|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zag hem ook voorbij komen, laten we dat maar niet doen. Centrale middenvelders hebben we in overschot. Ook nog zat talenten die eraan komen. Qua middenvelders zou ik alleen kijken naar evt een echte 6 en evt een echte 10 (tenzij die 17-jarige al heel goed is, Steijn alleen is niet genoeg in ieder geval). Voor de rest vooral veel wegdoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja ik ken hem niet dus was benieuwd ,maar na 2 reactie weet ik genoeg haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ken hem verder ook niet hoor. Maar dat is nou de laatste positie waar ik voor versterkingen zou kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja ik heb altijd moeite met spelers uit de buurt die bij psv of ajax terecht komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 19:19 schreef Leon FR1908 het volgende:Tja ik heb altijd moeite met spelers uit de buurt die bij psv of ajax terecht komen. Dat is altijd zonde inderdaad. Maar soms is het nu eenmaal hoe het loopt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 19:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is altijd zonde inderdaad. Maar soms is het nu eenmaal hoe het loopt. Kopen en stallen bij Utrecht een idee? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk dat we ook van het grote aantal huurspelers af moeten. Eigenlijk alleen voor eigen jeugd die je wat kilometers wil laten maken. Zëchiel was een goed voorbeeld van hoe het kan. Dordt buiten beschouwing gelaten, misschien 2-3 maximaal.
Tenzij het echt een gigantisch talent is, moet je denk ik maar gewoon accepteren dat het soms niet past. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Leuk technisch voetballertje die Santos, nog wel een beetje een vleggewicht. Maar het is idd eerst tijd voor grote schoonmaak, en kijk voordat je achter buitenkansjes aan gaat eerst eens goed wat er in je jeugd rondloopt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Bever: "Sato word wat lastig. Marmól erg realistisch, Ferri wil en NEC reageert niet op bod Ouaissa" |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 19:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bever: "Sato word wat lastig. Marmól erg realistisch, Ferri wil en NEC reageert niet op bod Ouaissa" Ik zou zeggen ga eerst eens in overleg met de nieuwe trainers om te kijken hoe die de slectie zien. Hoe ze willen gaan spelen en waar zij denken dat behoefte aan is voordat we weer met 3 of 4 spelers aankomen waar wellicht geen gebruik van gemaakt gaat worden of behoefte aan is volgens de trainer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Loos er eerst maar eens tig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Moet uiteraard ook gebeuren, al staat het voor een deel los van elkaar denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Lijkt me niet. Die nieuwen willen ook betaald worden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Klopt, maar er komt ook al snel wat ruimte vrij in het salarishuis, met het vertrek van oa Trauner en Sterling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ook hier maar even posten, dan zien we hoevewl werk er te verrichten is. Ideaal zou zijn, eerst puin lozen, daarna gerichte directe versterkingen halen, in elke linie één topper! Mogwn best toppers zijn van zo'n €15.000.000,00. Maar zoals gezegd: Snel lozen: Wellie, Bossin, Nieuwkoop, Lotomba, St. Juste, Deijl, Hwang, 't Zand, Borges, Tengstedt, Diarra, Sliti, Plug, Slory. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 20:29 schreef Frobin1974 het volgende:Ook hier maar even posten, dan zien we hoevewl werk er te verrichten is. Ideaal zou zijn, eerst puin lozen, daarna gerichte directe versterkingen halen, in elke linie één topper! Mogwn best toppers zijn van zo'n €15.000.000,00. Maar zoals gezegd: Snel lozen: Wellie, Bossin, Nieuwkoop, Lotomba, St. Juste, Deijl, Hwang, 't Zand, Borges, Tengstedt, Diarra, Sliti, Plug, Slory. Je vergeet echt veel spelers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| En helaas hebben zij een verstandige TD die t wijs gaat uitgeven |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Ja klopt, echt een maamdagavond, niet erg scherp... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar het is wel een aderlating. Dat soort spelers kan je niet 1 op 1 vervangen. De spelers die dat zouden kunnen, komen niet naar de eredivisie. Hadden wij ook met Hancko bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik heb t idee dat psv al jaren doet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Precies, en al heel lang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles waarvan wij zeggen, dat kan niet, doet PSV iedere keer weer. En heel vaak in de roos. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Brands, Stewart en Arnesen. Trio met voetbal knowhow / netwerk waar een paard de hik van krijgt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nee, ze halen als vervangers spelers die datzelfde niveau in de toekomst aan kunnen tikken. Net als wij dat proberen. Alleen zij zijn er een stuk effectiever in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 22:18 schreef tomson het volgende:Brands, Stewart en Arnesen. Trio met voetbal knowhow / netwerk waar een paard de hik van krijgt. Dat staat wel ja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout