BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - zaterdag 23 mei 2026 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2026 - 09:27 schreef piet de paler het volgende:
Eenwoording stadion
Afkopen vvf
Mogelijke verbouwing stadion.
De meeste willen het niet horen, maar dit is qua prestaties een van de beste voorzitters in de geschiedenis vn Feyenoord
Denk dat hier niemand over twijfelt, maar had technisch gewoon niet op de voorgrond moeten handelen. Is die op afgerekend in de voortuin en nu ook klaar mee. Vind het zelf nog steeds onfatsoenlijk dat je dit doet, nu maar afwachten hoe Eenhoorn het gaat doen.
MMM
 MMM - zaterdag 23 mei 2026 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2026 - 10:15 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Niet sommige forumleden. AD en Rijnmond, en Espn
En ik
Het is wel een feit......
Noem eens naam en paard. Wie op dit forum vinden hem geen goede AD?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 23 mei 2026 - 13:45   quote  deeplink  
Laten we het dan twijfel noemen
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 mei 2026 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2026 - 20:04 schreef MMM het volgende:
Deze klootzak steunt van Persie, alleen maar om zelf aan te kunnen blijven.

0 clubbelang, 100% eigen belang.

Oprotten
Ehhh....
MMM
 MMM - zaterdag 23 mei 2026 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2026 - 13:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ehhh....
Hij is op dat moment TD? Een trainer stelt een TD aan. Een TD geeft het advies een trainer te ontslaan.

Dus in bovenstaand is hij TD en knelt opnieuw de dubbelfunctie.

Ik heb ook al heel vaak gezegd dat hij als AD jaren aan had kunnen blijven. Alleen werd z’n ego te groot en wilde hij TD er even bij doen. Daar is het mis gegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2026 door MMM --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 23 mei 2026 - 16:13   quote  deeplink  
Klopt wel dat dat die dubbelfunctie echt niet handig is geweest en je zn mogelijk ego daarin ksn meenemen of kwam het vanuit feyenoord zelf het aankijken of het goed gaat zeg maar, maar teveel op hem zn bordje

Feit was je altijd ergens handen tekort komt, en zeker bij ons bij enorm veel dingen wat gedaan moest worden

Enorme stadion dossier en verhuurbedrijf + selectie op orde krijgen in samenspraak met rvp en rvc er gedeeltelijk bij is to much

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2026 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 mei 2026 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2026 - 16:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij is op dat moment TD? Een trainer stelt een TD aan. Een TD geeft het advies een trainer te ontslaan.

Dus in bovenstaand is hij TD en knelt opnieuw de dubbelfunctie.

Ik heb ook al heel vaak gezegd dat hij als AD jaren aan had kunnen blijven. Alleen werd z’n ego te groot en wilde hij TD er even bij doen. Daar is het mis gegaan.
Heldere uitleg hoor, al leest je toenmalige uitleg in algehele zin.

Bij deze rechtgezet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2026 - 07:30   quote  deeplink  
HJTVNOaXsAY99LY.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2026 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2026 - 07:37   quote  deeplink  
Hits en Miss zijn wel subjectief.
Want bijvoorbeeld Timber en Lopez hebbben wel waarde gehad, maar leverden qua verkoop weinig op
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 mei 2026 - 13:20   quote  deeplink  
En andersom kun je je ook wel afvragne of bijvoorbeeld Moder wel een 'hit' is. Hoop wedstrijden al gemist. Of Ueda was op basis van de eerste 2 seizoenen een 'miss'. En op basis van de laatste een 'hit'. Zij hebben hem als neutraal.

Maar goed, dat is altijd zo met dergelijke lijstjes. Daar ontkom je niet aan.

Wel interessant om een ander in 1 overzichtje te zien.
van geil
 van geil - woensdag 03 juni 2026 - 13:32   quote  deeplink  
Ik zou zijn zaakjes eens goed laten onderzoeken.
Wat een puinhoop heeft deze hansworst ervan gemaakt.
T stinkt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juni 2026 - 16:34   quote  deeplink  
''Dat doet meer goed dan die anonieme jongens die mij al vijf jaar zwartmaken''

Dennis te Kloese heeft donderdagochtend voor het laatst uitgebreid gesproken met de media als algemeen directeur van Feyenoord. De bestuurder neemt aan het einde van deze maand afscheid van De Kuip en blikte in gesprek met RTV Rijnmond terug op zijn periode van vierenhalf jaar in Rotterdam. Daarbij kwam ook de transfer van Luka Ivanušec ter sprake, een aankoop die uiteindelijk niet bracht wat ervan werd verwacht.

Ivanušec werd in de zomer van 2023 voor bijna acht miljoen euro overgenomen van Dinamo Zagreb. De Kroatische international gold destijds als een van de meest begeerde spelers op de transfermarkt, maar wist in Rotterdam nooit volledig door te breken. ''Het is een beetje lullig om namen te noemen, maar we hebben Ivanušec drie keer bekeken, bijvoorbeeld hier in De Kuip tegen Nederland. Kapte hij Dumfries uit, die gleed bijna de tunnel in. Dan denk je echt dat die wat kan. Dat wezen de data ook uit. We hebben er een formeel proces van gemaakt, want hij was een dure jongen. Scoorde ook nog eens drie keer in de play-offs om de Champions League met Dinamo Zagreb. Ook geen lullige ploeg. Maar waar gewerkt wordt, worden ook slechte beslissingen genomen.''

Ondanks kritiek op transfers als die van Ivanušec en Gonçalo Borges, kijkt Te Kloese vooral terug op de ontwikkeling die Feyenoord onder zijn leiding heeft doorgemaakt. Sinds hij zijn vertrek aankondigde, merkt hij bovendien veel waardering vanuit supporters. ''Het zou niet terecht zijn als ik zou zeggen dat het niks met mij deed. Maar als ik nu meemaak hoe positief iedereen tegen mij is in de afgelopen periode. Vandaag kwam er iemand naar De Kuip om speciaal voor mij een doosje chocola te brengen. En vorige week was ik met mijn familie aan het eten in Rotterdam, toen er ineens een paar nagerechten kwamen voor m'n kinderen. Besteld door van die zware jongens. Dan doet mij dat meer goed dan die paar anonieme jongens die mij al vijf jaar zwartmaken.''

Recordverkopen en succesverhalen
Onder leiding van Te Kloese verkocht Feyenoord spelers als Santiago Gimenez, Dávid Hancko, Antoni Milambo, Igor Paixão, Orkun Kökçü, Mats Wieffer, Lutsharel Geertruida en Luis Sinisterra voor bedragen die gezamenlijk ruim boven de tweehonderd miljoen euro uitkwamen. Ook wijst hij op een aantal succesvolle aankopen die aanvankelijk met scepsis werden ontvangen. ''Gimenez was top, maar niet heel goedkoop. Op basis van zijn prestaties werd hij zelfs nog duurder voor ons. Geen probleem, want hij heeft ons veel opgeleverd.''

Daarnaast noemt hij Mats Wieffer en Anis Hadj Moussa als voorbeelden van spelers waarbij Feyenoord de juiste keuze maakte. ''Wieffer kwam voor nog geen miljoen euro. Daar werden toen nog vraagtekens bij geplaatst. Hadj Moussa kostte nog geen drie miljoen. Ik heb er niet over getwijfeld. Ook niet toen naar buiten kwam dat Hadj Moussa een lastige jongen zou zijn. Dat is hij helemaal niet. Hij is juist degene die het meeste aan zichzelf doet. Maar omdat hij grillig speelt, denken mensen dat hij grillig is. Dat is gewoon niet zo. Bovendien wordt hij nu gevolgd door drie of vier grote clubs in Europa.''

Aan het einde van de maand neemt Te Kloese officieel afscheid van Feyenoord en vertrekt hij naar Mexico. Ondanks zijn vertrek blijft zijn band met de club sterk. ''Wat blijft hangen, is dat ik met heel veel plezier in De Kuip kan komen. Feyenoord heeft mij zo'n goed gevoel gegeven. Als ik ga fietsen of ga hardlopen doe ik met trots een Feyenoord-setje aan. Bovendien had ik nooit gedacht dat ik m'n kinderen iets van de Nederlandse cultuur kon meegeven en dat ik m'n ouders zo dichtbij m'n werk had. Dat is echt een ongelooflijk cadeau

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2026 door Leon FR1908 --
kenny
 kenny - donderdag 04 juni 2026 - 18:49   quote  deeplink  
hij steekt graag veren in zijn eigen reed , ik ben blij dat hij oprot , 42 contract spelers waarvan 70% bagger is
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 juni 2026 - 21:25   quote  deeplink  
Dennis zegt dat het uitkopen van de VvF een contractuele verplichting is. Wanneer Feyenoord een bepaalde financiele gezondheid zou hebben bereikt.

Dus voor degenen die vraagtekens hadden bij het moment, dit is een belangrijke reden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juni 2026 - 22:49   quote  deeplink  
Alleen raar dat je dat geld dan wil gaan lenen bij een Duitse bank.
Klinkt voor een leek zoals moi niet erg gezond
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 juni 2026 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2026 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuws/te-kloese-duidelijk-feyenoord-hoeft-daarvoor-niet-te-lenen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juni 2026 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Ah als dit waar is dan toch een dikke pluim voor Dennis!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 juni 2026 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2026 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat heeft te maken met rente.
De rente van deze Duitse bank ligt 1% lager, maar dit is volgens mij al een oud bericht.
Dat ging over het uitkopen van de vvf die aanmerkelijk meer rente vroegen ( heeft te maken met lening zonder onderpand)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 juni 2026 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2026 - 09:52 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met rente.
De rente van deze Duitse bank ligt 1% lager, maar dit is volgens mij al een oud bericht.
Dat ging over het uitkopen van de vvf die aanmerkelijk meer rente vroegen ( heeft te maken met lening zonder onderpand)
Klopt Piet maar in mijn ogen bleef het toch een lening dus
een verplichting .
Nu ze uitgekocht worden met eigen geld is dat alleen maar mooi .
Ik hoop alleen dat de aandelen van de kuip ook teruggekocht gaan
worden met geld van de plank.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 juni 2026 - 11:27   quote  deeplink  
De kuip zal net als mijn boerderij nooit 100% in bezit zijn.
Heeft ook voor grote panden veel belasting voordelen, hopelijk gaat de gemeente ook participeren
Mbt tot de grond
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 juni 2026 - 11:42   quote  deeplink  
Het is beter handelen als Feyenoord 1 is indd.
We zullen zien wat de toekomst zal brengen maar het
ziet er beter uit als bijna ooit tevoren.
Wat dus wil zeggen dat Dennis als AD goed werk heeft geleverd
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2026 - 11:43   quote  deeplink  
T toont aan hoeveel er geluld wordt in de ruimte. Vanuit halve waarheden
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 juni 2026 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2026 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:
Dit kun je nalezen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 juni 2026 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2026 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:
Dat is de eindconclusie denk ik ook.
van geil
 van geil - vrijdag 05 juni 2026 - 17:19   quote  deeplink  
Schaamteloze zelfverheerlijking , kenmerk nummer 1 van een narcist.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 05 juni 2026 - 17:58   quote  deeplink  
Heeft het gezien de financien gewoon goed gedaan, niet alleen maar uiteindelijk de hele organisatie trainers staf etc, qua transfers ed laatste 2 jaar wel nogal ongelukkig

Maar anderzijds zit daar linksom of rechtsom toch ook weer n speler of wat bij die je voor veelvoudige kunt verkopen dus daar kun je die misperen makkelijk tegen wegstrepen dus zeg het maar

Sportief hoop je wel uiteindelijk echt stappen te kunnen zetten want nu voldoende geld is top, want nooit gehad maar de volgende stap sportief is weer n volgende stap

Zal dus nooit zeggen niet goed heeft gedaan want dat klopt van geen kant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2026 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 juni 2026 - 18:32   quote  deeplink  
Eens hoor. Op AD-niveau resultaten geboekt, als TD zeker in aankopen teveel blunders.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 juni 2026 - 18:35   quote  deeplink  
Op naar Eenhoorn ........
bijft007
 bijft007 - vrijdag 05 juni 2026 - 20:45   quote  deeplink  
Hopelijk kunnen nieuwe directeuren ons weer verder brengen, en dan vooral nu sportief.
MMM
 MMM - vrijdag 05 juni 2026 - 22:12   quote  deeplink  
Wat een interviews opeens van deze man.

Waar was je toen het crisis was? Toen zat je verstopt en wilde je geen pers spreken.

En nu bijna alleen maar veren in z’n eigen reet stoppen. Bah.
van geil
 van geil - vrijdag 05 juni 2026 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2026 - 22:12 schreef MMM het volgende:
Wat een interviews opeens van deze man.

Waar was je toen het crisis was? Toen zat je verstopt en wilde je geen pers spreken.

En nu bijna alleen maar veren in z’n eigen reet stoppen. Bah.
Precies dit, en n bak ellende achterlatend.
Tactiek van veel mensen op hogere functies.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 juni 2026 - 00:01   quote  deeplink  
Aandelen stadion in bezit van de club en uitkoop van de VVF.
Gegokt op de 2de plaats met het vermijden van de media is ook gelukt.

We hebben veel slechtere tijden gekend.
tomson
 tomson - zaterdag 06 juni 2026 - 21:39   quote  deeplink  
Hij had zichzelf een grote dienst bewezen als hij het gewoon bij het AD schap had gehouden.
Een functie als TD is niet iets dat een AD er gewoon effe bij kan doen, t is een vak apart.
Dat ze hier een stempel van goedkeuring voor gaven, is eigenlijk een flop van onze top.
Hopen dat er nu een andere wind gaat waaien. Dat het rijtje 2017, 2023 en dan 2027 wordt :)
CobusIII
 CobusIII - zondag 07 juni 2026 - 11:33   quote  deeplink  
Ik zit te kijken naar de kille data van de laatste 4 jaar m.b.t. ingekochte en verkochte spelers en zie dat er een heel positief resultaat op de balans staat. Daar komt bij dat er een landstitel en een paar CL-tickets zijn behaald. Er is bij sommige een heel negatief sentiment ontstaan en dat begrijp ik deels. Maar als ik kijk naar de echt grote mislukkingen dan zie ik Borges, Tengstadt en Ivanusec.
Een speler als Zerrouki zie ik niet als een miskoop. Hij is international en doet het verdienstelijk bij Twente. Kan ook gewoon nog 7M+ opleveren. Soms valt iets gewoon niet op zijn plaats. Kijk ook naar v/d Belt, heeft weinig gekost en het liep niet bij Feijenoord. Maar hij laat bij Twente zien dat hij wel degelijk kan voetballen. In de huidige selectie hebben we volgens mij ook een aantal cash cows...Moussa, Read, Bos, Ueda, Valente?
Ik ben geen Te kloese fan, maar probeer een enigszins objectief beeld te geven.
Dan heb ik het nog niet gehad over het grote aantal geblesseerden. Dat kan je bij de meeste niet van te voren voorspellen, daar kan je eerder de trainersstaf op aanspreken.
VVout
 VVout - zondag 07 juni 2026 - 11:36   quote  deeplink  
Kijk voor nu vooruit en nieuwsgierig wat er gaat gebeuren. Achter Dennis staatnu voor mij een punt.
van geil
 van geil - zondag 07 juni 2026 - 21:52   quote  deeplink  
De eerste lijkjes zijn al uit de kast.
Dit gaat zwaar knaken kosten.
kenny
 kenny - zondag 07 juni 2026 - 22:08   quote  deeplink  
dennis te klootzak heeft een aardige puinhoop achter gelaten
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 juni 2026 - 16:33   quote  deeplink  
Pfffffffffff

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

0.0753529