|
|
Stylzz
|
|
|
Ik begin een beetje te twijfelen aan hoe goed hij eigenlijk is. En dan vooral op welke positie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet op 8, niet op 10. Ben ik echt van overtuigd.
Targhalline, Valente, Steijn. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Zal simpelweg voor elke positie fysiek nog flink moeten groeien. Maar heeft dan wel extra kwaliteiten. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het viel me afgelopen week op dat hij al vermoeid oogde bij de opkomst voor de wedstrijd. Kraay Jr kan wel eens gelijk hebben, het is op voor dit seizoen.
Hij heeft dan ook veel gespeeld, kan me geen lange blessure heugen bij hem, uniek voor ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch bizar voor een speler van 22 jaar? Zo veel wedstrijden toch niet de laatste maanden.
Vind ik een min |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het is misschien eerder mentale moeheid. Lang seizoen gehad. Speelde ook nog met Jong-Oranje van de zomer en bij Oranje zelf tijdens het seizoen. Veel gespeeld. Hoop gedoe rondom de club. Heeft misschien 'gewoon' een reset nodig van de zomer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2026 - 14:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Het is misschien eerder mentale moeheid. Lang seizoen gehad. Speelde ook nog met Jong-Oranje van de zomer en bij Oranje zelf tijdens het seizoen. Veel gespeeld. Hoop gedoe rondom de club. Heeft misschien 'gewoon' een reset nodig van de zomer. Zo voel ik me ook inmiddels |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als supporter snap ik dit. Als prof zou ik dan weer lekker bij Groningen gaan voetballen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Het is net alsof hij een pakkie malboro oprookt na de training . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2026 - 14:14 schreef Stylzz het volgende:Als supporter snap ik dit. Als prof zou ik dan weer lekker bij Groningen gaan voetballen Als het blijvend is wel ja. Maar hij maakt het ook allemaal voor het eerst mee. Geldt voor sowieso een hoop spelers, weinig die al jaren onderdeel van het eerste zijn. Is allemaal wellicht deels van invloed.
Maar goed, hij zal zich volgend seizoen wel meer moeten laten zien. Een vervolg op zijn eerste seizoenshelft, niet zijn tweede. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Gaat wel goed komen ,daar ben ik van overtuigd !!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het zit zeker in hem, dat hebben we lange tijd al kunnen zien. Zelfs ook bij het Nederlands elftal.
Denk ook dat als we wat meer diepgang hebben op zowel het middenveld als op de vleugels, dat het direct alweer makkelijker wordt voor hem om zijn oude spel op te pakken. Zitten er een hoop tussen die vrij geforceerd spelen omdat we een relatief statisch elftal hebben denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja helemaal mee eens,omdat sommige gewoon het nodige niveau niet halen trekken zij het niveau van de andere naar beneden . Moeten echt wat betere buitenspelers bij volgend seizoen. In iedergeval een goede linksbuiten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zitten er ook een hoop tussen die geforceerd spelen en statisch zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook dat ja ,Valente zelf ook wel een beetje maar dat heeft de alom geprezen Frenkie de Jong ook en die speelt toch bij Barcelona. |
|
|
|