BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: mike totaal ontspoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 13 juni 2008 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 14:06 schreef pauline het volgende:

[..]

kunnen beter ophouden om persoonlijk te worden, denk dat het nu nog wel te redden valt. Lijkt me voor beide partijen verstandig om daar mee op te houden. Heb geen zin in een vete
daar voel ik ook veel voor!
pauline
 pauline - vrijdag 13 juni 2008 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 16:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

daar voel ik ook veel voor!
helaas boudewijn ik doe echt mijn best alleen word alles nog steeds gebruikt van een paar maanden terug, dus een normaal gesprek is bijna niet mogelijk
pauline
 pauline - vrijdag 13 juni 2008 - 16:38   quote  deeplink  
verstandig om idd de beklaagde zijn comment te verwijderen en de rest te laten staan
BOUDEWIJN
pauline
 pauline - vrijdag 13 juni 2008 - 17:13   quote  deeplink  
verder wens ik een ieder een fijne voetbal avond toe..
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 13 juni 2008 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 14:13 schreef pauline het volgende:
als je door wilt gaan met verbale irritatie vind ik het prima maar wie uitdeelt moet ook kunnen incaseren
gelukkig, dat je kunt incasseren. anders werd het nogal eenzijdig, jouw getier altijd!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 13 juni 2008 - 20:10   quote  deeplink  
ik vraag me al een tijdje af wanneer dit gezeur ophoud, ik heb ook (net als Caroline en nog een paar anderen) Pauline en Praatpaal een 2e kans gegeven om hier gewoon te kunnen discussieren. zoals ik het lees lijkt het wel of jullie elkaar alleen op jullie zwakke punten willen pakken. Het gaat hier nog steeds over DGK en niet over elkaar persoonlijk aanvallen. Geef ze eens een kans en val niet over elk woordje.
Milou
 Milou - vrijdag 13 juni 2008 - 20:47   quote  deeplink  
Iedereen beslist zelf of hij iemand een tweede kans geeft en mooi als er mensen zijn die het wel doen, ieder zijn keus ;)
Daarbij zie ik spontane uitspraken van Pauline staan die ik geen humor vind en altijd in negatieve zin is voor Brian en Amanda en dat zal ik altijd zo gauw ik het nodig vind en het nut er van in zie ook op blijven reageren, omdat ik nou net even iets meer de echte waarheid weet.

En Praatpaal zie ik op en site hele anderen dingen doen dan die hij/zij hier zelf wel wilt zien en daar pas ik voor! Maar ik ga niet bewust ze opzoeken en aanvallen ik reageer op hun schrijven niet meer en niet minder, en zal ten alle tijden netjes blijven, tenzij ze dat zelf niet kunnen en daar betrap ik Pauline meer op dan Praatpaal en dat mag dan ook gezegt worden.

Maar sorry ik heb met beiden niks, en dat is eerlijk van mij mar nogmaals zal ze echt niet bewust opzoeken ;)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 13 juni 2008 - 21:30   quote  deeplink  
tuurlijk beslist iedereen dat zelf of je iemand een 2e kans wil geven, ik denk dat dat te maken heeft of iemand vergevingsgezind is in dit geval, en dat is niet iedereen. Ja idd Pauline heeft hier negatieve uitspraken gedaan over Brian en Amanda, maar wat doen de meeste van ons dan? waaronder ik ook wij kraken Huub af en niet zo'n klein beetje ook. daar is het een forum voor dat de 1 die mening heeft en de ander weer een andere mening heeft. maar waar het mij omgaat is dat er over elk woordje gevallen word.bv Pauline poste hier iets uit de party en zij werd er op aangevallen terwijl het niet haar uitspraak was. het gaat ook nog eens persoonlijk worden door meerdere pers waaronder ook Pauline (actie/reactie). Wat praatpaal op een andere site doet, vind ik er niet toe doen het gaat erom wat ze hier doet. We weten niet van iedereen wat hij/zij doen en dat is maar goed ook. mja dit is mijn mening en dat wou ik alleen ff kwijt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 13 juni 2008 - 23:02   quote  deeplink  
straks beweert de party nog dat Nederland verloren heeft van Frankrijk, maarrrrr ( sssssssssssssssssttttt_ was samenzwering tegen Frankrijk, de scheids omgekocht enzovoort.........
Milou
 Milou - vrijdag 13 juni 2008 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 21:30 schreef moha het volgende:
tuurlijk beslist iedereen dat zelf of je iemand een 2e kans wil geven, ik denk dat dat te maken heeft of iemand vergevingsgezind is in dit geval, en dat is niet iedereen. Ja idd Pauline heeft hier negatieve uitspraken gedaan over Brian en Amanda, maar wat doen de meeste van ons dan? waaronder ik ook wij kraken Huub af en niet zo'n klein beetje ook. daar is het een forum voor dat de 1 die mening heeft en de ander weer een andere mening heeft. maar waar het mij omgaat is dat er over elk woordje gevallen word.bv Pauline poste hier iets uit de party en zij werd er op aangevallen terwijl het niet haar uitspraak was. het gaat ook nog eens persoonlijk worden door meerdere pers waaronder ook Pauline (actie/reactie). Wat praatpaal op een andere site doet, vind ik er niet toe doen het gaat erom wat ze hier doet. We weten niet van iedereen wat hij/zij doen en dat is maar goed ook. mja dit is mijn mening en dat wou ik alleen ff kwijt.
Ik praat zo niet over Huub tenzij ik het ook echt zo vind en dan nog niet in bewoordingen zoals sommigen dat doen, en dat is weer hun recht. Dus zoals Pauline over B&A praat/typt zal ik niet over Huub doen, een kritische noot wel maar dat mag maar letterlijk afkraken of kapot maken nee daar doe ik niet aan!

Ik ben zeer vergevendsgezind , soms wel té, dus ik pas wel op als ik ook nog anderen dingen weet en dat zeg ik niet zo maar, dus nee in sommige gevallen vind ik vergeven niet gepast, en zeker niet als je zo praat over mensen die je niet kent. En ik ken Huub niet dus zal ik nooit zo beledigend worden, maar Brian ken ik wel, dus dat is het verschil en ik weet hoeveel leugens er rond gaan en wat er wel achter zit, dus als ik iets los laat zijn het zeker geen leugens, dat is het verschil.
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:16   quote  deeplink  
Ik reageer op Draakje en Pauline. Draakje, jij die zegt dat Pauline net als beren hun gal moeten laten aftappen, was een walgelijke opmerking. Pauline, in je reactie daarop dat draakje euthanasie moest plegen idem. Misschien kunnen jullie elkaar eens met rust laten.
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 15:19 schreef draakje het volgende:

[..]

Het is incasseren, met dubbel s.

Het gaat mij erom dat jij er geen enkele moeite mee hebt om - zowel hier als op je eigen forum - mensen af te branden, maar dat nu opeens niet (meer) wilt.

Waarom niet? Omdat je van heel hoog niveau moet zijn om het verbaal van mij te winnen en je dat niet bent? Dat vind ik laf.

Bovendien zit er nogal wat verschil tussen jouw manier van "verbale irritatie" en de mijne. Ik maak mensen niet uit voor alles wat mooi en lelijk is en word nooit grof of ordinair. Jij wel. Je gaat iemand met kanker (Trapper) of een dwarslaesie (Pamela) niet van zelfbeklag betichten. Jij doet dat wel.

Dat gezegd zijnde, vind ik het prima ermee te stoppen, zolang jij je kunt beheersen. Zodra ik merk dat je in je oude fout vervalt, begint mijn verbale irritatie opnieuw, en dan nog een tandje erger.

En ook dan blijf ik beschaafd.
Dat vind ik dus niet, zie bovenstaande
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 20:10 schreef moha het volgende:
ik vraag me al een tijdje af wanneer dit gezeur ophoud, ik heb ook (net als Caroline en nog een paar anderen) Pauline en Praatpaal een 2e kans gegeven om hier gewoon te kunnen discussieren. zoals ik het lees lijkt het wel of jullie elkaar alleen op jullie zwakke punten willen pakken. Het gaat hier nog steeds over DGK en niet over elkaar persoonlijk aanvallen. Geef ze eens een kans en val niet over elk woordje.
Thanx Moha
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:22   quote  deeplink  
Waar gaat het hier over??? Elkaar aanpakken op schrijffouten? een andere mening? Wat is dit?
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:24   quote  deeplink  
Ik kon niet ingrijpen omdat ik op mijn werk zat en daar niet kon inloggen maar wel lezen maar ik had dat hele beren gedoe van draakje al weggehaald voor dat het verder kon gaan. En het is verder gegaan, jammer.
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 01:23   quote  deeplink  
Wat ik nog even kwijt wil hier. Het gaat niet om welke scholing iemand gehad heeft, iedereen kan leren uit boeken. Het gaat over een levenswijsheid wat je echt intelligent maakt en dat leer je niet uit boeken. Ik heb zelf HBO maar mijn intelligentie heb ik puur uit de praktijk, dus, respect voor elkaar want we kunnen sowieso van elkaar leren. Ook als iemand agressie bij je opwekt kan je bij jezelf nagaan waarom laat ik me provoceren. Mijn tip, kijk eerst naar jezelf voor je gaat (ver)oordelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door Caroline --
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 01:34   quote  deeplink  
En omdat spiritualiteit hier ook op het forum genoemd wordt, de mensen die oordelen weten dat hetgeen waarover ze vallen juist het ding dat uit hun eigen karakter is, de spiegel van de ziel. Laten we zeggen, karma!
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 04:50   quote  deeplink  
En ik mis Merty en Dragon voor een bakkie koffie.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 11:31   quote  deeplink  
Caro je kan van mij ook wel een bakje koffie krijgen hoor. Maar niet om 10 voor 5 smorgens dan slaap ik meestal, hihi
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 00:20 schreef Caroline het volgende:

[..]

Thanx Moha
YW. Ik heb alleen het gevoel dat het weinig uithaalt want sommigen blijven gwn doorgaan. soms lijkt het wel een wedstrijd in kijken wie beter af kan zeiken.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 15:26   quote  deeplink  
Voor de aller-, aller-, allerlaatste maal: ik voel geen enkele behoefte iemand af te zeiken, behalve mensen met pretenties. Ik heb het hier vanaf het begin leuk gevonden. Zelf ben ik - en niet alleen ik, maar een aantal heel leuke mensen - vorig jaar van een forum gepest, en dat ging er echt heel wat harder aan toe dan hier. En nee, dat was niet NowLive.

Ik vind ook dat intelligentie niets, maar dan ook niets met scholing te maken heeft, maar met (levens)wijsheid.

Ik pak nooit mensen op spelfouten, want dan kan ik wel aan de gang blijven. Maar ik pak wel mensen met pretenties.

Als ik merk dat mensen anderen niet in hun waarde kunnen laten, waarom zou ik dat dan wel moeten opbrengen? Ik ben geen heilige en heb daartoe ook geen enkele ambitie.

Sommige mensen komen hier niet om een zinnige en/of leuke bijdrage te leveren, maar om te jennen en te zuigen. En ja, daar reageer ik op.

We hadden het volgens mij twee weken geleden al uitgesproken en bijgelegd. Bovendien ben ik een week niet op dit forum geweest. En als ik dan terugkom en zie dat er niets veranderd is, ja, dan spring ik even uit mijn vel. Dan vraag ik me af waarom dat hele gesprek van twee weken geleden dan nodig was.

Kort gezegd: dan voel ik me genaaid.

Vanaf nu zal ik eroverheen lezen, en ik zal - helaas - weer wat minder vertrouwen hebben in de oprechtheid van de mens.

Maar dat is mijn probleem.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 14 juni 2008 - 15:42   quote  deeplink  
allerliefste draakje ik begrijp je goed als ik jou lees steeds denk ik dat had mijn tekst kunnen zijn meestal zitten we ook op 1 lijn en begrijp vaak zeker wat je post en wat je ermee bedoel.
ben het ook met je eens ook ik lees er nu vaak overheen ,maar als ik dan lees over euthanasie enz terwijl ik in de zorg werk kan ik het echt niet laten te reageren daar maak ik genoeg voor mee.
Ook vind ik het jammer dat er een paar zijn die echt alleen maar hier komen om hun boosheid en of gal te komen spugen en mensen uitdagen.want als ik post over huubs potloodje dat die echt klein was dus 1 enkele zin en wordt daar grof op aangesproken vraag ik me af wat daar de bedoeling van is want dit is toch een forum voor iedereen.

ik heb veel maatjes die een andere favo hadden en gaan gewoon gezellig met elkaar om en respecteren elkaar mening ook neem ik altijd hun mening mee want mijn kijk erop kan anders zijn dan een ander wat is gelijk willen halen want je kan het gewoon anders zien of op een andere wijze iets bekijken of op een andere manier.

En voor de duidelijk heid ik heb ook maatjes die op nl zitten ook dat moet gewoon kunnen dus onzin dat ik mensen aan spreek omdat ze daarop zitten .
elk mens maak keuzes en die keuze is vrij en altijd oke als ze erachter staan hun vinden mijn keuze ook oke dus dat zit wel goed.
Maar ik ben ook niet altijd geheel onschuldig kan ook vaak hard reageren als ik oneens benmet onrecht of grove benamingen of ze gaan aanvallen of schelden dan hak ik ook terug is het slim mischien niet maar thats me.
Daarnaast ben ik heel loyaal naar me vrienden/maatjes enz dus dat
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 15:48   quote  deeplink  
Wij begrijpen elkaar, Jacqueline. En ik vind je een lief mens.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 14 juni 2008 - 15:58   quote  deeplink  
precies mop ik begrijp jou ook goed lieve draakje
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 16:06   quote  deeplink  
Misschien mag ik me dan bij uw damesclubje aansluiten? Want ik denk er net zo over, ik kan niet tegen dat hypocriete gedoe. Ik zeik echt ook niemand af, kom wel voor mezelf op. Maar ik heb er moeite mee, als iemand op bepaalde mensen neerkijkt en dan ook nog eens schrijft dat ik (of anderen) dat doen. Ik kijk op helemaal niemand neer, ik heb dat ook duidelijk laten blijken wbt Huub, ik heb alleen heel veel moeite met bepaalde uitlatingen, die hij heeft gedaan. En wie de bal kaatst....
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 14 juni 2008 - 16:08   quote  deeplink  
seya kom maar moppie bij onze club hoor je bent welkom:P
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 16:13   quote  deeplink  
En ikke dan, mag ik ook mee doen ??

Ik ben ook echt heel lief !!!!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 15:26 schreef draakje het volgende:
Voor de aller-, aller-, allerlaatste maal: ik voel geen enkele behoefte iemand af te zeiken, behalve mensen met pretenties. Ik heb het hier vanaf het begin leuk gevonden. Zelf ben ik - en niet alleen ik, maar een aantal heel leuke mensen - vorig jaar van een forum gepest, en dat ging er echt heel wat harder aan toe dan hier. En nee, dat was niet NowLive.

Ik vind ook dat intelligentie niets, maar dan ook niets met scholing te maken heeft, maar met (levens)wijsheid.

Ik pak nooit mensen op spelfouten, want dan kan ik wel aan de gang blijven. Maar ik pak wel mensen met pretenties.

Als ik merk dat mensen anderen niet in hun waarde kunnen laten, waarom zou ik dat dan wel moeten opbrengen? Ik ben geen heilige en heb daartoe ook geen enkele ambitie.

Sommige mensen komen hier niet om een zinnige en/of leuke bijdrage te leveren, maar om te jennen en te zuigen. En ja, daar reageer ik op.

We hadden het volgens mij twee weken geleden al uitgesproken en bijgelegd. Bovendien ben ik een week niet op dit forum geweest. En als ik dan terugkom en zie dat er niets veranderd is, ja, dan spring ik even uit mijn vel. Dan vraag ik me af waarom dat hele gesprek van twee weken geleden dan nodig was.

Kort gezegd: dan voel ik me genaaid.

Vanaf nu zal ik eroverheen lezen, en ik zal - helaas - weer wat minder vertrouwen hebben in de oprechtheid van de mens.

Maar dat is mijn probleem.
voel je je aangesproken Draakje? Tja als je een paar keer roept "verbaal win je het niet van me" komt het bij mij over of het een wedstrijd is in afzeiken. een kleine 2 maanden geleden had ik een paar opmerkingen en werd er score's gegeven 1-0 voor Moha 2-0 voor Moha en toen heb ik al aangegeven dat het voor mij geen wedstrijd was.
Je zegt weer wat minder vertrouwen te hebben in de oprechtheid van de mens, ik geef je een tip op het internet zijn er maar weinig die oprecht zijn.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 16:25   quote  deeplink  
Dat klopt. Internet is een vergaarbak van mensen, die IRL waarschijnlijk prima mensen zijn. Althans ik hoop toch dat je het zo bedoeld? Of één van Palma's beroemde uitspraken: "niets is, wat het lijkt"...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 16:14 schreef moha het volgende:

[..]

voel je je aangesproken Draakje? Tja als je een paar keer roept "verbaal win je het niet van me" komt het bij mij over of het een wedstrijd is in afzeiken. een kleine 2 maanden geleden had ik een paar opmerkingen en werd er score's gegeven 1-0 voor Moha 2-0 voor Moha en toen heb ik al aangegeven dat het voor mij geen wedstrijd was.
Je zegt weer wat minder vertrouwen te hebben in de oprechtheid van de mens, ik geef je een tip op het internet zijn er maar weinig die oprecht zijn.
Wist niet dat er tussen ons ook al vijandigheid heerste. Volgens mij is daar nooit sprake van geweest. Met die scores had ik niets te maken, dat weet ik zeker.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 16:33   quote  deeplink  
En ja, natuurlijk voel ik me aangesproken. Het gaat toch over mij?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 16:26 schreef draakje het volgende:

[..]

