|
|
MMM
|
|
|
En 2-1.
Aardig begin na rust |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2026 - 22:09 schreef MMM het volgende:Dat van Hanegem die Klaverboer zo graag hier wil zien. Maakt weer eens een ketser. Ik vind het niks die jongen Ja dat vond ik ook zo vreemd toen ik dat hoorde. Zo bijzonder vind ik t ook niet. En 2-1 hahaha... gaat hard |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wauw hahaha heerlijke pot na rust.
Weer een mooie goal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zit me sowieso nogal eens te irriteren aan die podcast met Willem. Die Wessel zit m steeds zo te verafgoden dat Willem er gewoon ongemakkelijk van wordt. En 3-1 😆
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2026 - 22:21 schreef tomson het volgende:Ik zit me sowieso nogal eens te irriteren aan die podcast met Willem. Die Wessel zit m steeds zo te verafgoden dat Willem er gewoon ongemakkelijk van wordt. En 3-1 😆 Ben er ook niet weg van. Luister nooit, lees alleen de artikelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik was na de 1-0 even 5 minuten weggelopen, 3 goals gemist ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik keek vorige week weer effe om dat stukje met Grootfaam en in dat eventjes had ik al een paar van die bah momentjes. Na 140 podcasts van meer dan een uur elke keer maar blijven herhalen wat een enorme eer het toch is om met hem aan tafel te zitten. En van "je was de beste voetballer van NL ooit " Ik kan er ook moeilijk naar luisteren. Het is net of hij een kies moest trekken bij Willem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou, kan nog een aardig potje worden zondag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Eerst nog effe de de promotie/degradatie pot. Kan nog alle kanten op. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alles er op en er aan in Volendam. Verlenging, met daarin een afgekeurde goal van Muhren. Nog een kwartiertje, dan misschien nog wel penalty's ook. Het zou wel passend zijn, iedereen is steen kapot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pittig zonnetje voor een potje voetbal + verlenging aan t eind van t seizoen. All the way met pingels. Willem 2 terug in de ED, Volendam terug de heen en weer in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het is natuurlijk het leukste wanneer U dit wint. Maar het is eigenlijk beter dat Ajax zn handen vol heeft aan voorrondes en een evt Europees progamma. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| De scheidsrechter is niet capabel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2026 - 12:19 schreef tomson het volgende:[..] Het is natuurlijk het leukste wanneer U dit wint. Maar het is eigenlijk beter dat Ajax zn handen vol heeft aan voorrondes en een evt Europees progamma. Die moeten alles wat en los en vast zit verkopen deze zomer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zechiel al 16 minuten onzichtbaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat een neus is deze commentator toch he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja. Die komt straks klaar bij een schot van Godts |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Godts is genomineerd voor speler van het jaar........ Zit zelfs niet in de nationale selectie van zijn land ??????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2026 - 12:55 schreef piet de paler het volgende:Die Godts is genomineerd voor speler van het jaar........ Zit zelfs niet in de nationale selectie van zijn land ??????????? In onze competitie nogal aardige statistieken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Voor de neutrale toeschouwer 😴 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jammer voor de wedstrijd dat die 1e grote kans van U er niet in ging |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Gezellig ajaks aan het kijken mannen..👍 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Kijk, een ongestelde meeuw |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Utrecht vooral. Maar ik kijk ook graag naar filmpjes van auto ongelukken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Whaaaa, maar tis een heerlijke zonnige pinkster zondagmiddag, geef je vrouw een beurt, nee hoor lekker naar die kutkop van Klaassen gaan zitten kijken. Have fun!, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2026 - 13:27 schreef RenatoBos het volgende:Whaaaa, maar tis een heerlijke zonnige pinkster zondagmiddag, geef je vrouw een beurt, nee hoor lekker naar die kutkop van Klaassen gaan zitten kijken. Have fun!, De kinderen zijn thuis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2026 - 13:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Utrecht vooral. Maar ik kijk ook graag naar filmpjes van auto ongelukken Ghehe.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Utrecht slecht uit de kleedkamer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stuur ze om een milkshake.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die zijn geen 6 en 9 meer he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die hebben best wel zin in een milkshake mer deze temperaturen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eerder een Steltz of een Hugo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Commentator al een klein stijfje voor de bijna penalty |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zechiel is echt goed 😜😜😜😜 Hij loopt mooi vrij , en in het systeem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stuur ze daar om dan, ik vind het niet van goed vaderschap getuigen dat als je kinderen; thuis zijn om naar Ajaks te gaan kijken.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heel Utrecht functioneert niet, wel tekenend dat jij dan een speler uit onze jeugd eruit pakt om af te zeiken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2026 - 13:43 schreef RenatoBos het volgende:[..] Stuur ze daar om dan, ik vind het niet van goed vaderschap getuigen dat als je kinderen; thuis zijn om naar Ajaks te gaan kijken.. Die liggen in de tuin. Ik heb een hekel aan buiten zitten niksen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2026 - 13:44 schreef MightyAce het volgende:[..] Heel Utrecht functioneert niet, wel tekenend dat jij dan een speler uit onze jeugd eruit pakt om af te zeiken. Hij moet echt in het eerste dat dwingt hij af Idd U is slecht, maar ik let op hem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik gun de nate bovenlip een mooi afscheid Maar hoeveel geld zou 020 nu op het veld hebben staan ? |
|
|
|