BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Babbelen, babbelen, babbelen..........

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 14:05 schreef moha het volgende:
het zal nooit helemaal verboden worden want dat gaat ze teveel accijns kosten. ik rook ook en niet zo'n klein beetje ook stress en verslaving brengt mij op 2 pakjes p.d. als ik ergens kom waar ik niet roken mag gebruik ik mijn elecktrische sigaret, ik hoop op een dag helemaal te kunnen overstappen op de E-sigaret.

Als je nu bij een longarts komt is zijn 1e vraag rookt u? zodra je ja zegt krijg je een uitbrander ondanks dat je longen niet zwart zijn. en de cardioloog zegt dat de E-sigaret niet goed voor je hart is.

ik denk wel dat het zover gaat komen dat je alleen nog in je huis mag roken, en dat ze nog duurder worden.

maar zeg nou eerlijk zouden jullie niet ervan af willen als het kon? ik wel, ik kan maar kleine stukjes lopen omdat ik dan loop te hijgen.
Nou, lichamelijk heb ik er (nog) geen last van. Ik woon op drie hoog, er is geen lift en ik heb bovendien nog een binnentrap. Het grappige is dat niet-rokers die bij mij op bezoek komen veel erger hijgen dan ik bij het traplopen. Ik sprint ze echt fluitend voorbij.

En ja, natuurlijk zou ik er wel vanaf willen. Maar niet omdat iemand zegt dat het moet. Op mijn manier en in mijn eigen tempo. En misschien wel nooit. Alleen OMDAT IK DAT WIL.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 14:05 schreef moha het volgende:
het zal nooit helemaal verboden worden want dat gaat ze teveel accijns kosten. ik rook ook en niet zo'n klein beetje ook stress en verslaving brengt mij op 2 pakjes p.d. als ik ergens kom waar ik niet roken mag gebruik ik mijn elecktrische sigaret, ik hoop op een dag helemaal te kunnen overstappen op de E-sigaret.

Als je nu bij een longarts komt is zijn 1e vraag rookt u? zodra je ja zegt krijg je een uitbrander ondanks dat je longen niet zwart zijn. en de cardioloog zegt dat de E-sigaret niet goed voor je hart is.

ik denk wel dat het zover gaat komen dat je alleen nog in je huis mag roken, en dat ze nog duurder worden.

