BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Breaking News: Sven Mislintat is ontslagen. Nu nog die hockey dropveter en consorten OUT !!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 18 januari 2024 - 12:54   quote  deeplink  
Gewoon Schippie een verhoging geven, ik meen uit zijn woorden dat hij het best naar zijn zin heeft in deze functie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 18 januari 2024 - 12:56   quote  deeplink  
We hebben al genoeg trainers achter de rug gehad sinds ten Hag, een beetje rust in de tent is op zijn plaats
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 januari 2024 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2024 - 12:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We hebben al genoeg trainers achter de rug gehad sinds ten Hag, een beetje rust in de tent is op zijn plaats
Vind je hem goed doen ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 januari 2024 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 januari 2024 - 17:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vind je hem goed doen ?
Ja eerlijk gezegd wel, ik hoop wel dat een aantal spelers beter worden onder hem

Soms wisselt hij vreemd
p111
 p111 - zaterdag 20 januari 2024 - 09:43   quote  deeplink  
Van het Schip mag van mij blijven,tot op heden doet hij het niet slecht
remco k
 remco k - zondag 21 januari 2024 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2024 - 12:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Gewoon Schippie een verhoging geven, ik meen uit zijn woorden dat hij het best naar zijn zin heeft in deze functie
Leuk dat hij het naar zijn zin heeft maar het voetbal is niet om aan te zien
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 januari 2024 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2024 - 15:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk dat hij het naar zijn zin heeft maar het voetbal is niet om aan te zien
Met deze aangekochte B spelers vind ik dat hij het niet verkeerd doet, ligt goed in de spelersgroep en bij de supporters
remco k
 remco k - vrijdag 26 januari 2024 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2024 - 20:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Met deze aangekochte B spelers vind ik dat hij het niet verkeerd doet, ligt goed in de spelersgroep en bij de supporters
Ik vind het voetbal eigenlijk niet heel goed, Ajax moet een flinke stap maken en van t schip heeft nog nooit bewezen dat te kunnen.

Ik twijfel echt enorm en heb altijd geleerd dat je bij twijfel niet moet oversteken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 26 januari 2024 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 januari 2024 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het voetbal eigenlijk niet heel goed, Ajax moet een flinke stap maken en van t schip heeft nog nooit bewezen dat te kunnen.

Ik twijfel echt enorm en heb altijd geleerd dat je bij twijfel niet moet oversteken.
Klopt het is nog niet heel goed, zelfs dramatisch onder Steyn.

Een goede 6 en linksback wordt node gemist, met name Alvarez ontlaste vaak de verdediging stuurde Taylor goed aan zoals ook Blind dat deed.

Nu met Henderson, die natuurlijk nog moet wennen zal het zoetjes aan beter gaan al maakt 1 zwaluw nog geen zomer.

Van het Schip is een redelijk goede trainer, denk eerlijk gezegd niet dat hij meer uit deze selectie kan halen.

Ik zou zo 1-2-3 niet weten wie het als trainer beter gaat doen op dit moment met deze selectie, Bosz en of Slot kunnen we wel vergeten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 januari 2024 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Breaking News: Sven Mislintat is ontslagen. Nu nog die hockey dropveter en consorten OUT !!!









0.0106599