BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 20 augustus 2016, 19:45); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:31   quote  deeplink  
En dan weten dat je eigenlijk na 4 wedstrijden 12 punten moet hebben met deze tegenstanders.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt vroeger hoorde je hem op de achtergrond
Nu iets duidelijker door de verhuizing. Maar blijkbaar irriteren sommigen zich aan een beetje sfeer. Zou me eerder irriteren aan het spel! ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:30 schreef Loetje het volgende:
Ik hoop op een razendsnel debuut van Nouri. Dit middenveld mist echt alle creativiteit die je maar kan wensen. Klaassen is nog het meest creatief, maar vooral in de loopacties. Gudelj én Bazoer kan echt niet.
Ik zou op dit moment bazoer eraf halen. Ik kijk op dit moment niet. Maar gudelj is belangrijker dan veel volk denkt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Yep, het is gewoon de waarheid!
Nu zeg ik maar ff niks...
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:31 schreef remco k het volgende:
Vastigheid. Afgelopen week spelen ze een goede pot en nu een slechte. Dus ze kunnen het wel degelijk. Ik denk alleen dat guldelji belangrijker is voor de ploeg dan veel volk denkt.
Hij ruimt enorm veel op. Maar als Bazoer doodleuk niets anders doet hou je weinig over. Een van die 2 moet er gewoon uit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nu zeg ik maar ff niks...
Doe maar wel! ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou op dit moment bazoer eraf halen. Ik kijk op dit moment niet. Maar gudelj is belangrijker dan veel volk denkt.
Als er naast Klaassen dan een Nouri komt zou ik hetzelfde doen. Vind Bazoer sowieso al langer niet goed.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij ruimt enorm veel op. Maar als Bazoer doodleuk niets anders doet hou je weinig over. Een van die 2 moet er gewoon uit.
Dat schrijf ik hierboven. Ik roep al een jaar om Nouri.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat schrijf ik hierboven. Ik roep al een jaar om Nouri.
Ook al een stuk verder dan Frenkie de Jong. Verbinding tussen middenveld en aanval is al 2 jaar hopeloos. Zeker nu we een behoorlijke voorhoede hebben.
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:30 schreef Loetje het volgende:
Ik hoop op een razendsnel debuut van Nouri. Dit middenveld mist echt alle creativiteit die je maar kan wensen. Klaassen is nog het meest creatief, maar vooral in de loopacties. Gudelj én Bazoer kan echt niet.
Moet ik nog maar zien. Technisch begaafde voetballer, die zeker creatief is maar heb ernstige twijfels bij zijn fysiek ...
3sterren
 3sterren - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:38   quote  deeplink  
Eigen schuld wat een arrogantie na die vroege 1-0 niet te geloven man!
Zo van we doen het wel even nou nee dus riedewald, veltman, bazoer,younes zo nonchalant bahhhh!
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Definitief zal ik het nogmaals niet noemen, maar om even terug te komen op wat ik na de aanstelling zei,

Op deze wedstrijd na, voetbal prima maar geen resultaat.
Veel irritatie in de ploeg.
Weinig communicatie met spelers die niet spelen.
Veel kansen en amper goals.
Verschil tussen helften veel en veel te groot.
Meest simpele tegengoals met de ruimte die wordt weggegeven al zijn de fouten ook niet normaal te noemen.

En het belangrijkste, het belachelijk veel wijzigen van de basiself
Ben het deels met je eens maar ik zie gewoon dat veel spelers nog niet het spel van Bosz "durven" te spelen. Als het even niet loopt dan willen ze weer terug vallen op het spel onder de Boer wat veel meer zekerheid mee bracht en je kan alleen druk zetten als iedereen mee doet.
Waarom kan men tegen Rostov wel collectief druk zetten, geen kans weg geven en gewoons een prima pot spelen.
Je zegt niet dat jouw voorspelling uit komt en ik zeg hetzelfde want ik heb gezegd dat het wel tot de winterstop kan duren voordat ze het echt onder de knie hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nu zeg ik maar ff niks...
Kom op gap, je mening!
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:37 schreef pth het volgende:

[..]

