BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - dinsdag 01 september 2026 - 17:03   quote  deeplink  
Kastenmeier

totaal
360 wedstrijden
533 tegengoals
86 clean sheets
MMM
 MMM - dinsdag 01 september 2026 - 17:06   quote  deeplink  
Weer een topper uit de Tweede Bundesliga.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 01 september 2026 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 16:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nieuw keepertje onderweg
Kost een meier schijnbaar.
kenny
 kenny - dinsdag 01 september 2026 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 17:06 schreef MMM het volgende:
Weer een topper uit de Tweede Bundesliga.
ik wordt hier ook niet vrolijk van , domme aankoop ook al kost hij niks
R()b
 R()b - dinsdag 01 september 2026 - 17:14   quote  deeplink  
Kijk op transfermarkt en zet 'transfervrij' aan bij spelers zoeken.
Dan zie je de vijver waar men nu in vist.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 01 september 2026 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 17:14 schreef R()b het volgende:
Kijk op transfermarkt en zet 'transfervrij' aan bij spelers zoeken.
Dan zie je de vijver waar men nu in vist.
En dan alleen die met dat rode kruisje bij hun naam.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 september 2026 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:
Vanwege keuzes anders dan de sportieve.
Stadion en VvF worden daarin genoemd.

Zoiets moet vanuit de club komen, niet de wandelgangen. Treurig gemanaged
Apart ja. Als ze dit nou gewoon begin van de zomer gezegd hadden, dan manage je ten minste de verwachtingen.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 01 september 2026 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 18:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Apart ja. Als ze dit nou gewoon begin van de zomer gezegd hadden, dan manage je ten minste de verwachtingen.
Ja en had ik mn ranking voorspellingspoule ietsje anders ingevuld natuurlijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 september 2026 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 18:17 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Ja en had ik mn ranking voorspellingspoule ietsje anders ingevuld natuurlijk.
hahahaha, die kan je nog aanpassen ;)
bijft007
 bijft007 - dinsdag 01 september 2026 - 18:22   quote  deeplink  
Ja haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 september 2026 - 18:23   quote  deeplink  
Maar ja, als ze gewoon gezegd hadden, we moeten een stapje terug doen. Geld gaat naar VVF en stadion en we gaan vooral inzetten op eigen jeugd plus een paar gerichte aankopen dan weet iedereen waar je aan toe bent. Dat valt een stuk makkelijker te accepteren dan de hele zomer te zitten wachten op dingen die nooit gaan komen.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 01 september 2026 - 18:27   quote  deeplink  
Klopt helemaal eens, dan zit iedereen er anders in zonder vooraf echt grote verwachtingen naar een nieuw seizoen toe.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 01 september 2026 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:
Vanwege keuzes anders dan de sportieve.
Stadion en VvF worden daarin genoemd.

Zoiets moet vanuit de club komen, niet de wandelgangen. Treurig gemanaged
Ja maar over Vvf kwam juist onlangs naar buiten dat die uitkoop juist wordt uitgesteld… heeft Kloesoe een half failliete boedel achtergelaten of zo !?
Begint er echt op te lijken.
De verkoop van Ueda leek ook wel een uitverkoopprijs. Ik
moet die azijnzeikerd van een Driessen daar wel gelijk in geven; de topscorer van de eredivisie, de spits van het Japanse elftal, 2 dagen voor het sluiten van de markt…. Zou normaalgesproken juist tegen de hoofdprijs zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2026 door de kromme2 --
Leuv
 Leuv - dinsdag 01 september 2026 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 18:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Maar ja, als ze gewoon gezegd hadden, we moeten een stapje terug doen. Geld gaat naar VVF en stadion en we gaan vooral inzetten op eigen jeugd plus een paar gerichte aankopen dan weet iedereen waar je aan toe bent. Dat valt een stuk makkelijker te accepteren dan de hele zomer te zitten wachten op dingen die nooit gaan komen.
Klopt maar ze hebben helemaal niet ingezet op eigen jeugd en wat gerichte aankopen. Ze hebben juist spelers gekocht waar we al jeugd voor hebben of hadden. Volledig wanbeleid, een dramatische selectie en maximaal positie 7 is het gevolg. Dit gaan wij de komende jaren niet rechttrekken want de nasleep en gevolgen kunnen desastreus zijn.

Kom maar weer in de lucht Piet de Rukker met het recht lullen van alles. Wat ik hier niet snap is, dit zie je allemaal al maanden en misschien wel jaren aankomen maar we vinden het allemaal blijkbaar goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2026 door Leuv --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 september 2026 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 18:34 schreef Leuv het volgende:

[..]

Klopt maar ze hebben helemaal niet ingezet op eigen jeugd en wat gerichte aankopen. Ze hebben juist spelers gekocht waar we al jeugd voor hebben of hadden. Volledig wanbeleid, een dramatische selectie en maximaal positie 7 is het gevolg. Dit gaan wij de komende jaren niet rechttrekken want de nasleep en gevolgen kunnen desastreus zijn.

Kom maar weer in de lucht Piet de Rukker met het recht lullen van alles. Wat ik hier niet snap is, dit zie je allemaal al maanden en misschien wel jaren aankomen maar we vinden het allemaal blijkbaar goed.
Ze hebben niet volledig maar wel deels ingezet op eigen jeugd. Zijn toch wel aardige wat jongens met uitzicht op speeltijd nu, zeker voorin. Maar inderdaad als dat de insteek is, had je wellicht die linksback niet moeten halen. Dan zouden met name Wessels en Kraaijeveld nog dichter tegen speeltijd aangezeten hebben. Vanhoutte loopt verder geen eigen jeugd in de weg geloof ik, Kraaijeveld is vooral centrale verdediger geworden. Centraal voorin is weliswaar Ferri erbij gekomen, maar daar heb je nu alleen hem en Van Persie, dus die is snel aan bod natuurlijk. Misschien wel sneller dan Ferri zelf. En op de vleugels is de spoeling ook dun, daar is ook alleen maar weggegaan, niets erbij. Dus voor Zinhagel en zelfs iemand als Schaken liggen daar wel kansen. Zechiël is al eigen jeugd natuurlijk, die staat nu ook in de basis. Van den Elshout zit constant bij de selectie, zeker met het dubbele programma komt die ook wel aan bod.

Maar op Zechiël na staan ze nog geen basis nee. Als dat je argument was, dan klopt het. Maar de aankopen zitten eigen jeugd nog niet zo in de weg. Met uitzondering van Marmol en Lopez misschien, als je kijkt naar wat dat betekent voor Kraaijeveld en Wessels. Al waren dat nu juist de goedkope jongens.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 01 september 2026 - 19:01   quote  deeplink  
Met Gio zet je nooit in op jeugd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 september 2026 - 19:03   quote  deeplink  
Ik dacht dat Gio in zijn eerste periode juist eigen jeugd ook kansen gaf? Of herinner ik me dat verkeerd?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 september 2026 - 19:17   quote  deeplink  
Al deed Gio dat niet, hij zou dat beter nu wel doen.
Het Legioen zal zich sneller met een toekomstig Feyenoordsmoel op het veld vereenzelvigen.
Boendien is deze jeugd op termijn je bron aangaande verkoopwinst.

Is het beleid wat Eenhoorn ook bij AZ doorvoerde.
Resultaat: een stabiele organisatie daar.
Leuv
 Leuv - dinsdag 01 september 2026 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 18:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ze hebben niet volledig maar wel deels ingezet op eigen jeugd. Zijn toch wel aardige wat jongens met uitzicht op speeltijd nu, zeker voorin. Maar inderdaad als dat de insteek is, had je wellicht die linksback niet moeten halen. Dan zouden met name Wessels en Kraaijeveld nog dichter tegen speeltijd aangezeten hebben. Vanhoutte loopt verder geen eigen jeugd in de weg geloof ik, Kraaijeveld is vooral centrale verdediger geworden. Centraal voorin is weliswaar Ferri erbij gekomen, maar daar heb je nu alleen hem en Van Persie, dus die is snel aan bod natuurlijk. Misschien wel sneller dan Ferri zelf. En op de vleugels is de spoeling ook dun, daar is ook alleen maar weggegaan, niets erbij. Dus voor Zinhagel en zelfs iemand als Schaken liggen daar wel kansen. Zechiël is al eigen jeugd natuurlijk, die staat nu ook in de basis. Van den Elshout zit constant bij de selectie, zeker met het dubbele programma komt die ook wel aan bod.

Maar op Zechiël na staan ze nog geen basis nee. Als dat je argument was, dan klopt het. Maar de aankopen zitten eigen jeugd nog niet zo in de weg. Met uitzondering van Marmol en Lopez misschien, als je kijkt naar wat dat betekent voor Kraaijeveld en Wessels. Al waren dat nu juist de goedkope jongens.
Goed verhaal en ik kan ver met je gaan maar Vanhoutte vind ik een idiote aankoop voor dat geld en die leeftijd. Een betere 6 was Hateboer geweest. Ook had je Sauer en Sliti gehouden, Plug niet verhuurd maar Borges en anderen van de hand gedaan en misschien wel Redmond terug gehaald.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 01 september 2026 - 19:32   quote  deeplink  
Linksom of rechtsom: iets meer communicatie (verwachtingen-management!) zou wel op
zijn plaats zijn. Zo als het nu gaat leidt het slechts tot teleurstellingen onder de supporters. Kreten als ‘meedoen om de titel’ zijn op dit moment volkomen misplaatst. Trieste constatering.
Leuv
 Leuv - dinsdag 01 september 2026 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 19:32 schreef de kromme2 het volgende:
Linksom of rechtsom: iets meer communicatie (verwachtingen-management!) zou wel op
zijn plaats zijn. Zo als het nu gaat leidt het slechts tot teleurstellingen onder de supporters. Kreten als ‘meedoen om de titel’ zijn op dit moment volkomen misplaatst. Trieste constatering.
Dit verwacht je toch voordat je een seizoenskaart aanschaft.
Leuv
 Leuv - dinsdag 01 september 2026 - 19:40   quote  deeplink  
Feitelijk komen er zometeen zoveel supporters naar het stadion dan ze het stadion wel kunnen sluiten voor onderhoud. Het aantal supporters past ook wel op 1908. Prima beleid. Je raakt weer een generatie aan supporters kwijt.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 01 september 2026 - 20:12   quote  deeplink  
Ach als je al van het begin intern weet als er nog niks weg is wat je kunt besteden dan moet je niet nog best veel geld neerleggen voor alleen al een keeper,, juist die positie zou je op moeten kunnen besparen aangezien je al best redelijke transfervrij of ergens voor nop kan halen en positie is er niet na om vrij veld geld in te steken

Vooral omdat je weet aanvallers wel echt doorgaans geld in zit dus daar moet je je geld naar schuiven, marmol is denk ik prima naar weten niet wat tekengeld is ed

En spits positie moest je pas laatst aan denken en niet gelijk al je poen naartoe als je al 4 spelers had voor maar 1 positie waar je echt eerst moest lozen en je weet als Ueda bleef je wel redelijk waardig spits had

Is door bestuur ook vooraf gewoon overduidelijk gegokt op dat er vrij snel club kwam voor Moussa en ueda(dus had voor meer geld verkocht geweest) en nu vrij laat moeten ze wel handelen zoals ze gehandeld hebben, miscalculatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2026 door bijft007 --
MMM
 MMM - dinsdag 01 september 2026 - 20:17   quote  deeplink  
VI:

In De Kuip wordt nog werk verricht, zo klinkt het. Ze zijn druk.

We weten allemaal dat er niks meer komt.
van geil
 van geil - dinsdag 01 september 2026 - 20:59   quote  deeplink  
Stop ermee.
Alles wat nu nog zou komen is weer bagger extra.
We zijn ook helemaal niet gekrompen eigenlijk qua selectie.
Is echt minimaal
bijft007
 bijft007 - dinsdag 01 september 2026 - 21:29   quote  deeplink  
Pff ik stop ermee voor vandaag, op deze manier blijf ik maar refreshen tot ik ons weeg voor transfernieuws.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 september 2026 - 21:57   quote  deeplink  
Lotomba gaat ook nog
MMM
 MMM - dinsdag 01 september 2026 - 22:02   quote  deeplink  
Prima hoor maar wetende dat Deijl dus de vervanger van Read is.

Wat een verdriet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 september 2026 - 22:17   quote  deeplink  
Nieuwkoop ook vast wel een wedstrijdje
van geil
 van geil - dinsdag 01 september 2026 - 22:19   quote  deeplink  
Oldskool
MMM
 MMM - dinsdag 01 september 2026 - 22:53   quote  deeplink  
Er kwam nog even een club voor Borges ook maar helaas, niet gelukt

Bever.
van geil
 van geil - dinsdag 01 september 2026 - 22:54   quote  deeplink  
Almere
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 september 2026 - 23:00   quote  deeplink  
Dennis had hem een jaartje verhuurd.
van geil
 van geil - dinsdag 01 september 2026 - 23:09   quote  deeplink  
Op zeker, dan kun je veel kosten verbloemen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 september 2026 - 23:42   quote  deeplink  
Het gerucht waar je op kon wachten. Reiss Nelson.
Alexmem
 Alexmem - dinsdag 01 september 2026 - 23:52   quote  deeplink  
🚨💣💣💣 𝐄𝐗𝐂𝐋𝐔𝐒𝐈𝐕𝐄 via @fr12nl: #Feyenoord are trying to bring Reiss Nelson back to De Kuip!

🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 26 y/o left winger is a free agent, after Arsenal FC terminated contract. Player keen on return, permanent. More news to follow via @fr12nl.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 september 2026 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 21:57 schreef Stylzz het volgende:
Lotomba gaat ook nog
Vandaag afgerond
CobusIII
 CobusIII - woensdag 02 september 2026 - 08:49   quote  deeplink  
Dan stel ik mijn ranking nog bij.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 02 september 2026 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2026 - 23:52 schreef Alexmem het volgende:
🚨💣💣💣 𝐄𝐗𝐂𝐋𝐔𝐒𝐈𝐕𝐄 via @fr12nl: #Feyenoord are trying to bring Reiss Nelson back to De Kuip!

🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 26 y/o left winger is a free agent, after Arsenal FC terminated contract. Player keen on return, permanent. More news to follow via @fr12nl.
Wedstrijden per seizoen

Seizoen 2022/23 (Arsenal): 18 wedstrijden (3 doelpunten)
Seizoen 2023/24 (Arsenal): 24 wedstrijden (1 doelpunt)
Seizoen 2024/25 (Arsenal & Fulham): 1 wedstrijd voor Arsenal, 12 wedstrijden voor Fulham (2 doelpunten)
Seizoen 2025/26 (Brentford): 14 wedstrijden (1 doelpunt)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 september 2026 - 09:05   quote  deeplink  
Beter dan Moder en Nieuwkoop. Das een plus.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 02 september 2026 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2026 - 09:05 schreef Stylzz het volgende:
Beter dan Moder en Nieuwkoop. Das een plus.
En nog belangrijker, 10 x beter dan Diarra.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 september 2026 - 09:11   quote  deeplink  
In potentie. Alleen is Diarra altijd heel
MightyAce
 MightyAce - woensdag 02 september 2026 - 09:13   quote  deeplink  
Anyway, inmiddels berichten dat ie naar Brentford gaat.
bijft007
 bijft007 - woensdag 02 september 2026 - 09:34   quote  deeplink  
Diarra kan wel eens mits regelmatig speeltijd prima speler voor ons worden, maar je hebt nu alleen hem links als winger, want hoort ook iemand nog voor te staan die al wat verder is

Nelson hoopje dan op is wel zeker van enigzins niveau, wel geen idee of hij al beetje wel mee getraint heeft laatste 2 maanden bij arsenal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2026 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 02 september 2026 - 11:53   quote  deeplink  
Nelson is in Nederland geland schijnt...
MMM
 MMM - woensdag 02 september 2026 - 11:53   quote  deeplink  
Nelson tsja. Weer iemand die vaak geblesseerd is..

Zal ook geen misselijk salaris ontvangen.

Anderzijds met Diarra en Zinhagel kan je het seizoen niet in.

Lastig. Het is een gok..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 september 2026 - 11:54   quote  deeplink  
Kwam op een gegeven moment wel op stoom.
Ik snap t wel, maar een gok. Een sterling is t niet maar scheelt niet veel
kenny
 kenny - woensdag 02 september 2026 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2026 - 11:53 schreef MMM het volgende:
Nelson tsja. Weer iemand die vaak geblesseerd is..

Zal ook geen misselijk salaris ontvangen.

Anderzijds met Diarra en Zinhagel kan je het seizoen niet in.

Lastig. Het is een gok..
eens , een te grote gok , aardige speler niet top maar die blessure gevoeligheid is een no go
kenny
 kenny - woensdag 02 september 2026 - 12:05   quote  deeplink  
ik ben wel blij dat ook lotomba vertrekt , al hoop ik maar dat read fit blijft , op dweijl zit niemand te wachten
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 september 2026 - 12:10   quote  deeplink  
Juste kan volgens mij ook wel op de back.
Als die heel blijft/is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.9264090