|
|
FR-Henk
|
|
|
| 2 zak vlammetjes en 3 rookworsten graag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1 miljoen voor Wellie Iets meer dan 2 vóór Zerrouki
DtK was misschien Boels, maar dit zijn een beetje Colruyt prijzen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet de puinhopen van zijn voorganger opruimen. DtK vond dat hij het lekker had achtergelaten.
Nou lekker als een TD een selectie van 40 man moet inkrimpen. Clubs zien dat ook en weten ook welke spelers weg MOETEN. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Je verwacht het misschien niet maar eens haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Gio heeft de boel wakker geschut |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 17:12 schreef MMM het volgende:Moet de puinhopen van zijn voorganger opruimen. DtK vond dat hij het lekker had achtergelaten. Nou lekker als een TD een selectie van 40 man moet inkrimpen. Clubs zien dat ook en weten ook welke spelers weg MOETEN. Mooi excuus. T wk is ook nog niet voorbij toch( Iedereen riep eerst dat ze nog wel konden wachten. Dat je geen spelers moet weg pissen.
En nu is t opeens goed 🤣 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Mooi excuus. T wk is ook nog niet voorbij toch( Iedereen riep eerst dat ze nog wel konden wachten. Dat je geen spelers moet weg pissen. En nu is t opeens goed 🤣 Totaal geen excuus. Hij moet de puinhopen van zijn voorganger opruimen. Of wil je dat ontkennen?
Ik heb nooit gezegd dat ze moesten wachten? Ik snap dat een trainer zo snel mogelijk met een vaste kern wil gaan werken. Niet met 40 man.
Maar jouw haat richting de nieuwe TD is echt ongezond. Ik fik Rigaux af als dat moet straks. Niet nu. Complete waanzin om dat nu al te doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Excuses. Flut verkopen en drie marginale aankopen is vooralsnog de tussenstand |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:12 schreef MMM het volgende:[..] Totaal geen excuus. Hij moet de puinhopen van zijn voorganger opruimen. Of wil je dat ontkennen? Ik heb nooit gezegd dat ze moesten wachten? Ik snap dat een trainer zo snel mogelijk met een vaste kern wil gaan werken. Niet met 40 man. Maar jouw haat richting de nieuwe TD is echt ongezond. Ik fik Rigaux af als dat moet straks. Niet nu. Complete waanzin om dat nu al te doen. Zijn het er niet meer? De WK gangers komen nog terug. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En DtK werd verdedigd als hij weer een speler wilde halen met een abonnement bij de medische staf.
Krankzinnig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou best kunnen ja.
Lekker begin voor een nieuwe TD. Geen gespreid bedje, zoals DtK liet overkomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:16 schreef MMM het volgende:[..] Zou best kunnen ja. Lekker begin voor een nieuwe TD. Geen gespreid bedje, zoals DtK liet overkomen. Klopt, totaal narcistische uitspraak. Het is een ongelooflijke zooi wat hij binnengehaald heeft. Dat gaan we flink voelen. Onbegrijpelijk dat die man krankzinnige dingen mocht doen, en blijven doen. Maar goed, er moet nu echt geruimd worden. Zerrouki was eigenlijk pas de eerste van een massa. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:16 schreef MMM het volgende:[..] Zou best kunnen ja. Lekker begin voor een nieuwe TD. Geen gespreid bedje, zoals DtK liet overkomen. je begint nu pas in te zien dat DtK de kwane genius was en dat het een waanzinnige prestatie was om met deze spelers 2e te worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:15 schreef MMM het volgende:[..] En DtK werd verdedigd als hij weer een speler wilde halen met een abonnement bij de medische staf. Krankzinnig. Klopt hebben we van geleerd Als DtK dit had gedaan was t forum te klein. En jullie lopen al in Rigaux t-shirts
T is gewoon nog niks Twee flut verkopen. Die verhuren hadden jullie ook gered Een aankoop, die de scouting vorig jaar al had gevonden; maar die snap ik nog want we hebben geen Lcv Een spits die niet kan scoren, moeten er naar afwachten En een bejaarde Belg van de bank van een bijna degradant uit Frankrijk
Dus. Er mag nog wel een tandje bij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:28 schreef Leuv het volgende:[..] je begint nu pas in te zien dat DtK de kwane genius was en dat het een waanzinnige prestatie was om met deze spelers 2e te worden. Zeg het, Rigaux///held!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij doelt hij hier op RvP 😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind ook dat er een tandje bij moet. Hij heeft nog alle credits van mij hoor. Maar zijn aankopen gelijk vind ik bijzonder. En de verkoopprijzen tot nu zijn echt zwaar kut. Maar wie weet komen er nu wat flinke plussen aan, das echt nodig, en dan niet op de kwaliteitsspelers, want dat kan iedereen met de huidige markt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt hebben we van geleerd Als DtK dit had gedaan was t forum te klein. En jullie lopen al in Rigaux t-shirts T is gewoon nog niks Twee flut verkopen. Die verhuren hadden jullie ook gered Een aankoop, die de scouting vorig jaar al had gevonden; maar die snap ik nog want we hebben geen Lcv Een spits die niet kan scoren, moeten er naar afwachten En een bejaarde Belg van de bank van een bijna degradant uit Frankrijk Dus. Er mag nog wel een tandje bij Precies. amateurisme ten top. Die belg bakt er weinig van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:32 schreef van geil het volgende:Ik vind ook dat er een tandje bij moet. Hij heeft nog alle credits van mij hoor. Maar zijn aankopen gelijk vind ik bijzonder. En de verkoopprijzen tot nu zijn echt zwaar kut. Maar wie weet komen er nu wat flinke plussen aan, das echt nodig, en dan niet op de kwaliteitsspelers, want dat kan iedereen met de huidige markt. Maar dat geldt voor mij hetzelfde. Ik kan slecht tegen dat er nu gedaan wordt dat t zo goed is en helemaal anders. Dat is niet zo.
Maar er is nog tijd, maar dat riep ik vorige Windows ook en werd ik weggehoond. Terecht achteraf |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Haha onze goedbedoelde amanteurs die hier elkaar willen overtuigen van gelijk. Dit is al eeuwen Feyenoord. De emotie regeert. Ik probeer het deze window allemaal maar te laten gebeuren. Die Belg moet wat. Ik hoop dat er meer controle is dan er op Mislintat was. Vooralsnog heb ik daar vertrouwen in dankzij eenhoorn. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| ik mag toch hopen dat ze met die grabbeltonprijs van Zerrouki alvast een optie op Nijstad hebben overlegd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:38 schreef Alexmem het volgende:Haha onze goedbedoelde amanteurs die hier elkaar willen overtuigen van gelijk. Dit is al eeuwen Feyenoord. De emotie regeert. Ik probeer het deze window allemaal maar te laten gebeuren. Die Belg moet wat. Ik hoop dat er meer controle is dan er op Mislintat was. Vooralsnog heb ik daar vertrouwen in dankzij eenhoorn. Klopt! Ik hebber juist voor gekozen een keer meteen te reageren op wat ik zie 😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rigaux is op stoom. Maar nog lang niet klaar. Andere trainer, andere staf, vraagt wel meer tijd om met benul en heldere voetbalvisie te lozen. In ieder geval nu enkele zwakhouders weg. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Snap ik. Is ook heerlijk om je mee af te reageren. Maar joh. We weten niks. We horen 5%. En we hopen t beste. Ik ga vooral naar de resultaten kijken. En ik ben heel benieuwd met welke basis elf ze willen voetballen. Want bv op het middenveld zie ik de oplossing nog niet. Belg - Valente - Steijn is nul komma nul snelheid. Targ erbij en Valente op 10 is geen goals én weinig snelheid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op Stoom? de geruchten komen een beetje los. Maar er is echt weinig gebeurt qua krimp, Zerrouki nu. Die verhuurde jeugd etc is natuurlijk geen verdienste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja. T zullen nog wel de dolle dwaze dagen worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lol je heb onder 2 TD jaren de kans gehad en het nooit gedaan . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:45 schreef Alexmem het volgende:Snap ik. Is ook heerlijk om je mee af te reageren. Maar joh. We weten niks. We horen 5%. En we hopen t beste. Ik ga vooral naar de resultaten kijken. En ik ben heel benieuwd met welke basis elf ze willen voetballen. Want bv op het middenveld zie ik de oplossing nog niet. Belg - Valente - Steijn is nul komma nul snelheid. Targ erbij en Valente op 10 is geen goals én weinig snelheid. Het wordt sowieso een dingetje. Gio gaat met twee 6en spelen, die moeten dus ook goals meepakken, dat zie ik zeker met die Belg niet gebeuren. De 10 zal echt veel moeten scoren met de aanvallers samen. Ik hou daar niet van, een team moet overal wat scorend vermogen hebben. dat zegt ook vaak iets over de echte kwaliteit. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| True. Bovendien is 1 Rodri genoeg. Als die 10 tenminste kan voetballen. En de buitenspelers kunnen verdedigen enz enz. Voorlopig speelden wij met allemaal halve spelers. En in dat geval moet het totaal plaatje extreem goed op elkaar afgesteld zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt hebben we van geleerd Als DtK dit had gedaan was t forum te klein. En jullie lopen al in Rigaux t-shirts T is gewoon nog niks Twee flut verkopen. Die verhuren hadden jullie ook gered Een aankoop, die de scouting vorig jaar al had gevonden; maar die snap ik nog want we hebben geen Lcv Een spits die niet kan scoren, moeten er naar afwachten En een bejaarde Belg van de bank van een bijna degradant uit Frankrijk Dus. Er mag nog wel een tandje bij Rigaux shirts? Alles behalve. Ik wacht nog af. Om iemand nu al af te fikken vind ik veel te vroeg. Het is half juli.
Ontslaan van RvP was een gigantische plus. Nu afwachten wat betreft spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dat dus ,onder het motto iedereen verdient een eerlijke kans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb t nu al minstens vier keer toegelicht. Ik ga t niet nog een keer doen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:46 schreef van geil het volgende:Op Stoom? de geruchten komen een beetje los. Maar er is echt weinig gebeurt qua krimp, Zerrouki nu. Die verhuurde jeugd etc is natuurlijk geen verdienste. Er loopt deze week al meer dan in de hele periode hiervoor naar buiten kwam. Gio is helder, dus nu nog meer doorpakken. Overwerken voor Devy. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je legt het Rigaux stukje uit. Maar gaat niet in waarom je DtK nooit zo fel hebt aangepakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het er dan waarschijnlijk niet in bij mij 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:58 schreef MMM het volgende:[..] Je legt het Rigaux stukje uit. Maar gaat niet in waarom je DtK nooit zo fel hebt aangepakt. Ook dat heb ik al gezegd. Ik had vertrouwen in de factor tijd. Daarnaast had DtK echt een prima start bij de club. Plus en minnen waren in balans. Laatste jaar echt niet meer.
Dus nu zie ik t graag anders. En vooralsnog. Is het veel van hetzelfde. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:[..] Ook dat heb ik al gezegd. Ik had vertrouwen in de factor tijd. Daarnaast had DtK echt een prima start bij de club. Plus en minnen waren in balans. Laatste jaar echt niet meer. Dus nu zie ik t graag anders. En vooralsnog. Is het veel van hetzelfde. je bent heel negatief over Rigaux valt mij ook op , dat heb je over DtK nooit gedaan terwijl hij juist deze puinzooi heeft veroorzaakt
lekker makkelijk om nu je pijlen af te vuren op Rigaux terwijl hij de puin van DtK moet ruimen voordat hij serieus kan gaan aankopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 19:08 schreef kenny het volgende:[..] je bent heel negatief over Rigaux valt mij ook op , dat heb je over DtK nooit gedaan terwijl hij juist deze puinzooi heeft veroorzaakt lekker makkelijk om nu je pijlen af te vuren op Rigaux terwijl hij de puin van DtK moet ruimen voordat hij serieus kan gaan aankopen Noem t negatief. Ik noem t sceptisch. Ik zeg wat ik zie. Dat jullie dat vervelend vinden, so be it.
Ik hoop t beste voor de club, maar vrees van niet helaas. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 19:12 schreef Stylzz het volgende:[..] Noem t negatief. Ik noem t sceptisch. Ik zeg wat ik zie. Dat jullie dat vervelend vinden, so be it. Ik hoop t beste voor de club, maar vrees van niet helaas. ik zie hetzelfde. Een horzel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hmmm 🤔 Feyenoord moest Twente nog 3 miljoen betalen van Zeerkoekie naar ons . Dat is vervallen en Twente betaald ook nog eens 2.5 miljoen toe .
Devy bakt goede frieten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 19:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Hmmm 🤔 Feyenoord moest Twente nog 3 miljoen betalen van Zeerkoekie naar ons . Dat is vervallen en Twente betaald ook nog eens 2.5 miljoen toe . Devy bakt goede frieten. O echt? Bron? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik las het net ergens ,ik ga ff zoeken of ik het nog kan vinden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik lees hier en daar in de reacties maar ik kan de bron miet vinden.
Het meest positieve bericht dat ik kon vinden was deze.
'Feyenoord en Twente naderen deal over Zerrouki'
Feyenoord en FC Twente hebben elkaar gevonden over de transfer van Ramiz Zerrouki. Beide clubs praten woensdag verder over een definitieve overgang van de Algerijnse international, meldde Voetbal International al. Volgens TC Tubantia is er inmiddels witte rook.
Volgens VI en Tubantia is het laatste bod van Twente genoeg om de Rotterdammers te overtuigen. Het zou gaan om een bedrag van 2 à 2,5 miljoen euro. Dat is fors minder dan de zeven miljoen die Feyenoord twee jaar geleden betaalde om Zerrouki de omgekeerde weg te laten bewandelen. In De Kuip kwam de middenvelder echter niet uit de verf. Bovendien lijdt Feyenoord na afschrijvingen boekhoud technisch geen verlies.
De regionale krant weet dat Zerrouki nu een vierjarig contract zal tekenen bij FC Twente. Hij speelde het afgelopen seizoen al op huurbasis in Enschede. Daar bloeide de controleur weer helemaal op. Technisch directeur Erik ten Hag en trainer John van den Brom spraken al uit dat ze hem graag behouden. Dat lijkt dus te lukken. Na het vertrek van onder meer Mats Rots blijft een andere steunpilaar daarmee alsnog langer aan boord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das weinig positiefs, daar vind jenuks van terug van di3 drie M..
Positieve blijft dat ie opgerot iswantik kan meprima vinden in ar z’n post, voor 5 euro had ikhem ook nog weg gedaan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 20:08 schreef RenatoBos het volgende:Das weinig positiefs, daar vind jenuks van terug van di3 drie M.. Positieve blijft dat ie opgerot iswantik kan meprima vinden in ar z’n post, voor 5 euro had ikhem ook nog weg gedaan Zo is het maat. Gewoon die drol slikken..blij dat ie weg is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had ik ook al gelezen ja, maar vind nergens iets dat Feyenoord nog moest afbetalen voor die nar.. |
|
|
|