BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dévy Rigaux topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 15 juli 2026 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2026 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ook dat heb ik al gezegd.
Ik had vertrouwen in de factor tijd.
Daarnaast had DtK echt een prima start bij de club.
Plus en minnen waren in balans. Laatste jaar echt niet meer.

Dus nu zie ik t graag anders. En vooralsnog. Is het veel van hetzelfde.
Dan ben je mild als je naar zijn 3 jaar als TD kijkt. Zijn laatste twee jaar waren echt abominabel.

Ik vind je kritiek op Rigaux te vroeg. Misschien sluit ik me bij je aan uiteindelijk, je weet het niet. Maar nu mag je ‘m nog niet zo afbranden, vind ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 juli 2026 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2026 - 20:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Had ik ook al gelezen ja, maar vind nergens iets dat Feyenoord nog moest afbetalen voor die nar..
Kan het helaas ook niet vinden ,snap dan ook niet al die berichtjes op X helaas.

Maar wat Ar schreef voor 5 euro was het ook goed geweest 😂😂
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 juli 2026 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2026 - 20:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Dan ben je mild als je naar zijn 3 jaar als TD kijkt. Zijn laatste twee jaar waren echt abominabel.

Ik vind je kritiek op Rigaux te vroeg. Misschien sluit ik me bij je aan uiteindelijk, je weet het niet. Maar nu mag je ‘m nog niet zo afbranden, vind ik.
Maar dit seizoen moet hij de puin ruimen van DTK ,kan hij dan uberhaupt na deze transferperiode al eerlijk beoordeelt worden?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2026 - 06:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2026 - 23:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar dit seizoen moet hij de puin ruimen van DTK ,kan hij dan uberhaupt na deze transferperiode al eerlijk beoordeelt worden?
Dit is toch veel te makkelijk.
Er zijn spelers met hoge transfer waardes ook. Is dat dan ook puin ruimen als hij die goed verkoopt?
Wellie en Zerrouki, zijn nog niet weg, maar die gaan onder hún marktwaarde. Was dat dan puin ruimen?
Stengs, was dat al puin of is dat t geworden?

Borges, Deijl, Tengsted, Ivanusec en Lotomba. Dat heeft meteen al niet gewerkt. St Juste kan je daar ook nog zetten. Als hij deze weet te ruimen heeft hij echt puin geruimd.

Er zit ook ‘puin’ tussen wat een contract heeft wat gewoon uit eigen jeugd komt

Het is zijn job om spelers tegen een goed bedrag van de hand te doen. Dat wordt lastig, maar daar mag je m zeker wel op beoordelen.
Plus dat hij geen nieuw potentieel puin binnenhaalt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2026 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2026 - 07:21   quote  deeplink  
Nieuwe dag nieuwe kansen.
Nog 23 dagen tot de eerste competitie wedstrijd
(Al gebied de eerlijkheid te zeggen dat je de eerste drie ook met deze selectie zou moeten aankunnen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2026 door Stylzz --
VVout
 VVout - donderdag 16 juli 2026 - 07:27   quote  deeplink  
Ligt wel onder de loep die frietenman, weet gelijk wat het is voor Feyenoord aan de bak te zijn.
Bowie
 Bowie - donderdag 16 juli 2026 - 08:55   quote  deeplink  
Eens VVout.

