BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Babbelen, babbelen, babbelen..........

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:22   quote  deeplink  
helemaal mee eens, en ook nog eens kraakhelder op hun huis, beter als menig vrouw, ( ik spreek voor mezelf!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2008 door yvonne --
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 23:22 schreef yvonne het volgende:
helemaal mee eens, en ook nog eens kraakhelder op hun huis, beter als menig vrouw, ( ik spreek voor mezelf!)


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 18 juni 2008 - 23:24   quote  deeplink  
Sorry ik moet dit nog even verwerken
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 23:24 schreef Bigfoot het volgende:
Sorry ik moet dit nog even verwerken [ afbeelding ]
Troost je, die dreun moest ik ook verwerken toen ik het van Rcok Hudson hoorde!
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 23:26 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Troost je, die dreun moest ik ook verwerken toen ik het van Rcok Hudson hoorde!
nouhou, dáár ben ik eigenlijk nog niet overheen!
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:29   quote  deeplink  
ach, wat maakt het uit, ze zijn toch leuk:_)))))
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 18 juni 2008 - 23:38   quote  deeplink  
waarom zij alle leuke en lieve mannen homo !!!! Gelukkig heb ik een lieve man maar dan nog
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:38   quote  deeplink  
ik hoef er ff helemaal geen 1, bleghhhhhhhhhhhhhhhhh
draakje
 draakje - woensdag 18 juni 2008 - 23:42   quote  deeplink  
Dat wist toch iedereen?
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 23:38 schreef Bigfoot het volgende:
waarom zij alle leuke en lieve mannen homo !!!! Gelukkig heb ik een lieve man maar dan nog [ afbeelding ]


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:43   quote  deeplink  
heel weinig seya, heel lief van hem!
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:44   quote  deeplink  
ik duik mijn kooi in, morgen weer een leuk ( ahum) bezoek van de firma jeugdzorg;-((((((((((((((( slaap lekker voor straks allemaal en tot morgen!
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 23:44 schreef yvonne het volgende:
ik duik mijn kooi in, morgen weer een leuk ( ahum) bezoek van de firma jeugdzorg;-((((((((((((((( slaap lekker voor straks allemaal en tot morgen!
Joh sterkte ermee! welterusten! Ik ga ook, ben moe en moet ook weer vroeg aan de bak!
trusten allemaal!
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:46   quote  deeplink  
thanx en tot morgen
G.R.i
 G.R.i - woensdag 18 juni 2008 - 23:47   quote  deeplink  
Goede nacht, tot morgen. We hebben leuk zitten spelen, voel me weer kind...
draakje
 draakje - woensdag 18 juni 2008 - 23:52   quote  deeplink  
Truste allemaal!
yvonne
 yvonne - donderdag 19 juni 2008 - 04:57   quote  deeplink  
dan weet je hoe seya en ik ons voelden van de week g.r.i;-))))))))))) hahahahahaha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 21:11   quote  deeplink  
Ik denk dat Draakje niet meer komt na gisteren ik vind dat wel jammer hoor maar ik kan het wel begrijpen ik wens Draakje iig het allerbeste
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 - 21:11 schreef moha het volgende:
Ik denk dat Draakje niet meer komt na gisteren ik vind dat wel jammer hoor maar ik kan het wel begrijpen ik wens Draakje iig het allerbeste
wat heb ik gemist? ik vind draakje een schatje. zit hier ook al zo lang?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 - 22:30 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

wat heb ik gemist? ik vind draakje een schatje. zit hier ook al zo lang?
ik kan dat niet herhalen wat er gezegd is maar laten we zeggen Draakje bemoeide zich met een meningsverschil tussen 2 forumleden en dat viel verkeerd, en toen is er heel veel woorden gevallen naar Draakje toe. Ze is er niet op ingegaan maar vanaf die tijd is ze hier niet geweest.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 - 22:51 schreef moha het volgende:

[..]

ik kan dat niet herhalen wat er gezegd is maar laten we zeggen Draakje bemoeide zich met een meningsverschil tussen 2 forumleden en dat viel verkeerd, en toen is er heel veel woorden gevallen naar Draakje toe. Ze is er niet op ingegaan maar vanaf die tijd is ze hier niet geweest.
KUT, is dat, ik heb het 1 en ander gehoord en gelezen tot een uur of 11 's avonds. maar toen ik weer keek stond dat verhaal daar van Boudewijn. alles beruste op een misverstand. althans als dit over hetzelfde onderwerp gaat, moet bijna wel want alles is daarvan verwijderd.
zullen ff hier blijven want mijn speurneus werkt niet zo goed, ik zoek mij wezenloos naar je. hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 23:00   quote  deeplink  
ik ben dr Boudewijn heeft idd alles verwijderd
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 23:03   quote  deeplink  
je moet ff op de refresh knop drukken dan kan je sneller ber. lezen dat zijn die 2 groene pijltjes naast de adresbalk bovenin
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 23:05   quote  deeplink  
of de f5 knop af en toe indrukken dan kan je de ber. sneller lezen dan dat je op een email wacht
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 23:09   quote  deeplink  
dank was al ff afgeleid door super Mario64 en aan het verliezen van mijn jongste zoon. in ieder geval. heb jij ook die mail gekregen van fandag brian en amanda?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 23:11   quote  deeplink  
nee want ik ga niet ik hoef ze niet te ontmoeten ik was wel fan van ze maar meer ook niet ga jij wel?
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 23:13   quote  deeplink  
het is zeker de bedoeling al was het alleen al voor mentaal support voor een andere stevige fan van Brian. in ieder geval de reden dat ik het vraag was de volgende, daar stond iedereens e-mailadres in, dan had je mijn email gehad, snapje?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 23:14   quote  deeplink  
ik heb geen mail ontvangen hoor
ohwwww ik snap je pff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2008 door Moha R. de Vries --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 23:17   quote  deeplink  
f5 drukken steeds izz dat gaat sneller
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 23:17   quote  deeplink  
jammer, dan had je mijn email gehad, tussen de gemelde, het vervelende is dat andere dit dan ook hebben.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 23:19   quote  deeplink  
ik begrijp je heb je msn anders kan je mij wel toevoegen hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2008 door Moha R. de Vries --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 23:19   quote  deeplink  
mijn zoon ging uit zijn plaat de laatste minuut van de 2e verlenging 1-1
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 18:22   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 18:47   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 21 juni 2008 - 18:53   quote  deeplink  
Nu, op klaarlichte dag?
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 19:00   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 21 juni 2008 - 19:10   quote  deeplink  
Hopelijk zijn er geen onschuldige bij betrokken, bij dat schieten bedoel ik;
De agressie neemt toe heb ik het idee.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 19:10 schreef G.R.i het volgende:
Hopelijk zijn er geen onschuldige bij betrokken, bij dat schieten bedoel ik;
De agressie neemt toe heb ik het idee.
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 19:19 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Nee dat mag ik ook hopen. Het was op een plek waar aardig wat mensen komen. Je kent het wel: de afhaalchinees en iedereen doet vandaag gemakkelijk...
Ik moet zeggen verleden weekend logeerde mijn kleinzoon hier en die wilde s-avonds laat naar papa en mama. En niet voor niks. In de vroege avonduren was er een steekpartij tussen twee broers hier vlakbij de deur..Kon nog net mijn dochter tegenhouden, die met de honden ging wandelen. Ik zag het gebeuren, ik stond op het terras en ik vloog meteen naar de voordeur om mijn dochter tegen te houden.
Je hebt gelijk agressie neemt toe, dit is al in twee weken tijd een ernstig incident...Daarvoor ben ik Amsterdam ooit ontvlucht...
KOlere wilde net naar een dorp verhuizen maar blijf wel hier, hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 19:24   quote  deeplink  
ff 1 van de dogs zijn riooltje laten doorspuiten ben zo terug.
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 21 juni 2008 - 19:41   quote  deeplink  
Ik heb zelf nooit zoiets meegemaakt, maar mij man ongev.2 jr geleden wel.
Hij was op za.morg. 8 uur in Nijmegen toen er een auto met piepende banden kwam aanscheuren; het bleek een taxi te zijn en die stopte vlak bij m'n man die op de stoep stond. De portieren vlogen op en de chauffeur sprong er uit en 3 mannen die op elkaar begonnen te schieten. Mijn man rende snel naar binnen, er zijn geen doden bij gevallen. (slechte schutters)
Later vertelde hij, dat hij de kogels om zijn oren hoorde fluiten; hij had wel dood kunnen zijn, dat besefte hij pas toen hij thuis was....
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 19:56   quote  deeplink  
gatver G.R.i, ik heb het een paar maal meegemaakt ik meen de ergste in 1982, we zaten 's nachts te eten, in een griekse zaak. op de westzeedijk, in Rotterdam. Opeens zien we een man op een andere man, ( wat voor ons zo leek ) staan boxen op zijn buik,) achteraf bleken dat 2 joekels van messen te zijn. de man die stervende was riep no police, no police, hij gorgelde nog wat, wat later zijn eigen bloed bleek te zijn, en viel neer, nog geen 2 minuten later was hij dood, de dader is wel gepakt waar wij bij zaten. achter ons zat een griet die zei heey geen mayo bij mijn patat. ( alsof je daaraan denkt) in no time was de politie erbij. dit was rond 4 uur 's morgens, we hebben tot laat in de middag, en iedereen die daar op dat moment was, op het Haagseveer gezeten in Rotterdam. afschuwelijk, als ik er aan denk word ik nog misselijk, en hoor ik de man gorgeleen en stikken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2008 door Izz@headliner --
draakje
 draakje - zaterdag 21 juni 2008 - 20:18   quote  deeplink  
Ik woonde net een week in dit huis (was in 1992) toen er in het eetcafé op de hoek een overval plaatsvond waarbij een Duitse toeriste om het leven kwam. Ik dacht: mijn God, waar ben ik in vredesnaam terechtgekomen? Sindsdien is er gelukkig nooit meer wat gebeurd.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 20:40   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 21 juni 2008 - 21:39   quote  deeplink  
Ik ben angstig van aard, maar toen het de spuigaten uitliep en ik van vanalles en nogwat bang was zei iemand tegen me: denk er eens over na als je bang bent hoe reeel je angst is. En verdraaid dat hielp enorm. Nu als ik van huis ga zeg ik, tegen de poes: pas goed op het huis, bij afsluiten zeg ik tegen het huis: pas op jezelf want ik ben bv 2 uur weg.
En ook mezelf bescherm ik me, zo van er is geen reden om mij iets aan te doen, ik ben niet bang ik kom veilig thuis,
Ik dwing het af, tot heden heeft het geholpen.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 21:39 schreef G.R.i het volgende:
Ik ben angstig van aard, maar toen het de spuigaten uitliep en ik van vanalles en nogwat bang was zei iemand tegen me: denk er eens over na als je bang bent hoe reeel je angst is. En verdraaid dat hielp enorm. Nu als ik van huis ga zeg ik, tegen de poes: pas goed op het huis, bij afsluiten zeg ik tegen het huis: pas op jezelf want ik ben bv 2 uur weg.
En ook mezelf bescherm ik me, zo van er is geen reden om mij iets aan te doen, ik ben niet bang ik kom veilig thuis,
Ik dwing het af, tot heden heeft het geholpen.
Nah ik ben voor de duvel niet bang hahaha Ik loop altijd in mijn denkbeeldige ei (zo hebben we dus allemaal onze rituelen) Ik zeg in mezelf: ik zit in een glazen ei en niemand komt over mijn grenzen en kan in mijn ei komen. Geeft me al jaren een onaantastbaar gevoel!
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 21 juni 2008 - 21:45   quote  deeplink  
Mooi is dat, maar ik geef geen garantie; maar het leeft een stuk gemakkelijker....
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 22:12   quote  deeplink  
dit is ook leuk. ik liep naar buiten en dacht. Koffiezetapparaat uit? zijn de ramen gesloten? kan de kat niet bij de honden? die slacht namelijk de honden af de jongste. dan als er maar geen .... gebeurd. en oh ff checken, deed ik de buitendeur op slot? Nu loop ik naar buiten en denk? wat is het ergste wat er kan gebeuren? nou het huis brand af, de honden lopen weg? en alsik thuis zou zijn wat kan ik er dan aan doen? nou geen ene reet, dus kan ik net zo goed ff boodschappen doen.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 22:12 schreef Izz@headliner het volgende:
dit is ook leuk. ik liep naar buiten en dacht. Koffiezetapparaat uit? zijn de ramen gesloten? kan de kat niet bij de honden? die slacht namelijk de honden af de jongste. dan als er maar geen .... gebeurd. en oh ff checken, deed ik de buitendeur op slot? Nu loop ik naar buiten en denk? wat is het ergste wat er kan gebeuren? nou het huis brand af, de honden lopen weg? en alsik thuis zou zijn wat kan ik er dan aan doen? nou geen ene reet, dus kan ik net zo goed ff boodschappen doen.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 22:30   quote  deeplink  
GATVER, 1 keer heb ik zo iets gehad, we kwamen terug van de videotheek op een zondagmiddag, ik had toen nog 2 halve wolven.deur open alles onder het bloed, stuk spijkerbroek op de trap, met stuk vlees eraan, en allebei de honden buiten, ook onder het bloed. de gasten hadden ingebroken in 3 huizen hier, ze zijn gepakt in den haag, in het bronovo ziekenhuis, door de beten die 1 van hen had, van mijn honden. met alle spullen van de buren nog in de laadbak. buren alles terug.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Babbelen, babbelen, babbelen..........









0.0096898