|
|
Alexmem
|
|
|
| Ego Steijn. Breed en dan open doel. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door Alexmem -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ik had Diarra eraf gehaald |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Repareren v seumeren in de winter, zeker als ze degradatie plekken blijven desnoods met lening
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als Kooij t niet zo zielig gevonden had stond Uuuuuu al lang met tien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| BAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t allemaal wel mee vallen Maar alles wat erin gekomen is maakt t niet beter dat wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Oefffffffffffffffffff jammer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Actie van Read is heerlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Kooij mist natrappen daar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Steijn wel echt prima speler naar wat zn sterke punten zijn Zou nogmaals echt zonde zijn zo zn carrière bij ons nachtkaars uit gaat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 14:05 schreef bijft007 het volgende:Steijn wel echt prima speler naar wat zn sterke punten zijn Zou nogmaals echt zonde zijn zo zn carrière bij ons nachtkaars uit gaat. Had gehoopt dat hij een soort Toornstra zou kunnen worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Xavi maakt de streep dikker door Valente |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Targ geweldig vandaag, idem Hadj. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Oppermachtig. Maar tegen een goede tegenstander kan je niet met zoveel spelers zo hoog druk zetten als vandaag. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Valt me ook op dat ze ook in minuut 90 nog kunnen aanzetten wanneer nodig.
Fitheid lijkt omhoog te gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer een prima wedstrijd, met genoeg aantrekkelijk voetbal.
Lastig om de man van de wedstrijd te bepalen. Neig naar Targhalline. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 14:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Weer een prima wedstrijd, met genoeg aantrekkelijk voetbal. Lastig om de man van de wedstrijd te bepalen. Neig naar Targhalline. Die was overal om het Utrecht onmogelijk te maken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hoppppaaa Lekker maat😄 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Targ, Valente en Zechiel tot de 70e minuut de besten. De twee goals van Hadj waren leuk, maar dat was t vandaag ook wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gefeliciteerd met de juiste uitslag Renato👍🏻 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Deze is een stuk duidelijker ja 🤪 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| persoonlijk vond ik St juste ook bij de uitblinkers horen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Utrecht supporters ook weer vandaag: wij gaan Europa in haha Tja zijn ook niet gewend zon kwaliteits arme selectie in jaren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt genoten, voor de tweede week op rij. Wat een heerlijk voetbal hebben we gezien.
Zo balen dat we nu in deze vorm twee weken niets hebben.
Even van genieten dan maar, de afgelopen twee weken. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Feyenoord heeft fantastisch gespeeld vanmiddag en de wedstrijd tijdig in het slot gegooid en zo moet het ook. En ga zo door. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vond Ferri een groot verschil maken (body en snelheid). Matig in de afronding (alles op kracht). Zou non baat hebben bij Makaay of RvP. Targ de uitblinker. Moussa circusartiest, Read heel sterk. Marmol; ik vraag me af of Bos dit zal winnen. Ernst 2x de 0 gehouden. St Juste foutloos. Watanabe veel beter. Valente én Zechiel minder dominant dan eerder (helemaal niet erg). Vanhoutte stille kracht. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Eens MMM. Maar ben niet bang dat deze break een stoorzender is. Elftal maakt gewoon een prima ontwikkeling door. Begon al in de oefenwedstrijden, werd daarna min of meer voortgezet, met de laatste 3 wedstrijden een duidelijke versnelling in de ontwikkeling. Daar hebben de gelijke spelen tegen GO Ahead en ADO een rol in gespeeld en die 5-1 tegen Barca ook. Maar dit elftal speelt een heerlijk systeem met veel pressing en intensiteit en enorm loopvermogen, maar vooral de aanwezige kwaliteiten beloven eigenlijk alleen maar meer dit seizoen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik vind dit elftal echt heel erg leuk. Het past heel goed bij mijn fan-gevoel. Mooie spelers. Lieve en vooral sympathieke spelers. Goede staf. Hard werken. Technisch mooi.
Heel blij :-) |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door Alexmem -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Ook goed dat iedereen de kans krijgt, al is het bij een 4-0, maar niet wachten tot de 89e minuut. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 😃😉 Moest hem ff plaatsen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zat al te koekeloeren van wat moet ik nu zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| 10 en 14 oktober de echte graadmeters. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De hele maand oktober eigenlijk.
Az-thuis Como-thuis Telstar-uit Betis-uit PSV-uit Fortuna-thuis
Dan weet je nationaal en internationaal wel een stuk meer waar je staat. Ook omdat direct het dubbele programma begint, waardoor zelfs de op papier mindere tegenstanders een uitdaging kunnen gaan worden. |
|
|
|