BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dévy Rigaux topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2026 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 12:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Leuk om jouw reacties in het Te Kloese topic van de afgelopen jaren te lezen en vervolgens je reacties hier.

Alsof je broer je account heeft overgenomen.

Van geile kan ik het wel hebben. Die was en is kritisch. Meet niet met twee maten zoals jij. Vind ik mooier.
Bedankt dat ik je vermaak.
Ik heb t ook al honderd keer toegelicht.

Overigens heb ik vaak de nuance gezocht. Je zult bij een aankoop van mij nooit gezien hebben dat ik t meteen een topper vond.

Maar goed, jouw haat richting Te Kloese en RvP is zo groot dat je nu alles met de mantel der liefde bedekt. Is net zo schattig
En je hoeft niet p me te reageren. Doe ik t bij jou ook niet meer. Lijkt me beter. Ik maak deze afspraak wel eenzijdig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door Stylzz --
MMM
 MMM - donderdag 20 augustus 2026 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Overigens heb ik vaak de nuance gezocht. Je zult bij een aankoop van mij nooit gezien hebben dat ik t meteen een topper vond.

Maar goed, jouw haat richting Te Kloese en GvB is zo groot dat je nu alles met de mantel der leider bedekt. Is net zo schattig 😘
Je kan het nog 100 keer toelichten, het blijft meten met twee maten en maakt je compleet ongeloofwaardig.

Mijn haat richting Te Kloese is volledig terecht. Heeft de club als TD volledig in de stront achtergelaten met een karrenvracht aan waardeloze spelers. Een selectie van meer dan 40 spelers achterlaten voor je opvolger, de jackpot betaald voor waardeloze spelers waar je je haast afvraagt hoeveel hij er zelf aan verdiend heeft.

Rigaux heeft nog niet eens 1/10 fout gedaan van Te Kloese en word door jou compleet afgefikt.

Mijn haat richting Gio is nieuw voor mij? Licht eens toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2026 - 12:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar goed, jouw haat richting Te Kloese en RvP is zo groot dat je nu alles met de mantel der liefde bedekt. Is net zo schattig
En je hoeft niet p me te reageren. Doe ik t bij jou ook niet meer. Lijkt me beter. Ik maak deze afspraak wel eenzijdig.
.
kenny
 kenny - donderdag 20 augustus 2026 - 12:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar goed, jouw haat richting Te Kloese en GvB is zo groot dat je nu alles met de mantel der liefde bedekt. Is net zo schattig
als je niet wil dat er op je gereageerd wordt moet je niet actief zijn op een forum lijkt mij , en M heeft groot gelijk zo geweldig en verzachtend je over DtK was zo vernietigend probeer je over Rigaux te zijn
werkelijk bij elke actie van Rigaux probeer je het af te zeiken en te kraken , had dat bij DtK gedaan die heeft er voor gezorgd dat we in deze situatie zitten
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2026 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 12:56 schreef kenny het volgende:

[..]

als je niet wil dat er op je gereageerd wordt moet je niet actief zijn op een forum lijkt mij , en M heeft groot gelijk zo geweldig en verzachtend je over DtK was zo vernietigend probeer je over Rigaux te zijn
werkelijk bij elke actie van Rigaux probeer je het af te zeiken en te kraken , had dat bij DtK gedaan die heeft er voor gezorgd dat we in deze situatie zitten
Prima.
Doen we dat.
Aangezien ik t al honderd keer toegelicht heb en ook aangegeven waarom ik zo kritisch ben, maar continu aangevallen wordt over hetzelfde ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door Stylzz --
MMM
 MMM - donderdag 20 augustus 2026 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 12:56 schreef kenny het volgende:

[..]

Ik vind kritiek op Rigaux prima hoor. Want ik zie ook echt wel dingen waar ik nog niet blij van word. Maar ik houd wel een erfenis van zijn voorganger in het achterhoofd. En of je nou op verandering had gehoopt of niet, iemand zo affikken en zijn voorganger altijd beschermd hebben is fout.

De bever is niet mijn favoriet maar had het over lijken die uit de kast zullen komen bij vertrek DtK. Ik sluit niet uit dat er veel is wat wij niet weten.
MMM
 MMM - donderdag 20 augustus 2026 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

.
Compleet terecht. RvP en DtK hebben Feyenoord grote schade gebracht.

Ze hadden vanuit de club een bloemetje moeten sturen naar 020, AZ, Twente dat ze zo lief waren om het nog slechter te doen. Behalen van CL is één van de grootste wonderen in de clubhistorie.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 augustus 2026 - 13:00   quote  deeplink  
Beetje overdreven allemaal heren.
Forum is reageren of negeren, mening geven of niet.
MMM
 MMM - donderdag 20 augustus 2026 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 13:00 schreef FR-Henk het volgende:
Zeker. Maar dan niet met twee maten meten.

DtK de hand boven het hoofd houden en Rigaux volledig affikken kan niet.

Daarom reageer ik ook niet op geile. Die is ook op zijn voorganger kritisch geweest. Dan kan ik er beter mee leven.
kenny
 kenny - donderdag 20 augustus 2026 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 12:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vind kritiek op Rigaux prima hoor. Want ik zie ook echt wel dingen waar ik nog niet blij van word. Maar ik houd wel een erfenis van zijn voorganger in het achterhoofd. En of je nou op verandering had gehoopt of niet, iemand zo affikken en zijn voorganger altijd beschermd hebben is fout.

De bever is niet mijn favoriet maar had het over lijken die uit de kast zullen komen bij vertrek DtK. Ik sluit niet uit dat er veel is wat wij niet weten.
klopt ik hoorde bever daar al 2 jaar terug over , DtK zou zich verrijken aan transfers , we kunnen het niet hard maken maar bij sommige transfers kan je echt vraagtekens bij zetten

ook eens over Rigaux , daar mogen we ook zeker critisch naar kijken beter gezegd dat moet en hoort bij een topclub , maar bij voorbaat af zeiken en afbranden zeker niet
kenny
 kenny - donderdag 20 augustus 2026 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 13:00 schreef FR-Henk het volgende:
eens
kenny
 kenny - donderdag 20 augustus 2026 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 13:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Zeker. Maar dan niet met twee maten meten.

DtK de hand boven het hoofd houden en Rigaux volledig affikken kan niet.

Daarom reageer ik ook niet op geile. Die is ook op zijn voorganger kritisch geweest. Dan kan ik er beter mee leven.
klopt ook eens
Leuv
 Leuv - donderdag 20 augustus 2026 - 13:10   quote  deeplink  
Hypocriet MMM. (over een half jaar zeik je van Bronchorst net zo onder als je RvP hebt gedaan?)
Ik vind dat Rigaux volledig verkeerd van start is gegaan met het aantrekken van al die dubieuze spelers. Zo'n slechte start heb ik DtK niet zien doen.
Ik ben het dan ook volledig met Stylzz eens en zou het heel fijn vinden wanneer we allemaal wat kritischer (lees kritisch en niet negatief) over Rigaux zouden kunnen zijn.
Het zou immers, gezien zijn start, zomaar kunnen zijn dat hij ons nog verder het moeras in leidt.
R()b
 R()b - donderdag 20 augustus 2026 - 13:12   quote  deeplink  
Je moet altijd kritisch zijn over alles.

Maw: Ik begin nu toch wel te zweten Dévy!
MMM
 MMM - donderdag 20 augustus 2026 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 13:10 schreef Leuv het volgende:
Hypocriet MMM. (over een half jaar zeik je van Bronchorst net zo onder als je RvP hebt gedaan?)
Ik vind dat Rigaux volledig verkeerd van start is gegaan met het aantrekken van al die dubieuze spelers. Zo'n slechte start heb ik DtK niet zien doen.
Ik ben het dan ook volledig met Stylzz eens en zou het heel fijn vinden wanneer we allemaal wat kritischer (lees kritisch en niet negatief) over Rigaux zouden kunnen zijn.
Het zou immers, gezien zijn start, zomaar kunnen zijn dat hij ons nog verder het moeras in leidt.
Ik had Gio nooit genomen, heb ik ook al eerder geplaatst. Zijn wisselbeleid zondag was ook onvoldoende.

Wat ik Rigaux verwijt is halen Ferri. Totaal overbodig aangezien Ueda er nog was/is. Dat geld had beter in een linksbuiten gestopt kunnen worden.
kenny
 kenny - donderdag 20 augustus 2026 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 13:10 schreef Leuv het volgende:
slechte start of niet , rigaux moet puin ruimen en zien af te komen van spelers met veel te hoge contracten dan kan je het bijna nooit goed doen
DtK mocht geld over de balk gooien met waardeloze aankopen wat gezorgd heeft voor een selectie van meer dan 40 contract spelers , dus zo goed heeft die DtK het niet gedaan

Rigaux moet er nu maar wat van zien te maken en moet roeien met de riemen die hij heeft , natuurlijk wil Rigaux ook met geld smijten zoals DtK dat deed maar als het er niet is en er eerst puin geruimd moet worden om de financien te creeren kan je het bijna nooit goed doen door sommige supporters

laten we vertrouwen dat feyenoord eerst gezond wordt en een gezond salaris huishouding gaat krijgen , ik denk dat Rigaux deze opdracht ook heeft mee gekregen van Eenhoorn
van geil
 van geil - donderdag 20 augustus 2026 - 13:22   quote  deeplink  
Ja maar Kenny.
Hij heeft gewoon al 19.5 uitgegeven.
En voor wat?
Geen enkele versterking
R()b
 R()b - donderdag 20 augustus 2026 - 13:30   quote  deeplink  
Moussa en Ueda nog even op de 30e verkopen en je hebt oorlog
kenny
 kenny - donderdag 20 augustus 2026 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 13:22 schreef van geil het volgende:
Ja maar Kenny.
Hij heeft gewoon al 19.5 uitgegeven.
En voor wat?
Geen enkele versterking
klopt , ik zie ook heel goed dat er beter geld uit gegeven had moeten worden aan een goede linksbuiten
dit zijn aankopen die nog tijd nodig hebben zoals bijvoorbeeld spelers als een paixao dat ook nodig hadden
ik zag ook liever versterkingen komen die ons gelijk versterkten , toch vind ik het wel goede aankopen op vanhoutte na dan
CobusIII
 CobusIII - donderdag 20 augustus 2026 - 13:34   quote  deeplink  
Onze Willem is wel gecharmeerd van Vanhoutte, zelf vind ik het ook wel een nuttige speler.
Ik maar me veel meer zorgen om Valente.
kenny
 kenny - donderdag 20 augustus 2026 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 13:34 schreef CobusIII het volgende:
Onze Willem is wel gecharmeerd van Vanhoutte, zelf vind ik het ook wel een nuttige speler.
Ik maar me veel meer zorgen om Valente.
is een speler die niet verzaakt en zal altijd een 6 scoren , heeft alleen niks extra's
van geil
 van geil - donderdag 20 augustus 2026 - 13:47   quote  deeplink  
Trakteer jij alvast op taart?
De oliebollen ga je denk niet halen.
Vandaar Devy.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 augustus 2026 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 13:42 schreef kenny het volgende:

[..]

is een speler die niet verzaakt en zal altijd een 6 scoren , heeft alleen niks extra's
Het is jammer dat hij geen explosieve startsnelheid heeft.
En ook geen topsnelheid ,maar als het elftal goed uitgebalanceerd
is ,moet hij in zijn kracht komen .Dan gaat hij hoger scoren
als een 6

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door Leon FR1908 --
Leuv
 Leuv - donderdag 20 augustus 2026 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 13:32 schreef kenny het volgende:

[..]

klopt , ik zie ook heel goed dat er beter geld uit gegeven had moeten worden aan een goede linksbuiten
dit zijn aankopen die nog tijd nodig hebben zoals bijvoorbeeld spelers als een paixao dat ook nodig hadden
ik zag ook liever versterkingen komen die ons gelijk versterkten , toch vind ik het wel goede aankopen op vanhoutte na dan
Iedere aankoop wordt niet door een solist gedaan. Er zijn meerdere die er overheen kijken en het goedkeuren.
Dat er dan niemand met enig verstand overheen kijkt is het grote probleem.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 augustus 2026 - 22:52   quote  deeplink  
Weer wat centjes binnen, flink wat salaris weggestreept, als het frituurvet nu nog niet op temperatuur is, dan is het het nooit.
van geil
 van geil - donderdag 20 augustus 2026 - 23:09   quote  deeplink  
Er gaan gewoon 0 versterkingen komen die gelijk wat toevoegen.
We moeten er maar aan wennen.
En bij nog een of twee verkopen gaan we richting middenmoot.
Leuv
 Leuv - vrijdag 21 augustus 2026 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2026 - 23:09 schreef van geil het volgende:
Er gaan gewoon 0 versterkingen komen die gelijk wat toevoegen.
We moeten er maar aan wennen.
En bij nog een of twee verkopen gaan we richting middenmoot.
Daar ga ik niet aan wennen. Als we nu niet iets beters gaan halen met alle inkomsten die er afgelopen jaren zijn gedaan dan ben ik er wel klaar mee. Dan komen de witte zakdoekjes voor die Belg al snel.
Je kunt de bioscoop wel verbouwen maar als de film ruk is komen de mensen niet.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 21 augustus 2026 - 13:01   quote  deeplink  
De opruiming gaat traag, maar het gebeurd
Leuv
 Leuv - vrijdag 21 augustus 2026 - 13:08   quote  deeplink  
Er wordt alleen maar verkocht wat wel weet dat een bal rond is. Al die andere kneuzen zitten er nog. Voor mij is die Belg de grootste (k)neus. Zit die nog in zijn proeftijd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2026 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 21 augustus 2026 - 13:22   quote  deeplink  
Dat weet ik nog zo net niet.
In België hield hij ook zijn kaarten voor zich,tot het laatst
Ik denk dat hij gokt op een echte versterking.
De basis die er nu staat is r e d e l ij k ..........
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 21 augustus 2026 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2026 - 13:22 schreef piet de paler het volgende:
Dat weet ik nog zo net niet.
In België hield hij ook zijn kaarten voor zich,tot het laatst
Ik denk dat hij gokt op een echte versterking.
De basis die er nu staat is r e d e l ij k ..........
Onze voorhoede is echt verschrikkelijk slecht.
tomson
 tomson - vrijdag 21 augustus 2026 - 19:20   quote  deeplink  
Pssst wakker worden.. de window is NU open he Davy !
Leuv
 Leuv - vrijdag 21 augustus 2026 - 19:31   quote  deeplink  
Mom... efkes een frieteke bakken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 augustus 2026 - 19:57   quote  deeplink  
De frieten zijn op Leuv .
Dit waren de transfers
bijft007
 bijft007 - vrijdag 21 augustus 2026 - 20:24   quote  deeplink  
Snap dat dus niet, frieten bakken met die ranzige zure saus erover
Zou ik snel klaar mee zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 augustus 2026 - 21:17   quote  deeplink  
😂😂
van geil
 van geil - vrijdag 21 augustus 2026 - 22:13   quote  deeplink  
Misschien is het toch een koekenbakker?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 augustus 2026 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2026 - 22:13 schreef van geil het volgende:
Misschien is het toch een koekenbakker?
chips

van geil
 van geil - vrijdag 21 augustus 2026 - 22:36   quote  deeplink  
😂😭😭😭
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 augustus 2026 - 22:41   quote  deeplink  
😭😭😭
van geil
 van geil - zaterdag 22 augustus 2026 - 09:32   quote  deeplink  
Nog een goede week, kunnen we beoordelen wat er gebeurt is.
tomson
 tomson - zaterdag 22 augustus 2026 - 18:20   quote  deeplink  
WANNEERGAJEKOPEEE!!
moet wel een hele spectaculaire week zijn wil ik hier nog vrolijk van worden.
MMM
 MMM - zaterdag 22 augustus 2026 - 18:21   quote  deeplink  
Tijd gaat nu wel serieus dringen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 augustus 2026 - 18:29   quote  deeplink  
Nog een handvol eruit. 2 rechtsbacks van het rijtje Nieuwkoop, Lotomba, Deijl en Kasanwirjo. Ivanusec, Tengstedt en Borges.

En 1 directe versterking links voorin erbij. En dan ook nog kijken of we een rechtsbuiten achter Hadj-Moussa nodig hebben of dat de eigen jeugd al ver genoeg is om te in te vullen. Tenzij er toch nog hoop in Borges is. Eventueel een reserve keeper met wat meer ervaring dan Bossin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2026 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 augustus 2026 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2026 - 18:20 schreef tomson het volgende:
WANNEERGAJEKOPEEE!!
moet wel een hele spectaculaire week zijn wil ik hier nog vrolijk van worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2026 door Leon FR1908 --
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 22 augustus 2026 - 19:51   quote  deeplink  
Nou, geweldig.
van geil
 van geil - zaterdag 22 augustus 2026 - 19:52   quote  deeplink  
Ik verwacht de laatste dag nog wel een rechtsback 3de divisie Belgie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 augustus 2026 - 22:45   quote  deeplink  
tomson
 tomson - zaterdag 22 augustus 2026 - 22:50   quote  deeplink  
Wat mij betreft roept deze persoon dit veel te vroeg.
Recenseert het hele menu terwijl hij nog aan het voorgerecht zit.
van geil
 van geil - zaterdag 22 augustus 2026 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2026 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ tweet ]
Dat is toch duidelijk vanaf dag 1.
Maar waarom begin je dan in godsnaam met twee aankopen van hetzelfde kaliber, op posities die redelijk goed bezet waren?
Hij had in juni al moeten lozen, lozen en nog eens lozen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2026 door van geil --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dévy Rigaux topic

0.0239591