|
|
Stylzz
|
|
|
| In t kader van gerucht: Ørjan Nyland |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Doe maar niet, gebruik daarvoor je beste jeugdige keeper. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ervaren keepert, dat zou dus wel goed zijn een ervaren keepert naast een jonge hond als ernst, al hebben we bossin toch nog lopen maar weet niemand of hij er wel opzit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Die moet je het Bossin sturen ,liever een ervaren keepert erbij |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
:-) Ok, maar dan Wellie toedeledoki! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag wel een hele goede fitte linksback bij komen nu Bos langdurig eruit lijkt te zijn.
Smal heeft natuurlijk ook altijd wat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Even gekeken maar Bos zelf heeft het afgelopen seizoen ook 4 keer een blessure gehad wat hem in totaal 65 dagen langs de lijn heeft gehouden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eerste keeper op het WK van Noorwegen.
Die moet ergens wel eerste keeper kunnen worden nog denk ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| 2 aardig goeie keepers dan weer, als er 1 tenminste tevreden is zn rol. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat betreft Moussa zou ik al dik dik tevreden zijn met 30, aannemen en hard wegrennen
Niet dat ik hem percee slecht vind maar zeker niet zo constant (en vooral dat) of van meerwaarde laatste toppers we gehad gebben, zal altijd veel fc moussa zomeravond speler blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 21:40 schreef MMM het volgende:[..] Eerste keeper op het WK van Noorwegen. Die moet ergens wel eerste keeper kunnen worden nog denk ik. Halen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Belachelijk hoog bedrag eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat gaan we zien of dat zo is denk ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vind 37 wel een hoog bedrag. Als Feyenoord dat echt vraagt, dan ben je dus ook zeker bereid hem erbij te houden komend seizoen. Want er is een goede kans dat clubs dat teveel vinden. We gaan het zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 23:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind 37 wel een hoog bedrag. Als Feyenoord dat echt vraagt, dan ben je dus ook zeker bereid hem erbij te houden komend seizoen. Want er is een goede kans dat clubs dat teveel vinden. We gaan het zien. Ik heb het idee of de indruk dat hij bij een Engelse club veel en veel beter tot recht gaat komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 23:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb het idee of de indruk dat hij bij een Engelse club veel en veel beter tot recht gaat komen. Misschien, vraag me wel af of hij daar mee kan in het tempo, met die korte beentjes van hem. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die keeperd die speelt wel de wedstrijd van z’n leven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 23:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien, vraag me wel af of hij daar mee kan in het tempo, met die korte beentjes van hem. Moet geen type Deijl achter hem hebben in iedergeval 😂 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat gun je niemand ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zechiël -> Lille
Zou het toch jammer vinden. Zulke spelers uit de eigen jeugd wil je ook in ons shirt zien spelen voordat ze vertrekken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Als ik de bedragen trouwens bij NEC zie, moet hier wel 15 miljoen of meer aan verdiend worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 21:45 schreef MMM het volgende:Als ik de bedragen trouwens bij NEC zie, moet hier wel 15 miljoen of meer aan verdiend worden. Gewoon de algehele markt, wij zitten steeds onder de markt. Dat moet veranderen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 21:40 schreef MMM het volgende:Zechiël -> Lille Zou het toch jammer vinden. Zulke spelers uit de eigen jeugd wil je ook in ons shirt zien spelen voordat ze vertrekken. Zeker jammer.
Aan de andere kant, heb hem recent niet enthousiast over Feyenoord gehoord. En we hebben ook wel heel veel spelers voor zijn positie. Als je dan een mooi bedrag kan krijgen en ook hij wil liever ergens een verse start maken, dan moet je het misschien maar gewoon doen. Linksom of rechtsom, ook dit is een manier om je selectie in te krimpen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 21:47 schreef van geil het volgende:[..] Gewoon de algehele markt, wij zitten steeds onder de markt. Dat moet veranderen. Eens.