Maar verder met eerdere berichten niet zo. Te Kloese blijven afbranden, terwijl er in de huidige selectie 3 spelers rond lopen die in de categorie boven de 20-30 mln verkoopwaarde.
Dit was in onze recente geschiedenis vóór Te Kloese ondenkbaar.
Met deze slagroon mogen er ook een aantal zijn waar je verlies op gaat leiden. Al is dat boekhoudkundig met afschrijvingen nog relatief.
Verder worden er hier ook een aantal spelers voorbarig afgeschreven. Lotomba, Borges, St Juste. Mannen die mi in die eerste 2 wedstrijden aantonen van waarde te kunnen zijn, mede door de nwe staf. Bij Stengs is dit ook nog mogelijk, vind de chemie die hij blijkt te hebben met Read wel opvallend, nu al.
Verder is het nog nooit gebeurd dat we ruim voor de start al werkelijke versterkingen, op iedere linie, hebben zonder verkocht te hebben. Dat is ook luxe.
Leuv
 Leuv - donderdag 16 juli 2026 - 09:44   quote  deeplink  
Mannen het is toch heel simpel. Een club als de onze zal een technisch beleidsplan hebben dat waarschijnlijk gemaakt is voor een looptijd van een jaar of 10.
Tenminste zo zou het moeten zijn. Hieruit schrijf je een plan of meerdere plannen die een kortere periode bevatten, maar de gedachte is het beleid en de visie over meerdere jaren.

Dat is dus precies waar het fout gaat. DtK heeft dit nooit gedaan omdat hij zich zo af en toe TD voelde maar andere keren dan weer niet. Er ligt dus niets en er is niets. Dat er dan nu weer zo'n idiote Belg binnenkomt zijn eigen regels gaat bedenken en bedenkelijke spelers aantrekt is werkelijk van de zotte. Een goede TD kijkt wat er is en gaat beleid voeren. Wij hebben weer zo'n TD aangetrokken die alleen maar kan handelen maar als je kijkt naar bloedlijnen zijn wij Nederlanders altijd nog beter in handel dan Belgen. Het is dus een hele idiote keuze om voor deze Belg te zijn gegaan.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 16 juli 2026 - 09:57   quote  deeplink  
Hou toch op Leuv, dat slaat helemaal nergens op wat jij weer loopt te verkondigen.
In een beleid/visie komt veel meer kijken dan wat jij denkt te weten, zo simpel is het allemaal niet. Je hebt met risico's te maken en (bij ons) 2 jaar lang belachelijk veel blessures. Voordat onze td was aangesteld hem al totaal afbranden..... wat een tekortkoming is dat!
van geil
 van geil - donderdag 16 juli 2026 - 10:08   quote  deeplink  
Beetje actie.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 juli 2026 - 11:11   quote  deeplink  
Als je naar de bloedlijnen kijkt hebben Nederlanders meer wantrouwen op voorhand dan enig volk ter wereld.

Hahahaha!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 juli 2026 - 12:57   quote  deeplink  
Ik reageer er al niet eens op.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 juli 2026 - 13:07   quote  deeplink  
Kan ook.
van geil
 van geil - donderdag 16 juli 2026 - 13:24   quote  deeplink  
Bloedgeil
Leuv
 Leuv - donderdag 16 juli 2026 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2026 - 09:57 schreef Frobin1974 het volgende:
Hou toch op Leuv, dat slaat helemaal nergens op wat jij weer loopt te verkondigen.
In een beleid/visie komt veel meer kijken dan wat jij denkt te weten, zo simpel is het allemaal niet. Je hebt met risico's te maken en (bij ons) 2 jaar lang belachelijk veel blessures. Voordat onze td was aangesteld hem al totaal afbranden..... wat een tekortkoming is dat!
Zo werkt het dus wel. Bij ieder betaaldvoetbalclub maar ook multinationals werkt het zo.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 16 juli 2026 - 14:09   quote  deeplink  
Dat klopt, een multinational haalt een nieuwe bestuurder binnen en voordat hij ook maar één stap in het pand heeft gezet worst er standard negatief gesproken en wordt hij de grond in getrapt, klopt ja.
Alexmem
 Alexmem - donderdag 16 juli 2026 - 19:44   quote  deeplink  
Het heeft geen enkele zin om met iemand een discussie aan te gaan die altijd vooringenomen is.
van geil
 van geil - donderdag 16 juli 2026 - 20:08   quote  deeplink  
Onze Frietboer bakt weinig.
VVout
 VVout - donderdag 16 juli 2026 - 20:10   quote  deeplink  
Moet ook eerst geschild worden zenne!
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 16 juli 2026 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2026 - 19:44 schreef Alexmem het volgende:
Het heeft geen enkele zin om met iemand een discussie aan te gaan die altijd vooringenomen is.
Gelijk heb je.
van geil
 van geil - vrijdag 17 juli 2026 - 11:36   quote  deeplink  
Zit lekker te vissen op voorntjes onze Devy
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 juli 2026 - 20:45   quote  deeplink  

https://youtu.be/RSnmTbs9W7A?is=JdS14JFyGubCUg4P
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 juli 2026 - 20:47   quote  deeplink  
Stevig aan t koken in zijn frietkot
MMM
 MMM - zondag 19 juli 2026 - 08:30   quote  deeplink  
''De uitdaging is inderdaad groot. De realiteit is dat er heel veel spelers zijn, eigenlijk te veel. Je merkt dat de markt door het WK wat trager op gang kwam. Nu komt er een versnelling en zijn we bezig met een paar uitgaande deals.“

Oh nee dat was niet waar las ik op Headliner.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2026 - 08:37   quote  deeplink  
Zijn gewoon slappe frieten excuses.
Tuurlijk heeft een WK wat invloed op het top segment
En sijpelt dat een beetje naar beneden.
Maar nogmaals, voor t gros van de spelers waar wij vanaf moeten heeft dat nul invloed.
Kom maar met resultaat.
En dan niet spelers ver onder hún marktwaarde weg pissen, dat kon je voorganger ook wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door Stylzz --
MMM
 MMM - zondag 19 juli 2026 - 08:39   quote  deeplink  
Ik geloof liever de huidige TD in dit geval en het stuk dat T onlangs deelde ;)

Maar ieder z’n eigen waarheid.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2026 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2026 - 08:39 schreef MMM het volgende:
Ik geloof liever de huidige TD in dit geval en het stuk dat T onlangs deelde ;)

Maar ieder z’n eigen waarheid.
Ja. Maar dat komt ook omdat er alleen maar artikelen van zijn en geen echt onderzoek.
Dus t is onderbuikgevoel. Dus ja er is wel een dipje, maar die gaat vooral om top transfers.
Voor t onder segment is t 10-20%.
Dat is invloed, maar niet zo extreem als je zou denken.

Daarnaast. Statistisch is augustus überhaupt al de drukste maand.

Dus daarom. Resultaten. T merendeel van de WK-gangers zitten al ff thuis.

Geef ons stijve frieten 🤣

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door Stylzz --
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 juli 2026 - 10:06   quote  deeplink  
Voorlopig mijns inziens nog geen ECHTE toppers binnen gehaald
CobusIII
 CobusIII - zondag 19 juli 2026 - 10:12   quote  deeplink  
Vind het belangrijker dat er straks een goed elftal staat.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2026 - 10:41   quote  deeplink  
Alllebei eens
CobusIII
 CobusIII - zondag 19 juli 2026 - 10:50   quote  deeplink  
Maar wat zijn dan echte toppers? hoe zien die er uit? Valt Steijn onder de definitie van echte topper op het moment van aankoop? Hij was per slot van rekening topscorer van de eredivisie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2026 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2026 - 10:50 schreef CobusIII het volgende:
Maar wat zijn dan echte toppers? hoe zien die er uit? Valt Steijn onder de definitie van echte topper op het moment van aankoop? Hij was per slot van rekening topscorer van de eredivisie.
Meestal een die iets bewezen heeft ja.
Maar vond ik van Steijn ook nog niet echt en daarom ook te duur
bijft007
 bijft007 - zondag 19 juli 2026 - 10:55   quote  deeplink  
Wat is te duur is dan de definitie haha,, we hebben nog steeds geen vast bedrag betaalt van meer dan 10 miljoen zon beetje dacht ik voor de betere spelers (wel met pr bonussen na tijd erbij wss) en in huidige tijd blijft het nog niet extreem veel.
bijft007
 bijft007 - zondag 19 juli 2026 - 10:57   quote  deeplink  
Voor een topscorer was het gewoon goed bedrag, Borges dat was overduidelijk teveel als voorbeeld voor wat hij gepresteerd had, maar voor de rest denk ik best mooie bedragen we ons aan gehouden hebben so far.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door bijft007 --
CobusIII
 CobusIII - zondag 19 juli 2026 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2026 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Meestal een die iets bewezen heeft ja.
Maar vond ik van Steijn ook nog niet echt en daarom ook te duur
Een die iets bewezen heeft op welk niveau? Internationaal of nationaal?
Nationaal gezien kunnen we dan alleen iets halen bij psv of 020. Alles daaronder is risicovol, zie bijvoorbeel Zerrouki, Valente, Steijn, etc. Spelers die zich internationaal bewezen hebben liggen meestal buiten onze prijsrange of hebben een vlekje (Moder, Hwang etc). psv heeft meer financiële ruimte op de internationale markt en 020 nu ook nog.
bijft007
 bijft007 - zondag 19 juli 2026 - 11:04   quote  deeplink  
Spelers uit nlse comp moet je überhaupt ook niet meer geven dan 10, alles daarboven is over betalen als nlse club zijnde (Ajax psv feyenoord,) en blijft altijd risico op de regel

