|
|
MMM
|
|
|
En 2-1.
Aardig begin na rust |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2026 - 22:09 schreef MMM het volgende:Dat van Hanegem die Klaverboer zo graag hier wil zien. Maakt weer eens een ketser. Ik vind het niks die jongen Ja dat vond ik ook zo vreemd toen ik dat hoorde. Zo bijzonder vind ik t ook niet. En 2-1 hahaha... gaat hard |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wauw hahaha heerlijke pot na rust.
Weer een mooie goal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zit me sowieso nogal eens te irriteren aan die podcast met Willem. Die Wessel zit m steeds zo te verafgoden dat Willem er gewoon ongemakkelijk van wordt. En 3-1 😆
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2026 - 22:21 schreef tomson het volgende:Ik zit me sowieso nogal eens te irriteren aan die podcast met Willem. Die Wessel zit m steeds zo te verafgoden dat Willem er gewoon ongemakkelijk van wordt. En 3-1 😆 Ben er ook niet weg van. Luister nooit, lees alleen de artikelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik was na de 1-0 even 5 minuten weggelopen, 3 goals gemist ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik keek vorige week weer effe om dat stukje met Grootfaam en in dat eventjes had ik al een paar van die bah momentjes. Na 140 podcasts van meer dan een uur elke keer maar blijven herhalen wat een enorme eer het toch is om met hem aan tafel te zitten. En van "je was de beste voetballer van NL ooit " Ik kan er ook moeilijk naar luisteren. Het is net of hij een kies moest trekken bij Willem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD