|
|
MightyAce
|
|
|
| Wachten op De broodkruimels van rangers. Wat gebeurt hier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zoals aangegeven in zijn eerste persconferentie. ik doe niet aan paniekvoetbal. en haal alleen zorgvuldig overwogen spelers in overleg met de scouting. Waarbij ik eerst iemand in de ogen wil kijken tijdens een gesprek of er een goede kop op zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Messi is gestopt. ik zou m bellen Devy |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nou die stond dus 3 jaar terug al op feyenoord lijstje toen drnet opgezocht bij aberdeen onder contract
Dus ouwe papieren weer tevoorschijn gehaald, niks met devy van doen, geen idee wat hier allemaal achter zit maar de scouting lijkt wel aardig dood te zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ferri moet gescout zijn door dezelfde scout die Ivanusec scoutte. Nul komma nul nul motorische vaardigheden. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
| Ik begin me zo langzamerhand grote zorgen te maken; 2 spitsen voor een habbekrats verkocht vlak voor sluiting van de window en Ivanusec met geld toe contract ontbonden en die tekent meteen voor 3 jaar bij de club waar wij hem voor de hoofdprijs vandaan hebben gehaald. WAAR ZIJN WE MEE BEZIG ?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Mensen, dit wordt een tussenseizoen met NUL prijzen en plaatsing voor de conference league. We zijn qua voetbal weer helemaal terug bij af. Meedoen om de titel: TOTAAL KANSLOOS Ik zeg dat met pijn in mijn hart. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2026 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2026 - 23:06 schreef de kromme2 het volgende:Ik begin me zo langzamerhand grote zorgen te maken; 2 spitsen voor een habbekrats verkocht vlak voor sluiting van de window en Ivanusec met geld toe contract ontbonden en die tekent meteen voor 3 jaar bij de club waar wij hem voor de hoofdprijs vandaan hebben gehaald. WAAR ZIJN WE MEE BEZIG ?? Is er dan niemand in dat hele stadion die Dévy even op zijn schouder tikt? Je moet wel blaken van zelfvertrouwen om dit zo te managen. Of een soort van glazen bol hebben, en zien...wat niemand ziet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Celtic have made an approach for Feyenoord right-back Jordan Lotomba, with discussions already taking place over a potential move. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Normaal gesproken zou het mooi wezen maar hij is niet overbodig overbodig zeg maar en vooral je moet nog wel wat terug kunnen halen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mikos Gouka: "Spits van Rangers toch niet in beeld als opvolger Ayase Ueda, Feyenoord kijkt naar andere namen" (AD Sportwereld)
Bojan Miovski lijkt toch niet in beeld te zijn als kandidaat om de vacature die Ayase Ueda heeft achtergelaten in de Kuip in te vullen. Ondanks stellige berichten vanuit Schotland wordt bij Feyenoord aangegeven dat er niet met hem is gesproken en dat ze op andere kandidaten inzetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft Florian Kastenmeier in beeld als mogelijke versterking voor de keeperspositie. De 29-jarige Duitser is transfervrij beschikbaar en zou in Rotterdam de rol van tweede doelman achter Tjark Ernst kunnen gaan invullen.
Transfervrij dus geen tijdsdruk |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Waar dat AD ook die info vandaan heeft? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hand op de knip periode. Het went alweer snel, helaas. Feyenoord is geen club van structureel succes. Aanpak organisatie is dan prioriteit, hoop ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 08:45 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord heeft Florian Kastenmeier in beeld als mogelijke versterking voor de keeperspositie. De 29-jarige Duitser is transfervrij beschikbaar en zou in Rotterdam de rol van tweede doelman achter Tjark Ernst kunnen gaan invullen. Transfervrij dus geen tijdsdruk Wat is da toch met al die Duitsers 😅 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Earnest Stewart heeft kwartet. Na Sami Ouaissa, Sam Lammers en Ayoni Santos is ook Mikkel Bro Hansen binnen. Vier op een rij voor PSV in de laatste dagen van de transferwindow.
Wat een beleid daar. Om jaloers van te worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dacht ik ook al en dan nog transfervrij ook, wat mot je er mee. Mag hopen dat het een gerucht is van Loko Leon’s account. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 09:20 schreef MMM het volgende:Earnest Stewart heeft kwartet. Na Sami Ouaissa, Sam Lammers en Ayoni Santos is ook Mikkel Bro Hansen binnen. Vier op een rij voor PSV in de laatste dagen van de transferwindow. Wat een beleid daar. Om jaloers van te worden. Nou, hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Je kunt allerlei mitsen en maren bedenken, maar vier spelers in de laatste dagen binnenhengelen terwijl wij nog steeds met een selectie zitten waar je een tweede elftal van kunt vullen, is gewoon prima.
En eerlijk gezegd ben ik een stuk kritischer op wat wij deze zomer gehaald hebben en op hoe deze directie de selectie heeft samengesteld dan op het feit dat we nu even geen vijf nieuwe spelers halen. Dat PSV dit in een paar dagen voor elkaar krijgt, laat vooral zien dat het dus wél kan als je weet wat je wilt en daar vervolgens op handelt.
Maar goed, nog 38 uur... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Dévy Rigaux en Manfred Ugalde volgen elkaar sinds gisteren op Instagram. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha die zag jij ook? Iemand schetste dat t kwam doordat Club jaren geleden interesse had. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou, hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Je kunt allerlei mitsen en maren bedenken, maar vier spelers in de laatste dagen binnenhengelen terwijl wij nog steeds met een selectie zitten waar je een tweede elftal van kunt vullen, is gewoon prima. En eerlijk gezegd ben ik een stuk kritischer op wat wij deze zomer gehaald hebben en op hoe deze directie de selectie heeft samengesteld dan op het feit dat we nu even geen vijf nieuwe spelers halen. Dat PSV dit in een paar dagen voor elkaar krijgt, laat vooral zien dat het dus wél kan als je weet wat je wilt en daar vervolgens op handelt. Maar goed, nog 38 uur... Geen woord aan toe te voegen. Zo doet AZ het ook overigens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Het verschil is toch gewoon €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik vraag me altijd af hoe ze weten dat ze elkaar sinds gisteren volgen. Volgens mij kan je dat nergens zien? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En hoe krijg je euro’s? Door goed beleid te voeren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Zou wel echt goeie aankoop zijn, maar niet betaalbaar voor ons als je andere geruchten er tegenover zet lijkt me |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En rijkere sponsoren, hulp van de gemeente De sfeer rondom PSV is gewoon beter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Piet. Het is geen 2000 meer he. We zijn jaren verder |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 06:20 schreef Stylzz het volgende:Celtic have made an approach for Feyenoord right-back Jordan Lotomba, with discussions already taking place over a potential move. laten we het hopen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens en dat is jaar en dag een probleem bij ons |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
toch wel heel raar dat er geen geluiden komen over een fatsoenlijke linksbuiten , je kan het seizoen toch niet in met diarra ze zijn druk met een spits bezig en een reserve keeper terwijl linksbuiten cruciaal is |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: De sfeer blijft staan (als je wint heb je vrienden) Brainpark is een combi tussen een paar grote bedrijven, het stadion is eigendom En de grond van de gemeente. Allemaal zaken waar wij nog niet kunnen zeggen, en wel degelijk invloed bij de ondernemers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Saai. Gewoon 0 nieuws, 0 geruchten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zo bind je ook je supporters 😀 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
ESPN:
Feyenoord lijkt klaar op de transfermarkt . Er worden geen grote transfers meer verwacht, omdat Feyenoord niet de middelen heeft om de juiste versterkingen te halen.
Wat een grove schande en teringbende. Kansloos seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanwege keuzes anders dan de sportieve. Stadion en VvF worden daarin genoemd.
Zoiets moet vanuit de club komen, niet de wandelgangen. Treurig gemanaged |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:Vanwege keuzes anders dan de sportieve. Stadion en VvF worden daarin genoemd. Zoiets moet vanuit de club komen, niet de wandelgangen. Treurig gemanaged het is ook niet slim om tijdens de transferwindow kenbaar te maken dat je geld nodig heb |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie heeft dat dan geroepen ? bij ESPN ???????? Fc update ????? Als dit zo zou zijn, had je Read verkocht voor 30 milj,en daar is geen sprake van,evenals de verkoop van Zechiel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| vi meld dat ze achter de schermen ook naar een linksbuiten kijken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Komt niks meer gozer, kijken alleen naar buitenkansjes.
Die vinden ze bij ons nooit. Of het is middelmaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2026 - 13:31 schreef piet de paler het volgende:Wie heeft dat dan geroepen ? bij ESPN ???????? Fc update ????? Als dit zo zou zijn, had je Read verkocht voor 30 milj,en daar is geen sprake van,evenals de verkoop van Zechiel. Ja zoiets idd. Fcupdate en voetbalprimeur zijn oud-ajax fansites. Deze maakte ik laatst nog.
https://ibb.co/Ng9fsNgX
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2026 door R()b -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|