|
|
MMM
|
|
|
ED 26-27 #7: Feyenoord - FC Utrecht (zondag 20 september 2026, 12:15 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 20 september 2026, 12:15 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Joey Kooij
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 66,10% Gelijkspel 25,0% Winstpercentage FC Utrecht 8,9%
Laatste 5 ontmoetingen: 2025-2026: 3-2 (1-0) 2024-2025: 1-2 (0-0) 2023-2024: 4-2 (1-2) 2022-2023: 3-1 (1-0) 2021-2022: 2-1 (0-0)
Editie 2023-2024 (4-2):
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaat gestaakt worden wegens vuurwerk ben ik bang voor Maar mocht ik het hopelijk fout hebben dan 2-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hele belangrijke wedstrijd om te bevestigen dat de wedstrijd Zwolle uit definitief de wedstrijd was van de ommekeer naar de weg omhoog.
4 - 1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
10 - 0 @Renato Eerste helft 5 en de 2de helft ook.
Dat zijn nog eens voorspellingen 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nog dronken van z’n vakantie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Zo ziet het er wel naar uit 😂😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik drink niet he baasje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik drink niet he baasje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laat het maar gebeuren. Ik ga er naar toe das dan een goede middag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Oh hahaha nou zie ik het alles gaat dubbel😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
😆 3-1 btw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahaha.
Had het ook vanmiddag. Forum heeft kuren denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Weer een tegenstander van niets natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo tref je er in de Eredivisie een stuk of 14 natuurlijk, met alle respect. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als de trainer van Fc U gaat voetballen zoals hij dat deed met Telstar, en net als de vorige wedstrijden met FcU , gaat het een leuke wedstrijd worden. Ik ga er lekker voor zitten |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Benieuwd hoe we deze keer voor de dag komen als we aangewezen zijn om het spel te maken en zeker in de eigen kuip, tot nog toe cijfer 3,5 op dat vlak, weer een herkansing morge, moet nu echt wel overtuigend worden en baas weer thuis worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Veel, maar geen 14 natuurlijk. Maar wij hebben bijna alle kneusjes wel gehad na morgen. Kijk eens naar de ranglijst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon over Utrecht heen walsen vanmiddag.
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Echt lang geleden dat ik al dagen uitkijk naar de wedstrijd. Gewoon zin in genieten van Marmol, Zechiel, Valente, Read en Moussa. Hopelijk weer een goede Ferri erbij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Nog ff dan gaan we het beleven, matchday! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alle euforie van vorige week zorgt voor een hoop vertrouwen bij veel mensen maar ik zie de logica daar niet zo van. Het staat gewoon weer 0-0 en de resultaten in de Kuip waren nog niet wat ze moesten zijn. Hopen dat het spel van vorige week structureel wordt maar ik ben het wel eens met geile. Een echte test moet nog komen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Mijn vertrouwen is bedacht, zeker als Ajaks weer eens punten laat leggen. Hoop dat we deze impasse eens doorbreken. Je weet wel??? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na een kop koffie nu hopelijk leuke wedstrijd Prettige wedstrijd gewenst mannen broeders😃 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 11:09 schreef VVout het volgende:Mijn vertrouwen is bedacht, zeker als Ajaks weer eens punten laat leggen. Hoop dat we deze impasse eens doorbreken. Je weet wel??? Waar de één rouleert, blijft de ander standvastig ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: 20 dagen rust dus gaan met die banaan ( o sorry banaan mag ik niet zeggen en meenemen😃) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| V Persie niet op de bank , info ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Onbekend nog. Borges idem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Goedemiddag, en veel plezier! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Laten we het hopen 😄 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Kan wel eens vervelend worden, Utrecht parkeert de bus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Start niet hoopvol. Als Utrecht door heeft dat ze er een fysieke pot van moet maken gaat t nog lastiger worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson