|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die vent heeft niks voor elkaar gekregen . Heeft de club naar de afgrond geleid ,pek en veren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
''Ik zou doorgaan met Van Persie. Als je Champions League haalt en je hebt de topscorer van de Eredivisie in je elftal, dan zijn er ook wat positieve puntjes te melden. Of niet?''
Sukkel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:  |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is mooi geweest, Dennis Eerste jaren veel plussen geboekt, juist ook op inkomsten, maar heeft ook aardig veel misperen binnen gehaald. En toch, dank, en het ga je goed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2026 - 19:01 schreef FR-Henk het volgende:Het is mooi geweest, Dennis Eerste jaren veel plussen geboekt, juist ook op inkomsten, maar heeft ook aardig veel misperen binnen gehaald. En toch, dank, en het ga je goed. Ik sluit me daarbij aan, voor wat het waard is😀 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| TK zIt bij goedemorgen eredivisie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Paar sneertjes richting bever Twitteraar op zn moeders zolderkamer hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 11:05 schreef tomson het volgende:Paar sneertjes richting bever Twitteraar op zn moeders zolderkamer hahaha Ja ik had de bever al geqoute met een filmpje op X ,maar serieus dan laat je jezelf wel kennen hoor als Dennis zijnde. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 11:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ik had de bever al geqoute met een filmpje op X ,maar serieus dan laat je jezelf wel kennen hoor als Dennis zijnde. Opgespaarde frustraties zullen we maar zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja ik had toch de eer aan mezelf gehouden eerlijk gezegt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 11:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ik had de bever al geqoute met een filmpje op X ,maar serieus dan laat je jezelf wel kennen hoor als Dennis zijnde. Hou op. Als je weet wat die gast allemaal over hem en Feyenoord roept. Is ie nog mild |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 11:37 schreef Stylzz het volgende:[..] Hou op. Als je weet wat die gast allemaal over hem en Feyenoord roept. Is ie nog mild Het is ook niet mijn manier maar ik vind dit beter dan het maasgebouw bestormen. En vertel mij eens, zonder druk van de buitenwereld gaat bij geen enkele club in de wereld een falende bestuurder weg. Als dit er voor nodig was is het misschien niet leuk maar ik vind het prima dat Dennis het bijltje er bij neerlegt. Wens hem ook veel succes in Mexico |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het is net een mens Leon |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Je moet je frustratie niet ophopen, gewoon lekker er uit er mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij had er beter niet naar toe kunnen gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij had het m.i. juist wat vaker moeten doen. Voor iemand die zowel AD als TD was, vond ik hem eigenlijk te weinig zichtbaar.
Ik heb dit interview overigens nog niet gezien, maar afgaande op de quotes leek hij een beetje om de kern heen te praten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat zeker. Maar gezien zijn nadere afscheid, had ik ergens een beetje gehoopt dat hij een aantal van die barrieres een beetje zou laten varen. Wellicht over een paar jaar dat we nog eens wat horen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 14:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hij had het m.i. juist wat vaker moeten doen. Voor iemand die zowel AD als TD was, vond ik hem eigenlijk te weinig zichtbaar. Ik heb dit interview overigens nog niet gezien, maar afgaande op de quotes leek hij een beetje om de kern heen te praten. Mario Been had wel het laatste woord. Werd een beetje gespeculeerd dat hij misschien Gimenez naar zijn nieuwe club wil halen ,waarop Mario zei kan je niet beter Borges meenemen 😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Kan gewoon een punt achter toch nu . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Dennis zei geen rare dingen. Verstandig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Vlak voor z'n afscheid gaat ie niet natrappen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Op spelers, op rvc, op technische staf, op supporters, én op zichzelf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| De beste man weet dat hij zelf ontzettend gefaald heeft . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ontzettend gefaald? Nee, laat een gezonde club achter. Maar is oud discussiepunt. Heeft inzake mislukte aankopen niet de schuld bij anderen gelegd. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , kiest verstandig eieren voor zijn geld |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedankt Dennis voor een financieel gezond Feyenoord! Op naar de eenwording stadion en bvo Het opknappen van de kuip Het afkopen van de vvf Het kampionschap De mooie wedstrijden in de CL En sorry voor het bedreigen van jou en je familie door zichzelf Feyenoord supporters noemde zolderkamertjes helden.
Op naar een goed nieuw seizoen met dit keer geld in de portomonnee
Tot ziens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor Feyenoord zit het seizoen erop en komt ook het vertrek van Dennis te Kloese steeds dichterbij. De algemeen en technisch directeur neemt per 1 juli afscheid van de Rotterdamse club, maar was zondag nog te gast bij Goedemorgen Eredivisie om terug te kijken op zijn periode bij Feyenoord.
Tijdens het interview ging het uitgebreid over de financiële ontwikkeling van de club. Volgens Te Kloese heeft Feyenoord achter de schermen belangrijke stappen gezet om de organisatie structureel sterker te maken.
“We hebben de afgelopen maanden op de achtergrond hele goede gesprekken gehad met het bestuur van de VASF. Die gesprekken zijn heel positief en die mensen zitten er ook echt heel positief in, complimenten daarvoor”, aldus Te Kloese. Ook over de gesprekken met de Vrienden van Feyenoord sprak hij tevredenheid uit. “Ook complimenten naar de Vrienden van Feyenoord met wat ze betekend hebben en hoe ze er nu in zitten. We hebben veel dingen afgerond of gaan de komende weken nog afronden. Daar ben ik ontzettend trots op.”
De scheidend directeur benadrukte daarnaast dat Feyenoord financieel flinke vooruitgang heeft geboekt. “We hebben nu meer dan veertig miljoen eigen vermogen. Met goede aankopen, maar ook mindere aankopen, hebben we dat toch voor elkaar gekregen. We hebben meerdere keren Champions League gespeeld en daardoor hebben we de club verder kunnen laten groeien.” |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is iets waar we geen zicht op hebben ook zo ontzettend belangrijk is . Die zaken hangen aan Feyenoords been als een blok beton. En als het allemaal klopt wat hij zegt dan heeft hij toch heel goed werk geleverd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| VVF uitkopen wil Dennis blijkbaar ook nog vóór zijn vertrek gedaan hebben. Liefst geheel, maar ten minste voor de helft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Heeft wel gevolgen voor transfer budget beide kwesties |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Tja dat moet dan maar haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Eens hoor, maar goed in t achterhoofd te houden dat de strategie anders is |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is wat het is inderdaad. Beetje pijn op de korte termijn in ruil voor meer slagkracht op de lange. Precies dit is misschien ook wel wat bijvoorbeeld Eenhoorn overtuigd heeft om nu wel in te stappen.
Met alle CL gelden én een paar uitgaande transfers moet er alsnog meer dan genoeg middelen zijn om een prima selectie samen te stellen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kiezen of delen ? CL inkomsten blijken hier essentieel, dat kan op allebei de fronten wat lucht bezorgen. Naast de transfers al een stevige pot. En wie weet hoe lang we zullen moeten wachten tot die trein weer langskomt. Dit zijn zijn toch de moves die er voor moeten zorgen dat we niet nog meer achter gaan lopen qua faciliteiten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Daarom vraag ik mij af of beide onderwerpen tegelijk uitgevoerd moeten worden..
Je moet ook oog houden op het sportieve. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee nu even niet,en daarbij waren we beter toen we niet zoveel geld hadden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eenwoording stadion Afkopen vvf Mogelijke verbouwing stadion. De meeste willen het niet horen, maar dit is qua prestaties een van de beste voorzitters in de geschiedenis vn Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Niet sommige forumleden. AD en Rijnmond, en Espn En ik Het is wel een feit...... |
|
|
|