Uitzondering daargelaten want je hebt zo nu en dan uitzonderlijk talent waar je als nlse club aan kunt wagen naar meestal loopt het fout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2026 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2026 - 10:58 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Een die iets bewezen heeft op welk niveau? Internationaal of nationaal?
Nationaal gezien kunnen we dan alleen iets halen bij psv of 020. Alles daaronder is risicovol, zie bijvoorbeel Zerrouki, Valente, Steijn, etc. Spelers die zich internationaal bewezen hebben liggen meestal buiten onze prijsrange of hebben een vlekje (Moder, Hwang etc). psv heeft meer financiële ruimte op de internationale markt en 020 nu ook nog.
Ik ben zelf van mening dat je uit de eredivisie niets meer moet halen.
De uitzondering die je niet al eerder opgemerkt hebt zijn schaars.
Meestal wordt t niet wat je verwacht.

Dus als t een parel is, is t er een die al wat heeft laten zien internationaal
Maar goed. Dat zijn wel dure spelers

VVout
 VVout - zondag 19 juli 2026 - 12:01   quote  deeplink  
Ben het er niet echt mee eens hoor. Je speelt eredivisie en dan ga je voor spelers met potentie uit je divisie. Kom je echt niet verder kan je ook verder kijken, maar meestal ben je dan toch al kansloos qua loon en transferkosten. Dan kom je vaak ook uit op gokjes, waarvan je denkt dat ze potentie hebben. Iedere zekerheid is toch te hoog gegrepen voor onze competitie tot nu toe.
bijft007
 bijft007 - zondag 19 juli 2026 - 12:02   quote  deeplink  
Dat geldt ook voor de andere nlse topclubs hoor trouwens, zoveel voorbeelden waar het mis gaat, maar ook genoeg voorbeelden die het nog wel vrij aardig hadden gedaan gewoon Max 10 miljoen (die het bewezen hebben in nl conp) aanhouden niet meer

je moet het altijd wel blijven doen voor met name wat mooie Nederlandse jongens,, maar gewoon niet teveel, dus helemaal niks meer halen Nederland dat zekers niet.

Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2026 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2026 - 12:01 schreef VVout het volgende:
Ben het er niet echt mee eens hoor. Je speelt eredivisie en dan ga je voor spelers met potentie uit je divisie. Kom je echt niet verder kan je ook verder kijken, maar meestal ben je dan toch al kansloos qua loon en transferkosten. Dan kom je vaak ook uit op gokjes, waarvan je denkt dat ze potentie hebben. Iedere zekerheid is toch te hoog gegrepen voor onze competitie tot nu toe.
Als je ze nog uit de eredivisie moet halen ben je te laat.
Je had ze al veel eerder moeten zien dan. Je had ze al moeten hebben.
Haal je ze dan nog moet je serieus over betalen.
De meeste die we halen floppen.

