BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: mike totaal ontspoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 18:56   quote  deeplink  
He Sjakie maatje !!!!!!
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 18:56 schreef Bigfoot het volgende:
Hihi het is hier weer fijn, me so happy !!!!!!!!!
Gelukkie maar.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:15   quote  deeplink  
Ik denk dat ik vannavond maar is bij Mikey ga kijken. ff zien hoe het met hem is. Alleen mijn man moet eerst slapen hihi. ff dochter bellen die gaat wel mee, heeft er zelf gewerkt daar, haha.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 19:17   quote  deeplink  
Bij Mikey kijken???????????????????????????
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:19   quote  deeplink  
ja in de kroeg ?

Ga je mee Draakje ?
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:19 schreef Bigfoot het volgende:
ja in de kroeg ?

Ga je mee Draakje ?
In de kroeg waar hij werkt bedoel je? Ik denk dat dat een eindje bij mij uit de buurt is.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:21 schreef draakje het volgende:

[..]

In de kroeg waar hij werkt bedoel je? Ik denk dat dat een eindje bij mij uit de buurt is.
Is in Hilversum..............dusssss is het ver ??
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 18:51 schreef draakje het volgende:

[..]

Meen je dat echt? No offence, maar ik vind 13 echt een heel mooi getal. Gebruik het altijd als ik meedoe met de lotto. (Win dan ook nooit wat.)
Nou deze week kan voor mij toch al nooit meer stuk. Eerst die prachtige Maandag en toen een geweldige Dinsdag (nieuwe baan) en toen nogeens een hele, hele mooie Donderdag (mijn zoon geslaagd voor zijn eindexamen) en als toefje op die mooie pudding nogeens gisteravond die 4-1 ! Nou prachtig toch!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:30 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Is in Hilversum..............dusssss is het ver ??
Ja joh, woon in Amsterdam en heb geen auto. Maar doe hem vooral de groeten van me. En ik hoor morgen wel van je hoe het was.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:02 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Nou deze week kan voor mij toch al nooit meer stuk. Eerst die prachtige Maandag en toen een geweldige Dinsdag (nieuwe baan) en toen nogeens een hele, hele mooie Donderdag (mijn zoon geslaagd voor zijn eindexamen) en als toefje op die mooie pudding nogeens gisteravond die 4-1 ! Nou prachtig toch!
Ja, dat is idd niet verkeerd. Die woensdag vergeet je gewoon. Vandaag nog iets gebeurd?
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:23 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja joh, woon in Amsterdam en heb geen auto. Maar doe hem vooral de groeten van me. En ik hoor morgen wel van je hoe het was.
Pffff 20 minuten met de trein Draak en dan nog geen 5 minuten lopen. Je kan het kom op !!!!!!!!!
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:30 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Pffff 20 minuten met de trein Draak en dan nog geen 5 minuten lopen. Je kan het kom op !!!!!!!!!
Zit al in mijn pyjamaatje en dat wilde ik graag zo houden. Maar ik weet zeker dat er wel een ander keertje komt.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 17:16 schreef draakje het volgende:
Wat een mooie, Moha. Ook van de smileyverzameling?
ja Draakje links zie je een lijst en bij "Lieb" heb ik deze gevonden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door Moha R. de Vries --
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:24 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, dat is idd niet verkeerd. Die woensdag vergeet je gewoon. Vandaag nog iets gebeurd?
Geloof het of niet, ik ben enorm depri hahaha, nee echt waar. Ik kan er niet tegen, zoveel geluk. Veel te veel spanningen de afgelopen tijd en ik reageer dan altijd zo.
Ruzie met mijn oudste dochter (vanmiddag afgezoend) en een migraine-aanval en that's mijn Zaterdag. Morgen een nieuwe dag.
Maar ik ben wel een mens die zichzelf bewust is van haar tekortkomingen, dus heb ik heel wat af te zoenen en men pikt het ook nogeens van me. En daar hoort een smiley bij, ff zoeken!
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Is daar niets tegen te doen, tegen migraine? Ik bedoel, geen medicijnen ofzo?
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 14 juni 2008 - 21:22   quote  deeplink  
Hallo, Seya je roept op om aan te melden voor het spiritualiteitsforum; dit heb is al gedaan maar hoor/merk niets (zeker te licht bevonden?)
Groetjes aan iedereen;
Ik ben 2 dagen geleden door mijn rug gegaan, zoals ze dat zeggen. Ik tilde "Mara" mijn kleindochtertje op dat rond kroop. Vanuit de bank, en dat is verkeerd blijkt, nu verrek ik van de pijn. Heeft waarschijnlijk een paar dagen nodig en dan kan ik weer radslag maken.....
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:22 schreef G.R.i het volgende:
Hallo, Seya je roept op om aan te melden voor het spiritualiteitsforum; dit heb is al gedaan maar hoor/merk niets (zeker te licht bevonden?)
Groetjes aan iedereen;
Ik ben 2 dagen geleden door mijn rug gegaan, zoals ze dat zeggen. Ik tilde "Mara" mijn kleindochtertje op dat rond kroop. Vanuit de bank, en dat is verkeerd blijkt, nu verrek ik van de pijn. Heeft waarschijnlijk een paar dagen nodig en dan kan ik weer radslag maken.....
Nou volgens mij is iedereen juist blij met je hoor! Maar Boudewijn of Caroline moeten even het knopje omzetten. En dan moeten ze er natuurlijk wel zijn.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:20 schreef draakje het volgende:
Is daar niets tegen te doen, tegen migraine? Ik bedoel, geen medicijnen ofzo?
ik slik al 20 jaar medicijnen voor migraine Draakje en nog krijg ik aanvallen en soms zo erg dat alles donker moet zijn en geen geluid en dan zelfs er bij overgeven. en ik kan me heel goed vinden in wat Seya vertelde het heeft idd met spanningen te maken zowel negatief als positief.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:20 schreef draakje het volgende:
Is daar niets tegen te doen, tegen migraine? Ik bedoel, geen medicijnen ofzo?
Nou, die heb ik wel, maar het stomme is gewoon dat ik het alleen heb als de ergste spanning eraf is en dan helpt er geen lieve moedertje aan, dan moet ik het gewoon ondergaan. Wel een lichtpuntje, ik heb het zelden.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 21:26   quote  deeplink  
Het duurde bij mij ook een paar dagen G.R.I. maar plotseling kon ik er gwn in dus je moet af en toe ff kijken of je er al in kan. en beterschap met je rug.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:24 schreef moha het volgende:

[..]

ik slik al 20 jaar medicijnen voor migraine Draakje en nog krijg ik aanvallen en soms zo erg dat alles donker moet zijn en geen geluid en dan zelfs er bij overgeven. en ik kan me heel goed vinden in wat Seya vertelde het heeft idd met spanningen te maken zowel negatief als positief.
Yep, ik had een aanval met alles erop en eraan. Dan wil je eigenlijk wel bijna dood. Maar ik ben er weer!
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:22 schreef G.R.i het volgende:
Hallo, Seya je roept op om aan te melden voor het spiritualiteitsforum; dit heb is al gedaan maar hoor/merk niets (zeker te licht bevonden?)
Groetjes aan iedereen;
Ik ben 2 dagen geleden door mijn rug gegaan, zoals ze dat zeggen. Ik tilde "Mara" mijn kleindochtertje op dat rond kroop. Vanuit de bank, en dat is verkeerd blijkt, nu verrek ik van de pijn. Heeft waarschijnlijk een paar dagen nodig en dan kan ik weer radslag maken.....
Nog niet gaan oefenen hoor.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:28 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Yep, ik had een aanval met alles erop en eraan. Dan wil je eigenlijk wel bijna dood. Maar ik ben er weer!
En je dan ook nog verslikken in een balletje uit je gevatte groentensoep ...

