BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Breaking News: Sven Mislintat is ontslagen. Nu nog die hockey dropveter en consorten OUT !!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - vrijdag 22 september 2023 - 09:41   quote  deeplink  
Louis van Gaal is ook geen garantie voor succes heren. Ook hij heeft zijn beperkingen en heeft lang niet altijd gepresteerd...

Laten we nu beginnen bij de Kroes en het ontslaan van Mislintat met hierbij in zijn kielzog Hendriks en van Halst.

Steijn zou nooit mijn keuze zijn maar is er wel en moet een kans krijgen.

Gisteravond zag ik een verbetering en tegelijkertijd een onsamenhangend team wat betreft het verdedigen. Maar dat kan een gebrek aan communicatie zijn vanwege de taalbarrieres waarmee we te maken hebben. Dit zou op korte termijn sterk moeten verbeteren.

Vos was hoopvol en is eigenlijk genaaid door de scheidsrechter.
Sutalo is leuk maar snap niet waarom zoveel betaald is en zo lang op hem gewacht is wat de voorbereiding ongelooflijk heeft verstoord. Kreeg bijna het idee dat hij de verlosser moest zijn wat ik mij al niet kon voorstellen...

De rechtsback vond ik ook niet echt een verbetering tov Rensch. Ik zeg gewoon zsm Bogarde toevoegen, die Rensch aanpakken en opstellen, heb je in ieder geval meer communicatie.

Taylor was volgens iedereen goed... Maar ik vond hem hopenloos falen in de afwerking. Als hij echt zo goed is als dat hij dit van zichzelf vindt had hij zeker 2x mogen scoren...

Anyway, er ontstaat wat duidelijkheid...

-----------------------------------Gorter ------------------------------------

----------------------- Stuntalo ---------- Hato ----------------------------

Rensch ------------------------------------------------------------------Sosa

---------------------------- Vos ----------- Taylor -------------------------

-------------------------------- Berghuis -----------------------------------

Forbs ---------------------------------------------------------------Bergwijn

---------------------------------- Brobbey ----------------------------------
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2023 - 11:27   quote  deeplink  
Rensch ?

Taylor nu een goede pot maar daarvoor ?

Tahirovic juist weer beter in het begin van het seizoen

De aankopen moeten gewoon duidelijkheid hebben en lijken gewoon geen idee te hebben wat ze moeten doen, en dat kan je toch echt de staf aanrekenen... Maar dat krijgt uiteraard de tijd...

Wat me wel enorm stoort is het afvallen van je spelers in de media, dat gaat hun toch nooit meer vertrouwen geven ?
hjf
 hjf - vrijdag 22 september 2023 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2023 - 09:41 schreef AkaS het volgende:
Louis van Gaal is ook geen garantie voor succes heren. Ook hij heeft zijn beperkingen en heeft lang niet altijd gepresteerd...

Laten we nu beginnen bij de Kroes en het ontslaan van Mislintat met hierbij in zijn kielzog Hendriks en van Halst.

Steijn zou nooit mijn keuze zijn maar is er wel en moet een kans krijgen.

Gisteravond zag ik een verbetering en tegelijkertijd een onsamenhangend team wat betreft het verdedigen. Maar dat kan een gebrek aan communicatie zijn vanwege de taalbarrieres waarmee we te maken hebben. Dit zou op korte termijn sterk moeten verbeteren.

Vos was hoopvol en is eigenlijk genaaid door de scheidsrechter.
Sutalo is leuk maar snap niet waarom zoveel betaald is en zo lang op hem gewacht is wat de voorbereiding ongelooflijk heeft verstoord. Kreeg bijna het idee dat hij de verlosser moest zijn wat ik mij al niet kon voorstellen...

De rechtsback vond ik ook niet echt een verbetering tov Rensch. Ik zeg gewoon zsm Bogarde toevoegen, die Rensch aanpakken en opstellen, heb je in ieder geval meer communicatie.

Taylor was volgens iedereen goed... Maar ik vond hem hopenloos falen in de afwerking. Als hij echt zo goed is als dat hij dit van zichzelf vindt had hij zeker 2x mogen scoren...

Anyway, er ontstaat wat duidelijkheid...

-----------------------------------Gorter ------------------------------------

----------------------- Stuntalo ---------- Hato ----------------------------

Rensch ------------------------------------------------------------------Sosa

---------------------------- Vos ----------- Taylor -------------------------

-------------------------------- Berghuis -----------------------------------

Forbs ---------------------------------------------------------------Bergwijn

---------------------------------- Brobbey ----------------------------------
Mooie Analyse AkaS
p111
 p111 - vrijdag 22 september 2023 - 14:47   quote  deeplink  
Die peperdure Stutalo kan mij nog niet echt bekoren,ik vind hem onzeker in de opbouw hij laat het liefst Hato opbouwen,ik hoop dat hij wat sneller en wat brutaler gaat worden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2023 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2023 - 14:47 schreef p111 het volgende:
Die peperdure Stutalo kan mij nog niet echt bekoren,ik vind hem onzeker in de opbouw hij laat het liefst Hato opbouwen,ik hoop dat hij wat sneller en wat brutaler gaat worden.
Opdracht van de trainer ? Hato kan natuurlijk echt prima opbouwen, maar zag gister ook een paar goeie ballen van satulo... We komen er wel
wvb
 wvb - vrijdag 22 september 2023 - 17:36   quote  deeplink  
Mislantat genereerde zoveel mogelijk geld uit opbrengsten van verkoop selectie spelers, om dan zoveel mogelijk nieuwe spelers aan te kopen, zodat er telkenmale, ook wat voor hem aan de strijkstok bleef hangen.
Zo is het misschien wel gegaan.
Een marchandeur, een grote fraudeur.
Grootste schandaal uit de club geschiedenis van Ajax.
En dat na wat zich vorig jaar allemaal afgespeeld heeft.
Hoe in godsnaam is het mogelijk.
wvb
 wvb - vrijdag 22 september 2023 - 17:37   quote  deeplink  
Mislantat genereerde zoveel mogelijk geld uit opbrengsten van verkoop selectie spelers, om dan zoveel mogelijk nieuwe spelers aan te kopen, zodat er telkenmale, ook wat voor hem aan de strijkstok bleef hangen.
Zo is het misschien wel gegaan.
Een marchandeur, een grote fraudeur.
Grootste schandaal uit de club geschiedenis van Ajax.
En dat na wat zich vorig jaar allemaal afgespeeld heeft.
Hoe in godsnaam is het mogelijk.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2023 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2023 - 17:37 schreef wvb het volgende:
Mislantat genereerde zoveel mogelijk geld uit opbrengsten van verkoop selectie spelers, om dan zoveel mogelijk nieuwe spelers aan te kopen, zodat er telkenmale, ook wat voor hem aan de strijkstok bleef hangen.
Zo is het misschien wel gegaan.
Een marchandeur, een grote fraudeur.
Grootste schandaal uit de club geschiedenis van Ajax.
En dat na wat zich vorig jaar allemaal afgespeeld heeft.
Hoe in godsnaam is het mogelijk.
Mocht dit de waarheid zijn dan zal dat schandalig zijn en zou Ajax wellicht ook wel een zaak aanspannen tegen hem..

Maar dit weten we nog niet natuurlijk..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 22 september 2023 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2023 - 09:41 schreef AkaS het volgende:
Louis van Gaal is ook geen garantie voor succes heren. Ook hij heeft zijn beperkingen en heeft lang niet altijd gepresteerd...

Laten we nu beginnen bij de Kroes en het ontslaan van Mislintat met hierbij in zijn kielzog Hendriks en van Halst.

Steijn zou nooit mijn keuze zijn maar is er wel en moet een kans krijgen.

Gisteravond zag ik een verbetering en tegelijkertijd een onsamenhangend team wat betreft het verdedigen. Maar dat kan een gebrek aan communicatie zijn vanwege de taalbarrieres waarmee we te maken hebben. Dit zou op korte termijn sterk moeten verbeteren.

Vos was hoopvol en is eigenlijk genaaid door de scheidsrechter.
Sutalo is leuk maar snap niet waarom zoveel betaald is en zo lang op hem gewacht is wat de voorbereiding ongelooflijk heeft verstoord. Kreeg bijna het idee dat hij de verlosser moest zijn wat ik mij al niet kon voorstellen...

De rechtsback vond ik ook niet echt een verbetering tov Rensch. Ik zeg gewoon zsm Bogarde toevoegen, die Rensch aanpakken en opstellen, heb je in ieder geval meer communicatie.

Taylor was volgens iedereen goed... Maar ik vond hem hopenloos falen in de afwerking. Als hij echt zo goed is als dat hij dit van zichzelf vindt had hij zeker 2x mogen scoren...

Anyway, er ontstaat wat duidelijkheid...

-----------------------------------Gorter ------------------------------------

----------------------- Stuntalo ---------- Hato ----------------------------

Rensch ------------------------------------------------------------------Sosa

---------------------------- Vos ----------- Taylor -------------------------

-------------------------------- Berghuis -----------------------------------

Forbs ---------------------------------------------------------------Bergwijn

---------------------------------- Brobbey ----------------------------------
Grotendeels eens

Maar wat betreft van Gaal, alleen zijn aanwezigheid al...
Voorheen was dit Overmars, beide heren genieten bekendheid in de voetbalwereld

Dit alleen al heeft van Gaal een voorsprong tov Mislintat, daarnaast kan hij wel een geheel creëren, is duidelijk in wat hij wil, heeft Ajax dna, alles wat die duitser mist.

Wat betreft Sutalo, een nieuw team, een nieuw land, communiceren kan hij niet want zijn Engels is gebrekkig heb ik gelezen.
Toch ontfermde hij zich over de 17 jarige Hato toen hij eenmalig in de fout ging.

Ik zou graag een ander in de spits zien ipv Brobbey, aan de andere kant geeft Steyn hem vertrouwen door hem op te stellen, snap ik maar heb het idee dat hij hier door niet beter is geworden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 september 2023 door Jack Huntelaar --
wvb
 wvb - zaterdag 23 september 2023 - 07:22   quote  deeplink  
Het artikel wat voetbalzone plaatste, is wel interessant.
https://m.voetbalzone.nl/amp/nieuws/dossier-wat-gebeurt-er-allemaal-rond-mislintat-en-naam-valt-vaak-bij-ajax/424538
Het heeft er alle schijn van dat er zeer frauduleus gehandeld is en dat de club zich op zeer glad ijs begeven heeft, door Mislantat aan te stellen, hij werkt samen met van allerlei schimmige Balkan tussenpersonen. De zaak stinkt aan alle kanten.
Hoe heeft hij het voor elkaar gekregen dat verantwoordelijken bij Ajax zomaar hun fiat gaven voor idiote transfers.
Temeer vorig jaar is er ook al met geld gesmeten, slecht ingekocht en er liep toen ook zo'n louche zakenwaarnemers rond.
Je houdt het bijkans niet voor mogelijk, wat er nu wederom geschied is.
Je kunt er een boek over schrijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2023 door wvb --
remco k
 remco k - zaterdag 23 september 2023 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2023 - 09:41 schreef AkaS het volgende:
Louis van Gaal is ook geen garantie voor succes heren. Ook hij heeft zijn beperkingen en heeft lang niet altijd gepresteerd...

Laten we nu beginnen bij de Kroes en het ontslaan van Mislintat met hierbij in zijn kielzog Hendriks en van Halst.

Steijn zou nooit mijn keuze zijn maar is er wel en moet een kans krijgen.

Gisteravond zag ik een verbetering en tegelijkertijd een onsamenhangend team wat betreft het verdedigen. Maar dat kan een gebrek aan communicatie zijn vanwege de taalbarrieres waarmee we te maken hebben. Dit zou op korte termijn sterk moeten verbeteren.

Vos was hoopvol en is eigenlijk genaaid door de scheidsrechter.
Sutalo is leuk maar snap niet waarom zoveel betaald is en zo lang op hem gewacht is wat de voorbereiding ongelooflijk heeft verstoord. Kreeg bijna het idee dat hij de verlosser moest zijn wat ik mij al niet kon voorstellen...

De rechtsback vond ik ook niet echt een verbetering tov Rensch. Ik zeg gewoon zsm Bogarde toevoegen, die Rensch aanpakken en opstellen, heb je in ieder geval meer communicatie.

Taylor was volgens iedereen goed... Maar ik vond hem hopenloos falen in de afwerking. Als hij echt zo goed is als dat hij dit van zichzelf vindt had hij zeker 2x mogen scoren...

Anyway, er ontstaat wat duidelijkheid...

-----------------------------------Gorter ------------------------------------

----------------------- Stuntalo ---------- Hato ----------------------------

Rensch ------------------------------------------------------------------Sosa

---------------------------- Vos ----------- Taylor -------------------------

-------------------------------- Berghuis -----------------------------------

Forbs ---------------------------------------------------------------Bergwijn

---------------------------------- Brobbey ----------------------------------
Je hebt gelijk hoor. Maar Taylor speelde als controleur die de 16 moet halen. Heeft meer ballen op het middenveld veroverd dan welke andere Ajacied, scoort creëert een aantal kansen en wordt afgerekend op het missen van een aantal kansen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 23 september 2023 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2023 - 07:22 schreef wvb het volgende:
Het artikel wat voetbalzone plaatste, is wel interessant.
https://m.voetbalzone.nl/amp/nieuws/dossier-wat-gebeurt-er-allemaal-rond-mislintat-en-naam-valt-vaak-bij-ajax/424538
Het heeft er alle schijn van dat er zeer frauduleus gehandeld is en dat de club zich op zeer glad ijs begeven heeft, door Mislantat aan te stellen, hij werkt samen met van allerlei schimmige Balkan tussenpersonen. De zaak stinkt aan alle kanten.
Hoe heeft hij het voor elkaar gekregen dat verantwoordelijken bij Ajax zomaar hun fiat gaven voor idiote transfers.
Temeer vorig jaar is er ook al met geld gesmeten, slecht ingekocht en er liep toen ook zo'n louche zakenwaarnemers rond.
Je houdt het bijkans niet voor mogelijk, wat er nu wederom geschied is.
Je kunt er een boek over schrijven.
Vandaar ook dat de supportersclub AFC terecht het oprotten van RVC aangeeft, ze vinden dat bij de wortels terecht niet goed gaat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 23 september 2023 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2023 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor. Maar Taylor speelde als controleur die de 16 moet halen. Heeft meer ballen op het middenveld veroverd dan welke andere Ajacied, scoort creëert een aantal kansen en wordt afgerekend op het missen van een aantal kansen.
Klopt Remco, hij speelde na een langer mindere periode een groot gedeelte van de wedstrijd goed.
Met name aanvallend goed, en verdedigend de eerste helft goed, later minder.
Jammer is wel dat hij minimaal 2 kansen niet in schoot.

Als ik eerlijk moet zijn had Bergwijn een grotere kans die hij had moeten maken.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 september 2023 - 22:30   quote  deeplink  
nou die is eruit... nu steijn nog met zijn fjes voetbal
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2023 - 22:31   quote  deeplink  
Hoppa, dit is het begin! En nu de RvC en de rest van het bestuur!
Scout2
 Scout2 - zondag 24 september 2023 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoppa, dit is het begin! En nu de RvC en de rest van het bestuur!
Die zullen wel weer blijven zitten, dat achterlijke volk.
Weten zich altijd in te dekken of alle schuld af te schuiven
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 22:52   quote  deeplink  
Het begin van een rigoureuze schoonmaak is begonnen.
Bedankt Sven Mislintat, het waren 4 fantastische maanden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 september 2023 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:52 schreef Pietje het volgende:
Het begin van een rigoureuze schoonmaak is begonnen.
Bedankt Sven Mislintat, het waren 4 fantastische maanden.
Hahaha aufwiederseen

Sventje sventje alles ist vor bei
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 september 2023 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoppa, dit is het begin! En nu de RvC en de rest van het bestuur!
Laten we het hopen
pth
 pth - zondag 24 september 2023 - 23:07   quote  deeplink  
Mislukterat er uit en spelers uit de Ajax selectie liken het bericht, dat zegt toch alles?
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha aufwiederseen

Sventje sventje alles ist vor bei
Haha. Auf wiederschnitzel
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2023 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 23:07 schreef pth het volgende:
Mislukterat er uit en spelers uit de Ajax selectie liken het bericht, dat zegt toch alles?
Een gedeelte... Toevallig ook de lievelingetjes die er niet zoveel van bakken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2023 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 08:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Een gedeelte... Toevallig ook de lievelingetjes die er niet zoveel van bakken
Onzin, het is gewoon veelzeggend hoe die vent te werk is gegaan.
hjf
 hjf - maandag 25 september 2023 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:52 schreef Pietje het volgende:
Het begin van een rigoureuze schoonmaak is begonnen.
Bedankt Sven Mislintat, het waren 4 fantastische maanden.
Ik ga de gast niet bedanken. Heeft samen met de RVC en die Accountant trut in die 4 maanden de boel volledig naar de kloten geholpen. Nu de RVC nog en die Maurits Hendriks die medeverantwoordelijk is voor het aanstellen van deze idioot.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2023 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:52 schreef Pietje het volgende:
Het begin van een rigoureuze schoonmaak is begonnen.
Bedankt Sven Mislintat, het waren 4 fantastische maanden.
Ik bedank liever de supporters die vandaag hun onvrede hebben laten blijken waardoor dit nu in een stroomversnelling komt.
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2023 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 08:53 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik ga de gast niet bedanken. Heeft samen met de RVC en die Accountant trut in die 4 maanden de boel volledig naar de kloten geholpen. Nu de RVC nog en die Maurits Hendriks die medeverantwoordelijk is voor het aanstellen van deze idioot.
Nee, natuurlijk ga ik die kerel niet bedanken. Het was een parodie op een STER-reclame. Een jongeman heeft via een uitzendbureau 4 dagen ergens gewerkt en moest bij afscheid een speech houden. Hij bedankte voor 4 fantastische dagen...
wvb
 wvb - maandag 25 september 2023 - 09:27   quote  deeplink  
Ajax heeft gewoon een oplichter, een fraudeur, een fantast pur sang in dienst genomen, vermoedelijk geen antecedenten, of referenties geraadpleegd, die man is niet gescreend, hoe slordig kun je zijn.
Een volslagen idioot, die door niemand teruggefloten is en vrijelijk in de kas en de spaarpot mocht graaien.
Er is gigantisch ingeteerd op het eigen vermogen.
Alles wat nog getalenteerd was, of boven de grauwe middelmaat uitstak, is verkocht door onze TD, met instemming van.......
Nu hebben we de beschikking over 12 nieuwe voetballers, vaak afkomstig uit de 2e garnituur, allemaal met langlopende contracten, waarvan je nu al de meesten als totale miskoop kunt bestempelen.
Hier ga je geen prijzen mee pakken, echter ze staan wel oo de loonlijst, de salarissen moeten wel uitbetaald worden.
Toeschouwers blijven weg, sponsoren trekken zich terug, het zwaard van Damoclus hangt boven de arena, een rampspoed dreigt, als gevolg van compleet mismanagement.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2023 door wvb --
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2023 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2023 - 11:27 schreef nummer10 het volgende:
Rensch ?

Taylor nu een goede pot maar daarvoor ?

Tahirovic juist weer beter in het begin van het seizoen

De aankopen moeten gewoon duidelijkheid hebben en lijken gewoon geen idee te hebben wat ze moeten doen, en dat kan je toch echt de staf aanrekenen... Maar dat krijgt uiteraard de tijd...

Wat me wel enorm stoort is het afvallen van je spelers in de media, dat gaat hun toch nooit meer vertrouwen geven ?
Ja Rensch.... Had je wellicht 2 doelpunten gescheeld. Hoewel bij die eerste Sutalo wegliep van het duel in plaats van rugdekking te geven. Dat was ook niet handig.

Maar nogmaals Rensch ja, onder de voorwaarde dat Bogarde een kerel van hem maakt want dat laffe meelopen en niet ingrijpen dat hij soms doet irriteert mij mateloos.
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2023 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2023 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor. Maar Taylor speelde als controleur die de 16 moet halen. Heeft meer ballen op het middenveld veroverd dan welke andere Ajacied, scoort creëert een aantal kansen en wordt afgerekend op het missen van een aantal kansen.
Klopt helemaal zoals ik het ook heb gezien. Taylor begint als een kerel te voetballen op het middenveld. Nu nog iets bescheidener zijn als hij een doelpuntje scoort want meneer heeft niet door dat hij er eerst 10 niet te missen kansen toch mist voordat hij een keertjes scoort en om dan zo zelfingenomen te juichen vind ik een beetje ongepast.
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2023 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoppa, dit is het begin! En nu de RvC en de rest van het bestuur!
Inderdaad, oprotten met die verziekers!

Hoop dat ze goed geschrokken zijn en dat het kwartje bij ze gevallen is dat ze niet meer welkom zijn!
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2023 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 09:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja Rensch.... Had je wellicht 2 doelpunten gescheeld. Hoewel bij die eerste Sutalo wegliep van het duel in plaats van rugdekking te geven. Dat was ook niet handig.

Maar nogmaals Rensch ja, onder de voorwaarde dat Bogarde een kerel van hem maakt want dat laffe meelopen en niet ingrijpen dat hij soms doet irriteert mij mateloos.
De fouten die gaeei had gister heeft rensch al 2 seizoenen... En dan bedoel ik aan de verkeerde kant dekken..
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2023 - 09:52   quote  deeplink  
“Het voetbal is onder de door Mislintat aangestelde Hagenaar zo hemeltergend slecht geworden, dat je je afvraagt hoe je het voor elkaar krijgt, met een selectie die weliswaar rammelt, maar waarvan de meeste spelers kwalitatief toch echt veel beter zijn dan bij een doorsnee Nederlandse club”, wordt er kritisch gekeken naar het functioneren van Steijn.

Het Algemeen Dagblad stelt dat Steijn via de media verbeteren zijn eigen positie tracht te beschermen. “Maar hij voerde zijn persoonlijke oorlog met Mislintat de voorbije weken zo opzichtig en ordinair ten koste van het clubbelang, dat ook hij haast niet meer te handhaven is.

Niks meer aan toe te voegen...
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2023 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 09:27 schreef wvb het volgende:
Ajax heeft gewoon een oplichter, een fraudeur, een fantast pur sang in dienst genomen, vermoedelijk geen antecedenten, of referenties geraadpleegd, die man is niet gescreend, hoe slordig kun je zijn.
Een volslagen idioot, die door niemand teruggefloten is en vrijelijk in de kas en de spaarpot mocht graaien.
Er is gigantisch ingeteerd op het eigen vermogen.
Alles wat nog getalenteerd was, of boven de grauwe middelmaat uitstak, is verkocht door onze TD, met instemming van.......
Nu hebben we de beschikking over 12 nieuwe voetballers, vaak afkomstig uit de 2e garnituur, allemaal met langlopende contracten, waarvan je nu al de meesten als totale miskoop kunt bestempelen.
Hier ga je geen prijzen mee pakken, echter ze staan wel oo de loonlijst, de salarissen moeten wel uitbetaald worden.
Toeschouwers blijven weg, sponsoren trekken zich terug, het zwaard van Damoclus hangt boven de arena, een rampspoed dreigt, als gevolg van compleet mismanagement.
Compleet gestoord wat er deze zomer is gebeurd.

Forbs zie ik nog wel zijn investering waarmaken en uiteindelijk ook terugverdienen, maar de rest is brandhout.

Met een slag om de arm wat betreft Akpom want daar heb ik nog eigenlijk te weinig van gezien.

Ik begrijp overigens niet wat er mis was met Wijndal, die kwam bij ons niet uit de verf terwijl hij bij AZ gewoon een zeer solide basisspeler was en hij speelde tegen dezelfde tegenstanders en ook Europees bleef hij overeind...

Ik denk dat hij met zijn transfer even in dromenland was aangekomen en dat hij wakker geschud moest worden. Helaas is dit niet bij ons gebeurd. Maar slechter dan die Sosa is hij ook weer niet.

Ik denk dat we gewoon het verlies moeten accepteren. De verantwoordelijken eruit knallen en voortborduren op de Hollandse school die er is en van daaruit verder bouwen met de goede jeugd die eraan komt. Zijn we over 2 seizoenen weer op volle oorlogssterkte, tenzij er toch nog ruimte komt voor 1 of 2 topaankopen AANGEVULD op de jeugd die er al is en of er zo goed als is.

Daarbij denk ik dat het niet erg is om Bergwijn te verkopen. Ik had echt hele goede hoop met hem, maar hij brengt het gewoon niet of hij moet meer dienend gaan spelen en dat we een betere spits gaan aantrekken.... Of hij en Brobbey steppen up hun game en worden wat doeltreffender!
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2023 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 09:27 schreef wvb het volgende:
Ajax heeft gewoon een oplichter, een fraudeur, een fantast pur sang in dienst genomen, vermoedelijk geen antecedenten, of referenties geraadpleegd, die man is niet gescreend, hoe slordig kun je zijn.
Een volslagen idioot, die door niemand teruggefloten is en vrijelijk in de kas en de spaarpot mocht graaien.
Er is gigantisch ingeteerd op het eigen vermogen.
Alles wat nog getalenteerd was, of boven de grauwe middelmaat uitstak, is verkocht door onze TD, met instemming van.......
Nu hebben we de beschikking over 12 nieuwe voetballers, vaak afkomstig uit de 2e garnituur, allemaal met langlopende contracten, waarvan je nu al de meesten als totale miskoop kunt bestempelen.
Hier ga je geen prijzen mee pakken, echter ze staan wel oo de loonlijst, de salarissen moeten wel uitbetaald worden.
Toeschouwers blijven weg, sponsoren trekken zich terug, het zwaard van Damoclus hangt boven de arena, een rampspoed dreigt, als gevolg van compleet mismanagement.
Een mooie analyse, wvb.
En uiteraard ben ik het er 100% mee eens.
Overmorgen ontvangen wij FC Volendam, een wedstrijd die Ajax op zeker niet zomaar even gaat winnen. Sterker het is een degradatieduel. Wie had dat ooit gedacht van onze eens zo mooie club?!
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2023 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 09:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De fouten die gaeei had gister heeft rensch al 2 seizoenen... En dan bedoel ik aan de verkeerde kant dekken..
Dit was geen gevalletje aan de verkeerde kant dekken. Dit was je gewoon kinderlijk eenvoudig opzij laten zetten en van Sutalo het ontbreken aan gogme om te blijven voor rugdekking maar hij ging er als een angsthaas vandoor richting het 16metergebied waar hij heerlijk veilig lucht kon dekken en ook nog eens slecht anticipeerde op de inkomende Jimenez of hoe je zijn naam ook schrijft.

Tegen Marseille had hij ook zo´n domme angsthazen actie in plaats dat hij het schot probeerde te blokken bleef hij staan en draaide hij weg als een bokser die een klap op zijn kop wilde ontwijken. Stond zo dichtbij dat hij dat schot gewoon kon blokken en een doelpunt had kunnen voorkomen.

Nee die Sutalo vind ik vooralsnog niet de topper waarvan ik dacht dat hij moest zijn... Of Mislintat heeft aan hem ook weer op een schimmige manier kunnen verdienen.... Dat hij daarom persé moest komen!
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2023 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 09:52 schreef nummer10 het volgende:
“Het voetbal is onder de door Mislintat aangestelde Hagenaar zo hemeltergend slecht geworden, dat je je afvraagt hoe je het voor elkaar krijgt, met een selectie die weliswaar rammelt, maar waarvan de meeste spelers kwalitatief toch echt veel beter zijn dan bij een doorsnee Nederlandse club”, wordt er kritisch gekeken naar het functioneren van Steijn.

Het Algemeen Dagblad stelt dat Steijn via de media verbeteren zijn eigen positie tracht te beschermen. “Maar hij voerde zijn persoonlijke oorlog met Mislintat de voorbije weken zo opzichtig en ordinair ten koste van het clubbelang, dat ook hij haast niet meer te handhaven is.

Niks meer aan toe te voegen...
Hou nou eens op om Steijn te bashen. Dankzij hem zijn de schimmige praktijken van Mislintat boven tafel gekomen. Hij moet geprezen worden. Wie weet wat die Mislintat nog meer kapot had kunnen maken als Steijn niet aan de bel had getrokken!

En heel eerlijk. Hij heeft een vreemdelingen legioen in zijn maag gesplitst gekregen. Met allerlei beperkingen in talent en communicatie vanwege verschillende talen, etc.

Hoeveel weken heeft hij nu daadwerkelijk de kans gekregen om met alle aankopen te trainen en te zien hoe hij iedereen het beste kan neerzetten.

Dat is echt niet zo heel veel tijd dat hij heeft gekregen.

Nogmaals ik had Steijn nooit gekozen als trainer van Ajax maar om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat ik voor Bosz had gekozen.

Anyway hij is er. Heeft bij vorige clubs nooit voetbal gespeeld waarvan je dacht, nou die trainer heeft er geen verstand van. Ook werkte hij niet met talenten als Cruijff, Keizer, Zwart, van Basten, Bergkamp, etc dat die het zelf weer neerzette in het veld.

Nee, hij heeft met minder getalenteerde spelers gewoon gepresteerd zonder dat zijn verdediging een schiettent was, dus ligt het niet aan hem. Plus hij is niet alleen in de staf.

Hij heeft nu door wat zijn beste opties zijn zonder dat hij in de weg gelopen wordt door een duitse dictator en oplichter.

Nu krijgen we gewoon een periode van bouwen met de volgende spelers

---------------------------------- Gorter --------------------------------

------------------------- Sutalo ----------- Hato ------------------------

Rensch -------------------------------------------------------------- Salah

--------------- Taylor -------------------------------- Vos ---------------

--------------------------------- Berghuis --------------------------------

Forbs ------------------------------------------------------------- Bergwijn

--------------------------------- Brobbey ----------------------------------

En hiermee zullen we het moeten doen en vanuit hier hopen dat er wat moois ontstaat waarbij Steijn de kans krijgt om te laten zien wat hij in huis heeft. Daarna doorselecteren

Volgend jaar Bergwijn verkopen en Brobbey. Een goede spits zal waarschijnlijk aangekocht moeten worden maar linksvoor denk ik dat wij hele goede jeugd hebben om dit beter in te vullen dan dat Bergwijn dit doet.

Bergwijn zou wat filmpjes van Overmars moeten gaan kijken of beter gaan bestuderen. Wellicht brengt het hem wat!
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2023 - 10:42   quote  deeplink  
En zijn ontslag is een feit. Lekker opgerot die kut oplichter!
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2023 - 11:02   quote  deeplink  
Sven heeft geen top werk geleverd... Maar ik weet zeker dat er meer in de spelers zit dan wat Steijn er op dit moment uithaald..

En ja, hij heeft prima werkgeleverd met minder materiaal... Waarom nu dan niet ?
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2023 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 11:02 schreef nummer10 het volgende:
Sven heeft geen top werk geleverd... Maar ik weet zeker dat er meer in de spelers zit dan wat Steijn er op dit moment uithaald..

En ja, hij heeft prima werkgeleverd met minder materiaal... Waarom nu dan niet ?
Omdat het "materiaal" van het huidige Ajax nóg minder is en ik vermoed dat de taalbarrière met teveel spelers een belangrijke en onderschatte reden is. Maurice Steijn kan van alles uitleggen wat hij wil, maar als de spelers het niet begrijpen, dan houdt het op!
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2023 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 11:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Omdat het "materiaal" van het huidige Ajax nóg minder is en ik vermoed dat de taalbarrière met teveel spelers een belangrijke en onderschatte reden is. Maurice Steijn kan van alles uitleggen wat hij wil, maar als de spelers het niet begrijpen, dan houdt het op!
Ik geloof nooit dat het materiaal minder is dan pak hem beet fortuna, Zwolle etc... Als spelers het niet begrijpen dan zorg je dat ze het begrijpen.. met armen en voeten kom je een heel eind
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2023 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 11:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat het materiaal minder is dan pak hem beet fortuna, Zwolle etc... Als spelers het niet begrijpen dan zorg je dat ze het begrijpen.. met armen en voeten kom je een heel eind
Ik vind dat te kort door de bocht.
Bij Fortuna en/of PEC Zwolle ligt de druk echt heel anders, die is veel lager.
En handen en voeten gebruiken lukt niet altijd. Er zijn dingen, situaties, tactiekbespreking die je toch echt mondeling moet toelichten.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2023 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 13:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind dat te kort door de bocht.
Bij Fortuna en/of PEC Zwolle ligt de druk echt heel anders, die is veel lager.
En handen en voeten gebruiken lukt niet altijd. Er zijn dingen, situaties, tactiekbespreking die je toch echt mondeling moet toelichten.
Ik denk oprecht dat ze beter kunnen dan nu.. ook hun zaten er natuurlijk midden in
. Worden gehaald door Sven..

Worden afgebrand als niet goed genoeg door Steijn zonder dat Steijn ze kent.. dan ga je al met enorme zenuwen voetballen omdat jeje juist wil bewijzen naar de trainer dat die ernaast zit..

Ook de manier van Steijn is gewoon niet netjes... De spelers misbruiken om je gelijk te halen en Sven een hak te zetten tenkoste van de sportieve prestaties...

Maar goed Steijn mag het nu laten zien van me hoor... Heeft zijn gelijk gehaald dus nu mag hij
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2023 - 09:18   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1153991/mislintat-overtuigd-van-aankopen-dat-steijn-het-niet-ziet-baarde-hem-zorgen.html
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2023 - 09:19   quote  deeplink  
Iemand ramaj zien keepen bij jong ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 september 2023 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2023 - 09:19 schreef nummer10 het volgende:
Iemand ramaj zien keepen bij jong ?
Wat ik gelezen heb schijnt hij goed gekeept te hebben.
AkaS
 AkaS - dinsdag 26 september 2023 - 10:50   quote  deeplink  
Even logisch ...

Maurits Hendriks is een Hockey dropveter. In deze sport wordt veel aan ontwikkeling gedaan van data en dit binnen de hockeysport te integreren.

Ik vermoed en het lijkt mij logisch dat hij daarom is gevallen voor de gladde duitser die meer dan 100 miljoen van onze club heeft verspilt. Wellicht zit er nog een meevaller tussen maar dat valt weg tegen de vijfjarige contracten van het overbodig vullis wat hij binnen heeft gebracht.

Wat ik nu niet begrijp is waarom het voor Steijn D-Day zou moeten zijn nu.

Want de feiten veranderen niet nu Misselijkebak Tat is ontslagen. Hij heeft nog steeds dezelfde spelers rondlopen en hij heeft afgelopen week pas een echte week kunnen trainen met alles en iedereen.

Pas nu heeft hij kunnen wikken en wegen en pas nu kan hij patronen inslijpen... Iets dat andere ploegen al in de voorbereiding hebben kunnen doen en tijdens de eerste wedstrijden nog hebben kunnen fine tunen. Zie ook Arne Slot die niet fantastisch begon... Maar de kern van zijn team speelt al een tijdje samen, ook vorig seizoen.

Stein moet echt vanaf nul beginnen of eigenlijk min nul met alle rumoer en onvrede en gezeik.

Ik ben heel kritisch, dat weet ik van mijzelf maar hij heeft echt nog wel een week of drie nodig. Als het dan nog niets is, dan is hij als trainer van hetzelfde niveau als de aangetrokken spelers.

Laten we hopen dat het goedkomt en we nog derde kunnen worden en zo voorronde CL kunnen afdwingen....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2023 - 11:35   quote  deeplink  
Kocht Overmars ook in zijn begin periode niet te laat in ? Genoeg discussies hierover gehad op dit forum.

Daarbij en dat was al bekend voordat Steijn er überhaupt was is dat er pas gekocht kon worden nadat ze verkochten.. mede mogelijk gemaakt door de zaakwaarnemer van tadic en Schreuder met een aantal top aankopen.. ik vind het te makkelijk om het op 1 iemand te schuiven..

En ik heb echt met de aankopen te doen, een trainer die je nog net niet openlijk afbrand om dan goed te gaan spelen.

Als je baas je voor lul zet voor iedereen ga jij je werkt dan nog goed doen?

Bekijk gewoon alle beelden van de aangetrokken spelers (en ja het zijn maar beelden) en je ziet dat ze echt wel meer kunnen dan wat wij nu te zien krijgen..

Ramaj bijv.. echt een hele puike pot gisteren

En nogmaals ik zeg nergens dat Sven netjes heeft gehandeld, maar Steijn ook niet..
wvb
 wvb - dinsdag 26 september 2023 - 12:45   quote  deeplink  
Voorlopig komt het niet meer goed, want er is teveel gebeurd, teveel mensen ontslaan welke nog steeds op de loonlijst staan, twee seizoenen achtereen zeer slecht ingekocht, resultaten zijn waardeloos, de geldbronnen drogen op, het eigen vermogen is niet onuitputtelijk.
Deze trainer gaat het niet redden, te weinig tactisch inzicht, te weinig kwaliteit en uitstraling.
AkaS
 AkaS - dinsdag 26 september 2023 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2023 - 11:35 schreef nummer10 het volgende:
Kocht Overmars ook in zijn begin periode niet te laat in ? Genoeg discussies hierover gehad op dit forum.

Daarbij en dat was al bekend voordat Steijn er überhaupt was is dat er pas gekocht kon worden nadat ze verkochten.. mede mogelijk gemaakt door de zaakwaarnemer van tadic en Schreuder met een aantal top aankopen.. ik vind het te makkelijk om het op 1 iemand te schuiven..

En ik heb echt met de aankopen te doen, een trainer die je nog net niet openlijk afbrand om dan goed te gaan spelen.

Als je baas je voor lul zet voor iedereen ga jij je werkt dan nog goed doen?

Bekijk gewoon alle beelden van de aangetrokken spelers (en ja het zijn maar beelden) en je ziet dat ze echt wel meer kunnen dan wat wij nu te zien krijgen..

Ramaj bijv.. echt een hele puike pot gisteren

En nogmaals ik zeg nergens dat Sven netjes heeft gehandeld, maar Steijn ook niet..
Jezus man wat klets je toch met je Sven dit en Sven dat. Zijn jullie billenmaatjes ofzo. Heb je met hem geknikkert, zo klink je wel als je over die randdebiel praat.

Hij heeft alles dat is opgebouwd de afgelopen jaren om zeep geholpen. Deze imbeciel heeft 100 miljoen plus over de balk gesmeten op basis van `data` En er lopen nog grotere randdebielen rond die alles wat hij uitkraamde voor zoete koek slikte en Ajax naar de afgrond aan het dirigeren is. Beter stellen we André Rieu aan in dat geval, die heeft nog enig verstand van dirigeren!!!

Die misselijke duitser heeft op arrogante wijze rotzooi ingekocht. Niets meer en niets minder. Hij is volledig voorbij gegaan aan de roemrijke historie van de club en heeft in een driehoek met Hendriks, van Halst en zichzelf al dat is opgebouwd verpest!

En Overmars, ja die viste in het begin ook vaak achter het net tot mijn grote irritatie. Maar nu alleswetende over die tijd, waren we bijna failliet. Dus logisch dat ieder dubbeltje omgedraaid moest worden.

Ik geloof nooit dat wij met onze bankrekening opgebouuwd over de afgelopen jaren en de verkoop van onze sterkhouders dit seizoen een Schouten van 12 miljoen niet konden halen of een Lang voor eenzelfde bedrag....

Hij liegt alles aan elkaar die randdebiel. En jij hebt het maar over Sven dit en Sven dat. Dat je zijn naam uberhaupt uit je bek krijgt.

Het is een mislukkeling en een arrogante gluipert die Misselijkmakende Tat!

En nu graag die andere randdebielen eruit en vervangen door voetbalmensen die begeleidt worden waar nodig door mensen met zakelijk verstand ivm het beursgenoteerd zijn. Maar deze mensen moeten faciliterend zijn ten aanzien van de uitvoerende voetbalkenners en niet andersom!!!

Next step is Jordy Cruijff binnenhalen en Bogarde. Daarnaast zou ik een lijst van oudspelers opmaken en gesprekken gaan voeren om te zien wat ze willen en wat ze kunnen.

Ajax moet weer een voetbalbolwerk worden en dat kan alleen met voetbalmensen en geen geile baantjesglijers zoals we nu in de rvc hebben.

Die Pier zegt het zelf, zij zijn controlerend, maar hoe kan je in godsnaam controleren als je er geen verstand van hebt!!!!

out met die slopers en verziekers!
hjf
 hjf - dinsdag 26 september 2023 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2023 - 10:50 schreef AkaS het volgende:
Even logisch ...

Maurits Hendriks is een Hockey dropveter. In deze sport wordt veel aan ontwikkeling gedaan van data en dit binnen de hockeysport te integreren.

Ik vermoed en het lijkt mij logisch dat hij daarom is gevallen voor de gladde duitser die meer dan 100 miljoen van onze club heeft verspilt. Wellicht zit er nog een meevaller tussen maar dat valt weg tegen de vijfjarige contracten van het overbodig vullis wat hij binnen heeft gebracht.

Wat ik nu niet begrijp is waarom het voor Steijn D-Day zou moeten zijn nu.

Want de feiten veranderen niet nu Misselijkebak Tat is ontslagen. Hij heeft nog steeds dezelfde spelers rondlopen en hij heeft afgelopen week pas een echte week kunnen trainen met alles en iedereen.

Pas nu heeft hij kunnen wikken en wegen en pas nu kan hij patronen inslijpen... Iets dat andere ploegen al in de voorbereiding hebben kunnen doen en tijdens de eerste wedstrijden nog hebben kunnen fine tunen. Zie ook Arne Slot die niet fantastisch begon... Maar de kern van zijn team speelt al een tijdje samen, ook vorig seizoen.

Stein moet echt vanaf nul beginnen of eigenlijk min nul met alle rumoer en onvrede en gezeik.

Ik ben heel kritisch, dat weet ik van mijzelf maar hij heeft echt nog wel een week of drie nodig. Als het dan nog niets is, dan is hij als trainer van hetzelfde niveau als de aangetrokken spelers.

Laten we hopen dat het goedkomt en we nog derde kunnen worden en zo voorronde CL kunnen afdwingen....
Een week of drie? Ik denk dat 3 maanden zelfs tekort dag is. Vergeet het maar. We mogen in onze handen knijpen als er nog nacompetitie voor de 2e voorronde Europa League wordt gehaald. Met dit zooitje ongeregeld gaat het niet goed komen. En die voorzitter van de RVC denkt niet aan aftreden. Het wordt tijd dat de supporters hem daar een handje bij gaan helpen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Breaking News: Sven Mislintat is ontslagen. Nu nog die hockey dropveter en consorten OUT !!!









0.0075681