|
|
MMM
|
|
|
Everton heeft Ayase #Ueda in het vizier, maar Feyenoord is niet van plan hem zo gemakkelijk te laten vertrekken. De Engelse club zou bereid zijn om een bedrag tussen de 23 en 25 miljoen euro te bieden, de Nederlanders vragen minstens 30-35 miljoen euro 🇯🇵🇳🇱🏴
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor een 28 jarige wel enorm veel geld, ook 25 milj natuurlijk, feyenoord gokt ermee maar misschien dus meer rijke clubs die oogjes op hem hebben en daarom deze tactiek
Zou als ze dat echt voor over hebben niet snel definitief deur dicht trekken,, want misschien komt die trein niet meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij moet nog 28 worden in augustus, maar het is een hoop geld ja. Voor een speler die nog geen jaar terug al min of meer was afgeschreven.
Normaal gesproken geen transfer dat in de buurt van het uitgaande transferrecord komt. Waar je als Feyenoord wel genoegen mee moet nemen is de vraag. Ik heb wel de indruk dat, als Everton nu al 25 miljoen wil bieden, dat je er dan wel redelijk snel uit komt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wie betalen dat überhaupt voor hem, alleen Engelsen en zandbak denk je dan aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Precies ja. En de top uit Spanje, Duitsland en Italië en PSG. Maar die komen niet bij hem uit.
Andere teams als Marseille, Lille, Benfica en Porto (en nog een paar) kunnen hem ook wel betalen, maar die zullen hem te oud vinden.
Dus eigenlijk kan je hem alleen maar aan een Engelse club buiten de top 5 verkopen (er van uit gaande dat hij niet naar de zandbak wil). Zijn dus niet zo heel veel clubs die interesse in hem kunnen hebben. Een dozijn misschien. Waarvan een deel al voorzien zal zijn. Ik denk niet dat we bij Ueda de luxe hebben heel hoog in de boom te gaan zitten. Dat kan je bij Read en Hadj-Moussa wel wat makkelijker doen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Meer laten betalen die moffen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| 4.5 miljoen? Geloof ik weinig van als je ziet wat ze recent hebben uitgegeven. Dat zou al meer zijn dan ik dacht dat ze zouden kunnen betalen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 18:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:4.5 miljoen? Geloof ik weinig van als je ziet wat ze recent hebben uitgegeven. Dat zou al meer zijn dan ik dacht dat ze zouden kunnen betalen. Ze hebben goed geboert met inzetten op WK wedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Groningen gast zit bij Feyenoord er vaak naast Die Ueda bron is wel een kleine |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 17:15 schreef bijft007 het volgende:Voor een 28 jarige wel enorm veel geld, ook 25 milj natuurlijk, feyenoord gokt ermee maar misschien dus meer rijke clubs die oogjes op hem hebben en daarom deze tactiek Zou als ze dat echt voor over hebben niet snel definitief deur dicht trekken,, want misschien komt die trein niet meer. denk ik ook , daarbij 28 jaar en toch ook blessure gevoelig , ik weet niet of er veel naar hem geinformeerd wordt anders zou ik hem voor 25 laten gaan , wie het onderste uit de kan wil krijg de deksel op zijn kop
daarbij heb je al zijn vervanger binnen en moet je hard op zoek naar een geschikte linksbuiten |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 17:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Precies ja. En de top uit Spanje, Duitsland en Italië en PSG. Maar die komen niet bij hem uit. Andere teams als Marseille, Lille, Benfica en Porto (en nog een paar) kunnen hem ook wel betalen, maar die zullen hem te oud vinden. Dus eigenlijk kan je hem alleen maar aan een Engelse club buiten de top 5 verkopen (er van uit gaande dat hij niet naar de zandbak wil). Zijn dus niet zo heel veel clubs die interesse in hem kunnen hebben. Een dozijn misschien. Waarvan een deel al voorzien zal zijn. Ik denk niet dat we bij Ueda de luxe hebben heel hoog in de boom te gaan zitten. Dat kan je bij Read en Hadj-Moussa wel wat makkelijker doen. Zit ook nog een commercieel aspect aan vast. De Japanse markt is groot en voor PL teams wellicht interessant en dan is 28 jaar ook niet echt een issue. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Weet dat het niet mag ;)
Maar laatstgenoemde voor 17.5 miljoen rond. Die schiet de Eredivisie aan flarden vermoed ik.
Hopelijk bij ons ook snel uitgaand en inkomend positief nieuws
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 19:49 schreef MMM het volgende:[..] Weet dat het niet mag ;) Maar laatstgenoemde voor 17.5 miljoen rond. Die schiet de Eredivisie aan flarden vermoed ik. Hopelijk bij ons ook snel uitgaand en inkomend positief nieuws Zou je misschien zeggen ja. Maar in de zandbak beviel die blijkbaar niet? Die hebben dus 2 jaar terug nog 40 miljoen voor het hem betaald en krijgen nu minder dan de helft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 20:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zou je misschien zeggen ja. Maar in de zandbak beviel die blijkbaar niet? Die hebben dus 2 jaar terug nog 40 miljoen voor het hem betaald en krijgen nu minder dan de helft. Daar lopen nog twee kanonnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb echt de indruk dat bij ons altijd alles langer duurt. Bij PSV en 020 vaak uit t niets een verkoop of inkoop deal. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 21:31 schreef van geil het volgende:Ik heb echt de indruk dat bij ons altijd alles langer duurt. Bij PSV en 020 vaak uit t niets een verkoop of inkoop deal. brandhout is moeilijk te verkopen , mooie erfenis van rukker te kloese |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ook buiten t brandhout Zoals nu bijvoorbeeld die keeper, dat duurt maar. Dat zie je toch nergens, bij ons bijna structureel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 21:31 schreef van geil het volgende:Ik heb echt de indruk dat bij ons altijd alles langer duurt. Bij PSV en 020 vaak uit t niets een verkoop of inkoop deal. Bij PSV is deze zomer nog nauwelijks wat gebeurd toch? Die hebben Saibari verkocht en Mijnans ervoor teruggehaald.
Ajax ook nog niet veel. Die hebben Steur verkocht en Henrique en Blind gehaald.
Wij hebben eigenlijk deze zomer alleen Andreev verkocht en Vanhoutte, Marmol en Ferri gehaald. En Slory verhuurd.
Alledrie de clubs hebben ook wat transfervrije vertrekkers. En huurstromen van vorig seizoen, waar een aantal spelers weer is teruggekomen (of vertrokken is). Of waar een optie gelicht is, bij dat laatste geldt het voor Jaros, Akpom, Mannsverk en Mitchell.
Bij ons is nog het meest gebeurd, verschil zit er wellicht vooral in dat Ajax en PSV al een grote uitgaande transfer hebben gehad. Wij nog niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, dat bedoel ik niet, lees t nog eens. En PSV hoeft om op jou post te antwoorden niets te doen. Wij moeten er 15 tot 20 lozen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 21:44 schreef van geil het volgende:[..] Ook buiten t brandhout Zoals nu bijvoorbeeld die keeper, dat duurt maar. Dat zie je toch nergens, bij ons bijna structureel. eens , je kan niet altijd voor een dubbeltje op de voorste rij zitten , en pak nou eens door op die Ernst |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 21:47 schreef van geil het volgende:Nee, dat bedoel ik niet, lees t nog eens. En PSV hoeft om op jou post te antwoorden niets te doen. Wij moeten er 15 tot 20 lozen. zeker 20 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja eens, maar dat gaat nu nooit meer lukken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 21:47 schreef van geil het volgende:Nee, dat bedoel ik niet, lees t nog eens. En PSV hoeft om op jou post te antwoorden niets te doen. Wij moeten er 15 tot 20 lozen. Maar als het om het lozen gaat, daar was Ajax toch ook niet snel mee? Die zijn nog steeds aan het puinruimen van een paar jaar terug. Mislintat is al bijna 3 jaar weg. Maar ze zijn net pas van spelers als Mannsverk, Van den Boomen en Akpom af. Gaaei, Avila en Sutalo staan daar nog onder contract.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| ik begin hem langzaam ook te knijpen , het seizoen staat met een 3 weken weer te beginnen en onze selectie staat bol met spelers waar je geen klote aan hebt en je mis kwaliteit op cruciale posities |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 21:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar als het om het lozen gaat, daar was Ajax toch ook niet snel mee? Die zijn nog steeds aan het puinruimen van een paar jaar terug. Mislintat is al bijna 3 jaar weg. Maar ze zijn net pas van spelers als Mannsverk, Van den Boomen en Akpom af. Gaaei, Avila en Sutalo staan daar nog onder contract. Je leest niet wat ik zeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 21:57 schreef kenny het volgende:ik begin hem langzaam ook te knijpen , het seizoen staat met een 3 weken weer te beginnen en onze selectie staat bol met spelers waar je geen klote aan hebt en je mis kwaliteit op cruciale posities Komt niet meer goed.Helaas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bij de meeste clubs ineens n transfer als n konijn uit een hoed. Wij zitten vaak weken te wachten op bevestiging. Of afwijzing.
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben te vreden met marmol vanhoutte en nacho , maar het zijn nou niet spelers die ons daadwerkelijk echt versterken ten opzichte van wat we hebben lopen je zit toch te wachten op een klasbak waar we beter van worden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 22:00 schreef van geil het volgende:[..] Bij de meeste clubs ineens n transfer als n konijn uit een hoed. Wij zitten vaak weken te wachten op bevestiging. Of afwijzing. Bij Ajax ligt net zo goed al lang alles op straat. Daar speelt notabene ook een heel verhaal met een Duitse keeper. Met Ter Stegen is het al een hele soap aan het worden. Ceballos idem. Dat Henrique verhaal was ook een aantal weken eerst wel en dan weer niet. Blind ook, dat speelde helemaal maanden en maandenlang.
Bijvoorbeeld dit, een nieuws bericht van vandaag:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/2111237/ajax-begint-ongeduldig-te-worden-door-vertraging-rond-ter-stegen.html
PSV is wel een beter voorbeeld ja. Maar bij Ajax is het nog erger dan bij ons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jij gelijk, ik weet waar je geboren bent nu 😂 Maar t is gewoon waar hoor. Met alles, ook het stadion, wij praten 2 decennia over een nieuwe, of verbouwen. Bij de ander bouwen ze er gewoon een, en weer die andere gaan ze hem opwaarderen zonder gelul. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Wij hebben wel altijd de mooiste excuses wanneer t niet lukt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoeft ook niet per se allemaal deze zomer. Zeker als ze wat goedkoper zijn en volgend jaar al uit hun contract lopen. Kan je iemand als Lotomba best nog wel een jaartje als reserve back (op links en rechts) erbij houden. Dat verhaal is natuurlijk volkomen anders voor bijvoorbeeld Ivanusec, die nog 2 jaar vastligt en ook een stuk duurder zal zijn. En geen perspectief op speeltijd heeft.
Maar we moeten naar minder dan 30 volwaardige selectie spelers, dat is wel duidelijk. Meer is niet werkbaar. Dubbele bezetting + in elke linie 1-2 extra spelers. Dat maakt 26-29 spelers. Maximaal. We zitten op meer dan 40 geloof ik? Een aantal gaat (deels) naar O21, maar alsnog nog zeker 10-12 noodzakelijke vertrekkers.
Waarbij het belangrijkst is dat de spelers die duur zijn, blessuregevoelig zijn en/of langdurig vastliggen in ieder geval gaan. Als ze ook nog tranferwaarde vertegenwoordigen, dan is het een extra reden natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 22:10 schreef van geil het volgende:Jij gelijk, ik weet waar je geboren bent nu 😂 Maar t is gewoon waar hoor. Met alles, ook het stadion, wij praten 2 decennia over een nieuwe, of verbouwen. Bij de ander bouwen ze er gewoon een, en weer die andere gaan ze hem opwaarderen zonder gelul. hahaha, het gaat er niet om gelijk hebben. Ik geef het van harte toe als ik mis zit. Gebeurt vaak zat. Ik probeerde gewoon te begrijpen wat je bedoelde.
En dat stadion is wel een ding ja. Een totale verschrikking dat hele proces. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Geen woorden, maar veel woorden is het eigenlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2026 - 19:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als hij naar een Bundeliga club kan oid, prima denk ik. Hoef je als Feyenoord niet al te moeilijk doen en kunnen we allemaal door. Haal je een wat jongere keeper terug en een wat meer ervaren als alternatief. Die mogen het dan onderling uitvechten. Qua profiel, kom je dan bijvoorbeeld uit bij Van Oevelen van Volendam en De Lange van Marseille. Slechts ter illustratie, heel uitgebreid heb ik die 2 niet bekeken. quote:Op woensdag 24 juni 2026 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Geen gerucht voor zover ik weet, al heb ik Van Hanegem ook wel eens wat over hem horen zeggen. Maar Van Oevelen (doelman Volendam) staat voor een vertrek. Zijn ook wel wat serieuze clubs die me hem in verband worden gebracht. Je vraagt je af of hij bij Feyenoord in beeld is, aangezien we minstens 1 en misschien zelfs 2 keepers zoeken. Van Oevelen blijkt inderdaad in beeld te zijn. Hij is blijkbaar het jongere alternatief voor Ernst, waar bever het vandaag over had. Maar die eerste is ook in beeld bij Valencia, wat het bemoeilijkt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| Ernst of van Oevelen 'als ze nog langer treuzelen grijp ze bij beide nog mis |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| Ernst of van Oevelen 'als ze nog langer treuzelen grijp ze bij beide nog mis |
|
|
|