Moet ik nog maar zien. Technisch begaafde voetballer, die zeker creatief is maar heb ernstige twijfels bij zijn fysiek ...
Jongen, zanik een eind verder. Kijk naar Iniesta, slimme voetballers hebben geen fysiek nodig. En hij is een slimme speler. Jupiler League is veel fysieker dan de Eredivisie en daar ontloopt ie alle duels. Dat noemen ze uitzonderlijke kwaliteiten
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben het deels met je eens maar ik zie gewoon dat veel spelers nog niet het spel van Bosz "durven" te spelen. Als het even niet loopt dan willen ze weer terug vallen op het spel onder de Boer wat veel meer zekerheid mee bracht en je kan alleen druk zetten als iedereen mee doet.
Waarom kan men tegen Rostov wel collectief druk zetten, geen kans weg geven en gewoons een prima pot spelen.
Je zegt niet dat jouw voorspelling uit komt en ik zeg hetzelfde want ik heb gezegd dat het wel tot de winterstop kan duren voordat ze het echt onder de knie hebben.
Als je ziet dat spelers niet durven ga je terug naar de basis. Feit dat Ajax iedere wedstrijd na 60 minuten kei kapot is zegt ook alles.
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jongen, zanik een eind verder. Kijk naar Iniesta, slimme voetballers hebben geen fysiek nodig. En hij is een slimme speler. Jupiler League is veel fysieker dan de Eredivisie en daar ontloopt ie alle duels. Dat noemen ze uitzonderlijke kwaliteiten
Eens
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nu iets duidelijker door de verhuizing. Maar blijkbaar irriteren sommigen zich aan een beetje sfeer. Zou me eerder irriteren aan het spel! ;-)
Hehe ik probeer positiever te zijn hier! ;)
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je ziet dat spelers niet durven ga je terug naar de basis. Feit dat Ajax iedere wedstrijd na 60 minuten kei kapot is zegt ook alles.
Dan kom je dus nooit verder als je steeds terug wil vallen in het oude spel. Nogmaals ik blijf achter het spel van Bosz staan. Het is namelijk niet zo verschillend als wat de jeugd speelt. Ook daar hanteert men die vijf seconden regel. Wellicht hebben we te veel import
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben het deels met je eens maar ik zie gewoon dat veel spelers nog niet het spel van Bosz "durven" te spelen. Als het even niet loopt dan willen ze weer terug vallen op het spel onder de Boer wat veel meer zekerheid mee bracht en je kan alleen druk zetten als iedereen mee doet.
Waarom kan men tegen Rostov wel collectief druk zetten, geen kans weg geven en gewoons een prima pot spelen.
Je zegt niet dat jouw voorspelling uit komt en ik zeg hetzelfde want ik heb gezegd dat het wel tot de winterstop kan duren voordat ze het echt onder de knie hebben.
Daarom hebben ze in het begin ook al anoniem lopen janken. Sommige spelers spelen liever het veilige spelletje van Frank omdat ze gewoon niet het niveau hebben om er echt iets van te maken. Vallen liever terug op iets wat veiliger is.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan kom je dus nooit verder als je steeds terug wil vallen in het oude spel. Nogmaals ik blijf achter het spel van Bosz staan. Het is namelijk niet zo verschillend als wat de jeugd speelt. Ook daar hanteert men die vijf seconden regel. Wellicht hebben we te veel import
Of te weinig pure kwaliteit
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:47   quote  deeplink  
Sinkgraven gaat in de ploeg komen.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:48   quote  deeplink  
Sinkgraven voor Bazoer, dan zal Van de Beek wel op 6 komen te spelen.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:51   quote  deeplink  
Het oogt 3-4-3, Riedewald meer op 6 lijkt het nu.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:52   quote  deeplink  
Riedewald inderdaad in de rol van spelverdeler met 3-4-3 nu.
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jongen, zanik een eind verder. Kijk naar Iniesta, slimme voetballers hebben geen fysiek nodig. En hij is een slimme speler. Jupiler League is veel fysieker dan de Eredivisie en daar ontloopt ie alle duels. Dat noemen ze uitzonderlijke kwaliteiten
Ik zanik? Geef gewoon een mening, net als jij overigens. Ik hoop van harte dat je gelijk hebt. Ik heb Nouri pas 1x in Ajax 1 gezien, in een oefenwedstrijd denk ik, en was daarin niet ondersteboven van zijn fysieke kwaliteiten ... sterker nog hij kwam er helemaal niet aan te pas. Maar wat niet is kan nog komen, want voetballen kan hij wel. Maar eerlijk gezegd heeft Ajax de tijd niet om te kijken of het eruit komt, ze hebben nu een goede middenvelder nodig die de aanval fatsoenlijk kan voeden, want met dit statische voetbal met eenheidsworsten kom je tegen nog veel meer ploegen zwaar in de problemen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan kom je dus nooit verder als je steeds terug wil vallen in het oude spel. Nogmaals ik blijf achter het spel van Bosz staan. Het is namelijk niet zo verschillend als wat de jeugd speelt. Ook daar hanteert men die vijf seconden regel. Wellicht hebben we te veel import
Nee dit gaat om spel wat nergens gewerkt heeft. Mooi voetbal en geen resultaat levert niks op.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:58   quote  deeplink  
Ajax begint vol goede bedoelingen maar het lijkt echt helemaal nergens op.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kom op gap, je mening!
Bosz heeft geen reet gepresteerd hij laat Ajax NU even wat aanvallender spelen net als Vitesse maar ze gaan dat niet volhouden, aantrekkelijker maar wat heb je eraan als ze daarmee 6de of 5de worden.
Bosz heeft totaal geen gogme....geloof mij ik ben in Amsterdam opgegroeid ik weet wat dat is...dat heeft Bosz totaal niet, Frank heeft dat wel.

Iedereen zegt het heeft tijd nodig om de speel stijl van Bosz (?) in te slijpen maar die tijd heeft Ajax niet....aanvallend en attractief voetbal is leuk en aardig maar dan moet je daarvoor wel de spelers en een uitgebalanceerd team voor hebben en die hebben wij niet omdat daar de ervaring voor ontbreekt....ik rij ook vaak hard maar ik ben blij dat ik remmen heb.....Bosz heeft die niet die gaat straks in de paniek stand.

Mocht Ajax kampioen worden de CL winnen en de supercup dan nog blijf ik achter mijn standpunt staan....ik zal juichen voor mijn club maar niet voor Bosz.

Ik wil wel even een kanttekening plaatsen.....in de huidige tijd is het voor geen een trainer in Nederland het te doen....de bedragen die nu in het voetbal omgaan is absurd en alles wat boven het Nederlandse maisveld uitsteekt word weggekocht....ik persoonlijk zou daar moedeloos van worden....
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:58 schreef pth het volgende:

[..]

Ik zanik? Geef gewoon een mening, net als jij overigens. Ik hoop van harte dat je gelijk hebt. Ik heb Nouri pas 1x in Ajax 1 gezien, in een oefenwedstrijd denk ik, en was daarin niet ondersteboven van zijn fysieke kwaliteiten ... sterker nog hij kwam er helemaal niet aan te pas. Maar wat niet is kan nog komen, want voetballen kan hij wel. Maar eerlijk gezegd heeft Ajax de tijd niet om te kijken of het eruit komt, ze hebben nu een goede middenvelder nodig die de aanval fatsoenlijk kan voeden, want met dit statische voetbal met eenheidsworsten kom je tegen nog veel meer ploegen zwaar in de problemen.
Kijk even de eerste 3 wedstrijden van het seizoen terug...
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:02   quote  deeplink  
Goed schot van Donny van de Beek, vlak voor langs.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:04   quote  deeplink  
Mooie combinatie in de 16, Traore's "schot" haalt echter de achterlijn niet maar gaat over de zijlijn.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:06   quote  deeplink  
Traore begint te zwerven want hij krijgt geen bal. Komt nu de bal al ophalen op de middenlijn als heel Ajax op de helft van Willen II speelt.
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk even de eerste 3 wedstrijden van het seizoen terug...
Als hij zo fucking goed is waarom zit hij dan nog steeds niet bij de selectie. Ik word een beetje moe van dat gezwam over al die supertalenten, een elftal heeft een bepaalde balans nodig welke je nooit bereikt met een verzameling individueel ontzettend goede spelers die zich nog niet eens hoeven te scheren. Super talent, supertalent dat ... Cerny niet bij de selectie, Nouri niet bij de selectie, Muric die men ten koste van bijna alles naar Amsterdam moest halen kan al weer optyfen naar een of andere Italiaanse bal op het dak vereniging. Men is bij Ajax te veel in de eigen onzin gaan geloven en is de verbinding met de realiteit een beetje kwijt.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:07   quote  deeplink  
Vrije trap El Ghazi, via een lichaam bijna goal. Goed gepakt door Lamprou en in de rebound schiet Sanchez, via Lachmann, hard over.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:08   quote  deeplink  
En dit zooitje ongeregeld moet de champions league in
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:08   quote  deeplink  
Younes heeft het totaal niet vandaag. Komt geen pepernoot voorbij, elke bal springt van z'n voet.
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:09   quote  deeplink  
Het is nog niet heel goed, maar zie tenminste wat meer bezieling (op dit moment).
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:09   quote  deeplink  
Dit wordt geen winst
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:09 schreef Loetje het volgende:
Dit wordt geen winst
Zei ik toch....2-2
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zei ik toch....2-2
Waaruit moet die vallen? Tijd begint te dringen en 2-2 is een vette wanprestatie
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:07 schreef pth het volgende:

[..]

Als hij zo fucking goed is waarom zit hij dan nog steeds niet bij de selectie. Ik word een beetje moe van dat gezwam over al die supertalenten, een elftal heeft een bepaalde balans nodig welke je nooit bereikt met een verzameling individueel ontzettend goede spelers die zich nog niet eens hoeven te scheren. Super talent, supertalent dat ... Cerny niet bij de selectie, Nouri niet bij de selectie, Muric die men ten koste van bijna alles naar Amsterdam moest halen kan al weer optyfen naar een of andere Italiaanse bal op het dak vereniging. Men is bij Ajax te veel in de eigen onzin gaan geloven en is de verbinding met de realiteit een beetje kwijt.
Helemaal mee eens
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:13   quote  deeplink  
Ajax nu 5 goals tegen in 3 wedstrijden. Dat was vorig seizoen de hoeveelheid goals tegen na 10 wedstrijden.
RUKBOOR
 RUKBOOR - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:14   quote  deeplink  
zo worden we kampioen tegengoals in de eredivisie.
maakt niks uit welke keeper je haalt of een dure spits.
als het geen ingespeeld team is blijft het bagger.
de voorbereiding was ook al 3x niks.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:16   quote  deeplink  
Nouri is nu de missing link denk ik echt.
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:16   quote  deeplink  
Toch vreemd dat het verval t.o.v. dinsdag zo groot is. Misplaatste arrogantie?
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:16 schreef pth het volgende:
Toch vreemd dat het verval t.o.v. dinsdag zo groot is. Misplaatste arrogantie?
Na de goal gezapigheid. Nu wel werklust maar Ajax heeft zichzelf uit de wedstrijd gespeeld.
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:07 schreef pth het volgende:

[..]

Als hij zo fucking goed is waarom zit hij dan nog steeds niet bij de selectie. Ik word een beetje moe van dat gezwam over al die supertalenten, een elftal heeft een bepaalde balans nodig welke je nooit bereikt met een verzameling individueel ontzettend goede spelers die zich nog niet eens hoeven te scheren. Super talent, supertalent dat ... Cerny niet bij de selectie, Nouri niet bij de selectie, Muric die men ten koste van bijna alles naar Amsterdam moest halen kan al weer optyfen naar een of andere Italiaanse bal op het dak vereniging. Men is bij Ajax te veel in de eigen onzin gaan geloven en is de verbinding met de realiteit een beetje kwijt.
Ik zeg een naam een die was echt niet verder dan Nouri op die leeftijd. Eriksen. Als je geen kans krijgt kan je het ook niet laten zien. Nouri is bin JA een genot om naar te kijken.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:13 schreef Eide het volgende:
Ajax nu 5 goals tegen in 3 wedstrijden. Dat was vorig seizoen de hoeveelheid goals tegen na 10 wedstrijden.
Het feit dat je nu al achter de feiten aan loopt is triest. Dan kun je van alles gaan aanwenden wat de oorzaak of oorzaken zijn. Maar het ziet er steeds meer naar uit dat er de verkeerde keuzes genomen zijn. En nu kun je die niet meer zo snel herstellen.

Wat mogen de supporters dit jaar nog verwachten? Ik heb te doen met de mensen met een seizoenskaart.

Ik hoop voor iedereen die Ajax een warm hart toedicht snel een beter spelend Ajax te zien krijgt.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:16 schreef Loetje het volgende:
Nouri is nu de missing link denk ik echt.
Ervaring is de missing link(ervaring met kwaliteit) iemand die deze jonge ploeg bij de hand neemt en lijn in het spel brengt.
Ze zijn compleet in paniek en lopen als kip zonder kop te ballen nu.
Niemand die coacht of minimaal de uitstraling heeft de absolute leider te zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Jaccio --
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Na de goal gezapigheid. Nu wel werklust maar Ajax heeft zichzelf uit de wedstrijd gespeeld.
Klopt en juist op zulke momenten heb je een stukje creativiteit nodig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 20 augustus 2016, 19:45); 1 - 2









0.0124311