BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dévy Rigaux topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 augustus 2026 - 18:27   quote  deeplink  
Na 2 maanden hoop je toch op daadkrachtiger handelen.
Je zou wensen dat er actie is tbv echte, directe versterkingen.
Maar het is muisstil. Stilte voor de storm hopelijk.
van geil
 van geil - zaterdag 01 augustus 2026 - 21:24   quote  deeplink  
Ik denk nu eigenlijk dat de top van Feyenoord helemaal niet in de top twee wil belanden,
maar lekker rustig als nummer drie wil mee dobberen uit gewoonte.
De middelen waren ongekend, maar onbenut.
kenny
 kenny - zaterdag 01 augustus 2026 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 21:24 schreef van geil het volgende:
Ik denk nu eigenlijk dat de top van Feyenoord helemaal niet in de top twee wil belanden,
maar lekker rustig als nummer drie wil mee dobberen uit gewoonte.
De middelen waren ongekend, maar onbenut.
het kan ook zomaar wezen dat DtK ons misschien wel slechter achter heeft gelaten dan wij denken , zo'n Rigaux gaat echt wel een linksback en een linksbuiten halen als er geld voor is die is niet blind

waar ik hem wel op af begin te rekenen dat hij nog een kleine 10 miskleunen niet weet te slijten , tijd begint echt te dringen langzamerhand
van geil
 van geil - zaterdag 01 augustus 2026 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 21:35 schreef kenny het volgende:

[..]

het kan ook zomaar wezen dat DtK ons misschien wel slechter achter heeft gelaten dan wij denken , zo'n Rigaux gaat echt wel een linksback en een linksbuiten halen als er geld voor is die is niet blind

waar ik hem wel op af begin te rekenen dat hij nog een kleine 10 miskleunen niet weet te slijten , tijd begint echt te dringen langzamerhand
Nou dat eerste voor mij zeker niet.
Zie t al twee jaar aankomen.
Maar de cijfers zijn redelijk bekend, en met de onverwachte CL gelden zijn deze klappen voor nu gewoon op te vangen.
En geld voor een aankoop is er, voor een topper, twee denk ook.
Maar gaan we denk echt niet doen.
Wel erg jammer vind ik de eerste twee aankopen. Dat was een voorteken.
Als er nu een slecht seizoen volgt, zijn we echt volledig terug bij af.
De eeuwige slapende reus.
Nogmaals, ik denk echt dat de bestuurders het prima vinden, omdat ze geen top gewend zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2026 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2026 - 22:33   quote  deeplink  
Stel je voor dat Devy Sauer, Moussa en Read voor 80 miljoen verkoopt.
Heeft hij t dan goed gedaan?
En heeft DtK dat dan goed gezien? 😬
bijft007
 bijft007 - zaterdag 01 augustus 2026 - 22:41   quote  deeplink  
Nou het zou best nog is goed kunnen met Engelse clubs die meebieden, en uiteindelijk weet ik ook waar we vandaan komen, en net van aan het herstellen zijn (athans zo voel ik het nog) vooralsnog halen we financieel veek meer binnen dan uitgaat, dus ergens goed gedaan

Anderzijds je wil dat feyenoord sportief ook stappen zet en ja dat punt is lastiger of je kiest (nog) teveel voor de poen boven vastigheid en kwaliteit korte termijn.
van geil
 van geil - zaterdag 01 augustus 2026 - 22:52   quote  deeplink  
Devy topic.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 augustus 2026 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 22:33 schreef Stylzz het volgende:
Stel je voor dat Devy Sauer, Moussa en Read voor 80 miljoen verkoopt.
Heeft hij t dan goed gedaan?
En heeft DtK dat dan goed gezien? 😬
Sauer kwam van Arnesen Moussa omdat Slot hem wilde en Read door van Persie.
Is toch redelijk algemeen bekend .
VVout
 VVout - zaterdag 01 augustus 2026 - 23:24   quote  deeplink  
Als het aan RvP gelegen zou hebben, gaat het alleen al met Gio al een stuk beter en er is ook al wat door geselecteerd. Koers staat uit en de vooruitzichten voorlopig op de elk vlak mogelijk. Uiteindelijk is een groepschemie met topprestaties niet te volgen, zo heb je het of komt er geen klote van terecht.
Bowie
 Bowie - zaterdag 01 augustus 2026 - 23:26   quote  deeplink  
Jaren geleden een tijd op de markt gewerkt.
En dit topic ademt dezelfde sfeer: kopen, kopen, verkopen, kopen, in de aanbieding, we zijn te laat, voorraad is op......etc.....etc.

Jezus, kameraden, worden we nerveus door alle actie in en bij 020?
En hebben jullie nou die 4 wedstrijden tot nu gezien?

Want op dit moment, is het doel met Ernst en Bossin naar tevredenheid gevuld.

Achterin gaan we nog van Read uit morgen, maar vanaf maandag zal dat St. Juste rb, Geertruida en Watanabe centraal en Marmol zijn. Op de bank Latomba. Achmedhodzic, Kraaijeveld, Deijl en Wessels. Beelen en Smal schuiven hierbij nog aan.

Middenveld. Vandenhoutte, Zechiel en Valente. Op de bank Targalinne, van Elshout, Steijn. Binnenkort Moder erbij.

Voorin. Borges/Diarra/Zenhagel l, Ueda/Ferri/Tengstedt spits en Moussa/van Persie.

Mij is in de 4 wedstrijden vooral de potentie van Zinhagel op links en van Persie op rechts opgevallen. Die Zinhagel is nu al zó dreigend dat iedere tegenstander uiteindelijk dubbele dekking nodig had om 'm af te stoppen, hij is snel en gruwelijk technisch. Hetzelfde verhaal met van Persie.
We kunnen gaan kopen, tuurlijk.
we kunnen ook die 2 groeibriljanten nu al komend seizoen een grote rol laten spelen meer en meer.
Borges heeft tot nu veel meer niveau dan geheel vorig seizoen. En bij Diarra heb ik 't gevoel, niet alleen op het veld maar ook uit de beelden van het trainingskamp, dat hij geland is bij de club, zijn kracht zit in zijn fysiek en -soms nog blinde- doelgerichtheid.

Daarom eis ik op dit moment, als er naast Read niemand vertrekt uit de basis, eigenlijk helemaal geen aankopen.
Krijg per wedstrijd meer en meer het idee dat, indien alles redelijk fit blijft, we een prima selectie hebben met enorm veel mogelijkheden tot variatie.
Bowie
 Bowie - zaterdag 01 augustus 2026 - 23:27   quote  deeplink  
Toevoeging, en niet de minste, Bos!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 augustus 2026 - 23:30   quote  deeplink  
Zo is dat Bowie !!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2026 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

🤣
kenny
 kenny - zaterdag 01 augustus 2026 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt eens
Leuv
 Leuv - zondag 02 augustus 2026 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 23:26 schreef Bowie het volgende:
En dit topic ademt dezelfde sfeer: kopen, kopen, verkopen, kopen, in de aanbieding, we zijn te laat, voorraad is op......etc.....etc.

Achterin gaan we nog van Read uit morgen, maar vanaf maandag zal dat St. Juste rb, Geertruida en Watanabe centraal en Marmol zijn. Op de bank Latomba. Achmedhodzic, Kraaijeveld, Deijl en Wessels. Beelen en Smal schuiven hierbij nog aan.

Middenveld. Vandenhoutte, Zechiel en Valente. Op de bank Targalinne, van Elshout, Steijn. Binnenkort Moder erbij.

Voorin. Borges/Diarra/Zenhagel l, Ueda/Ferri/Tengstedt spits en Moussa/van Persie.

Mij is in de 4 wedstrijden vooral de potentie van Zinhagel op links en van Persie op rechts opgevallen. Die Zinhagel is nu al zó dreigend dat iedere tegenstander uiteindelijk dubbele dekking nodig had om 'm af te stoppen, hij is snel en gruwelijk technisch. Hetzelfde verhaal met van Persie.
we kunnen ook die 2 groeibriljanten nu al komend seizoen een grote rol laten spelen meer en meer.
Borges heeft tot nu veel meer niveau dan geheel vorig seizoen. En bij Diarra heb ik 't gevoel, niet alleen op het veld maar ook uit de beelden van het trainingskamp, dat hij geland is bij de club, zijn kracht zit in zijn fysiek en -soms nog blinde- doelgerichtheid.

Daarom eis ik op dit moment, als er naast Read niemand vertrekt uit de basis, eigenlijk helemaal geen aankopen.
Krijg per wedstrijd meer en meer het idee dat, indien alles redelijk fit blijft, we een prima selectie hebben met enorm veel mogelijkheden tot variatie.
Goed verhaal alleen is het grotendeels wat je noemt middelmaat. Daar gaan we echt niet bij de bovenste 3 mee spelen. Die middelmaat moet weg en daar moet kwaliteit bij. Mij duurt het allemaal veel te lang. Ik had bij de aanstelling al geen vertrouwen in die Belg maar door zijn acteren, aan-, en verkopen is het tot het minpunt gedaald. Met deze Belg gaan we niet die stappen zetten die we allemaal hopen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2026 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 23:27 schreef Bowie het volgende:
Toevoeging, en niet de minste, Bos!!!!
Ja.
Mooi.
Zeker 5 of 6 spelers gelezen die kwalitatief basis materiaal zijn.
De rest is allemaal veel van hetzelfde.

Het is een hele armetierige aanval en een matige verdediging.
Het middenveld kan je redelijk bezetten
Achterin is het echt billen knijpen en hopen dat t wat wordt.
Idem de keeper.

Op de bank zit subtop of lager.

En ik mis echt minstens 40 goals in de selectie.
Dus als Read gaat en Moussa ook. Zeg ik plek 4-8
Leuv
 Leuv - zondag 02 augustus 2026 - 07:56   quote  deeplink  
Dat denk ik ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door Leuv --
CobusIII
 CobusIII - zondag 02 augustus 2026 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 23:26 schreef Bowie het volgende:

Ik kan hier wel een eind in meegaan.
VVout
 VVout - zondag 02 augustus 2026 - 09:57   quote  deeplink  
Ik denk als je er een hechte groep van weet te maken er veel mogelijkheden zijn, daar begint het mee voor Gio.

Goals tel ik op zekers wel, zal vooral afhankelijk zijn in hoe je opbouwt en omschakelt net zo als voorheen.

Verdedigen doe je met 11 man en daar is wederom de omschakeling belangrijk en dus ook aan Gio dit er in te brengen als groep.

Verder een kappen met het excuus dat de jeugd er niet klaar voor is, gedoceerd inpassen en daarmee je basis ontlasten en laten zien dat je een kans hebt bij Feyenoord.

