BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Breaking News: Sven Mislintat is ontslagen. Nu nog die hockey dropveter en consorten OUT !!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2023 - 19:55   quote  deeplink  
Dus nogmaals... Hoe kan je spelers beoordelen zonder ze te kennen ? Afgelopen woensdag toen iedereen met poep in de broek speelde incl de spelers die hij openlijk in twijfel trok zonder ze te kennen ? Toen Steijn de spelersgroep gebruikte om Sven een hak te zetten ? (Terecht of niet laat ik in het midden)

En nogmaals dat hij ontslagen is boeit me echt geen fuck, het gaat me om de spelers die als miskopen bestempeld worden, die niemand kent...

Bekijk gewoon de beelden van alle aankopen... Die kunnen echt wel meer dan wat wij hebben gezien...

Weet je wat het beste is voor alle partijen ? Alles eruit van trainer tot directie.. een nieuwe trainer en dan mag die laten zien wie er gelijk had qua spelers.. maar dan dit keer wel een capabele trainer.. geen idee wie overigens, wat ik las is de trainer van River Plate ontslagen ? Heb iemand ooit hier zijn namen zien roepen als mogelijke opvolger van tenhag toen der tijd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 september 2023 - 17:53   quote  deeplink  
Steijn had wél invloed op Ajax-transfers en vroeg zelf om Sosa aan Mislintat'
17:28, Vandaag Laatste update: 17:34

Maurice Steijn heeft wel degelijk invloed gehad op het aankoopbeleid van Ajax, meldt VoetbalPrimeur.

Uit gesprekken tussen de hoofdtrainer en de inmiddels vertrokken directeur voetbalzaken Sven Mislintat blijkt dat Borna Sosa uiteindelijk op aandringen van Steijn is gehaald.

In de berichtgeving rondom Mislintat wordt veelal geschetst dat hij solistisch handelde. Volgens VP zit de vork toch wel wat genuanceerder in de steel. De Duitse bestuurder en Steijn discussieerden eerder al over de komst van een linksback en de hoofdtrainer had het liefst Nicolás Tagliafico gewild, maar enkele uren nadat hij op de persconferentie na het duel met Ludogorets had verkondigd dat Ajax 'klaar' was op de transfermarkt vroeg hij aan Mislintat ‘of de linksback van Stuttgart’ nog een optie was.

Die vraag stelde Steijn omdat hij lucht kreeg van de vrijgekomen salarissen door het vertrek van Davy Klaassen (Internazionale) en Francisco Conceição. Volgens de VP zag de oefenmeester daarom zijn kans schoon om toch nog wat te doen op de transfermarkt, omdat hij naar eigen zeggen met Jorrel Hato en Gaston Ávila maar ‘twee goede opties’ op hun posities zou hebben gehad.

Ook dat laatste is vreemd, aangezien de namen van Owen Wijndal, die inmiddels bij Royal Antwerp speelt, en Anass Salah-Eddine niet werden genoemd. Ávila werd dus als 'een goede optie' beschouwd in de ogen van Steijn, maar in de Klassieker kwam niet de Argentijn maar de jeugdspeler van de Amsterdammers binnen de lijnen. Het heeft er dus alle schijn van dat Steijn met die wissel een wel degelijk een statement maakte.

Uit deze feiten concludeert VP dat de transfer van Sosa in een ander daglicht wordt geplaatst. 'Steijn had dus wel degelijk invloed op het aankoopbeleid en zette de Duitser voor het blok', klinkt het.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 september 2023 - 19:35   quote  deeplink  
Ik las hem net inderdaad...

Wat een misselijke vent is het dan zeg...
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2023 - 16:37   quote  deeplink  
Moet ook maar gewoon waar zijn en als je goed leest zegt het niets over de tijdslijn en zijn het niks meer dan insinuaties en eigen aannames van vp. Maar daar staat de site ook om bekend.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 september 2023 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2023 - 16:37 schreef remco k het volgende:
Moet ook maar gewoon waar zijn en als je goed leest zegt het niets over de tijdslijn en zijn het niks meer dan insinuaties en eigen aannames van vp. Maar daar staat de site ook om bekend.
Is ook achteraf gelul, we zitten er mee nu, opkomend goed, verdedigend slecht
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2023 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2023 - 16:37 schreef remco k het volgende:
Moet ook maar gewoon waar zijn en als je goed leest zegt het niets over de tijdslijn en zijn het niks meer dan insinuaties en eigen aannames van vp. Maar daar staat de site ook om bekend.
Tuurlijk dat klopt.. maar ik vraag me na zoon stuk wel af of die echt geen inspraak had in de transfers..
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 september 2023 - 22:59   quote  deeplink  
Tja, er zijn mensen die Steijn er hoe dan ook uit willen werken en komen dan met dergelijke onzin.

Volgens mij vond Steijn de keuzes op linksachter niet goed genoeg en wilde hij Tagliafico maar dat wilde die gluiperige duitser niet want daar kon hij niets aan verdienen... Dus was het antwoord nee, maar ik heb misschien wel een andere optie voor linksachter, ene Sosa van Stuttgart.... En dan niks meer communiceren met de start van de competitie naderende en de bevestiging voor Steijn dat linksachter toch niet goed genoeg is. En dat hij dan uit wanhoop heeft gevraagd hoe het zit met die Sosa en of die nog komt....

Dan heeft Steijn idd gevraagd om of naar Sosa maar eigenlijk ook weer niet ;-)

Hoop niet dat er een hele beerput open komt door die Mislintat en dat hij doelbewust spelers heeft benaderd die eigenlijk niet goed genoeg waren voor Ajax en dat zelf ook wetende dat ze zich gek hebben laten maken door die Mislintat en met de Ajax worst voor hun neus via zijn bekende zakenpartner de transfer hebben gemaakt... Kassa voor Mislintat met eerst een ontslag voor de onbekende trainer en uiteindelijk voor hem maar wel na een jaar zijn zakken te hebben gevuld ....

Goed dat Steijn aan de bel trok, anders hadden we dit nooit te weten gekomen ;-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2023 - 23:53   quote  deeplink  
Taqlifico paste niet in het salarishuis... Zo simpel is het...

Ook al gaat er een hele beerput open maakt geen flikker meer uit want hij is al weg..
We vergeten ook even dat die beste Steijn überhaupt aan het werk kon bij Ajax door diezelfde Duitser..

Zou pie air niet gelijk hebben ?

Weet je wat veel erger is ? Het openlijk afbranden van je spelers en zelfs met spelers die er al waren helemaal 0 kunnen betekenen..

En wat is er mis met een Kroatisch international die zelfs in de belangstelling van Barça en Bayern heeft gestaan ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 september 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 september 2023 - 09:15   quote  deeplink  
Sosa is aanvallend de beste optie maar zakt verdedigend ver weg, Avila is mijn inziens de beste linksback van de twee.
Laat Avila het uitvechten met Salah Eddine voor de linksback positie.

Rensch gewoon rechtsback, Gaaei komt er wel maar geef hem de tijd
wvb
 wvb - maandag 02 oktober 2023 - 08:27   quote  deeplink  
De zaak ruikt niet enkel, maar stinkt evenzo, vooral nu de deksel van de beerput gaat.
Je kunt er een boek over schrijven, er een filmscript aan wagen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 oktober 2023 - 10:13   quote  deeplink  
Wat een puinhoop en wat ben ik blij dat de beerput is opengetrokken. Stel je voor Ajax had alles gewonnen. Ben blij dat het helemaal de soep in is gelopen en dat er nu een grote schoonmaak plaatsvind.

Nu moet Ajax nog zorgen dat Kroes morgen kan beginnen, want we hebben gewoon zo iemand nodig, en haal gewoon Overmars terug.
Breng Ajax terug waar ze horen te staan en zorg ervoor dat niemand, maar dan ook niemand in de RVC zit die nog nooit een VOETbal heeft gezien.
Het is toch niet te begrijpen dat je daar zit zonder dat je zelf ooit ingeschreven bent geweest bij een voetbalvereniging?
Ook die posities binnen Ajax, daar mag niemand zitten die uit een andere sport komt, tenzij het over een positie gaat die te maken heeft met de fitheid van spelers.
wvb
 wvb - vrijdag 06 oktober 2023 - 12:25   quote  deeplink  
Een willekeurige amateur voetbal club, of aanverwante sportvereniging, waar de boekhouding vaak gedaan wordt door parttimers, of vrijwilligers met enige kennis van zaken, b.v. gepensioneerde voormalige fiscalisten, boekhouders, management employés, zij beheren hun kas en financiën, vaak met heel wat meer efficiëntie en kennis van zaken, dan de grootste voetbalclub van Nederland.
Wat een grandioze aanfluiting, dat is echt amateurisme ten top.
AkaS
 AkaS - zaterdag 28 oktober 2023 - 10:04   quote  deeplink  
Die misselijke duitse bak is eruit. En nu dan ook Maurice Steijn. Ik weet echt niet of Steijn als trainer niet goed genoeg was. Wat ik wel zie is dat hij is opgezadeld met een selectie dat overloopt van aankopen die volgens mij niet Ajax waardig zijn en wanneer ik naar het spel en de uitslagen kijk is dit onderbouwd. Ook als ik naar spelers individueel kijk begrijp ik niet waarom ze zijn aangekocht.

Dit alles maakt natuurlijk dat je als trainer niet de middelen hebt om te presteren. Tel hierbij op een eerste assistent die je een mes in de rug steekt. Niet alleen het moment van steken is hierbij belangrijk maar de weg ernaar toe is natuurlijk ook veelzeggend. Want hoe in de aanloop naar het finale moment kan je nooit ideaal hebben samengewerkt.

Dus wat dat betreft stond Steijn al 2-0 achter.

En nu mocht de grote Maduro het zelf laten zien... Let wel het was zeer zeker niet zijn eerste wedstrijd want hij was onderdeel van de staf en heeft het hele seizoen met deze selectie gewerkt. En waar kwam hij mee....

De bus parkeren!!! Dat kan natuurlijk iedere onbekwame trainer!

Nee het is een teken dat er niets te winnen was voor Steijn.

En hoe nu verder.... Het sentiment om voor van 't Schip te kiezen is een paniek actie want laten we naar de trainer van 't Schip kijken.... Wat heeft hij nu gepresteerd dat hem nu de redder in nood laat zijn?

Van Gaal is inmiddels aan boord. Van Praag eveneens. Maar die hockeybal zit er ook nog.

Wat een treurnis en dat terwijl we naar Nederlandse maatstaf on top of the world zaten!!!
AkaS
 AkaS - zaterdag 28 oktober 2023 - 10:23   quote  deeplink  
Mijn handen jeuken. Maarja ik ben een onder... of zelfs volledig niet gekwalificeerd persoon en kom never nooit in aanmerking om e.e.a. te veranderen maar ik zeg.

Hockeybal eruit en snel.

Een echte toptrainer aantrekken. Eentje die zich bewezen heeft met attractief voetbal.

Keeper kan denk ik blijven staan. Vond ik hoopvol.
Goede CV voor rechts aantrekken. Een ervaren man. Wellicht Stefan de Vrij om naast Hato te spelen. Sutalo gaat em niet worden.

Goede rechter en linker back halen.

1 goede middenvelder toevoegen. Maar dan eentje die in de buurt van Frenkie komt of daar naartoe kan groeien. Verder hebben we eigen jeugd.

Bergwijn verkopen. Eigen jeugd op deze positie. Conceicao terughalen. En een goede spits kopen. Brobbey mag 2de spits worden.

Klaas Jan lekker laten uitzieken en klaarstomen voor de toekomst. En aub Bogarde terughalen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 oktober 2023 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 10:23 schreef AkaS het volgende:
Mijn handen jeuken. Maarja ik ben een onder... of zelfs volledig niet gekwalificeerd persoon en kom never nooit in aanmerking om e.e.a. te veranderen maar ik zeg.

Hockeybal eruit en snel.

Een echte toptrainer aantrekken. Eentje die zich bewezen heeft met attractief voetbal.

Keeper kan denk ik blijven staan. Vond ik hoopvol.
Goede CV voor rechts aantrekken. Een ervaren man. Wellicht Stefan de Vrij om naast Hato te spelen. Sutalo gaat em niet worden.

Goede rechter en linker back halen.

1 goede middenvelder toevoegen. Maar dan eentje die in de buurt van Frenkie komt of daar naartoe kan groeien. Verder hebben we eigen jeugd.

Bergwijn verkopen. Eigen jeugd op deze positie. Conceicao terughalen. En een goede spits kopen. Brobbey mag 2de spits worden.

Klaas Jan lekker laten uitzieken en klaarstomen voor de toekomst. En aub Bogarde terughalen!
Ben het er wel mee eens maar goed dit is bij iedereen wel het beeld wat er veranderd moet worden lijkt mij
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 oktober 2023 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 10:04 schreef AkaS het volgende:
Die misselijke duitse bak is eruit. En nu dan ook Maurice Steijn. Ik weet echt niet of Steijn als trainer niet goed genoeg was. Wat ik wel zie is dat hij is opgezadeld met een selectie dat overloopt van aankopen die volgens mij niet Ajax waardig zijn en wanneer ik naar het spel en de uitslagen kijk is dit onderbouwd. Ook als ik naar spelers individueel kijk begrijp ik niet waarom ze zijn aangekocht.

Dit alles maakt natuurlijk dat je als trainer niet de middelen hebt om te presteren. Tel hierbij op een eerste assistent die je een mes in de rug steekt. Niet alleen het moment van steken is hierbij belangrijk maar de weg ernaar toe is natuurlijk ook veelzeggend. Want hoe in de aanloop naar het finale moment kan je nooit ideaal hebben samengewerkt.

Dus wat dat betreft stond Steijn al 2-0 achter.

En nu mocht de grote Maduro het zelf laten zien... Let wel het was zeer zeker niet zijn eerste wedstrijd want hij was onderdeel van de staf en heeft het hele seizoen met deze selectie gewerkt. En waar kwam hij mee....

De bus parkeren!!! Dat kan natuurlijk iedere onbekwame trainer!

Nee het is een teken dat er niets te winnen was voor Steijn.

En hoe nu verder.... Het sentiment om voor van 't Schip te kiezen is een paniek actie want laten we naar de trainer van 't Schip kijken.... Wat heeft hij nu gepresteerd dat hem nu de redder in nood laat zijn?

Van Gaal is inmiddels aan boord. Van Praag eveneens. Maar die hockeybal zit er ook nog.

Wat een treurnis en dat terwijl we naar Nederlandse maatstaf on top of the world zaten!!!
Ik denk dat je in je handen moet klappen met Van het Schip dat hij voor de rest van het jaar voor deze groep wil staan.

Want hij steekt nu wel zijn nek uit!

Overigens is hij een ervaren trainer die ook in het buitenland gewerkt heeft.
Heeft met name Griekenland aanvallend laten voetballen

Ben blij dat hij het wil doen, denk dan ook dat hij dit team wat bestaat uit grotendeels B keus beter laat voetballen dan Steyn of Maduro.

Go for it John!
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2023 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 10:23 schreef AkaS het volgende:
Mijn handen jeuken. Maarja ik ben een onder... of zelfs volledig niet gekwalificeerd persoon en kom never nooit in aanmerking om e.e.a. te veranderen maar ik zeg.

Hockeybal eruit en snel.

Een echte toptrainer aantrekken. Eentje die zich bewezen heeft met attractief voetbal.

Keeper kan denk ik blijven staan. Vond ik hoopvol.
Goede CV voor rechts aantrekken. Een ervaren man. Wellicht Stefan de Vrij om naast Hato te spelen. Sutalo gaat em niet worden.

Goede rechter en linker back halen.

1 goede middenvelder toevoegen. Maar dan eentje die in de buurt van Frenkie komt of daar naartoe kan groeien. Verder hebben we eigen jeugd.

Bergwijn verkopen. Eigen jeugd op deze positie. Conceicao terughalen. En een goede spits kopen. Brobbey mag 2de spits worden.

Klaas Jan lekker laten uitzieken en klaarstomen voor de toekomst. En aub Bogarde terughalen!
Kerel. Ajax heeft momenteel helemaal geen liquide middelen om spelers aan te trekken. Die Duitser heeft echt veel te veel geldn verbruikt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 oktober 2023 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel. Ajax heeft momenteel helemaal geen liquide middelen om spelers aan te trekken. Die Duitser heeft echt veel te veel geldn verbruikt.
Lonen zijn minder.. er is amper meer geld uitgegaan dan ingegaan...idem vorig jaar, hoe kan het dan op zijn..
hjf
 hjf - zondag 29 oktober 2023 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel. Ajax heeft momenteel helemaal geen liquide middelen om spelers aan te trekken. Die Duitser heeft echt veel te veel geldn verbruikt.
Hij heeft inderdaad € 110 mln. verbrast en door het putje laten gaan. Maar er is ook 150 mln. binnengekomen. Dus per saldo toch nog € 40 mln. in de plus. Aanvullend hierop mag je concluderen dat de kwaliteit met 80% achteruit is gegaan. Als ik mij goed herinner, dan geeft de jaarrekening 2022/2023 een eigen vermogen van ruim € 200 mln., waarbij vermeld moet worden, dat bovenstaande in- en uitgaande transfers nog niet hierin verwerkt zijn. Echter we hebben momenteel geen competente Algemeen Directeur (Alex Kroes kan pas in maart 2024 beginnen) en Technisch Directeur. En ik mag aannemen dat laatstgenoemde niet eerder wordt aangesteld, dan dat Alex Kroes zijn werkzaamheden kan aanvangen. Daarom zou het wel eens beter kunnen zijn om in de komende transferwindow geen nieuwe spelers te halen, omdat enerzijds we niet de juiste mensen on Board hebben, die de juiste keuze voor de lange termijn kunnen maken en anderzijds is het vaak bewezen, dat de spelers die in de winter komen zich moeten aanpassen en daarvoor de tijd tekort is. Denken jullie er ook zo over? Of is het onzin?
nummer10
 nummer10 - zondag 29 oktober 2023 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 11:27 schreef hjf het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad € 110 mln. verbrast en door het putje laten gaan. Maar er is ook 150 mln. binnengekomen. Dus per saldo toch nog € 40 mln. in de plus. Aanvullend hierop mag je concluderen dat de kwaliteit met 80% achteruit is gegaan. Als ik mij goed herinner, dan geeft de jaarrekening 2022/2023 een eigen vermogen van ruim € 200 mln., waarbij vermeld moet worden, dat bovenstaande in- en uitgaande transfers nog niet hierin verwerkt zijn. Echter we hebben momenteel geen competente Algemeen Directeur (Alex Kroes kan pas in maart 2024 beginnen) en Technisch Directeur. En ik mag aannemen dat laatstgenoemde niet eerder wordt aangesteld, dan dat Alex Kroes zijn werkzaamheden kan aanvangen. Daarom zou het wel eens beter kunnen zijn om in de komende transferwindow geen nieuwe spelers te halen, omdat enerzijds we niet de juiste mensen on Board hebben, die de juiste keuze voor de lange termijn kunnen maken en anderzijds is het vaak bewezen, dat de spelers die in de winter komen zich moeten aanpassen en daarvoor de tijd tekort is. Denken jullie er ook zo over? Of is het onzin?
Ik vind sws dat je de nieuwe aankopen tijd moet geven... Alle aankopen in het verleden van Overmars kregen ruim de tijd, en die kwamen in een lopend elftal terecht.. dit is een compleet nieuw team, en hadden een coach die er niks van bakte en hun zelfvertrouwen compleet heeft vernield... Aankopen afbranden vind ik echt te vergaan voor nu, wil ze wel eens zien als het vertrouwen terug is en Ajax een beetje draait..

Rest qua winterse aankopen etc mee eens overigens..
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 22:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Lonen zijn minder.. er is amper meer geld uitgegaan dan ingegaan...idem vorig jaar, hoe kan het dan op zijn..
Ik schrijf niet nergens dat het op is.

Veel betalingen komen gespreid binnen, vaak wordt er betaald met een bankgarantie en de daadwerkelijke transacties vinden dat contractueel later plaats. Daarom heeft Ajax nu geen geld beschikbaar, dat betekend echter niet dat ze blut zijn.
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 11:27 schreef hjf het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad € 110 mln. verbrast en door het putje laten gaan. Maar er is ook 150 mln. binnengekomen. Dus per saldo toch nog € 40 mln. in de plus. Aanvullend hierop mag je concluderen dat de kwaliteit met 80% achteruit is gegaan. Als ik mij goed herinner, dan geeft de jaarrekening 2022/2023 een eigen vermogen van ruim € 200 mln., waarbij vermeld moet worden, dat bovenstaande in- en uitgaande transfers nog niet hierin verwerkt zijn. Echter we hebben momenteel geen competente Algemeen Directeur (Alex Kroes kan pas in maart 2024 beginnen) en Technisch Directeur. En ik mag aannemen dat laatstgenoemde niet eerder wordt aangesteld, dan dat Alex Kroes zijn werkzaamheden kan aanvangen. Daarom zou het wel eens beter kunnen zijn om in de komende transferwindow geen nieuwe spelers te halen, omdat enerzijds we niet de juiste mensen on Board hebben, die de juiste keuze voor de lange termijn kunnen maken en anderzijds is het vaak bewezen, dat de spelers die in de winter komen zich moeten aanpassen en daarvoor de tijd tekort is. Denken jullie er ook zo over? Of is het onzin?
Eigen vermogen hebben is wat anders dan liquide middelen.

En helemaal eens om in de winter amper wat of liever nog niks te doen, je hebt ook helemaal gelijk met je redenen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 november 2023 - 09:09   quote  deeplink  
Gewoon lekker scouten en idd niets erbij kopen. Als je de mogelijkheid hebt om Bergwijn te verkopen, dan zou ik dat wel doen voor 40 miljoen. Dan kan je daar Forbs neerzetten.

Rechtsbuiten heb je berhuis en Godtz, dat is prima. Als aanvallende middenvelder heb je Achpom. Als er ooit een goede CV is gescout, dan zou je nog kunnen overwegen om zo iemand binnen te harken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 13 november 2023 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2023 - 09:09 schreef Ajax we love you het volgende:
Gewoon lekker scouten en idd niets erbij kopen. Als je de mogelijkheid hebt om Bergwijn te verkopen, dan zou ik dat wel doen voor 40 miljoen. Dan kan je daar Forbs neerzetten.

Rechtsbuiten heb je berhuis en Godtz, dat is prima. Als aanvallende middenvelder heb je Achpom. Als er ooit een goede CV is gescout, dan zou je nog kunnen overwegen om zo iemand binnen te harken.
Eerder een goede 10 scouten, Sutalo gaat steeds beter spelen

Oh ik vergat een ervaren VM type Alvarez tussen het jonge grut op het middenveld binnen hengelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 november 2023 door Jack Huntelaar --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 december 2023 - 10:32   quote  deeplink  
Nu we toch een schoonmaak aan het houden zijn bij Ajax en Jonk weggestuurd is bij Volendam, waar om halen we hem niet terug voor een goede functie?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 december 2023 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2023 - 10:32 schreef Ajax we love you het volgende:
Nu we toch een schoonmaak aan het houden zijn bij Ajax en Jonk weggestuurd is bij Volendam, waar om halen we hem niet terug voor een goede functie?
Geen probleem mee!
hjf
 hjf - donderdag 14 december 2023 - 16:19   quote  deeplink  
Jonk is in het (recente) verleden wel met problemen vertrokken bij de clubs waar hij werkzaam was. Hij is een fervent voorstander van de Johan Cruijff DNA. En ik ook. Dus alleen daarom zou ik hem graag terug willen zien komen. Bijvoorbeeld als grote baas van de algehele jeugdopleiding.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 december 2023 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2023 - 16:19 schreef hjf het volgende:
Jonk is in het (recente) verleden wel met problemen vertrokken bij de clubs waar hij werkzaam was. Hij is een fervent voorstander van de Johan Cruijff DNA. En ik ook. Dus alleen daarom zou ik hem graag terug willen zien komen. Bijvoorbeeld als grote baas van de algehele jeugdopleiding.
Klopt
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 december 2023 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2023 - 16:19 schreef hjf het volgende:
Jonk is in het (recente) verleden wel met problemen vertrokken bij de clubs waar hij werkzaam was. Hij is een fervent voorstander van de Johan Cruijff DNA. En ik ook. Dus alleen daarom zou ik hem graag terug willen zien komen. Bijvoorbeeld als grote baas van de algehele jeugdopleiding.
Ja ik zie hem ook juist voor die positie in aanmerking komen... Ik zou ook nog steeds Bogarde terug willen zien, maar daar moet iets gebeurt zijn, waardoor ze hem geen tweede kans geven. Waarschijnlijk ook grensoverschrijdend gedrag...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 december 2023 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2023 - 19:14 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja ik zie hem ook juist voor die positie in aanmerking komen... Ik zou ook nog steeds Bogarde terug willen zien, maar daar moet iets gebeurt zijn, waardoor ze hem geen tweede kans geven. Waarschijnlijk ook grensoverschrijdend gedrag...
Er was toen wel sprake van...
remco k
 remco k - vrijdag 15 december 2023 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2023 - 19:14 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja ik zie hem ook juist voor die positie in aanmerking komen... Ik zou ook nog steeds Bogarde terug willen zien, maar daar moet iets gebeurt zijn, waardoor ze hem geen tweede kans geven. Waarschijnlijk ook grensoverschrijdend gedrag...
Dat is niet waarschijnlijk, dat is toch ook gewoon benoemd. Wel in veel mindere mate dan overmars.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2023 - 01:19   quote  deeplink  
Woke 🤣
AkaS
 AkaS - vrijdag 15 december 2023 - 07:39   quote  deeplink  
Sinds we die vrouwen stemrecht hebben gegeven hebben ze wel heel veel te zeiken hoor. Zo zie je maar, geef je ze een een piemel, nemen ze je hele hebben en houden.

Misschien eens vragen of Geertje Wilders hier iets tegen kan beginnen in de kamer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 december 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2023 - 00:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is niet waarschijnlijk, dat is toch ook gewoon benoemd. Wel in veel mindere mate dan overmars.
Ja, zijn lul paste niet helemaal op de foto.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 17 januari 2024 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2023 - 07:39 schreef AkaS het volgende:
Sinds we die vrouwen stemrecht hebben gegeven hebben ze wel heel veel te zeiken hoor. Zo zie je maar, geef je ze een een piemel, nemen ze je hele hebben en houden.

Misschien eens vragen of Geertje Wilders hier iets tegen kan beginnen in de kamer.
hahahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 17 januari 2024 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2023 - 00:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is niet waarschijnlijk, dat is toch ook gewoon benoemd. Wel in veel mindere mate dan overmars.
pff wat een gezeik allemaal. Geef die gasten een reprimande en ga weer verder. Echt de wereld is gewoon gek geworden. Ze hebben niemand verkracht. Tijden veranderen en je mag niet eens meer uitvallen tegen iemand anders, anders is hun zieltje kgekwetst.

Die hele samenleveing izit toch zo in elkaar dat iedereen een tweede kans moet krijgen. Zelfs als je iemand hebt vermoord, krijg je een tweede kans. Maar nee als je een dick pic stuurt, dan wordt je direct ontslagen.

Te zot voor woorden als je het mij vraagt. Als ik een vrouwleijk manager had die een kut pic stuurd, dan zit ik daar niet zo mee.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 januari 2024 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2024 - 14:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

pff wat een gezeik allemaal. Geef die gasten een reprimande en ga weer verder. Echt de wereld is gewoon gek geworden. Ze hebben niemand verkracht. Tijden veranderen en je mag niet eens meer uitvallen tegen iemand anders, anders is hun zieltje kgekwetst.

Die hele samenleveing izit toch zo in elkaar dat iedereen een tweede kans moet krijgen. Zelfs als je iemand hebt vermoord, krijg je een tweede kans. Maar nee als je een dick pic stuurt, dan wordt je direct ontslagen.

Te zot voor woorden als je het mij vraagt. Als ik een vrouwleijk manager had die een kut pic stuurd, dan zit ik daar niet zo mee.
Eens makker!
hjf
 hjf - woensdag 17 januari 2024 - 16:48   quote  deeplink  
Zojuist bekend dat Pascal Jansen is ontslagen. Wat is jullie mening? Naar Ajax? Mijn voorkeur gaat uit naar een trainer met een Ajax DNA en Nederlands sprekend.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 januari 2024 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2024 - 16:48 schreef hjf het volgende:
Zojuist bekend dat Pascal Jansen is ontslagen. Wat is jullie mening? Naar Ajax? Mijn voorkeur gaat uit naar een trainer met een Ajax DNA en Nederlands sprekend.
We hebben toch een trainer, doet het naar tevredenheid
p111
 p111 - woensdag 17 januari 2024 - 17:51   quote  deeplink  
Ik ben wel een beetje fan van Jansen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 januari 2024 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2024 - 17:51 schreef p111 het volgende:
Ik ben wel een beetje fan van Jansen
Waarom dan?
hjf
 hjf - woensdag 17 januari 2024 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2024 - 17:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We hebben toch een trainer, doet het naar tevredenheid
Klopt. Echter de planning is, dat we op zoek gaan naar een nieuwe trainer in de zomer. De planning was dat Schip een andere functie zou gaan bekleden. En volgens mij is dat niet veranderd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 januari 2024 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2024 - 19:43 schreef hjf het volgende:

[..]

Klopt. Echter de planning is, dat we op zoek gaan naar een nieuwe trainer in de zomer. De planning was dat Schip een andere functie zou gaan bekleden. En volgens mij is dat niet veranderd.
Dit is nog niet zeker , hij bleef daar een beetje schimmig over bij Rondo.

Mocht hij zo door gaan zoals hij het nu doet moet ik nog zien dat er een andere trainer komt, of hij moet er zelf geen plezier meer in hebben
p111
 p111 - woensdag 17 januari 2024 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2024 - 18:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waarom dan?
De afgelopen drie jaar ook prima resultaten gehaald met AZ en zijn commentaar na een wedstrijd was/is altijd prima,alleen dit jaar gaat het niet best maar ook hij is wel goede spelers kwijt geraakt.Mocht v/d Schip stoppen en er is geen topper coach beschikbaar zou ik de gok wel willen wagen met Jansen.
remco k
 remco k - donderdag 18 januari 2024 - 07:55   quote  deeplink  
Liever niet.
hjf
 hjf - donderdag 18 januari 2024 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2024 - 07:55 schreef remco k het volgende:
Liever niet.
Omdat?
remco k
 remco k - donderdag 18 januari 2024 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2024 - 08:16 schreef hjf het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat het een flinke gok is. Ja hij heeft het prima gedaan bij az. Maar die hadden en hebben ook gewoon een hele goede selectie gehad.

Daarnaast vind ik het voetbal heel vaak niet zo leuk om te zien, en worden die paar wedstrijden die geweldig zijn er vaak heel overdreven uitgepikt.
hjf
 hjf - donderdag 18 januari 2024 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2024 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat het een flinke gok is. Ja hij heeft het prima gedaan bij az. Maar die hadden en hebben ook gewoon een hele goede selectie gehad.

Daarnaast vind ik het voetbal heel vaak niet zo leuk om te zien, en worden die paar wedstrijden die geweldig zijn er vaak heel overdreven uitgepikt.
Je zegt het precies goed Remco. AZ heeft een goede selectie gehad, maar als je ziet wat daar de afgelopen 2 jaar vertrokken is en wat er voor terug gekomen is, dan is dat een enorme kwaliteitsverarming. Er zit wel een goede lichting aan te komen, maar dat heeft tijd nodig. De afgelopen wedstrijden waren niet best en dan druk ik het nog zacht uit. Maar ik vraag mij af of Pascal Jansen daar alleen verantwoordelijk voor gesteld kan worden gezien de eerder vermelde kwaliteitsverarming van de selectie. Hij is altijd positief gebleven over zijn spelers en dat kunnen niet alle trainers zeggen (Steijn). Ik zou de gok wel durven nemen, want op een enkele uitzondering daar gelaten zal het een gok blijven voor iedere trainer die we gaan aanstellen als we niet verder gaan met John van 't Schip. En ook met hem heb je nog geen garanties hoe het verder gaat verlopen. Daar zijn ook wel verbeterpunten voor aan te wijzen. Bij ons zal er in de zomer flink doorgeselecteerd gaan worden. Daar kan geen twijfel over bestaan.
Pietje
 Pietje - donderdag 18 januari 2024 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2023 - 10:32 schreef Ajax we love you het volgende:
Nu we toch een schoonmaak aan het houden zijn bij Ajax en Jonk weggestuurd is bij Volendam, waar om halen we hem niet terug voor een goede functie?
Graag zelfs!
Pietje
 Pietje - donderdag 18 januari 2024 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2024 - 11:29 schreef hjf het volgende:

[..]

Je zegt het precies goed Remco. AZ heeft een goede selectie gehad, maar als je ziet wat daar de afgelopen 2 jaar vertrokken is en wat er voor terug gekomen is, dan is dat een enorme kwaliteitsverarming. Er zit wel een goede lichting aan te komen, maar dat heeft tijd nodig. De afgelopen wedstrijden waren niet best en dan druk ik het nog zacht uit. Maar ik vraag mij af of Pascal Jansen daar alleen verantwoordelijk voor gesteld kan worden gezien de eerder vermelde kwaliteitsverarming van de selectie. Hij is altijd positief gebleven over zijn spelers en dat kunnen niet alle trainers zeggen (Steijn). Ik zou de gok wel durven nemen, want op een enkele uitzondering daar gelaten zal het een gok blijven voor iedere trainer die we gaan aanstellen als we niet verder gaan met John van 't Schip. En ook met hem heb je nog geen garanties hoe het verder gaat verlopen. Daar zijn ook wel verbeterpunten voor aan te wijzen. Bij ons zal er in de zomer flink doorgeselecteerd gaan worden. Daar kan geen twijfel over bestaan.
Prima verwoord. Ik ben het 100% Met je eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Breaking News: Sven Mislintat is ontslagen. Nu nog die hockey dropveter en consorten OUT !!!









0.0118091