Wist niet dat er tussen ons ook al vijandigheid heerste. Volgens mij is daar nooit sprake van geweest. Met die scores had ik niets te maken, dat weet ik zeker.
er is ook geen vijandigheid ik vind je een schat van een mens dus vat het a.u.b. niet verkeerd op. ik constateer alleen maar iets.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 16:39   quote  deeplink  
Nou handje geven en goedmaken. En rap een beetje, zijn jullie helemaal betoetert.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 16:33 schreef draakje het volgende:
En ja, natuurlijk voel ik me aangesproken. Het gaat toch over mij?
niet alleen over jou!!
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 14 juni 2008 - 16:40   quote  deeplink  
wat ik nu niet begrijp is waarom ineens de focus hier op draakje ligt het is nl een bijz lief mooi mens en dat is mijn mening
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 14 juni 2008 - 16:41   quote  deeplink  
haha daar is me maatje bigfoot ook kus mop
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 16:40 schreef Jacqueline het volgende:
wat ik nu niet begrijp is waarom ineens de focus hier op draakje ligt het is nl een bijz lief mooi mens en dat is mijn mening
de focus ligt hier niet alleen op Draakje, meerdere pers. hebben uitspraken gedaan, Caroline heeft ze al herhaald dus ga ik dat niet nog een keer doen en zoals ik al zei Draakje is ook een schat en een lief mens
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 16:58   quote  deeplink  
Lieve moha, ik weet dat je daar indirect ook oa mij mee bedoeld. Maar het spijt me wel, maar ik kan er niet tegen, dat constant de sfeer zo bedorven wordt. Ik reageer alleen maar.
Ik besef, dat ik dat beter niet zou kunnen doen, omdat het allemaal uitlokkingen zijn. Ik realiseerde me dat vanmiddag ineens. En kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan.
Bij deze maak ik daarvoor mijn welgemeende excuses, want hierdoor heb ik ook de sfeer verknald.
Dus wil ik hiermee ook zeggen, dat ik zal proberen voortaan op mijn vingers te blijven zitten....Sorry...
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Of lekker in je neus peuteren. Ben ik zelf dol op.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 17:02   quote  deeplink  
Nou oké, ik zal proberen me niet meer te laten provoceren. Potverdrie, Nederland is door naar de volgende ronde! Ik ga een brulshirt halen bij Blokker!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 17:07   quote  deeplink  
Hey meiden zo ken ik jullie weer we gaan het er hier gwn een dolle boel van maken, ik ben trots op jullie een dikke kus van mij.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 17:16   quote  deeplink  
Wat een mooie, Moha. Ook van de smileyverzameling?
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 14 juni 2008 - 17:30   quote  deeplink  
ik ga erin mee en zou me ook inhouden make love not war xxxxxxxxxxxxxxx
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 17:39   quote  deeplink  
Zo en nu moet iedereen die er iets meeheeft, zich aanmelden voor het spiritualiteitsforum, want ik voel me daar "zo verdomd alleen!!" (behoudens Moha dan :) )
johan13
 johan13 - zaterdag 14 juni 2008 - 17:39   quote  deeplink  
ik hou van draakjes
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 14 juni 2008 - 17:41   quote  deeplink  
johan kerel xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 17:39 schreef johan13 het volgende:
ik hou van draakjes
Ik heb wel wat met de 13e ...
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 18:12 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik heb wel wat met de 13e ...
Ik was er een beetje bang van, maar heb mijn angsten leren kennen...
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 18:35 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik was er een beetje bang van, maar heb mijn angsten leren kennen...
Meen je dat echt? No offence, maar ik vind 13 echt een heel mooi getal. Gebruik het altijd als ik meedoe met de lotto. (Win dan ook nooit wat.)
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 18:56   quote  deeplink  
Hihi het is hier weer fijn, me so happy !!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: mike totaal ontspoord









0.0111250