|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En het verhaal dat Dennis Hwang wellicht gaat meenemen naar Mexico speelt ook nog steeds blijkbaar |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 20:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En het verhaal dat Dennis Hwang wellicht gaat meenemen naar Mexico speelt ook nog steeds blijkbaar na alle bagger waar te kloese ons mee opgezadeld heeft zou hij haast verplicht zijn die bagger mee te nemen naar zijn nieuwe club |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 21:15 schreef kenny het volgende:[..] na alle bagger waar te kloese ons mee opgezadeld heeft zou hij haast verplicht zijn die bagger mee te nemen naar zijn nieuwe club We proppen er een aantal in zijn bagage. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: hahaha heeft hij koffers genoeg dan ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die schenken we, flinke set. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Krabbendam zegt dat het qua aankopen voorlopig gedaan is. Feyenoord gaat eerst een heleboel verkopen om de selectie sterk in te krimpen. Wat mij betreft hadden ze daar moeten beginnen op Marmot na |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De wonderen zijn de wereld nog niet uit ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gemiste kans op een woordgrap. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Afkoopclausule van 5 miljoen blijkbaar. Maar er is concurrentie.
Ken hem verder niet, maar goede leeftijd en ditto lengte. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote: Vooruit, al kan je woordgrappen gerust vaker maken! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens FeyenoordTM heeft Feyenoord doelman Tjark Ernst een persoonlijke aanbieding gedaan. De Rotterdammers zou in de 23-jarige Duitser de nieuwe eerste keeper zien.
De gesprekken met Ernst zouden al langer aan de gang zijn, maar inmiddels ligt er een concreet voorstel op tafel voor de goalie. De keeper staat momenteel onder contract bij Herta BSC, dat een vastgestelde afkoopsom van 5.000.000 euro in zijn contract heeft opgenomen. Feyenoord is bereid dat geld op te hoesten, zodra het zelf akkkoor is met Ernst. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dus dit is eerst inkrimpen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopelijk niet al teveel ernst-ige fouten als keeper bij ons als ze hem vastleggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat verhaal van Krabbendam komt misschien uit zijn grote duim.
Het lijkt er voorlopig meer op dat Feyenoord het allebei tegelijk probeert te doen. Hoop spelers proberen te slijten, maar wel versterken op posities waarvan ze zeker denken de weten dat het deze transferperiode vroeg of laat toch nodig is.
En een keeper is wel duidelijk nodig, zo is het ook. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind het goeie zaak, want je kunt wachten tot alles verkocht is je wil maar dan is seizoen al paar wedstrijden bezig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2026 - 20:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat verhaal van Krabbendam komt misschien uit zijn grote duim. Het lijkt er voorlopig meer op dat Feyenoord het allebei tegelijk probeert te doen. Hoop spelers proberen te slijten, maar wel versterken op posities waarvan ze zeker denken de weten dat het deze transferperiode vroeg of laat toch nodig is. En een keeper is wel duidelijk nodig, zo is het ook. Misschien is hij kleiner als Welly? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
193 is ernst en wellie 1,88, een halve bbq worst langer ongeveer
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Duitse journalisten bevestigen dat Ernst dicht bij een transfer naar Feyenoord is.
Lijkt erop dat het geschetste perspectief (dat van eerste keeper) de doorslag geeft. Is een hoop belangstelling voor hem, handvol clubs uit de Bundesliga, daarnaast werden ook Celtic, Porto en Ajax genoemd.
Er is dus een clausule in zijn contract waardoor hij voor ongeveer 5 miljoen opgepikt zou moeten kunnen worden. Geldt geloof ik voor clubs uit een grote competitie of die Europees voetbal spelen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Haha halve soucijs worst dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Komt allemaal pas laat op gang het idee, Niet alleen bij ons de overbodigen uit de grabbel ton, dus prima feyenoord dat voor is en kijkt selectie te versterken nu ze het kunnen dus blijkbaar financieel,, wel nog wachten op miljoenen van Moussa en of ueda om voorin te verversen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Goed verhaal tot je met die meuk blijft zitten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Loos je gewoon 7 mijl uit de kust. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja, ergens altijd gelijk natuurlijk maar als club zijnde moet je altijd verder kijken naar nieuw seizoen, wat als ze het niet zouden doen kun je ook al raden, nog geen nieuwe aankopen waar blijven ze? En nog steeds niet van je overbodigen af, uiteindelijk kom je er wel, althans tot nog toe altijd gelukt huur+verkoop.
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij moet de politiek in..🫣😉 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nope. Ik telde 34 spelers op of naast het veld vandaag.