Zal niet ontkennen dat ik het spannend vind, maar ook vooral een uitdaging om van te genieten als er resultaat komt. Vooral het negatieve zonder nog maar begonnen te zijn en geen oefenwedstrijd verloren te hebben onbeschrijfelijk. Oogt wel niet altijd even goed, maar zie liever de puntjes waar je wel wat mee kunt en die zijn er best.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2026 - 10:06   quote  deeplink  
Ik heb vrede met plek 3-5 als je kiest voor varkenoord.
Dat betaalt zichzelf uiteindelijk uit.
Ik heb geen vrede met plek 3-5 met allerlei aankopen
MightyAce
 MightyAce - zondag 02 augustus 2026 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 10:06 schreef Stylzz het volgende:
Eens
bijft007
 bijft007 - zondag 02 augustus 2026 - 10:13   quote  deeplink  
Heb wel vertrouwen in gio eigenlijk en hoop dat rigaux zn lijstjes op orde zijn straks als ook Moussa/ueda vertrekt, denk dat er uiteindelijk nog wel intresante spelers gaan komen met name de flanken, de posities wat al dik jaar beter ingevuld kan worden qua breedte ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door bijft007 --
CobusIII
 CobusIII - zondag 02 augustus 2026 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Bijzonder. dus je wordt een opleidingsclub? Jeugd erin...5 plek. Jeugd wordt verkocht (mits ze doorbreken), volgende lichting jeugd weer 5e, wordt weer verkocht etc etc. Voordat je jeugd echt gaat renderen zijn ze alweer verkocht (mits je een goede lichting hebt).
Het gaat altijd om balans tussen jeugd en aankopen. AZ geeft de jeugd de meeste kans maar zal nooit een top 3 club worden. psv geeft jeugd de minste kans en is al jaren dominant in de eredivisie. Ik ga liever daar tussenin zitten omdat je dan ook gedoseerd kan genieten van je jeugdspelers.
bijft007
 bijft007 - zondag 02 augustus 2026 - 10:21   quote  deeplink  
Konden ze maar een 2e paixao kant en klaar ergens vandaan halen, dan heb je gelijk al zoveel meer diepte en scorend vermogen, gaat echt veel schelen wat kwaliteit in combi snelheid zobder bal voorin, lang traag gebrei moet je niet willen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door bijft007 --
van geil
 van geil - zondag 02 augustus 2026 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Nog beter was t geweest , als dit t was, en dan twee/drie echte toppers halen.
Maar goed is niet gebeurt, en is ook niet de denkwijze van het bestuur.
Dan maar alleen jeugd inderdaad, en geen flutaankopen meer.
Alexmem
 Alexmem - zondag 02 augustus 2026 - 10:44   quote  deeplink  
Ik denk wel dat met deze selectie een totaal andere veldbezetting veel beter zou passen. Met een diepe spits, 3 aanvallende middenvelders, 2 6-en en een offensieve rechtsback. Ik denk dat iedereen in zn kracht komt te spelen. Zelfs HM, omdat ie niet de hele tijd achter een back aan hoeft. En je zet goals in je elftal met Steijn, hebt ruimte voor Valente én Zechiel. Maar goed, gezien de meest recente oefenwedstrijden zal dat niet gebeuren.
van geil
 van geil - zondag 02 augustus 2026 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 10:44 schreef Alexmem het volgende:
Ik denk wel dat met deze selectie een totaal andere veldbezetting veel beter zou passen. Met een diepe spits, 3 aanvallende middenvelders, 2 6-en en een offensieve rechtsback. Ik denk dat iedereen in zn kracht komt te spelen. Zelfs HM, omdat ie niet de hele tijd achter een back aan hoeft. En je zet goals in je elftal met Steijn, hebt ruimte voor Valente én Zechiel. Maar goed, gezien de meest recente oefenwedstrijden zal dat niet gebeuren.
Wij spelen 5 2 3 eigenlijk.
Lijkt bijvoorbeeld niet eens op 4 3 3
Ik vind t ook een bezopen veldbezetting, altijd n man tekort op t middenveld, en buitenspelers die het hele veld moeten afrennen. echt 0 rugdekking hebben die, en Hadj vaak ook nog twee tegenstanders.
Daardoor kopen we ook vaak spelers die op posities speelden, die wij helemaal niet hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door van geil --
MightyAce
 MightyAce - zondag 02 augustus 2026 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 10:19 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Bijzonder. dus je wordt een opleidingsclub? Jeugd erin...5 plek. Jeugd wordt verkocht (mits ze doorbreken), volgende lichting jeugd weer 5e, wordt weer verkocht etc etc. Voordat je jeugd echt gaat renderen zijn ze alweer verkocht (mits je een goede lichting hebt).
Het gaat altijd om balans tussen jeugd en aankopen. AZ geeft de jeugd de meeste kans maar zal nooit een top 3 club worden. psv geeft jeugd de minste kans en is al jaren dominant in de eredivisie. Ik ga liever daar tussenin zitten omdat je dan ook gedoseerd kan genieten van je jeugdspelers.
We moeten een keer stoppen met kwantitatieve aankopen doen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2026 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 10:19 schreef CobusIII het volgende:

[..]

We zijn een opleidingsland.
We moeten ook realiseren welke plek we in de keten hebben
We zijn qua resultaten de derde club van Nederland. Realistisch worden we sporadisch kampioen.
We hebben niet de structurele inkomsten om een CL selectie neer te zetten.
Je opleiding moet je levensader zijn.
Aanvullen met toppers en je kan ook nog mee met t kampioenschap.
Zodra wij geld hebben vergooien wij de opleiding.
Anders haal je nooit een Deijl, maar zet je gewoon de RB van O21 in.
van geil
 van geil - zondag 02 augustus 2026 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 10:58 schreef MightyAce het volgende:

[..]

100 procent.
CobusIII
 CobusIII - zondag 02 augustus 2026 - 11:17   quote  deeplink  
ik geloof dat iedereen het er wel over eens is dat we geen flutaankopen moeten doen a la Deijl en dat jeugd een kans moet krijgen (moet wel iets toevoegen bijv snelle leercurve). maar ik vind het een enge gedachte dat we een opleidingsclub pur sang gaan worden die niet voor de CL-plaatsen in aanmerking gaat komen. De CL-ticket brengt het echte geld op. Dat is ook de etalage waar de spelers echt waarde voor je club gaan creëren. nogmaals, psv is geen opleidingsclub en is de meest dominante club. 020 wordt ook steeds meer een koopclub.
Zet eerst maar eens goed spelsysteem neer, zoek daar de juiste spelers bij via gerichte aankopen en vul dat aan met je toptalenten (Sauer, v persie, Zinhagel, Kraaijenveld etc).
We hebben nu ook de Kuip, volgens mij kunnen we commercieel ook nog veel winnen. Ik leg mij er niet bij neer dat we 020 en psv niet structureel kunnen inhalen. Het zou best kunnen dat we met Eenhoorn en Rigaux aan het roer die omslag de komende 5-10 jaar kunnen maken. En vergis je niet, met alle ups en downs van de laatste 4 jaar hebben we het historisch gezien niet slecht gedaan. Dus misschien zitten we al in een opwaartse beweging.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2026 - 11:18   quote  deeplink  
We hebben al minstens drie aankopen weer gedaan waar we niet per se sterker door werden dan wat we al hadden.
Dat is toch gewoon kul
CobusIII
 CobusIII - zondag 02 augustus 2026 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 11:18 schreef Stylzz het volgende:
We hebben al minstens drie aankopen weer gedaan waar we niet per se sterker door werden dan wat we al hadden.
Dat is toch gewoon kul
Dat kan je gewoon nog niet zeggen. Ben met je eens dat dit (nog) niet de topaankopen zijn, maar ook breedte spelers die kwaliteiten hebben die je verder niet ziet bij de rst van de selectie of de jeugd, kunnen van belang zijn.
Als Moussa morgen voor 40M verkocht wordt en/of Read voor 30M, dan zie ik echt nog wel stevige aankopen verschijnen. Maar dat moet is een kwestie van timing tussen verkoop en aankoop.
Ik maak mij vooralsnog echt geen zorgen. Ergens in oktober zien we wel wie er gelijk heeft.
kenny
 kenny - zondag 02 augustus 2026 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 10:58 schreef MightyAce het volgende:

[..]

eens ,
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2026 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 11:28 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dat kan je gewoon nog niet zeggen. Ben met je eens dat dit (nog) niet de topaankopen zijn, maar ook breedte spelers die kwaliteiten hebben die je verder niet ziet bij de rst van de selectie of de jeugd, kunnen van belang zijn.
Als Moussa morgen voor 40M verkocht wordt en/of Read voor 30M, dan zie ik echt nog wel stevige aankopen verschijnen. Maar dat moet is een kwestie van timing tussen verkoop en aankoop.
Ik maak mij vooralsnog echt geen zorgen. Ergens in oktober zien we wel wie er gelijk heeft.
We hebben nog nooit een stevige aankoop gedaan die er meteen stond
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2026 - 12:36   quote  deeplink  
Hancko stond er meteen.
Maar was geen grote aankoop....
VVout
 VVout - zondag 02 augustus 2026 - 12:47   quote  deeplink  
Maar je kan wel eerst het geduld hebben waar we met de huidige staf op uit gaan koersen. Als je de staf vervangt zal je het ook een kans moeten geven, ook spreken ze naar eigen zeggen gewoon voor de prijzen. Waar een hoop het al weer anders zien en zwarte wolken boven de Kuip zien hangen, lijkt het mij dat je het ook wel dat je daadwerkelijke resultaten mag afwachten voor het te veroordelen.

En ja tussen achteraf een koe in zijn reet kijken of ruim van te voren al pessimistisch te zijn zit een middenweg en daar zit ik nu in afwachting van de eerste resultaten.
Leuv
 Leuv - zondag 02 augustus 2026 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 11:28 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dat kun je heel makkelijk zeggen en ik zeg hetzelfde. Al jaren overigens. Alle 3 de aankopen zijn idiote aankopen en gaan n principe wanneer iedereen fit blijft nooit speeltijd krijgen. Doorselecteren moet je beter maken maar niet verzwakken. Wij kopen al jaren lang minder aan kwaliteit dan dat we verkopen.
De basis moet zijn, goede jeugd een aantal jonge nationale of internationale talenten en 2 of 3 (in de as) echte toppers. Dan kun je pas groeien als club. Wij verkopen juist wat niet verkocht moet worden en wat er nog rondloopt is niveautje RKC.
Ik kan op deze manier gewoon geen vertrouwen hebben in die Belg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2026 - 13:07   quote  deeplink  
Ik zie het als een traject met tussentijdse koersbepalingen. Op kortere termijnen kun je een oordeel geven tot aan dat moment: goed bezig of teleurstellend.

Oordelen op langere termijn, 6 maanden, een seizoen, is echt steekhoudend. Dat oordeel is echter meer definitief.

En spelers? Liever richten op bv. spelers die niet lange aanpassingstijd nodig hebben. Een Scandinavier, Belg of Duitser past veelal eenvoudiger, sneller aan.
Leuv
 Leuv - zondag 02 augustus 2026 - 13:44   quote  deeplink  
Dat traject was 3 jaar geleden. Ik vind dat we ons niet als Calimero moeten gedragen en duidelijk beter moeten zijn dan die lampjes en die neuzen. Bij ons is die potentie veel meer aanwezig alleen maken wij bestuurlijk die stap niet. Dat zie je nu ook met het aantrekken van die patatboer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2026 - 14:06   quote  deeplink  
In dit geval heb ik het over het Rigaux-traject. Dat loopt 2 maanden. En daar is iets over te zeggen.
Ik zie Feyenoord al jaren als een club waar slechts het Legioen een vast gegeven is.
Al zo'n 35 jaar zijn het vooral autocraten, meebewegers, filantropen en zwakkelingen die aan het roer stonden. Met geen enkele stabiele visie op club, clubstructuur en realiseren partnership met Rottersamse bedrijven.

Kan je 100 keer roepen wat een slappe hap, tis ook wat het is. Verander je niet in een forumpie.
En nu zien of Eenhoorn boven alle partijen en profiteurs staat en in het komende jaar deze club het smoel geeft wat ze ooit al had.
van geil
 van geil - zondag 02 augustus 2026 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 13:44 schreef Leuv het volgende:
Dat traject was 3 jaar geleden. Ik vind dat we ons niet als Calimero moeten gedragen en duidelijk beter moeten zijn dan die lampjes en die neuzen. Bij ons is die potentie veel meer aanwezig alleen maken wij bestuurlijk die stap niet.
100 procent eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 augustus 2026 - 22:33   quote  deeplink  
De laatste 3 jaar verkeerde keuzes gemaakt ja ,nu eens kijken
of er de komende periode verbetering in zit .
Word nog lastig zat als AHM en Read nog vertrekken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2026 - 08:50   quote  deeplink  
Dat Stengs na twee wedstrijden te horen kreeg dat hij weg mocht is toch bizar
MightyAce
 MightyAce - maandag 03 augustus 2026 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2026 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:
Had 2 wedstrijden daarvoor ook wel gekund
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 augustus 2026 - 11:18   quote  deeplink  
Een seizoen en 2 oefenwedstrijden daarvoor al zelfs.
CobusIII
 CobusIII - maandag 03 augustus 2026 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2026 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:
Wellicht kwamen toen de zaken blijkbaar bij elkaar. AZ kwam op de radar en wilde hem overnemen. Feijenoord kon hem kwijt en Stengs kwam in de meewerk stand. Dit alles zonder teveel extra kosten.
Wie zal het zeggen wat er achter de schermen gaande was?
R()b
 R()b - maandag 03 augustus 2026 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2026 - 11:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
Een seizoen en 2 oefenwedstrijden daarvoor al zelfs.
Inderdaad weet al meer dan 1 jaar dat hij weg mag.
Het was gewoon een huilbui.
van geil
 van geil - maandag 03 augustus 2026 - 17:43   quote  deeplink  
Maandag rustdag
kenny
 kenny - maandag 03 augustus 2026 - 18:00   quote  deeplink  
dat hij voet bij stuk houd inzake Read bevalt wel , de tijden dat we spelers wegschijten is over

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dévy Rigaux topic

0.0144691