|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 16:55 schreef CobusIII het volgende:men is hier helemaal idolaat van Valente, maar hij is wat mij betreft behoorlijk overhypt. Af en toe leuk aan de bal. Beetje eens.
Bovendien is het altijd hooguit een uur voluit, daarna wandeltempo. Voor mij was hij ook de reden dat we het laatste uur werden overlopen zondag.
Gewoon vervangen na een uur door een fitte Steijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valente kan natuurlijk behoorlijk goed voetballen: overzicht, passing, sterk aan de bal. Maar doseert zn energie niet. Alsof hij zich enorm verantwoordelijk voelt en het voorbeeld wil geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook voor Valente. Speelt nu als tien Dat is hij niet. Moet eigenlijk waar Zechiel staat. En daar moet een tien naast Dus je moet of Zechiel opstellen of hem. En geen halfbakken keuze maken met dit middenveld. Want zoals we kunnen zien, mist daar balans. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 - 11:04 schreef Stylzz het volgende:Ook voor Valente. Speelt nu als tien Dat is hij niet. Moet eigenlijk waar Zechiel staat. En daar moet een tien naast Dus je moet of Zechiel opstellen of hem. En geen halfbakken keuze maken met dit middenveld. Want zoals we kunnen zien, mist daar balans. een 10 hebben we niet ja steijn maar die kan niet zo goed voetballen , dan kies ik toch voor valente en zechiel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat is prima hoor, maar dan gaan we elke wedstrijd dit patroon zien. |
|
|
|