BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: mike totaal ontspoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 22:16   quote  deeplink  
mij iets te heftig ik kan er allemaal niet zo goed tegen nu.

maar respect voor je Moha dat altijd.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 22:13 schreef G.R.i het volgende:
Moha, wat erg, ik hoop dat het nu goed met je gaat.
ja joh gelukkig wel behalve mijn fijne moteriek links mijn scheve mond bij stress en als ik moe ben. en mijn korte termijn geheugen werkt niet goed. maar voor de rest gaat het nu prima met me . dank je wel.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 22:16 schreef Bigfoot het volgende:
mij iets te heftig ik kan er allemaal niet zo goed tegen nu.

maar respect voor je Moha dat altijd.
thx zullen we nu ander onderwerp doen want we zijn al een hele tijd off topic en ik hou van lachen
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 22:24   quote  deeplink  
Ja, ik zou me ook wel op gezette tijden laten controleren. Een scan is zo gebeurd. Het zegt natuurlijk niet alles, maar toch ...
annelies
 annelies - zondag 15 juni 2008 - 01:44   quote  deeplink  
Ik weet verder helemaal niets, ik gun Mike het beste, maar ik schrok wel toen hij met een limo en hele club mensen in kaatsheuvel aankwam, en voornamelijk hoe ladderzat hij werd, dat had ik niet verwacht. Schijnbaar zet hij wat hij in de kooi liet zien voort. Ik hoop gewoon zo dat hij zijn grenzen weet!
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 02:07   quote  deeplink  
Gelukkig zit het werk wat ik doe er bijna op.
Ik heb mijn steentje meer dan bijgedragen.
Maar cliënten zoals Mike, die jaren op straat en in de opvang hebben geleefd, verwijzen wij naar begeleid wonen.
Vaak hebben zij een verslavingsproblematiek en kunnen de benen de weelde van vrijheid en onafhankelijkheid nog niet dragen.
Volwassen mensen, zelfs ouder dan Mike, die nog jaren in zo'n begeleidwoonprojekt wonen en struktuur aanleren.
En later ook nog een soort van coach krijgen, als ze dan zelfstandig gaan wonen. Mike is in het diepe gegooid feitelijk, niet met de juiste deskundige begeleiding. Deze cliënten zien we vaak als draaideurcliënt terug, als het weer geheel mis is.
Men heeft gedacht Mike op de rails te hebben gezet, maar men had beter nog even met de werkers uit het veld kunnen gaan praten. Net even wat intensiever erin moeten duiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2008 door seya@headliner --
annelies
 annelies - zondag 15 juni 2008 - 02:29   quote  deeplink  
Ik weet eigenlijk niet of Mike nog begeleiding krijgt, grootst respect voor seya dat je dat werk doet, zulks soort werk wil ik ooit gaan doen, na jaren met probleem kids (0-4) hou ik het na een moeilijke periode even tot gewone kids, zonder teveel problematiek. Zodra ikzelf mijn wortels stevig heb, wil ik weer terug naar de "probleemgevallen" deze MENSEN kennen al genoeg pijn, en ik ben makkelijk in houden van. Leeftijd of problematiek maakt daarin niet uit, en ze verdiennen liefde!
Ik vraag me soms af wie er meer aan over houdt, ik of hun, geef ik om te ontvangen of andersom? een heus vraagstuk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2008 door annelies --
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 15 juni 2008 - 03:23   quote  deeplink  
We hebben een Neerlandicus in ons midden, mooiiii !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2008 door Praatpaal --
Caroline
 Caroline - zondag 15 juni 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:24 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Nou volgens mij is iedereen juist blij met je hoor! Maar Boudewijn of Caroline moeten even het knopje omzetten. En dan moeten ze er natuurlijk wel zijn.
Er staat een lijst waar je toestemming geeft voor mensen die zich aanmelden. Ik heb al toestemming gegeven voor G.R.I. En alleen Boudewijn kan mensen toe laten.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:56   quote  deeplink  
een lijst? Ow dan moet ik ff kijken
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Sorry ik kan die lijst niet vinden. Waar moet die dan staan?
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 15:38   quote  deeplink  
Jemig, sorry Caroline ik ben na die migraine nog niet helemaal helder. Ik zag nu het topic, dat bedoelde je he? Wat een oen ben ik soms!
Caroline
 Caroline - zondag 15 juni 2008 - 17:59   quote  deeplink  
Yep. Het staat er ook wel een beetje onduidelijk midden in een topic maar je hebt het gevonden. Succes met je migraine, ik heb dat soms ook en dat is geen pretje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: mike totaal ontspoord









0.0097150