maar zeg nou eerlijk zouden jullie niet ervan af willen als het kon? ik wel, ik kan maar kleine stukjes lopen omdat ik dan loop te hijgen.
Ik stop soms, vooral als ik er last van heb dus. Maar ik ben een zwakkeling en kan het niet volhouden.
Maar dan nog wil ik graag zelf bepalen. Ik ben best verstandig en ik weet dus wat roken doet. Maar het is mijn eigen keuze. Ik respecteer ieders keuze. Wil je zuipen? Best. Wil je teveel eten? Ook best. Wil je extreme sporten doen, mij goed. Dat respecteer ik en ik spreek geen wildvreemde mensen eropaan.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 14:13 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik stop soms, vooral als ik er last van heb dus. Maar ik ben een zwakkeling en kan het niet volhouden.
Maar dan nog wil ik graag zelf bepalen. Ik ben best verstandig en ik weet dus wat roken doet. Maar het is mijn eigen keuze. Ik respecteer ieders keuze. Wil je zuipen? Best. Wil je teveel eten? Ook best. Wil je extreme sporten doen, mij goed. Dat respecteer ik en ik spreek geen wildvreemde mensen eropaan.
Precies. Wij rokers zijn gewoon te beschaafd.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:18   quote  deeplink  
Even tussendoor. Luister even hier naar. Niet verklappen verder he? Anders heb ik iets uitgelokt. hehehe.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 14:22   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha!
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Staat dat echt zo op YouTube? OMG!
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 14:22 schreef draakje het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Ik durfde hem niet te plaatsen, maar ach we zijn onderelkaar nu..
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 14:25   quote  deeplink  
Die stem is volgens mij van een nieuwslezeres.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:27   quote  deeplink  
Het leek een computerstem, zoals je die ook aan de telefoon krijgt
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 14:27 schreef seya@headliner het volgende:
Het leek een computerstem, zoals je die ook aan de telefoon krijgt
Nou ja, whatever. Hij is in elk geval om te gillen. Ik zit nog de tranen uit mijn ogen te vegen.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 15:43   quote  deeplink  
Ik (de computer) is erg langzaam momenteel. Ik ben de Jazzsinger van Neil Diamond aan het downloaden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 15:43 schreef seya@headliner het volgende:
Ik (de computer) is erg langzaam momenteel. Ik ben de Jazzsinger van Neil Diamond aan het downloaden. Ik had woorden met mijn dochter, dit is dus een goedmakertje, die ga ik dan branden en vanavond brengen. Ze is bijna 40 jaar en deze film heeft ze ooit vier keer gezien en verleden week zei ze, dat ze hem zo graag in bezit wilde. Dus zou het alles weer goedmaken??
Zulke mooie muziek! Ik heb de LP.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 15:56   quote  deeplink  
Maar jullie hadden het gisteren toch al goedgemaakt? Nou ja, een extraatje kan nooit kwaad natuurlijk.
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 15:56   quote  deeplink  
Komt wel goed Seya; btw mijn pc is vandaag ook erg traag. heeft iedereen daar last van?
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 15:56 schreef G.R.i het volgende:
Komt wel goed Seya; btw mijn pc is vandaag ook erg traag. heeft iedereen daar last van?
Ikke niet. Maar Seya is dus aan het downloaden.
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 15:57   quote  deeplink  
wij waren tegelijk Draakje zag je dat?
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 15:59   quote  deeplink  
downloaden en die dingen kan ik nog niet enkel wat opzoeken hier en daar en alleen hier reageer ik zo nu en dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2008 door G.R.i --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 16:01   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 15:57 schreef G.R.i het volgende:
wij waren tegelijk Draakje zag je dat?
Yep!
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 16:08   quote  deeplink  
Neil Diamond treedt nog steeds op, wist je dat? Ik zag hem een jaar geleden nog bij Oprah Winfrey. Vroeger was ik verliefd op zijn stem, ik smolt helemaal. heerlijk....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2008 door G.R.i --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 16:09   quote  deeplink  
Ik heb al zijn muziek Draakje ook de recente, ik wil wel eens een CD tje voor je branden?
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:10   quote  deeplink  
Ik ben zelf helemaal knettergek (nog steeds) van Jonathan Livingstone Seagull, over die zeemeeuw dus. Ahhhhhhhhh!
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 16:09 schreef seya@headliner het volgende:
Ik heb al zijn muziek Draakje ook de recente, ik wil wel eens een CD tje voor je branden?
Ik heb zelf ook alles.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 16:08 schreef G.R.i het volgende:
Neil Diamond treedt nog steeds op, wist je dat? Ik zag hem een jaar geleden nog bij Oprah Winfrey. Vroeger was ik verliefd op zijn stem, ik smolt helemaal. heerlijk....
Vroeger was het een lekker ding. Weet niet hoe hij er nu uitziet.
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 16:13   quote  deeplink  
Bedankt, maar hoe gaat dat dan? Ik kan het mijn zoon ook laten doen; als ik weet waar het staat. Je komt er toch niet in problemen, dan moet je het niet doen
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 16:15   quote  deeplink  
Nou, niet verkeerd Draakje
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:16   quote  deeplink  
Zijn meeste muziek is ruim 30 jaar oud, dames ...
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 16:17   quote  deeplink  
Deze is ook mooi he?

Problemen? Nee hoor, ik verkoop ze toch niet?
Maar je kunt ze ook via FTD of NZB downloaden, misschien zegt jouw zoon dat iets?
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 16:19   quote  deeplink  
Mij zoon komt zometeen dan vraag ik het hij is hier erg handig mee; als het niet lukt vraag ik het nog wel. toch nog bedankt
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:21   quote  deeplink  
Dat vind ik nou net een van zijn mindere nummers. Veels te klef!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 16:01 schreef seya@headliner het volgende:
Hmm ik heb er gisteravond nog een tweede telefoontje tegenaan gegooid, zat me toch niet lekker en idd een extraatje!
Mijn pc is toch al niet meer zo vlotjes, ben alweer aan een nieuwe toe.
Maar ja, toch wel prijzig wat ik wil hebben...
Maar het wil nog weleens helpen als je de cookies opruimt en schijfopruiming doet GRI
of gwn formateren dan loopt hij nog sneller
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:22   quote  deeplink  
Van die tekst krijg ik nou echt kippenvel, maar dan op een foute manier.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 16:16 schreef draakje het volgende:
Zijn meeste muziek is ruim 30 jaar oud, dames ...
Nou lieverd, daar heb ik mijn download voor op pauze gezet!

