|
|
bijft007
|
|
|
| Klopt ja, bij ons toen ook gespeeld, was aardig snel toen wat helpt. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Als Nelson fit is, is het echt een goeie speler hoor. Ben ik wel blij mee. Lotomba zal ik niet missen, was altijd billen bij elkaar als hij er in stond. Ben die ene drama wedstrijd van hem niet vergeten.
Kloesoe heeft het boeltje gewoon véél slechter achtergelaten dat we dachten. En hij vulde de gaten met verkopen van de topspelers op afbetaling. Dus goed voor het boekhoudkundige resultaat (en eigen vermogen) maar waardeloos voor de liquiditeit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Mmmm ik hoor inpassen jeugd........v Persie mag het laten zien samen met Nacho men |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kazim-Kazim incoming. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Waarschijnlijk nog een aanvaller na Nelson..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hoop z'n broer. Dubbele Nelson. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Is zijn vader Admiraal Nelson 😀 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ze zijn wel bezig. Ben benieuwd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Die spits van 020 ( die dolle erg?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het gerucht gonst Grapje van 020 die hebben weer een grote muil na 50 m8lj uitgegeven te hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| We schijnen klaar te zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jullie kunnen stoppen met F5en Er komt niks meer |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat geloof ik eerder |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik ook, dus v Persie dit gaat je kans worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelukkig maar. Wat resteert is afvalmateriaal. Of voetbalt Jhon van Beukering nog? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kans wel grootst dit het was ja, als je alle laatste keren nagaat waar er nog geruchten gonsten luttele uren voor sluiting gebeurde er niks meer
krijgen we van de week nog wel te horen ze bijna deal hadden Met haaland maar dat het paar stuivers scheelde in vraag en aanbod.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Zn acties en met name loopacties waren goed te volgen voor de cameras, echt Goed vast te leggen in 1 shot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2026 - 18:58 schreef bijft007 het volgende:[..] Zn acties en met name loopacties waren goed te volgen voor de cameras, echt Goed vast te leggen in 1 shot. Is Nacho Ferri familie...
Maar goed, Sem Steijn ook in de spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2026 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou op Sem Steijn te komen hem is spits zetten als je hem niet als schaduwspits/2e spits wil gebruiken
kan zomaar vindingrijke uitkomst zijn, dan kan hij alleen maar zn gevoel voor positie kiezen gebruiken zonder al teveel afstanden te overbruggen als 10, en buiten 16 balbezit simpel spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alles wat er nu nog uit de hoge hoed zou komen is last minute paniekvoetbal en pakt zelfen goed uit. Ik ga me schrap zetten voor een berg ergernis en kan alleen maar hopen dat het niet zo verrot wordt dan dat ik nu vrees. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: De enige in de selectie met bewezen goede cijfers in de 16. Ik zou hem ook in de spits zetten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kan de zoon van Koeman nog iemand tegenkomen op het strand :) Het weekend 23 graden wellicht! |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
| 30M = altijd doen voor HM. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dacht ik al wel de laatste dag! Nou begin maar vast met Icardi of Martial te bellen. Anders kunnen we de CL wel forfeit afhandelen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Postzegel achter de oren en Trenskow aantrekken plus een spits. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Als hij wil dan maar doen. Want dan raakt ie hier ook geen knikker meer. Wil hij niet, ook goed. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Als de wiedeweerga spits Victor Boniface halen van Leverkusen. Het is echt niet voldoende wat er nu gehaald is zeker met het oog op deelname aan de CL. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Ook heb je de competitie en nationale beker dus al met al een zwaar progamma voor Feyenoord dat nu al punten thuis in eigen kuip heeft laten liggen tegen Go Ahead en ADO. Doelpunten maken gaat Feyenoord heel moeilijk af. Ballen gaan over het doel heen of naast de goal of slappe ballen recht in de handen van de keeper van de tegenpartij in plaats van laag in de hoeken van de goal van de tegenpartij te schieten. Kopballen gaan ook vaak over en corners worden laag genomen. Een nieuwe spits als opvolger van Ueda is daarom meer dan welkom en Victor Boniface zou een goede zet zijn. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2026 - 20:36 schreef ras het volgende:Als de wiedeweerga spits Victor Boniface halen van Leverkusen. Het is echt niet voldoende wat er nu gehaald is zeker met het oog op deelname aan de CL. Dat was ooit een mega talent in wording |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Die Man United spits Chido Obi gaat gewoon naar W2. We laten ons zelf aftroeven door W2. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Of het is nooit serieus geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| T zou ook in dit geval gek zijn een spits van hen te gaan opleiden terwijl je zelf een jonge spits hebt lopen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2026 - 21:28 schreef Stylzz het volgende:T zou ook in dit geval gek zijn een spits van hen te gaan opleiden terwijl je zelf een jonge spits hebt lopen Het is nier verkeerd goede connecties te hebben met zo’n club. Daar begint je netwerk. Ook zit deze spits wel op voetbal. Meer dan Ferri. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Had t ook meer over van Persie in dit geval |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Snap ik maar je hebt er minimaal 2 nodig en Ferri is niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee ben ik ook bang voor, maar dan zou je meteen een flinke som geld in de put gooien. Nu moet je t er helaas maar mee doen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ferri zal iig flink wat tijd nodig hebben om volwaardig 1e keus te worden dat is zoiezo zo, niet goed genoeg vind ik wat voorbarig nog, t zijn ook mensen, dus verhuizen andere omgeving enzovoort time will tell.
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2026 - 21:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee ben ik ook bang voor, maar dan zou je meteen een flinke som geld in de put gooien. Nu moet je t er helaas maar mee doen Als W2 het kan betalen zal dat wel meevallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee dat geld voor Ferri 🤣 |
|
|
|