|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Chery meer dan prima hoor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Leuk schakelkanaal. Gebeurd genoeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerenveen doet er weinig aan zo lijkt het. 020 zie ik nog wel winnen.
Dus Twente moet er een gelijkspel uit gaan slepen, anders gaan ze de play-offs in |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooi . Helemaal niks in pluskut |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Lekker weertje in palingdorp. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Sparta ook weer voor schut op eigen veld. 0-2 tegen Excelsior |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Scoren net de 1-2 hahaha.. wel kneiterharde goals die laatste 2 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Heerenveen moet t dan maar volhouden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eagles scoort de aansluitingstreffer bij NEC.T wordt toch weer spannend daar. Die hebben dus trouwens wel een scorende Tengsted :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Daar leek het recent ook wel wat beter dan het eigenlijk was. Die hebben een beetje boven hun stand geleefd in de tweede seizoenshelft. Niet dat ze niet behoorlijk voetbal speelden, maar uiteindelijk staan ze denk ik hoger dan waar ze op basis van de selectie recht op hebben. Geen Europees voetbal heeft ze in de eredivisie ook wel wat extra plaatsen opgeleverd denk ik. Al zou je dit verhaal ook grotendeels op NEC kunnen toepassen trouwens. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Lekker bezig die Kralingers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Kooij doet t een cadeautje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 15:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Daar leek het recent ook wel wat beter dan het eigenlijk was. Die hebben een beetje boven hun stand geleefd in de tweede seizoenshelft. Niet dat ze niet behoorlijk voetbal speelden, maar uiteindelijk staan ze denk ik hoger dan waar ze op basis van de selectie recht op hebben. Geen Europees voetbal heeft ze in de eredivisie ook wel wat extra plaatsen opgeleverd denk ik. Al zou je dit verhaal ook grotendeels op NEC kunnen toepassen trouwens. Niet mee eens T. Als je naar xG kijkt is Twente namelijk de nummer twee.
Plus eerste helft weer veel kansen gemist. Wel beetje de samenvatting van het seizoen daar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 15:56 schreef MMM het volgende:[..] Niet mee eens T. Als je naar xG kijkt is Twente namelijk de nummer twee. Plus eerste helft weer veel kansen gemist. Wel beetje de samenvatting van het seizoen daar. Ja. Maar dat is zelden de waarheid |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ook niet mee eens. Over een heel seizoen kun je daar wel heel veel uit concluderen, vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 15:59 schreef MMM het volgende:[..] Ook niet mee eens. Over een heel seizoen kun je daar wel heel veel uit concluderen, vind ik. Nee hoor. De ranglijst is zelden 1 op 1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt. Maar dan kun je nog wel veel uit de xG lijst halen, zeker over een heel seizoen.
Twente heeft echt een periode veel moeite gehad met scoren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 15:56 schreef MMM het volgende:[..] Niet mee eens T. Als je naar xG kijkt is Twente namelijk de nummer twee. Plus eerste helft weer veel kansen gemist. Wel beetje de samenvatting van het seizoen daar. Ik bedoelde ook niet zozeer dat het puur geluk is, meer dat de omstandigheden een beetje hun kant opvielen. Dat ze zeker de tweede seizoenshelft ook wel behoorlijk voetbal speelden, misschien na PSV het beste? Maar verder is het niet genoeg om structureel op te kunnen bouwen. Ik denk dat ze met Europees voetbal met dezelfde selectie en trainer makkelijk 5-10 punten minder hebben. Idem voor NEC. Beide elftallen bijvoorbeeld dit seizoen grotendeels blessurevrij gebleven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:01 schreef MMM het volgende:[..] Klopt. Maar dan kun je nog wel veel uit de xG lijst halen, zeker over een heel seizoen. Twente heeft echt een periode veel moeite gehad met scoren. Dat is geen pech, maar gebrek aan kwaliteit. xG kijkt niet naar wie de bal moet binnenschieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik bedoelde ook niet zozeer dat het puur geluk is, meer dat de omstandigheden een beetje hun kant opvielen. Dat ze zeker de tweede seizoenshelft ook wel behoorlijk voetbal speelden, misschien na PSV het beste? Maar verder is het niet genoeg om structureel op te kunnen bouwen. Ik denk dat ze met Europees voetbal met dezelfde selectie en trainer makkelijk 5-10 punten minder hebben. Idem voor NEC. Beide elftallen bijvoorbeeld dit seizoen grotendeels blessurevrij gebleven. Eens! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is geen pech, maar gebrek aan kwaliteit. xG kijkt niet naar wie de bal moet binnenschieten. Klopt. Maar tot die kansen komen zegt wel vaak wat vind ik. Voetballend gezien dus ruim voldoende. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Sjeezus Heerenveen hahaga |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| En weer een mega kans voor Heerenveen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:11 schreef MMM het volgende:[..] Klopt. Maar tot die kansen komen zegt wel vaak wat vind ik. Voetballend gezien dus ruim voldoende. Voetballend hebben ze het maximale er wel uit weten te halen. En dat zie je inderdaad ook wel deels terugkomen in de xG. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson