|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hadden ze niet ingecalculeerd bij de arena bv |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hoezo in Volendam eigenlijk, heb dat niet meegekregen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Harry Styles geeft een reeks concerten in de arena, geloof 9 stuks ofzo |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Aha Thanks, krijgen ze toch nog een ster te zien daarπ€£ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Was een vermakelijke ontknoping op het schakelkanaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Die keeper van AZ is zo overschat |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: AZ -NAC dus blijkbaar ook nog een knotsgekke eindfase waar NAC nog bijna won |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aantal leuke potjes gezien. Komt nog wat meer aan wellicht, met de playoffs. Conference League is een competitie die echt gewonnen kan worden door een Nederlandse ploeg. Zeker mocht Feyenoord, PSV of Ajax daarin terecht komen met een redelijk elftal. Die laatste heeft dat redelijk elftal nu nog niet natuurlijk. En ze moeten eerst maar eens hun tegenstanders voorbij, waaronder die van vandaag.
En de playoff finale voor promotie/degradatie komt ook natuurlijk. Willem II tegen Volendam. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Rete knap van NEC. gewoon 3e terwijl ze een paar jaar terug nog KKD speelden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Aantal leuke potjes gezien. Komt nog wat meer aan wellicht, met de playoffs. Conference League is een competitie die echt gewonnen kan worden door een Nederlandse ploeg. Zeker mocht Feyenoord, PSV of Ajax daarin terecht komen met een redelijk elftal. Die laatste heeft dat redelijk elftal nu nog niet natuurlijk. En ze moeten eerst maar eens hun tegenstanders voorbij, waaronder die van vandaag. En de playoff finale voor promotie/degradatie komt ook natuurlijk. Willem II tegen Volendam. Over een paar dagen al promotie/degradatie . Een keer knipperen met je ogen en he hebt m gemist ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:37 schreef tomson het volgende:Rete knap van NEC. gewoon 3e terwijl ze een paar jaar terug nog KKD speelden. Zeker. En dat ze Europees voetbal overhouden aan zo'n seizoen is terecht. Dik verdiend. Of ze hoge ogen gaan gooien, ik vraag het me af, maar goed.
Verschillen waren uiteindelijk wel klein. Gat van nr 3 NEC naar nr 8 Heerenveen was maar 8 punten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:39 schreef tomson het volgende:[..] Over een paar dagen al promotie/degradatie . Een keer knipperen met je ogen en he hebt m gemist ;) Heel snel ja. Volendam zit nu nog in die teleurstelling, maar woensdag moeten ze alweer. En zaterdag de return.
Playoffs Europees voetbal ook al snel trouwens. Donderdag halve finale en zondag de finale. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zeker. En dat ze Europees voetbal overhouden aan zo'n seizoen is terecht. Dik verdiend. Of ze hoge ogen gaan gooien, ik vraag het me af, maar goed. Verschillen waren uiteindelijk wel klein. Gat van nr 3 NEC naar nr 8 Heerenveen was maar 8 punten. Moeilijk Moeilijk.. de pareltjes zullen weggekaapt worden dus dan is de angel er snel uit. Wat kom er voor terug he. En de kleine marge in de top kwam natuurlijk omdat werkelijk niemand achter PSV consistent was in hun prestaties. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:43 schreef tomson het volgende:[..] Moeilijk Moeilijk.. de pareltjes zullen weggekaapt worden dus dan is de angel er snel uit. Wat kom er voor terug he. En de kleine marge in de top kwam natuurlijk omdat werkelijk niemand achter PSV consistent was in hun prestaties. Hoop wel voor ze dat die trainer blijft. Dan heb je wat dat betreft wel een fundering staan, zelfs al zullen ze wat sterkhouders kwijtraken. Misschien dat Boekhoorn de portemonnee trekt.
En die kleine marge komt waarschijnlijk inderdaad door een gebrek aan stabiele prestaties. Maar het geeft maar aan, een 8ste plek was voor NEC geen reden geweest om de vlag uit te hangen. Maar daar waren ze eigenlijk niet ver vandaan. Die paar puntjes is dan het verschil tussen een topseizoen en een heel gewoon seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Tweede plaats overgenomen tvgelden verdeling |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is echt lekker!!! Hoop dat ESPN daar zijn commentatoren daarop aanpast. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik las dat dat op basis van de laatste 10 jaar is, dan is een beter seizoen tov Ajax in ieder geval niet incidenteel geweest. Decennialang eigenlijk ondenkbaar. Wat dat betreft heeft Feyenoord wel stappen gemaakt. Helpt ook dat ze in Amsterdam de weg kwijt zijn geraakt natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 17:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik las dat dat op basis van de laatste 10 jaar is, dan is een beter seizoen tov Ajax in ieder geval niet incidenteel geweest. Decennialang eigenlijk ondenkbaar. Wat dat betreft heeft Feyenoord wel stappen gemaakt. Helpt ook dat ze in Amsterdam de weg kwijt zijn geraakt natuurlijk. Ja laat ze maar lang de weg kwijt zijn daar πππ |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha precies. En als PSV nou ook nationaal wat meer laat liggen, dan komt het helemaal goed ;)
Al moet je daar misschien wachten tot er wat stabiele sterkhouders, binnen en buiten het veld, vertrekken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 17:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha precies. En als PSV nou ook nationaal wat meer laat liggen, dan komt het helemaal goed ;) Al moet je daar misschien wachten tot er wat stabiele sterkhouders, binnen en buiten het veld, vertrekken. Psv word heel lastig te verslaan ben ik ben bang . De hoop bij mij lig toch wel dat we nu zelf weer eens goede aankopen gaan doen. Tropische verrassingen zeg maar ,en goed blijven kijken en ontwikkelen van eigen jeugd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 17:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Psv word heel lastig te verslaan ben ik ben bang . De hoop bij mij lig toch wel dat we nu zelf weer eens goede aankopen gaan doen. Tropische verrassingen zeg maar ,en goed blijven kijken en ontwikkelen van eigen jeugd. We hebben jaren achter elkaar gehad dat PSV nooit won in de Kuip. Tijd om dat weer in te voeren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Psv gaat ook leeg gekocht worden. Moeten ook weer gaan bouwen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat zei men vorig jaar ook |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als hun kernspelers blijven, dan zal PSV ook op niveau blijven normaal gesproken. Maar hun middenveld, inclusief spelers die als halve middenvelder spelen, draagt wel hun elftal, dus als daar veel veranderd, misschien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| En Bosz blijft. Dus ik zie weinig verandering komend seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Iedereen heeft een houdbaarheidsdatum en weet waarom gaat alles mis. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Arsenal ontsnapt aan rood. Leek mij donkerrood voor Havertz. Ze staan wel voor tegen Burnley. Nog 2x winnen en ze zijn kampioen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Donkerrood.
Schandalige titel, zit geen geur of smaak aan.
Kampioen door corners en VAR beslissingen. 0 keer fatsoenlijk voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Qua amusementswaarde een waardeloos team om naar te kijken inderdaad. Maar ze waren stabieler dan de concurrentie, dat levert ze waarschijnlijk de titel op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beter aan te gluren dan Liverpool of United En dat is zorgelijk voor die twee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bournemouth (met Senesi) lijkt er voor te zorgen dat Arsenal vandaag al kampioen wordt. 1-0 voor, nog een kwartier te gaan. City moet winnen om in de race te blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Werd nog 1-1, maar niet voldoende voor City. Arsenal na ruim 20 jaar weer kampioen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Gunstig voor Arne en Liverpool ook. Bournemouth komt op 3 punten maar met een stuk minder doelsaldo. 5de plek is voor 99% zeker. |
|
|
|