BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: mike totaal ontspoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
pauline
 pauline - donderdag 12 juni 2008 - 09:24   quote  deeplink  
Kent u zwerver Mike nog uit ’De Gouden Kooi’? Hij werd zo mooi op weg geholpen doordat het programma hem een baan en een huis bezorgde. Nu, drie weken na de laatste uitzending, is Mike totaal ontspoord. Vrienden kwijt, achter minderjarige meisjes aan, het huis uitgezet en een zelfmoordpoging. Wie is er verantwoordelijk?
bron party
johan13
 johan13 - donderdag 12 juni 2008 - 09:37   quote  deeplink  


niet alles geloven wat de party zegt: reactie mikey

Om 20:00 uur is Mikey de zwerver die destijds in de villa zat gebeld door Nowlive radio i.v.m. het stuk dat in de Party staat. Mikey reageerde erg verontwaardigd en ontkent alles wat in het weekblad staat. Volgens Mikey is het een van zijn ex vrienden die alles verzonnen heeft en de Party erbij gehaald heeft. Mike zegt dat zijn huis tot augustus door Tien betaald is en dat hij nu een baan heeft in de horeca. Het werk wat hij deed doet hij niet meer en hij voelt zich goed.

bron nowlive

nou pauline weer de halve waarheid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juni 2008 door johan13 --
Caroline
 Caroline - donderdag 12 juni 2008 - 09:50   quote  deeplink  
Jammer dat de party het over de rug van Mikey moet doen. Wat mij betreft mogen de ex miljonairs wel eens gaan praten over hoe het echt werkte in DGK. Een stuk interessanter dan verzonnen stukjes.
pauline
 pauline - donderdag 12 juni 2008 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 09:37 schreef johan13 het volgende:
[ afbeelding ]

niet alles geloven wat de party zegt: reactie mikey

Om 20:00 uur is Mikey de zwerver die destijds in de villa zat gebeld door Nowlive radio i.v.m. het stuk dat in de Party staat. Mikey reageerde erg verontwaardigd en ontkent alles wat in het weekblad staat. Volgens Mikey is het een van zijn ex vrienden die alles verzonnen heeft en de Party erbij gehaald heeft. Mike zegt dat zijn huis tot augustus door Tien betaald is en dat hij nu een baan heeft in de horeca. Het werk wat hij deed doet hij niet meer en hij voelt zich goed.

bron nowlive

nou pauline weer de halve waarheid
doe dan het hele verhaal johan en doe niet voorkomen dat het verhaal door mij is verzonnen

Geplaatst op 11-06 om 20:24

Om 20:00 uur is Mikey de zwerver die destijds in de villa zat gebeld door Nowlive radio i.v.m. het stuk dat in de Party staat. Mikey reageerde erg verontwaardigd en ontkent alles wat in het weekblad staat. Volgens Mikey is het een van zijn ex vrienden die alles verzonnen heeft en de Party erbij gehaald heeft. Mike zegt dat zijn huis tot augustus door Tien betaald is en dat hij nu een baan heeft in de horeca. Het werk wat hij deed doet hij niet meer en hij voelt zich goed. Met Brian heeft hij geen contact meer, heel af en toe spreekt hij Kenneth nog maar sinds Kaatsheuvel heeft Mikey niets meer van Brian vernomen. Mikey zegt het meeste contact te hebben met Huub en Claire, hij is afgelopen weekend zelfs nog met Huub wezen stappen. Brian die wilde ontfermen over mij lijkt alles snel vergeten te zijn. Zo zie je maar weer, niets is wat het lijkt.
johan13
 johan13 - donderdag 12 juni 2008 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 09:24 schreef pauline het volgende:
Kent u zwerver Mike nog uit ’De Gouden Kooi’? Hij werd zo mooi op weg geholpen doordat het programma hem een baan en een huis bezorgde. Nu, drie weken na de laatste uitzending, is Mike totaal ontspoord. Vrienden kwijt, achter minderjarige meisjes aan, het huis uitgezet en een zelfmoordpoging. Wie is er verantwoordelijk?
bron party
jij plaatst dit stuk vandaag terwijl mikey gisteren al op die beschuldigingen heeft gereageerd, daarom heb ik alleen mikey antwoord alleen geqoute. als je nieuws hebt te melden, meldt dan wel het hele verhaal en niet alleen wat in de party staat. hoor en wederhoor een verhaal heeft altijd twee kanten
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 12 juni 2008 - 10:27   quote  deeplink  
Dat is niet wat ik onlangs van Mickey hoorde, maar goed we weten hoe bepaalde mensen dingen graag verdraaien in het voordeel van een bepaald persoon. Dat Mikey in de Horeca werkt zou inderdaad goed kunnen kloppen ik weet waar hij wel is draaide en misschien doet hij dat nog wel. Het lijkt me ook als je een week in Dubai zit, je niet even de telefoon pakt om je vriend Mikey te bellen. Ik krijg het idee dat Mikey met alle winden mee praat en de mensen verteld wat ze graag willen horen. Maar ook ik kan er naast zitten, ik ken ook niet het hele verhaal.
pauline
 pauline - donderdag 12 juni 2008 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 10:17 schreef johan13 het volgende:

[..]

jij plaatst dit stuk vandaag terwijl mikey gisteren al op die beschuldigingen heeft gereageerd, daarom heb ik alleen mikey antwoord alleen geqoute. als je nieuws hebt te melden, meldt dan wel het hele verhaal en niet alleen wat in de party staat. hoor en wederhoor een verhaal heeft altijd twee kanten
en heb je ook een menig over het verhaal van mike?
johan13
 johan13 - donderdag 12 juni 2008 - 11:32   quote  deeplink  
ja ik heb een mening over verhaal mikey: laat die man met rust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Caroline
 Caroline - donderdag 12 juni 2008 - 11:39   quote  deeplink  
Op zijn hyves staan zijn eigen verhalen. Daar hecht ik meer waarde aan dan zo'n roddelblad. http://mikedgk.hyves.nl/
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 12 juni 2008 - 11:43   quote  deeplink  
Zo jammer dat Mikey weer afgebrand moet worden door sommige mensen op je weet wel.
Ze kennen hem niet eens, geef iemand is een kans. Wat moet dat doen met zijn zelfvertrouwen als hij dat leest !!!!
Dorn
 Dorn - donderdag 12 juni 2008 - 12:24   quote  deeplink  
gesprek Slaai/Mickey
http://www.youtube.com/watch?v=j4Bh7tHrQvY
we leven in een slechte wereld, gelukkig hebben we Slaai en Huub nog
trapper
 trapper - donderdag 12 juni 2008 - 13:08   quote  deeplink  
Ach de party wie dat geloofd moet in de efteling gaan wonen, daar hebben ze een heel bos voor sprookjes.
johan13
 johan13 - donderdag 12 juni 2008 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 13:08 schreef trapper het volgende:
Ach de party wie dat geloofd moet in de efteling gaan wonen, daar hebben ze een heel bos voor sprookjes.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 12 juni 2008 - 13:53   quote  deeplink  
Hey Paul je kunt het niet laten he? je hebt nu al Amanda's moeder over de hekel gehaald. Brian & gezin, en nu Mickey? komt het feit bij, dat je 100% overtuigd was, van het winnen van HUUB.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juni 2008 door Boudewijn --
Caroline
 Caroline - donderdag 12 juni 2008 - 13:59   quote  deeplink  
Wat mis ik hier??? Wat kan Pauline er aan doen wat de party schrijft? Hier staan zo dikwijls nieuwsberichten, je kan degene die het hier plaatst niet aan rekenen wat een ander schrijft.
johan13
 johan13 - donderdag 12 juni 2008 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 13:59 schreef Caroline het volgende:
Wat mis ik hier??? Wat kan Pauline er aan doen wat de party schrijft? Hier staan zo dikwijls nieuwsberichten, je kan degene die het hier plaatst niet aan rekenen wat een ander schrijft.
wij hebben een verleden met paultje.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 12 juni 2008 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 10:06 schreef pauline het volgende:

[..]

