|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wat is Willem II aan het doen??? Bizar. 0-2 al. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Was van toepassing op de eerste, maar het geldt voor allebei! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een Henkie Veerman special. Laat ze die gekke capo maar in de KKD houden ook |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik hoop wel dat Willem II nog wat terugdoet, anders is de spanning er wel een beetje vanaf. Tot nu toe ook nog niet de meest interessante editie van de playoffs geweest. De (tijdelijk) opzet dat de eredivisieclub direct in de finale instroomt hielp ook niet mee denk ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2026 - 19:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik hoop wel dat Willem II nog wat terugdoet, anders is de spanning er wel een beetje vanaf. Tot nu toe ook nog niet de meest interessante editie van de playoffs geweest. De (tijdelijk) opzet dat de eredivisieclub direct in de finale instroomt hielp ook niet mee denk ik. Klopt. stukken minder voorbereidingstijd gehad , maar is dat een nadeel ? KKD was 20 dagen geleden al afgelopen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Knap binnengeschoten dit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| We worden op onze wenken bediend T |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het is in ieder geval weer een wedstrijd. En Willem II drukt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Die ene griet op de tribune stond te puffen alsof ze,aan t bevallen was |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| hahaha, zo voelden wij ons bij de gemiddelde wedstrijd van Feyenoord afgelopen seizoen. Zware bevalling ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er blijft iig nog leven in die ontmoeting door die treffer van willem 2 Nu die finale. Verwacht toch wel wat van Villa Villa voor rust al op 2-0 dus dat is wel bijna bekeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Aardig middenveld wel dat van Aston Villa met blokken beton die ook nog de eens waanzinnig kunnen balle. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Villa sloopt Freiburg in de finale. En dan te bedenken dat wij notabene tegen datzelfde Villa nalieten te winnen en een van onze betere wedstrijden in het seizoen speelden. Feyenoord in die wedstrijd 19 schoten voor, Villa slechts 6. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hah.. kwam net op tijd terug binnen met de hond voor de 3-0. Villa maakt de favorietenrol meer dan waar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2026 - 22:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Villa sloopt Freiburg in de finale. En dan te bedenken dat wij notabene tegen datzelfde Villa nalieten te winnen en een van onze betere wedstrijden in het seizoen speelden. Feyenoord in die wedstrijd 19 schoten voor, Villa slechts 6. Jammer ja maar as is verbrande turf he ;) Efficiënt ploegje van die mr. Emery. Mr Europa League |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eerste helft was dat vooral toch, 2e helft waren we wel uitgeraast dacht ik Maar staat me niet goed meer bij al kon je dat wel als hoogtepunt seizoen beschouwen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat we een verliespot als een hoogtepunt moeten beschouwen omdat we een goeie helft hadden tegen Villa zegt alles over ons Feyenoord seizoen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2026 - 22:27 schreef tomson het volgende:[..] Jammer ja maar as is verbrande turf he ;) Efficiënt ploegje van die mr. Emery. Mr Europa League hahaha, uiteraard telt het allemaal niet. Maar het is ook om aan te geven dat er wel wat mogelijk is in Europa. In welke competitie je ook speelt, de knockout fase halen zou de norm moeten zijn. En de competities onder de CL zijn ook voor een club als Feyenoord te winnen. Zeker de ECL maar ook de EL als het een beetje meezit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Precies, maar afg seizoen zat er gewoon niet veel in helaas, buiten wel positief begin dan in eredivisie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Southampton is definitief uitgesloten van de finale van de playoffs om promotie naar de PL. Omdat ze hun tegenstander van de halve finale (Middlesbrough) bespioneerd hadden. Beginnen ook met -4 punten komend seizoen. Duur grapje, ook vrij letterlijk gezien de bedragen die omgaan in de PL.
Southampton is natuurlijk ook de huidige club van onze grote vriend Larin. Hij viel nog in die (geschrapte) halve finale. Heeft 9 goals gemaakt in die ruim 3 maanden dat ie daar zit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zo dan, flinke straf en kan me niet heugen dat ik zoiets eerder heb gehoord bespioneren van tegenstander, en ook niet het nut ervan eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, wellicht om bepaalde tactieken te ontdekken. Maar goed, er zit al een heel seizoen op, als je nog niet weet hoe de tegenstander speelt...
Geen halve maatregelen in ieder geval. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2026 - 22:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Southampton is definitief uitgesloten van de finale van de playoffs om promotie naar de PL. Omdat ze hun tegenstander van de halve finale (Middlesbrough) bespioneerd hadden. Beginnen ook met -4 punten komend seizoen. Duur grapje, ook vrij letterlijk gezien de bedragen die omgaan in de PL. Southampton is natuurlijk ook de huidige club van onze grote vriend Larin. Hij viel nog in die (geschrapte) halve finale. Heeft 9 goals gemaakt in die ruim 3 maanden dat ie daar zit. Ik vind dit belachelijk en heel ver gaan eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Vind t gedateerd, maar regels zijn regels. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar voor een club zoals Man City gelden dan weer andere regels lijkt het |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De straffen werden steeds zwaarder ,en de volgende zal nog zwaarder worden gestraft Southampthon loopt tussen de 200 en 250 miljoen mis door niet te promoveren. Ik begrijp het wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen idee, leg eens uit? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 115 beschuldigingen van het overtreden van financiële regels. Loopt al jaren maar ze komen vooralsnog overal mee weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Maar dat is iets anders. En als t zo is, moet t makkelijk hard te maken zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zware straf, zeker. Aan de andere kant, je moet ook wat om dit soort praktijken tegen te gaan. En je hebt ook niet heel veel tools om maatwerk te verichten. Dus kom je al gauw bij diskwalificatie uit. Meest opvallende is eigenlijk misschien nog wel dat ze komend seizoen met minpunten beginnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vanavond playoffs voor Europees voetbal. Eerst Ajax-Groningen (in Volendam), daarna Utrecht-Heerenveen. Het is over 1 wedstrijd, dus de finalisten zijn direct bekend na vanavond. Finale is ook slechts 1 wedstrijd. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Hup Groningen!!! En de rest kan me gestolen worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoppa, helemaal niets in Volendam en met nog minder naar huis! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Klein wonder dat het verschil maar 1 goal is tot nu toe. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Die geven niet thuis vandaag. Ze missen oa Taha en zonder hem is t gelijk een stuk minder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Normaal gesproken is dit de beslissing. Al stort Ajax nog wel eens in, in het laatste deel van de wedstrijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wat zonde zeg. Daar had Groningen er bijna weer een wedstrijd van gemaakt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die buitenspeler die net die grote kans miste, daar zat Feyenoord volgens de verhalen ook achteraan van de winter. Hij heeft in zijn eerste maanden nog niet echt indruk gemaakt. Speelt uberhaupt weinig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2026 - 20:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die buitenspeler die net die grote kans miste, daar zat Feyenoord volgens de verhalen ook achteraan van de winter. Hij heeft in zijn eerste maanden nog niet echt indruk gemaakt. Speelt uberhaupt weinig. Soms zit het mee als er iets tegen zit zullen we maar zeggen. Lekker sneu trouwens die neuzen. Met 6000 man zgn thuispubliek zingen dat die (400) "boeren zo stil zijn" |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2026 - 20:25 schreef tomson het volgende:[..] Soms zit het mee als er iets tegen zit zullen we maar zeggen. Lekker sneu trouwens die neuzen. Met 6000 man zgn thuispubliek zingen dat die (400) "boeren zo stil zijn" tja, wie weet komt het er nog uit, maar het oogt vrij ongelukkig. Ook net weer.
En dat gezang is ook wel een beetje bizar, want ze hadden nog aardig wat moeite de kaarten verkocht te krijgen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| hahaha, dat was ook geel voor de scheids eigenlijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ze zijn bij ESPN weer zo geil op ajax dat ze op 2 zenders aan t nabeschouwen zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat van Hanegem die Klaverboer zo graag hier wil zien.
Maakt weer eens een ketser. Ik vind het niks die jongen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2026 - 22:09 schreef MMM het volgende:Dat van Hanegem die Klaverboer zo graag hier wil zien. Maakt weer eens een ketser. Ik vind het niks die jongen Zal wel met zijn leeftijd te maken hebben, dat Van Hanegem het in hem ziet zitten. 20 is nog jong natuurlijk, zeker voor een keeper. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2026 - 22:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zal wel met zijn leeftijd te maken hebben, dat Van Hanegem het in hem ziet zitten. 20 is nog jong natuurlijk, zeker voor een keeper. Ongetwijfeld. Maar is nog lang geen eerste keeper materiaal.
Kijk maar naar AZ, die is ook enorm overschat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|