Dat is nog exclusief de spelers die op het WK in actie kwamen, dat zijn er 6 dacht ik? En Carrillo en 't Zand zag ik ook niet. En dan zijn Grootfaam, Zinhagel en Agbuluaje er geloof ik ook niet bij, die laatste 3 zaten eind vorig jaar vaak bij de selectie. Dit jaar voorlopig bij o21?
Zullen nog wel een aantal jongens vooral bij o21 spelen, maar de groep is natuurlijk veel en veel te groot. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geen actieve herinnering meer aan, wat had ik gezegd dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 18:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nope. Ik telde 34 spelers op of naast het veld vandaag. Dat is nog exclusief de spelers die op het WK in actie kwamen, dat zijn er 6 dacht ik? En Carrillo en 't Zand zag ik ook niet. En dan zijn Grootfaam, Zinhagel en Agbuluaje er geloof ik ook niet bij, die laatste 3 zaten eind vorig jaar vaak bij de selectie. Dit jaar voorlopig bij o21? Zullen nog wel een aantal jongens vooral bij o21 spelen, maar de groep is natuurlijk veel en veel te groot. 😭 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Loos je gewoon 7 mijl uit de kust. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En dan komt Nadje over een maand ook nog terug van zijn verhuurperiode, die was ik nog vergeten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gesprekken met Taylan Bulut komt uit Turkse bronnen, wat dus meestal onzin is. maar is een rechtervleugelverdediger, dat zou op een vertrek kunnen duiden van Read. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Das een Moussa look a like |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Read staat volgens geruchten wel flink op de radar, of dat echt al bloedje serieus is voor die absolute topclubs genoemd werden betwijfel ik, maar op lijstje ja waarom niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2026 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:Gesprekken met Taylan Bulut komt uit Turkse bronnen, wat dus meestal onzin is. maar is een rechtervleugelverdediger, dat zou op een vertrek kunnen duiden van Read. Feyenoord is volop aan het zoeken naar een nieuwe rechtsback en blijkt daarbij niet alleen aan Taylan Bulut van Besiktas te denken. Volgens Foot Mercato zijn de Rotterdammers namelijk ook geïnteresseerd in Saël Kumbedi. De rechtsback staat nu nog onder contract bij VfL Wolfsburg, maar lijkt door de degradatie van die club te vertrekken deze zomer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja die keepert lees je ook veel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat lijkt me wel wat. Is wel ontzettend honkvast bij zijn team dacht ik |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Misschien gewoon niet teveel gokken en ergens redelijk ervaren keepert halen, of een bijlow type die niet geblesseerd is maar dan moet je wel gelijk 6 gooie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er kan beter een aankoop topic, deze dus. En een dump topic aangemaakt worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verlos ons van Welly. Een doos Bossche bollen er gratis bij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord houdt rekening met vertrek Read en volgt Deense rechtsachter'
Feyenoord volgt de ontwikkelingen rondom de Deense rechtsachter Sabil Hansen. Dat meldt het Deense Tipsbladet. De talentvolle vleugelverdediger van Randers FC staat op de radar van de Rotterdammers en moet mogelijk de opvolger worden van de gewilde Givario Read.
De Deense jeugdinternational staat momenteel onder contract bij Randers, een club uit zijn thuisland. Binnen die club geldt Hansen als een van de meest talentvolle spelers met groot verkooppotentieel, zo schrijft Tipsbladet zondagochtend. Sportief directeur Søren Pedersen vertelde eerder al dat een transfer voor Hansen de meest logische optie lijkt.
Hansen kan op meerdere posities uit de voeten. Zo kan hij naast rechtsachter ook als centrale verdediger spelen. Dit seizoen was zijn doorbraak en hij speelde 47 wedstrijden, waarin hij één doelpunt en twee assists wist te geven. Hansen heeft nog een contract tot de zomer van 2027 en volgens Transfermarkt is zijn marktwaarde 600.000 euro. De interesse van Feyenoord in Hansen bevindt zich momenteel in een oriënterende fase. Pas wanneer de Rotterdammers Read verkopen, komen zij in actie.
De Deen moet de opvolger worden van Read. Het grote talent van de Rotterdammers staat namelijk nadrukkelijk in de belangstelling van Bayern München en Manchester City, al is een transfer nog geen zekerheid. "Het kan nog alle kanten opgaan. Maar ik heb niet het gevoel dat ik weg moet of weg wil bij Feyenoord. Helemaal niet zelfs", vertelde hij na afloop van de oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht.
Eerder werd Feyenoord ook al in verband gebracht met de komst van VfL Wolfsburg-verdediger Saël Kumbedi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|