|
|
Stylzz
|
|
|
| Schijnt dat hij afgehaakt is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Geen zin de chaos zeker. Kan ik wel begrijpen. Bij AZ hangt een heel ander sfeertje natuurlijk. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wil niet met v bodegom werken en gelijk heeft ie , eruit pleuren die v bodegom en vol voor eenhoorn gaan
we willen toch het beste voor onze club ?? nou eenhoorn is de beste optie is daarbij nog vrij ook en heeft ook nog eens een groot feyenoord hart
wil je vooruit dan is eenhoorn gewoon de beste keuze , probleem is dat er een paar heertjes in dat maasgebouw zitten die zichzelf belangrijker vinden dan de club , hier moet feyenoord eens en voor altijd eens van af |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al die namen... Wie het ook wordt, alrijd met instemming met stromannen eromheen. En Dennis heeft gepresteerd, zeker op verkoop.
En wie wil er bij een club waar bedreigingen mainstream blijken? Succes verder Dennis. Het is ook dat kader beter te stoppen, ook als AD. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gewoon een goede bedrijfsvoerder die zich verveeld uit de omgeving zou kunnen verrassen als AD en Kees stond al aardig voorgesorteerd als TD. Heb er vertrouwen in dat het zo ook al bekokstoofd is en het helemaal achteraf niet al te verrassend is dat Dennis opstapt. Ben wel erg benieuwd waar het heen gaat nu eigenlijk en zit niet op Eenhoorn te wachten. Die man is al een complex verhaal op zich in verbinding met Feyenoord en kan je missen als kiespijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je bent in mijn ogen gek als je instapt. Ik zou t zelf niet eens doen.
Er is 100% garantie dat je binnen nu en drie jaar uitgekotst wordt. Dat je lastig gevallen gaat worden omdat partijen het niet eens zijn met je beleid. Je bent je leven kwijt en gaat tot op t bot beledigd worden op social media.
Echt, je bent wat mij betreft volstrekt levensmoe als je nu instapt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:Je bent in mijn ogen gek als je instapt. Ik zou t zelf niet eens doen. Er is 100% garantie dat je binnen nu en drie jaar uitgekotst wordt. Dat je lastig gevallen gaat worden omdat partijen het niet eens zijn met je beleid. Je bent je leven kwijt en gaat tot op t bot beledigd worden op social media. Echt, je bent wat mij betreft volstrekt levensmoe als je nu instapt. Hij had tig jaar AD kunnen zijn maar heeft zichzelf overschat.
Als AD heeft hij goed werk geleverd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:Je bent in mijn ogen gek als je instapt. Ik zou t zelf niet eens doen. Er is 100% garantie dat je binnen nu en drie jaar uitgekotst wordt. Dat je lastig gevallen gaat worden omdat partijen het niet eens zijn met je beleid. Je bent je leven kwijt en gaat tot op t bot beledigd worden op social media. Echt, je bent wat mij betreft volstrekt levensmoe als je nu instapt. Je kan je van alles veroorloven als randdebiel tegenwoordig, zelfs de politie legt onder vuur terwijl relschoppers het zelf uitlokken.
Als je er in stapt krijg je hier gewoon mee te maken, gaat geen eer aan te behalen zijn en dat is de afgelopen 20 jaar wel gebleken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 09:34 schreef MMM het volgende:[..] Hij had tig jaar AD kunnen zijn maar heeft zichzelf overschat. Als AD heeft hij goed werk geleverd. Ja, maar dan nog verdient niemand de drek die onze bestuurders over zich heen krijgen. Is echt bizar. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 09:34 schreef MMM het volgende:[..] Hij had tig jaar AD kunnen zijn maar heeft zichzelf overschat. Als AD heeft hij goed werk geleverd. Denk dat je hier een punt hebt.
Als TD heeft hij het de eerste paar jaar ook goed gedaan.
Maar een TD heeft, net als een trainer, nou eenmaal een beperkte houdbaarheid. Vroeg of laat wordt je met pek en veren de stad uitgejaagd. En echt niet altijd terecht, denk aan Martin en Annet die het eigenlijk ook prima deden, voordat de club weer geld had. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 12:15 schreef netsurfer het volgende:[..] Denk dat je hier een punt hebt. Als TD heeft hij het de eerste paar jaar ook goed gedaan. Maar een TD heeft, net als een trainer, nou eenmaal een beperkte houdbaarheid. Vroeg of laat wordt je met pek en veren de stad uitgejaagd. En echt niet altijd terecht, denk aan Martin en Annet die het eigenlijk ook prima deden, voordat de club weer geld had. Volkomen mee eens. Van Geel heeft de club uit de diepe modder weten te trekken. De laatste 2 jaar was de geest wel uit de fles, maar had daarvoor een zeer belangwekkende hand in de opbouw van de club.
Raar en onterecht dat Van Geel uitsluitend als ramp wordt voorgespiegeld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Houdbaarheid was op en nu goed dat er weer een nieuwe koers gezet wordt. Ik hoop alleen op iets natuurlijk waar we weer naar uit kijken kunnen en een wat relaxtere houding van onze mede Feyenoorders in dit verhaal. Gaat weer tijd kosten en geduld is soms ver te zoeken.
Laten we vooral ook hopen dat het stadion dossier niet op de schop gaat en er weer een groep opstaat die dit afbreekt, want daar zijn zeer goede stappen gezet nu en moet verder gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, maar dan nog verdient niemand de drek die onze bestuurders over zich heen krijgen. Is echt bizar. Sommige zullen het absoluut verdienen . Maar omdat Feyenoord een soort Libië of Syrië is ,met veel rebellerende groeperingen en stromingen.Is het ook lastig om nu te zeggen wie het nu echt goed voor heeft met de club en wie niet. De structuur is dat veel te veel mensen belangen hebben . Vaak eigenbelang boven clubbelang ,en soms ook terecht. Waarom Dennis de dingen gedaan heeft zoals hij ze gedaan heeft ? Geen idee maar het lijkt mij niet dat hij als enige beslist heeft om met 2 petten op door het Feyenoord leven te gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik vind de discussie of te kloese heeft gefunctioneerd heeft niet meer zo belangrijk , wie de nieuwe AD moet worden des te meer
je hebt de kans met eenhoorn een topper in huis te halen , struikelblok is v bodegom , word het niet de hoogste tijd om deze glibber te lozen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geloof in t aspect dat iedereen altijd alles doet vanuit de beste intenties. Vanuit het positieve. Soms is echter wel de vraag gerechtvaardigd voor wie of wat en was T de juiste keuze |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Van Persie zegt dat ie het pas gisteren voor het eerst hoorde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 14:43 schreef Stylzz het volgende:Ik geloof in t aspect dat iedereen altijd alles doet vanuit de beste intenties. Vanuit het positieve. Soms is echter wel de vraag gerechtvaardigd voor wie of wat en was T de juiste keuze Nou wij leven in het poldermodel dus ik denk niet dat je dit juist heb.
Bevestigingsvooroordeel (Confirmation Bias): De werkgever vindt de manager aardig en zoekt onbewust naar bewijs dat de manager het wél goed doet, terwijl signalen van disfunctioneren worden gebagatelliseerd als "een incident" of "opstartproblemen". Emotionele chantage (onbewust): Omdat de manager zo aardig is, voelt de werkgever zich schuldig om diegene hard aan te pakken. Een zakelijke beslissing voelt dan als een persoonlijke aanval. Loyaal "omhoog", niet "omlaag": Deze managers zijn vaak meesters in het managen van hun eigen baas. Ze zijn behulpzaam, zeggen ja tegen de directie en zorgen dat de werkgever zich goed voelt, terwijl het team onder hen de prijs betaalt voor het gebrek aan sturing. De schade voor de organisatie Dit type "aardig disfunctioneren" is vaak schadelijker dan een botte manager: Talent vertrekt: De beste mensen in het team raken gefrustreerd omdat er geen besluitvaardigheid is of omdat problemen niet worden opgelost. Zij vertrekken als eerste. Schijnveiligheid: Het lijkt gezellig, maar er is geen psychologische veiligheid om fouten te bespreken, omdat de manager confrontaties vermijdt onder het mom van "laten we het leuk houden". De "olifant in de kamer": Iedereen ziet dat de afdeling niet draait, behalve de directie. Dit tast de geloofwaardigheid van de werkgever aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ken t principe. Ik doel hier op de intenties vanuit de mens zelf. Systemen werken anders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2026 - 15:59 schreef Stylzz het volgende:Ik ken het principe. Ik doel hier op de bedoelingen vanuit de mens zelf. Systemen werken anders. [/citaat] Daar heb je gelijk in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het grote gissen is begonnen. Ben bang voor de rvc show met aan het hoofd de BOZE GOM |
|
|
|