Nee, het zit je vandaag echt een beetje tegen.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 21:35   quote  deeplink  
Migraine is echt erg je weet niet waar je het zoeken moet. je wil je ogen dicht hebben maar zelfs dat doet zeer (ik heb 1 oog migraine) bah en dan dat overgeven erbij. dat maakt je nog zieker. En idd of als je gespannen bent of als de spanning eraf is. Gelukkig heb ik het ook niet meer zo vaak en ik voel het aan komen en dat scheelt een hoop. Maar ik weet van mensen die het niet voelen aankomen dat lijkt me pas erg. Ik kan al gaan slikken voor het komt en dat is toch beter dan zo'n spontane migraine.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 21:36   quote  deeplink  
Huh? Dat spiritualiteitsforum is toch gewoon open? Ik ben er al zo vaak op geweest. Er is alleen nooit iemand.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:35 schreef draakje het volgende:

[..]

En je dan ook nog verslikken in een balletje uit je gevatte groentensoep ...

Nee, het zit je vandaag echt een beetje tegen.
en dan is het niet eens meer vrijdag de 13de, ben je altijd zo laat met dat soort dingen,
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:36 schreef draakje het volgende:
Huh? Dat spiritualiteitsforum is toch gewoon open? Ik ben er al zo vaak op geweest. Er is alleen nooit iemand.
voor het gesloten gedeelte moet je je aanmelden Draakje
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:24 schreef moha het volgende:

[..]

ik slik al 20 jaar medicijnen voor migraine Draakje en nog krijg ik aanvallen en soms zo erg dat alles donker moet zijn en geen geluid en dan zelfs er bij overgeven. en ik kan me heel goed vinden in wat Seya vertelde het heeft idd met spanningen te maken zowel negatief als positief.
Ik ken twee mensen met migraine. Van de ene weet ik dat ze altijd in een donkere kamer gaat liggen met zo´n ijsmasker op haar ogen. Misschien een tip?

De ander had het in heel erge mate. Die is zelfs een paar maal in het ziekenhuis terechtgekomen met verlammingsverschijnselen.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:38 schreef moha het volgende:

[..]

voor het gesloten gedeelte moet je je aanmelden Draakje
Ooow, dat wist ik niet.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Maarre ik ga ook niet meer naar Mikey, heb ook net mijn Pyon aangedaan en ga lekker beppen hier en dan lekker in mijn mandje.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 21:42   quote  deeplink  
Enne, waarmee moet je je dan aanmelden? Ik neem aan niet gewoon met je nick?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:39 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik ken twee mensen met migraine. Van de ene weet ik dat ze altijd in een donkere kamer gaat liggen met zo´n ijsmasker op haar ogen. Misschien een tip?

De ander had het in heel erge mate. Die is zelfs een paar maal in het ziekenhuis terechtgekomen met verlammingsverschijnselen.
dat dacht mijn dokter dus ook omdat mijn aanvallen altijd zo erg zijn, maar het bleek dus pas anderhalf jaar later toen ik om een second opinie vroeg dat ik 3x een herseninfarct had gehad
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:35 schreef Bigfoot het volgende:
Migraine is echt erg je weet niet waar je het zoeken moet. je wil je ogen dicht hebben maar zelfs dat doet zeer (ik heb 1 oog migraine) bah en dan dat overgeven erbij. dat maakt je nog zieker. En idd of als je gespannen bent of als de spanning eraf is. Gelukkig heb ik het ook niet meer zo vaak en ik voel het aan komen en dat scheelt een hoop. Maar ik weet van mensen die het niet voelen aankomen dat lijkt me pas erg. Ik kan al gaan slikken voor het komt en dat is toch beter dan zo'n spontane migraine.
Ik heb het altijd s-nachts...en dan loop ik dus nu met verschrikkelijke dikke ogen en zombie-achtig rond. Mijn buurvrouw dacht al, dat er één van mijn diertjes was overleden, dus vroeg heel zachtjes: "alles gezond??"...
Het enige wat nu nog rest is dus die nare misselijkheid en vage hoofdpijn aan de linkerkant. Vooral mijn neus (klinkt heel stom, ik weet het)Maar de gevatte groentensoep is al binnen gebleven, gaat dus de goede kant op!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:42 schreef draakje het volgende:
Enne, waarmee moet je je dan aanmelden? Ik neem aan niet gewoon met je nick?
http://forum.headliner.nl/gr-18/ klik hier op en dan op persoonlijke verhalen dan moet je wat invullen als het goed is
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:42 schreef moha het volgende:

[..]

dat dacht mijn dokter dus ook omdat mijn aanvallen altijd zo erg zijn, maar het bleek dus pas anderhalf jaar later toen ik om een second opinie vroeg dat ik 3x een herseninfarct had gehad
Tjees! Niks aan overgehouden?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:43 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik heb het altijd s-nachts...en dan loop ik dus nu met verschrikkelijke dikke ogen en zombie-achtig rond. Mijn buurvrouw dacht al, dat er één van mijn diertjes was overleden, dus vroeg heel zachtjes: "alles gezond??"...
Het enige wat nu nog rest is dus die nare misselijkheid en vage hoofdpijn aan de linkerkant. Vooral mijn neus (klinkt heel stom, ik weet het)Maar de gevatte groentensoep is al binnen gebleven, gaat dus de goede kant op! [ afbeelding ]
ik leef met je mee het is gwn afschuwelijk.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:42 schreef moha het volgende:

[..]

dat dacht mijn dokter dus ook omdat mijn aanvallen altijd zo erg zijn, maar het bleek dus pas anderhalf jaar later toen ik om een second opinie vroeg dat ik 3x een herseninfarct had gehad
wow das heftig, sorry hoor............ik zit ff met een mond vol tanden nu............ben er stil van Moha.........

Hoe gaat het nu met je ??
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:42 schreef moha het volgende:

[..]

dat dacht mijn dokter dus ook omdat mijn aanvallen altijd zo erg zijn, maar het bleek dus pas anderhalf jaar later toen ik om een second opinie vroeg dat ik 3x een herseninfarct had gehad
Hallo daar, da's niet niks zeg!?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:45 schreef draakje het volgende:

[..]

Tjees! Niks aan overgehouden?
ik ben verlamd geweest aan de linkerkant maar gelukkig is dat goed gekomen mijn fijne moteriek aan de linkerkant is niet goed en als ik moe ben of nerveus trekt mijn mond scheef maar ik ben blij dat ik het overleefd heb en niet in een rolstoel zit.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:45 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

wow das heftig, sorry hoor............ik zit ff met een mond vol tanden nu............ben er stil van Moha.........

Hoe gaat het nu met je ??
het was toen heftig ja maar nu ben ik alleen maar blij dat ik het er zo afgebracht heb.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:43 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik heb het altijd s-nachts...en dan loop ik dus nu met verschrikkelijke dikke ogen en zombie-achtig rond. Mijn buurvrouw dacht al, dat er één van mijn diertjes was overleden, dus vroeg heel zachtjes: "alles gezond??"...
Het enige wat nu nog rest is dus die nare misselijkheid en vage hoofdpijn aan de linkerkant. Vooral mijn neus (klinkt heel stom, ik weet het)Maar de gevatte groentensoep is al binnen gebleven, gaat dus de goede kant op! [ afbeelding ]
En daar kun je geen aspirientje tegen nemen? Klinkt misschien stom hoor, maar ik heb zelf absoluut geen ervaring met migraine.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:47 schreef moha het volgende:

[..]

ik ben verlamd geweest aan de linkerkant maar gelukkig is dat goed gekomen mijn fijne moteriek aan de linkerkant is niet goed en als ik moe ben of nerveus trekt mijn mond scheef maar ik ben blij dat ik het overleefd heb en niet in een rolstoel zit.
Nou idd. tja ik weet nog steeds niet wat ik zeggen moet. Laat mijn man het maar niet horen. Want ik ben sprakeloos !!!!!!!!!! nee dat gebeurd niet vaak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door Bigfoot --
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:47 schreef moha het volgende:

[..]

ik ben verlamd geweest aan de linkerkant maar gelukkig is dat goed gekomen mijn fijne moteriek aan de linkerkant is niet goed en als ik moe ben of nerveus trekt mijn mond scheef maar ik ben blij dat ik het overleefd heb en niet in een rolstoel zit.
Ja, dat kan ik me voorstellen. En onder controle blijven neem ik aan.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:49 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Nou idd. tja ik weet nog steeds niet wat ik zeggen moet. Laat mijn man het maar niet horen. Want ik ben sprakeloos !!!!!!!!!! nee dat gebeurd niet vaak
waarom ben je hier sprakeloos van? wat voor een voorstelling had je van mij? je maakt me nu nieuwsgierig
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:52 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik me voorstellen. En onder controle blijven neem ik aan.
ik ben nog 5 jaar onder controle gebleven maar moet de rest van mijn leven bloedverdunners slikken en shit zie je vergeet ik wat mijn korte geheugen werkt niet meer.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:52 schreef moha het volgende:

[..]

waarom ben je hier sprakeloos van? wat voor een voorstelling had je van mij? je maakt me nu nieuwsgierig
Nou ja gewoon een leuk iemand die midden in het leven staat.
Dat ben je nu waarschijnlijk ook weer, maar het is heftig wat je hebt mee gemaakt en daar ben ik sprakeloos van. Ik hoop gewoon niet dat ik of iemand uit mijn directe omgeving dat hoeft mee te maken. Ik heb het bij mijn tante gezien, die was verder goed alleen haar spraak was beschadigd en dat vond ze zo erg...........Ze was niet meer wie ze was. Dus vandaar, ik ken de impact en herleef dat moment.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:56 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Nou ja gewoon een leuk iemand die midden in het leven staat.
Dat ben je nu waarschijnlijk ook weer, maar het is heftig wat je hebt mee gemaakt en daar ben ik sprakeloos van. Ik hoop gewoon niet dat ik of iemand uit mijn directe omgeving dat hoeft mee te maken. Ik heb het bij mijn tante gezien, die was verder goed alleen haar spraak was beschadigd en dat vond ze zo erg...........Ze was niet meer wie ze was. Dus vandaar, ik ken de impact en herleef dat moment.
ik mag mij idd gelukkig prijzen mja of ik het allemaal gehad heb weet ik niet laat ik hopen van wel. maar ik moet erbij vertellen hoe ik mijn herseninfarcten kreeg zo zou ik wel dood willen gaan hoor als het mijn tijd is, want ik had geen pijn ik werd wakker op de grond met een scheve mond.
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 14 juni 2008 - 22:11   quote  deeplink  
Migraine moet je idd wel serieus nemen; mijn broer kreeg ook een herseninfarct na jaren last van migraine. Ik wil niemand bang maken maar laat het regelmatig controleren; Ik heb hier gelukkig geen last van....
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 22:00 schreef moha het volgende:

[..]

ik mag mij idd gelukkig prijzen mja of ik het allemaal gehad heb weet ik niet laat ik hopen van wel. maar ik moet erbij vertellen hoe ik mijn herseninfarcten kreeg zo zou ik wel dood willen gaan hoor als het mijn tijd is, want ik had geen pijn ik werd wakker op de grond met een scheve mond.

Dat kan ik beamen, mijn vader kreeg er ééntje in mijn bijzijn en keek me heel strak aan, alleen de pupillen van zijn ogen deden raar. En hij reageerde niet (lag in bed trouwens) Later vertelde hij niets gemerkt te hebben.
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 14 juni 2008 - 22:13   quote  deeplink  
Moha, wat erg, ik hoop dat het nu goed met je gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: mike totaal ontspoord









0.0130491