|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 12:38 schreef Bowie het volgende:Kameraden, ik begrijp er op dit moment geen ene flikker meer van. Tijdstip en transfersom van Ueda, Sinterklaas gedrag naar bv Stengs en Ivanusec die 3 seconden daarna bij redelijk vermogende clubs, AZ en Din Zagreb, tekenen. En ondertussen lees je dat Feyenoord misschien nog wel wat gaan met de spitspositie, zo wat een dadendrang!!! Welke bloedgroep heeft die patatbakker. In ieder geval niet het juiste. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 12:38 schreef Bowie het volgende:Kameraden, ik begrijp er op dit moment geen ene flikker meer van. Tijdstip en transfersom van Ueda, Sinterklaas gedrag naar bv Stengs en Ivanusec die 3 seconden daarna bij redelijk vermogende clubs, AZ en Din Zagreb, tekenen. En ondertussen lees je dat Feyenoord misschien nog wel wat gaan met de spitspositie, zo wat een dadendrang!!! Stengs is in deze selectie waarschijnlijk je beste aanvaller. Maar qua fitheid snapte ik de oplossing wel. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 12:51 schreef MightyAce het volgende:[..] Stengs is in deze selectie waarschijnlijk je beste aanvaller. Maar qua fitheid snapte ik de oplossing wel. De rest is net zo fit als Stengs dat was, bovendien heb je ook een ervaren kracht nodig voor alleen maar de ervaring. Ik snap er niets meer van waar die Belg mee bezig is en ben echt bang dat de val terug onoverbrugbaar gaat worden. Meerdere provincieclubjes gaan ons voorbij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
020 neemt veel risico's, PSV is al heel wat jaren slim en goed beleid aan het voeren, Feyenoord heeft te veel lasten zoals VvF, Stadion, GoldmanSachs en nog wel meer. Daardoor kan Feyenoord helaas niet de grote broek aantrekken door grote aankopen te doen. Ferri is wel echt onbegrijpelijk aan het worden. Ook een goede linksbuiten ontbreekt nog, ook onbegrijpelijk. Er is veel (goed) uutgaand werk geleverd, zou nog meer kunnen maar tijd daarvoor is nu kort. Ik hoop het beste, maar in de CL heb je werkelijk waar niets te zoeken. Mooi dat geld, maar laat het maar looen, concentreer je maar op de competitie, dat is al moeilijk genoeg dit seizoen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Aha zou kunnen, je moet er 4 van inschrijven, en totaal 25 spelers in schrijven |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 13:00 schreef Frobin1974 het volgende:020 neemt veel risico's, PSV is al heel wat jaren slim en goed beleid aan het voeren, Feyenoord heeft te veel lasten zoals VvF, Stadion, GoldmanSachs en nog wel meer. Daardoor kan Feyenoord helaas niet de grote broek aantrekken door grote aankopen te doen. Ferri is wel echt onbegrijpelijk aan het worden. Ook een goede linksbuiten ontbreekt nog, ook onbegrijpelijk. Er is veel (goed) uutgaand werk geleverd, zou nog meer kunnen maar tijd daarvoor is nu kort. Ik hoop het beste, maar in de CL heb je werkelijk waar niets te zoeken. Mooi dat geld, maar laat het maar looen, concentreer je maar op de competitie, dat is al moeilijk genoeg dit seizoen. Ik hoor en lees hier telkens alleen maar excuses en bijna ook nog begrip. Nou ik begrijp er niets van en heb er ook geen begrip voor. Tel alle inkomsten afgelopen jaren eens bij elkaar op en we hadden al lang grote sprongen voorwaarts moeten maken. Daarbij nog wat slimmer zijn in het opleiden en door laten groeien van eigen jeugd en we waren ongenaakbaar geweest. We kunnen gewoon niet met geld omgaan dus met het weinige geld dat we hebben is het niet te rechtvaardigen de aankopen die dit seizoen zijn gedaan. Mármol Vanhoutte Ferri Lopez het is allemaal van een dusdanig bedroevend niveau dat een motie van wantrouwen vanuit of richting de RvC en de directie op zijn plaats is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Maar het wk waterski begint natuurlijk wel bijna. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Wachten op iets wat niet komt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tweede keeper met kwaliteit. Die als het moet beter presteert dan Ernst, mocht die zo doorgaan. Linksbuiten Spits
En kwaliteit. We willen nu eens kwaliteit. Geen gokjes. Klaar mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 15:10 schreef MMM het volgende:Tweede keeper met kwaliteit. Die als het moet beter presteert dan Ernst, mocht die zo doorgaan. Linksbuiten Spits En kwaliteit. We willen nu eens kwaliteit. Geen gokjes. Klaar mee Maak van dat tweede maar eerste, deze is zeker niet beter dan Timon.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Voor mij nog altijd onbegrijpelijk dat ze niet voor Jari De Busser zijn gegaan. Ik zou nu voor dat keepertje van AZ (Rome-Jayden Owusu-Oduro) gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 15:33 schreef Leuv het volgende:[..] Voor mij nog altijd onbegrijpelijk dat ze niet voor Jari De Busser zijn gegaan. Ik zou nu voor dat keepertje van AZ (Rome-Jayden Owusu-Oduro) gaan. Die van gisteren van Den Haag vond ik ook een beste, jong mannetje nog.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
| Eens met bovenstaande 2 berichten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Doelman die de concurrentie aan kan gaan. Voor Ernst zelf ook van belang. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ernst zit wél al in de juiste hoek, tegenhouden bal gaat nog wel even duren. Ridicuul dat Wellenreuther de Brienenoord is opgeduwd, hij nog 1 jaar en landgenoot Ernst die het daarna had overgenomen. Dat had het goeie scenario geweest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ben er ook bang voor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 15:33 schreef Leuv het volgende:[..] Voor mij nog altijd onbegrijpelijk dat ze niet voor Jari De Busser zijn gegaan. Ik zou nu voor dat keepertje van AZ (Rome-Jayden Owusu-Oduro) gaan. Alsjeblieft niet zeg. Dat ‘supertalent’ maakte de ene na de andere ketser. Niet voor niets geen basisspeler meer bij AZ.
Slechte keeper. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 16:18 schreef MMM het volgende:[..] Alsjeblieft niet zeg. Dat ‘supertalent’ maakte de ene na de andere ketser. Niet voor niets geen basisspeler meer bij AZ. Slechte keeper. Goede jonge keepers bestaan niet. Keepers worden pas goed vanaf een jaar of 26. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: hier heb je wel een beetje gelijk in , ernst is 23 en eigenlijk op keeper gebied een broekie , ernst heeft tijd nodig dan ben ik overtuigd dat hij een goede keeper wordt
je kan je wel afvragen of hem tijd geven slim is als hij je punten gaat kosten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jonge keepers maken altijd wel hun fouten en stuk meer fouten, is in prencipe ervaringsvak ook
Al heb je de echte toptalenten zoals Bijlow was en nog vast een paar in Europa als uitzonderingen waar het basis niveau gewoon al bijzonder hoog lag op jonge leeftijd maar is niet de norm nee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie weer veel kritiek ,soms terech5. Maar we wilden toch lange termijn visie! Maar is daar nu geen begin meegemaakt? Aankoop kuip Eenwording Versterken onder 21 Verkoop overtallige spelers Aankoop van sommige jonge spelers Nieuwe voorzitter Dit heeft tijd nodig, mijn gevoel is dat we nu beter bezig zijn. Tja ik denk dat kritisch zijn mag,maar hoop op niet teveel negativisme. Daar bereiken we mijns inziens niet veel mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jij bent ook gesneden uit waaibomenhout hè. Normaal loop je te miepen dat t geen Champions League aankopen zijn. En nu dit. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Zo is het Piet, er is ook gewoon prima werk geleverd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 18:56 schreef Stylzz het volgende:Jij bent ook gesneden uit waaibomenhout hè. Normaal loop je te miepen dat t geen Champions League aankopen zijn. En nu dit. De keuze is dus gemaakt, om dit niet te doen En ik ben het bestuur niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als je een spits van Rangers gaat huren is t wel treurig gesteld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Het zal me inmiddels allemaal een worst wezen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 19:58 schreef van geil het volgende:Het zal me inmiddels allemaal een worst wezen [/quote Gewoon afwachten misschien, misschien valt het allemaal mee. En is Nacho niet zo slecht,en de verdediging solide |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja. Misschien vergaat de aarde morgen wel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kan ook, of de Verlosser komt,en gaat oordelen welke forumleden naar de hemel mogen,om daar op de grote a eretribune te zitten |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Huh grapje zeker,, Hebben ze scouting Papieren van 2-3 jaar geleden weer is tevoorschijn gehaald dan, toen werd het ueda en hadden toen hem ook spelend ergens anders op de korrel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stil maar wacht maar,alles wordt nieuw, Grapje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 20:07 schreef piet de paler het volgende:[..] Kan ook, of de Verlosser komt,en gaat oordelen welke forumleden naar de hemel mogen,om daar op de grote a eretribune te zitten Jaja en dan elke week naar die godenzonen moeten kijken zeker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 20:07 schreef bijft007 het volgende:Huh grapje zeker,, Hebben ze scouting Papieren van 2-3 jaar geleden weer is tevoorschijn gehaald dan, toen werd het ueda en hadden toen hem ook spelend ergens anders op de korrel Tranentrekker |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord scouts at Djurgården VS Mjällby
Feyenoord scouts are reportedly in attendance tonight, primarily to watch striker Kristian Lien. 👀
Lien is having an excellent season with 11 goals in 17 Allsvenskan appearances. 🔥
They have also followed Bo Hegland for some time. The Norwegian midfielder has recorded 6 goals and 13 assists in 17 league games this season. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Handen in de lucht en groeten aan je tante (Welke tante?) Tante Lien (welke Lien?) Lean back |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een pauperzooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord scouts at Djurgården VS Mjällby Feyenoord scouts are reportedly in attendance tonight, primarily to watch striker Kristian Lien. 👀 Lien is having an excellent season with 11 goals in 17 Allsvenskan appearances. 🔥 They have also followed Bo Hegland for some time. The Norwegian midfielder has recorded 6 goals and 13 assists in 17 league games this season. Mislukt bij Groningen, toen nog in de KKD. 2023-2024.
Daarna wel stappen gemaakt en veel goals in Noorwegen en nu Zweden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Doe mij maar Tante Lien dan, wel veel goals al wat je niet verwacht met zon naam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Een soort omgekeerde Tengsted |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zocht een post van jou van vandaag over Rigaux. Dat deze dagen al bepalend kunnen zijn. Kan hem even niet terugvinden.
Maar volledig eens. Het chagrijn zit alweer bijna op de 70% van vorig seizoen. Geen of te weinig versterkingen halen zal het chagrijn nog meer laten stijgen. NEC uit, Barca uit en PEC uit. Horror.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
20.38 uur:
Feyenoord have expressed an interest in Rangers striker Bojan Miovski.
It’s understood the Dutch club have made contact with his representatives over a possible move.
Rot op hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hmmm misschien maar enigszins goed dan, dat we niet met 4 wedstrijden winst bovenaan staan :D
Het probleem bij Feyenoord is gisteren verkocht. Ja hij maakt een doelpunt, maar met Ueda speel je gewoon met 9 man. Ueda zelf doet niet veel, plus een ander kan het gaan opvangen. Durft als topschutter ook soms de pingels niet te nemen. Komt bij Lille op de bank terecht, althans zeer grote kans! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 20:49 schreef R()b het volgende:Hmmm misschien maar enigszins goed dan, dat we niet met 4 wedstrijden winst bovenaan staan :D Het probleem bij Feyenoord is gisteren verkocht. Ja hij maakt een doelpunt, maar met Ueda speel je gewoon met 9 man. Ueda zelf doet niet veel, plus een ander kan het gaan opvangen. Durft als topschutter ook soms de pingels niet te nemen. Komt bij Lille op de bank terecht, althans zeer grote kans! eens , je kan met hem niet doorvoetballen , elke keer als hij aangespeeld wordt is het balverlies , aannames springen van zijn voeten , speelt passief |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| van de namen die vanavond bekent werden wordt je absoluut niet vrolijk , weer B keus , haal dan niks en geef v persie de kans |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Loos er maar fors meer. De groep is nog steeds bizar groot. |
|
|
|