VVout
 VVout - zondag 19 juli 2026 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2026 - 12:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als je ze nog uit de eredivisie moet halen ben je te laat.
Je had ze al veel eerder moeten zien dan. Je had ze al moeten hebben.
Haal je ze dan nog moet je serieus over betalen.
De meeste die we halen floppen.
Eerder halen is ook weer een grens geval, moeten ze eerst weer rijpen bij een satelliet clubje. Geloof dat we wel aardig bezig zijn en zie het niet zo negatief, vooral pech gehad met blessures en/of een staf die daarin niet effectief was.
bijft007
 bijft007 - zondag 19 juli 2026 - 12:17   quote  deeplink  
Je wil wel altijd de valentes kuyts beelens timbers toornstras willen zien of ze het aan kunnen toch, dus altijd heel minimaal wat halen uit Nederland is oke en moet gewoon, omdat spelers verg baar prijsrange ook nogal een gok is uit buitenland

Wat ik zeg bij voorkeur nlse jongens met aardig potentieel altijd voor blijven gaan
Zeker spelers uit andere landen uit nlse conpetie halen blijkt uit het verleden zeer minimale
Slagings kans(tomasson daargelaten dan)

bijft007
 bijft007 - zondag 19 juli 2026 - 12:22   quote  deeplink  
Je moet vooral ook door in Nederland nog regelmatig wat te kopen je Nederlandse jongens gehalte in het eerste op pijl brengen want lukt je niet altijd met je jeugd Het niveau en potentieel, dus op deze manier mijn voorkeur.

Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2026 - 12:25   quote  deeplink  
Je moet ze veel meer opleiden.
De vraag is, waaromhaal je een Vanhoutte of Hwang als je zelf Elahout, Kraaij en Zechiel hebt lopen?
Waarom Tengsted als je een persie hebt?
Waarom zoeken we een LB als je een Wessels hebt?
CobusIII
 CobusIII - zondag 19 juli 2026 - 12:29   quote  deeplink  
Omdat ze nog veel te grillig zijn in hun prestaties? Dat ze minuten moeten maken staat buiten kijf.
bijft007
 bijft007 - zondag 19 juli 2026 - 12:33   quote  deeplink  
Heeft vooral ook met leeftijd te maken, je moet daar balans in hebben
Stel je al die jeugd op speel je om plek 6,

balans gaat het om, en ja eens, teveel spelers elders voorkeur geven boven je eigen talent niet doen maar balans jong oud daar gaat het ook om om goeie mix te creeren dus wat vaker (niet teveel) bewust kiezen voor een jeugd speler boven aankoop kan best

Mits het echt goed en groot talent is, want je hebt genoeg voorbeelden van jeugd die er niet klaar voor zijn.

VVout
 VVout - zondag 19 juli 2026 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2026 - 12:29 schreef CobusIII het volgende:
Omdat ze nog veel te grillig zijn in hun prestaties? Dat ze minuten moeten maken staat buiten kijf.
Wel een afweging, maar ik vind wel dat we met minuten maken veel te karig zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2026 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2026 - 12:39 schreef VVout het volgende:

[..]

Wel een afweging, maar ik vind wel dat we met minuten maken veel te karig zijn.
Precies. Kijk hoeveel middenvelders we hadden
T is dat ze bij bosjes vielen anders had de jeugd nul minuten
bijft007
 bijft007 - zondag 19 juli 2026 - 12:55   quote  deeplink  
Eens hoor, dat is duidelijk goed voorbeeld en daarin mogen er best wat meer
Jeugd kans krijgen, en zulke uit nood situaties kun je ook uiteindelijk iets moois opleveren op termijn.

van geil
 van geil - zondag 19 juli 2026 - 13:00   quote  deeplink  
We halen steeds marginale spelers voor posities waar jeugd is.
Dat is bespottelijk, aankopen moet versterkingen zijn met ervaring.
Plekken waar je dun bent, kun je aanvullen met een talent van buitenaf.
Wij kopen veelal jonge spelers op posities waar ook de jeugd aanwezig is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dévy Rigaux topic

0.0138328