Met Brian heeft hij geen contact meer, heel af en toe spreekt hij Kenneth nog maar sinds Kaatsheuvel heeft Mikey niets meer van Brian vernomen. Mikey zegt het meeste contact te hebben met Huub en Claire, hij is afgelopen weekend zelfs nog met Huub wezen stappen. Brian die wilde ontfermen over mij lijkt alles snel vergeten te zijn. Zo zie je maar weer, niets is wat het lijkt.
Beetje vroeg om te concluderen lijkt me!

Huub heeft geen kloot te doen dus tuurlijk belt hij wel eens met Mikey (of andersom). Brian en Amanda zitten in het buitenland en zijn superdruk (van wat ik lees) dus logisch dat ze niet bellen nu.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 12 juni 2008 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 12:24 schreef Dorn het volgende:
gesprek Slaai/Mickey
http://www.youtube.com/watch?v=j4Bh7tHrQvY
we leven in een slechte wereld, gelukkig hebben we Slaai en Huub nog
Die Mike ook he...

Mike: "ik heb m'n luidsprekers nu uit staan"
Sly: "ik hoor nog galm"
Mike: "ja ik hoor je nu ook dubbel!"

terwijl z'n luidsprekers uit zouden staan....
pauline
 pauline - donderdag 12 juni 2008 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 13:59 schreef Caroline het volgende:
Wat mis ik hier??? Wat kan Pauline er aan doen wat de party schrijft? Hier staan zo dikwijls nieuwsberichten, je kan degene die het hier plaatst niet aan rekenen wat een ander schrijft.
ik begrijp het ook niet helemaal, is niet de eerste keer dat ik word afgebrand op een verhaal van een derde persoon.
Het idd iets wat ik via een bepaalde site had wat weer van de party kwam(lees"telegraaf").
Wat mij wel vreemd overkwam was het feit waarom mike leugens over zichzelf zou rond bazuinen via een radiosite.
Het leuke is dat zelfs de verhalen die mike over zichzelf naar buiten brengt door bepaalde mensen gewoon word ontkend.
pauline
 pauline - donderdag 12 juni 2008 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 14:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Beetje vroeg om te concluderen lijkt me!

Huub heeft geen kloot te doen dus tuurlijk belt hij wel eens met Mikey (of andersom). Brian en Amanda zitten in het buitenland en zijn superdruk (van wat ik lees) dus logisch dat ze niet bellen nu.
is mijn conclusie niet boudewijn.. komt van de radio ( lees interview mike met een bepaalde radiosite
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 12 juni 2008 - 15:37   quote  deeplink  
[quote sly] gaat er voor de rest niet op in. alles verdraait Sly, exact zijn visie gevend.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 12 juni 2008 - 15:47   quote  deeplink  
ik moest zo lachen om het fragment sorry hoor dat sly zo ow je werkt wel. nou dat is dus een goedvoorbeeld van mick hoop dat de ander volgt en ook gaat werken elke gezonde kerel werkt voor zijn geld telt mee in de maatschappij en is aan het sociaal netwerken dus tip van deze dag van mij is

goed voorbeeld doet hopenlijk volgen
draakje
 draakje - donderdag 12 juni 2008 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 14:46 schreef johan13 het volgende:

[..]

wij hebben een verleden met paultje.
Pauline wordt hier altijd zo onrechtvaardig behandeld!
pauline
 pauline - donderdag 12 juni 2008 - 17:09   quote  deeplink  
- edit Boudewijn -

gezellig houden aub!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juni 2008 door Boudewijn --
stacy1974
 stacy1974 - donderdag 12 juni 2008 - 17:15   quote  deeplink  
dit is een stukje uit het telefoongesprek van mike en sly en hier bij is het sly die toch weer probeerd mike woorden in zijn mond te leggen.Sly begint er over dat veel mensen zich afvragen hoe het nu met Brian zit en wil Mike wat woorden in de mond leggen. Hij zegt dat Brian beloofd had om hem buiten te blijven begeleiden. Sly vraagt of dat het geval is.
Mike antwoord met: Nee absoluut niet.
Sly: Dus hij heeft jou helemaal laten vallen
Sly wrijft erin dat Brian zich dus niet aan zijn woord gehouden heeft.
Mike zegt dat hij momenteel meer contact heeft met Huub en Claire dan iedereen van de Gouden Kooi. Hij zou vrijdag met ze uit zijn gegaan.