Dit is Neil met zijn nieuwe single!



Jou even uit een droom helpen ;) (mijn Neiltje!)
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:26   quote  deeplink  
Nee, weet je wat mooi is? Ook uit die tijd, onze geliefde jaren 70. Rumours, van Fleetwood Mac. Toen had ik DE RELATIE van mijn leven.

Ze gebruiken het nummer You can go your own way nu bij een autoreclame, en dan zit ik op de bank en voel ik kippenvel over mijn hele lichaam, elke keer weer.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 16:32   quote  deeplink  


Kijken of deze wel wil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:34   quote  deeplink  
This video is no longer available. Nou, echt leuk, Seya.
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 16:34   quote  deeplink  
Bedankt Seya, weet je wat ik zo leuk vind? Bijna het hele orkest incl. de zangeressen zijn op leeftijd ( dwz geen 30 meer.... )
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:35   quote  deeplink  
Ik vind die nieuwe single matig. ´t Is niet de Neil van vroeger.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:36   quote  deeplink  
Ik wou juist zeggen, hij heeft een blik bimbo´s opengetrokken en die blazers proberen Tavares na te doen.
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 16:36   quote  deeplink  
Ja natuurlijk Draakje maar idd 30 jaar later...
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 16:36   quote  deeplink  
Dit is trouwens een player van Neil, maar ik weet niet of het hier overkomt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 16:15 schreef G.R.i het volgende:
Nou, niet verkeerd Draakje
Maar je hebt gelijk, als ik hem in mijn bed zou vinden, zou ik hem er niet uit schoppen.
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 16:37   quote  deeplink  
weer tegelijk
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 16:48   quote  deeplink  
Okee herstelt, met excuses!!
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 16:53   quote  deeplink  
He ik moet wat aan het eten gaan doen, maar mensen wat heb ik het vandaag weer gezellig gehad, echt waar! Van mij mag het zo blijven!
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:55   quote  deeplink  
Ik had het weer. Oei, wat dat nummer met me doet ...
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 16:53 schreef seya@headliner het volgende:
He ik moet wat aan het eten gaan doen, maar mensen wat heb ik het vandaag weer gezellig gehad, echt waar! Van mij mag het zo blijven!
Ja, ik ga zo ook wat eten maken. Als je vanavond nou niet al te lang bij je dochter blijft, pakken we de draad gewoon weer op.
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 19:11   quote  deeplink  
ik ben ook roker, helaas. Maar ik probeer altijd rekening te houden met andere mensen. Houden mensen met een overmatig gebruik van hun mobiel rekening met mij ?? ik denk het niet !!! MP3 spelers op vol volume ?? ja ik weet het roken is schadelijk en daar krijg je kanker van, maar we mogen straks niks meer. Alles opgelegd door de overheid, maar een medicinale joint wordt wel toe gestaan ??? Hoe krom zijn we hier in Nederland, ik dacht dat we het meest "open" land van de wereld waren. Drugs pardon, homo huwelijken................ja we doen het goed, maar ondertussen..................
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 19:11 schreef Bigfoot het volgende:
ik ben ook roker, helaas. Maar ik probeer altijd rekening te houden met andere mensen. Houden mensen met een overmatig gebruik van hun mobiel rekening met mij ?? ik denk het niet !!! MP3 spelers op vol volume ?? ja ik weet het roken is schadelijk en daar krijg je kanker van, maar we mogen straks niks meer. Alles opgelegd door de overheid, maar een medicinale joint wordt wel toe gestaan ??? Hoe krom zijn we hier in Nederland, ik dacht dat we het meest "open" land van de wereld waren. Drugs pardon, homo huwelijken................ja we doen het goed, maar ondertussen..................

Ach joh, geneer je niet. Je bent hier in goed gezelschap.
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 19:30 schreef draakje het volgende:

[..]

Ach joh, geneer je niet. Je bent hier in goed gezelschap.
echt wel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Babbelen, babbelen, babbelen..........









0.0094819