|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Die mocht er wel in Ferri |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Keeper doet t goed. Dat wel. Hij kiest voor de bal tussen de benen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Moet alsnog zeggen dat er vaker intresse mag zijn als hij alsnog blijft want sindsdien lijkt hij echt stuk beter, en ook zo nu en dan wat meer mede speler afg wedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan deze maar he 🤣 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Kunnen er natuurlijk gezegd geen klote van, maaro o wat zijn we goed momenteel dat is gewoon zo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Utrecht gewoon niveau Zwolle alleen denken ze zelf van niet |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was natuurlijk eerst niet zo, maar ja kon je verwachten he al je beste spelers verkoopt of laat gaan en niks terug dan krijg je klappen
Zal wel financieel dingetje zijn Geweest bij v seumeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| "§$%&/()=@@@ al 12:15 geweest, tijd gaat echt te snel en al 2 goals gemist zie ik! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De commentator heeft t aldoor over hoeveel ruimte Feyenoord krijgt
Maar misschien is t wel zo dat Feyenoord het creëert? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Tijd voor geel kutje Kooij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Er staat echt niemand stil. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 12:38 schreef Stylzz het volgende:De commentator heeft t aldoor over hoeveel ruimte Feyenoord krijgt Maar misschien is t wel zo dat Feyenoord het creëert? Eens, heel negatief |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Sow die reactie van die spits tegen de 4e man. Vrij agressief |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wat een eikel is die Kooy toch. Waailap |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die vindt t sneu voor Utrecht |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Beste speler ook nog wat er over is denk ik voor ze.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| 6e overtreding van die verdediger. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| De arbitrage helpt Utrecht even met een extra time out. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scheidsrechters moeten eens ophouden de underdog te beschermen. In een normale situatie hadden ze al hele gehad en veel minder mee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:Scheidsrechters moeten eens ophouden de underdog te beschermen. In een normale situatie hadden ze al hele gehad en veel minder mee Kooy is altijd anti Feyenoord. Altijd hetzelfde liedje met die neuzenvriend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die Utrechtse denkt aldoor ik moet de verre hoek afdekken, ja. Er is nog een hoek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee dat is t niet. Dit zie je echt heel vaak |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik kan hem er zelden op betrappen dat het dubbeltje onze kant opvalt. Vind t een vreselijke scheids |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 12:52 schreef tomson het volgende:[..] Ik kan hem er zelden op betrappen dat het dubbeltje onze kant opvalt. Vind t een vreselijke scheids Was het allerbeste aan Stengs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 12:52 schreef tomson het volgende:[..] Ik kan hem er zelden op betrappen dat het dubbeltje onze kant opvalt. Vind t een vreselijke scheids Kan. Maar ik doel op t algemeen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| T voelt als Feyenoord op 70% |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gaat niet altijd op. Zie Excelsior gisteravond. Bal had gewoon op de stop gemoeten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar dan begrijp je juist niet wat ik zeg. Op t moment dat een partij echt veel beter is en een monsterscore dreigt dan gaan scheidsrechters vaak de mindere ploeg beschermen. Geen geel geven, fluiten wanneer er niet zo veel is, dat soort dingen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ook moment weer gezien dat Moussa duel aangaat waar hij medespeler richting goal kan sturen, kun je er ook niet uit brengen helemaal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Godverdomme genieten dit man |
|
|
|