Daarom zit ik misschien met 15+ misschien nog mager. Waarom zou je voor Zechiël geen 20 miljoen kunnen krijgen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 21:45 schreef MMM het volgende:Als ik de bedragen trouwens bij NEC zie, moet hier wel 15 miljoen of meer aan verdiend worden. Op basis van wat? Tussen de 10 en 15 is al overbetaald |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Zou het jammer vinden, zit veel potentie in dat mannetje. Maar als je 20 kan vangen dan lekker verkopen en rust in de groep creëeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 22:09 schreef Frobin1974 het volgende:Zou het jammer vinden, zit veel potentie in dat mannetje. Maar als je 20 kan vangen dan lekker verkopen en rust in de groep creëeren. Zelfde karakter eigenschappen als Stengs ,lekker oppleuren aub |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
6-7 miljoen is ok denk ik, gratis geld en nog weinig gepresteerd toch, al hoop ik ook altijd meer poen
Als je er meer poen van wil maken moet je hem houden en geregeld basis zetten en misschien lukt het hem wat te laten zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 22:13 schreef bijft007 het volgende:6-7 miljoen is ok denk ik, nog weinig gepresteerd toch, al hoop ik ook altijd meer poen Als je er meer poen van wil maken moet je hem houden en geregeld basis zetten en misschien lukt het hem wat te laten zien Nee joh voor dat bedrag zou ik hem terug zetten naar onder 21 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Echt he, wij zijn net de Calimero rommelmarkt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 22:13 schreef bijft007 het volgende:6-7 miljoen is ok denk ik, gratis geld en nog weinig gepresteerd toch, al hoop ik ook altijd meer poen Als je er meer poen van wil maken moet je hem houden en geregeld basis zetten en misschien lukt het hem wat te laten zien Volgens Transfermarkt al 10 miljoen waard. Hoeven hem niet te kopen, goed jaar gehad met goals en assists. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja eens wat harder erin gaan inderdaad. @Geile
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 22:18 schreef MMM het volgende:[..] Volgens Transfermarkt al 10 miljoen waard. Hoeven hem niet te kopen, goed jaar gehad met goals en assists. Gaat rap dan opzich, tja weet ook niet zo of hij bij ons echt tandje hoger en meer inde picture echt aankan dus ja, voelt als gratis poen
Zou hem wel misschien erbij houden, maar wie moet hij dan eruit spelen? Valente? af en toe inval beurtje op 6 en 8 ik weet niet zo met hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 22:21 schreef bijft007 het volgende:[..] Gaat rap dan opzich, tja weet ook niet zo of hij bij ons echt tandje hoger en meer inde picture echt aankan dus ja, voelt als gratis poen Zou hem wel misschien erbij houden, maar wie moet hij dan eruit spelen? Valente? af en toe inval beurtje op 6 en 8 ik weet niet zo met hem. Is jaren in zijn opleiding geïnvesteerd. Gratis bestaat niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En jaren salaris , verzekeringen etc |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jonge speler veel goals, assists, in Oranje jong 10 duels 4 goals. Als middenvelder, effe vergelijken met Valente die altijd moe was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| zou hem erbij houden je hebt gewoon goede middenvelders nodig , whang en moder vertrekken en dan wordt de spoeling dun , daarbij is het een goede voetballer die kan doorgroeien onder gio en sipke , mochten er bedragen van 15milj of meer op tafel komen kan je het overwegen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee klopt hoor, niks is gratis natuurlijk, maar met best wat miljoen je ervoor kunt krijgen voelt al best lekker die nog niet bij het eerste iets heeft waargemaakt, dus kans moettwn ze hem misschien geven als ze erin geloven dan.
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Precies. Daarom mogen we af en toe wel eens wat zuiniger zijn op onze jeugdspelers. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 22:31 schreef bijft007 het volgende:Nee klopt hoor, niks is gratis natuurlijk, maar met best wat miljoen je ervoor kunt krijgen voelt al best lekker die nog niet bij het eerste iets heeft waargemaakt, dus kans moettwn ze hem misschien geven als ze erin geloven dan. Als ie over 3 jaar bij PSG of Arsenal rondloopt krabben we ons weer achter de oren :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 22:32 schreef tomson het volgende:[..] Precies. Daarom mogen we af en toe wel eens wat zuiniger zijn op onze jeugdspelers. Helemaal eens, en dan kopen we vaak troep terug, tegen wel de marktwaarde plus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 22:33 schreef tomson het volgende:[..] Als ie over 3 jaar bij PSG of Arsenal rondloopt krabben we ons weer achter de oren :) [/quote Haha dat is, maar geloof denk ik toch te weinig in zn potentie.
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 22:33 schreef tomson het volgende:[..] Als ie over 3 jaar bij PSG of Arsenal rondloopt krabben we ons weer achter de oren :) Werkt net zo goed de andere kant op natuurlijk, als ie tegenvalt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|