Mike zegt dat hij wel een aantal keer contact heeft gehad met Kenneth. Sly kapt het af met dat Kenneth niet Brian is. Sly gaat er over door om Brian zwart te maken: en degene die zich voorgedaan heeft om jou te helpen hoor je niets meer van. Nou goed, dat zegt dan ook wel weer wat.
Mike zou na het feestje in Kaatsheuvel niets meer van Brian gehoord hebben.

Sly herhaalt nogmaals dat Brian dus geen contact meer heeft met Mike.
Mike: Ik ga er verder niet op in. Ik beschouw iedereen nog steeds als mijn vriend, ik begrijp dat ze het nu druk hebben na al die maanden.
Mike zegt in de toekomt contact met iedereen te kunnen houden.
Sly: Ja zoals hij zich voorgedaan heeft in de kooi. Ja maar sommige mensen krijgen het een beetje in hun bol. Verhalen over naar Dubai gaan en Patrick Kluivert
Mike: Dat kan ik bevestigen, dat klopt

Mike zegt dat het nou ook weer niet zo is dat hij elke dag bij Huub en Claire op de koffie komt.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 12 juni 2008 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 15:06 schreef pauline het volgende:

[..]

is mijn conclusie niet boudewijn.. komt van de radio ( lees interview mike met een bepaalde radiosite
ik had het ook niet specifiek tegen jou :)
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 12 juni 2008 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 17:15 schreef stacy1974 het volgende:
Sly: Ja zoals hij zich voorgedaan heeft in de kooi. Ja maar sommige mensen krijgen het een beetje in hun bol. Verhalen over naar Dubai gaan en Patrick Kluivert
Mike: Dat kan ik bevestigen, dat klopt
ziehier de precieze reden waarom ze geen contact met Mike kunnen opnemen. Huub heeft gewoon niets beters te doen doordeweek terwijl Brian en Amanda in Dubai zitten :)

Dan vindt ik het nog zeer correct dat Kenneth een beetje contact onderhoudt.
pauline
 pauline - donderdag 12 juni 2008 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 13:53 schreef izzie het volgende:
-geknipt-
dit mag wel boudewijn??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juni 2008 door Boudewijn --
Dorn
 Dorn - donderdag 12 juni 2008 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 17:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ziehier de precieze reden waarom ze geen contact met Mike kunnen opnemen. Huub heeft gewoon niets beters te doen doordeweek terwijl Brian en Amanda in Dubai zitten :)

Dan vindt ik het nog zeer correct dat Kenneth een beetje contact onderhoudt.
idd heel netjes van Kenneth, dat zie ik Joris nog niet doen
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 12 juni 2008 - 19:10   quote  deeplink  
Ik heb even geinformeerd en Mikey werkt inderdaad in Essepessie op de Groest in Hilversum. Hij staat achter de bar en draait ook muziek. Hij heeft het heel erg naar zijn zin, ik hoop dat het goed met hem blijft gaan. Dat gun ik iedereen en ook Huub, misschien kan hij ook bij Mikey in de kroeg werken ??? Hij woont tenslotte ook in Hilversum hihi.........
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 12 juni 2008 - 19:16   quote  deeplink  
Nou heb ik dus alle reakties van 'pauline'op een rijtje gezet en wat is mijn conclusie: je zult niet veel vrienden hebben. Want wat ben jij een vals mens. Je plaatst alles zo dat het in je eigen straatje past. Ja, je zou goed een advocate kunnen zijn, die rommelen ook altijd zo. Maar ik waag het te betwijfelen, gezien de zinsopbouw en taalfouten.
Binnen de advocatuur doet men aan hoor en wederhoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juni 2008 door seya@headliner --
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 12 juni 2008 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 19:16 schreef seya@headliner het volgende:
Nou heb ik dus alle reakties van 'pauline'op een rijtje gezet en wat is mijn conclusie: je zult niet veel vrienden hebben. Want wat ben jij een vals mens. Je plaatst alles zo dat het in je eigen straatje past. Ja, je zou goed een advocate kunnen zijn, die rommelen ook altijd zo. Maar ik waag het te betwijfelen, gezien de zinsopbouw en taalfouten.
Binnen de advocatuur doet men aan hoor en wederhoor.
I rest my case !!!!!!!!!!
pauline
 pauline - donderdag 12 juni 2008 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 19:16 schreef seya@headliner het volgende:
Nou heb ik dus alle reakties van 'pauline'op een rijtje gezet en wat is mijn conclusie: je zult niet veel vrienden hebben. Want wat ben jij een vals mens. Je plaatst alles zo dat het in je eigen straatje past. Ja, je zou goed een advocate kunnen zijn, die rommelen ook altijd zo. Maar ik waag het te betwijfelen, gezien de zinsopbouw en taalfouten.
Binnen de advocatuur doet men aan hoor en wederhoor.
ik speel even voor boudewijn!
"kan je je niet gedragen seya, als je zo door gaat krijg je een ban"
Het wordt wel tijd dat jij een keer op je vingers wordt getikt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juni 2008 door pauline --
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 12 juni 2008 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 19:33 schreef pauline het volgende:

[..]

ik speel even voor boudewijn!
"kan je je niet gedragen seya, als je zo door gaat krijg je een ban"
Het wordt wel tijd dat jij een keer op je vingers wordt getikt
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 12 juni 2008 - 20:13   quote  deeplink  
Dank je wel Boudewijn, ik ben weg.
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 12 juni 2008 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 20:13 schreef seya@headliner het volgende:
Dank je wel Boudewijn, ik ben weg.
nee schatje blijf hoor............kusje en over ???
Je kent Paul toch, die weet niet beter. Blijf bij mij Seya, blijf bij mij
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 12 juni 2008 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 18:12 schreef pauline het volgende:

[..]

dit mag wel boudewijn??
nee, over het hoofd gezien, aangepast wat offtopic was
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 12 juni 2008 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 20:13 schreef seya@headliner het volgende:
Dank je wel Boudewijn, ik ben weg.
?

ik heb niets gedaan...
draakje
 draakje - donderdag 12 juni 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 19:16 schreef seya@headliner het volgende:
Nou heb ik dus alle reakties van 'pauline'op een rijtje gezet en wat is mijn conclusie: je zult niet veel vrienden hebben. Want wat ben jij een vals mens. Je plaatst alles zo dat het in je eigen straatje past. Ja, je zou goed een advocate kunnen zijn, die rommelen ook altijd zo. Maar ik waag het te betwijfelen, gezien de zinsopbouw en taalfouten.
Binnen de advocatuur doet men aan hoor en wederhoor.
Pauline zei daarstraks dat ik maar euthanasie moest plegen. Dat is door Boudewijn verwijderd. Heb je trouwens een mailtje gestuurd.
draakje
 draakje - donderdag 12 juni 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Overigens stond er een stukje in de Dag dat de ex-bewoners amper worden geboekt en dat er dagen voorbijgaan dat er helemaal niet wordt gebeld.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 13 juni 2008 - 08:07   quote  deeplink  
draakje moppie kus fijne dag
draakje
 draakje - vrijdag 13 juni 2008 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 08:07 schreef Jacqueline het volgende:
draakje moppie kus fijne dag
Jij ook, lieverd.
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 13 juni 2008 - 12:18   quote  deeplink  
He ook hier op de topic is het weer ouderwets gezellig. Ik hou der van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juni 2008 door Bigfoot --
pauline
 pauline - vrijdag 13 juni 2008 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 12:18 schreef Bigfoot het volgende:
He ook hier op de topic is het weer ouderwets gezellig. Ik hou der van.
je kan het draaien of keren..... als paulientje even langs komt dan schiet het reactie gehalte de lucht in...
niemand mag paulientje hier maar ooooh wat krijgt ze altijd reactie's op haar topics en posts.
En hoe zou dat nu komen... misschien omdat ik de snaar weet te raken en dat daarom mensen mij gaan beledigen, en ik op mijn beurt dan terug kan reageren.. houd het op het scherpst van de snede,,,, maar probeer eens niet teveel te beledigen.
Natuurlijk komen hier zometeen weer personen die zeggen:
Vuil mens ben jij ,, vieze pot etc.. ( zelfkennis heet dat)
Neem nu draakje, als ik iets post wat niet negatief voor huub is of juist wel negatief voor iemand anders van de ex bewoners dan huub, dan komen de beledegingen .. En dan komt er ene jakelientje die mij weer aanvalt : waar ik het lef vandaan haal om draakje terug aan te vallen... welnu jakje dat lef heb ik nu 1maal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juni 2008 door pauline --
draakje
 draakje - vrijdag 13 juni 2008 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 13:59 schreef pauline het volgende:

[..]

je kan het draaien of keren..... als paulientje even langs komt dan schiet het reactie gehalte de lucht in...
niemand mag paulientje hier maar ooooh wat krijgt ze altijd reactie's op haar topics en posts.
En hoe zou dat nu komen... misschien omdat ik de snaar weet te raken en dat daarom mensen mij gaan beledigen, en ik op mijn beurt dan terug kan reageren.. houd het op het scherpst van de snede,,,, maar probeer eens niet teveel te beledigen.
Natuurlijk komen hier zometeen weer personen die zeggen:
Vuil mens ben jij ,, vieze pot etc.. ( zelfkennis heet dat)
Neem nu draakje, als ik iets post wat niet negatief voor huub is of juist wel negatief voor iemand anders van de ex bewoners dan huub, dan komen de beledegingen .. En dan komt er ene jakelientje die mij weer aanvalt : waar ik het lef vandaan haal om draakje terug aan te vallen... welnu jakje dat lef heb ik nu 1maal.
Maar ik scheld nooit.

En ik kan spellen.
pauline
 pauline - vrijdag 13 juni 2008 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 14:01 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar ik scheld nooit.

En ik kan spellen.
kunnen beter ophouden om persoonlijk te worden, denk dat het nu nog wel te redden valt. Lijkt me voor beide partijen verstandig om daar mee op te houden. Heb geen zin in een vete
draakje
 draakje - vrijdag 13 juni 2008 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 14:06 schreef pauline het volgende:

[..]

kunnen beter ophouden om persoonlijk te worden, denk dat het nu nog wel te redden valt. Lijkt me voor beide partijen verstandig om daar mee op te houden. Heb geen zin in een vete
Zwaktebod ...
pauline
 pauline - vrijdag 13 juni 2008 - 14:13   quote  deeplink  
als je door wilt gaan met verbale irritatie vind ik het prima maar wie uitdeelt moet ook kunnen incaseren
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 13 juni 2008 - 14:53   quote  deeplink  
Paul, geen betere kritiek, dan zelfkritiek .........
draakje
 draakje - vrijdag 13 juni 2008 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 14:13 schreef pauline het volgende:
als je door wilt gaan met verbale irritatie vind ik het prima maar wie uitdeelt moet ook kunnen incaseren
Het is incasseren, met dubbel s.

Het gaat mij erom dat jij er geen enkele moeite mee hebt om - zowel hier als op je eigen forum - mensen af te branden, maar dat nu opeens niet (meer) wilt.

Waarom niet? Omdat je van heel hoog niveau moet zijn om het verbaal van mij te winnen en je dat niet bent? Dat vind ik laf.

Bovendien zit er nogal wat verschil tussen jouw manier van "verbale irritatie" en de mijne. Ik maak mensen niet uit voor alles wat mooi en lelijk is en word nooit grof of ordinair. Jij wel. Je gaat iemand met kanker (Trapper) of een dwarslaesie (Pamela) niet van zelfbeklag betichten. Jij doet dat wel.

Dat gezegd zijnde, vind ik het prima ermee te stoppen, zolang jij je kunt beheersen. Zodra ik merk dat je in je oude fout vervalt, begint mijn verbale irritatie opnieuw, en dan nog een tandje erger.

En ook dan blijf ik beschaafd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juni 2008 door draakje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: mike totaal ontspoord









0.0088181