders nooit.
draakje
 draakje - dinsdag 17 juni 2008 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 - 00:17 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik moet haar steeds dat bakje voorhouden maar dan drinkt ze nog steeds zelf. Maar ze heeft nu een dekentje over zich heen en dat wil ze anders nooit.
Kan er morgen niet iemand anders met haar naar de dierenarts? Als je je afspraak niet kunt afzeggen?
yvonne
 yvonne - dinsdag 17 juni 2008 - 00:20   quote  deeplink  
ja lijkt me wel een goed plan, vind het zielig, ik ben er net zelf pas 1 verloren;-(((
draakje
 draakje - dinsdag 17 juni 2008 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 - 00:20 schreef yvonne het volgende:
ja lijkt me wel een goed plan, vind het zielig, ik ben er net zelf pas 1 verloren;-(((
O, dat is vreselijk. Ik ben er twee verloren, maar ik mis ze nog elke dag.
yvonne
 yvonne - dinsdag 17 juni 2008 - 00:23   quote  deeplink  
de mijne was wel een siamees van 20 hoor, maar ja, zo oud, dan mis je m echt;-(
draakje
 draakje - dinsdag 17 juni 2008 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 - 00:23 schreef yvonne het volgende:
de mijne was wel een siamees van 20 hoor, maar ja, zo oud, dan mis je m echt;-(
Is een deel van je leven geworden.
yvonne
 yvonne - dinsdag 17 juni 2008 - 00:33   quote  deeplink  
echt wel, de anderen missen m nog steeds;-(
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 17 juni 2008 - 00:38   quote  deeplink  
Ik ga morgen wel zien en als het erger is, dan regel ik wel iets. Hou haar in ieder geval vannacht vochtig (ik bedoel geef haar drinke)
yvonne
 yvonne - dinsdag 17 juni 2008 - 00:40   quote  deeplink  
de nachten zijn het het ergste, je moet toch ook slapen, maar je maakt je zorgen, hopen dat ze de nacht doorkomt, leg anders een dot vochtige watten bij haar in de buurt, kan ze sabbelen, en morgen idd maar ff kijken of je iemand kan ritselen,
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 17 juni 2008 - 00:43   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
yvonne
 yvonne - dinsdag 17 juni 2008 - 00:49   quote  deeplink  
je woont zeker niet in den haag?????????
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 17:13   quote  deeplink  
17 JAAR JONGERE VRIEND NEEMT DE BENEN! Relatie Hans Klok geen lang leven beschoren

Hans Klok weet nu al dat de relatie met zijn twintig jaar jongere minnaar binnenkort eindigt. "Ik ben degene die in de steek wordt gelaten", zegt de illusionist in Story. "Deze relatie duurt zo lang als mijn show nog in Nederland te zien is", stelt de 39-jarige Klok.

Twee weken geleden maakte de illusionist in De Telegraaf bekend dat een einde was gekomen aan zijn relatie met Frank, met wie hij al zeventien jaar samen was. "Ik ben verliefd geworden op een van de dansers in mijn ensemble", bekende hij toen. Nu blijkt dat deze verhouding geen lang leven beschoren is, want zijn nieuwe liefde vertrekt binnenkort.

"Direct na de laatste Nederlandse voorstelling vertrekt James naar Amerika waar hij een halfjaar lang als danser gaat werken op een cruiseschip", vertelt Klok. "In wezen hoop je natuurlijk dat je contact blijft behouden, maar ik weet nu al dat dat er niet van gaat komen", stelt de realistische illusionist.

Klok gaat geen hutje boeken op het schip. "Het is dan gewoon over. Het enige waar ik me straks mee bezighoud, is mijn carriere." Klok denkt dat veel deuren voor hem geopend zijn dankzij zijn avontuur in Las Vegas van vorig jaar. "Ik wil de wereld veroveren. Zeker nu niets me meer in Nederland houdt, is dat mijn grootste doel."

Bron: zijonline 18 juni

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2008 door seya@headliner --
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 17:45   quote  deeplink  
Zo ik heb alles even gezellig gevuld: overal staat zowat seya..
En nu ga ik weer eerst in gevecht met mijn kat, om er eten in te krijgen
Dan ga ik omkleden, want vanavond wordt het diploma van mijn dochter uitgereikt.
Dus ben ik er weer pas later!
Tjuuussss
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 22:22   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 22:25   quote  deeplink  
nee, helaas niet, portomonnee laat het niet toe, maar hopen dat het hier redelijk weer is, en buiten dat, ik heb 3 katten, en die moeten wel hun verzorging hebben, dat is belangrijker, ik ga lezen, internetten, zonnen, en de rest is ellende...
draakje
 draakje - woensdag 18 juni 2008 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 22:25 schreef yvonne het volgende:
nee, helaas niet, portomonnee laat het niet toe, maar hopen dat het hier redelijk weer is, en buiten dat, ik heb 3 katten, en die moeten wel hun verzorging hebben, dat is belangrijker, ik ga lezen, internetten, zonnen, en de rest is ellende...
Mijn portemonnee laat het ook niet toe. Verder dan het Oosterpark zal ik denk ik niet komen. En de katjes hè. Maar geef mij een stapel boeken en je hebt geen kind meer aan me.
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 22:35   quote  deeplink  
ik ook hoor, die boeken weten wat bij ons he;-)
draakje
 draakje - woensdag 18 juni 2008 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 22:35 schreef yvonne het volgende:
ik ook hoor, die boeken weten wat bij ons he;-)
Ik zou me een leven zonder echt niet kunnen voorstellen.
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 22:41   quote  deeplink  
ik ook niet, is zo lekker, zeker ff een uurtje voor het slapen gaan
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 22:44   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 22:46   quote  deeplink  
is het ook niet, nou ja nog twee rechtszaken.

ik ben voor het laatst op vakantie geweest in 1992, maar dan wel naar thailand, dus ik heb wel de vakantie van mijn leven gehad, en tsja, voor de rest, nederland is ook mooi, en je kan je eigen bed in `s avonds....
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 22:48   quote  deeplink  
Ik heb wel buitenlandse reizen gemaakt hoor! Maar niets kon me weer zo blij maken als thuis. Ik heb een chronisch gevoel van heimwee en dan vooral naar mijn dieren.
De laatste keer dat ik op vakantie was, ging helemaal mis. Ik was met mijn eigen caravan onderweg en had dus best alles in eigen hand. En natuurlijk de kinderen erbij.
Dat laatste vakantieavontuur eindigde dus in een enorme depressie, waar ik nog tijden last van hield. Dat was dus voor het laatst en nooit meer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2008 door seya@headliner --
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 22:46 schreef yvonne het volgende:
is het ook niet, nou ja nog twee rechtszaken.

ik ben voor het laatst op vakantie geweest in 1992, maar dan wel naar thailand, dus ik heb wel de vakantie van mijn leven gehad, en tsja, voor de rest, nederland is ook mooi, en je kan je eigen bed in `s avonds....
Getver Yvon, dat is echt niet leuk!
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 22:50   quote  deeplink  
ja ik ook zat, maar het lijkt wel , hoe ouder je word, hoe minder het je interresseert, eigen huisje is lekker, je kan je eigen ding doen, je kan toch wel weg, je hoeft niet verplicht opgedirkt te "tafelen", etc.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 22:50 schreef yvonne het volgende:
ja ik ook zat, maar het lijkt wel , hoe ouder je word, hoe minder het je interresseert, eigen huisje is lekker, je kan je eigen ding doen, je kan toch wel weg, je hoeft niet verplicht opgedirkt te "tafelen", etc.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - woensdag 18 juni 2008 - 22:56   quote  deeplink  
Rechtszaken?
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 22:57   quote  deeplink  
ik altijd wel in hotels, 1 x gekrampeerd, nooit meer, en ja als je in het huis van je dochter kan, is het ook een soort van vakantie, ff wat anders, en lezen maar;-) en als je daar ook internet hebt, ja dat is helemaal het einde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2008 door yvonne --
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 22:57 schreef yvonne het volgende:
ik altijd wel in hotels, 1 x gekrampeerd, nooit meer, en ja als je in het huis van je dochter kan, is het ook een soort van vakantie, ff wat anders, en lezen maar;-) en als je daar ook internet b=hebt, ja dat is helemaal het einde
Nou wij zijn erg...Je schrijft wat ik denk...Internet en lees, kijk en luisterwerk. Méér wenst een mens bijna niet. Behalve dat ik dus wél graag mooi weer wil, maar NIET boven de 25 graden, want ik haat heet weer dus ook. Ik heb zo een hekel aan hitte..
draakje
 draakje - woensdag 18 juni 2008 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 22:57 schreef yvonne het volgende:
ik altijd wel in hotels, 1 x gekrampeerd, nooit meer, en ja als je in het huis van je dochter kan, is het ook een soort van vakantie, ff wat anders, en lezen maar;-) en als je daar ook internet b=hebt, ja dat is helemaal het einde
Ja, kramperen lijkt me idd niet leuk hahaha!
draakje
 draakje - woensdag 18 juni 2008 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 22:59 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Nou wij zijn erg...Je schrijft wat ik denk...Internet en lees, kijk en luisterwerk. Méér wenst een mens bijna niet. Behalve dat ik dus wél graag mooi weer wil, maar NIET boven de 25 graden, want ik haat heet weer dus ook. Ik heb zo een hekel aan hitte..
Helemaal mee eens. Krijg ik hoofdpijn van.
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:01   quote  deeplink  
is het ook niet draakje;-((((((((((((
draakje
 draakje - woensdag 18 juni 2008 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 23:01 schreef yvonne het volgende:
is het ook niet draakje;-((((((((((((
Was de tent te klein?
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:02   quote  deeplink  
voor mij is zo`n 25 graden ook genoeg hoor, TE warm hier is ook altijd benauwd;-(
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 23:02 schreef draakje het volgende:

[..]

Was de tent te klein?
ik HAAT spinnen , en de mannen waren niet leuk, hahahahahaha
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 18 juni 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Damn is die leuke Hans Klok HOMO !!!!!!!! dat wist ik nog niet
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:11   quote  deeplink  
ik ook niet
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 23:13   quote  deeplink  
grijnssssssssssss
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:14   quote  deeplink  
hmzzzzzz, seya wist het al dus;-)
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 23:14 schreef yvonne het volgende:
hmzzzzzz, seya wist het al dus;-)


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Babbelen, babbelen, babbelen..........









0.0067989